Peräkkäiset orgasmit?

Ei kokemusta :(

Naistenlehdissä kerrotaan näistä peräkkäisistä orgasmeista. Kun minua kiihotetaan klitorista pyörittämällä, laukean kerran, ja sen jälkeen jos klitorikseeni kosketaan, se tuntuu epämiellyttävältä. Tarvitsen siis tauon.

Kertokaa kokemattomalle mitä näillä peräkkäisillä orgasmeilla tarkoitetaan? Tahtoo kokea sellaisia :)

59

9313

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nina

      kuule tahdon asia tämä.
      Olen itse näitä kokenut, ja kun ne tulevat, niitä vain tulee, ilman kosketusta. Laantuu ja alkaa uudelleen, laantuu ja alkaa uudelleen. Minulla ne kyllä laimenevat jo selvästi toisen ja useimmiten kolamannen kohdalla. Kuusi on tullut peräjälkeen, sanoi kerran mies. Eli olen kuudestilaukeava..

      • Kokemusta on

        Tapahtuiko se minkä ajan kuluessa "nina", kiinostais tietää.


      • Kokemusta on

        Et kai vain teeskennellyt kuudesti peräkkäin.Sinusta kun ei "nina" tiedä.


      • nina
        Kokemusta on kirjoitti:

        Et kai vain teeskennellyt kuudesti peräkkäin.Sinusta kun ei "nina" tiedä.

        sairaus, joka estää luetun ymmärtämisen on levinnyt laajemmaltikin. Sinuunkin...


      • nina
        Kokemusta on kirjoitti:

        Tapahtuiko se minkä ajan kuluessa "nina", kiinostais tietää.

        ajan kuluessa?
        Luuletko, että siihen etukäteen tiesin varautua?
        Ja mies oli sekkari kädessä mittaamassa aikaa?
        Oletko ikinä saanut naista?
        Vai onko tämä juttu, josta olet jäänyt paitsi?
        Ikävää, jos se on vain harvojen herkkua.


      • Kokemusta on
        nina kirjoitti:

        sairaus, joka estää luetun ymmärtämisen on levinnyt laajemmaltikin. Sinuunkin...

        On niin huumassa kun lukee näitä että tuppaa unohtuun..


      • Jussi
        Kokemusta on kirjoitti:

        On niin huumassa kun lukee näitä että tuppaa unohtuun..

        Niitä vain tulee, jos on tullakseen... joskus useita peräkkäin, joskus ei yhtään... se nyt vaan on sellaista... toiset naiset laukee helpommin kuin toiset. Nina on onnentyttö jos kuuluu tähän "sarjatuli" porukkaan...


      • Bel

        Ihmettelenpä näin naisena, että miehenkö sulle piti kertoa, että sait kuusi peräjälkeen...? Etkö siis itse huomannut saavasi orgasmeja?

        Itselläni on erittäin yleistä, että saan rakastellessa kaksi, joskus kolmekin orgasmia hyvin lyhyen ajan sisällä, mutta ei miehen niitä mulle tarvi laskea, huomaan ne varsin hyvin itsekin... ;) Mutta kuitenkin mielestäni tärkeämpää on se laatu kuin se määrä...!


      • nina
        Bel kirjoitti:

        Ihmettelenpä näin naisena, että miehenkö sulle piti kertoa, että sait kuusi peräjälkeen...? Etkö siis itse huomannut saavasi orgasmeja?

        Itselläni on erittäin yleistä, että saan rakastellessa kaksi, joskus kolmekin orgasmia hyvin lyhyen ajan sisällä, mutta ei miehen niitä mulle tarvi laskea, huomaan ne varsin hyvin itsekin... ;) Mutta kuitenkin mielestäni tärkeämpää on se laatu kuin se määrä...!

        yhden, sen muistat, jos saat toisen perään muistat vielä senkin, mutta jos väität saaneesi enemmän ja vielä pystyneesi laskemaan ne, et "sarjatulta" ole saanutkaan...sitä paitsi meillä on tuo rakastelu sitä luokkaa, ettei aina ihan ajan- ja paikantaju säily. (yleistä kiihkeämmillä naisilla)

        Kateellista. Toivotaan, että sinäkin joskus saat orgasmin. Ja saatkin, sitten kun lakkaat laskemasta yhdynnän aikana...:D


      • Bel
        nina kirjoitti:

        yhden, sen muistat, jos saat toisen perään muistat vielä senkin, mutta jos väität saaneesi enemmän ja vielä pystyneesi laskemaan ne, et "sarjatulta" ole saanutkaan...sitä paitsi meillä on tuo rakastelu sitä luokkaa, ettei aina ihan ajan- ja paikantaju säily. (yleistä kiihkeämmillä naisilla)

        Kateellista. Toivotaan, että sinäkin joskus saat orgasmin. Ja saatkin, sitten kun lakkaat laskemasta yhdynnän aikana...:D

        Mistä sait sen käsityksen, että olen sulle kateellinen? Tai sen, etten olisi orgasmia saanutkaan? Sä täällä valitat ihmisille, kun he epäilevät sun sarjaorkkujas, mutta samaa teet koko ajan itsekin, siis epäilet muiden kokemuksia...

        Miksi olisin sulle kateellinen orgasmeista, joita et edes muista saaneesi?? Kyllä mieluummin otan ne yhden-pari järisyttävää orkkua kuin sun sarjaorkkus, joita ei edes muista.

        Ja kuten tuossa edellä sanoin, tärkeämpää on se laatu kuin se määrä...


      • nina
        Bel kirjoitti:

        Mistä sait sen käsityksen, että olen sulle kateellinen? Tai sen, etten olisi orgasmia saanutkaan? Sä täällä valitat ihmisille, kun he epäilevät sun sarjaorkkujas, mutta samaa teet koko ajan itsekin, siis epäilet muiden kokemuksia...

        Miksi olisin sulle kateellinen orgasmeista, joita et edes muista saaneesi?? Kyllä mieluummin otan ne yhden-pari järisyttävää orkkua kuin sun sarjaorkkus, joita ei edes muista.

        Ja kuten tuossa edellä sanoin, tärkeämpää on se laatu kuin se määrä...

        mitä tilaa...


      • nina
        nina kirjoitti:

        mitä tilaa...

        kohdin kerroin, etten muista saaneeni orgasmia?

        Sinullakin se tauti, joka estää luetun ymmärtämisen?


      • nina
        Jussi kirjoitti:

        Niitä vain tulee, jos on tullakseen... joskus useita peräkkäin, joskus ei yhtään... se nyt vaan on sellaista... toiset naiset laukee helpommin kuin toiset. Nina on onnentyttö jos kuuluu tähän "sarjatuli" porukkaan...

        olet ilmeisesti asian todistanut. Kiva, etten ole ainut.


      • Bel
        nina kirjoitti:

        kohdin kerroin, etten muista saaneeni orgasmia?

        Sinullakin se tauti, joka estää luetun ymmärtämisen?

        Suora lainaus aiemmasta kommentistasi:
        >>yhden, sen muistat, jos saat toisen perään muistat vielä senkin, mutta jos väität saaneesi enemmän ja vielä pystyneesi laskemaan ne, et "sarjatulta" ole saanutkaan...


      • nina
        Bel kirjoitti:

        Suora lainaus aiemmasta kommentistasi:
        >>yhden, sen muistat, jos saat toisen perään muistat vielä senkin, mutta jos väität saaneesi enemmän ja vielä pystyneesi laskemaan ne, et "sarjatulta" ole saanutkaan...

        alusta.
        ...jos väität saaneesi enemmän ja vielä pystyneesi laskemaan ne, et sarjatulta ole saanutkaan...

        Mitä minä en kirjoittanut:
        ...jos väität saaneesi enemmän ja vielä MUISTAVASI ne et sarjatulta ole saanutkaan...

        Mikä ero?
        Toisessa puhutaan laskemaan pystymisestä orgasmien keskellä, toisessa niiden muistamisesta jälkikäteen..

        Teen vaikean kysymyksen sinulle. Kumman minä kirjoitin?(vertaa vaikka kirjaimia, jos et muuten saa selvää)


      • Anonyymi
        nina kirjoitti:

        alusta.
        ...jos väität saaneesi enemmän ja vielä pystyneesi laskemaan ne, et sarjatulta ole saanutkaan...

        Mitä minä en kirjoittanut:
        ...jos väität saaneesi enemmän ja vielä MUISTAVASI ne et sarjatulta ole saanutkaan...

        Mikä ero?
        Toisessa puhutaan laskemaan pystymisestä orgasmien keskellä, toisessa niiden muistamisesta jälkikäteen..

        Teen vaikean kysymyksen sinulle. Kumman minä kirjoitin?(vertaa vaikka kirjaimia, jos et muuten saa selvää)

        Mistä revit tämän kommentin? :

        Mitä minä en kirjoittanut:
        ...jos väität saaneesi enemmän ja vielä MUISTAVASI ne et sarjatulta ole saanutkaan...

        Eihän ketään ole niin väittänytkään.


    • Ooh

      Joskus kyllä tuntuu että nämä sarjaorkut on jotain naisten rehentelyjuttuja, samoin kuin miesten väitökset että joku mies muka jaksaa koko yön..
      Itelläni ainakin on niin järisyttävät orgasmit että eihän niitä edes kestäisi monta peräkkäin kun taju meinaa mennä jo siitä yhdestä!
      Ja kun olen ystäviltä kysellyt, niin samaa sanovat hekin.
      Kukahan näitä sarjaorgasmi-friikkejä sitte oikein tuntee kun ne vaan anonyymisti rehentelevät?

      • nina

        Asia ei ole rehentelyä, vaan totta. Kaikki siihen tuskin pystyy. Ymmärrän, mutta ei kannata toivoa menettää. Eihän kaikki saa orkkuakaan. Ja kun sellainen tulee, ei se varoita etukäteen...katso, ettet itse joudu rehentelijöihin!! Se on ilkeä paikka sitten, mutta onneksi näistä voi puhua anonyymisti täällä, ettei ihan kaikki kylällä tiedä, että toi saa monta kertaa putkeen...
        Niin ne ystävät, tunnetko kaikki maailman naiset?? Jotta heidän mielipiteensä mukaan voit päättää, ettei kyseinen asia ole totta?

        Ai niin, mieheni tuntee yhden tällaisen naisen...;)ja on hyvin tyytyväinen mies tänäkin aamuna...


      • Ooh
        nina kirjoitti:

        Asia ei ole rehentelyä, vaan totta. Kaikki siihen tuskin pystyy. Ymmärrän, mutta ei kannata toivoa menettää. Eihän kaikki saa orkkuakaan. Ja kun sellainen tulee, ei se varoita etukäteen...katso, ettet itse joudu rehentelijöihin!! Se on ilkeä paikka sitten, mutta onneksi näistä voi puhua anonyymisti täällä, ettei ihan kaikki kylällä tiedä, että toi saa monta kertaa putkeen...
        Niin ne ystävät, tunnetko kaikki maailman naiset?? Jotta heidän mielipiteensä mukaan voit päättää, ettei kyseinen asia ole totta?

        Ai niin, mieheni tuntee yhden tällaisen naisen...;)ja on hyvin tyytyväinen mies tänäkin aamuna...

        Mielestäni missään kohtaa vääristellyt, vaan kerroin oman mielipiteeni.
        En myöskään ole sanonut haluavani kokea moisia sarjaorgasmeja, ne todennäköisesti ovat aika lieviä kun niitä kestää monta peräkkäin.
        Mieluumin pidän yhden shokki-orgasmin kuin otan monta pientä.
        Enkä ole väittänyt tuntevani kaikki maailman naiset, mutta tämä asia on vähän kuin G-pisteen olemassaolokin, pienen piirin jutustelua.


      • Katjuska
        Ooh kirjoitti:

        Mielestäni missään kohtaa vääristellyt, vaan kerroin oman mielipiteeni.
        En myöskään ole sanonut haluavani kokea moisia sarjaorgasmeja, ne todennäköisesti ovat aika lieviä kun niitä kestää monta peräkkäin.
        Mieluumin pidän yhden shokki-orgasmin kuin otan monta pientä.
        Enkä ole väittänyt tuntevani kaikki maailman naiset, mutta tämä asia on vähän kuin G-pisteen olemassaolokin, pienen piirin jutustelua.

        ... että tästä keskustelusta tuli tuollainen valtava taistelu siitä kummat ovat parempia, kerran vai useammin laukeavat. Jospa tuollainen lapsellinen kilpailu jätettäisiin asiallisesta keskustelusta pois :) Itse en saa helposti orgasmia ja usein jäänkin pettyneenä ilman, mutta olen myös kokenut sarjatulta. Voin kyllä vakuuttaa, että suuren ja väsyttävänkin orgasmin jälkeen voi saada uuden ja uuden ja uuden. Laskuissa ei tosiaan pysy mukana, mutta huippuja voi parhaimmillaan tulla kaksinumeroisia lukuja. Loistavaltahan se tuntuu, mutta on todella rankkaa, joten joskus on ihan kivakin saada vain kerran. Nautitaas nyt kaikki vaan omista orgasmeistamme ja ollaan haukkumatta muiden. :)


      • nina
        Ooh kirjoitti:

        Mielestäni missään kohtaa vääristellyt, vaan kerroin oman mielipiteeni.
        En myöskään ole sanonut haluavani kokea moisia sarjaorgasmeja, ne todennäköisesti ovat aika lieviä kun niitä kestää monta peräkkäin.
        Mieluumin pidän yhden shokki-orgasmin kuin otan monta pientä.
        Enkä ole väittänyt tuntevani kaikki maailman naiset, mutta tämä asia on vähän kuin G-pisteen olemassaolokin, pienen piirin jutustelua.

        tiedät paljon...
        Mieti kuinka paljon enemmän latausta vaatii saada monta orkkua peräkkäin? Jos se tulisi kerralla taitaisi lähteä tajun lisäksi henki.
        Ehkäpä luonto on antanut meille nautiskelemaan pystyville tien purkautua kuolematta - sarjaorgasmin. Ja olen tosi onnellinen, kun se tulee. Siis ei joka kerta. Mutta usein...kyllä se yksinkertainen jättää valjumman olon. Sarjasta on tosi hyvä olo vielä päiviä jälkeen.

        Tosi ahtaan piirin juttuja sulla...


      • Ooh
        Katjuska kirjoitti:

        ... että tästä keskustelusta tuli tuollainen valtava taistelu siitä kummat ovat parempia, kerran vai useammin laukeavat. Jospa tuollainen lapsellinen kilpailu jätettäisiin asiallisesta keskustelusta pois :) Itse en saa helposti orgasmia ja usein jäänkin pettyneenä ilman, mutta olen myös kokenut sarjatulta. Voin kyllä vakuuttaa, että suuren ja väsyttävänkin orgasmin jälkeen voi saada uuden ja uuden ja uuden. Laskuissa ei tosiaan pysy mukana, mutta huippuja voi parhaimmillaan tulla kaksinumeroisia lukuja. Loistavaltahan se tuntuu, mutta on todella rankkaa, joten joskus on ihan kivakin saada vain kerran. Nautitaas nyt kaikki vaan omista orgasmeistamme ja ollaan haukkumatta muiden. :)

        En minä ainakaan ole missään vaiheessa ollut taistelukannalla, puolustauduin vain hyökkäystä vastaan koska mielestäni jokaisella saa olla oma mielipide.
        Minulla on oikeus esittää epäluuloni jotakin asiaa kohtaan, ei minun ole pakko uskoa jumalaan, saati sarjaorgasmeihin!

        Enkä ymmärrä miksi nämä sarjaorkkuilijat ovat olevinaan ylempänä meitä kerran laukeavia.
        Ninallakin oli selvästi säälivä asenne minua kohtaan, kuin muka olisin jäänyt jostakin paitsi.

        Nykyään on joka asiassa määrä laadun edellä, nyt jo orgasmejakin "tehotuotetaan" kuin karjaa.
        Olen kyllä useinkin saanut pian uudestaan, mutta silloin ensimmäinen on jäänyt "vajaaksi" ja ihmettelen kun joku ennätys on kuulemma 60 okkua!
        En koe siinä mitään kadehtimista ja minulla on oikeus sanoa se ääneen tulematta nälvityksi!

        Omasta mielestäni tärkeintä kuitenkin on että ylipäänsä saa orkun, oli se minkälainen tahansa.
        Jotkut kuulemma saavat persvärkistäänkin, siitä vain minun puolestani, mutta minun ei ole pakko uskoa mitään mitä en ole itse kokenut.


      • nina
        Ooh kirjoitti:

        En minä ainakaan ole missään vaiheessa ollut taistelukannalla, puolustauduin vain hyökkäystä vastaan koska mielestäni jokaisella saa olla oma mielipide.
        Minulla on oikeus esittää epäluuloni jotakin asiaa kohtaan, ei minun ole pakko uskoa jumalaan, saati sarjaorgasmeihin!

        Enkä ymmärrä miksi nämä sarjaorkkuilijat ovat olevinaan ylempänä meitä kerran laukeavia.
        Ninallakin oli selvästi säälivä asenne minua kohtaan, kuin muka olisin jäänyt jostakin paitsi.

        Nykyään on joka asiassa määrä laadun edellä, nyt jo orgasmejakin "tehotuotetaan" kuin karjaa.
        Olen kyllä useinkin saanut pian uudestaan, mutta silloin ensimmäinen on jäänyt "vajaaksi" ja ihmettelen kun joku ennätys on kuulemma 60 okkua!
        En koe siinä mitään kadehtimista ja minulla on oikeus sanoa se ääneen tulematta nälvityksi!

        Omasta mielestäni tärkeintä kuitenkin on että ylipäänsä saa orkun, oli se minkälainen tahansa.
        Jotkut kuulemma saavat persvärkistäänkin, siitä vain minun puolestani, mutta minun ei ole pakko uskoa mitään mitä en ole itse kokenut.

        ettei halua tulla nälvityksi kannattaa asettaa sanansa huolella, sillä ota huomioon, että väität valheeksi minun elämääni. Arvostelet minun saamaani orgasmia omaasi huonommaksi, vaikka et ole päivääkään elämääni elänyt.

        Jos sinä tunnet, että olen sinun yläpuolellasi, se johtuu aivan omasta asenteestasi asiaan. Pidät minua parempana.

        Minäpä uskon ja tiedän, sillä olen kokenut yhden kerran orkun ja sarjaorkun. Osaan arvostella ne molemmat. Sinusta poiketen. Uskomaan sinua ei kukaan pakotakaan. Mutta on erittäin kapeakatseista uskoa vain se, minkä on itse kokenut.
        Ilmeisesti et sitten usko sitäkään, että myrkkyä juomalla kuolee, koska et ole sitä itse kokenut...


    • *nainen*

      Ei niitä orgasmin ns. supistuksia lasketa orgasmeiksi erikseen. Yhdessä orgasmissa näitä supistuksia saattaa tulla kymmenenkin perä jälkeen, mutta tosi vaikeeta on saada edes kahta peräkkäin. Kyllä se näin on! Kuka mieskään jaksaa niin kauan että esim. kuus orgasmia?? Siinähän saa veivata pari päivää...
      Itse olen saanut joskus kaksi orgasmia peräkkäin ja se jälkimmäinen oli kyllä melko vaisu.
      Että näin.

      • nina

        totuutesiko ainut totuus?
        Eikä ole kyse mistään supistusten laskemisesta. Pitempi orkku se on, johtuen siitä, kun edellinen lantuu (=supistukset väljenee), jonka jälkeen alkaa uusi. Pirun vaikee vaan sanoa, että kuinka kauan, kun sen pituutta on vaikea arvioida, sattuneesta syystä. Siihen pitää ilmeisesti palkata joku ottamaan aikaa. Ainut vaikeus on se, ettei sitä tiedä, milloin se seuraavan kerran tulee...

        Ihmettelen vaan, kuin lyhyitä panoja miehesi harrastaa, ettei paria minuuttia jaksa...


      • Katjuska

        Enpähän minäkään ole niin montaa peräkkäin yhdynnässä saanut, mutta miehen hyväillessä tai antaessa suuseksiä. Tuskin mies jaksaisi puolen tunnin orgasmirytäkkää, siinä olet kyllä varmaan oikeassa. Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kuitenkin todeta, että orgasmeja voi saada todella monta peräkkäin... ja ne voivat olla yhtä vahvoja kuin ensimmäinenkin. Näissä asioissa kuitenkin kaikki yksilöllistä, eikä kukaan voi varmasti sanoa tietävänsä, että toisen orgasmit olisivat parempia tai huonompia kuin omat. Kaikille onnea orgasmien parissa - niin pienten kuin suurtenkin... ja niiden, jotka tulevat yksin tai pitkänä jonona. ;)


      • nina
        Katjuska kirjoitti:

        Enpähän minäkään ole niin montaa peräkkäin yhdynnässä saanut, mutta miehen hyväillessä tai antaessa suuseksiä. Tuskin mies jaksaisi puolen tunnin orgasmirytäkkää, siinä olet kyllä varmaan oikeassa. Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kuitenkin todeta, että orgasmeja voi saada todella monta peräkkäin... ja ne voivat olla yhtä vahvoja kuin ensimmäinenkin. Näissä asioissa kuitenkin kaikki yksilöllistä, eikä kukaan voi varmasti sanoa tietävänsä, että toisen orgasmit olisivat parempia tai huonompia kuin omat. Kaikille onnea orgasmien parissa - niin pienten kuin suurtenkin... ja niiden, jotka tulevat yksin tai pitkänä jonona. ;)

        Katjuska!
        Ja minun kohdalla ei ainakaan ole kyse mistään puolen tunnin orgasmirytäkästä! En tiedä miten sitten, jos niitä tulee 60, mutta mulle kyllä piisaa normaali orkku x 6, noin ajallisesti. Eikö naisen orgasmi ole sekunteja sentään. Siis eihän sitä yhdyntää joudu aloittamaan alusta, vaan orkun laskiessa selvästi alkaa uusi.
        Vai kestääkö sinulla yksi orgasmi viisi minuuttia?


      • Katjuska
        nina kirjoitti:

        Katjuska!
        Ja minun kohdalla ei ainakaan ole kyse mistään puolen tunnin orgasmirytäkästä! En tiedä miten sitten, jos niitä tulee 60, mutta mulle kyllä piisaa normaali orkku x 6, noin ajallisesti. Eikö naisen orgasmi ole sekunteja sentään. Siis eihän sitä yhdyntää joudu aloittamaan alusta, vaan orkun laskiessa selvästi alkaa uusi.
        Vai kestääkö sinulla yksi orgasmi viisi minuuttia?

        riippuu tilanteesta paljon :) kyllä muutama päivä sitten todellakin vierahti se puolituntinen pelkkien orgasmien saamisessa. Siis siinä, että sai orgasmin, keho ehti melkein jo rauhoittua kunnes alkoi uusi nousu. Itsellänikin aika harvinaisen pitkäkestoinen kokemus, aiemmat eivät ole olleet läheskään yhtä pitkiä. Joka tapauksessa jos ejakuloin, sitä seuraa kyllä hyvinkin pitkäjaksoinen orgasmien sarja. Täällä vaan toivotaan, että joku kerta onnistuisi tuollainen uudestaankin. nautinnollisia hetkiä vaan kaikille :)


      • Kokemusta on
        nina kirjoitti:

        totuutesiko ainut totuus?
        Eikä ole kyse mistään supistusten laskemisesta. Pitempi orkku se on, johtuen siitä, kun edellinen lantuu (=supistukset väljenee), jonka jälkeen alkaa uusi. Pirun vaikee vaan sanoa, että kuinka kauan, kun sen pituutta on vaikea arvioida, sattuneesta syystä. Siihen pitää ilmeisesti palkata joku ottamaan aikaa. Ainut vaikeus on se, ettei sitä tiedä, milloin se seuraavan kerran tulee...

        Ihmettelen vaan, kuin lyhyitä panoja miehesi harrastaa, ettei paria minuuttia jaksa...

        Voisin olla vapaaehtoinen kirjaaja ja ajanottaja.Malttaiskohansiinä pysyä paperihommissa, mene ja tiedä.


      • *nainen*
        nina kirjoitti:

        totuutesiko ainut totuus?
        Eikä ole kyse mistään supistusten laskemisesta. Pitempi orkku se on, johtuen siitä, kun edellinen lantuu (=supistukset väljenee), jonka jälkeen alkaa uusi. Pirun vaikee vaan sanoa, että kuinka kauan, kun sen pituutta on vaikea arvioida, sattuneesta syystä. Siihen pitää ilmeisesti palkata joku ottamaan aikaa. Ainut vaikeus on se, ettei sitä tiedä, milloin se seuraavan kerran tulee...

        Ihmettelen vaan, kuin lyhyitä panoja miehesi harrastaa, ettei paria minuuttia jaksa...

        Kestää puolesta tunnista eteenpäin. Ja yhdessä ollaan harrastettu seksiä jo kuus ja puol vuotta, että tunnemme ja tiedämme koska saamme ja laukeamme yhtäaikaa.

        Tiedä sit kuinka epätoivosia yhdyntöjä sulla on, kun luulet peräkkäisiä supistuksia eri orgasmeiksi. Yhden kunnon orgasmin jälkeen, ainakin mulla, rupee jo kiinnostuski häviämään ja on kovin raukea olo ettei sitä edes huvita rytkyttää enempää. Ja klitosris on niin herkkä ettei siihen koskea tarvi kunnon aktin jälkeen.


      • nina
        *nainen* kirjoitti:

        Kestää puolesta tunnista eteenpäin. Ja yhdessä ollaan harrastettu seksiä jo kuus ja puol vuotta, että tunnemme ja tiedämme koska saamme ja laukeamme yhtäaikaa.

        Tiedä sit kuinka epätoivosia yhdyntöjä sulla on, kun luulet peräkkäisiä supistuksia eri orgasmeiksi. Yhden kunnon orgasmin jälkeen, ainakin mulla, rupee jo kiinnostuski häviämään ja on kovin raukea olo ettei sitä edes huvita rytkyttää enempää. Ja klitosris on niin herkkä ettei siihen koskea tarvi kunnon aktin jälkeen.

        orgasmisi on ainut oikea.
        Meillä on vain epätoivoisia yhdyntöjä...sinähän sen tiedät!

        Ps. Monessako yhdynnässämme olet ollut mukana, näinä 14 vuotena, jotka me olemme yhdessä mieheni kanssa seksiä harrastaneet?


      • :o/
        nina kirjoitti:

        orgasmisi on ainut oikea.
        Meillä on vain epätoivoisia yhdyntöjä...sinähän sen tiedät!

        Ps. Monessako yhdynnässämme olet ollut mukana, näinä 14 vuotena, jotka me olemme yhdessä mieheni kanssa seksiä harrastaneet?

        ...olet kuin pikkukakarat!!! Sinä saat tuomita kaikkien muiden kokemukset ja mielipiteet, mutta sinun sanaasi ei saisi kyseenalaistaa! Itsehän koko ajan väität, joka ikisessä kommentissasi, että sinun orgasmisi on se ainoa ja oikea! Mistä tiedät, kuinka upeita ja rajuja orgasmeja me muut naiset saadaankaan? Eli eivät sinunkaan orgasmisi ole niitä ainoita ja oikeita, kuten ei kenenkään muunkaan! Jokainen kokee orgasminsa omalla tavallaan, eikös se ole pääasia, että edes pystyy saamaan orgasmin! Anna sinä ihmisten nauttia!

        ps. Ihan turha tulla sanomaan, että sitä saa mitä tilaa... Tuota keskustelun kulkua kun seuraa, se olit ensimmäisenä sinä, joka muiden orgasmeja alkoi väheksymään...


      • :o/
        :o/ kirjoitti:

        ...olet kuin pikkukakarat!!! Sinä saat tuomita kaikkien muiden kokemukset ja mielipiteet, mutta sinun sanaasi ei saisi kyseenalaistaa! Itsehän koko ajan väität, joka ikisessä kommentissasi, että sinun orgasmisi on se ainoa ja oikea! Mistä tiedät, kuinka upeita ja rajuja orgasmeja me muut naiset saadaankaan? Eli eivät sinunkaan orgasmisi ole niitä ainoita ja oikeita, kuten ei kenenkään muunkaan! Jokainen kokee orgasminsa omalla tavallaan, eikös se ole pääasia, että edes pystyy saamaan orgasmin! Anna sinä ihmisten nauttia!

        ps. Ihan turha tulla sanomaan, että sitä saa mitä tilaa... Tuota keskustelun kulkua kun seuraa, se olit ensimmäisenä sinä, joka muiden orgasmeja alkoi väheksymään...

        Sitä vain vielä, että samaa voisi kysyä sulta. Eli miten monessa näiden muiden kirjoittaneiden yhdynnöissä SINÄ olet ollut mukana, että voit heti tuomita heidän sarjaorkkunsa tai orkkunsa yleensäkään????? Ihmettelenpä vaan, että sua edes joku viittii panna...


      • ulkopuolelta
        :o/ kirjoitti:

        Sitä vain vielä, että samaa voisi kysyä sulta. Eli miten monessa näiden muiden kirjoittaneiden yhdynnöissä SINÄ olet ollut mukana, että voit heti tuomita heidän sarjaorkkunsa tai orkkunsa yleensäkään????? Ihmettelenpä vaan, että sua edes joku viittii panna...

        että taidat olla esiintynyt tässä ketjussa toisellakin nimellä, sillä Ninan ensimmäinen kommentti on kaikkea muuta kuin muita halveksuva, minä itse tyyppinen. Kyllä se on Bel, joka höykytyksen aloitti.

        Mutta koska on niin vitun lapsellista tämmösestä vänkätä, en puhu tän enempää.
        Tiedät kyllä, mitä tarkoitan. Hän taisi osua sinuun kipeästi? Kun et millään voi antaa olla.
        Olen valvojana toisella saitilla ja olen kyllä näitä tottunut lukemaan. Asiatonta alkaa lähetä, valitan.


      • *nainen*
        ulkopuolelta kirjoitti:

        että taidat olla esiintynyt tässä ketjussa toisellakin nimellä, sillä Ninan ensimmäinen kommentti on kaikkea muuta kuin muita halveksuva, minä itse tyyppinen. Kyllä se on Bel, joka höykytyksen aloitti.

        Mutta koska on niin vitun lapsellista tämmösestä vänkätä, en puhu tän enempää.
        Tiedät kyllä, mitä tarkoitan. Hän taisi osua sinuun kipeästi? Kun et millään voi antaa olla.
        Olen valvojana toisella saitilla ja olen kyllä näitä tottunut lukemaan. Asiatonta alkaa lähetä, valitan.

        Jos tarkotit mua, niin turha vedellä mitään omia johtopäätöksiä. Mä kyllä uskallan esiintyä omalla nimimerkilläni. Ja naurettavaa tää onki, mutta eilen kun luin näitä niin oli pakko jotaki laittaa, kun jalat rupes eräällä liihottaan tuolla korkeella jossakin. Itse oon ottanu huumorilla tän koko touhun!!

        Välillä oli kuin teinien tekstiä...


      • ulkopuolelta
        *nainen* kirjoitti:

        Jos tarkotit mua, niin turha vedellä mitään omia johtopäätöksiä. Mä kyllä uskallan esiintyä omalla nimimerkilläni. Ja naurettavaa tää onki, mutta eilen kun luin näitä niin oli pakko jotaki laittaa, kun jalat rupes eräällä liihottaan tuolla korkeella jossakin. Itse oon ottanu huumorilla tän koko touhun!!

        Välillä oli kuin teinien tekstiä...

        jos sillä toisella on ollut vielä hauskempaa sinun kiukustasi... oikein yleisön kera...niin valitettavan usein on.
        On kuule ihan turha provosoida täällä ketään riitaan. Vai ollaanko aikuisia, ollaanko??

        Ettekö te voi antaa jonkun liihotella?
        Sitä paitsi Nina vastasi asiallisesti vain asiallisiin viesteihin. Luepa. Ei hän todellakaan riitaa haastanut. Muutenhan hän olisi sen tehnyt jokaisen vastanneen kanssa. Ne jotka haastoivat, alkoivat urputuksen, kun eivät saaneet häntä kaadettua.
        Ikuinen kina, kumpi on parempi, tietynlaisten ihmisten keskuudessa. Luulisi, että on parempaakin tekemistä kuin solvata jotakuta sarjaorgasmista!!!! Miettikää miten henkilökohtainen asia. Tästä aiheesta olisi tähän saanut oivan ketjun, ilman näitä asiattomia vihjailuita ja naljailuita. Mutta eihän se koskaan niin mene...kun täytyy saada riidellä ja tuoda omaa huonoa itsetuntoa esille.


      • *nainen*
        ulkopuolelta kirjoitti:

        jos sillä toisella on ollut vielä hauskempaa sinun kiukustasi... oikein yleisön kera...niin valitettavan usein on.
        On kuule ihan turha provosoida täällä ketään riitaan. Vai ollaanko aikuisia, ollaanko??

        Ettekö te voi antaa jonkun liihotella?
        Sitä paitsi Nina vastasi asiallisesti vain asiallisiin viesteihin. Luepa. Ei hän todellakaan riitaa haastanut. Muutenhan hän olisi sen tehnyt jokaisen vastanneen kanssa. Ne jotka haastoivat, alkoivat urputuksen, kun eivät saaneet häntä kaadettua.
        Ikuinen kina, kumpi on parempi, tietynlaisten ihmisten keskuudessa. Luulisi, että on parempaakin tekemistä kuin solvata jotakuta sarjaorgasmista!!!! Miettikää miten henkilökohtainen asia. Tästä aiheesta olisi tähän saanut oivan ketjun, ilman näitä asiattomia vihjailuita ja naljailuita. Mutta eihän se koskaan niin mene...kun täytyy saada riidellä ja tuoda omaa huonoa itsetuntoa esille.

        Hyvää kesää kaikille!


    • M42, normaali

      Anteeksi otsikko, mutta tämä on vähän kuin työpaikaltani, jossa naiset jaksavat riidellä joka pikkuasiasta. Ei nähdä metsää puilta...

      Minulla on jonkin verran kokemuksia erilaisista naisista mutta en muista yhdenkään saaneen sarjaorgasmia yhdynnässä mutta suuseksin avulla kylläkin. Tosin leukani ei kyllä jaksa älyttömän pitkiä nuolemisjaksoja niin ettei nämä sarjaorgasmit ole kovin yleisiä.

      Minulle kaikkien yleisintä on ollut, että nainen saa nuolemalla ensimmäisen orgasmin ja välittömästi sen jälkeen tapahtuneessa yhdynnässä, johon liittyy lyhyitä suuseksijaksoja, saanut toisen (melko voimakkaan) orgasmin joskus vielä kolmanenkin mutta ei sarjaorgasmia...

      Lähes kaikki tuntemani naiset eivät suuseksin jälkeisen orgasmin jälkeen ole halunneet, että jatkan nuolemista välittömästi (klitta arka) mutta pienen tauon jälkeen... Siinä välissä on mukava paneskella rauhallisesti...

      Mielestäni eri naisten orgasmeja ei voi verrata, ovat ne aina niin tilanne riippuvaisia...

      • anita

        tiedä, mitä sillä peräkkäisellä tässä tarkoitat, mutta kuvauksestasi päätellen jotain ihan muuta, kuin mitä minulle tarkoittaa "sarjaorkku".
        Ne tulevat aivan peräkkäin, kuin helminauha, muutama kappale peräkkäin. Ja vasta tämän viimeisen jälkeen klittaa ei kantsi kyllä koskea. Eihän se muillakaan ennen orkun päättymistä hellä ole!


    • Onhan se

      Pitkään seurusteltuani ensimmäisen seksikumppanini kanssa, elin uskossa että myös naiset tarvitsevat pientä lepoa orgasmin jälkeen. Sittemin siirryttyäna uuteen suhteeseen koin jotain aivan päinvastaista... Yhden ainoan aktin aikana kumppanini saattoi saada parhaimmillaan lähes kymmenen oikein kunnon orgasmia. Tietysti nuoruuden innolla tuli ryskettyäkin oikein tuntikaupalla, varsinkin kun huomasi ettei tarvitse tehdä joka shigaanin jälkeen varikkokäyntiä. kyllähän se motivoi jatkamaan läpi rallin... and beyond. :-)

    • kivakivakiva

      Kylläpä täällä riidellään! Jostain luin, että vain 10 % naisista saa peräkkäisiä orgasmeja. Luulin , että luku olisi isompi. No joka tapauksessa itse kuulun tähän ryhmään, eikä se ole mitään rehentelyä. Se on vain erilaista kuin yksi. Ennen sain vain yhden, jos sitäkään. Nykyään homma on muuttunut. En tiedä miksi. Eka on sellainen terävä ja nopea. Kuin lähtölaukaus. Muutaman sekunnin kuluttua tulee seuraava. Se on jo syvempi. Sitten kolmas, neljäs,,,,,ennätystä en ole laskenut. Ehkä 7 olisi keskimäärä. Jokainen niistä on erilainen. Väliin tulee todella voimakkaita, toiset ovat lievempiä. Myös niiden tuntemukset vaihtelevat. Nautin kaikista omalla yksilöllisellä tavalla. Eikä se ole mitään huutoa ja reuhaamista. Tai mikään laukkakilpailu. Menen vain mukana ja hengitän. Sessiot eivät myöskään kestä pitkään. Orgasmien väli on vain joitakin sekunteja. Joten miettikääpä, kuinka monta orgasmia mahtuu jo puoleen tuntiin, kun se orgasmikaan ei kestä kuin ehkä 10 sekuntia. En ole laskenut sitäkään, koska naisen aivot menevät orgasmin aikana off-tilaan. Ja kyllä orgasmin erottaa jälkisupistuksista. Supistusten jälkeen alkaa uusi nousu. Kylllä minä keski-ikäisenä jo tiedän, mikä on orgasmi ja mikä jotain muuta. Kummallista, että täällä Nina lynkattiin, vaikka hän vain kertoi aloittajalle omasta kokemuksestaan. Miksi nainen, joka laukeaa usemman kuin kerran, on täällä friikki? Jos niin, minä olen friikki oikein mielelläni. Toivoisin kuitenkin, että kaikki voisivat nauttia seksuaalisuudestaan ja antaa arvon myös muiden seksuaalisuudelle. Ei tämä ole kilpailu.

    • Mulla melko vastaavia kokemuksia kuin kivakivakiva:lla. Nuorempana, eli 15-21-vuotiaana sain yleensä vaan kerran/seksikerta, melkein aina samalla kaavalla eli joko päällä ratsastaen tai lähetyssaarnaajassa. Sit kun tutustuin nykyiseen mieheeni, joka aidosti nautti miellyttää mua pitkään, aloin oppia lisää ja vapautua. Sain ekan suuseksiorkun, sit ekan nänniorkun jne ja lopulta myös ilman fyysistä stimulointia ajatuksen voimalla. Nykyään orgasmien skaala on hyvin laaja ja seksi yleensä todella nautinnollista. Tähän on vaikuttaneet monet tekijät: itsetunnon nousu, rakastava vastavuoroinen hyvä ja pitkä suhde, seksuaalinen vapautuminen, hyvä miellyttäjä, traumojen käsittely, lantionpohjanlihasten treenaaminen.
      Kaikkia noita, mut etenkin jälkimmäistä suosittelen kaikille! Jos lantionpohjanlihakset on heikossa kunnossa, ei ole fyysisiä edellytyksiä saada vahvoja orgasmeja (paitsi toki psyykkisesti vahvoja), pitkäkestoisia tai monia. Kun taas kun lihakset on hyvässä kunnossa, orgasmien laatu, määrä ja pituus voi kasvaa huomattavastikin.
      Mut toki lihakset yksinään ei riitä, vaan tarvitaan myös vapautuminen, kiihottuminen ja mielellään vielä osaava partneri.
      Jossain tutkimuksessa oli havaittu, et mitä vahvemmat lantionpohjan supistukset orgasmin aikana on, sen voimakkaammalta naisesta orgasmi tuntuu. Allekirjoitan, yleensä siinä on aika vahva korrelaatio. Vahvimmat orkut sattuu mua lihaksiin ja miestä penikseen/sormiin, miedoimmat tuntuu juuri-juuri. Keskitasoiset puristaa lujaa, mut ei satu (kivusta en yleensä tykkää, mut kipu nautinto combona on kiihottavaa).
      Jossain oli myös tutkimus, että valtaosa naisista kykenisi fyysisesti saamaan multiorgasmeja, eli mielenlukot on se suurin estävä tekijä tai vääränlainen stimulointi. Esim. jos klittaa stimuloi liian vahvasti, toki se menee kipeeksi orkun aikana. Kun taas jos klittaa stimuloi äärihellästi ja saa orkun siten, voi jatkaa todella hellää stimulointia jopa orkun aikana :) kannattaa kokeilla monenlaista ja testata, mikä itselle sopii.

      Ite saan nykyään yleensä melkein joka kerta seksissä paljon orgasmeja. Ainoastaan jos tulee estoja/lukkoja, silloin en saa välttämättä yhtään. Eli ei myöskään tarkoita, vaik on multiorgastinen, et AINA missä ja milloin vaan voisi saada paljon, aivot on merkittävin seksuaalielin ja mielentila vaikuttaa paljon. Saan nykyään yleensä kymmenestä ylöspäin mut enimmillään kerran jopa parisataa (en laskenut, mutta arvio). Tosin tuossa ennätyksessä oli eräs päihdeaine, joka aiheutti sen, et laukesin tahattomasti lähes taukoamatta ja vaikutuksen laantuessa orgasmien saantitiheys harveni, mut edelleen tuli hyvin helposti. Se meni jo tuskan puolelle ja jäi muutamaks päiväks jopa pieni kammo orkkuihin :D Kun sain, alkoi sattua kohtua ja vaginaa ja orgasmi loppui usein kesken, aivan kuin keho ois varottanut "älä hitto taas pidä orgasmimaratonia!" Onneks kuitenkin meni ohi ja nyt on ollut taas pelkästään nautinnollisia orgasmit :)

      Vaginal weight liftingiä suosittelen kokeilemaan pari kuukautta, voi seksielämä muuttua aika huomattavastikin ;)

      Ja niin, ei myöskään ainakaan mun kohdalla pidä paikkaansa joidenkin esittämänä väite, et multiorgasmeissa eka ois vahvin ja loput mietoja. Jokainen seksikerta ja orgasmi on uniikki. Usein esim. klittaorkuissa mulla on toisinpäin: eka orkku on miedoin, ja intensiteetti kasvaa orkku orkulta. Toki jossain vaiheessa lihasten väsyessä ne alkavat laimeta, mut mulla se vaatii hyvin paljon orgasmeja :D Pisimmät yhtäjaksoiset orgasmit (siis 1 orkku, ei monta peräkkäin) kestävät yli 30min putkeen. Ennen kuin olin treenannut, yksittäinen orkku kesti muutamia sekunteja. Pitkissä orkuissa supistelujen intensiteetti laimenee ja vahvistuu aaltomaisesti, mut ei taukoa hetkeksikään :) Ottaa sydämen päälle, mut kaikkeen tottuu, nykyään on verenpainearvot myös hyvät, urheilijan pulssi vaikken niin paljoa urheile, mut orgasmi on hyvää jumppaa sydämelle :D

      Oikeesti, kokeilkaa naiset lantionpohjanlihastreeniä parin kuukauden ajan 2-3 päivän välein maksimivoimaa treenaten ja tulkaa sit kommentoimaan, muuttuiko mikään. Orgasmien saamisen helppous, orkkujen intensiteetti, supistusten vahvuus, vaginan tuntuma, orgasmien kesto tai niiden määrä. Itellä vaikutukset on olleet merkittävät, toki oon treenannutkin jo useamman vuoden.

      Täältä lisäohjeita jos joku kaipaa:
      http://kukkasenavautumisia.blogspot.fi/2016/02/kattava-info-ja-kokemusplajays.html

      • kivakivakiva

        Yli puoli tuntia? Oi vau! Sain ihan sydämentykytyksiä ja alavatsassa kutittelee pelkästään tuon ajattelu. Harjoitan lantionpohjan lihaksia mutta on vähän unohtunut sekin jumppa, joten tästä kyllä sain motivaatiota treeniin :D Kiitos linkistä. Mulla ne lihakset usein jäävät treenin jälkeen vähän kireiksi. Ei meinaa pissa tulla heti ja olenkin muistanut nykyään myös opetella rentouttamaan ne ihan tietoisesti.

        Ja ei me sarjaorgasmoijat mitään ihmekoneita olla. Estynyt ja stressaantunut olo tai joku häiritsevä tekijä voi viedä nautinnon kokonaan. Mulla voi halut kadota pitkäksikin aikaa ja sitten kun on levännyt ja antanut itselle aikaa, voi taas alkaa nauttia seksistä. Mä meditoin aika paljon ja läsnäolo- sekä hengitysharjoitukset lisäävät myös nautintoa seksiin. (Ei , en meditoi seksin aikana ;))

        Me ollaan kaikki yksilöllisiä. Ja tavallisia naisia me sarjatulta ampuvatkin ollaan, eikä mitään luonnonoikkuja. Luin myös jostain, että suurimmalla osalla naisista on fysiologisesti mahdollisuus saada useampi orgasmi. Ei sitä ole pakko toki tahtoa. Jokainen saakoon sellaisen, mikä on mukavaa ja kivaa. Nuo prosentit näköjään vähän vaihtelevat. Välillä se on 30% naisista, välillä vähemmän ja välillä enemmän. Tiedä tuota mutta mun ystävistä mä taidan olla ainut. Ei muut ole ainakaan myöntäneet. Ja tiedättekö, kun yksi muuttui moneksi, minä pelkäsin menneeni jotenkin rikki. Että mun orgasmi on hajonnut palasiksi ja mä koin häpeää. Varsinkin, jos miehellä ei ollut staminaa. Jäi semmoinen epämääräinen ja vajaa olo rakastelun jälkeen. Kun tutkin asiaa ja käsittelin sen, huomasin, etten ole ainut ja aloin myös nauttia orgasmeistani enemmän. Eli se on todella henkinen juttu. Aivothan ovat tärkein sukupuolielimemme. Oikein nautinnollista talven jatkoa kaikille ja jumpataan niitä seksilihaksia kuntoon. Se on ihan terveyskysymyskin. Olipa kiva aihe käsiteltäväksi <3


    • Olipa ihana viesti kivakivakiva <3 Jos haluat, voidaan keskustella aiheesta lisää esim. sähköpostitse ([email protected]), jos tullaan juttuun, mielelläni toimisin mentorinasi ja kannustajana treenissä tai miksei toinen toisilleen. En oo tavannut livenä kuin vasta pari multiorgastista lisäkseni :O Ei se kovin yleistä tunnu olevan tutkimusten, eikä empiirisen kokemuksen mukaan, mut sääli sinänsä, koska VOISI olla hyvinkin tavanomaista! Mut ei ihmisillä oo nykyään edes kaiken stressin ja kiireen keskellä aikaa ja intressejä tutkailla omaa tai toistensa seksuaalisuutta syvällisesti :/ Vaikka hyvä seksi vois tuoda elämäniloa paljon muillekin elämän osa-alueille, näin ainaki itelläni käynyt, pysyy esim. masennus loitolla.

      Juu, yhdestä orkusta saatiin sattumoisin aika ylös, mut nykyään tuntuu silloin tällöin tulevan tosi pitkiä orkkuja. Ei yli puolen tunnit orkut kuitenkaan oo mullekaan jokapäiväinen juttu, vaan vähän harvinaisempaa herkkua :D Mut aika usein seksissä on sellasta, et orgasmin hetkiä on enemmän kuin ei-orgasmin hetkiä, kun edellinen loppuu, seuraava jo alkaa, osa pienempiä, osa isompia. Masturboidessa tuollasta on harvemmin, mut välillä. Nautin eniten seksistä rakkaan ihmisen kanssa, toisen kosketus on ihanamman tuntuista kuin oma. Mut sillon kun pääsen kunnon itseni-rakastelufiilikseen, on lähes yhtä kivaa yksin :)

      Joo, rentouttaminen lantionpohjanlihasten treenaamisen aikana, ja sen jälkeen on tärkeää! Yhtä tärkeää, kuin itse treenaaminenkin. Joka sarjan välillä pitäis rentouttaa. Esim. ite ku treenaan painoilla, rentoutan aina painoilla treenaamisen jälkeen ja jos tuntuu et tarviin taukoa ennen seuraavaa "rutistusta", pidän esim. 15min tauon ja jatkan sitten. Myös lihashuolto on tärkeää: lihasten hellä venyttely ja hierominen liukkarin kanssa siten, että käy läpi pienimmätkin lihakset. Jumeja nimittäin tulee, ainakin voimatreenissä, mut ne myös aukeaa ja se on ihana tunne. Aivan kuten esim. juoksemisesta menee jalkalihakset enemmän tai vähemmän jumiin, samoin lantionpohjanlihakset voi jumiutua (myös ilman treeniä näin voi käydä!). Mulla usein tuo lantionpohjan hieronta johtaa orgasmeihin :D Orkun ajaks tietysti tauko hieromisesta ja sit jatkaa taas kun orkku on päättynyt. Kärsivällisen puuhaa :D Siin oppii myös tuntemaan pienetkin lihaksensa, lantionpohjanlihakset on laaja ja monimutkainen juttu :) Oon oppinu hallitsemaan esim. vaginan eri puolia, kirjoittamaan tussilla/kuulakärkikynällä siten et käytän vain lantionpohjanlihaksiani kun kynä on tussussa. Vaatii toki pitkän harjoittelun, ite oon treenannu monta vuotta. Mut meditatiivista puuhaa ja hyvää keskittymisharjoitusta tuokin.

      Meditointi, luovuuden vaaliminen ja hengittäminen todellakin ovat hyväksi! Ja allekirjoitan saman, jos tulee estoja/lukkoja/häiritseviä ajatuksia, koko nautinto voi paeta ja en saa välttämättä yhtään orgasmia. Onneks noin käy harvoin, mut käy silti joskus ja silloin vaan lopetan seksin (vastentahtoista/mielistä seksiä ei kannata harrastaa, siinä tekee vaan hallaa itelleen!). Ja kyl seksin aikanakin voi meditoida, esim. ite lasken ajatuksen voimalla saamisen enemmän meditatiiviseksi kuin seksuaaliseksi. Tai siis, se on molempia, vähän kuin seksuaalista meditaatiota ja orgasmi on myös hyvin syvällinen ja meditatiivinen siinä.

      Jännä, tuosta just huomaa miten yksilöllisiä ihmiset on ja reagoivat, ajattelevat, tulkitsevat yksilöllisesti. Ja et usein jos poikkeaa normista, luulee olevansa jotenkin viallinen, vaikka poikkeais myönteisestikin.. Mulle multiorgasmit oli positiivinen yllätys ja hämmästyin, ilahduin suuresti. Muistan kun sain exän kanssa joskus 2, joskus JOPA 3 ja olin silloin ihan äimissäni :D Nykyään olisin lievästi pettynyt jos saisin VAIN 3, niin sitä suhtautuminen muuttuu. Toisaalta, riippuu myös paljon. Jos oon esim. päättänyt miellyttää vain miestä ja et mun ei tarvii saada, ilahdun positiivisesti jos sit saankin.

      Mukavia jumppa- ja nautiskeluhetkiä :)

    • kivakivakiva

      Kukkanen, vaikutat ihanalta ihmiseltä. Ja otan yhteyttä. Kiitos kaunis <3

    • En edes viitti alkaa lukee näitä aiempia vastauksia haha, mut tosiaan omalla kohdalla useampaan otteeseen peräkkäin tuleminen onnistuu yllättävän helposti. Tai no, ilman minkäännäköistä yritystäkään. Esim. Daddyn kanssa videopuhelun välityksellä saan yleensä nelisen voimakasta orgasmia – ensimmäisen jälkeen vaan yksinkertasesti jatkan masturboimista, mahdollisesti stimuloiden eri kohtaa kropasta.
      Ekalla kerralla klitoris, tokalla sormetus, kolmannella kakkosen kanssa leikkiminen, neljäs yhdistelmä vaikka kaikkea. Yleensä kumppanin vaatimukset ja dirty talk, lempinimet yms. helpottaa ihan valtavasti – yksin masturboidessa mulla ei riittäis ikinä kärsivällisyys tähän kaikkeen haha. Eli siis ehdottomasti on mahdollista saada useampi orgasmi peräkkäin! Vaatii tottakai treeniä ja oman kropan tuntemusta, mut siitä vaan leikkimään x

      • buahahaaaaaa

        Ai onks kyseessä se daddy joka lusi linnassa huumeiden salakuljetuksesta.Varohan vaan se värvää susta muulin itselleen,aasihan se on jo itsekkin.


    • Kahdesti

      Jep. Oon aina luullut että se on vaan jotain paskan puhumista, kunnes huomasin että jos menkkojen aikaan nuollaan ja pitkitetään kylliksi, tulen kahdesti peräkkäin. Jotenkin on vaan herkemmällä silloin. No, monikaan mies ei halua varmaankaan nuolla silloin kun on menkat, mutta mun rakastajaani se ei haittaa. Enkä ees vuoda silloin kovin paljon, kun oon kiihottunut. Mutta itse orgasmi, se lähtee tulemaan kunnes huippu saapuu, rakastajani nuolee yhä kiihkeämmän, sykin vaimeasti edelleen ja kohta oon uudelleen huipulla, siitä se sitten vasta vaimenee, joten kyllä, se on kahdesti silloin tapahtunut.

    • surr

      pitää paikkansa, nainen, ainakin minä, olen saanut todella kiihottuessani jopa 45 min sarjatuli orkkuja! En tosin miehen kanssa, vaan mielettömällä klitoris kiihottimella, jota en voi ikävä kyllä mainostaa..:)

    • Jos mielesi tekee käyttää minua, elämän kokemusten keräilyyn, niin otappa rohkeasti yhteyttä, niin neuvon ja autan sinua:)
      [email protected]

    • Yoni

      Terve!
      Saanko auttaa sinua!
      Tehdään se Tantra / Yoni hieronnan kautta.
      [email protected]

      • Jokaisen naisen pitäisi kokeilla tota Tantra / Yoni hierontaa!
        Minäkin voisin auttaa auttaa!
        Jos mielesi tekee, niin otappa rohkeasti yhteyttä, niin neuvon ja autan sinua:)
        [email protected]


    • joo.ja.ei

      Mun vaimo on "orkkukone". En pysty edes laskemaan niiden määrää ja eka tulee usein melkein heti. On myös täysin päinvastainen kokemus, edellinen kumppani ei saanut koskaan. Yritin kysyä, saako edes itse hoideltua, mutta vastaus oli jotain epämääräistä.... Siihen se juttu varmaan kaatuikin. Muuten oli rakastettava, mukava ja todella fiksu nainen.

    • fgktn

      Taitaa olla vaan niin että toisilla sujuu ja toisilla ei. Mun vaimolla on ollut vuosikymmenet sama kaava. Ensin nain normaalisti niin kauan kuin hän sanoo että nyt on aika ja hän nousee päälle ja omaan tahtiinsa touhuaa siinä . Ensimmäinen orkku tulee lähes heti, toiset puolen minuutin huilauksen jälkeen. Yleensä 3-5 kertaa. Jos ei ala tulla heti, niin ei sitten tule ollenkaan. Eli uskon hanen olevan tilanteeseen tyytyväinen. Aikaisemmat kumpanit eivät saanaat kunnolla tai ei ollenkaan. Ehkä naiset eivät osaa tai uskalla ohjailla tilannetta itselleen sopivaksi, miehenä en tiedä.

    • orkkuli76

      Minä saan sopivan kumppanin kanssa sarjaorkkuja. Ensimmäinen orkku tulee hyvin pian ja sitten alkaa tulitus jossa aika ja paikka katoaa ja niitä tulee niin pitkään kunnes mies laukeaa tai kunto lopahtaa. Pari tuntiakin on parhaimmillaan vierähtänyt. Vagina ja kohtuorkut on parhaita. Klitoris orkku on niihin verrattununa kuin katsoisi leffasta pelkän trailerin. Miehen sopivankokoinen elin on täydellisin tuohon hommaan.

      • orkkulille

        Voiko nainen saada todella myös kohtuorgasmeja? Otaksun , että kyseessä on todella tajunnan räjäyttävä kokemus?


    • eitottavoiei

      minä se "päräyttäis" hirmupierut, jos saisin perättäisorgun!!!

    • mikkoxy

      mun naisystävä saa tosi helposti! Jopa ekalla työnöllä...saattaa saada panon aikana helposti kymmenen kertaa! Joskus tietyssä asennossa tulee niitä sarjaorkkuja! Ei se pitkään niitä kestä ja meilläkin mennään tajunnanan rajamailla. Naissystävältä lähtenyt 3 kertaa taju kun saa tosi voimakkaan orkun! Et naisia on paljon erilaisia...

    • gyjiu

      Ex-vaimo pystyi saamaan esim. nuolemalla vain yhden, jonka jälkeen oli pakko pitää taukoa. Sauvalla vastaavasti pystyi antamaan aika monta peräkkäin, enkka tais olla 7. Nykyinen tyttökaveri on aivan uskomaton orkkujen suhteen. Nuolemalla saa ekan noin minuutissa, jonka jälkeen voi putkeen tulla vaikka 10 orkkua. Tosin nuoleminen ja sormeilu siis jatkuu samalla. Ikää meillä 40 ja kuulemma vasta reilu vuosi sitten oli hänen "orkkuhanansa" avautunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      73
      3350
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3170
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2682
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2052
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      313
      1864
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1845
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1775
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      129
      1424
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1261
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1238
    Aihe