Miten päästä yli rakastetustaan?

Murtunut :(

Jo pitemmän aikaa olen miettinyt, että miten voi päästä irti henkilöstä jota oikeasti rakastaa, mutta en ole löytänyt siihen vastausta. Rakastuin ensisilmäyksellä tyttöön joka oli hyvän näköinen ja mukavan tuntuinen ihmisenä. Eräänä kesäpäivänä päätin kertoa tunteistani tytölle, mutta hänellä ei ollut silloinkaan minua kohtaan mitään tunteita... Aikaa siitä on siis vierinyt jo puoli vuotta, mutta kaikki ajatukset pyörivät vain hänen ympärillään ja se johtuu ehkä siitä että näen häntä koulussa joka päivä. Tyttöystäviäkin löytyisi muutama kappale, mutta tunteita ei ole ketään muuta kohtaan kuin häntä :/ Luulisin, että aika tulee olemaan paras lääke tähän, mutta se vain tuntuu todella tuskalliselta katsoa tyttöä, jota ei tule koskaan saamaan itsellensä...

Olisi myös kiva jos joku ottaisi kantaa asiaan ja lähettelisi omia ideoita tähän

kiitos :)

6

1685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ryo.

      Ajan kanssa paranee.. sit kun vanha rakkaus kuolee, siten etsii itselleen naista.

      no elämä on.. ja on hyväksyttävä tosiasia, aina ei onnista.

      yritä ajatella aivan jotain muuta vaikka ei olisi helppoa mutta eihän se hyvä ole kiduttaa itsensä ajatelemalla häntä. aina kannataa yrittää, eihän sitä koskaan tiedä.. se on itsestäsi kiinni.

    • olen minäkin...

      ainakin luulen niin ja eipä tähän tunnu mikään auttavan.Enkä silti edes halua sitä rakkauden kohteelle kertoa sillä hän on kuitenkin kohdellut mua aika huonosti.Aika siihen auttaa varmaan ja tosiaan täytyis keskittää energia ihan johonkin muualle.Mä käyn lenkillä ja kummasti auttaa! Varsinkin kun on hiukan jo pakkastakin :) Kavereiden kanssa hulluttelu auttaa ja sekin varmasti auttais jos löytäis jonkun toisen kiinnostuksen kohteen.Tiedän silti tunteen ettei silloin vain kukaan oikein säväytä,kun se yksi tuntuu aina vain menevän muita edelle.Kai se vaan täytyy kärsiä ja toivoa huomiseen! :)

      • Murtunut :(

        Juu, mulla sama juttu, että kun on kavereita ympärillä ja hauskaa tekemistä niin huolet unohtuu melko pitkäksikin aikaa, mutta näen kuitenkin melko vähän kavereitani vapaa-ajalla, joten tunnen itseni aika yksinäiseksi. Hän välittää minusta ystävänä, mutta kun minä tahtoisin häneltä paljon enemmän :/


    • Hiljainenbeibi

      Mulla on sama ongelma ensisilmäyksellä rakastuin yhteen poikaan ja näin sitä tämän kaverini kanssa mutta se tuntui vain välittävän mun parhaasta kaverista mutta ei minusta en mitenkään ooo päässyt yli siitä ja. 1 vuosi on jo kulunut mielelläni ottaisin vastaan että miten siitä pääsee yli itken aina kotona, vaikka tiiän etten tuu koskaan saamaan elämäni rakkautta :(

      • Hiljainenbeibi

        Tai kertokaa ideoita miten voisin saada elämäni rakkauden kiinnostumaan edes vähän minusta 😥


    • interested

      Oletko jo päässyt yli?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe