PENKKI pitää olla raaka ja aito

Raw-tyyli

Ei mitään paitoja eikä hilavitkuttimia. Penkkitulos pitää olla raakaa voimaa, mies rautaa vastaan eikä mitään paitoja ja vippaskonsteja. Itse en ainakaan noteeraa yhtään penkkipaita päällä nostettuja rautoja keneltäkään. Se on RAW joka puhuu!

17

1069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erer32we

      Halleluja... puhut asiaa...

      • wsb

        nostaakaa raakana jos haluatte, paita nostaminen on kuitenki mielenkiintonen ja treeni systeemin muuttanut laji.
        pitaa olla tekniikkaa ja voimaan ihan perkeleesti.

        täälläki valittajat taitaa olla 120kg raakapenkkareita.


      • m.pieni
        wsb kirjoitti:

        nostaakaa raakana jos haluatte, paita nostaminen on kuitenki mielenkiintonen ja treeni systeemin muuttanut laji.
        pitaa olla tekniikkaa ja voimaan ihan perkeleesti.

        täälläki valittajat taitaa olla 120kg raakapenkkareita.

        on vikaa jos 120kg menee penkistä ja luulen
        että harva kadun tallaaja vetää 120kg penkistä
        ja mielestäni ihan kelpo tulos normi pulliaiselle.
        luulen että kirjoittaja itse vasta haaveilee
        kyseisestä painomäärästä.
        tuli vaan siksi mieleen koska noi mitään sanomattomalla tavalla arvioi raudat.


      • Tuplapaidalla
        wsb kirjoitti:

        nostaakaa raakana jos haluatte, paita nostaminen on kuitenki mielenkiintonen ja treeni systeemin muuttanut laji.
        pitaa olla tekniikkaa ja voimaan ihan perkeleesti.

        täälläki valittajat taitaa olla 120kg raakapenkkareita.

        240kg onko mahdollista vuoden tekniikkatreenillä?


      • noh....
        m.pieni kirjoitti:

        on vikaa jos 120kg menee penkistä ja luulen
        että harva kadun tallaaja vetää 120kg penkistä
        ja mielestäni ihan kelpo tulos normi pulliaiselle.
        luulen että kirjoittaja itse vasta haaveilee
        kyseisestä painomäärästä.
        tuli vaan siksi mieleen koska noi mitään sanomattomalla tavalla arvioi raudat.

        ... palstan aiheenahan on kuitenkin voimanosto, joka on kilpaurheilua.

        Eli ei tässä kai keskimääräisen kaduntallaajan tuloksista puhutakaan. Paidan kanssa tuo 120 kg taitaa olla 56 kg naisten SE, joten ei sillä kisoissa kovin monessa sarjassa juhlita.

        Ei 5 tunnin maratonaikaakaan voi pitää kovana aikana, vaikka keskiverto kaduntallaaja ei pysty edes juoksemaan maratonia -- miksi kilpaurheilijaa pitäisi verrata "tavalliseen pulliaiseen"?


      • wsb
        m.pieni kirjoitti:

        on vikaa jos 120kg menee penkistä ja luulen
        että harva kadun tallaaja vetää 120kg penkistä
        ja mielestäni ihan kelpo tulos normi pulliaiselle.
        luulen että kirjoittaja itse vasta haaveilee
        kyseisestä painomäärästä.
        tuli vaan siksi mieleen koska noi mitään sanomattomalla tavalla arvioi raudat.

        minusta ei 120kg raakapenkkaajien kannata arvostella paidalla nostavia kilpailijoita!!!
        60kg-80kg pulliainen nostaa 120kg ,se on ihan ok tulos, mut 100kg se on aika kehno!!1


      • Nostellaan
        wsb kirjoitti:

        nostaakaa raakana jos haluatte, paita nostaminen on kuitenki mielenkiintonen ja treeni systeemin muuttanut laji.
        pitaa olla tekniikkaa ja voimaan ihan perkeleesti.

        täälläki valittajat taitaa olla 120kg raakapenkkareita.

        Ei tarvitse. Olisi perustettava vielä yksi, paitapenkkiä vastaava nostoluokka, jossa nostetaan taakka ylös hydraulisella nostimella. Voittaja olisi se, joka puhisee ääliömäisimmin.


      • harrastelijana
        wsb kirjoitti:

        nostaakaa raakana jos haluatte, paita nostaminen on kuitenki mielenkiintonen ja treeni systeemin muuttanut laji.
        pitaa olla tekniikkaa ja voimaan ihan perkeleesti.

        täälläki valittajat taitaa olla 120kg raakapenkkareita.

        En valita enkä edes saa nostettua 120kiloa.

        Aloitin tämän vuoden maaliskuulla lukemalla 70kg ,nyt sain nostettua 115kiloa.

        Se 70kiloakin oli keväällä hyvn painava nostaa.

        Ihmeellistä on että kehittyy 43 vuoden iässä tällä aikaa ilman mitään neuvoja,nostelin vaan,kokeilin myös päänpäälle nostoa eli työntöä,sain tässä jokunen aika sitten nostettua 80kiloa päänpäälle.

        Tavoite on saada jossain vaiheessa vähintään 85 kg tai 90kg ensikesäksi ehkä.

        Enkä ole iso mies, tuossa kesällä paino oli 68kg nyt 80kilon tuntumilla pituus 172cm.

        Tarkoitukseni on saavuttaa 2016 maaliskuun loppuun mennessä 120kiloa jos terveyttä riittää eikä satu vahinkoja.

        Maasta sain irti 160kg tarkoitus saada maaliskuuhun meneessä vähintään 170kiloa.


    • FORSSA

      Se VOIMAPUNNERRUS joka puhuu

    • Riippuu treenin tavoitteesta!
      Ilmeisesti kisoja varten treenaaminen vaatii huomattavalta osin sääntöjen mukaista treeniä mutta varmaan muutakin. En tiedä.

      Jos ajatellaan punnerrusta mittarina niin istumapunnerrus ILMAN selkänojaa on paljon kertova.

      Heittotreenejä tukee ns. "runkkupenkki" joka tehdään aina loppuun saakka maksimikiihdytyksellä.

      Baaripunnertajia ei kannata ottaa lukuun!

    • rawwwww

      Käsilleantajat vi...uun raw-kisoista. Paitakisoissa sen ymmärtää, että parityönä ähelletään tankoa ylös, kun paidan invalidisoima muumio ei saa tankoa telineestä, mutta miksi raw kisoissa tarvitsee penkkipunnerruksesta tehdä joukkueurheilua. Naurettavaa, kun jollekin annettiin kisoissa tankoa ja valitusta tuli antajalle vielä kun ei annettu tarpeeksi hyvin... jos olet niin heikko, ettet itse saa kuormaa telineestä niin jätä laji niille jotka jaksavat tangon itse telineestä nostaa. Jotkut käyttävät raw kisoissa vieläpä rannesiteitäkin ja sekin pelleily sallitaan.

    • m.pieni

      Asia ei mulle kuulu eikä hirveesti kiinnosta,mut kun pitää rautaa nostaa ja oikea tapa on laittaa rautaa tankoon minkä jaksaa nostaa,ja jos siihen tarvii jonkun paidan nii laittaa paidan päälle ja jos sekään ei auta ,nosturi apuun....oma penkki tulokseni on t paita päällä ja se on reilu ja persekki vähä nousee mut jos jotaki haittaa nii se on hänen ongelmansa ei minun,,,

    • testaahan

      Oletko koskaan testannut paitaa? Ihan eri laji. Ei toki kaikkia kiinnosta, mutta on se vaativaa hommaa. Itse en koskaan oppinut kovin hyväksi paitapenkkaajaksi. Tai sellainen paita joka toi paljon hyötyä, jätti myös helposti ilman tulosta. Täytyy hattua nostaa kavereille, jotka pystyy tiukoilla vermeillä tekemään varmoja nostoja. Eri asia onko siinä nyt mitään järkeä. Mutta onko tavallisessakaan penkkipunnerruksessa juuri järke?

    • jalkanouseekaasulta

      sen 120kg nostaa yllättävän vähäisellä harjoittelumäärällä eikä tarvi olla aikuinenkaan eikä isokaan
      mä en voi nostaa rautaa ei ole tehny mulle mitään pahaa

    • muistuupa

      tarina merimiehistä joiden alusvaatteet sai seisomaan tönkkönä kannella ja olivat erittäin tarkkoja astioiden puhtaudesta tarinan mukaan suomalaisia

    • pitääeipidäpitää

      joo siis jotkut saavat hyvää oloa raskaiden esineiden liikuttelusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe