Sivuhistorian poisto?

Inni

Kuinka sivuhistoria poistetaan koneelta pysyvästi? Osaan poistaa sen netissä, mut haluaisin ettei koneelle jäisi mitään merkkejä missä oon käyny...

Kiitos tuhannesti! :)

Inni

40

35383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tota....

      miten sivuhistoria poistetaan netissä? Miten se sinne kerääntyy?

    • lataa

      niin sillä jo saat pois paljon pas...roskaa.
      http://www.atribune.org/content/view/25/2/
      Toimii myös Vistassa. Klikkaa "suorita" ja sitten "select all" ja "empty" ja sillee.

      Yks konsti on myös käynnistää tietsikka vikasietotilaan (F8-näppäintä painele koneen käynnistymisen alussa) ja sitten "käynnistä->suorita->cmd->enter". Kirjoita komentokehotteessa ensin cd\ ja enter.
      Sitten:
      del index.dat /s
      http://www.tweakxp.com/article37372.aspx

    • Mikrotukihenkilö 9

      Mozilla Firefox selaimessa:
      Työkalut / Asetukset. Sen jälkeen välilehti: Tietosuoja
      Alhaalla on ruksattava kohta: Tyhjennä valitut yksityisyystiedot, aina kun Firefox suljetaan

      Evästeet kohta on ylempänä, siitä pudotusvalikosta kohta:Kunnes Firefox suljetaan.

      Historiatiedot kohta on ylin. Siinä kysytään, kuinka monta päivää säilytetään vierailuja sivuhistoriassa. Laita kohtaan 0
      Ei kukaan kulkemisia pengo enää sen jälkeen, etenkin jos koneen tosiaan sammuttaa istuntosi jälkeen.

      • sama hlö

        Kiitos kaunis. Mistä itse voin nähdä missä sivuilla on vierailtu?


      • näy..
        sama hlö kirjoitti:

        Kiitos kaunis. Mistä itse voin nähdä missä sivuilla on vierailtu?

        jos säilytä sivuhistoria kohdassa on täppi otettu pois.


      • taass

        Haluaisin nähdä millä sivuilla on käyty, kun eräs toinen on nähnyt,mutta kun minä katsoin niin sivuhistoriakohtaan tulee ihan tyhjä sivu???????


      • Mikrotuki 9999
        taass kirjoitti:

        Haluaisin nähdä millä sivuilla on käyty, kun eräs toinen on nähnyt,mutta kun minä katsoin niin sivuhistoriakohtaan tulee ihan tyhjä sivu???????

        Sinulla on sitten selaimessa asetukset, jossa sivuhistoria tyhjenee aina selaimen sulkemisen yhteydessä.
        Jos kerran pelkkää valkoista siinä näet.

        Sen asetuksen voi ihan vapaasti määrittää kuinka vanhat sivuhistoriatiedot siinä säilytetään.


      • kysymys vielä
        Mikrotuki 9999 kirjoitti:

        Sinulla on sitten selaimessa asetukset, jossa sivuhistoria tyhjenee aina selaimen sulkemisen yhteydessä.
        Jos kerran pelkkää valkoista siinä näet.

        Sen asetuksen voi ihan vapaasti määrittää kuinka vanhat sivuhistoriatiedot siinä säilytetään.

        siis jos mä oon poistanu sivuhistorian (työkalut->poista selaushistoria->poista kaikki) niin voiko mistään nähdä mitenkään sen jälkeen missä olen käynyt?


      • -.-
        kysymys vielä kirjoitti:

        siis jos mä oon poistanu sivuhistorian (työkalut->poista selaushistoria->poista kaikki) niin voiko mistään nähdä mitenkään sen jälkeen missä olen käynyt?

        Kyllä voi.


      • kussee ja
        -.- kirjoitti:

        Kyllä voi.

        näyttää sivuhistorian, vaikka työkalut osiosta on ruksittu pois evästeet ja muut että poistaa aina sivuhistorian suljettaessa jne- niin yllättäen pääsee kattomaan vierest- sivuhistoria merkin alta ne "näytä sivuhistoe´ria" ja voi jopa valita tämänpäivän, eikisen, 7 päivää tai kuukauden... aika järkkyä... ja en ole keksinyt miten saa sen putsattua edes! siis vaikka kuinka poistat ruksit työkalut valikosta ja määräät tyhjentymään niin tuolta vierestä ne löytyy aina vaan...


      • Mr.Holmes
        kussee ja kirjoitti:

        näyttää sivuhistorian, vaikka työkalut osiosta on ruksittu pois evästeet ja muut että poistaa aina sivuhistorian suljettaessa jne- niin yllättäen pääsee kattomaan vierest- sivuhistoria merkin alta ne "näytä sivuhistoe´ria" ja voi jopa valita tämänpäivän, eikisen, 7 päivää tai kuukauden... aika järkkyä... ja en ole keksinyt miten saa sen putsattua edes! siis vaikka kuinka poistat ruksit työkalut valikosta ja määräät tyhjentymään niin tuolta vierestä ne löytyy aina vaan...

        Netissä käynnit mahdollista "rikostoimintaa" varten, mutta se ei ole "asiakkaalle" tarjolla, vaan "nettiyhteyden" antajan vallassa ................


      • gghhdd
        kussee ja kirjoitti:

        näyttää sivuhistorian, vaikka työkalut osiosta on ruksittu pois evästeet ja muut että poistaa aina sivuhistorian suljettaessa jne- niin yllättäen pääsee kattomaan vierest- sivuhistoria merkin alta ne "näytä sivuhistoe´ria" ja voi jopa valita tämänpäivän, eikisen, 7 päivää tai kuukauden... aika järkkyä... ja en ole keksinyt miten saa sen putsattua edes! siis vaikka kuinka poistat ruksit työkalut valikosta ja määräät tyhjentymään niin tuolta vierestä ne löytyy aina vaan...

        Poista historiatietoja..>kaikki historiatiedot


      • a3e5rh
        kussee ja kirjoitti:

        näyttää sivuhistorian, vaikka työkalut osiosta on ruksittu pois evästeet ja muut että poistaa aina sivuhistorian suljettaessa jne- niin yllättäen pääsee kattomaan vierest- sivuhistoria merkin alta ne "näytä sivuhistoe´ria" ja voi jopa valita tämänpäivän, eikisen, 7 päivää tai kuukauden... aika järkkyä... ja en ole keksinyt miten saa sen putsattua edes! siis vaikka kuinka poistat ruksit työkalut valikosta ja määräät tyhjentymään niin tuolta vierestä ne löytyy aina vaan...

        Mistä ihmeen vierest? Katsos kun näitä selaimia on niin monta lajia ja niitä voi säätää niin monella tavalla, että tuommoinen "vierest" ei kerro kenellekään yhtään mitään. Kyllä minulla ainakin sivuhistorian poistaminen poistaa sivuhistorian niin ettei sitä pääse enää näkemään sivuhistoriassa. Oletkos kokeillut tehdä uutta profiilia, jos vaikka nykyinen profiilisi on jotenkin rikki?


    • 12

      Osta tikku ja asenna portable selain sille. Esim. http://www.opera-usb.com/operausben.htm . Sillä kun selaat, ei kirjoita mitään kiintolevylle. Irroitat tikun, eikä näy mistään, että olisi tehty mitään koneella.

      • Ccl

        Jää jälkijä, lataa vaikka Belarc


    • zepedude

      vaikka kaataa koko koneen ja lataa uusix,niin ollaa lähellä,mut se,että tolla kussäril luulet saavan auttavan vastauksen,niin olet ojaa pahemmas allikos.Ota kovis kainaloo ja heitä liekkeihin ja osta tilalle uus,niin oot taas kapeissa vesiss.Sitä ennenn niin syvis,että HAI syö.Sä sitä osaa nii putsaa,et mä neuvosin ja mua voidaan jo syyttää moisesta

    • tietäjä9999

      sitten on myös ccleaner...

    • prändömi

      ootteko varmoi ettei sivuhistoria jää laajakaistan boxiin???

      • raukkapieri

        Sivuhistoria jää kaikkialle.
        Älä vieraile millään sivuilla.


    • prändömi

      jääkö se nettiboxiin??? jos jää miten poistan sen?

    • APUA!!!

      autakaaaa! oon poistanu kaikki sivuhistoria jutut mutta kun meen sinne käynnistä juttuun ja kaikki ohjelmat ja kirjotan alkukirjaimia sinne ilmestyy se sivu minkä luuulinpoistaneeni enkä pysty poistaan sitä mistään!!!!!!

    • Joppeliizu
    • <ge<g

      tuli taas käytyä vähä hmhm sivuilla niin kiitos tiedosta!!!

    • helpperi:)

      google chromella on erittäin hyvä toiminto nimeltään joku inginito -tila mikä ei jätä jälkiä mistään missä olet käynyt, sen saa päälle painamalla Ctrl Shift N ..... Toimii!

      Ja sama juttu on mozilla firefoxilla. Se menee päälle painamalla Ctrl Shift P

      Eli se on semmonen "yksityinen selaus -tila", Tosi kätevä!

    • !

      Tai yksinkertaisesti menee -->jakoavain -->asetukset -->näytä lisäasetukset -->poista selaustiedot ja tämän sivun tallentaa kirjanmerkkeihin. Sieltä se sitten löytyy!

    • APUA NOPEASTI

      Miten pysttyisi poistamaan huutonet.fi : n haku historia ku mun kamu on laittanu sinne kaiken laista pervoa ja ne tulee siihen kun kirjoittaa jotain samalla kirjaimella ja katsomma äitini kanssa yleensä sieltä minulle vaatteita ja en halua että siihen tulee panoa ilmaiseksi kun etsin paitaa?!! OIKEESTI AUTTAKAA !!!

    • joo näin!

      NYT KAIKILLE LUULOSAIRAILLE HYÖDYLLISTÄ INFOA

      Ladatkaa ja asentakaa Chrome ja käyttäkää sitä Incognito tilassa. Silloin mitään jälkiä ei tallennu koneelle.

      • horpottimet

        Joo, ei koneelle, mutta samat on saatavissa muuta kautta ja helposti. Sama se jos omalla koneella ei näy kun muualla näkyy


    • kaikkia se leipä elä

      valopäät vastailee 5 vuotta vanhaan viestiin..

    • Tarvitsen apua

      Miten pysttyisi poistamaan huutonet.fi : n haku historia ku mun kamu on laittanu sinne kaiken laista pervoa ja ne tulee siihen kun kirjoittaa jotain samalla kirjaimella ja katsomma äitini kanssa yleensä sieltä minulle vaatteita ja en halua että siihen tulee panoa ilmaiseksi kun etsin paitaa?!! OIKEESTI AUTTAKAA !!!

    • Kertoisitko ensin, että mikä selain sinulla on käytössä?

    • Tarvitsen apua

      ai mul :D

    • epätoivoinen

      oon käynyt yhdellä sivulla josta en halua muiden tietävän miten pystyn poistamaan sen sivuhistoriasta?

    • trolface1

      miulla on google chrome joten mite voin iha kaikki, IHAN KAIKKI sovellukset poistamaan kerralla, ilmaisesti ja turvallisesti, ettei sitä näy MISSÄÄN?

    • ...

      hahaa oon tyhmä, mut mistä siihen sivuhirtoriaan pääsee, jos olen google chromella?

      • ...

        sivuhistoriaan*


    • chrome://settings/clearBrowserData

      Menemällä tuohon osoitteeseen Chromella. Tai sitten painaa oikeasta yläkulmasta valintapainiketta. ( Kolme viivaa allekkain) ja sieltä "Historia"

    • 000000

      Kiitos paljon

      • hhgggfg

        Miksi finninaamainen pelle tongit ikivanhoja arkistoja?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3910
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      604
      3717
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3702
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2351
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      63
      2291
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      327
      1988
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1967
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1806
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1479
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1372
    Aihe