S-pankista lainaa 1 päivässä 6000 euroa!

S-pankki rules

Heippa!

Hain S-pankista lainaa toimittamalla hakemuksen S-kaupan asiakaspalveluun ja perustin samalla S-pankin tilin. Jätin netistä tulostamani lainahakemuksen ja sain S-pankin tilille yhdessä päivässä ilman ennakkoilmoitusta maksusta 6000 euroa. Ja kaikki vipit meni maksuun. Muitakin kulutusluottoja on noin 30000 edestä. Olin jopa rehellinen hakemusta täyttäessäni. Suosittelen - irtaantukaa vipeistä!

40

28519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gkfkfl

      6000 euron lainaa ihmiselle joka miettii pikavipin ottoa?

      Nuo ovat kaksi ihan eri tuotetta, aivan eri käyttötarkoituksiin.

      Jos tarvitsee vain satasen pariksi viikoksi kannattaa ottaa vippi, jos tarvitsee tuhansia euroja kannattaa ottaa yksi isompi kulutusluotto.

      Asian vierestä todettakoon S-pankin luotonannon vaikuttavan melko leväperäiseltä, jos kertomasi pitää paikkaansa. Henkilölle, jolla on jo 30000 euroa velkaa lukuisista kulutusluotoista, ei pitäisi missään nimessä myöntää uutta kulutusluottoa. Ainoa järkevä lisävelka olisi 30000 euron laina pitkällä maksuajalla, sen avulla voisi maksaa kulutusluotot pois.

      • jos on totta

        Jos tuo lainajuttu on totta, mitä toki epäilen,ei S-pankin alku hyvältä näytä. Tuolla menolla S-pankista muodostuu nopeasti pers aukisten pankki.

        Joltakin tallettajalta ne luottotappiot ovat pois. Niitä syntyy väistämättä, jos lainanantoon riittää pelkkä anomus ilman vakuuksia.

        Epäilen kyllä ketjun avaajan väitettä.


      • ihan pitää paikkaansa
        jos on totta kirjoitti:

        Jos tuo lainajuttu on totta, mitä toki epäilen,ei S-pankin alku hyvältä näytä. Tuolla menolla S-pankista muodostuu nopeasti pers aukisten pankki.

        Joltakin tallettajalta ne luottotappiot ovat pois. Niitä syntyy väistämättä, jos lainanantoon riittää pelkkä anomus ilman vakuuksia.

        Epäilen kyllä ketjun avaajan väitettä.

        itse hain samoin asiakaspalvelupisteestä 5000 euroa , entisiä lainoja ei ollut ja nettotulot n.3000 euroa kuussa, silti sanottiin heti että
        ei taida noin iso summa mennä läpi, kokeillaan pienempää jos ei ole ihan ehdoton tuo määrä.
        hai ja sain 4000 euroa. Niin ja oli jo ennestään
        s-tilillä 1000 euroa, ja bvanha asiakassuhde.

        Joten ketjun avaaja on taasen joku provoaja.


      • demmi
        ihan pitää paikkaansa kirjoitti:

        itse hain samoin asiakaspalvelupisteestä 5000 euroa , entisiä lainoja ei ollut ja nettotulot n.3000 euroa kuussa, silti sanottiin heti että
        ei taida noin iso summa mennä läpi, kokeillaan pienempää jos ei ole ihan ehdoton tuo määrä.
        hai ja sain 4000 euroa. Niin ja oli jo ennestään
        s-tilillä 1000 euroa, ja bvanha asiakassuhde.

        Joten ketjun avaaja on taasen joku provoaja.

        kuinka tarkasti ja nopeasti he tarkistavat luottohakemukset? Pistin tänään hakemuksen..olisiko maanantaina jo tilillä mikäli eivät tarkasta työtietojani kovin tarkkaan..


      • odottavainen
        demmi kirjoitti:

        kuinka tarkasti ja nopeasti he tarkistavat luottohakemukset? Pistin tänään hakemuksen..olisiko maanantaina jo tilillä mikäli eivät tarkasta työtietojani kovin tarkkaan..

        Itse hain kertaluottoa 25.10 torstaina, eikä vielä ole tullut päätöstä. Ilmoitettu että hakemus on lähtenyt käsittelyyn, joten taitaa viestin lähettäjä puhua paskaa...


      • Totta on
        ihan pitää paikkaansa kirjoitti:

        itse hain samoin asiakaspalvelupisteestä 5000 euroa , entisiä lainoja ei ollut ja nettotulot n.3000 euroa kuussa, silti sanottiin heti että
        ei taida noin iso summa mennä läpi, kokeillaan pienempää jos ei ole ihan ehdoton tuo määrä.
        hai ja sain 4000 euroa. Niin ja oli jo ennestään
        s-tilillä 1000 euroa, ja bvanha asiakassuhde.

        Joten ketjun avaaja on taasen joku provoaja.

        Kyllä toi viestin aloittaja puhuu totta. Hain itse 5000 euroa ja velkaa mulla on tällä hetkellä 27500 euroa, jotka luetteloin neljään eri kohtaan. Sain rahat myös tilille ilman ennakkoilmoitusta, täsmälleen hakemani summan.


      • palvelutiskille
        Totta on kirjoitti:

        Kyllä toi viestin aloittaja puhuu totta. Hain itse 5000 euroa ja velkaa mulla on tällä hetkellä 27500 euroa, jotka luetteloin neljään eri kohtaan. Sain rahat myös tilille ilman ennakkoilmoitusta, täsmälleen hakemani summan.

        viedään hakemukset ja rahat tilille...pitääpä viedä anomukset lähipäivänä prismaan. varmaan 2000e riittää mulle.


      • shitbull
        Totta on kirjoitti:

        Kyllä toi viestin aloittaja puhuu totta. Hain itse 5000 euroa ja velkaa mulla on tällä hetkellä 27500 euroa, jotka luetteloin neljään eri kohtaan. Sain rahat myös tilille ilman ennakkoilmoitusta, täsmälleen hakemani summan.

        ja minä olen Elvis Hitler! ;)


      • miten kävi sulle?
        odottavainen kirjoitti:

        Itse hain kertaluottoa 25.10 torstaina, eikä vielä ole tullut päätöstä. Ilmoitettu että hakemus on lähtenyt käsittelyyn, joten taitaa viestin lähettäjä puhua paskaa...

        Saitkos tuota lainaa? Itse odottelen..


      • rtyucvbhj
        ihan pitää paikkaansa kirjoitti:

        itse hain samoin asiakaspalvelupisteestä 5000 euroa , entisiä lainoja ei ollut ja nettotulot n.3000 euroa kuussa, silti sanottiin heti että
        ei taida noin iso summa mennä läpi, kokeillaan pienempää jos ei ole ihan ehdoton tuo määrä.
        hai ja sain 4000 euroa. Niin ja oli jo ennestään
        s-tilillä 1000 euroa, ja bvanha asiakassuhde.

        Joten ketjun avaaja on taasen joku provoaja.

        tästä myös sommat lainat
        www lainaa.shopfi.info
        korko alk 9% tai jotain


    • ********

      oikeesti tämä on nyt totta mitä kirjoitan:laitoin edellisviikon sunnuntaina hakemuksen verkkopankin kautta, hain 6000e, vanhoja lainoja 21000 jotka ilmoitin, tulot vähän alle 2000kk, soittivat tän viikon keskiviikkona sieltä ennen puolta päivää ja sanoivat että pystyvät tarjoamaan 4000e että jos hyväksyn tuon summan niin jatkavat käsittelyä,hyväksyin ja rahat tilillä klo 13. Olen parivuotta ollu asiakasomistaja sekä etukortissani on vielä 3000 euron luotto jota en kylläkään ole käyttänyt ku muutaman satasen verran. Ja tämä on totta joka sana!

      • S-pankki on pop

        Jep, samansuuntaisia kokemuksia on, kuin
        edellisilläkin vastaajilla. Rahaa tuli sitä haettaessa 2000 euroa 2 päivässä. Maksoin myös vipit pois tuolla summalla. Ilostuin asiasta niin paljon, että siirsin palkkani vallan S-pankin tilille ja ruepan käyttämään sitä jatkossakin.


      • varmasti lainaa
        S-pankki on pop kirjoitti:

        Jep, samansuuntaisia kokemuksia on, kuin
        edellisilläkin vastaajilla. Rahaa tuli sitä haettaessa 2000 euroa 2 päivässä. Maksoin myös vipit pois tuolla summalla. Ilostuin asiasta niin paljon, että siirsin palkkani vallan S-pankin tilille ja ruepan käyttämään sitä jatkossakin.

        siinä missä muutkin ja tommoiset 2000-4000 summat ovat ihan uskottavia, mutta ketjun avaajaa en usko.


      • TALLETTAJA
        varmasti lainaa kirjoitti:

        siinä missä muutkin ja tommoiset 2000-4000 summat ovat ihan uskottavia, mutta ketjun avaajaa en usko.

        Olen tallettanut S-pankkiin tililleni 20000 euroa. Olen huolissani näiden kohtalosta. Jos tämän ketjun väittämät pitävät paikkansa, S-pankki ei voi välttyä luottotappioilta. Tämän tien päässä on talletusvarojen menettäminen.
        Taidampa käydä maanantaina vähän puhumassa toimipisteessä, mistä on kysymys.
        Taitais olla viisasta ottaa hyvän sään aikana rahat parempaan talteen eli oikeaan pankkiin.


      • Ei tallettaja menetä rahojaan
        TALLETTAJA kirjoitti:

        Olen tallettanut S-pankkiin tililleni 20000 euroa. Olen huolissani näiden kohtalosta. Jos tämän ketjun väittämät pitävät paikkansa, S-pankki ei voi välttyä luottotappioilta. Tämän tien päässä on talletusvarojen menettäminen.
        Taidampa käydä maanantaina vähän puhumassa toimipisteessä, mistä on kysymys.
        Taitais olla viisasta ottaa hyvän sään aikana rahat parempaan talteen eli oikeaan pankkiin.

        Suomessa on muistaakseni suoja tallettajalle olemassa eikä hän tuosta vaan menetä rahojaan. Ja kyllä S-pankkikin harkitsee luottopäätöksiään. Ei ole välttämättä riski lainata henkilölle, jolla on esim. 40000 euroa aikaisempia luottoja. Jos on vakinainen työpaikka ja esim. omistusasunto, niin silloi varmasti saa rahaa.


      • hshnsx

        mitään ihmeellistä jos laina on esim asuntolainaa tai muuta lainaa jossa vuosien maksuaika. Mutta ketjun aloittaja puhui 30000 euron kulutusluotoista. Kulutusluotoissa on normaalisti maksuaikaa 1-3 vuotta, riippuen firmasta. Jo 30000 euron kulutusluottojen korkojen maksuun menee niin paljon rahaa ettei yhtään lisää kulutusluottoa pitäisi ko henkilölle myöntää.


      • huolehtia moisesta
        hshnsx kirjoitti:

        mitään ihmeellistä jos laina on esim asuntolainaa tai muuta lainaa jossa vuosien maksuaika. Mutta ketjun aloittaja puhui 30000 euron kulutusluotoista. Kulutusluotoissa on normaalisti maksuaikaa 1-3 vuotta, riippuen firmasta. Jo 30000 euron kulutusluottojen korkojen maksuun menee niin paljon rahaa ettei yhtään lisää kulutusluottoa pitäisi ko henkilölle myöntää.

        Suomi 24:seltahan se totuus aina löytyy, mukulat
        provoaa minkä kerkiää ja sukunavarsisäästäjät lukevat täältä " totuutena" moisia paskanjauhamisia.

        Ylläpitoa/ siistimistä vaan ei näillä rahaan liittyvillä palstoilla täällä taida juurikaan olla.


      • AAAKKKEEE
        huolehtia moisesta kirjoitti:

        Suomi 24:seltahan se totuus aina löytyy, mukulat
        provoaa minkä kerkiää ja sukunavarsisäästäjät lukevat täältä " totuutena" moisia paskanjauhamisia.

        Ylläpitoa/ siistimistä vaan ei näillä rahaan liittyvillä palstoilla täällä taida juurikaan olla.

        Ei ollut viestiketjun aloittajan viesti mikään provo. Sain itsekin lainaa suunnilleen samanlaisessa tilanteessa. Allekirjoittaneella on myös kulutusluottoja ja kerroin tämän tiskillä. Maksuajat ko. luotoissa ovat tosin 5-8 vuotta tällä hetkellä. Kokeilkaa, ennen kuin väitätte.


      • fgdfhgkfd
        Ei tallettaja menetä rahojaan kirjoitti:

        Suomessa on muistaakseni suoja tallettajalle olemassa eikä hän tuosta vaan menetä rahojaan. Ja kyllä S-pankkikin harkitsee luottopäätöksiään. Ei ole välttämättä riski lainata henkilölle, jolla on esim. 40000 euroa aikaisempia luottoja. Jos on vakinainen työpaikka ja esim. omistusasunto, niin silloi varmasti saa rahaa.

        Ai niinkö ajattelin käydä S-Pankissa ja ottaa 5000€ lainan vaikka lainaa on jo muutenkin 23000€. Vuosituloni on nyt 26000€ ja lainan lyhennykset 600€/kk tilistä joka on käteen 1500€/kk ja sit menee vuokrakin. Kait minä lainan saan väitän vaan ettei mulla lainaa ole. :)


    • ciaooo

      Kuinka suuret tulot tarvitsee tuohon esim. 2000 lainaan? Pitääkö olla tuo Osuusmaksu kerrytetty? Itselläni vielä puuttuvaa osuutta.

    • TyötönTyötönTyötön

      Saako työttömänäkin lainan?
      Onko sulla tuloja ku sait sen?
      Ei kai ne varmaan myönnä jos kuukausitulosarakkeeseen pistää nollan?
      Ja kertoisitko vielä yksityiskohtaisesti tuon, että miten sait lainaa?

    • kunpa saisi

      Kunpa saisikin tuon määrän..mutta S-pankissa pitää vissii olla jotkut tunnukset...tuo tulisi tarpeen..on nimittäin rahapulaa... :/

      • Jefitt

        Miten toimii S-pankin luotot nykypäivänä? Haluaisin maksaa pienemmät vipit pois yhdellä suuremmalla ja S-pankki voisi kai olla yksi vaihtoehto? Minkälaiset tulot pitää olla? Vaativatko palkka- ym. todistuksia?

        Kun nyt saisi vipit pois, en enää IKINÄ niihin sorru!!!


      • vipit kuitattu
        Jefitt kirjoitti:

        Miten toimii S-pankin luotot nykypäivänä? Haluaisin maksaa pienemmät vipit pois yhdellä suuremmalla ja S-pankki voisi kai olla yksi vaihtoehto? Minkälaiset tulot pitää olla? Vaativatko palkka- ym. todistuksia?

        Kun nyt saisi vipit pois, en enää IKINÄ niihin sorru!!!

        laitoin hakemukseen rehellisesti työtön ja bruttotulot 654e hain 1500e luoton jonka myös sain heinäkuussa 2010.


      • ----
        vipit kuitattu kirjoitti:

        laitoin hakemukseen rehellisesti työtön ja bruttotulot 654e hain 1500e luoton jonka myös sain heinäkuussa 2010.

        Tarkistinpa joutessani, eli netissä sanotaan että pitää olla kopio :tilinauhasta, eläkkeestä joko päätöksestä tai viineksi maksetusta kopio.
        Että älkääs nyt puhuko paskaa että sieltä noin vain rahaa jaellaan!


      • keke177777
        ---- kirjoitti:

        Tarkistinpa joutessani, eli netissä sanotaan että pitää olla kopio :tilinauhasta, eläkkeestä joko päätöksestä tai viineksi maksetusta kopio.
        Että älkääs nyt puhuko paskaa että sieltä noin vain rahaa jaellaan!

        saisinko lainaa?

        tuloja 0e
        ikää 21


      • utelias ulla
        vipit kuitattu kirjoitti:

        laitoin hakemukseen rehellisesti työtön ja bruttotulot 654e hain 1500e luoton jonka myös sain heinäkuussa 2010.

        mitä liitteitä laitoit hakemukseen??

        jotenkin kyllä vaikuttaa aika feikiltä, että noilla tuloilla luoton saisi.


    • bullshit

      Ei tule S-pankista päivässä tuollaisia summia. Meillä meni 6000 € lainan kanssa viikko ja myönsivät 1000 €.

    • ..

      hain s-pankista luottoa 3500 euroa. luottokortin "velkoja" 1000 euroa, vakituinen työ, ei luottohäiriöitä... "valitettavasti emme voineet myöntää teille..."

    • Eiks jeh!
    • 18%

      Ei oo totta. Oma citibankin laina siirty s-pankille. Kiva maksaa hirveetä korkoa ja laina ei lyhene juuri ollenkaan.

    • Ei enää lainaa

      Eipä saa enää lainaa S-pankista. Hain silloin kun tuo S-Pankki tuli 3000 € lainaa ja sain. Laina on maksettu pois jo vuosi sitten ja nyt kokeilin hakea 2000 € lainaa samoilla tuloilla ja tiedoilla hylky tuli. Ovat ilmeisesti kiristäneet rahapolitiikkaa kun 1500 € nettotuloilla ei enää lainaa saa?

    • pauccu

      S-Pankista ei vaan yksinkertaisesti voi saada ns samantien kuutta tonnia, varsinkin jos vasta "perustaa samalla s-pankin tilin" :)

    • Riittinen

      S-pankin luottotappiot Citibank kaupan jälkeen olivat hirmuisat. Siksi toiminta on nyt varovaista. Olipa syy yksi tai toinen, niin mielestäni on nöyryyttävää mennä pankkiin ja kuulla päin naamaa ettei ole kelvollinen heidän laina-asiakkaakseen. Kuten joku yllä jo totesikin onhan noita muitakin paikkoja.

    • Hetilainaa on paras

      Hakekaa www.hetilainaa.fi:stä mielummin. Paljon parempi yritys kuin S-pankki ja luotettava toimija!

    • velkaa on mutta olko

      Mulla meni citibank laina ulosottoon ja vaihdoin nimeni, jonka jälkeen yritin hakea 8000 €, mutta en saanut.

      Mikähän idea oli ostaa citibakin luottokanta, kun citibankin asiakkaat oli valmiiksi jo huonossa jamassa olleita. Eihän kukaan muu ota lainaa 16-17 %:n korolla kuin sellainen joka ei muualta saa lainaa.

    • Huuhaatako

      Minä hain 6000 euroa ja muuta lainaa 12000, kokopäivä työssä, eikä koskaan viivityksiä laskujen maksuissa.

      En saanut lainaa S-pankista

    • Kusetusra

      Ei oikeita lainoja, vaan pikavippejä. Oikeat lainat oikeista pankeista..

    • Olen Lucio Brown lai

      Olen Lucio Brown laillinen ja Kunnolliset laina lainanantaja. Olemme dynaaminen yritys, joilla on taloudellisia assistance.We lainarahastoilla ulos tarvitsevien henkilöiden taloudellista tukea, joka on huono luotto-tai tarvitsevat rahaa maksaa laskuja, investoida business.I haluat käyttää tämän keskipitkän ilmoittaa teille, että olemme tehdä luotettavia ja saajan apua olla iloisia tarjota sinulle loan.Contact meille postitse osoitteeseen: [email protected]

      Suoritetuista palveluista ovat; Jälleenrahoittaa, Home Improvement, sijoitus laina, auto lainat, velkajärjestelyihin, Luottojärjestely, toinen kiinnitys, Business Lainat, henkilökohtaisia ​​lainoja, autolainan, Auto Loan.

      Kirjoita takaisin jos kiinnostaa.

      Koko nimi:
      Sukupuoli:
      Siviilisääty:
      osoite:
      Maa:
      kaupunki:
      Ammatti:
      Kuukausitulot:
      Postinumero:
      määrä:
      Laina Kesto:
      Mobile / puhelinnumero
      Puhutko Englanti:

      Odotan kuulla sinusta kunnossa.
      Lucio Brown

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe