Bactosan

Marielin

Onkos kukaan kokeillut tai aikeissa kokeilla Bactosania? Kiinnostaisi kuulla kokemuksia, mutta taitaa olla melkoisen uusi Suomessa. Menisköhön tuossa rahat hukkaan?

119

84481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • khfmsdfuid

      millaista tämä kyseinen aine on? mistä saa yms yms.??

      • Tripla äm

        Sitä saa luontaistuotekaupoista ja hyvin varustetuista tavarataloista.
        Tässä tietoa tuotteesta:
        http://kauppa.lehmuksenoksa.com/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Lehmus/Products/00718
        Ittelläni menossa nyt neljäs päivä ku käytän tota, tuskin vielä mitään ihmeempiä tuloksia näkee.. mut tosiaan ku pakkauksessa on 40 kapselia eli se riittää neljäkskymmeneks päiväks, ni eiköhän siinä ajassa pitäis jo jonkinlaista tulosta tulla. Toivotaan parasta. :) Hintaa oli Sokoksella 29e.


      • Bactosania saa
        Tripla äm kirjoitti:

        Sitä saa luontaistuotekaupoista ja hyvin varustetuista tavarataloista.
        Tässä tietoa tuotteesta:
        http://kauppa.lehmuksenoksa.com/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Lehmus/Products/00718
        Ittelläni menossa nyt neljäs päivä ku käytän tota, tuskin vielä mitään ihmeempiä tuloksia näkee.. mut tosiaan ku pakkauksessa on 40 kapselia eli se riittää neljäkskymmeneks päiväks, ni eiköhän siinä ajassa pitäis jo jonkinlaista tulosta tulla. Toivotaan parasta. :) Hintaa oli Sokoksella 29e.

        Halpa-Hallin luontasituoteosastolta, varmaan muistakin marketeista kannattaa ensin katsoa. Luontaistuoteliikkeissä on kalliimpaa. Marketeissa jotain 23 euroa.


      • HETAJU
        Bactosania saa kirjoitti:

        Halpa-Hallin luontasituoteosastolta, varmaan muistakin marketeista kannattaa ensin katsoa. Luontaistuoteliikkeissä on kalliimpaa. Marketeissa jotain 23 euroa.

        Asuinpaikkakunnallani huima hintaero: Halpa-Hallissa 19,90 €, Luontaistuotekaupassa 30,90 €, eli 11 €:n ero ! Kiitos edellisen viestin lähettäneelle. Ei olisi tullut mieleenikään että H-Hallissa voisi olla kyseistä tuotetta.


      • 12345
        Tripla äm kirjoitti:

        Sitä saa luontaistuotekaupoista ja hyvin varustetuista tavarataloista.
        Tässä tietoa tuotteesta:
        http://kauppa.lehmuksenoksa.com/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Lehmus/Products/00718
        Ittelläni menossa nyt neljäs päivä ku käytän tota, tuskin vielä mitään ihmeempiä tuloksia näkee.. mut tosiaan ku pakkauksessa on 40 kapselia eli se riittää neljäkskymmeneks päiväks, ni eiköhän siinä ajassa pitäis jo jonkinlaista tulosta tulla. Toivotaan parasta. :) Hintaa oli Sokoksella 29e.

        mistä tämä saa halvalla turusta? sokoksessa 29e ja myös life:ssa..


    • Jari__134

      Olen itse käyttänyt noin kuukauden ja havainnut positiivisen muutoksen ihossani. Tehoaa jopa akneen. Kuulemma 2 kuukauden käytöllä saavutetaan lopullinen vaikutus. Kun käytön lopettaa finnit palautuvat.

      • vesilasi

        Itselläni esiintyy silloin tällöin muutamia finnejä, mutta ne eivät ole vaivanneet. Juon paljon vettä, en syö rasvaisia ruokia/suklaata, sillä pysyvät poissa. En ole ikinä edes kokeillut mitään lääkkeitä, varsinkaan pillereitä. Tarkastelkaa omia elämäntapojanne, ehkä vika löytyy sieltä... Pienikin väärä suupala voi tehdä tepposet. Ei kannata heti ensimmäiseksi rynnätä lääkärille.


      • hohhoiiiiiii
        vesilasi kirjoitti:

        Itselläni esiintyy silloin tällöin muutamia finnejä, mutta ne eivät ole vaivanneet. Juon paljon vettä, en syö rasvaisia ruokia/suklaata, sillä pysyvät poissa. En ole ikinä edes kokeillut mitään lääkkeitä, varsinkaan pillereitä. Tarkastelkaa omia elämäntapojanne, ehkä vika löytyy sieltä... Pienikin väärä suupala voi tehdä tepposet. Ei kannata heti ensimmäiseksi rynnätä lääkärille.

        Joo, no sulla taitaa olla kuule ihan vaan normaali iho, johon silloin tällöin ilmaantuu pari finniä, eipä kovin vakavaa. Meillä, joilla oikeasti on huono iho niin olen itse ainakin huomannut että ruokatavoilla ei ole mitään vaikutusta, vaikka söisin monta suklaalevyä putkeen. Tietty esim.tuliset ruoat voivat hieman häiritä tasapainoa, mutta se on kuule ihan tutkittu asia, että ruokatavat eivät vaikuta ihoon. Ja vettäkin olen itse juonut jo monet vuodet ja ulkoillut ja syön suht koht terveellisesti, mutta ei nämä toimet ainakaan ole auttaneet, että kyllä sitä nyt vaan joskus täytyy turvautua lääkärin apuun ja tehokkaampiin aineisiin. Tuskin olen ainoa joka tätä mieltä.


      • olen
        hohhoiiiiiii kirjoitti:

        Joo, no sulla taitaa olla kuule ihan vaan normaali iho, johon silloin tällöin ilmaantuu pari finniä, eipä kovin vakavaa. Meillä, joilla oikeasti on huono iho niin olen itse ainakin huomannut että ruokatavoilla ei ole mitään vaikutusta, vaikka söisin monta suklaalevyä putkeen. Tietty esim.tuliset ruoat voivat hieman häiritä tasapainoa, mutta se on kuule ihan tutkittu asia, että ruokatavat eivät vaikuta ihoon. Ja vettäkin olen itse juonut jo monet vuodet ja ulkoillut ja syön suht koht terveellisesti, mutta ei nämä toimet ainakaan ole auttaneet, että kyllä sitä nyt vaan joskus täytyy turvautua lääkärin apuun ja tehokkaampiin aineisiin. Tuskin olen ainoa joka tätä mieltä.

        erimieltä, sillä itsellani on melko paha akne ja terveelliset ruokatavat auttavat akneeni ihan hel****sti.


    • satunnainen matkailija

      Hei, päätin kokeilla, kun pitkien antibioottikuurien tai hurjien lääkkeiden syöminen ei todellakaan innosta. Olen käyttänyt Bactosania nyt reilun kuukauden ja kyllä tuotteesta on ainakin minulle ollut apua.

      • ...

        bactosania oon nyt käyttäny puolet paketista ja mulla se on ollu ihan pelastus välillä vähän jopa epätoivoisen naamani kanssa :) itselläni ei ollut koskaan kauheasti finnejä mutta pikkunäppylää ärsyttävän paljon! nyt ne on vähentyny tosi paljon ja ei voi muuta sanoo ku että bactosan on itselleni ollu aivan mahtava !


      • evfe
        ... kirjoitti:

        bactosania oon nyt käyttäny puolet paketista ja mulla se on ollu ihan pelastus välillä vähän jopa epätoivoisen naamani kanssa :) itselläni ei ollut koskaan kauheasti finnejä mutta pikkunäppylää ärsyttävän paljon! nyt ne on vähentyny tosi paljon ja ei voi muuta sanoo ku että bactosan on itselleni ollu aivan mahtava !

        Jos iholla on paljon pikkuisia näppylöitä se viittaa ihon kuivuuteen.


      • kaisa36881

    • marjukka

      Olen syönyt yhden pakkauksen Bactosania ja minulle se on auttanut. Finnit ja punoitus ovat vähentyneet. Kannattaa kokeilla.

    • ...

      juu eli kannattaa ostaa ruokakaupoista tuota bactosania, maksaa siellä vähän päälle 17 euroa kun taas luontaistuotekaupoissa 24 euroa :)

      • aape

        Kiitos vinkistä! Osaatko vielä neuvoa, mistä ruokakaupoista löytyy.


      • Pull It
        aape kirjoitti:

        Kiitos vinkistä! Osaatko vielä neuvoa, mistä ruokakaupoista löytyy.

        Aikamoista jos ruokakaupoissa maksaa vain 17 euroa ja kun itse ostin kyseisen pakkausken Sokokselta jouduin pulittaan siitä melkein 30 euroa! Toivottavasti on hintansa väärti. Ihan mielenkiinnosta kokeilen.


    • ...hyvältä :)

      Itse löysin kyseisen tuotteen ihan sattumalta ja päätin myöskin kokeilla. Kiinnostaisi kuitenkin tietää, että ne, joiden mielestä tällä luontaistuotteella on ollut positiivista vaikutusta ihoon, niin millainen muutos teidän ihossanne on todellisuudessa tapahtunut? Onko vaikutukset samanlaisia, kuin mitä antibiooteilla saataisiin aikaan? Kuinka pian Bactosanin aloittamisen jälkeen aloitte huomaamaan muutosta?

      Kiitos jo etukäteen! Vielä en ole saanut tilaustani postissa, joten olisi mukava kuulla käyttäjien kokemuksia ennakkoon...

      • jhuuufg

        Vaikuttaako päänahan toimintaan? Samalla hillitsisi sen rasvaisuutta?


      • kokeilen
        jhuuufg kirjoitti:

        Vaikuttaako päänahan toimintaan? Samalla hillitsisi sen rasvaisuutta?

        alotin mielenkiinnosta bactosanin muutama päivä sitten.. ei kai se pahaakaan voi tehdä! :) oishan se kiva saada iho nätiksi kesään mennessä ellei jo aikaisemmin.
        akneni ei ole maailman pahinta sorttia, pysyy kurissa e-pillereillä ja hyvällä hoidolla & elintavoilla. silti tavoitteena on vielä joskus päästä oikeasti (meikittäkin) kauniiseen ihoon.
        maksoin luontaistuotekaupassa n. 23e. ainaka turun sokokselta en ees löytäny, ja tsekkasin yhen prismankin ja jonki halppiskaupan


    • ikuinen iho-ongelma?

      Tänään ostin sen Bactosan Clear Complexionin, LIFE-kaupasta ja maksoi 23e.

      Olen kokeillut kaikenlaisia mm. Vichy (normaderm), Exuviance, ProActiv yms. Ei mikää niistä tepsinyt ihan hyvin.

      Joten nyt kokeilen pillereitä. En missää tapaukses halua kokeilla antibioottikuuria yms, koska käytin nuorena e-pilleriä ja kun lopetin sen. AKNE TULI. Sitä ennen ei ollut koskaan edes finnejä yms. Prkle e-pillerit! =/

      • maj123

        Olen 44 v. ja kasvoihin varsinkin leuan alueelle alkoi kaksi vuotta sitten ilmaantua mega isoja kipeitä finnejä. Luultavasti hormonaalisia. Kohtu poistettiin 5 vuotta sitten. Nyt olen syönnyt 4 viikoa Bactosanioa, ei yhtäkään finniä ole kasvoilla. Kävin tänään ostamssa jo uuden paketin Tosi tyytyväinen, vihdoinki löytyi APU!!!


      • mie*
        maj123 kirjoitti:

        Olen 44 v. ja kasvoihin varsinkin leuan alueelle alkoi kaksi vuotta sitten ilmaantua mega isoja kipeitä finnejä. Luultavasti hormonaalisia. Kohtu poistettiin 5 vuotta sitten. Nyt olen syönnyt 4 viikoa Bactosanioa, ei yhtäkään finniä ole kasvoilla. Kävin tänään ostamssa jo uuden paketin Tosi tyytyväinen, vihdoinki löytyi APU!!!

        näin mainoksen kyseisestä tuotteesta.Olisi kiva kokeilla,kun ihon kunto ei ole mitä parhain.Osaako kukaan sanoa,mistä tampereelta tuotteen saisi edullisimmin??


      • lllllllllll
        mie* kirjoitti:

        näin mainoksen kyseisestä tuotteesta.Olisi kiva kokeilla,kun ihon kunto ei ole mitä parhain.Osaako kukaan sanoa,mistä tampereelta tuotteen saisi edullisimmin??

        olen syönyt bactosan paketista puolet ja finnejä on tullut hirveästi lisää.koskaan ei ole naama näyttänyt tältä.haluisin tietää onko muilla ollut sama kun aloittanut syömään bactosania?rauhoittuuko tilanne lopulta?onko tämä normaalia?kiitos kaikille etukäteen.


      • Odottavainen
        lllllllllll kirjoitti:

        olen syönyt bactosan paketista puolet ja finnejä on tullut hirveästi lisää.koskaan ei ole naama näyttänyt tältä.haluisin tietää onko muilla ollut sama kun aloittanut syömään bactosania?rauhoittuuko tilanne lopulta?onko tämä normaalia?kiitos kaikille etukäteen.

        Elikkäs sama homma täällä. Olen syonyt bactosania nyt 2 viikkoa. Ensimmäisen viikon jälkeen naamaani alkoi tulla ihan älyttömästi finnejä. Nyt naamani on alkanut kuivattamaan entiset näpyt hyvin pois ja toivonkin että tämän jälkeen ei enää tulisi ihmeemmin uusia finnejä.

        Nyt vain tässä jatkellaan pillereiden syömistä ja odotellaan mielenkiinnolla miten käy.


      • teinipirkko
        Odottavainen kirjoitti:

        Elikkäs sama homma täällä. Olen syonyt bactosania nyt 2 viikkoa. Ensimmäisen viikon jälkeen naamaani alkoi tulla ihan älyttömästi finnejä. Nyt naamani on alkanut kuivattamaan entiset näpyt hyvin pois ja toivonkin että tämän jälkeen ei enää tulisi ihmeemmin uusia finnejä.

        Nyt vain tässä jatkellaan pillereiden syömistä ja odotellaan mielenkiinnolla miten käy.

        Joo, eli täällä on täysin sama ongelma, ihonalaisia finnejä tullut lisää, mutta ne lähtee kyllä pois, joten ei kannata olla huolissaan! Mullakaan ei mitään suurempia vaikutuksia oo näkyny, mutta ehkä ajan myötä sitten...


      • aikuisiän akne
        teinipirkko kirjoitti:

        Joo, eli täällä on täysin sama ongelma, ihonalaisia finnejä tullut lisää, mutta ne lähtee kyllä pois, joten ei kannata olla huolissaan! Mullakaan ei mitään suurempia vaikutuksia oo näkyny, mutta ehkä ajan myötä sitten...

        Söin kaksi pakettia Bactosania ja kaikki finnit lähtivät pois, eikä uusia tullut.

        Kunnes lopetin syömisen ja finnejä tuli ihan älyttömästi. Olin viikon syömättä bactosania ja jatkoin taas. Finnit lähti taas pois.

        En kyllä haluaisi loputtomiin sitä syödä. Onko muilla samanlaisia ongelmia?


      • TiSa
        aikuisiän akne kirjoitti:

        Söin kaksi pakettia Bactosania ja kaikki finnit lähtivät pois, eikä uusia tullut.

        Kunnes lopetin syömisen ja finnejä tuli ihan älyttömästi. Olin viikon syömättä bactosania ja jatkoin taas. Finnit lähti taas pois.

        En kyllä haluaisi loputtomiin sitä syödä. Onko muilla samanlaisia ongelmia?

        Ensin tosiaan tulee kaikki näpyt pintaan. Tekee varmaan saman kuin Roaccutan aikanaan, että puhdistaa ihon nostamalla epäpuhtaudet pintaan. Sitten alkaa paraneminen. Oli reilu viikko väliä ennen kun ostin toisen paketin ja tuli taas kamalasti näppyjä (paluu entiseen). Nyt ne alkaa paranemaan kun aloin taas syömään Bactosania. Ikää kohta 30. Ihan hyvältä tuo tuote vaikuttaa :)


      • nojaaa
        TiSa kirjoitti:

        Ensin tosiaan tulee kaikki näpyt pintaan. Tekee varmaan saman kuin Roaccutan aikanaan, että puhdistaa ihon nostamalla epäpuhtaudet pintaan. Sitten alkaa paraneminen. Oli reilu viikko väliä ennen kun ostin toisen paketin ja tuli taas kamalasti näppyjä (paluu entiseen). Nyt ne alkaa paranemaan kun aloin taas syömään Bactosania. Ikää kohta 30. Ihan hyvältä tuo tuote vaikuttaa :)

        Itsellä noin puolessa välissä tuntu et jee tää tuote on aivan mahtava ja todellaki tuntu siltä että pääsen näppylöistä vihdoin eroon, mutta voi myös olla että ihoni parani myös auringon takia kun se kuivattaa ihoa niin hyvin ja muutenki kesällä paranee mulla aina iho. No nytten ku tänään oli vika tabletti niin vois sanoo oikeestaan että ihan turhaan kokeilen bactosania, oikeestaan tuntuu jopa että ihoni on vaan pahentunut paitsi otsaani bactosan todella auttoi ja sehän se mun pahin kohta olikin, mutta nyt myös poskissa ja leuassa on näppylöitä nykyään :(
        että en osaa sanoo vaikuttiko itselleni sitten negatiivisesti vai positiivisesti..


    • näppynaama

      itse aloitin helmikuun alussa syömään kyseistä kuuria. vajaan kuukauden verran popsin yhden päivää kohden, mutta mitään ei juuri tapahtunut.
      En toki väitäkään ettäkö heti tuloksia näkyisi.
      Ystäväni on luontaistuotemyyjä ja hän oli selvittänyt tuotteen markkinoijalta voiko annostusta suurentaa. Nykyisin syön kaksi päivää kohden, mutta en osaa sanoa onko parannusta loppujen lopuksi tapahtunut. Näppyjä on ja tulee siitä huolimatta lisää. Hoidan ihoani ja pyrin elämään tervellisesti. Tosin 8vko:n kuluttua todelliset tulokset vasta näkyvät..toivottavasti kesään mennessä sitten..kesällä naamani rauhoittuu aina auringosta..

      • -.-

        itelläkää ei juuri vaikuttanu ja käytän viä samaan aikaan basiron ac washia ja silti tulee uusia finnejä vaan ja yleensä viä sellasii tosi isoi


    • otetaan selvää

      hei! bactosanissa on liivatetta, onkohan se eläinperäistä?eikö se tehdä jostain eläinten aivoista?onkohan kotimaisesta?ei varmaan..entäs hullun lehmän tauti yms?mua epäilyttää kamalasti tommonen!pitäisi varmaan kysyä valmistajalta.mulla on epäpuhdas iho, harvoin finnejä, nyt kun oon syöny tuota, on tullu finnejä, nekö siis ensin tulee ja sitten lähtee?

    • 12345

      olen nyt syönyt bactosania yli kuukauden, mitään merkittävää ei ole tapahtunut, mutta jotenkin on tasaisempi iho. jonkun viikon päästä lähden matkalle ja haluaisin oikeesti olla auringossa ja ulkona ilman meikkiä!! se olisi tod hyvää iholle! muuten suosittelen apteekista ostettava aco-salisyylihappo kasvovesi!!!!!!!!!!!!!!! vähän vahvaa, käytän iltaisin oikein kunnolla, kirvelee, sitten tod hyvä kosteuttavaa päälle: kokeile yves rocherin pure calmille kosteuttava geeli, maailman paras!!!!! ja halpa, erityisesti jos on yves rocherin kortti. käytän myös ne muut pure calmille tuotteet, esim puhd.geeli ja kasvovesi, ne ovat miedot ja hyvät, sitten saa syväpuhdistettua sen acon kanssa, KOKEILE, mulle on auttanut tod paljon!!

    • mmmamam

      kauanko teillä kesti tuo vaihe että finnejä tuli vaaan järkyttävästi lisää?

      • gshsdgsd

        mulla on nyt yksi paketti takana, ja se AUTTAA! Alkuviikkoina tuli naama kamalaksi, ei paljon tehnyt mieli lähteä ulos :( mutta finnit tuntuivat lähtevät pois ja paranevan todella paljon nopeammin kuin tavallisesti. Nyt todella tulehtunut leukani pukkaa vieläkin finnejä pois ja on nyt todella kipeä, mutta uskoisin että se siitä vielä paranee kun syön lisää. Ja huom, akneni on ollut todella todella sitkeä! Eli aivan loistava tuote! Muualta iho on todella tasainen, ei niin punoittava ja pehmeämpi kuin koskaan. Tältäkö niiden normaali-ihoisten naama tuntuu?! Vau :D

        Luultavasti näitä tarvitsee popsia kyllä hamaan tulevaisuuteen, mutta ei se sinänsä haittaa, koska hyvä iho vaikuttaa niiiiiiiin paljon mielialaan.

        Juu noista hinnoista vielä. Kävin äsken nimenomaan etsimässä HALPAA bactosania, sillä tilillä on alle 23 euroa :) noh, tampereen prismassa hinta oli 29e (faaak!), halpa-hallissa ei ikävä kyllä ollut (otti päähän koska lähdin hakemaan ainoastaan tuota pakettia ja jouduin tyhjin käsin ajelemaan neljän ruuhkassa pois, aaarr!!) Sokoksella hinta 30 e.... luontaistuotekaupassa en käynyt, veikkaan että se on aikas kallis siellä.

        Mutta huomasin että netissä verkkoapteekki.fi voi tilata hintaan 23,60, ja jos noutaa sen postista niin ei tule postikuluja. Mutta sitähän en nyt voi jäädä osotteleen, kolmessa päivässä naama räjähtää varmaan käsiin jos en saa sitä pilleriä!


      • lisäksi
        gshsdgsd kirjoitti:

        mulla on nyt yksi paketti takana, ja se AUTTAA! Alkuviikkoina tuli naama kamalaksi, ei paljon tehnyt mieli lähteä ulos :( mutta finnit tuntuivat lähtevät pois ja paranevan todella paljon nopeammin kuin tavallisesti. Nyt todella tulehtunut leukani pukkaa vieläkin finnejä pois ja on nyt todella kipeä, mutta uskoisin että se siitä vielä paranee kun syön lisää. Ja huom, akneni on ollut todella todella sitkeä! Eli aivan loistava tuote! Muualta iho on todella tasainen, ei niin punoittava ja pehmeämpi kuin koskaan. Tältäkö niiden normaali-ihoisten naama tuntuu?! Vau :D

        Luultavasti näitä tarvitsee popsia kyllä hamaan tulevaisuuteen, mutta ei se sinänsä haittaa, koska hyvä iho vaikuttaa niiiiiiiin paljon mielialaan.

        Juu noista hinnoista vielä. Kävin äsken nimenomaan etsimässä HALPAA bactosania, sillä tilillä on alle 23 euroa :) noh, tampereen prismassa hinta oli 29e (faaak!), halpa-hallissa ei ikävä kyllä ollut (otti päähän koska lähdin hakemaan ainoastaan tuota pakettia ja jouduin tyhjin käsin ajelemaan neljän ruuhkassa pois, aaarr!!) Sokoksella hinta 30 e.... luontaistuotekaupassa en käynyt, veikkaan että se on aikas kallis siellä.

        Mutta huomasin että netissä verkkoapteekki.fi voi tilata hintaan 23,60, ja jos noutaa sen postista niin ei tule postikuluja. Mutta sitähän en nyt voi jäädä osotteleen, kolmessa päivässä naama räjähtää varmaan käsiin jos en saa sitä pilleriä!

        seitsemän veljeksen apteekki 27,96e
        http://84.234.74.170/~33mRx0000001/?Y999=PIF&Y104=6428300001987

        hyvinvoinnin 25,90e
        https://www.hyvinvoinnin.fi/ryhma/1215/Bactosan-Clear-Complexion

        terveyskaupat 24,06e
        http://www.terveyskaupat.net/epages/HameenLuontaistuote.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/HLT

        terveysasema 22,90e
        http://ssl.terveysasema.com/index.php?main_page=product_info&products_id=1371

        sinunapteekki 19.90e
        http://www.sinunapteekki.fi/catalog/advanced_search_result.php?keywords=bactosan

        kauneudenmaailma 19,90e
        http://www.kauneudenmaailma.fi/advanced_search_result.php?keywords=bactosan


    • nyt olen onnellinen

      Mul on ollut aina pari finniä siellä täällä kasvoissa, ikää 21. Ajattelin kokeilla bactosania jospa se veisi loputkin pois.

      No, viikon kuluttua käytön aloittamisesta suunympärys suorastaa jysähti täyteen patteja, eli yhtenä iltana huomasin, kun noin kymmenen uutta ihanaa tuliterää kipeää finniä puski ulos.
      Lopetin käytön heti, kun ajattelin et ei helkkari ihan sama, mulha oli ennestäänkin jo melkein perfect complexioni..

      • näppynaama

        mulla on ikää 17 vuotta ja mulla on naamassa aina hirvesti finnejä. otsa varsinkin on kamalassa kunnossa, se ei ole koskaan tasainen. poskeni suurinpiirtein sellaset tasaset, joskus naaman sivussa saattaa olla finnejä.
        mitä uskotte? tehoaako mulle? kannattaako oikeesti kokeilla? mä en todellakaan haluis, että niitä kamalia finnejä alkas tulla lisää.. vai pitäskö mun ennemmin käydä ihotautilääkärillä?
        käytän nykyisin sebamedin tuotteita naamanpesussa.


      • Sirppana
        näppynaama kirjoitti:

        mulla on ikää 17 vuotta ja mulla on naamassa aina hirvesti finnejä. otsa varsinkin on kamalassa kunnossa, se ei ole koskaan tasainen. poskeni suurinpiirtein sellaset tasaset, joskus naaman sivussa saattaa olla finnejä.
        mitä uskotte? tehoaako mulle? kannattaako oikeesti kokeilla? mä en todellakaan haluis, että niitä kamalia finnejä alkas tulla lisää.. vai pitäskö mun ennemmin käydä ihotautilääkärillä?
        käytän nykyisin sebamedin tuotteita naamanpesussa.

        Olen käyttänyt bactosania nyt viikon verran, enkä ole huomannut vielä oikeastaan eroa entiseen. Minulla on ollut jo pari vuotta ongelmana syvät ihonalaiset finnit, joita aluksi tuli otsaan ja nyt leukaan ja niitä saattaa olla montakin kerralla. Pieniäkin näppyjä tulee sinnetänne.

        Olen myös alkanut muuten hoitamaan itseäni luonnonmukaisesti. Otan joka päivä molkosania kaksi kertaa teelusikallisen. Pyyhin molkosanilla aamuinilloin naaman pesun jälkeen. Syön juureksia..enemmänkin voisi vielä syödä. Otan myös joka päivä vehnäalkioöljyä ja omega3 teelusikalliset. Näitäkin voisi ehkä ottaa kaksinkertaisena. Näiden lisäksi otan sinkkiä, seleeniä, b-vitamiinia.

        Eilen mietin, että mitä tämä "puhdistautuminen" muka auttaa kun finniä vaan pukkaa. Nytkin leuassa etusormenpään kokoinen punainen kipeä ihonalainen ja toisella puolella hieman pienempiä monta. Poskissa ja otsassa pienempiä näppyjä. Kuitenkin muistin, kuinka moni täälläkin on sanonut että aluksi tulee se ihon puhdistautuminen ja saattaa tulla näppyjä paljonkin, joten ehkä se tästä.


    • Harri "höylä" Soi...

      Nyt tuli ostettua halpa-hallista Bactosania. Sanokaas ny joku että tarviiko enään pestä clerasillillä(ei öljypohjainen) naamaansa aamuisin ja iltaisin, vaikka otankin kerran päivässä Bactosania?

      • Sirppana

        Ei kyllä clerasilillä kannattais kenenkään pestä mitään. Eiks se sisällä alkoholia ja on näin ollen akneiholle erittäin huono vaihtoehto, koska kuivattaa ihoa. Vaikka naama tuntuiskin rasvaiselta niin siinä on kuitenkin aknessa yleensä pintakuivuutta, joka siis ei päästä sitä rasvaa tulemaan ulos sieltä ihosta vaan tukkeutuu sinne finniksi. Tämän vuoksi akneihoisen tulis käyttää herkälle iholle tarkoitettuja pesuaineita, jotka tasapainottavat ihon ph-tasapainoa eivätkä kuivata.

        Minä itse ostin tänään lacto linen kasvopesun ja kasvoveden, koska näitä on kehuttu niin paljon. Kosteusvoiteena käytän joko aqualan L:ää tai humektania.


      • marjatta231

        Jos naamassa on epäpuhtauksia niin aina kanattaa pestä naama puhdistusaineella(aamuin ja illoin) vaikka söisikin bactosania mm. Mutta en valitettavasti suosittele clerasilliä. Olen huomannut että (useimmilla) se on jopa lisännyt epäpuhtauksia.

        T:Ihotauti lääkäri


    • Kaunis iho

      Olen syönyt Bactosania nyt muutaman viikon ajan ja iho on rauhoittunut huomattavasti. Uusia finnejä tulee enää silloin tällöin ja huokoset näyttävät supistuneen -> tasaisempi iho. Ostin kapselit luontaistuotekaupasta ja myyjä suositteli samalla sinkkitabletteja. Otan molemmat ison vesilasin kanssa aamuisin ja pitkästä aikaa alan olla tyytyväinen ihooni. Pahenemisvaihetta ei ole tullut, onneksi :)

    • jeeee:)

      Olen syönyt bactosania nyt pari viikkoa ja todella tyytyväinen olen:) ennen tuli ihonalaisia finnejä mutta nyt ne ovat hävinneet eikä uusia toivottavasti olekkaan tulossa. kiitos bactosanin:)

      • ikää 27

        Hei!

        Olen syönyt kyseisiä kapseleita nyt kolme viikkoa ja naama on ihan järkyttävä. Näppyjä ilmestyy noin 10kpl päivässä ja on huomattavasti kipeämpiä kuin yleensä. Jos jollain on alkanut iho paranemaan melkein heti kuurin alettua, niin minulla ei: lisää on tullut. En oikein jaksa uskoa, että nämä auttavat ollenkaan. Onko kukaan teistä aloittanut bactosanin kanssa lähi aikoina syömään myös pillereitä? Mietin, että mistä sitä voi tietää mikä tässä vaikuttaa.

        Laitan viestiä myöhemminkin tänne, jos vaikka epäilevä asenteeni muuttuu.


      • Sirppana
        ikää 27 kirjoitti:

        Hei!

        Olen syönyt kyseisiä kapseleita nyt kolme viikkoa ja naama on ihan järkyttävä. Näppyjä ilmestyy noin 10kpl päivässä ja on huomattavasti kipeämpiä kuin yleensä. Jos jollain on alkanut iho paranemaan melkein heti kuurin alettua, niin minulla ei: lisää on tullut. En oikein jaksa uskoa, että nämä auttavat ollenkaan. Onko kukaan teistä aloittanut bactosanin kanssa lähi aikoina syömään myös pillereitä? Mietin, että mistä sitä voi tietää mikä tässä vaikuttaa.

        Laitan viestiä myöhemminkin tänne, jos vaikka epäilevä asenteeni muuttuu.

        Olen syönyt kohta kaksi ja puoli pakettia bactosania. Jossain vaiheessa tuntui, että iho parani eikä finnejä tullut kuin pari. Nyt kuitenkin on taas leuassa kolme ihonalaista pattia ja otsassa yksi todella iso patti. Meinaa vähän mennä toivo koko hommaan. Onko kellään hyviä kokemuksia bactosanista näihin isoihin ihonalaisiin finneihin?


    • joy

      mitenköhän muuten, tehoaako selän akneen yhtälailla kuin kasvoihin?

    • Itse olen syönyt bactosania varmaan vuoden ja iho ei enää rasvoitu ja finnit ovat hävinneet. En ole vielä uskaltanut kokonaan lopettaa, jos finnit tulevatkin takaisin :[ ...mutta välillä jätän tabletin ottammatta. Ennemmin näitä popsin kuin antibiootteja. Itselläni huomasin myös ylimääräisen sokerin aiheuttavan finnejä, irtokarkit ovat kaikkein pahimpia... Että kokeilkaapa karkkilakkoa.

    • -.-

      Ite käytin ny ekan paketin loppun ja enny tiiä onko auttanu ees. Parantuuks vaikutus jos jatkaa hoitoo uudel paketil, koska pitäs näky lopulline tulos?. Haittaakohan paljoo et on viikon väli kun alottaa uuden paketin?

    • ean

      moi, söin 2 pakettia ja auttoi tosi paljon. En raaskinut ostaa lisää ja nyt kuukauden tauon jälkeen olen takaisin täynnä näppylöitä...

      • ikää 27

        Nyt on jo toinen paketti reippaasti meneillään ja ei ole apua ollut kyseisistä kapseleista ainakaan minulle. Kävin lääkäriltä hakemassa reseptin voiteeseen, jonka pitäisi hillitö bakteerikasvua, mutta eipä sekään ole paljoa auttanut. Nyt sitten ostin uutta kasvovoidetta (BM cosmeceticals) ja katsotaan josko se auttaisi. Ilmoittelen, jos auttaa.

        Eli Bactosan ei ole auttanut. Enemmänkin hormonaalinen juttu ilmeisesti ja ainut apu on varmaankin minun tapauksessa pillereissä.


    • sambia

      Mulla ainakin Bactosan tehosi. Ekan kuurin jälkeen meni monta kuukautta ettei naaman tullut näppyjä. Sit kun niitä alko taas tuleen, alotin uuden kuurin ja kiva on ollut huomata, että edelleen tehoaa! Suosittelen!

    • maikkkkkkkkkkkki

      Tänään aloitin Bactosanin. Olen 27v. ja yli kymmenen vuotta kärsinyt huonosta ihosta. En ole koskaan kokeillut mitään lääkkeitä (joku voisi kysyä miksi..)
      Vähän jännittää, että tuleeko joku "alkuräjähdys", mutta toisaalta ihossani tapahtuu aina välilläkin räjähdysvaiheita, sellainen on juuri meneillään.
      Tämä kannattaa varmaan kaikkien muistaa, ei välttämättä johdu lääkkeestä.
      Laitan tänne kuukauden päästä kokemuksiani, jos olisi vaikka kivoja tuloksia.. IIIK!! :/ :)

      • maikkkkkkkkkkkki

        Viikko on takana ja vielä ei ole tullut räjähdystä.
        Pari kurjaa isompaa ihonalaista parani nopeammin kuin normaalisti. Saattaa olla toki vain sattumaa tai toiveajattelua.


      • ikää 27
        maikkkkkkkkkkkki kirjoitti:

        Viikko on takana ja vielä ei ole tullut räjähdystä.
        Pari kurjaa isompaa ihonalaista parani nopeammin kuin normaalisti. Saattaa olla toki vain sattumaa tai toiveajattelua.

        Hei,

        Kaksi pakettia nyt napsittu bactosania ja ei auta sitten yhtään. Voihan se tietenkin toisilla auttaa, mutta minulla nyt ei varmaan auta kun roacuttan ja pillerit.

        Ei viitsisi niitä hormoneitakaan aina napsia, mutta ei auta. Ensi viikolla ihotautilääkärille.


      • maikkkkkkkkkkkki
        ikää 27 kirjoitti:

        Hei,

        Kaksi pakettia nyt napsittu bactosania ja ei auta sitten yhtään. Voihan se tietenkin toisilla auttaa, mutta minulla nyt ei varmaan auta kun roacuttan ja pillerit.

        Ei viitsisi niitä hormoneitakaan aina napsia, mutta ei auta. Ensi viikolla ihotautilääkärille.

        Moi,

        mä oon nyt syönyt puoli pakettia. Mitään dramaattista ei ole tapahtunut, mutta ehkä hiukan parempaan suuntaan menossa. Oikein isoja ja kipeitä ei oo tullut ainuttakaan aloittamisen jälkeen.

        Ja sellaisen olen huomannut, että ennen kovin tiukassa olleet mustapäät poskien ja nenän seudulla lähtee paljon helpommin irti kun puristelee. (yäh, mutta silti) :)


      • Testaaja08
        maikkkkkkkkkkkki kirjoitti:

        Moi,

        mä oon nyt syönyt puoli pakettia. Mitään dramaattista ei ole tapahtunut, mutta ehkä hiukan parempaan suuntaan menossa. Oikein isoja ja kipeitä ei oo tullut ainuttakaan aloittamisen jälkeen.

        Ja sellaisen olen huomannut, että ennen kovin tiukassa olleet mustapäät poskien ja nenän seudulla lähtee paljon helpommin irti kun puristelee. (yäh, mutta silti) :)

        Täällä erä ikuisesta aknesta kärsivä 34 v. nainen.

        Olen syönyt kolme pakettia siinä toivossa että tuloksia alkaisi näkyä. Alussa näytti että iho parani hieman, mutta ihan yhtä hyvin se saattoi johtua ruokavaliosta, josta jätin sokerit pois. Loppuaikana iho oli ihan samassa kunnossa kuin alunperin (näin joulun alla). Ei mitään vaikutusta siis, paremman tuloksen saa jos jättää sokerin ja valkoiset jauhot ruokavaliosta pois.


      • minulla on finni keskellä n...
        Testaaja08 kirjoitti:

        Täällä erä ikuisesta aknesta kärsivä 34 v. nainen.

        Olen syönyt kolme pakettia siinä toivossa että tuloksia alkaisi näkyä. Alussa näytti että iho parani hieman, mutta ihan yhtä hyvin se saattoi johtua ruokavaliosta, josta jätin sokerit pois. Loppuaikana iho oli ihan samassa kunnossa kuin alunperin (näin joulun alla). Ei mitään vaikutusta siis, paremman tuloksen saa jos jättää sokerin ja valkoiset jauhot ruokavaliosta pois.

        Mutta jos finnit palautuivat bactusanin lopettamisen jälkeen, palautuivatko ne pahempana kuin ennen bactusanin aloittamista?


      • ikää27
        minulla on finni keskellä n... kirjoitti:

        Mutta jos finnit palautuivat bactusanin lopettamisen jälkeen, palautuivatko ne pahempana kuin ennen bactusanin aloittamista?

        Hei,

        Lopetin niiden bactosanien syömisen. Ihan turhaa rahan haaskausta. Ihotautilääkäriltä sain pari voidereseptiä, jossa toisessa antibioottia mukana. Nämä kyllä auttavat ja naama alkaa vihdoinkin rauhoittumaan. Ehkäpä sitä pelottavaa roacuttania ei tarvitse ottaa.

        Niin ja ei siis palautunut mitkään finnit bactosanin lopettamisen jälkeen. Älkää tekään laittako rahojanne sellaiseen hömppään.


      • oot käyttäny
        ikää27 kirjoitti:

        Hei,

        Lopetin niiden bactosanien syömisen. Ihan turhaa rahan haaskausta. Ihotautilääkäriltä sain pari voidereseptiä, jossa toisessa antibioottia mukana. Nämä kyllä auttavat ja naama alkaa vihdoinkin rauhoittumaan. Ehkäpä sitä pelottavaa roacuttania ei tarvitse ottaa.

        Niin ja ei siis palautunut mitkään finnit bactosanin lopettamisen jälkeen. Älkää tekään laittako rahojanne sellaiseen hömppään.

        "Kliinisessä kokeessa koehenkilöille annettiin 200 mg Praventin® -valmistetta päivässä. Jo 2 viikon kuluttua näkyivät ensimmäiset tulokset ja 8 viikon kuluttua saavutettiin taso, jolloin 76 % koehenkilöistä näki silmin havaittavan eron ihossaan: vähemmän näppylöitä, punoitusta ja rasvaisuutta. Ihotautilääkärin arvioin mukaan näppylät vähenivät 95 %. Näppylät palasivat pian Praventinin käytön lopettamisen jälkeen, joten käyttöä suositellaan pidempiaikaiseksi, kunnes tasapaino on saavutettu pysyvästi."


      • entäs nyt?
        maikkkkkkkkkkkki kirjoitti:

        Moi,

        mä oon nyt syönyt puoli pakettia. Mitään dramaattista ei ole tapahtunut, mutta ehkä hiukan parempaan suuntaan menossa. Oikein isoja ja kipeitä ei oo tullut ainuttakaan aloittamisen jälkeen.

        Ja sellaisen olen huomannut, että ennen kovin tiukassa olleet mustapäät poskien ja nenän seudulla lähtee paljon helpommin irti kun puristelee. (yäh, mutta silti) :)

        Millaisessa kunnossa ihosi on tällä hetkellä? oletko jatkanut bactosanin syöntiä?


      • maikkkkkkkkkkkki
        entäs nyt? kirjoitti:

        Millaisessa kunnossa ihosi on tällä hetkellä? oletko jatkanut bactosanin syöntiä?

        Heips. Söin kaksi paketillista, en huomannut mitään erityistä edistymistä ja lopetin. Kosketologi vinkkasi, että ihan sinkkiä ja magnesiumia syömällä varmaan on enemmän merkitystä. Niistä iho kuulemma saa "parannusmateriaalia". Lisäsi siihen, että akne tmv. jättää ihon näiden kahden jatkuvaan puutostilaan ja näppyjen paraneminen pitkittyy. Tuntuu, että kaikki on joko huuhaata tai ihme voodoota. Ärsyttää ja surettaa. Pöh, tuntuu ettei mikään vie näppyjä lopullisesti. Ja kun iho ei kuitenkaan ole niin p****ssa kunnossa, että viitsisi roaccuttania vetää. Ja antibiootithan on vain väliaikainen ratkaisu. Eikä nekään muun kropan kannalta ihanteellinen vaihtoehto. Nyt syön ihan vaan sellaista ravinnelisää, joka vahvistaa tukkaa ja kynsiä, siinä sinkkiä. Mutta peitevoidetta kuluu silti. PRKL. EPISTÄ!


      • valita
        maikkkkkkkkkkkki kirjoitti:

        Heips. Söin kaksi paketillista, en huomannut mitään erityistä edistymistä ja lopetin. Kosketologi vinkkasi, että ihan sinkkiä ja magnesiumia syömällä varmaan on enemmän merkitystä. Niistä iho kuulemma saa "parannusmateriaalia". Lisäsi siihen, että akne tmv. jättää ihon näiden kahden jatkuvaan puutostilaan ja näppyjen paraneminen pitkittyy. Tuntuu, että kaikki on joko huuhaata tai ihme voodoota. Ärsyttää ja surettaa. Pöh, tuntuu ettei mikään vie näppyjä lopullisesti. Ja kun iho ei kuitenkaan ole niin p****ssa kunnossa, että viitsisi roaccuttania vetää. Ja antibiootithan on vain väliaikainen ratkaisu. Eikä nekään muun kropan kannalta ihanteellinen vaihtoehto. Nyt syön ihan vaan sellaista ravinnelisää, joka vahvistaa tukkaa ja kynsiä, siinä sinkkiä. Mutta peitevoidetta kuluu silti. PRKL. EPISTÄ!

        vaan ala vetää sitä roaa jos noin pahalta tuntuu. Se on sen pari kk kuuri ja näppyjä ei enää ole eikä tule. tosin sivuvaikutukset voivat olla helvetilliset tuona aikana..

        tästä päästäänkin kysymykseeni eli mites sivuvaikutukset? joillain pahenee iho aluksi mutta onko muuta?


    • Idiootti

      Täytyykö tuo Bactosan syödä kokonaisena, vai kaataa jauheet nesteen sekaan ?

      • Kosmetologii

        Se kuuluu ottaa kokonaisena, Mieluiten veden kanssa. Piti itse kysyä Kosmetologilta ja Terveydenhoitajalta :)


      • Merry
        Kosmetologii kirjoitti:

        Se kuuluu ottaa kokonaisena, Mieluiten veden kanssa. Piti itse kysyä Kosmetologilta ja Terveydenhoitajalta :)

        Olisiko kukaan kiinnostunut ostamaan täyttä, avaamatonta Bactosan pakettia? Ehdin tilata ja ostaa apteekista hintaan 33-34€, enkä voi palauttaa. Rahat olisivat ihan hukkaan menneet, joten haluaisiko joku ostaa? Itse sain muuta apua ongelmaani enkä tarvitsekaan tätä pakettia. Laittakaa sähköpostinne ylös jos joku kiinnostuisi ostamaan, ja mihin hintaan. Pääkaupunkiseudulta tai mahdollisesti muualtakin päin suomea voi noutaa, tai postissa voin lähettää.


      • elanor
        Merry kirjoitti:

        Olisiko kukaan kiinnostunut ostamaan täyttä, avaamatonta Bactosan pakettia? Ehdin tilata ja ostaa apteekista hintaan 33-34€, enkä voi palauttaa. Rahat olisivat ihan hukkaan menneet, joten haluaisiko joku ostaa? Itse sain muuta apua ongelmaani enkä tarvitsekaan tätä pakettia. Laittakaa sähköpostinne ylös jos joku kiinnostuisi ostamaan, ja mihin hintaan. Pääkaupunkiseudulta tai mahdollisesti muualtakin päin suomea voi noutaa, tai postissa voin lähettää.

        ..hyvä tulee. Ikää 17, ja yksi paketti takana. Ei mitään ihmeellistä tapahtunut, pahenemisvaiheena mustapäitä lisää, ei sen kummempaa. Tänään ostin toisen paketin, ja katsotaan jatkoa kuinka käy. Vielä en lopeta, sillä ihon laatu on muuttunut todella hyväksi, ja uskon että nyt finnitkin alkaa lähteä :)


      • nyt arveluttaa
        elanor kirjoitti:

        ..hyvä tulee. Ikää 17, ja yksi paketti takana. Ei mitään ihmeellistä tapahtunut, pahenemisvaiheena mustapäitä lisää, ei sen kummempaa. Tänään ostin toisen paketin, ja katsotaan jatkoa kuinka käy. Vielä en lopeta, sillä ihon laatu on muuttunut todella hyväksi, ja uskon että nyt finnitkin alkaa lähteä :)

        öö..

        itselläni on otsassa pari punaista finniä ja monta ihonväristä, leuassa muutama punainen ja nenässä monta pientä näppyä. Ajattelin itse kokeilla tuota Bactosania, mutta tosi moni sanoo että tulee vain pahemmaksi niin en tiedä että uskallanko. Millaiset mahdollisuudet on että se auttaa jos iho ei ole siitä ihan pahimmasta päästä mutta vähän on finnejä? olen 14-vuotias


      • Merry
        nyt arveluttaa kirjoitti:

        öö..

        itselläni on otsassa pari punaista finniä ja monta ihonväristä, leuassa muutama punainen ja nenässä monta pientä näppyä. Ajattelin itse kokeilla tuota Bactosania, mutta tosi moni sanoo että tulee vain pahemmaksi niin en tiedä että uskallanko. Millaiset mahdollisuudet on että se auttaa jos iho ei ole siitä ihan pahimmasta päästä mutta vähän on finnejä? olen 14-vuotias

        Hei te jotka tykkäätte käyttää tuotetta, niin myisin erittäin mielelläni tämän pakettini. Itse sain muuta apua ongelmaani, enkä siksi käytäkään, avaamaton reilu 2 viikkoa sitten ostettu apteekista. Sovitaan hinnasta, pääasia että saisin pois tuon kun ihan hukkaan menee muuten, ja maksoin siitä aika kivasti, mutta hinnasta varmasti sovitaan kuka sen nyt ostaisikin. Itse olen 17v, ja kysykää vaikka sähköpostilla, laitan sen nyt itse tähän. HUOM! TÄÄLTÄ PAKETTI, SOVITAAN HINTA!


      • Merry
        Merry kirjoitti:

        Hei te jotka tykkäätte käyttää tuotetta, niin myisin erittäin mielelläni tämän pakettini. Itse sain muuta apua ongelmaani, enkä siksi käytäkään, avaamaton reilu 2 viikkoa sitten ostettu apteekista. Sovitaan hinnasta, pääasia että saisin pois tuon kun ihan hukkaan menee muuten, ja maksoin siitä aika kivasti, mutta hinnasta varmasti sovitaan kuka sen nyt ostaisikin. Itse olen 17v, ja kysykää vaikka sähköpostilla, laitan sen nyt itse tähän. HUOM! TÄÄLTÄ PAKETTI, SOVITAAN HINTA!

        Eli tässä siis sähköposti: [email protected]


      • Merry
        Merry kirjoitti:

        Hei te jotka tykkäätte käyttää tuotetta, niin myisin erittäin mielelläni tämän pakettini. Itse sain muuta apua ongelmaani, enkä siksi käytäkään, avaamaton reilu 2 viikkoa sitten ostettu apteekista. Sovitaan hinnasta, pääasia että saisin pois tuon kun ihan hukkaan menee muuten, ja maksoin siitä aika kivasti, mutta hinnasta varmasti sovitaan kuka sen nyt ostaisikin. Itse olen 17v, ja kysykää vaikka sähköpostilla, laitan sen nyt itse tähän. HUOM! TÄÄLTÄ PAKETTI, SOVITAAN HINTA!

        Kyselkää tästä osoitteesta, myyn paketin! [email protected]


    • kysyjä...

      Minkä kokoisia noi tabletit on? Saako niitä puolittaa? Itsellä on ongelmia nieltävien lääkkeiden kanssa ja buranaakin aina joutuu pisteleen useampaan osaan.

    • |mariska|

      Ite lopetin vuoden alussa e-pillerit, jotka oli tarkoitettu aknen hoitoon. Nyt varsinkin suun ympärys on mennyt kauheeseen kuntoon. Monta viikkoa olen tuota bactosan pakettia katellut mutta en ole uskaltanut aloittaa. Lääkäri ajan sain vasta 5viikon päähän joten en aijo jäädä oottamaan minkälaiseen kuntoon tää naama siihen mennessä on menny. Siks en oo bactosania uskaltanu aikasemmin alottaa ku pelottaa se räjähdys vaihe ja että toimiiko nää ees ja että sit kun bactosanin lopettaa niin tuleeko finnit kahta kauheempana takas. Mut joo senhän näkee sit kokeilemalla.. yritän kirjottaa tänne myöhemmin kuulumisia. Nyt ensimmäinen nappi naamaan =)

      • ikää 27

        E-pillerien lopettaminen "palautti" mullakin aknen ja entistä pahempana. Taisi hormonitasapaino heilahtaa. Ajattelin, että kyllä se siitä ajan kanssa rauhoittuu, mutta meni kyllä pahemmaksi 12kk aikana. Kokeilin bactosaniakin siihen, mutta ei mulla auttanut mitään. Isotretinoil-lääkityksellä mennään ja onhan tämä aika "raju" en edes tiedä kuinka hyvin tämä loppu peleissä auttaa. Iho on kyllä rauhoittunut, mutta sen verran kyyninen olen, että en taida uskoa lopullisiin parantumisiin.

        Suosittelen kunnon lääkkeiden aloittamista niihin näppyihin, varsinkin jos näppyjä tulee poskiin ja leukaan. Jäljet on sitten sen näköiset. Syökää bactosanin sijasta sinkkiä...on halvempaa.


      • |mariska|

        joo eli pari pakettia tuli syötyä bactosania mutta ei vaikuttanu mitenkään.. Ei tullu pahenemis vaihetta missään vaihessa mutta ei valitettavasti sitä paranemis vaihettakaan =/


    • on

      Ite käytin 2 tai 3 pakettia eikä ollut mitään vaikutusta. En usko et auttaa akneen mut voi auttaa sattumanvaraisiin finneihin joita monille tulee.

      Kuinkahan pitkään täällä viä on noita "hei liikun paljon ja syön ituja ja rehuja ja siksi ei tule finnejä" tyypejä. Ei se ruokavaljo auta mitään! Paitsi taas jos on noita sattumanvarasii finnei joista jokkut on kauhuissaan vaikka ei oo edes paha.

    • vihaan

      oon syöny nyt yhen paketillisen ja ekan viikon jälkeen mun naama suunnilleen räjähti. finnei tuli varsinki poskille vaikka siellä mul ei oo ennen ollu edes finnejä!! eli iho meni PALJON huononpaan kuntoon mitä se oli ku alotin ja on edelleenkin sellanen! elän kuitenkin viellä toivossa että jos syön viellä ton toisen paketin niin ne alkais kohta paranemaan. vai onko turhaa ajattelua?

      • ulkonäkö voi pettää

        itsellä perinnöllisistä syistä johtuen ollut teini-iästä asti todella rasvainen iho ja käynyt ihotautilääkärilläkin. sain tuolloin apocyclin lääkkeen ja kaikki finnit hävis kolmen kuukauden jälkeen. söin kyseistä antibioottia pari vuotta ja lopetin kun aloitin e-pillerit (diane nova) nämä kyseiset auttaa myös huonoon ihoon. pillereitä syönyt nyt ihan vaan sen takia et iho pysyy suht kuosissa mutta silti tulee ajoittain kasvoihin hirveitä paiseita. meinasin jo uudelleen mennä ihotautilääkärille hakemaan apocyclin kuurin mutta huomasin ton bactosan kapseli lääkkeen ja meinaan hakea sen ja kokeilla sitä e-pillereiden lomassa. kuitenkin antipiootit eivät pidemmän päälle käytettynä ole mitään parhaita vastustuskykyä ajatellen joten toivon että tuo bactosan auttais vähentämään tätä ihon rasvaisuutta. käytän myös päivittäin yves rocherin soin clarifiantin puhdistusgeeliä ja juon todella paljon vettä päivässä. lääkäri suositteli minulle roaccutania mutta en halunnut sitä ihan sen takia koska ne sivuvaikutukset on kuuleman perusteella kauheat.iho ja limakalvot kuivuu tosi pahasti. yhdellä tyypillä kuulemma iho alkanut hilseilemään pahasti käytön jälkeen. juokaa vettä ja harrastakaa liikuntaa. ravinnolla ei ole merkitystä jos akne on perinnöllinen.


      • asioista
        ulkonäkö voi pettää kirjoitti:

        itsellä perinnöllisistä syistä johtuen ollut teini-iästä asti todella rasvainen iho ja käynyt ihotautilääkärilläkin. sain tuolloin apocyclin lääkkeen ja kaikki finnit hävis kolmen kuukauden jälkeen. söin kyseistä antibioottia pari vuotta ja lopetin kun aloitin e-pillerit (diane nova) nämä kyseiset auttaa myös huonoon ihoon. pillereitä syönyt nyt ihan vaan sen takia et iho pysyy suht kuosissa mutta silti tulee ajoittain kasvoihin hirveitä paiseita. meinasin jo uudelleen mennä ihotautilääkärille hakemaan apocyclin kuurin mutta huomasin ton bactosan kapseli lääkkeen ja meinaan hakea sen ja kokeilla sitä e-pillereiden lomassa. kuitenkin antipiootit eivät pidemmän päälle käytettynä ole mitään parhaita vastustuskykyä ajatellen joten toivon että tuo bactosan auttais vähentämään tätä ihon rasvaisuutta. käytän myös päivittäin yves rocherin soin clarifiantin puhdistusgeeliä ja juon todella paljon vettä päivässä. lääkäri suositteli minulle roaccutania mutta en halunnut sitä ihan sen takia koska ne sivuvaikutukset on kuuleman perusteella kauheat.iho ja limakalvot kuivuu tosi pahasti. yhdellä tyypillä kuulemma iho alkanut hilseilemään pahasti käytön jälkeen. juokaa vettä ja harrastakaa liikuntaa. ravinnolla ei ole merkitystä jos akne on perinnöllinen.

        Akne ei ole perinnöllinen sairaus!!
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/3417040 ; lueskelkaa tuota ketjua siitä löytyy täysin luonnollinen ratkaisu akneen!


      • Kerrokerro.
        asioista kirjoitti:

        Akne ei ole perinnöllinen sairaus!!
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/3417040 ; lueskelkaa tuota ketjua siitä löytyy täysin luonnollinen ratkaisu akneen!

        Oletko ihotautilääkäri vai miten kumoat heidän sanansa? Perustele sitten vastauksesi, kiitos. (Muutenkin kuin laittamalla linkin johonkin toiseen ketjuun.)

        Kyllä taipumus akneen voi periytyä ja omakohtaisesti voin sanoa, että itselleni näin sitten ilmeisesti ja valitettavasti on käynyt. Ja ihan juttelemalla aknesta kärsivien ihmisten kanssa voi jo todeta, että heidän vanhemmillaan tai suvussa on ollut aknea.


      • wqu
        ulkonäkö voi pettää kirjoitti:

        itsellä perinnöllisistä syistä johtuen ollut teini-iästä asti todella rasvainen iho ja käynyt ihotautilääkärilläkin. sain tuolloin apocyclin lääkkeen ja kaikki finnit hävis kolmen kuukauden jälkeen. söin kyseistä antibioottia pari vuotta ja lopetin kun aloitin e-pillerit (diane nova) nämä kyseiset auttaa myös huonoon ihoon. pillereitä syönyt nyt ihan vaan sen takia et iho pysyy suht kuosissa mutta silti tulee ajoittain kasvoihin hirveitä paiseita. meinasin jo uudelleen mennä ihotautilääkärille hakemaan apocyclin kuurin mutta huomasin ton bactosan kapseli lääkkeen ja meinaan hakea sen ja kokeilla sitä e-pillereiden lomassa. kuitenkin antipiootit eivät pidemmän päälle käytettynä ole mitään parhaita vastustuskykyä ajatellen joten toivon että tuo bactosan auttais vähentämään tätä ihon rasvaisuutta. käytän myös päivittäin yves rocherin soin clarifiantin puhdistusgeeliä ja juon todella paljon vettä päivässä. lääkäri suositteli minulle roaccutania mutta en halunnut sitä ihan sen takia koska ne sivuvaikutukset on kuuleman perusteella kauheat.iho ja limakalvot kuivuu tosi pahasti. yhdellä tyypillä kuulemma iho alkanut hilseilemään pahasti käytön jälkeen. juokaa vettä ja harrastakaa liikuntaa. ravinnolla ei ole merkitystä jos akne on perinnöllinen.

        Minä käytin joskus pari vuotta sitten roaccutania. Huulet vaan kuivu. Kolme kertaa vaihdettiin määrää, kun oon sellanen luikku. Lääkäri ei uskaltanut antaa enempää kun 1 tabletin päivässä, mikä sekin oli kuulemma liikaa. Noh ei siitä sen kummempia sivuvaikutuksia tullut (: Nyt on oikein hyvä iho, ja ei minulla ennen kuuriakaan ollut paha iho. Muutama finni sillon tällön tuli.,enkä nähnyt kuuria pakolliseksi, mut mä alotin sen kuitenki kun siskolla oli ollut paha akne, mut se kaiketi johtukin ihan elämäntavoista ym. Mulle ei finnejä edes tule enää, käytän muutenkin nykyään vaan apteekki rasvoja ja pesuaineita :)


    • eienääfinnejä

      Itse syön tällä hetkellä toista pakettia. Ensimmäisen jälkeen iho näytti hyvältä, kunnes laivareissulta ostetut suklaat tuli veettyä lärviin..finnejä taas naama täyteen. nyt enää vain muutama, pakettikin alkaa kyllä loppua. Suosittelen Bactosania. Itse olen syönyt antibioottikuureja ja käyttänyt kaikenmaailman rasvoja, mutta kyllä tämä on ehdottomasti paras tuote ja ainakin parempi vaihtoehto kuin antibiootit!! Ja oikeasti, ruokavaliollakin on väliä, ainakin minulle. Jos syön vähänkin suklaata, on naama täynnä finnejä. Myös liikunnalla tuntuu olevan vaikutusta:)

    • 26v.

      Olen syönyt jo puoli vuotta bactosania, taas tuli ostettua uusi paketti. Välillä tuntuu että auttaa, mutta nyt taas järkyttäviä muhkuroita leuassa.

      • lolllero

        just otin kolmannen kapselin ja oottelen kakka housussa et tuleeko alkuräjähdystä vai ei.. =)


    • terv

      tai joudut ostaa sitä koko ajan jos haluat et naama pysyy suhthyvänä.
      Sillä ei ole mitää pysyvää vaikutusta ja kallistahan tuo onkin. Heti käytön lopetettuani naama puhkesi. Kyllähän tuota tuli käytettyä muutama paketti mutta siihen se loppuikin kun mitään pysyvää tulosta sillä saanut.
      Itse syön nyt sinkkitabletteja jotka samanverran hillitsee naamaani ja kannattaa kokeilla muidenkin. Kaikilla ei välttämättä tehoa. Ainakin ne ovat halvempi vaihtoehto ja niistä riittää pitemmäksikin aikaa.

    • ......

      On kyllä niin paskaa tavaraa, etten enää kolmen paketin jälkeen suostu sitä syömään. Auttoi hyvin ihon punoitukseen mutta ei epäpuhtauksiin.

    • Käytän

      15 kapselii bactosania syöty. Pienoinen räjähdys vaihe taitaa nyt olla. Alussa näytti että oikeesti auttaa. Ehkä taas loppua kohden paranaa.

    • Aivan mahtavaa.

      Olen käyttänyt yhdessä voiteen kanssa eli tapletti kerran päivässä ja voidetta iltaisin paikallisesti näppyihin.. Ongelmana oli siis aikuisen ihon kipeät, isot hormoninäppyt leuan alueella. Toimii aivan loistavasti. Viikon käytön jälkeen tulehtuneet näpyt hävisi ja voide on myös haalistanut vanhojen finniarpien punoitusta. Suosittelen =)

    • On se.

      Joo suosittelen kanssa ehdottomasti. Viikko sitten raportoin 15 kapselin jälkeisestä tilanteesta ja valittelin räjähdys vaihetta ( ei paha, mutta silti) ja nyt alkaa se ja muutkin näpyt olla historiaa.

    • tytti12355

      Tää on niin ihmisestäkin kiinni, kaverilla autto antibiootit. Itse taas aloin syömään sinkkiä, kävin ihonpudistuksessa ja ostin kosmetologilta kunnon tuotteet kotihoitoon.
      Bactosania en oo kokeillu vaikka useasti oon harkinnu. Täällä monet valittelee sitä, et menee ensin huonompaan iho mutta niinhän useasti tällaiset sisäisesti käytettävät jutut tekeekin. Nimenomaan siinähän iho puhdistuu kun ne epäpuhtaudet pukkaa ulos ihosta. :)

      Mulla on nyt hyvä iho mutta ei kuitenkaan vielä täydellinen... tulehtuvia finnejä ei kuitenkaan oo ollu maailman aikoihin. Saa nähdä, pitäiskö syödä paketti vai odottelenko vielä!

    • Toimii!

      Mulla kans on ollu ongelmia ihon kanssa aina. On syöty aikanaan Roacuttanit ja kokeiltu kaikkea mahdollista että saisi ihoa parempaan kuntoon.

      Nyt oon käyttänyt tätä Bactosanin voide-versiota kohta 1kk ja voin sanoa että itselläni toimii yllättävänkin hyvin!
      Olen käyttänyt voidetta vain iltaisin (vaikka ohjeessa annostus 2krt/pvä) ja silti tuloksia on selvästi tullut. Eron huomasi jo parin päivän käytön jälkeen mistä olin todella yllättynyt.!

      Iho näyttää nyt hieman tasaisemmalta ja muutenkin virkistyneemmältä. Punoitus on selvästi vähentynyt, etenkin nenän alueelta ja ihohuokoset ovat pienentyneet.

      Mikäli nämä tulokset pysyvät, aion kyllä jatkossakin käyttää voidetta!
      Hinta ei ole paha (n.19€) varsinkaan jos sillä saa näin hyviä tuloksia :)

      Suosittelen jokaista siis ainakin kokeilemaan!

    • Lisäystä ylläolevaan

      Ihon kunto on vain jatkanut paranemistaan tuosta ylläolevasta, edellisestä viestistäni.
      Nyt kasvot ovat jo niin vaaleat ja tasaväriset ettei minulla moista ole ollut kuin viimeksi ala-asteella.
      Ihmevoide, tästä tulee kyllä pysyvä tuote kaappiin!
      Tällaisista tuloksista olen uskaltanut vain haaveilla ja nyt se on totta :)

    • Bactousan

      Itsekin olen kokenut voiteen toimivaksi, syön lisäksi myös kapseleita. Olen käyttänyt tuotetta n.1kk.
      Naamaltani on poistunut suuret ihonalaiset näppylät ja muutenkin iho alkaa menemään parempaan päin.
      Täytyy toivoo että paraneminen jatkuu ja että ei tarvitse lääkkeitä käyttää.

      Itselläni ongelma oli suun ympärillä olevat monet isot ihonalaiset finnit.

    • *minä*

      Aattelin ostaa tuota Bactosania,mutta mietin että miten käy jos sen lopettaa.Palaako naama entiseen kuntoonsa/pahenee/pysyy puhtaana?Pitääkö voidetta käyttää aina?????

    • bactosan kusee

      en suosittele bactosan kapseleita, koska ne on ihan älyttömän kalliita, eivätkä ainakaan minulla auttaneet yhtään. käytin 80 kapselia, enkä nähnyt oikein mitään positiivista vaikutusta. Sen sijaan löysin voiteen nimeltä basiron joka on auttanut heti. voiteen saa apteekista maksaa 10 e. Lukekaa vaikka 24 keskustelu aiheesta, melkein pelkkää positiivista palautetta saanut tuo voide.

      Suosittelen lämpimästi basiron/brevoxyl voidetta. Halpaa ja älyttömän toimivaa.

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/2364476

      • -----

        Tietääkö kukaan, että saako Bactosan kapseleita käyttää yhtä aikaa Basiron voiteen kanssa?


    • hrhrjhdfghsdg

      Ite käytin noita Bactosan kapseleita ja oli ihan turhia, ei auttanu mitään. Rahat vaan meni, mut sit siirryin Basironiin mikä toimi, sitä käytin yli vuoden, puhdisti naaman ihan täydellisesti ja naamaan jäi vain arvet, ei yhtäkään finniä ollut naamassa. Noh, sit tuli kesäloma ja kesälomalla pidin sen loman mittasen tauon, ja juuri paljoa ei tullu oltua kotona, niin jäi basironi sivusuin 2kk ajaksi.
      Noh finnejä oli tullut ihan kivasti lisää, ja alotin taas basironin käytön mutta ei auttanut yli kuukauteen kunnolla, sit hankin vielä Basiron AC washin siihen kans ja nyt on auttanut jotenki. Viikossa tulee naamaan suunnilleen 3-6 finniä, mikä kyl vähän harmittaa. Hittokun ton teho katos tossa kesälomalla, mutta ei voi mitään.
      Nyt on naamassa enään vaan kauheet arvet, suurimmat arvet on poskissa, kauheita sisäsiä punasia pisteitä mitä ei ees tunne. Mut suosittelen kyl ennemmin kaikkia käyttään basironia kun noita kapseleita, tosta bactosan voiteesta en kyl tiä. Osaako kukaan sanoo kumpi on tehokkaampaa, basironi vai bactosani voide?

      • -----

        Käytin yhden paketin Bactosania ja minulla ei tuntunut auttavan.

        Oiskohan olleet ekat 9 päivää, niin iho pysyi suht hyvässä kunnossa ja tuli jonkin verran valkopäitä. Tämän jälkeen iho vain huononi ja rupesin käyttämään yhtä aikaa basiron-rasvaa. Naama pysyi näin suht hyvässä kunnossa, kunnes kuurin loppupuolella lopetin basironin käytön noin viikoksi. Söin siis vain bactosania ja naama paheni.

        En aio ostaa bactosani lisää, koska ohjeessakin sanottiin, että tuloksia pitäisi tulla 4vko käytön jälkeen ja kuuden viikon jälkeen naamani ei ollut yhtään paremmassa kunnossa. En huomannut muutosta rinnan alueen pienissä finneissä tai selässäkään olevissa muutamissa finneissä.


    • bloodred247

      Itse käytin Bactosanin kapseleita 8. luokalla ensimmäisen kerran, enkä huomannut mitään vaikutusta. Toisaalta syynä saattoi olla hieman hajamielinen käyttö, heh.

      Nyt kuitenkin ajattelin aloittaa uudestaan ja katsoa mitä tapahtuu. Olen syönyt pillereitä n. viikon verran ja käyttänyt rasvaa miten muistan. Sain luontaistuotekaupasta kapselit ja rasvan yhteishintaan 23e, oli joku tarjous. Nyt viikon jälkeen finnejä on tupsahtanut yhtäkkiä lisää, sellaisia pieniä finnejä. Uskoisin kuitenkin että se johtuu ihon puhdistumisesta. Kävin ihotautilääkärillä tässä joku vuosi, ja selitti aknevoiteista että aluksi ne nostavat ihon epäpuhtaudet pintaan ja sen jälkeen alkavat vaikuttaa pitäen ihon siistinä.

      Eli kokeilumielessä taas Bactosan. Olen käyttänyt Basironiakin joskus, mutta ei tähän naamaan tunnu auttavan muu kuin ruokavalio, jonka huomasin jo 3 vuotta sitten. Kun söin vähähiilihydraattisesti vuoden verran, kaikki finnit ja punoitus katosivat. Sitten aloitin hiilareitten syönnin uudestaan ja naama oli kahta kauheammassa kunnossa.

      Nyt siis karppaan ja syön Bactosania ja katson mitä tapahtuu.

      • bac

        Minulla eka paketti Bactosania menossa. Kasvot ovat nyt aivan finnittömät. Ei tullut mitään alkuräjähdystä. Hyvä tuote, mutta pelkään nyt sen lopettamista. Entä jos finnit palaavat entistä pahempina. En aio sitä kyllä syödä jatkuvasti, sitä ei suositella raskaana oleville ja haluaisin lapsen, kai pitää lopettaa sen syöminen.


    • finnijaaknepaa

      Itelläni on aika paha akne ja johtuu pelkästä murrosiästä. Tänään alortin ton bactosaanin syömisen, ja laitan myös bactosan voidetta tai semmosta jota levitetään iholle.

      • Murkkuikäinen :)

        Monet on sanoneet, että kun bactosanin syömisen lopettaa, finnejä alkaa tulla heti uudestaan entiseen tapaan. Mitä apua tästä sitten on? Ei varmaan ole kovin terveellistä syödä jatkuvasti jotain lääkettä... Olen14 ja tyttö ja itselläni finnit johtuvat murrosiästä. Pitäisikö tätä kokeilla?


    • kdslasösladds

      hei mist noit siiis saakaan, saaks apteekist? olis kiva käyd ostamas..

    • vastaus kiitos!!

      joo.mäkin ostin tota bactosania,mut alotin tänään sen kierroksen,ni voisko joku nyt täysin suoraan kertoa AUTTAAKO tuo!!!! mulla on tosi paljon finnejä,ja muita näppyjä,luulen et johtu murrosiästä,mut ois kiva ne saada pois:)

    • entinen finninaama

      Olen 46v mies. Aiemmin olen syönyt roaccutania ja antibiootteja ja käytänyt monenlaisia apteekin ja tavaratalon voiteita ja pesunesteitä. Roaccutan-kuuri auttoi muutaman vuoden, mutta sitten finnejä alkoi taas ilmestymään. Antibiootit auttoivat hetkellisesti, mutta voiteet ja pesunesteet vain kuivattivat ihoa ja finnit tulivat punaisemmiksi. Sitten tapahtui muutos. Pääsin finneistä eroon noin vuosi sitten, tällä yksinkertaisella metodilla. Aina kun käyn vessassa, pesen kädet saippualla ja sen jälkeen huuhtelen kasvot kylmällä vedellä kolmella vesikourallisella ja kuivaan puhtaalla pyyhkeellä kevyesti painamalla. Kolme vesiannosta on optimi. Jos huuhtelee enemmän kerralla, iho alkaa aikaa myöden hilseilemään. Teen tämän pesurutiinin myös aina, kun olen tehnyt jotain fyysisesti rasittavaa, kuten imurointi tai nurmikon leikkaus. En pese kasvoja koskaan saippualla, vaan suihkussakin vain lopuksi huuhtelen kolmesti kylmällä vedellä. En käytä mitään voidetta enkä pesunestettä, vain käsien pesu saippualla ja kylmää vettä kasvoille kolme annosta. Aluksi tätä rutiinia voi käyttää myös kuuriluonteisesti kahden tunnin välein, niin finnit häviävät nopeammin. Ylläpitoon riittää aamu ja iltahuuhtelu sekä päivällä 4-6 tunnin välein. Kasvopyyhe vaihdetaan kerran viikossa ja se on tietysti henkilökohtainen vain tähän tarkoitukseen. Töissä voi käyttää paperiarkkeja tai rullapyyhettä. Pieni vaiva eikä maksa mitään ja voi toteuttaa missä vain, jos saa kylmää vettä hanasta. Jos ei ole mitää puhdasta, mihin voisi pyyhkiä, niin annan kuivua itsestään. Tämä on varmaan niin yksinkertainen ohje, että tähän ei usko kukaan, mutta minulla se kuitenkin toimi. Jos tämä toimii minulla, niin miksi se ei toimisi myös sinulla? Kokeilkaa pari viikkoa ja kirjoittakaa tänne palaute. Kiitos ja onnea!

    • kaikkea vähän

      Minäkin aloitin tänään tuon bactosan-kuurin. Olen nelikymppinen ja kokeillut kaikenlaisia hoitoja elämäni aikana. Jo pelkästään tämän vuoden aikana olen kokeillut ainakin suolaa, erilaisia öljyjä (kookos-, jojoba-, arganöljyt, joihin olen sekoittanut eteerisistä öljyistä timjami- ja teepuuöljyä), pesuaineiden välttämistä, öljypuhdistusta, höyryytystä ja mekaanista puhdistusta, kosteusvoidetta ja kosteusvoiteen välttämistä, soodakuorintaa, etikkaa sekö hunaja-jogurttinaamiota. Kaikki auttavat pari päivää ja iho paranee, minkä jälkeen ilmaantuu isoja paiseita. LIsäksi olen käynyt kosmetologilla happokuorinnassa useita kertoja, ei apua siitäkään.

      Tänään kävin siis hankkimassa bactosanit ja lisäksi sain näytesaippuat La Cure -sarjasta (Kuolleen meren tuotteita, savipohjaisia), toinen on mutasaippua ja toinen kuoriva saippua. Saa nähdä, miten tehoavat. Lisäksi kokeilen tänään esiin puskeviin leukapaiseisiin murskattua veteen liotettua aspiriinia. Illalla varmaan hieraisen myös valkosipulia niihin, muhikoot yön.

      Kun auringonpaiste pian loppuu, menen hakemaan roaccutan-kuurin jos bactosan ei auta. En enää halua jäädä viikonlopuksi kotiin paiseiden takia tai käyttää päivittäin 1-2 tuntia ihonhoitoon. Ihoni on jostain syystä, nähtävästi hormonaalisista, huonontunut viimeisen vuoden aikana. Ruokavalioita olen kokeillut, samoin antibiootteja ja yksi roa-kuurikin oli kaksikymppisenä. Sen muistan ainoana aikana, jolloin finnejä ei ollut ja elämä siksi ihanaa! Valitettavasti finnit palasivat muutaman kk kuluttua tuolloin, tosin kuurikin oli vain 4 kk mittainen.

      Tsemppiä kaikille, jotka akneongelman kanssa painivat!

      • kaikkea vähän

        No niin, viikko takana bactosaneilla. Olen ottanut 2 / pv. Lisäksi olen käyttänyt tuota Kuolleen meren mutasaippuaa. Ostin myös savinaamion, joka sisältää mm. rikkiä. Savinaamiota olen käyttänyt lähes päivittäin vaikka tiedän, että tämä on liian tiheä frekvenssi. Ei se kuitenkaan ihoani ole mitenkään liikaa kuivattanut ja aion harventaa käyttöä kun ihon kunto on riittävästi parantunut. Kasvot pesen aamuin illoin ja käytän tähän tarkoitettua puhdistussientä niin saan samalla hellävaraisen kuorinnan. Kasvovesiä tai kosteusvoidetta en käytä ollenkaan: pesun/naamion jälkeen kasvoille ja kaulan seutuville taputtelen veteen kastetuilla sormilla 1-2 tippaa jojobaöljyä, jossa on hieman timjamiöljyä mukana.

        Olen tehnyt myös ruokavaliomuutoksen, en ole syönyt sokeripitoisia ruokia ja hiilihydraatteja olen rajoittanut, vihanneksia kuluu lähes kilo päivässä. Lehmänmaitotuotteet olen korvannut mm. soijamaidolla ja vuohenjuustolla.

        Lopputulos viikon jälkeen: iho on huomattavasti paremmassa kunnossa vaikka esim. ruokavaliomuutoksia olen tehnyt pikku hiljaa vasta oikeastaan loppuviikon aikana. Näppylöitä ei ole enää tullut ja ihon rasvoittuminen on vähentynyt selvästi. Mustapäitä on vielä, mutta nekin ovat vähentyneet.

        Voin suositella tällaista hoitoa ainakin lievästä / kautta keskivaikeasta aknesta kärsiville. Itse olen kärsinyt aknesta jo 30 vuotta ja keväällä alkaneen huononemisvaiheen jälkeen olen yrittänyt etsiä uusia hoitokeinoja, kuten ed. postissani kirjoitin. En oikein tiedä, mikä nyt paranemisen on saanut aikaan, ehkä ennen kaikkea ruokavalio. Tämän tiedän sitten kun bactosanit loppuvat.


      • Kaikkea vähän
        kaikkea vähän kirjoitti:

        No niin, viikko takana bactosaneilla. Olen ottanut 2 / pv. Lisäksi olen käyttänyt tuota Kuolleen meren mutasaippuaa. Ostin myös savinaamion, joka sisältää mm. rikkiä. Savinaamiota olen käyttänyt lähes päivittäin vaikka tiedän, että tämä on liian tiheä frekvenssi. Ei se kuitenkaan ihoani ole mitenkään liikaa kuivattanut ja aion harventaa käyttöä kun ihon kunto on riittävästi parantunut. Kasvot pesen aamuin illoin ja käytän tähän tarkoitettua puhdistussientä niin saan samalla hellävaraisen kuorinnan. Kasvovesiä tai kosteusvoidetta en käytä ollenkaan: pesun/naamion jälkeen kasvoille ja kaulan seutuville taputtelen veteen kastetuilla sormilla 1-2 tippaa jojobaöljyä, jossa on hieman timjamiöljyä mukana.

        Olen tehnyt myös ruokavaliomuutoksen, en ole syönyt sokeripitoisia ruokia ja hiilihydraatteja olen rajoittanut, vihanneksia kuluu lähes kilo päivässä. Lehmänmaitotuotteet olen korvannut mm. soijamaidolla ja vuohenjuustolla.

        Lopputulos viikon jälkeen: iho on huomattavasti paremmassa kunnossa vaikka esim. ruokavaliomuutoksia olen tehnyt pikku hiljaa vasta oikeastaan loppuviikon aikana. Näppylöitä ei ole enää tullut ja ihon rasvoittuminen on vähentynyt selvästi. Mustapäitä on vielä, mutta nekin ovat vähentyneet.

        Voin suositella tällaista hoitoa ainakin lievästä / kautta keskivaikeasta aknesta kärsiville. Itse olen kärsinyt aknesta jo 30 vuotta ja keväällä alkaneen huononemisvaiheen jälkeen olen yrittänyt etsiä uusia hoitokeinoja, kuten ed. postissani kirjoitin. En oikein tiedä, mikä nyt paranemisen on saanut aikaan, ehkä ennen kaikkea ruokavalio. Tämän tiedän sitten kun bactosanit loppuvat.

        Aloitin 4/8 Bactosanin. Muutama pv sen jälkeen aloitin myös vähägluteenisen ruokavalion, joten vaikutuksen selvittäminen oli alussa vaikeaa. Iho joka tapauksessa parani huomattavasti, rasvoittuminen väheni eikä paiseita enää ollut. Sitten Bactosan loppui. Iho huononi pikkuhiljaa ja taas tuli pari kivaa paisetta. En kumminkaan halunnut ostaa niitä lisää ja jatkoin gluteenittomalla. Ravintolisäksi otin tilalle valkosipulikapselit; ajattelin, että nekin ovat luonnon antibiootteja ja tulevat halvemmaksi kuin laktoferriini. Vajaan kahden viikon kuluttua Bactosanin loppumisesta iho taas parani ja on nyt oikein hyvä. Mustapäitä on vähän, paiseita ei ole ja olen tyytyväinen, vaikka mitään unelmaihoa en koskaan tule saamaan.

        Ihonhoitorutiinini ovat seuraavat: Kuolleen meren mutanaamio 1-2 krt/vkko. Ennen naamiota kuorin kasvot sooda-hunajaseoksella. Mutasaippualla pesu iltaisin ja sen päälle pyyhkäisen kasvot vanulapulla, johon olen puristanut tuoretta sitruunamehua. Aamuisin en pese kasvoja, mutta pyyhkäisen sitruuanavanulapulla. Kosteusvoiteeksi laitan päiväksi tipan jojobaöljyä, kastelen kädet ja taputtelen kasvoille. Lisäravinteina käytän valkosipulia, D-vitamiinia ja spiruliinaa. Meinaan ottaa käyttöön myös rikkijauheen ja Macan. Ruokavalioni on vähägluteeninen, maitotuotteissa olen siirtynyt vuohenmaitojuustoihin ja luomumaitoon. Sokeria vältän. Vihreitä syön todella paljon, ym. terveellistä.

        Tällä olen päässyt hyviin tuloksiin, keskivaikea akne on muuttunut lievästi epäpuhtaaksi ihoksi.


    • HUOMHUOMHUOMHUOMHUOM

      HUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOMHUOM






      BACTOSAN LÖYTYY MYÖS VOITEENA, JA SE TOIMII VOITEENA TUPLASTI PAREMMIN. OLLUT ITSELLÄNI PARAS LÄÄKE TÄHÄN MENNESSÄ ;)

    • ex pizzanaama

      toimii ja on mulla aktiivisessa käytössä! suosittelen, toki aika kallista jatkuvasti syödä.

    • hevi68hv

      Mun pojalla paha agne. Kävi ihotautilääkärillä ja sai sieltä vahvat ja kalliit lääkkeet, jotka rajotti jonki verran nuoren aikusen elämää. Lisäksi lääkkeistä iho ja limakalvot kuivu käytön ajaksi. Iho parani muutamaksi kuukaudeksi käytön jälkeen. Sitte alko iho kuivua taas, niin että tuntu, että sitä pitää rasvata monta kertaa päivässä. Ja alko tulemaan taas pahoja näppyjä. Käytiin luontaistuotekaupassa, jossa suositeltiin: ihon puhdistus illoin LOGONA:n BIO kasvovedellä, rasvaus aamuin illoin etanaseerumi voiteella, sisäisesti paljon vettä ja aamulla sinkkiaminohappokelaattitabletti ja Baktosan kapseli aamupalan kanssa. Poika on ainaki tykänny. Toisille tepsii varmaan toinen juttu ja toisille toinen.

    • järjenkäyttäjä(kö)

      BACTOSAN

      Bactosanin käytön huomaa vasta pitkän ajan kuluessa, itse söin sitä jonkin aikaa mutta unohtelin sitten lopulta syödä sitä niin lopetin sen kokonaan eli ei sellaista omakohtaista kokemusta ole. 2kk ei kuitenkaan MIELESTÄNI riitä sen tehon määrittelyyn, kyse ei ole mistään über tehokkaasta lääkkeestä vaan luontaistuotteesta.

      Bactosanhan puhdistaa ihoa ja ruokavaliolla on mielestäni merkitystä (MIKSI SUKLAASTA MUUTEN TULISI FINNEJÄ JOS RUOKAVALIOLLA EI OLISI VAIKUTUSTA... HMMMMMH) . Jos syöt rasvasta ja sokerista mössöö koko ajan niin sieltä sitä moskaa tulee kroppaan ja bactosan puhdistaa sitä tuomalla ne moskat finneinä iholle?? mut jos syö suht terveellisesti ja vaikka herkkujen sijaan hedelmiä tms. ja gluteenittomia ruokia juo paljon vettä, niin se ihokin sitten pääsee paranemaan. Itse olen suunnitellut että aloittaisin kuurin pian uudelleen. Niin kutsuttu "alkuräjähdys" on MIELESTÄNI normaali eikä sitä pidä pelätä, se on vaan merkki että iho on alkanut puhdistua??

      Eli MINUN MIELESTÄ teho on käyttäjästä kiinni. Jos olettaa et voi mässätä sipsejä ja suklaata ja hanhenmaksa palleroita normaalisti/entistä enemmän bactosanin aikaan, tyyliin "syön bactosania, ei tuu finnei voin vetää pari pussii sipsii" , niin MINUN MIELESTÄ ollaan vähän metikössä sen ajatuksen suhteen.
      (Se minkä käsityksen olen saanut niin bactosan voide ja kapselit ovat yhdessä todella hyvä yhdistelmä.)
      Nämä ovat vain minun mielipiteitä ja johtopäätöksiä/järjellisiä ajatuksia? aikaisemmista viesteistä mitä tänne on kirjoitettu , EN SANO/VÄITÄ että nämä ovat faktoja.
      Tietysti naamaa kannattaa pestä aamuin illoin, varsinkin meikit pois! iho saa vähä hengitellä muutaki ku puuteripölyjä...

      jos joku etes ymmärti pointin ni hyvä niin... linkki missä lukee tietoo kyseisestä tuotteesta : https://www.hyvinvoinnin.fi/bactosan-clear-complexion-

      Älkää odottako mitää pikaista parannusta, vaan sitoutukaa sen syömiseen ja lopussa se kiitos saattaakin sitten seistä :) Jokainen meistä on yksilö, joten meihin kaikkiin kaikki vaikuttaa eritavalla.

      • Hipheii

        Bactosan on uskomaton aine joka teki ihostani täydellisentasaisen! Vähensi aluksi tulehtuneisuutta ja punotusta jonka jälkeen vaikutti positiivisesto finnien kehittymiseen. Ainut haittapuoli on että tuloksia saa odotella 4 kuulaudesta eteenpäin. Ja saattaa joillakin aluksi pahentaa ihoa! Ainakin muistan minua ostaessa varoittaneen asiasta.


    • fkfkwwg

      Ja paskat auttaa. Kokeiltu on. Jos joku luulee et 200mg lactoferriiniä auttaa akneen niin aika tyhmä täytyy olla.

    • Neverever

      Mä joskus söin niitä bactosan kapseleita, mutta rahat meni täysin hukkaan eikä noista kapseleista ollut kyllä mitään vaikutusta, ei huonoa eikä hyvää. Myös se voidekin oli kokemukseni perusteella aivan turha ostos. Nykyään ei edes apteekit saa enään tukusta hankittua sitä voidetta, ei tainnut ikinä mennä kaupaksi. Kapseleita löytyy kyllä apteekista ja halvemmalla perus marketista. Mutta älkää vaivautuko edes kokeilemaan ja haaskaamaan rahojanne ja aikaa kun parempiakin tuotteita on tarjolla.. Tietty siinäkin voi rahaa mennä hukkaan mutta bactosan on se vihoviimeisin.

    • Huolissaan :I

      Oon nyt käyttännyt bactosan kapseleita ja voidetta 2 viikkoa...mulle tuli se ''alkuräjähdys'' -.- Osaako ketään sanoa kauanko se kestää....?

    • aajalfiina

      Käytin melkein vuoden niitä kapseleita ja alussa tuli se alkuräjähdys. Sitten finnit väheni ehkä 5 % prossaa normaalista, mutta toisaalta aloin syödä myös sinkki-magnesiumlisää. Tuntuu että painokin nousi Bactosanin syönnin aikana. Nyt ajattelin lopettaa noin vuoden käytön jälkeen, koska toivottua tulosta ei ole tullut ja noin 30€ kuukaudessa noihin kapseleihin on paljon. Eniten itselläni auttaa aurinko, mutta siitäpä en ole päässyt nauttimaan lähiaikoina. Sinkin määrää ajattelin lisätä, ja kokeilla aspiriininaamiota. Sokeria,ja suklaata olen vältellyt niin paljon kuin mahdollista. Lisäksi aion myös kokeilla jättää maitotuotteet kokonaan pois (tähän asti olen syönyt pelkkiä luomumaitotuotteita), mutta ajattelin korvata ne manteli tai kookosmaidolla. Akne on niin hirveä sairaus,etten toivo tätä kellekkään :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1001
    Aihe