Lyhyet ovat ihania!

samixxx

Ihanaa, ihanaa, ihanaa, ...

Olen tässä pari viikkoa tapaillut yhtä todella söpöä 17 vuotiasta hoikkaa ja 151cm pitkää tyttöä. Tää harrastaa tanssia ja on aivan jumalattoman seksikäs!

Itse olen 191cm ja 23v mies ja seksi tuon tytön kanssa mahtavaa ja mieltei mitä vaan voi sen kanssa tehdä!

Itselle ei ole lyhytkasvuisista mitään huonoa sanottavaa. En tän kanssa kyllä lapsia tekisi, mutta hauskan pitoon on aivan käsittämättömän hyvä!

8

2999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...tuo...

      ...mies sana pois, et sinä ole mikään mies vaan munillasi ajatteleva idiootti. Oletko sattumalta kertonut tälle tytölle että hän on sinulle vain hetken leikkikalu. Olet näitä tunteettomia tyyppejä jotka eivät ajattele kuin omia tarpeitaan ja halujaan. Voi tyttö parka, hän on vielä niin nuori ja takuulla luulee että oikeasti välität hänestä ja hänen tunteistaan

    • pieni ihminen

      kyllä sanoit todella loukkaavasti ja halveksivasti lyhyestä nuoresta ystävästäsi on paikallaan että olet avoin myös hänelle mitä sun päässäs oikein liikkuu ,sahajauhoissa sulla ainakin löytyy pöllyttämistä

    • vai aivoton

      Ei 150 senttinen ole lyhytkasvuinen, aivan tavallinen lyhyen tytön mitta. Minulla on monta tyttökamua tuon mittaisia tai vähän yli. Kengänkoko yhdellä on 34 ja toisella 39. Lyhytkasvuisuus on ihan jotain muuta. Älä viitsi olla typerä. Mitä jos tyttö kertoisi sinusta täällä että tapasi pojan jonka pitäisi olla aivokapasiteetiltaan mies mutta lähentelee depiilin luokkaa, on kurjenkaulainen ja aivan liian laiha mutta sen peniksen kaa voi tehdä melkein mitä vaan. Ei hän lapsensa isäksi moista kelpuuttaisi mutta boy-toynä vähän aikaa.

    • Pätcä likka77

      Itse olen about 143 senttinen ja diagnoosilla varustettu nainen,
      enkä omasta mielestäni ole sen ihanampi kuin muutkaan, tavallisen kokoiset kanssasisareni.
      Huolet ja murheet ovat mullakin:
      Kaupoista ei löydä helpolla itselleen vaatteita ja tavarat on sijoitettuina ylös ulottumattomiin.
      Muuten elämä lyhytkasvuisena on mukavaa.

      Jopa nautin siitä, että herätän mielenkiintoa ja mielipiteitä, myös kaksilahkeisten kohdalla.
      Onhan se tiedettyä, että "kääpiökasvuisten" ihanointi
      on myös yksi aika yleisimmistä fetissi-suuntauksista ja kaikki mieheni ovat olleet taipuneita tähän enemmän tai vähemmän.
      Mutta minä en pidä sitä pahana silloin, jos siihen ei liity myös mielenterveydellisiä ongelmia...

      Ja mitä meikeläisten nimittämiseen tulee, niin itse hyväksyn nimittämisistä sekä "kääpiön",
      että lyhytkasvuisen".
      Eli ei ole sillä tavalla väliä, mutta vammaisiin yhdistämisestä en pidä. (Joskus olen saanut kokea tätäkin..)
      Satun vain olemaan lyhyt ja poikkeavan näköinen, mutta en pienimmässäkään määrin kehitysvammainen.

      Antaa kaikkien kukkien kukkia... :)

      • Mohel

        Kirjoitit että lyhytkasvuisten ihailu on yleinen fetissitaipupumus. En ole siis yksin tai kummallinen koska tykkään ihan tavattomasti puolitoistametrisistä tytöistä... Ite olen 185.


      • Pätcälikka77

        Et ole yksin, etkä kummallinen. On siis aika yleistä.
        Aloittajasta, että hänellä oli kyllä jonkin asteinen suhtautumisongelma, koska hän verkossa kertoo, ettei tekisi "tämän" kanssa lapsia.
        Kyllä meillä lyhäreillä on tunteet ja ymmärrys asioista kuin normaalipituisillakin, ja yleinsä ollaan hedelmälliset ja kykeneväiset lapsen saamiseen.

        Lopuksi vielä sellainen, että lyhärit eivät tarvitse suojelua. Emme mene rikki sanoista...Osaamme huolehtia itse itsestämme ja kykenemme hoitamaan omat asiamme ja murheemme.


    • 1019
    • PätkäAkat

      Jotkut tykkää lykkiä pätkämuijia....mulle kelpaa normaali kokoinen....meitä on monex.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5289
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1562
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      191
      1449
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe