Ajoneston ohitus

tänä päivänä

Kuinka on? Osaako alan "ammattilaiset" elikkäs rosmot ohittaa ajoneston autoista? Varmasti ei hommana mikään jos aikaa piisaa eikä kukaan hiosta. Rupesin vaan miettiin kun omaan focukseen jouduin muutama viikko sitte murtautuun ja sisälle pääsy kävi niin nopeasti. Alan henkilöltä koko auton viemiseen ei varmaan kauaa mee?

15

9640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käynnistyy yhtä

      nopeasti kuin omalla avaimellakin jos vaan on tarvittava laitteisto matkassa. Suomalaisilla mankkarosvoilla ei vaan ole niitä.

      • vaan lähti...

        ... meikäläiseltäkin mankkarosvon mukaan auto, vaikka oli hälyt ja ajonesto. Ja oli suomalainen mankkarosvo. Auto -00 mallin subaru.


      • ehkä_______
        vaan lähti... kirjoitti:

        ... meikäläiseltäkin mankkarosvon mukaan auto, vaikka oli hälyt ja ajonesto. Ja oli suomalainen mankkarosvo. Auto -00 mallin subaru.

        Onko auton kaikki avaimet tallella?

        Helpoin tapahan varastaa auto on sen omalla avaimella. Ostin auton, ja siinä tuli mukana vain yksi avain. Uutena on ollut kaksi. Mietin vain, että missähän se toinen mahtaa liikkua, ja onko jonain aamuna auto matkalla Venäjää kohti...


      • on...
        ehkä_______ kirjoitti:

        Onko auton kaikki avaimet tallella?

        Helpoin tapahan varastaa auto on sen omalla avaimella. Ostin auton, ja siinä tuli mukana vain yksi avain. Uutena on ollut kaksi. Mietin vain, että missähän se toinen mahtaa liikkua, ja onko jonain aamuna auto matkalla Venäjää kohti...

        ...avaimet tallessa, eikä ainakaan maahantuojan mukaan oo teetetty lisää.


      • ---
        vaan lähti... kirjoitti:

        ... meikäläiseltäkin mankkarosvon mukaan auto, vaikka oli hälyt ja ajonesto. Ja oli suomalainen mankkarosvo. Auto -00 mallin subaru.

        Ei kyllä onnistu tosta vaan lonkalta miltä tahansa pilleri villeltä, sen verran taitoo ja tietoo vaativa jutska.
        eihän ne ajonesto laitteet tuo muuta ko harmia rehellisille ihmisille niin käyttäjällekin kuin korjaamoille.
        Lukothan on vain rehellisiä ihmisiä varten!


    • ei kukaan

      varasta focusta, korkeibtaan jotkut juipit jotka ajaisivat silla muutaman kilometrin ja hylkaisivat tien poskeen

      • tänä päivänä

        Juu miksi nähdä vaivaa fiikuksen varastamiseen ku sellasen voi ostaa melkei jokasesta autokaupasta:)


    • - - - . . . - - -

      Eräässä kalliissa autossa ainakin. Se ei vaadi muutakuin erään tietyn polttimon irroituksen.

    • ajon estoihin kylläs

      Volvo S40 avain hukku tallessa avain jossa ei mikrosirua millä ohittaa ajonesto
      tarvittais tieto millä auto käymään

    • Jos pystyt todistamaan omistussuhteen niin maahantuojalta saat uuden "siru" avaimen.
      Mulle kävi tollanen käpy kerran Lapin reissulla. Kävin paikallisessa merkkiliikkeessä rek.otteen kanssa ja parissa päivässä posti toi uuden avaimen.

    • as

      Eikä välttämättä tarvvi edes todistella mitään.
      Oon puhelimitse tilannu avaimen autoon rek numeron perusteella valmiiksi sarjoitettuna. Ei ollut mun auto enkä edes henk.koht käynyt sitä hakemassa

      • Kertoisitko autosi rek numeron


      • adhd
        aratus kirjoitti:

        Kertoisitko autosi rek numeron

        siruavaimia tehdään ainakin porissa Terran avaintentekijän toimesta lukee siis myös siruavaimet


    • MLV16

      tähä kommenttina '' alan ammattilaiselta '' ku tuli silmiini tämä keskustelu. Autot ovat kaikki melkeen samallaisia ja mitä oon kuullut ja kokenut niin autoihi pääsee yhtä helposti kuin ennen mutta uusimpiin autoihin eli 2010 eteenpäin tarvitaa jo omat vehkeet hälyihi sun muitten sulkemiseen ja harvoin olen joutunut ajonestoa ohittelemaan.

    • sergeszg

      Taitavat arvoautojen varkaat ohittaa ajonestolaitteet alle 1 minutissa.
      Keskieuroopassa ammattimaiset autovarkaat on jo 10 vuotta käyttäneet tietokoneita autovarkauksissa.
      Suomessa on vasta joitakin arvoautoja viimevuosien aikana viety. Jotka on tilattu jostain päin Eurooppaa.

      Mutta nykyautot on Suomalaisilta amatööreiltä vielä turvassa.
      Koska ne tekee enempi tuhoa, kuin saavat liikkeelle..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1831
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1164
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    Aihe