Kivenlahti asuinpaikkana

lawwwww

Hei! Olen ajatellut muuttoa Kivenlahteen.. Millaista aluetta se on? Etenkin juuri rakennettu tornitalo meriusva 1:een

9

5344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan

      Kivenlahti on käsittääkseni statukseltaan lähes Espoon kärkipaikkojen, eli Tapiolan, Mankkaan ja Haukilahden tasoa. Vain (huippurikkaiden) Westend on selvästi statukseltaan parempi.

      • ihailijat on

        Tänne Espooseen tullu. En ymmärrä millon tänne on tollasta hienohelmaa alkanu valumaan ja mistä, no jotkut landet arvostaa vaan enemmän rahaa ja statusta, mä annan pitkät tollasille statuksille,**kele!
        Syntyperäisenä (1960) Tapiolalaisena pidän kaikia kaupunginosia hyvinä. Mulla on kavereita Jedassa, Suvelassa, Viheris, Vestentissä, Kranis, Lepuskis, Iikkarissa, Kivenlahdessa.. Kaikkialla on hyvät puolensa. Kivenlahti on merellinen. Jos rakastat merta muuta sinne. Yhteyspotskilla pääsee kesällä saaristoon jos ei ole omaa potskia. Se paatti lähtee ihan siitä alakerrasta!
        Hauskaa Joulumieltä!


      • "uus-espoolaiset"
        ihailijat on kirjoitti:

        Tänne Espooseen tullu. En ymmärrä millon tänne on tollasta hienohelmaa alkanu valumaan ja mistä, no jotkut landet arvostaa vaan enemmän rahaa ja statusta, mä annan pitkät tollasille statuksille,**kele!
        Syntyperäisenä (1960) Tapiolalaisena pidän kaikia kaupunginosia hyvinä. Mulla on kavereita Jedassa, Suvelassa, Viheris, Vestentissä, Kranis, Lepuskis, Iikkarissa, Kivenlahdessa.. Kaikkialla on hyvät puolensa. Kivenlahti on merellinen. Jos rakastat merta muuta sinne. Yhteyspotskilla pääsee kesällä saaristoon jos ei ole omaa potskia. Se paatti lähtee ihan siitä alakerrasta!
        Hauskaa Joulumieltä!

        Kaikki "uus-espoolaiset" eli koulutettu porukka, joka on ajautunut ensin Helsinkiin ja sitten Espooseen, on näitä statuksen hakijoita.

        Niille on niin per..eleen tärkeää asua Westendissä, Tapiolassa, Haukilahdessa, Kivenlahdessa jne.


      • orikinaali jäbä
        ihailijat on kirjoitti:

        Tänne Espooseen tullu. En ymmärrä millon tänne on tollasta hienohelmaa alkanu valumaan ja mistä, no jotkut landet arvostaa vaan enemmän rahaa ja statusta, mä annan pitkät tollasille statuksille,**kele!
        Syntyperäisenä (1960) Tapiolalaisena pidän kaikia kaupunginosia hyvinä. Mulla on kavereita Jedassa, Suvelassa, Viheris, Vestentissä, Kranis, Lepuskis, Iikkarissa, Kivenlahdessa.. Kaikkialla on hyvät puolensa. Kivenlahti on merellinen. Jos rakastat merta muuta sinne. Yhteyspotskilla pääsee kesällä saaristoon jos ei ole omaa potskia. Se paatti lähtee ihan siitä alakerrasta!
        Hauskaa Joulumieltä!

        Samaa mäki oon ihmetelly! Vanhoina hyvinä aikoina tääl oli vaa persaukista duunaria eikä tietookaan mistää hienohelmoist.
        Nyt on citimaasturii ja ties mitä.


      • Eki_Espoo
        ihailijat on kirjoitti:

        Tänne Espooseen tullu. En ymmärrä millon tänne on tollasta hienohelmaa alkanu valumaan ja mistä, no jotkut landet arvostaa vaan enemmän rahaa ja statusta, mä annan pitkät tollasille statuksille,**kele!
        Syntyperäisenä (1960) Tapiolalaisena pidän kaikia kaupunginosia hyvinä. Mulla on kavereita Jedassa, Suvelassa, Viheris, Vestentissä, Kranis, Lepuskis, Iikkarissa, Kivenlahdessa.. Kaikkialla on hyvät puolensa. Kivenlahti on merellinen. Jos rakastat merta muuta sinne. Yhteyspotskilla pääsee kesällä saaristoon jos ei ole omaa potskia. Se paatti lähtee ihan siitä alakerrasta!
        Hauskaa Joulumieltä!

        Mikä on Jeda? Olen syntyperäinen espoolainen, mutta en ole koskaan kuullut sellaisesta. Onko se Jupperi?

        Ja Grani (junttikielellä Krani) ei ole Espoon kaupunginosa, vaikka kauniaislaiset ehkä sitä toivoisivat.


      • haukilahti
        Eki_Espoo kirjoitti:

        Mikä on Jeda? Olen syntyperäinen espoolainen, mutta en ole koskaan kuullut sellaisesta. Onko se Jupperi?

        Ja Grani (junttikielellä Krani) ei ole Espoon kaupunginosa, vaikka kauniaislaiset ehkä sitä toivoisivat.

        Se on haukilahti, ruotsinkieliset käyttää myös nimeä Geda. Olen asunut Tapiolassa 42 vuotta, tiedän kyllä ettei Krani kuulu Espooseen.


      • haukilahti
        "uus-espoolaiset" kirjoitti:

        Kaikki "uus-espoolaiset" eli koulutettu porukka, joka on ajautunut ensin Helsinkiin ja sitten Espooseen, on näitä statuksen hakijoita.

        Niille on niin per..eleen tärkeää asua Westendissä, Tapiolassa, Haukilahdessa, Kivenlahdessa jne.

        Kyllä se nyt on niin,että espoossa on aina asunut ihmisiä,jotka ovat halunneet asuinympäristöltään tasoa.
        Espoolaiset tienaavat n.22% muuta maata enemmän,ja ihme olisi,jos se ei näkyisi.
        Kukaan järkevä ihminen ei halua roskasakkia naapurikseen mikäli on varaa asua muualla.

        Itse en hae statusta,mutta en halua,että lapseni joutuvat katselemaan yhteiskunnan lieveilmiöitä.
        Jokaisessa kaupungissa on omat "hyvät alueensa" joihin luojan kiitos valikoituu asiansa hyvin hoitaneita ihmisiä.


    • eino uolevi

      Käy katselemassa paikan päällä.Tarkastele ympärillä olevien talojen meininkiä.
      Rähjäiset vuokratalot eivät ole hyvä merkki.
      Netistä löytyy tietoa espoon köyhimmistä alueista.

    • Kohta pois

      Mainittu Reimantorni on ihan jees, ilkivaltaa on alussa ollut mutta saatu kaiketi loppumaan. Ovat nämä seudun muksut aika hurjia, ja Suvelasta ym. käy satunnaisesti hyökkäyspartioita. Rähjäiseksi on päästetty sinänsä hyvä merellinen lähiö, aika halvat sitten ovat käänteisesti nuo neliöhinnat. Slummin piirteitä näkyy, mutta niin näkyy näissä Espoon lähiöissä muutenkin. Tule kiertelemään...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5650
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3587
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1710
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1702
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1166
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      839
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe