Sinkkumiehiä

Utelias minä

Riihimäellä tai lähiseudulla fiksuja (urheilullisia) pitkätukkamiehiä vapaana? Vastaantulleilla on ollut oma kulta jo kainalossa.

27

3417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinnikäs sinkku

      kyllä kelpaisi samoilla kriteereillä myös lyhythiuksinen versio... ;DDD...

    • onko niitä

      taitaa vaan kaikki hyvät olla varattu.

      • perttikovamies

        mä oon varattu. mulla on myös iso!


      • isoa...
        perttikovamies kirjoitti:

        mä oon varattu. mulla on myös iso!

        Kerroppa se...


      • tyty...
        isoa... kirjoitti:

        Kerroppa se...

        Kertokaapa naiset, että ketä miestä olette Rixussa himoinneet, mutta onkin varattu? =( Yleensä käy just niin, että kun näkee jonkun ihanan ni sit siihen ilmaantuukin naikkonen paikalle tai myöhemmin selvii, että on varattu...


      • asiassa
        tyty... kirjoitti:

        Kertokaapa naiset, että ketä miestä olette Rixussa himoinneet, mutta onkin varattu? =( Yleensä käy just niin, että kun näkee jonkun ihanan ni sit siihen ilmaantuukin naikkonen paikalle tai myöhemmin selvii, että on varattu...

        Riihimäellä on paljonkin hyviä vapaita miehiä.Tahtoo kokemuksesta vaan olla niin että pikkukaupungin naisten juorukerho päättää jo etukäteen kuka on hyvä tyyppi ja kuka ei.Joku täällä aikaisemmin mainitsi Riihimäen sisäsiittoisuudesta ja siinä on kyllä jonkinverran perää.Täällä ei naiset suostu edes juttelemaan kuin tutuille,ravintolassa turha edes yrittää jututtaa tai pyytää tanssimaan.


      • lazy65

        ei pidä paikaansa,.,. ei riksu ole sen kummempa kun vaikka hyge.,.,. kaikki samaa ajatteleee,.,.,.,


    • kokemusta on

      Valitettavasti useimmat Riksun vapaat miehet ovat liiaksi viinaan meneviä. Aina istuvat pubissa. Hämäävää on se, että ko. miehet näyttävät ja vaikuttavat tosi mukavilta ja normaaleilta kavereilta, mutta ajan myötä sitten selviää tyypin alkoholiongelma. En suosittele ketään ottamaan itselleen juoppoa miestä - on parempi olla yksin kuin juopon kanssa.

    • Turha toivo?

      Olen 40-kymppinen eronnut, lapseton nainen. Pidän luonnosta, mökkeilystä ja eläimistä. Olen rehellinen ja huumorintajuinen. Tulen toimeen omilla rahoillani - en tarvitse elättäjää. Mistä löytäisin rinnalleni mukavan, huumorintajuisen, raittiin ja luotettavan miehen? Kapakoissa en jaksa enää juosta - olen täysin kyllästynyt kännisten örinöihin ja varattujen miesten iskuyrityksiin. Viihdyn parhaiten kotona ja mökillä. Lenkkipoluilla en ole törmännyt vapaisiin mukaviin miehiin. Onko kenelläkään ideoita, missä tällaisiin miehiin voisi törmätä? Netissä en jaksa roikkua.

      • turha toivo

        Riksun kaikki vapaat miehet on alkkisongelmaisia tai muuten vaan outoja... tai sitten etsivät vain yhden yön seuraa. Kyllä kaikki normaalit on jo varattu ja rengastettu. Harmi...


      • Erä-jorma79

        Täällä ois yks 37v. erä-jorma


    • teille naiset

      mies..en ole hirveän kova urheilemaan. mutta raitis ja sisältä täyttä kultaa..

      • etsivä

        sinut löytää? Oletko yhden naisen mies vai vain seikkailija?


      • minut
        etsivä kirjoitti:

        sinut löytää? Oletko yhden naisen mies vai vain seikkailija?

        löytää:) olen yhden naisen mies.


    • Komea mies

      Lähes kaikki yli 3kymppiset lapsettomat sinkut ovat ohittaneet "parasta ennen päiväyksen" ja voivat saada pelkästään pultsareista yhden yön seuraa.

      Näin on näreet.

      • .................

        Kolmekymppisillä ja yli, on enemmän elämänkokemusta.


    • ...

      Testaa nyt vaikka suomi24:n treffien miehet, 82 kpl 18-60 ikähaarukassa paikkakunnan Riihimäeksi tarkentaneita. Lisäksi ne ujot jotka eivät kaupunkia ilmoita.

      Tuolla saattaa olla joku joka ei baarissa viihdy...

    • maailma onpi

      täynnä vapaita ihmisiä ,menkää jutteleen rohkeasti .

      • tyty...

        laittakaa ny listaa niistä ihannimista Rixun miehistä...


      • gusscecce
        tyty... kirjoitti:

        laittakaa ny listaa niistä ihannimista Rixun miehistä...

        Kyllä se mies tulee jossain tilanteessa itsestään, kuin sähköisku, ei sitä kannata etsimällä etsiä. Pidä vaan silmäsi auki, kun astut ovestasi ulos, äijä voi seistä vaikka nurkan takana kusella.


      • Juulia**
        tyty... kirjoitti:

        laittakaa ny listaa niistä ihannimista Rixun miehistä...

        ja ikääkin on varmaan ihan 14 vuotta ku haluat jotain "listaa"... Mitähän sä silä tekisit??


    • Kalju

      Ihan ymmärrettävä ongelma, ei tässä kolmenkympin huitteilla enään jaksa pitkää tukkaa kasvattaa. Mieluummin lyhyet hiukset, kuin suhteessa pitkätukista pitävän kanssa

    • Ilmiantaja 29

      Riihimäen uimalasta Klo 06.05-08.00 säännöllisen epäsäännöllisesti löytyy Yksi vähemmän alkoholiin menevä musikaalinen pitkätukka. ja on varmasti sinkku (kysyin meinaa), ja oma asuntokin. ilmeisesti tekee paljon töitä. Onnea etsintöihin.

    • moi tääl ois yks sinkkumies jos kiinnostaa niin vastaile

    • lazy65

      on riksussa muitakin vapaita.,.,.

    • Surffaustukka

      Täältä ilmoittautuu yksi fiksu ja urheilullinen mukaan kilpailuun...
      Ja sinkkuna ainoastaan sen takia, että kaikki hyvät naiset ovat joko varattuja, asuvat toisella puolella Suomea, omistavat kolme koiraa tai on kolme lasta, ovat jotain epätasapainoisia pillerien käyttäjiä tai sitten niillä on muuten vaan paksu perse!
      Kiitos! Ainiin myöskään työttömät ei maistu eikä viinapillut!!

      Ja kuitenkin kun joku alkaa vinkumaan, että mikä vika niissä lapsissa on niin vastaan: ei mitään. Haluan vain vielä jokin kaunis päivä asua saman katon alla elämäni naisen kanssa... Sinne ei siis ole tulossa niitä aikaisempia koiria/lapsia (huom. monikossa!)

      Ja seuraavaksi vinkuvat koirafanaatikot... EI niissä koirissakaan mitään vikaa ole, mutta onhan nyt jumalauta 3 tai 3 jo ihan liikaa...

      Ps. Sitäpaitsi mun kissat vihaa koiria!!! Ja mun poika vihais sitä, että sen pitäis jakaa huoneensa joidenkin muiden kanssa :D :D : D

      Mutta alkuperäiselle kirjoittajalle terveisiä, että toivottavasti törmätään kenties joskus ;)

    • satunnainenkävijänainen

      Bulldogissa on käynyt ainakin yks pitkätukka. Yleensä aina siellä kun käynyt n.2vkon välein.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe