Monkey ei lähde käyntiin!!

Mulla kävi sillä lailla, että ajelin monkeyn kanssa tiellä ja sit se vaa hyyty. Se ei enää lähe käyntiin, vaikka koitan sähkö ja poljin käynistyksellä :/ iskä vaiho siihen uuden sytytystulpan, mutta se ei vielläkään lähe käyntiin. Tietäisikö kukaan, mikä voisi olla vikana? Monkey on juuri viime kesänä ostettu.:/
Ilmianna
Jaa

10 Vastausta

Kato saako mopo kipinää? eli otat tulpan irti ja laitat sen tulpan hattuun ja sylinterin viereen ja polet ja katot tuleeko kipinä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Ei tule kipinää. Mitä pitäisi tehdä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Sytytykseessä vikaa ja suosittelisin että säädätte myös venttiilit. Ei muutakun uutta puolaa haeskelemaan MUTTA tutkikaa ensin mikä siitä on nyt rikki että osaatte hakea oikeata osaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
alluksi kirjoitti:
Ei tule kipinää. Mitä pitäisi tehdä?
Sitten siitä mopostasi on mennyt sytytys tai ensiö puola. En titte näistä kiinalaisista tiiä missä ne sijaitsee. Soita liikkeeseen josta ostit jos siinä on takuu? tai sitten kyselet kavereiltasi jos ne ossaa vaihtaa tai viet vaan huoltoon
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
............... kirjoitti:
Sytytykseessä vikaa ja suosittelisin että säädätte myös venttiilit. Ei muutakun uutta puolaa haeskelemaan MUTTA tutkikaa ensin mikä siitä on nyt rikki että osaatte hakea oikeata osaa.
Vaihdoin mankiin sen uuden sytytyspuolan, eikä vieläkään lähe käyntiin. Mikä voi olla vikana?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
sitten alat etiskeleen uutta cdi-boksia tai magneetto kopan sisutaa tarkistaan
Ilmianna
Jaa
Syy on aikavarmasti se että mankit ja pv:t ovat todella rumia, lähes oksettavia paskakasoja joilla ei mitään tee.
Ilmianna
Jaa
kokeile lykätä käyntii
Ilmianna
Jaa
Ite oon 12 v ja mullaon mopo joka on mokney ja se on parasja se lähtee millonvaan köyntii
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Totta puhut, Monkey on paras, sillä kehtaa aikuinenkin ajaa!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Monkey ei lähde käyntiin!!

Mulla kävi sillä lailla, että ajelin monkeyn kanssa tiellä ja sit se vaa hyyty. Se ei enää lähe käyntiin, vaikka koitan sähkö ja poljin käynistyksellä :/ iskä vaiho siihen uuden sytytystulpan, mutta se ei vielläkään lähe käyntiin. Tietäisikö kukaan, mikä voisi olla vikana? Monkey on juuri viime kesänä ostettu.:/

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta