Jyrki Korkiakoski??

muistaako kukaan...??

Katosi Heinolassa joskus 1992-93, eikä ole kuulunut mitään sen jälkeen.
Jostain velan perimisestä puhuttiin katoamisen yhteydessä??

14

4675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedän

      tiedän kyllä asiasta.. oletko omainen??

    • k-mäki

      Kaikki tieto on mitä olen kuulut. Kuka olet?

      • -------

        Kukapa haluaisi oman nimensä tällaisissa tapauksissa
        kertoa...? Huhujen mukaan sitä on etsitty pohjois-karjailasta, suolta. Enpä tiedä onko sitä sitten löydetty..


      • !!!
        ------- kirjoitti:

        Kukapa haluaisi oman nimensä tällaisissa tapauksissa
        kertoa...? Huhujen mukaan sitä on etsitty pohjois-karjailasta, suolta. Enpä tiedä onko sitä sitten löydetty..

        ei ole löydetty ja tuskin koskaan löydetään. eikä enään varmaan etsitä.


      • ---
        !!! kirjoitti:

        ei ole löydetty ja tuskin koskaan löydetään. eikä enään varmaan etsitä.

        Jos on syytä epäillä että kyseessä on henkirikos niin miksi häntä ei etsittäisi ja tutkintoja jatkettaisi? Netistä luettujen juttujen perusteella tätä asiaa tutkitaan edelleen..


      • ...
        --- kirjoitti:

        Jos on syytä epäillä että kyseessä on henkirikos niin miksi häntä ei etsittäisi ja tutkintoja jatkettaisi? Netistä luettujen juttujen perusteella tätä asiaa tutkitaan edelleen..

        No voi olla ihan hyvinkinmahdollista että vielä etsitään. mutta ainakin hänet on julistettu kuoleeksimuutama vuosi sitten.


      • ...
        ... kirjoitti:

        No voi olla ihan hyvinkinmahdollista että vielä etsitään. mutta ainakin hänet on julistettu kuoleeksimuutama vuosi sitten.

        ihmettelen miksi ei löydy enää kadonneiden listalta... jokohan on löydetty?? omaisille varmasti raskasta... voimia heille!!


      • Joonatan
        ... kirjoitti:

        ihmettelen miksi ei löydy enää kadonneiden listalta... jokohan on löydetty?? omaisille varmasti raskasta... voimia heille!!

        Jyrkiä ei löydetty. Hänet julistettiin kuolleeksi ja hänelle pidettiin muistotilaisuus.


      • .....
        Joonatan kirjoitti:

        Jyrkiä ei löydetty. Hänet julistettiin kuolleeksi ja hänelle pidettiin muistotilaisuus.

        Ei voi muuta kun ihmetellä miten tämäkin asia on näin päättynyt. Joku hänen katoamisestaan on varmasti vastuussa, mutta näin välillä ikävä kyllä käy ettei löydetä.. Haluisin tietää kuinka omaiset on tämän jaksaneet................?


      • olen Jyrkin äiti
        ..... kirjoitti:

        Ei voi muuta kun ihmetellä miten tämäkin asia on näin päättynyt. Joku hänen katoamisestaan on varmasti vastuussa, mutta näin välillä ikävä kyllä käy ettei löydetä.. Haluisin tietää kuinka omaiset on tämän jaksaneet................?

        Jyrkiä ei ole löydetty ja raskas tuska nousee usein voimakkaana pintaan mutta arkea on vain jaksettava mennä hymyhuulin eteenpäin lasten,lastenlasten ja Jyrkin pojan tyttären vuoksi.Tämän pienen tytön laulu kuuluukin kännykästäni hälytysäänenä "tuiki,tuiki tähtönen iltaisin sua katselen..."
        Viime kesänä hän silitti Jyrkistä maalaamaani muotokuvan poskea ja sanoi."Siinä on minun pappani,minun oma Jyrkini"


      • löytyykö hän
        olen Jyrkin äiti kirjoitti:

        Jyrkiä ei ole löydetty ja raskas tuska nousee usein voimakkaana pintaan mutta arkea on vain jaksettava mennä hymyhuulin eteenpäin lasten,lastenlasten ja Jyrkin pojan tyttären vuoksi.Tämän pienen tytön laulu kuuluukin kännykästäni hälytysäänenä "tuiki,tuiki tähtönen iltaisin sua katselen..."
        Viime kesänä hän silitti Jyrkistä maalaamaani muotokuvan poskea ja sanoi."Siinä on minun pappani,minun oma Jyrkini"

        Siinäpä kysymys.


      • luottaa ihmisyyteen
        löytyykö hän kirjoitti:

        Siinäpä kysymys.

        Henkirikos ei vanhene.Tähän julmaan tekoon syyllistyneet vastaavat teostaan varmasti joskus. Toivottavasti Jyrkin vanhemmatkin vielä ehtivät sen päivän kokea että hänet löydetään.


      • .......
        olen Jyrkin äiti kirjoitti:

        Jyrkiä ei ole löydetty ja raskas tuska nousee usein voimakkaana pintaan mutta arkea on vain jaksettava mennä hymyhuulin eteenpäin lasten,lastenlasten ja Jyrkin pojan tyttären vuoksi.Tämän pienen tytön laulu kuuluukin kännykästäni hälytysäänenä "tuiki,tuiki tähtönen iltaisin sua katselen..."
        Viime kesänä hän silitti Jyrkistä maalaamaani muotokuvan poskea ja sanoi."Siinä on minun pappani,minun oma Jyrkini"

        voimia löytyy kun turvaa jumalaan. Psalmi 121 voi auttaa.. kannattaa lukea. voi kun voisin auttaa enemmän........


    • kenkälöytyi

      Heinolassa löydettiin Jyrki Korkiakoskelle kuuluva kenkä virrasta.
      http://www.itahame.fi/Uutiset/2015/11/25/selviaako-20-vuoden-takainen-mysteeri-heinolassa-viimein---poliisilla-uutta-tietoa-jyrki-korkiakosken-katoamisesta

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe