Komas työpaikkana ?

sorvipoika

Millainen firma on palkanmaksajana, työilmapiiriltään ja muuten ? Kannattaako sinne suunnitellakaan hakeutuvansa NC-hommiin tai toimihenkilöksi ? Kumpaankin kun olisi periaatteessa mahdollista suurimman osan aikaa sorvanneena teknikkona :-)

94

14629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...niin.

      Taitaa olla hyvä paikka, koska kenelläkään Komasilaisella ei näytä olevan tarvetta notkua palstoilla.

      Tai sitten firma on täynnä passiivisia vetelyksiä. Mene ja tiedä.

      • sorvari_+

        Itse olen vihtavuoren tehtaalla koneistajana ja tää paikka on ainakin syvältä!


      • ostomies
        sorvari_+ kirjoitti:

        Itse olen vihtavuoren tehtaalla koneistajana ja tää paikka on ainakin syvältä!

        Komas tuottaa aika lailla paskaa, ja myöhästymä on siellä suurta, asiakkaan ominaisuudessa siis uskon, että ainakin ammattitaitoiselle koneistajalle ja useammallekin firmalla tarvetta. Pidemmältä aikaa kokemusta yhtiöstä. toinen juttu miten hoitaavat asiansa työntekijöiden suhteen, siitä en tiedä


      • sillä ei niin väliä

        kyllähän komaslaiset täällä notkuu mutta kuulemma viestit häviää kuin itsestään (ilmeisesti komas johto ei kestä arvostelua) t. ent. komas nyt. metso


      • Group
        sorvari_+ kirjoitti:

        Itse olen vihtavuoren tehtaalla koneistajana ja tää paikka on ainakin syvältä!

        Komas työantajana,,,..ei hääppöinen. Työnjohto osaamatonta, pärstäkerroin ratkaisee pääsetkö ns.ammattimieheksi. Eivät arvosta muuta kuin tulosta, jos löytyy toinen työpaikka ottakaa se vastaan ihmeessä, ei ainakaan voi olla huonompi.


      • j-yskä
        sillä ei niin väliä kirjoitti:

        kyllähän komaslaiset täällä notkuu mutta kuulemma viestit häviää kuin itsestään (ilmeisesti komas johto ei kestä arvostelua) t. ent. komas nyt. metso

        Komas:laiset suhtautuvat työaika joustoon? Tunti tunnista?


      • Yks työntekijä
        j-yskä kirjoitti:

        Komas:laiset suhtautuvat työaika joustoon? Tunti tunnista?

        Liukuva työaika on mitä parhain mahdollinen, ei tarvi kelloo tuijotella. Liukava työaika on tunti tunnista, mutta vapaaehtoista, sen mukaan miten viitsii olla ja tehdä. Antaa paljon vapauksia itselle. Ylityöt tehdään normaalisti silti. Kaikki sellaista yleensä alkuun vastustaa, mutta kun huomaa et se toimii niin kaikki on ollut tyytyväisiä.


      • uuuuuuu
        Group kirjoitti:

        Komas työantajana,,,..ei hääppöinen. Työnjohto osaamatonta, pärstäkerroin ratkaisee pääsetkö ns.ammattimieheksi. Eivät arvosta muuta kuin tulosta, jos löytyy toinen työpaikka ottakaa se vastaan ihmeessä, ei ainakaan voi olla huonompi.

        Surkeeta on...


      • toinen ostomies
        ostomies kirjoitti:

        Komas tuottaa aika lailla paskaa, ja myöhästymä on siellä suurta, asiakkaan ominaisuudessa siis uskon, että ainakin ammattitaitoiselle koneistajalle ja useammallekin firmalla tarvetta. Pidemmältä aikaa kokemusta yhtiöstä. toinen juttu miten hoitaavat asiansa työntekijöiden suhteen, siitä en tiedä

        Olen huomannut, että tuo on valitettavasti totta, Komas tuottaa paskaa. Ja on hinnoiltaan selvästi muiden yläpuolella. Tämä johtunee yritysrakenteesta ja ylivelkaantuneisuudesta. Asiakkaana pidän Komasia viimeisenä vaihtoehtona.


      • 4re344
        toinen ostomies kirjoitti:

        Olen huomannut, että tuo on valitettavasti totta, Komas tuottaa paskaa. Ja on hinnoiltaan selvästi muiden yläpuolella. Tämä johtunee yritysrakenteesta ja ylivelkaantuneisuudesta. Asiakkaana pidän Komasia viimeisenä vaihtoehtona.

        hyvät ostomiehet ostako paskaa halvalla, hyvääkin kyllä Suomesta saa ja
        toimitus ajat pitää.
        Homman pitää olla molemmin puolin reilua, tollaset Komakset ja muutkin yritys ryppäät
        jotka kuvittelee toimittavansa kaiken ei oikein pysy kenenkään hanskassa.
        Firmoilla on ainoo tavoite olla suuria ja kauniita eli kasvattaa liikevaihtoo joka vuosi
        hinalla millä hyvänsä, siinä mopo karkaa käsistä.

        T: kohta 30 vuotta metalli ali-hankinta alaa


      • hitsari2
        sorvari_+ kirjoitti:

        Itse olen vihtavuoren tehtaalla koneistajana ja tää paikka on ainakin syvältä!

        Komas on niin syvältä! Johto rahastaa...


      • Anonyymi

        Ei ollut


    • b

      Kannata mitä olen saanut5 tietooni.Ainakin Jyväskylän alueelta olen saanut tietooni että parempiakin paikkoja on kuin Komas.Porukka ainakin vaihtuu jatkuvasti se ainakin kertoo jotain.

      • kannata

        Porukka ei niinkään vaihdu vaan porukka lähtee pois kuin rotat uppoavasta laivasta.


      • upupupup
        kannata kirjoitti:

        Porukka ei niinkään vaihdu vaan porukka lähtee pois kuin rotat uppoavasta laivasta.

        tollanen palapeli yritysrypäs pysy kenenkään hanskassa!!!!
        Kuviteltiin/kuvitellaan että ali-hankkijan pitää olla iso että pystyy palvelemaan
        kokonaisvaltaisesti asakkaita! Harhaa sanon minä!!


      • downdowndown
        upupupup kirjoitti:

        tollanen palapeli yritysrypäs pysy kenenkään hanskassa!!!!
        Kuviteltiin/kuvitellaan että ali-hankkijan pitää olla iso että pystyy palvelemaan
        kokonaisvaltaisesti asakkaita! Harhaa sanon minä!!

        Toimari vaihtui. Eipä löytynyt johtaja-ainesta yhtiön sisältä... heh.


      • lehdestä luettua
        upupupup kirjoitti:

        tollanen palapeli yritysrypäs pysy kenenkään hanskassa!!!!
        Kuviteltiin/kuvitellaan että ali-hankkijan pitää olla iso että pystyy palvelemaan
        kokonaisvaltaisesti asakkaita! Harhaa sanon minä!!

        Talouselämä lehdessä on 500 yritysten talousluvut, Komas esittää konkurssilukuja lehdessä. Rahat ovat tainneet mennä omiin taskuihin. Olisin kyllä varovainen tämän kanssa.


      • lehdestä tämäkin
        lehdestä luettua kirjoitti:

        Talouselämä lehdessä on 500 yritysten talousluvut, Komas esittää konkurssilukuja lehdessä. Rahat ovat tainneet mennä omiin taskuihin. Olisin kyllä varovainen tämän kanssa.

        Verotiedoissa Komas johtajat ovat olleet tulojen kärkipäässä miljoonatuloillaan. Kyllä raha on hyvin liikkunut Komas yhtiössä. Onnea vaan maksumiehet eli asiakkaat...

        Niin ja omistaan antaneet työntekijät.


    • Detroit313

      Kaveri on lomautettuna Ylihärmästä, joten sinne tuskin palkataan ketään ainakaan vähään aikaan.

    • cxyer

      olisivat vaihtamassa koko henkilöstöä (johtajat poislukien) ulkomaalaisiin vuokratyöläisiin.. kertoo siis jo jotain firman arvoista..

      • väistyvä luokka

        mun käsittääkseni tuo prosessi olisi käynnissä vähän joka metallialan firmassa?


      • poraaja

        Komas johtajat kuittaavat kunnon bonukset kun työntekijät "joustavat", menkääpä kokeilemaan. Siinä sitä yrityskulttuuria.


    • nousua odotellessa

      Jokos se Komas Vihtavuori loppu?
      Joutuko porukkaa paljon pihalle?

    • Pekka-

      Onkohan konsernilla vielä paljon laskuja maksamatta ja vieläkö venytetään maksuaikoja? Ei mikään luotettava talo näin alihankkijan näkökulmasta katsottuna...

      • esko

      • Kauppalehdestä luin

        Ei kannattaisi olla missään tekemisissä Komasin kanssa, sillä Kauppalehti 12.6. kertoo:

        Komas on raskaasti tappiollinen.
        Korollista velkaa on 66 miljoonaa euroa ja
        omavaraisuusaste on vain yksi prosentti.
        Komas on lukujen valossa potenut vauhtisokeutta.

        Velkarahaa on poltettu urakalla ja kivaa on ollut.
        Tämähän on kuin Kreikka!


      • laskuja laskuja

        No niin
        Nyt Komas on myynyt yksiköitään pakkomyynteinä: Karjaa, Kuopio, Pirkkala, Kiina, Seinäjoki. Pakko on saada käteistä, koska kassa on tyhjä. Maksuaikoja venytetään. Asiakas huomasi rahastuksen. Komas ei omista itse mitään, kaikki tilat ja tuotantovälineet on vuokrattu. Materiaalit ovat asiakkaan, tase on täynnä höttöä eli liikearvoa.

        On tämä aivan uskomatonta touhua!


      • Tarkistetaan faktat
        laskuja laskuja kirjoitti:

        No niin
        Nyt Komas on myynyt yksiköitään pakkomyynteinä: Karjaa, Kuopio, Pirkkala, Kiina, Seinäjoki. Pakko on saada käteistä, koska kassa on tyhjä. Maksuaikoja venytetään. Asiakas huomasi rahastuksen. Komas ei omista itse mitään, kaikki tilat ja tuotantovälineet on vuokrattu. Materiaalit ovat asiakkaan, tase on täynnä höttöä eli liikearvoa.

        On tämä aivan uskomatonta touhua!

        "Komas ei omista itse mitään, kaikki tilat ja tuotantovälineet on vuokrattu. Materiaalit ovat asiakkaan, tase on täynnä höttöä eli liikearvoa." Ei se ihan noin ole. Tiloja on vuokralla, mutta tuotantovälineet ovat enimmäkseen omia, kuten myös materiaalitkin.


    • popniitti

      käykää kaikki vaan komaksella duunaamassa hetke aikaa...sen jälkee vähä huonompiki työ alkaa kiinnostaa!

    • Seppo

      "Hyväveli" mentaliteetilla mennään hamaan loppuun asti....

      • suuri on kaunista!!!

        "Komas on raskaasti tappiollinen" Koska nämä konepajojen fuusiot olis onnistunu? Tai yltiöpäiset laajentumiset?
        Tulee pää vetävän käteen!


    • gomas => komas

      Komas on lyhenne lontoon sanoista "GO MASturbate" eli paikka on kirjaimellisesti sopiva lähinnä runkkareille!

      • ex-komasilainen

        "paikka on kirjaimellisesti sopiva lähinnä runkkareille! "

        ilmaisit asian harvinaisen selkeästi ja totuudenmukaisesti


      • itse olen viihtynyt
        ex-komasilainen kirjoitti:

        "paikka on kirjaimellisesti sopiva lähinnä runkkareille! "

        ilmaisit asian harvinaisen selkeästi ja totuudenmukaisesti

        Typerää herjaamista. Komas työpaikkana ei ole sen kummempi kuin muukaan paikka. Palkka tulee aina ajallaan ja homma toimii muutenkin.


      • suuri on kaunista?

      • Suomialainen työ!!
        suuri on kaunista? kirjoitti:

        Koskahan sijoitusyhtiön rahat loppuu?
        http://www.kauppalehti.fi/omayritys/yrityskaupasta toivoa tappiolliselle komasille/201207208395?&&&&&&&&&&ext=rss

        Joskus järki voittaa: "Kuopiolainen paalutuskonevalmistaja Junttan palauttaa viisi vuotta sitten ulkoistetut teräsosien hitsaus- ja koneistustyöt itselleen. Alihankkija Komas olisi siirtänyt muuten Kuopion toimipisteen tuotannon Eestiin ja Puolaan.

        – Junttan luottaa suomalaiseen metallialan huippuosaamiseen Kuopiossa, linjaa Junttanin toimitusjohtaja Tommi Lindbom.

        Junttanin johto katsoo, että osavalmistuksen siirtäminen ulkomaille olisi ollut riski paalutuskonetehtaan toiminnalle tiedonsiirto-ongelmien ja pitempien välimatkojen vuoksi.

        Nyt Junttanin osavalmistus ja kokoonpanotehdas jatkavat vierekkäisillä tonteilla Kuopion Kylmämäessä. Liiketoimintajärjestelyssä Komasin Kuopion yksikön 41 työntekijää siirtyvät heinäkuun alussa Junttanille vanhoina työntekijöinä."

        Että joskus positiivisiä uutsia eiköhän noi Viron sekoilut ole jo nähty!


      • masturbaattöri

        Paitsi että firman nimihän on KOMAS, ei GOMAS, eli se siitä ;)


      • tavallinenihminen

        Menkä töihin !! jonnekin mutta menkä, paska puhetta! ainakin palkka komaksella tulee aina ajallaan.


    • Noutaja tulee !

      Komas yrittää paniikissa myydä yksiköitään, koska konkurssi koputtelee ovella.
      Kuopio, Seinäjoki ja Karjaa meni jo,,,Seuraavana listalla Jyväskylä

    • Noutaja tulee !

      Jyväskylässä kuulemma ensi keskiviikkona koko henkilökunnalle tiedotustilaisuus :)
      NOUTAJA TULEE !

    • Fortacon jengi

      Jyväskylän rupusakki pullautettiin kylmän viileesti isojen poikien leikistä pois.
      Sieläpähän puuhastelette omissa oloissanne Yritystiellä max vuoden ennen lopullista alasajoa

      • miquel1

        Komas ja Rautaruukki halusivat päästä irti huonoimmista yksiköistään ja roskapussille tuli nimeksi Fortaco.

        Jäljelle jäänyt Komas on valitettavasti edelleen persaukinen firma. Kannattaa olla erittäin tarkka speksien, toimitusten ja maksujen kanssa.


    • ???

      Mites mahtaa käydä Sastamalassa siellä on ainakin osaava toimivajohto.

    • Oikein viihtyisä ja monipuolinen metallipaja itse työskennellyt 4 eri yksikössä ja jo 4:ttä vuotta, ei valittamista paitsi kaikkialta viedään hyvät hommat viroon ja puolaan ja ytteetthän ovat tulleet jäädäkseen.=)

      PS.nämä henkilökohtaiset viestit voi tulla sanomaan naamatusten ei tarvii vittuilla siellä piilo nimen takana!"#€€% PAF

    • EkiMan

      Kysyn vaan et mitähän se Komas keski-suomen ns "erikoisosaaminen" mahtaa olla :D

    • EkiMan

      Edelleen kysyn mitä se mainitsemasi "erikoisosaaminen" on?
      Vail uskotteletko itsellesi, et sun hitsisaumat on jotenkin parempia kuin muualla Suomessa?

    • Komasin tulevaisuuden haasteet liittyvät laajentumisen ja kasvun hallintaan. Tämä tarkoittaa investointeja sekä tehtaisiimme että työntekijöihimme. Asiakkaitamme ovat kansainvälisesti toimivat metalliteollisuuden yritykset, joiden kumppanina toimiminen vaatii oman toimintamme jatkuvaa kehittämistä.

      Pystymme tarjoamaan metallialan osaajille monipuolisia töitä ja kehitysmahdollisuuksia sekä tuotannossa että asiantuntija- tai esimiestehtävissä.

      Arvostamme ammatillista koulutusta sekä hyvää työkokemusta. Haluamme joukkoomme työkavereiksi ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita kehittämään itseään ja organisaatiotamme. Komas työnantajana huolehtii henkilöstöstään. Panostamme henkilökuntamme viihtyvyyteen mm. paikallisilla, joustavilla työaikasopimuksilla sekä kaikille työntekijöille suunnatulla kannustinjärjestelmällä. Kehitämme aktiivisesti työyhteisöä ja työympäristöä sekä henkilöstömme ammattitaitoa. Panostamme myös tehokkaasti toimiviin ja turvallisiin tuotantotiloihin sekä nykyaikaiseen tuotantoteknologiaan.

      • Ostojussi

        Mitä järkeä on kopioida tänne Komasin sivuilta mainoksia?
        Toivoisin, että sinulla olisi joitakin omia ajatuksia.


      • jkl rules
        Ostojussi kirjoitti:

        Mitä järkeä on kopioida tänne Komasin sivuilta mainoksia?
        Toivoisin, että sinulla olisi joitakin omia ajatuksia.

        Omia ajatuksia! ei komasilla työskentely ole sen kummempaa kuin muuallakaan monipuoliset työt hitsaus koneistus ja hydraulityöt sekä levy ja takomon työt siinä riittäny 200 ukolle töitä vaikka lomautukset kolkuttaakin jäädäkseen mutta sitä se on joka puolella valitettavasti nyt vain puhallettava jatkossa jyväskylässä yhteen hiileen ja toivotan onnea uudelle fortacolaisille toivotaan ettei balttia syö teitä kuiviin:D


    • lopun alkuako

      EI OO TODELLISTA!

      Tuottavimmat työt balttiaan ja loput alihankintaan jouluksi lomautus nyt meni usko parempaan :(

      "puhallellaan pajupilliin"

      • ahneus kukkii

        "nyt meni usko parempaan"

        Ei pahalla mutta todella typerä saa olla jos näinä aikoina uskoo parempaan. Kokoomuksen äänestämisellä vain on ikäviä sivuvaikutuksia ja tässä yksi niistä...


    • Oikein viihtyisä ja monipuolinen metallipaja itse työskennellyt 4 eri yksikössä jyväskylässä ja jo 4:ttä vuotta, ei valittamista paitsi kaikkialta viedään hyvät hommat viroon ja puolaan ja kiinaan ym.ytteetthän ovat tulleet jäädäkseen..komas jääkin jyväskylään ja yhdessä enemmän taantumasta voittoon terv.pillihitsari vain.

    • Luokkahitsari

      Huokos hitsarit kortistoon !

      • urakka duunari

        jokke voi mennä laavulle tien päähän ja kertoo fiksuja kommentteja siellä:D


    • 666

      Nyt on sitten Sastamalassakin alkanut YT neuvottelut. Joululahja tulossa. Olis mukava tietää millaisia laatikkoleikkejä "kulmakopissa" järjestetään kuka saa minkäkin tittelin. Sieltä on ainakin paha potkia ketään pois koska sukulaisuus,naapuri ja yms siteet on vahvat. Eihän naapuria voi pois potkia tai hyvää ystävää.

      • Laatuhitsaaja 23€/tu

        Joko huokoshitsari weldiggmänni on joutunut kortistoon :D


      • 68542185

        Tämä Komas on kyllä omituinen rakennelma.
        Ja johto on niin kaukana työnteosta kuin vain olla voi.
        Raha kyllä kelpaa kaavittavaksi taskuun.


      • Laatuhitsaaja 23€/tu kirjoitti:

        Joko huokoshitsari weldiggmänni on joutunut kortistoon :D

        Täällä ollaan, ollu niin kiirettä ettei oo kerenny turisemaan. kovaa työtä!
        Hitsuuta ollu mukavasti ei oo ollu lomautuksia vaikka taantuma paheneekin.
        pillihitsuut lisääntyy joten siirryin uuteen vanhaan monipuolisempaan työtehtäviin ja kiirettä pitää:D


    • 416

      Koirat haukkuu ja karavaani kulkee ja hitsaajilla töitä riittää.

    • Laatuhitsaaja

      Paljonko Komaksen huokoshitsareilla on palkka?
      Oma nousi just 24,24€/tunti.
      Olen ihan tyytyväinen

      • 999

        Mitä hitsaat ja missä?


    • laatuhitsaaja

      Ratakiskoja Suomessa

    • Luokkahitsari

      Onks weldiggmänni opetellu jo hitsaamaan muutakin kuin huokossaumaa?

    • tsädämmm

      Komas on kyllä ihan luokaton firma. Laittavat sisältä ruostuneita putkia ihan surutta Valtran koneisiin.

      • Vaaltraaa

        Komas, miten tuo voi olla vielä toiminnassa?
        Luulisi, että Valtra edes vähän katsoisi mitä asentavat tuotteisiinsa. Suomalainen työ jne...


      • Partnership Masa
        Vaaltraaa kirjoitti:

        Komas, miten tuo voi olla vielä toiminnassa?
        Luulisi, että Valtra edes vähän katsoisi mitä asentavat tuotteisiinsa. Suomalainen työ jne...

        Suomalainen työ jne... eehän suomalainen alihankintayritys ehdi edes kunnolla laskuttamaankaan. Perce ei kestä


    • joopajoop

      Pääsisispä pois kyseisestä paikasta. Ei missään tapauksessa ainakaan kannata tulla töihin kyseiseen paikkaan. Työntekijöitä kyykytetään sen minkä keretään.

    • vaihtelevat ja monipuoliset työtehtävät 3 eri yksikössä.

    • kovaa työtä

    • att: komas rekrytoi
      • Random-ukko

        Se on ihan tuurista kiinni,mihin päädyt.


    • KomasOnParatiisi

      Komas on työpaikkojen taivas.

    • Nauraa

      Tätä firmaa kannattaa välttää. Firman johtoporras niin pihalla kaikesta, kun vain olla voi!

    • Welldigman71

      Sanomista tulee huokos saumoista :(
      Parhaani yritän, mut aina vaan vittuillaan :(

      • Welltig

        Älä suotta tuollaista murehdi.
        Anna mennä huokosta vaan, jos on tullakseen. Kyllä ne sen pois myyvät.


    • KahvakuulaHomo

      VITTU MIKÄ KIOSKI 😄

    • Jyrsijä68

      Tappiota tulee vuodesta toiseen ja porukkaa lähtee muualle jatkuvasti, oiskohan aika alkaa vaihtaan koko johtoporrasta....

    • OlevinaanKovaaTyötä

      Ovi käy koko ajan vain ulospäin.
      Viimeinen sammuttaa Härmässä valot.

    • PalokanLadyBoy

      Komas on kiva

    • Konkurssikovaatyötä

      Toimihenkilötkin ovat alkaneet lähteä pois jää vain rippikoulun käynyt porukka.

      • Puumamies

        Mitä ne salailee? Rotat jättävät uppoavan laivan.


      • Protestointia
        Puumamies kirjoitti:

        Mitä ne salailee? Rotat jättävät uppoavan laivan.

        Samaa toisteltiin eräässä oululaisessa firmassa missä olin joskus töissä. En käsitä mihin sillä pyrittiin. Jos firma on kuin uppoava laiva niin kyllä se lähtevä rotta on viisauden kirkkain tähti siinä skenaariossa.

        Moni äänesti jaloillaan. Jotkut jäivät länkyttämään ja haukkumaan. Menee aikansa että tajuavat että protesti se voi sekin olla että häipyy paikalta... Mutta ei aina. Voihan sitä hyvissäkin väleissä vaihtaa firmaa.


    • Jyrsijä68

      Milloinkohan tulee konkurssi kun yhtään plus tulosta ei ole vielä tullut. Viime vuonnakin takkiin tuli reilusti.

    • PalokanLadyBoy

      Pakko olla täällä, kun resurssit ei riitä parempaan työpaikkaan.
      Oon häviäjä 😥

    • Anonyymi

      Vieköhän korona vihdoin konkurssiin?

      • Anonyymi

        Ei vie.

        Sensijaan jatka sinä vain sitä työnhakuasi, ehkä joku säälistä palkkaa toistaitoisen tumpelon.


    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      816
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe