Naisten ylimielinen passiivisuus

Jani-Mies

Ihannemies-ketjusta poimittua. Joku passiivinen nainen kirjoitti aloitteen tekemisestä joka kuvaa todella hyvin monen naisen ylimielistä ajatuksenjuoksua:

"Kuulin hyvän moton yhtenä päivänä: kun mies on sinusta kiinnostunut, hän kertoo sen kyllä. Naisen ei tarvitse tehdä muuta kuin olla oma itsensä."

Tähän varsin ilmeisesti joku miespuolinen kirjoittaja vastasi hyvin:

"Tuon voisi kääntää myös näin:

Kun nainen on sinusta kiinnostunut, hän ei varmasti kerro sitä. Miehen pitää olla paljon muuta kuin oma itsensä."

Todella osuvasti sanottu, pisteet sille ketä tuon vastauksen kirjoitti.

143

13093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jani-Mies

      että mistä tämä raivostuttavan vastenmielinen ylimielisyys oikein kumpuaa? Onko se synnynnäistä? Mielestäni sen on pakko olla, koska törmään tähän samanlaiseen prinsessa-asenteeseen säännöllisesti koko ajan täällä palstalla ja myös elävässä elämässä.

      "Ei ressiä rakkaat siskot, kyllä mies tekee aloitteen jos se on kiinnostunut!"

      Pidättekö te itseänne niin erinomaisina, miesten yläpuolella olevina olentoina että te saatte vain olla ja odotella passiivisena antamatta mitään kunnon merkkejä ja miehen tehtävä on heittää täysin arvalla kuka naisista mahtaisi hänestä olla kiinnostunut?

      • nainen.........

        Oisko nyt sitten niin, että jos on jo syntyissä siunattu huonolla luonteella ja sen jälkeen prinsessaksi kasvatettu, lopputulos on melko varmasti kuvailemasi kaltainen. En tiedä.

        Mutta kuka haluaa seurustella ylimielisen ihmisen kanssa, oli sitten mies tai nainen? Antaa sellaisten olla keskenään, ja eletään me muut omassa sovussamme.


      • kumpuais

        Käytännössähän tilanne on kuitenkin se, että aktiivisia miehiä tuppaa naisilla päälle vähän väliä. Tällöin ei tarvita muuta syytä kuin esim. laiskuus (tai ujous tai ...) niin mielellään on tekemättä mitään asian eteen. Tätä tekemättömyyttä voi sitten selittää itselleen tuolla kiinnostunut kyllä käy päälle teorialla joka tietenkään ei pidä paikkaansa. Sitäpaitsi ei ole mitenkään varmaa, että se menetetty passiivinen mies olisi yhtään parempi kuin se aktiivinen. Ja tässäkin kohden voi valehdella itselleen, että se aktiivinen on parempi. Näin se nyt menee - get used to it.


      • dydyli*

        ei varmaankaan ylimielisinä, vaan järkevinä. Eihän kukaan järkevä nainen tee aloitetta miehelle, joka ajattelee noin ylimielisesti. Jos mies on antanut ymmärtää olevansa kiinnostunut, miksei nainenkin voi aloitetta tehdä ja on vapaa.
        Mutta jos nainen on varattu ja mies kiinnostunut hänestä, ei nainen kyllä lähde aloitetta tekemään, vaikka oma suhde olis retuperällä ja nainenkin kiinnostunut miehestä..

        Asenne naisiin ratkaisee, miten mies asennoituu. Ei ylimielistellä :)


      • Dix

        vaikka pariutumiskuvioissa ovatkin passiivisia.

        En minä koe olevani "miesten yläpuolella", vaikken heitä iskekään. Miehet lähestyvät kyllä, ja se sopii minulle.

        Perinteisellä tyylillä saan paremmin itseäni kiinnostavan miehen. Passiiviset miehet ovat kyllä hyvää kaveriainesta, mutta mitään seksikästä heissä ei ole. Seurustelusuhteessa tarvitaan sitä eroottistakin vetovoimaa.


      • Calle
        Dix kirjoitti:

        vaikka pariutumiskuvioissa ovatkin passiivisia.

        En minä koe olevani "miesten yläpuolella", vaikken heitä iskekään. Miehet lähestyvät kyllä, ja se sopii minulle.

        Perinteisellä tyylillä saan paremmin itseäni kiinnostavan miehen. Passiiviset miehet ovat kyllä hyvää kaveriainesta, mutta mitään seksikästä heissä ei ole. Seurustelusuhteessa tarvitaan sitä eroottistakin vetovoimaa.

        Passiiviset naiset ovat kyllä hyvää kaveriainesta, mutta mitään seksikästä heissä ei ole. Seurustelusuhteessa tarvitaan sitä eroottistakin vetovoimaa.


      • voih
        Dix kirjoitti:

        vaikka pariutumiskuvioissa ovatkin passiivisia.

        En minä koe olevani "miesten yläpuolella", vaikken heitä iskekään. Miehet lähestyvät kyllä, ja se sopii minulle.

        Perinteisellä tyylillä saan paremmin itseäni kiinnostavan miehen. Passiiviset miehet ovat kyllä hyvää kaveriainesta, mutta mitään seksikästä heissä ei ole. Seurustelusuhteessa tarvitaan sitä eroottistakin vetovoimaa.

        No minä olen varmaan tuollainen aika passiivinen mies. Ja se johtuu enimmäkseen siitä, että minulla on selkäytimessä että naisia kohtaan pitää olla kohtelias eikä tungettelevuus ole kohteliasta, vaan naista vaivaannuttavaa. Kyllä naisen pitää jollain lailla näyttää vihreätä valoa, ennen kuin ryhdyn häntä piirittämään.


      • Dix
        Calle kirjoitti:

        Passiiviset naiset ovat kyllä hyvää kaveriainesta, mutta mitään seksikästä heissä ei ole. Seurustelusuhteessa tarvitaan sitä eroottistakin vetovoimaa.

        Vastakohdat täydentävät toisiaan.


      • Dix
        voih kirjoitti:

        No minä olen varmaan tuollainen aika passiivinen mies. Ja se johtuu enimmäkseen siitä, että minulla on selkäytimessä että naisia kohtaan pitää olla kohtelias eikä tungettelevuus ole kohteliasta, vaan naista vaivaannuttavaa. Kyllä naisen pitää jollain lailla näyttää vihreätä valoa, ennen kuin ryhdyn häntä piirittämään.

        Tungetteleva käytös on kiusallista.
        Uskallat kuitenkin "piirittää" jos tyttö nätin hymyn sinulle väläyttää. Kohtelias mies, joka lähestyy kun "vihreä palaa", on monen tytön unelma.


      • Jani-Mies
        Dix kirjoitti:

        vaikka pariutumiskuvioissa ovatkin passiivisia.

        En minä koe olevani "miesten yläpuolella", vaikken heitä iskekään. Miehet lähestyvät kyllä, ja se sopii minulle.

        Perinteisellä tyylillä saan paremmin itseäni kiinnostavan miehen. Passiiviset miehet ovat kyllä hyvää kaveriainesta, mutta mitään seksikästä heissä ei ole. Seurustelusuhteessa tarvitaan sitä eroottistakin vetovoimaa.

        että miehiä viehättää passiiviset naiset.. itse en ole koskaan siihen koulukuntaan kuulunut.


      • n 25

        Noh, nyt tuli pieni kipinä kommentoida. Itselläni ei ole kyse ylimielisyydestä, paremmuudentunteesta tms. Olen ujo. Ei siinä sen ihmeempää. Itse ilmaisen kiinnostusta katseella ja hymyllä. Jos toinen ei sitä ymmärrä tai koe samaa kipinää niin asia sillä selvä. Monesti olen ulkona ollessa tullut yllätetyksi kun mies on kävellyt luokseni ja kertonut katselleensa minua tanssimassa, esimerkiksi. Toisaalta taas miehet saattavat joskus mieltää flirtiksi eleeni ja olemukseni, vaikken ole sitä tarkoittanut muuta kuin "hyvä kaveri" -mielessä.

        Aika paljonhan tuossa on kyse kulttuurista. Varmasti voi faktana sanoa, että aloitteentekijä on useimmiten mies ja moni nainen nimenomaan odottaa sitä.


      • Pohtija
        n 25 kirjoitti:

        Noh, nyt tuli pieni kipinä kommentoida. Itselläni ei ole kyse ylimielisyydestä, paremmuudentunteesta tms. Olen ujo. Ei siinä sen ihmeempää. Itse ilmaisen kiinnostusta katseella ja hymyllä. Jos toinen ei sitä ymmärrä tai koe samaa kipinää niin asia sillä selvä. Monesti olen ulkona ollessa tullut yllätetyksi kun mies on kävellyt luokseni ja kertonut katselleensa minua tanssimassa, esimerkiksi. Toisaalta taas miehet saattavat joskus mieltää flirtiksi eleeni ja olemukseni, vaikken ole sitä tarkoittanut muuta kuin "hyvä kaveri" -mielessä.

        Aika paljonhan tuossa on kyse kulttuurista. Varmasti voi faktana sanoa, että aloitteentekijä on useimmiten mies ja moni nainen nimenomaan odottaa sitä.

        "Toisaalta taas miehet saattavat joskus mieltää flirtiksi eleeni ja olemukseni, vaikken ole sitä tarkoittanut muuta kuin "hyvä kaveri" -mielessä."

        Tuollaiset tilanteet kertovat siitä, että tavassasi viestiä hyvää kaveruutta voisi olla hieman pohdittavaa. Oletkohan koskaan pysähtynyt miettimään omaa vastuutasi noissa tilanteissa? Sosiaalisessa kanssakäymisessä vastuuta on paitsi viestin vastaanottajalla, myös viestin lähettäjällä. Jos sinua tulkitaan useampaan otteeseen väärin tuollaisissa tilanteissa, on selvää että viestit ristiriitaisesti ja voisi olla hyvä olla varovaisempi ilmeiden ja eleiden suhteen niiden miesten kanssa joista tosiaan ei halua muuta kuin kavereita. Et ole ehkä tarkoittanut toimintaasi siten, mutta varmuuden vuoksi kuitenkin sanon että oman viehätysvoiman testaaminen toisilla ihmisillä ja oman itsetunnon kohottaminen pyörittämällä kaverimiehiä epäselvillä viesteillä on väärin ja tuntuu tuollaisen kohteeksi joutuvista miehistä _todella_ pahalta.


      • Miesasiamies
        Pohtija kirjoitti:

        "Toisaalta taas miehet saattavat joskus mieltää flirtiksi eleeni ja olemukseni, vaikken ole sitä tarkoittanut muuta kuin "hyvä kaveri" -mielessä."

        Tuollaiset tilanteet kertovat siitä, että tavassasi viestiä hyvää kaveruutta voisi olla hieman pohdittavaa. Oletkohan koskaan pysähtynyt miettimään omaa vastuutasi noissa tilanteissa? Sosiaalisessa kanssakäymisessä vastuuta on paitsi viestin vastaanottajalla, myös viestin lähettäjällä. Jos sinua tulkitaan useampaan otteeseen väärin tuollaisissa tilanteissa, on selvää että viestit ristiriitaisesti ja voisi olla hyvä olla varovaisempi ilmeiden ja eleiden suhteen niiden miesten kanssa joista tosiaan ei halua muuta kuin kavereita. Et ole ehkä tarkoittanut toimintaasi siten, mutta varmuuden vuoksi kuitenkin sanon että oman viehätysvoiman testaaminen toisilla ihmisillä ja oman itsetunnon kohottaminen pyörittämällä kaverimiehiä epäselvillä viesteillä on väärin ja tuntuu tuollaisen kohteeksi joutuvista miehistä _todella_ pahalta.

        Jep, tuollaiset tilanteet ovat juuri sellaisia miksi en miehenä nimenomaan enää haluaisi tehdä aloitteita. Nainen koskettelee tavatessa ja antaa ymmärtää olevansa kiinnostunut tutustumaan parisuhdemielessä mutta sitten kun otat asian puheeksi, tuo käyttäytyminen kuitataan lauseella "en ole kiinnostunut, olin vain ystävällinen". Ystävällisyyden ja kiinnostuksen osoittamisen ero on joillakin naisilla hyvin häilyvä ja sekava!


      • Anonyymi

        jos nainen näyttää kiinnotuksen niin siitä ei seuraa naiselle mitään hyvää, miehet vain vedättävät. Ovat muka kiinnostuneita mutta haluavat pönkittää itsetuntoaan.


      • Anonyymi
        Pohtija kirjoitti:

        "Toisaalta taas miehet saattavat joskus mieltää flirtiksi eleeni ja olemukseni, vaikken ole sitä tarkoittanut muuta kuin "hyvä kaveri" -mielessä."

        Tuollaiset tilanteet kertovat siitä, että tavassasi viestiä hyvää kaveruutta voisi olla hieman pohdittavaa. Oletkohan koskaan pysähtynyt miettimään omaa vastuutasi noissa tilanteissa? Sosiaalisessa kanssakäymisessä vastuuta on paitsi viestin vastaanottajalla, myös viestin lähettäjällä. Jos sinua tulkitaan useampaan otteeseen väärin tuollaisissa tilanteissa, on selvää että viestit ristiriitaisesti ja voisi olla hyvä olla varovaisempi ilmeiden ja eleiden suhteen niiden miesten kanssa joista tosiaan ei halua muuta kuin kavereita. Et ole ehkä tarkoittanut toimintaasi siten, mutta varmuuden vuoksi kuitenkin sanon että oman viehätysvoiman testaaminen toisilla ihmisillä ja oman itsetunnon kohottaminen pyörittämällä kaverimiehiä epäselvillä viesteillä on väärin ja tuntuu tuollaisen kohteeksi joutuvista miehistä _todella_ pahalta.

        niin ja naisista kun miehet noin tekevät


    • Blondikaattori

      Jos nainen on kiinnostunut miehestä ja kertoo sen miehelle, mies luulee itsestään liikoja. Hän luulee että nainen haluaa häntä epätoivoisesti ja saattaa pitää tätä bimbona. Jos mies ei olekaan kiinnostunut naisesta, hän voi saada naisen itkemään, ja se on noloa kun meikit leviävät. Miestä ei saa niin helposti itkemään, ja harvoin he käyttävät silmämeikkiäkään.

      Ainakin kristillisessä jenkkikulttuurissa tytöille opetetaan, ettei nainen edes SAISI tehdä aloitetta, vaan miehen on tehtävä se, koska jumala loi miehet "pomoiksi". Joissakin muissakin kulttuureissa naisen aktiivisuus on pahe. Suomessa nainen saa onneksi olla rehellinen ja avoin.

      • ole sitä?

        "Suomessa nainen saa onneksi olla rehellinen ja avoin."

        Niin saavat, mutta mikseivät he ole sitä?


      • noin....
        ole sitä? kirjoitti:

        "Suomessa nainen saa onneksi olla rehellinen ja avoin."

        Niin saavat, mutta mikseivät he ole sitä?

        Katsos kun, pelkän ulkonäön perusteella nainen harvoin voi miehestä kiinnostua. Pitäisi ensin vähän tutustua, ennen kuin voi tietää minkälaisia fiiliksiä mies herättää. Niin, että samanlaista arpapeliä se on puolin ja toisin.

        Jos mies kerran kiinnostuu ulkonäön perusteella, niin kannattaahan silloin kokeilla. Nainen tietää oman kiinnostuksensa vasta sitten, kun jonkinlainen alustava kontakti on syntynyt.


      • hehheh :D
        noin.... kirjoitti:

        Katsos kun, pelkän ulkonäön perusteella nainen harvoin voi miehestä kiinnostua. Pitäisi ensin vähän tutustua, ennen kuin voi tietää minkälaisia fiiliksiä mies herättää. Niin, että samanlaista arpapeliä se on puolin ja toisin.

        Jos mies kerran kiinnostuu ulkonäön perusteella, niin kannattaahan silloin kokeilla. Nainen tietää oman kiinnostuksensa vasta sitten, kun jonkinlainen alustava kontakti on syntynyt.

        "Katsos kun, pelkän ulkonäön perusteella nainen harvoin voi miehestä kiinnostua. Pitäisi ensin vähän tutustua, ennen kuin voi tietää minkälaisia fiiliksiä mies herättää. Niin, että samanlaista arpapeliä se on puolin ja toisin."

        Ai jaa väität ettei naiset kiinnostu miehistä niiden ulkonäön perusteella? Hohoo! :D Viikon vitsi. Ei tässä kukaan ole mistään rakastumisesta ensisilmäyksellä puhunutkaan. Naiset kiinnostuu miehistä ihan samalla lailla ulkonäön perusteella, ihan turha sun on sitä kiistää. Väitätkö tosissasi, että joku täysin tuntematon mies joka mielestäsi on hyvännäköinen ei aiheuta sinussa mitään tunteita? Huom. nyt en kysynyt että jos näet vieraan miehen haluatko sekunnin päästä siitä mennä hänen kanssaan naimisiin tai sänkyyn. Vastaa nyt vain siihen kysymykseen äläkä jaarittele aiheen vierestä. :)

        "Jos mies kerran kiinnostuu ulkonäön perusteella, niin kannattaahan silloin kokeilla. Nainen tietää oman kiinnostuksensa vasta sitten, kun jonkinlainen alustava kontakti on syntynyt."

        Kuten nainenkin, mieskin kiinnostuu ulkonäön perusteella, mutta vain tiettyyn rajaan saakka. Miehillä ja naisilla kiinnostus lähtee liikkeelle siitä, että pitää toista hyvännäköisenä. Seuraavaksi tulee tutustumisvaihe, jolloin katsotaan onko luonne kohdillaan. Sinun väitteesi siitä, että naiset ei kiinnostu vieraasta miehestä pelkän ulkonäön perusteella on paskapuhetta.


      • eihän
        hehheh :D kirjoitti:

        "Katsos kun, pelkän ulkonäön perusteella nainen harvoin voi miehestä kiinnostua. Pitäisi ensin vähän tutustua, ennen kuin voi tietää minkälaisia fiiliksiä mies herättää. Niin, että samanlaista arpapeliä se on puolin ja toisin."

        Ai jaa väität ettei naiset kiinnostu miehistä niiden ulkonäön perusteella? Hohoo! :D Viikon vitsi. Ei tässä kukaan ole mistään rakastumisesta ensisilmäyksellä puhunutkaan. Naiset kiinnostuu miehistä ihan samalla lailla ulkonäön perusteella, ihan turha sun on sitä kiistää. Väitätkö tosissasi, että joku täysin tuntematon mies joka mielestäsi on hyvännäköinen ei aiheuta sinussa mitään tunteita? Huom. nyt en kysynyt että jos näet vieraan miehen haluatko sekunnin päästä siitä mennä hänen kanssaan naimisiin tai sänkyyn. Vastaa nyt vain siihen kysymykseen äläkä jaarittele aiheen vierestä. :)

        "Jos mies kerran kiinnostuu ulkonäön perusteella, niin kannattaahan silloin kokeilla. Nainen tietää oman kiinnostuksensa vasta sitten, kun jonkinlainen alustava kontakti on syntynyt."

        Kuten nainenkin, mieskin kiinnostuu ulkonäön perusteella, mutta vain tiettyyn rajaan saakka. Miehillä ja naisilla kiinnostus lähtee liikkeelle siitä, että pitää toista hyvännäköisenä. Seuraavaksi tulee tutustumisvaihe, jolloin katsotaan onko luonne kohdillaan. Sinun väitteesi siitä, että naiset ei kiinnostu vieraasta miehestä pelkän ulkonäön perusteella on paskapuhetta.

        No eihän ne naiset pelkästä ulkonäöstä kiinnostu ainakaan siinä määrin että menisivät tekemään aloitteen! Muutenhan tätä koko keskustestelua ei olisi!


      • tph

        tervetuloa 2000-luvulle nyt ei oo enään mikään keskiaika.


      • se jolle edellinen vuodatus...
        eihän kirjoitti:

        No eihän ne naiset pelkästä ulkonäöstä kiinnostu ainakaan siinä määrin että menisivät tekemään aloitteen! Muutenhan tätä koko keskustestelua ei olisi!

        oli tarkoitettu. Kiinnostus pelkän ulkonäön perusteella on niin lievää, ettei se pistä toimimaan.


      • Hehheh! :D
        eihän kirjoitti:

        No eihän ne naiset pelkästä ulkonäöstä kiinnostu ainakaan siinä määrin että menisivät tekemään aloitteen! Muutenhan tätä koko keskustestelua ei olisi!

        "No eihän ne naiset pelkästä ulkonäöstä kiinnostu ainakaan siinä määrin että menisivät tekemään aloitteen!"

        Naiset kyllä kiinnostuu miehen ulkonäöstä siinä määrin että voisivat sen perusteella tehdä aloitteen, mutta sen sijaan he vain odottavat että mies tekee aloitteen koska eivät itse uskalla.


      • ???
        Hehheh! :D kirjoitti:

        "No eihän ne naiset pelkästä ulkonäöstä kiinnostu ainakaan siinä määrin että menisivät tekemään aloitteen!"

        Naiset kyllä kiinnostuu miehen ulkonäöstä siinä määrin että voisivat sen perusteella tehdä aloitteen, mutta sen sijaan he vain odottavat että mies tekee aloitteen koska eivät itse uskalla.

        Ainakin pidät itseäsi naisena, kun väität paremmin tietäväsi naisten tuntemukset, kuin he itse.


      • Hehheh! :D
        ??? kirjoitti:

        Ainakin pidät itseäsi naisena, kun väität paremmin tietäväsi naisten tuntemukset, kuin he itse.

        Olipas säälittävä yritys mitätöidä kaikki mun kirjoitukset! :D Olen jutellut ihan tarpeeksi muiden miesten kanssa.


      • niin.
        Hehheh! :D kirjoitti:

        Olipas säälittävä yritys mitätöidä kaikki mun kirjoitukset! :D Olen jutellut ihan tarpeeksi muiden miesten kanssa.

        Olet jutellut muiden MIESTEN kanssa. Kukaan teistä ei kuitenkaan koskaan ole viitsinyt ottaa selvää naisilta itseltään.


      • Hehheh! :D
        niin. kirjoitti:

        Olet jutellut muiden MIESTEN kanssa. Kukaan teistä ei kuitenkaan koskaan ole viitsinyt ottaa selvää naisilta itseltään.

        "Olet jutellut muiden MIESTEN kanssa. Kukaan teistä ei kuitenkaan koskaan ole viitsinyt ottaa selvää naisilta itseltään."

        Niin, olen jutellut miesten kanssa, jotka ovat yrittäneet saada niitä signaaleja naisilta. Itselläni on sama käsitys naisten passiivisuudesta, joten mitä lisätietoa tässä enää kaivataan?


      • puhut
        Hehheh! :D kirjoitti:

        "Olet jutellut muiden MIESTEN kanssa. Kukaan teistä ei kuitenkaan koskaan ole viitsinyt ottaa selvää naisilta itseltään."

        Niin, olen jutellut miesten kanssa, jotka ovat yrittäneet saada niitä signaaleja naisilta. Itselläni on sama käsitys naisten passiivisuudesta, joten mitä lisätietoa tässä enää kaivataan?

        nyt eri asiasta.
        Kysehän oli siitä, miten voimakasta kiinnostusta nainen pelkän ulkonäön perusteella voi mieheen tuntea.
        Senhän sinä väitit tietäväsi paremmin kuin naiset itse.


      • Hehheh! :D
        puhut kirjoitti:

        nyt eri asiasta.
        Kysehän oli siitä, miten voimakasta kiinnostusta nainen pelkän ulkonäön perusteella voi mieheen tuntea.
        Senhän sinä väitit tietäväsi paremmin kuin naiset itse.

        ulkonäöstä siinä määrin, että haluaisivat tutustua myös hänen luonteeseensa. Naiset ei kuitenkaan halua tehdä aloitetta vaan mieluummin odottavat että mies tekee aloitteen ja jollei mies tee aloitetta, unohtavat miehen sekunnissa. Tämä jos mikä on ylimielistä.


      • aaaapeli
        puhut kirjoitti:

        nyt eri asiasta.
        Kysehän oli siitä, miten voimakasta kiinnostusta nainen pelkän ulkonäön perusteella voi mieheen tuntea.
        Senhän sinä väitit tietäväsi paremmin kuin naiset itse.

        Se nyt on ihan empiirinen fakta että naiset kiinnostuvat ulkonäöstä (ei ainoastaan mutta...). Nythän on niin että jos mies menee vilpittömästi keskustelemaan naisen kanssa asiasta, niin nainen katsoo olevan reilua kieltää tämä tosiasia. Sanopa minulle mikä siinä on että naisten täytyy aina väännellä ja käännellä sekä muunnella tosiasioita?


      • sekunnissa?
        Hehheh! :D kirjoitti:

        ulkonäöstä siinä määrin, että haluaisivat tutustua myös hänen luonteeseensa. Naiset ei kuitenkaan halua tehdä aloitetta vaan mieluummin odottavat että mies tekee aloitteen ja jollei mies tee aloitetta, unohtavat miehen sekunnissa. Tämä jos mikä on ylimielistä.

        Siis, ei kiinnostunut kuitenkaan tarpeeksi.


      • minä koen
        aaaapeli kirjoitti:

        Se nyt on ihan empiirinen fakta että naiset kiinnostuvat ulkonäöstä (ei ainoastaan mutta...). Nythän on niin että jos mies menee vilpittömästi keskustelemaan naisen kanssa asiasta, niin nainen katsoo olevan reilua kieltää tämä tosiasia. Sanopa minulle mikä siinä on että naisten täytyy aina väännellä ja käännellä sekä muunnella tosiasioita?

        asian niin päin että miehet vääristelevät. Totuus lienee jotain sellaista "plaa-plaata" että "miehet ovat marsista ja naiset venuksesta". Näyttää siltä, etteivät miehet ja naiset "päivänselvissäkään" asioissa vain ymmärrä toisiaan.

        Olen omasta mielestäni selkeästi sanonut etteivät naiset kiinnostu RIITTÄVÄSTI pelkän ulkonäön perusteella, ruvetakseen toimimaan. Tottakai miehen ulkonäkö herättää kiinnostusta, ei vain tarpeeksi voimakasta.

        Onko se miehille oikeasti mahdotonta ymmärtää, vai luuletteko vain että olen yrittänyt väittää, ettei ulkonäöllä olen naisille mitään merkitystä?


      • BULLSHIT
        minä koen kirjoitti:

        asian niin päin että miehet vääristelevät. Totuus lienee jotain sellaista "plaa-plaata" että "miehet ovat marsista ja naiset venuksesta". Näyttää siltä, etteivät miehet ja naiset "päivänselvissäkään" asioissa vain ymmärrä toisiaan.

        Olen omasta mielestäni selkeästi sanonut etteivät naiset kiinnostu RIITTÄVÄSTI pelkän ulkonäön perusteella, ruvetakseen toimimaan. Tottakai miehen ulkonäkö herättää kiinnostusta, ei vain tarpeeksi voimakasta.

        Onko se miehille oikeasti mahdotonta ymmärtää, vai luuletteko vain että olen yrittänyt väittää, ettei ulkonäöllä olen naisille mitään merkitystä?

        BULLSHIT


      • Hehheh! :D
        aaaapeli kirjoitti:

        Se nyt on ihan empiirinen fakta että naiset kiinnostuvat ulkonäöstä (ei ainoastaan mutta...). Nythän on niin että jos mies menee vilpittömästi keskustelemaan naisen kanssa asiasta, niin nainen katsoo olevan reilua kieltää tämä tosiasia. Sanopa minulle mikä siinä on että naisten täytyy aina väännellä ja käännellä sekä muunnella tosiasioita?

        Naisten ego ei kestä sitä että he joutuisivat keskustelussa myöntämään olevansa väärässä. Oletko seurannut näitä Suomi24-keskusteluja enemmän? Silloin olet varmasti huomannut, että naiset tekevät kaikkensa, jotta he pystyvät kieltämään miehen näkökulman, vaikka se vaatisikin asian vierestä puhumista. Naisilta näkee yleensä sen tempun, että he ikäänkuin näyttäisivät vastaavan aiheeseen, mutta todellisuudessa vastaavatkin aiheen vierestä.

        Esim. aloitteen tekemisestä puhuttaessa mies sanoo ettei naiset tee aloitteita niin nainen vastaa ettei naiset kiinnostu miehestä tarpeeksi pelkän ulkonäön perusteella jotta tekisivät aloitteen. Tämä naisten väitehän vuotaa kuin seula:

        Kun kerran keskustelussa on puhe vakavan suhteen löytämisestä niin kannattaa huomioida, ettei myöskään yksikään mies kiinnostu naisesta pelkän ulkonäön perusteella siinä määrin, että haluaisivat vakavan suhteen. Sehän on täysin mahdotonta, kun mies ei kerran vielä tunne naista! Silti miehet tekevät suurimman osan aloitteista, vaikka eivät tunne naista ollenkaan.

        Miten siis naiset voivat perustella passiivisuuttaan sillä, etteivät tunne miestä, kun kerran miehet tekevät aloitteita jatkuvasti tuntemattomille naisille löytääkseen parisuhteen?

        Naiset, tässä keskustelussa laivanne upposi jo ajat sitten, mutta minäpä varmistan vielä, että vajoatte pohjaan saakka. ;)

        Miehet voivat kyllä kiinnostua naisesta pelkän ulkonäön perusteella seksin puolesta, siinä ei varmasti ole mitään epäselvää, mutta nyt olikin puhe seurustelusta.

        Miksi siis naiset käyttävät tätä perusteluaan "Naiset eivät kiinnostu miehistä pelkän ulkonäön perusteella", kun se ei liity aiheeseen millään tavalla? Tämä kyseinen naisten perustelu olisi käyttökelpoinen vain kokonaan toisessa keskustelussa, joka koskisi naisten yhden yön suhteita tai seksisuhteita. Eli tähän malliin:

        Mies kysyy: "Miksei nainen suostu seksiin jo saman illan aikana?"

        Nainen vastaa: "Koska naiset ei yleensä kiinnostu miehestä seksimielessä pelkän ulkonäön perusteella vaan heidän täytyy tuntea myös miehen persoonaa paremmin."

        Huomaatteko miehet, kuinka ovelasti naiset väistelevät? Jatkossa annan neuvon: kun seuraavaksi väittelette naisten kanssa, analysoikaa vastaväitteet syvällisemmin, niin huomaatte että usein naisten kommentit eivät liity mitenkään aiheeseen. Tämän naisten kiertelyn ja kaartelun takia väittäisin että monet keskustelut päättyvät näennäisesti naisten voittoon, vaikka he ovatkin olleet koko väittelyn ajan väärässä.


      • sääli
        BULLSHIT kirjoitti:

        BULLSHIT

        Tässä viestissä kiteytyy sinun suhtautumistapasi.


      • Hehheh! :D
        minä koen kirjoitti:

        asian niin päin että miehet vääristelevät. Totuus lienee jotain sellaista "plaa-plaata" että "miehet ovat marsista ja naiset venuksesta". Näyttää siltä, etteivät miehet ja naiset "päivänselvissäkään" asioissa vain ymmärrä toisiaan.

        Olen omasta mielestäni selkeästi sanonut etteivät naiset kiinnostu RIITTÄVÄSTI pelkän ulkonäön perusteella, ruvetakseen toimimaan. Tottakai miehen ulkonäkö herättää kiinnostusta, ei vain tarpeeksi voimakasta.

        Onko se miehille oikeasti mahdotonta ymmärtää, vai luuletteko vain että olen yrittänyt väittää, ettei ulkonäöllä olen naisille mitään merkitystä?

        "Olen omasta mielestäni selkeästi sanonut etteivät naiset kiinnostu RIITTÄVÄSTI pelkän ulkonäön perusteella, ruvetakseen toimimaan. Tottakai miehen ulkonäkö herättää kiinnostusta, ei vain tarpeeksi voimakasta."

        Tämä perustelusi on täysin ulkona aiheesta. Lue toinen viestini:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000009&posting=22000000032082847


      • anteeksi
        Hehheh! :D kirjoitti:

        Naisten ego ei kestä sitä että he joutuisivat keskustelussa myöntämään olevansa väärässä. Oletko seurannut näitä Suomi24-keskusteluja enemmän? Silloin olet varmasti huomannut, että naiset tekevät kaikkensa, jotta he pystyvät kieltämään miehen näkökulman, vaikka se vaatisikin asian vierestä puhumista. Naisilta näkee yleensä sen tempun, että he ikäänkuin näyttäisivät vastaavan aiheeseen, mutta todellisuudessa vastaavatkin aiheen vierestä.

        Esim. aloitteen tekemisestä puhuttaessa mies sanoo ettei naiset tee aloitteita niin nainen vastaa ettei naiset kiinnostu miehestä tarpeeksi pelkän ulkonäön perusteella jotta tekisivät aloitteen. Tämä naisten väitehän vuotaa kuin seula:

        Kun kerran keskustelussa on puhe vakavan suhteen löytämisestä niin kannattaa huomioida, ettei myöskään yksikään mies kiinnostu naisesta pelkän ulkonäön perusteella siinä määrin, että haluaisivat vakavan suhteen. Sehän on täysin mahdotonta, kun mies ei kerran vielä tunne naista! Silti miehet tekevät suurimman osan aloitteista, vaikka eivät tunne naista ollenkaan.

        Miten siis naiset voivat perustella passiivisuuttaan sillä, etteivät tunne miestä, kun kerran miehet tekevät aloitteita jatkuvasti tuntemattomille naisille löytääkseen parisuhteen?

        Naiset, tässä keskustelussa laivanne upposi jo ajat sitten, mutta minäpä varmistan vielä, että vajoatte pohjaan saakka. ;)

        Miehet voivat kyllä kiinnostua naisesta pelkän ulkonäön perusteella seksin puolesta, siinä ei varmasti ole mitään epäselvää, mutta nyt olikin puhe seurustelusta.

        Miksi siis naiset käyttävät tätä perusteluaan "Naiset eivät kiinnostu miehistä pelkän ulkonäön perusteella", kun se ei liity aiheeseen millään tavalla? Tämä kyseinen naisten perustelu olisi käyttökelpoinen vain kokonaan toisessa keskustelussa, joka koskisi naisten yhden yön suhteita tai seksisuhteita. Eli tähän malliin:

        Mies kysyy: "Miksei nainen suostu seksiin jo saman illan aikana?"

        Nainen vastaa: "Koska naiset ei yleensä kiinnostu miehestä seksimielessä pelkän ulkonäön perusteella vaan heidän täytyy tuntea myös miehen persoonaa paremmin."

        Huomaatteko miehet, kuinka ovelasti naiset väistelevät? Jatkossa annan neuvon: kun seuraavaksi väittelette naisten kanssa, analysoikaa vastaväitteet syvällisemmin, niin huomaatte että usein naisten kommentit eivät liity mitenkään aiheeseen. Tämän naisten kiertelyn ja kaartelun takia väittäisin että monet keskustelut päättyvät näennäisesti naisten voittoon, vaikka he ovatkin olleet koko väittelyn ajan väärässä.

        etten ole osannut myötäillä sinua, enkä kirjoittaa juuri sellaista kommenttia kuin minun olisi pitänyt. Suren sitä syvästi oi Besserwisserini. Nyt pyydänkin, että kertoisit tarkkaan kuinka minunpitäisi ajatella, kun en saa ajatella omalla tavallani:((


      • Hehheh! :D
        anteeksi kirjoitti:

        etten ole osannut myötäillä sinua, enkä kirjoittaa juuri sellaista kommenttia kuin minun olisi pitänyt. Suren sitä syvästi oi Besserwisserini. Nyt pyydänkin, että kertoisit tarkkaan kuinka minunpitäisi ajatella, kun en saa ajatella omalla tavallani:((

        Myönsit lopultakin olevasi väärässä. Keskustelu on siis päättynyt. :)


      • stgdfbd
        Hehheh! :D kirjoitti:

        Naisten ego ei kestä sitä että he joutuisivat keskustelussa myöntämään olevansa väärässä. Oletko seurannut näitä Suomi24-keskusteluja enemmän? Silloin olet varmasti huomannut, että naiset tekevät kaikkensa, jotta he pystyvät kieltämään miehen näkökulman, vaikka se vaatisikin asian vierestä puhumista. Naisilta näkee yleensä sen tempun, että he ikäänkuin näyttäisivät vastaavan aiheeseen, mutta todellisuudessa vastaavatkin aiheen vierestä.

        Esim. aloitteen tekemisestä puhuttaessa mies sanoo ettei naiset tee aloitteita niin nainen vastaa ettei naiset kiinnostu miehestä tarpeeksi pelkän ulkonäön perusteella jotta tekisivät aloitteen. Tämä naisten väitehän vuotaa kuin seula:

        Kun kerran keskustelussa on puhe vakavan suhteen löytämisestä niin kannattaa huomioida, ettei myöskään yksikään mies kiinnostu naisesta pelkän ulkonäön perusteella siinä määrin, että haluaisivat vakavan suhteen. Sehän on täysin mahdotonta, kun mies ei kerran vielä tunne naista! Silti miehet tekevät suurimman osan aloitteista, vaikka eivät tunne naista ollenkaan.

        Miten siis naiset voivat perustella passiivisuuttaan sillä, etteivät tunne miestä, kun kerran miehet tekevät aloitteita jatkuvasti tuntemattomille naisille löytääkseen parisuhteen?

        Naiset, tässä keskustelussa laivanne upposi jo ajat sitten, mutta minäpä varmistan vielä, että vajoatte pohjaan saakka. ;)

        Miehet voivat kyllä kiinnostua naisesta pelkän ulkonäön perusteella seksin puolesta, siinä ei varmasti ole mitään epäselvää, mutta nyt olikin puhe seurustelusta.

        Miksi siis naiset käyttävät tätä perusteluaan "Naiset eivät kiinnostu miehistä pelkän ulkonäön perusteella", kun se ei liity aiheeseen millään tavalla? Tämä kyseinen naisten perustelu olisi käyttökelpoinen vain kokonaan toisessa keskustelussa, joka koskisi naisten yhden yön suhteita tai seksisuhteita. Eli tähän malliin:

        Mies kysyy: "Miksei nainen suostu seksiin jo saman illan aikana?"

        Nainen vastaa: "Koska naiset ei yleensä kiinnostu miehestä seksimielessä pelkän ulkonäön perusteella vaan heidän täytyy tuntea myös miehen persoonaa paremmin."

        Huomaatteko miehet, kuinka ovelasti naiset väistelevät? Jatkossa annan neuvon: kun seuraavaksi väittelette naisten kanssa, analysoikaa vastaväitteet syvällisemmin, niin huomaatte että usein naisten kommentit eivät liity mitenkään aiheeseen. Tämän naisten kiertelyn ja kaartelun takia väittäisin että monet keskustelut päättyvät näennäisesti naisten voittoon, vaikka he ovatkin olleet koko väittelyn ajan väärässä.

        Tämä on kyllä melko totta. Olen itsekin pistänyt saman merkille.

        Silti, en välttämättä lähtisi korostamaan ulkonäön merkitystä miehissä. Eiköhän naisille se taloudellinen turva ja henkinen hyvinvointi ole tärkeimmät asiat. Rahalla saadaan turvaa ja parempaa elämänlaatua, joka nyt ei ehkä takaa onnea, mutta helpottaa elämää huomattavasti.
        Ironia piilee siinä, että naisen ei tulisi juosta sokeana sen rahan perässä vaan antaa sellainen vaikutelma, että on oikeasti ns. tolkun nainen. Tällöin nainen palkitaan.

        Naiset arvostavat miehessä enemmän myös enemmän supliikkiutta, sosiaalisuutta, vaikutusvaltaa ja statusta.
        Nämä ovat piirteet, jotka yleensä hyvin toimeentulevissa miehissä ovat ja siksi menestyvät elämässään.
        Ulkonäöllä ei pääse yhtä helposti tienaamaan ja jos pääseekin, se ei ole naisten mielissä kovin seksikästä miessukupuolella. Siinä on myös vaarana, että miestä alkaa kiinnostamaan eri piirit, jolloin suhde kärsisi.


    • ihq raksu poksu bejbeeee

      no me naiset nyt ollaan vaan nii ihanii daa et teiän pitäis tapella meist ku me ollaa nii ihanii ja sit koska me ei tarvita miehii nii paljoo ihqjghsdosdttufh!!11

    • perusasiaa..

      mistä miehet täällä vinkuvat: Naiset eivät tee aloitteita ja naiset lutkailevat. Tässä tietenkään eivät putkiaivot näe mitään ristiriitaa.

      Onneksi en ole mies ja siten niin riippuvainen vastakkaisesta sukupuolesta.

      • Aivoputki

        "Naiset eivät tee aloitteita ja naiset lutkailevat. Tässä tietenkään eivät putkiaivot näe mitään ristiriitaa."

        Mikä siinä olisi ristiriita? Naiset eivät tee aloitteita, totta. Naiset lutkailevat, totta. En nyt oikein käsitä mikä voisi olla ristiriita. Lutkailuun ei tarvita muuta kuin pelimiehen aloite. Siitä se lähtee.


      • Mies ihmettelee

        "Naiset eivät tee aloitteita"

        Pitää paikkansa.

        "ja naiset lutkailevat."

        Pitää paikkansa.

        "Tässä tietenkään eivät putkiaivot näe mitään ristiriitaa."

        Eivät näekään, koska mitään ristiriitaa ei ole. Naisten sotkuiset tippaleipäaivot ilmeisesti näkevät tässä jonkin olemattoman ristiriidan.


      • se saakelin ristiriita
        Mies ihmettelee kirjoitti:

        "Naiset eivät tee aloitteita"

        Pitää paikkansa.

        "ja naiset lutkailevat."

        Pitää paikkansa.

        "Tässä tietenkään eivät putkiaivot näe mitään ristiriitaa."

        Eivät näekään, koska mitään ristiriitaa ei ole. Naisten sotkuiset tippaleipäaivot ilmeisesti näkevät tässä jonkin olemattoman ristiriidan.

        kyllä siinä on se ristiriita.

        Mutta asiaan. Yleensä aina odotan, että mies tekee aloitteen. Eli pyytää treffeille tms. Itse asiassa se lähtee jo siitä puhelinnumerosta. Annan viime tippaan miehelle mahdollisuuden pyytää numeroa ja vasta sitten alan arvioimaan, että onko se äijä tutustumisen arvoinen ja pyydän itse sitä kännynnumeroa.

        En pidä sitä mitenkään ylimielisenä käyttäytymisenä tai ilkeilynä tai mitä tahansa miehet tällä palstalla voivat ajatella. Mä vain ajattelen asian siten, että mies on pomo joka määrää kaapinpaikan. Mies on se, jonka kuuluu lähettää se ensimmäinen tekstiviesti ja pyytää treffeille. Vasta kun tiedän että juttu etenee niin minusta tulee se aktiivisempi osapuoli.

        Yleensä olen toiminut siten, että leffan ja kaffittelun jälkeen ollaan menty omille teillemme mutta olen esittänyt ehdotuksen josko mies tulisi vaikka joskus käymään luonani. Parin päivän päästä kysyn tästä tekstiviestillä eli kutsun miehen kylään. Sitten kattellaan leffaa ja /tai siinä samalla jutustellaan. Teen myös jotain hyvää pientä ruokaa (en siis väsää mitään kolmen ruokalajin ateriaa, vaan jotain pientä ja ruokaisaa). Ja tämä ruuan laittaminen on eräänlainen kiitos kun mies kerran maksoi leffan (ajattelisiko mies niin?)

        Jos nainen on kerran ujo ja säädyllinen eikä tyrkytä itseensä miehelle aloitteen tekemisellä niin missä vaiheessa naisesta tulee helppo lutka?


      • Käännöksen tehnyt..
        se saakelin ristiriita kirjoitti:

        kyllä siinä on se ristiriita.

        Mutta asiaan. Yleensä aina odotan, että mies tekee aloitteen. Eli pyytää treffeille tms. Itse asiassa se lähtee jo siitä puhelinnumerosta. Annan viime tippaan miehelle mahdollisuuden pyytää numeroa ja vasta sitten alan arvioimaan, että onko se äijä tutustumisen arvoinen ja pyydän itse sitä kännynnumeroa.

        En pidä sitä mitenkään ylimielisenä käyttäytymisenä tai ilkeilynä tai mitä tahansa miehet tällä palstalla voivat ajatella. Mä vain ajattelen asian siten, että mies on pomo joka määrää kaapinpaikan. Mies on se, jonka kuuluu lähettää se ensimmäinen tekstiviesti ja pyytää treffeille. Vasta kun tiedän että juttu etenee niin minusta tulee se aktiivisempi osapuoli.

        Yleensä olen toiminut siten, että leffan ja kaffittelun jälkeen ollaan menty omille teillemme mutta olen esittänyt ehdotuksen josko mies tulisi vaikka joskus käymään luonani. Parin päivän päästä kysyn tästä tekstiviestillä eli kutsun miehen kylään. Sitten kattellaan leffaa ja /tai siinä samalla jutustellaan. Teen myös jotain hyvää pientä ruokaa (en siis väsää mitään kolmen ruokalajin ateriaa, vaan jotain pientä ja ruokaisaa). Ja tämä ruuan laittaminen on eräänlainen kiitos kun mies kerran maksoi leffan (ajattelisiko mies niin?)

        Jos nainen on kerran ujo ja säädyllinen eikä tyrkytä itseensä miehelle aloitteen tekemisellä niin missä vaiheessa naisesta tulee helppo lutka?

        Vuonna 2008 säädyllinen nainen??


      • huoh
        Mies ihmettelee kirjoitti:

        "Naiset eivät tee aloitteita"

        Pitää paikkansa.

        "ja naiset lutkailevat."

        Pitää paikkansa.

        "Tässä tietenkään eivät putkiaivot näe mitään ristiriitaa."

        Eivät näekään, koska mitään ristiriitaa ei ole. Naisten sotkuiset tippaleipäaivot ilmeisesti näkevät tässä jonkin olemattoman ristiriidan.

        jos ittesä tyrkyttäjä ei kerran "lutkaile", niin kuka sitä sitten tekee???


      • Suuri Isä

        Katsos kun aloitteen tekeminen ja lutkailu ovat kaksi eri asiaa. Lutkailu tarkoittaa pillun jakamista ja aloitteen teko voi tarkoittaa sitä, että nainen haluaa tutustua mieheen ja ottaa selvää onko miehestä naiselle kumppaniksi ja perheenisäksi,nämä kun ovat niitä asioita joita naisen kuuluu haluta. Aloitteen tekevä nainen voi siis olla kunnollinen, aloite ei ole sama asia kuin se, että alentuisi antamaan.


      • Suuri Isä
        huoh kirjoitti:

        jos ittesä tyrkyttäjä ei kerran "lutkaile", niin kuka sitä sitten tekee???

        olla aktiivinen ja etsiä itselleen mies. Mutta naisen täytyy haluta miehestä kumppania vakavaan parisuhteeseen ja perheen perustamiseen. Eli nainen ei saa antaa miehelle pilluaan, ellei ole varmistunut, että mies on sen arvoinen tai muuten hän on halpa lutka. Nainen ei siis saa tyrkyttää itseään miehelle hauskanpidon välineeksi.


      • ohhoh.
        Suuri Isä kirjoitti:

        Katsos kun aloitteen tekeminen ja lutkailu ovat kaksi eri asiaa. Lutkailu tarkoittaa pillun jakamista ja aloitteen teko voi tarkoittaa sitä, että nainen haluaa tutustua mieheen ja ottaa selvää onko miehestä naiselle kumppaniksi ja perheenisäksi,nämä kun ovat niitä asioita joita naisen kuuluu haluta. Aloitteen tekevä nainen voi siis olla kunnollinen, aloite ei ole sama asia kuin se, että alentuisi antamaan.

        Miesten käytös kylläkin osoittaa aivan muuta.

        Jos nainen tekee tuttavuutta, eikä sitten välittömästi seksiin suostukaan, niin mies vähintäänkin närkästyy. Nainen saa kuulla olevansa teeskentelijä, tyyliin: "..ttu, itsehän tulit iskemään!", joskus jopa huora(?), hyvä etteivät turpaan lyö.

        Niin, että lopettakaa nyt hyvät miehet nämä tekopyhät selittelynne, ja ruvetkaa puhumaan asiaa. Ei saisi olla näin suurta ristiriitaa puheittenne ja käytöksenne välillä, jos haluatte vaikuttaa uskottavilta.


      • Huhhuh! :D
        ohhoh. kirjoitti:

        Miesten käytös kylläkin osoittaa aivan muuta.

        Jos nainen tekee tuttavuutta, eikä sitten välittömästi seksiin suostukaan, niin mies vähintäänkin närkästyy. Nainen saa kuulla olevansa teeskentelijä, tyyliin: "..ttu, itsehän tulit iskemään!", joskus jopa huora(?), hyvä etteivät turpaan lyö.

        Niin, että lopettakaa nyt hyvät miehet nämä tekopyhät selittelynne, ja ruvetkaa puhumaan asiaa. Ei saisi olla näin suurta ristiriitaa puheittenne ja käytöksenne välillä, jos haluatte vaikuttaa uskottavilta.

        "Jos nainen tekee tuttavuutta, eikä sitten välittömästi seksiin suostukaan, niin mies vähintäänkin närkästyy. Nainen saa kuulla olevansa teeskentelijä, tyyliin: "..ttu, itsehän tulit iskemään!", joskus jopa huora(?), hyvä etteivät turpaan lyö."

        Hui mitä legendaa! Oikeasti tollaisia miehiä on pieni prosentti. Kukaan ei oikeasti usko näitä teidän satuja. Yleisesti ottaen miehet käyttäytyy todella fiksusti jos

        - nainen tekee aloitteen
        - nainen kieltäytyy seksistä
        - nainen lähtee miehen seurasta asiallisesti pois

        joten noi teidän iltasadut voi jättää vähemmälle, ketään ei niitä usko eikä ketään kiinnosta. :)


      • iltasatuja
        Huhhuh! :D kirjoitti:

        "Jos nainen tekee tuttavuutta, eikä sitten välittömästi seksiin suostukaan, niin mies vähintäänkin närkästyy. Nainen saa kuulla olevansa teeskentelijä, tyyliin: "..ttu, itsehän tulit iskemään!", joskus jopa huora(?), hyvä etteivät turpaan lyö."

        Hui mitä legendaa! Oikeasti tollaisia miehiä on pieni prosentti. Kukaan ei oikeasti usko näitä teidän satuja. Yleisesti ottaen miehet käyttäytyy todella fiksusti jos

        - nainen tekee aloitteen
        - nainen kieltäytyy seksistä
        - nainen lähtee miehen seurasta asiallisesti pois

        joten noi teidän iltasadut voi jättää vähemmälle, ketään ei niitä usko eikä ketään kiinnosta. :)

        Jokainen nainen tietää kokemuksesta, kuinka huonokäytöksisiä valtaosa ilman kuviteltua "varmaa pillua" jääneet miehet ovat. Fiksusti käyttäytyviä on vain noin prosentti.


      • ihmettelee...
        iltasatuja kirjoitti:

        Jokainen nainen tietää kokemuksesta, kuinka huonokäytöksisiä valtaosa ilman kuviteltua "varmaa pillua" jääneet miehet ovat. Fiksusti käyttäytyviä on vain noin prosentti.

        Missä piireissä te naiset oikein liikutte kun sellaisiin surkimuksiin törmäätte? :)


      • piireissä.
        ihmettelee... kirjoitti:

        Missä piireissä te naiset oikein liikutte kun sellaisiin surkimuksiin törmäätte? :)

        Teitä kunnon miehiä vain on niin vähän. Tuo prosenttiluku kyllä oli roimasti alakanttiin, mutta silti.


      • on tässä
        se saakelin ristiriita kirjoitti:

        kyllä siinä on se ristiriita.

        Mutta asiaan. Yleensä aina odotan, että mies tekee aloitteen. Eli pyytää treffeille tms. Itse asiassa se lähtee jo siitä puhelinnumerosta. Annan viime tippaan miehelle mahdollisuuden pyytää numeroa ja vasta sitten alan arvioimaan, että onko se äijä tutustumisen arvoinen ja pyydän itse sitä kännynnumeroa.

        En pidä sitä mitenkään ylimielisenä käyttäytymisenä tai ilkeilynä tai mitä tahansa miehet tällä palstalla voivat ajatella. Mä vain ajattelen asian siten, että mies on pomo joka määrää kaapinpaikan. Mies on se, jonka kuuluu lähettää se ensimmäinen tekstiviesti ja pyytää treffeille. Vasta kun tiedän että juttu etenee niin minusta tulee se aktiivisempi osapuoli.

        Yleensä olen toiminut siten, että leffan ja kaffittelun jälkeen ollaan menty omille teillemme mutta olen esittänyt ehdotuksen josko mies tulisi vaikka joskus käymään luonani. Parin päivän päästä kysyn tästä tekstiviestillä eli kutsun miehen kylään. Sitten kattellaan leffaa ja /tai siinä samalla jutustellaan. Teen myös jotain hyvää pientä ruokaa (en siis väsää mitään kolmen ruokalajin ateriaa, vaan jotain pientä ja ruokaisaa). Ja tämä ruuan laittaminen on eräänlainen kiitos kun mies kerran maksoi leffan (ajattelisiko mies niin?)

        Jos nainen on kerran ujo ja säädyllinen eikä tyrkytä itseensä miehelle aloitteen tekemisellä niin missä vaiheessa naisesta tulee helppo lutka?

        "Mä vain ajattelen asian siten, että mies on pomo joka määrää kaapinpaikan."

        Ninpä. Mutta kun nyky-yhteiskunta päiväkodista ja koulusta alkaen kasvattaa pojat siihen, että miehen pitäisi olla hyvätapainen tasa-arvomies, joka ei aseta itseään naista ylemmäksi, niin mistä helkkarista nuori mies tietää, että todellisuudessa naiset ajattelevatkin ihan muuta? No jos kotona on ollut machon isän malli tai jos poika on opetuksille pitkät antava rasavilli, niin kyllähän se sitten sujuu. Ilmankos tytöt tykkäävät rentuista...


      • Hehheh! :D
        on tässä kirjoitti:

        "Mä vain ajattelen asian siten, että mies on pomo joka määrää kaapinpaikan."

        Ninpä. Mutta kun nyky-yhteiskunta päiväkodista ja koulusta alkaen kasvattaa pojat siihen, että miehen pitäisi olla hyvätapainen tasa-arvomies, joka ei aseta itseään naista ylemmäksi, niin mistä helkkarista nuori mies tietää, että todellisuudessa naiset ajattelevatkin ihan muuta? No jos kotona on ollut machon isän malli tai jos poika on opetuksille pitkät antava rasavilli, niin kyllähän se sitten sujuu. Ilmankos tytöt tykkäävät rentuista...

        "Mutta kun nyky-yhteiskunta päiväkodista ja koulusta alkaen kasvattaa pojat siihen, että miehen pitäisi olla hyvätapainen tasa-arvomies, joka ei aseta itseään naista ylemmäksi, niin mistä helkkarista nuori mies tietää, että todellisuudessa naiset ajattelevatkin ihan muuta?"

        Minä en kyllä usko tuohon selitykseen. Myönnetään se vaan suoraan: ei meille päiväkodissa tai koulussa mitään tasa-arvosta puhuta. Harvoille sitä opetetaan edes kotona. Tärkein vaikutin tässä onkin ihmisen ympäristö yleensä, joka passiivisesti opettaa miehet ja naiset käyttäytymään tietyllä tavalla. Väittäisin jopa että televisiosarjat ja elokuvatkin opettavat näitä malleja enemmän kuin mikään päiväkoti, koulu tai koti. Tuo on mielestäni vain sellainen helppo kommentti heittää näihin keskusteluihin, että "kun meille päiväkodista saakka sanotaan näin jne"


      • Hehheh! :D
        on tässä kirjoitti:

        "Mä vain ajattelen asian siten, että mies on pomo joka määrää kaapinpaikan."

        Ninpä. Mutta kun nyky-yhteiskunta päiväkodista ja koulusta alkaen kasvattaa pojat siihen, että miehen pitäisi olla hyvätapainen tasa-arvomies, joka ei aseta itseään naista ylemmäksi, niin mistä helkkarista nuori mies tietää, että todellisuudessa naiset ajattelevatkin ihan muuta? No jos kotona on ollut machon isän malli tai jos poika on opetuksille pitkät antava rasavilli, niin kyllähän se sitten sujuu. Ilmankos tytöt tykkäävät rentuista...

        että naisilla tämä vaatimus on synnynnäinen; he haluaa että mies on pomo joka vie ja nainen vikisee. Vastaavasti on paljon miehiä jotka haluaa olla se pomo joka vie ja nainen vikisee ja heillekin se on synnynnäistä. Tietyt miehet käyttäytyy pienestä pitäen hyvin suorasukaisesti niitä naisia kohtaan joista on kiinnostunut, ovat todella tungettelevia ja härnäävät tyttöjä/naisia minkä ehtivät, mutta vastapuoli tykkää siitä ja paljon. Ongelman ydin on siinä, että ne naiset, joille tämä perinteinen sukupuoliroolitus ei ole synnynnäistä, menevät massan mukana samaan veneeseen näiden perinteisten naisten kanssa. Ja vastaavasti munkaltaiset miehet yrittää väkisin tunkea samaan veneeseen perinteisten miesten kanssa.


      • Edellinen
        Hehheh! :D kirjoitti:

        "Mutta kun nyky-yhteiskunta päiväkodista ja koulusta alkaen kasvattaa pojat siihen, että miehen pitäisi olla hyvätapainen tasa-arvomies, joka ei aseta itseään naista ylemmäksi, niin mistä helkkarista nuori mies tietää, että todellisuudessa naiset ajattelevatkin ihan muuta?"

        Minä en kyllä usko tuohon selitykseen. Myönnetään se vaan suoraan: ei meille päiväkodissa tai koulussa mitään tasa-arvosta puhuta. Harvoille sitä opetetaan edes kotona. Tärkein vaikutin tässä onkin ihmisen ympäristö yleensä, joka passiivisesti opettaa miehet ja naiset käyttäytymään tietyllä tavalla. Väittäisin jopa että televisiosarjat ja elokuvatkin opettavat näitä malleja enemmän kuin mikään päiväkoti, koulu tai koti. Tuo on mielestäni vain sellainen helppo kommentti heittää näihin keskusteluihin, että "kun meille päiväkodista saakka sanotaan näin jne"

        No ei siellä kouluissa saati päiväkodeissa mitään tasa-arvoluentoja tietysti pidetä, mutta iskostetaan silti sitä ideologiaa muulla tavoin tajuntaan. Muistan hyvin miten jo ala-asteella laitettiin tyttöjä vorollaan johtamaan ryhmätöitä, komennettiin jonon kärkeen ryysänneet pojat häntäpäähän ja myöhemmin köksäntunnilla tehtiin selväksi ettei ole miesten ja naisten töitä, vaan kaikki osallistuvat kaikkeen. Sen sijaan en muista mitään kuvaavaa esimerkkiä siitä, että olisi osoitettu että miehen pitää olla luontainen johtaja, joka vie naista.


      • Hehheh! :D
        Edellinen kirjoitti:

        No ei siellä kouluissa saati päiväkodeissa mitään tasa-arvoluentoja tietysti pidetä, mutta iskostetaan silti sitä ideologiaa muulla tavoin tajuntaan. Muistan hyvin miten jo ala-asteella laitettiin tyttöjä vorollaan johtamaan ryhmätöitä, komennettiin jonon kärkeen ryysänneet pojat häntäpäähän ja myöhemmin köksäntunnilla tehtiin selväksi ettei ole miesten ja naisten töitä, vaan kaikki osallistuvat kaikkeen. Sen sijaan en muista mitään kuvaavaa esimerkkiä siitä, että olisi osoitettu että miehen pitää olla luontainen johtaja, joka vie naista.

        on ihan totta että oppilaita kohdellaan tasa-arvoisina. Mutta televisio ja leffat antaa vahvan mallin siitä, että miehen täytyy olla tällainen ja naisen tuollainen. Ja toisaalta nää mallit taitaa pitää paikkansa suurelta osin kun sitä koko ajan joka paikassa jauhetaan. Mut varmasti on paljon myös meitä jotka ei halua näihin ahtaisiin rooleihin.


    • käännöksen tänne!

      No ei se mitään, saa käyttää...

      Joo olen mies, tietenkin.

    • Ihme vinkuja....

      Eiköhän ne naiset saa sitten olla yksinään jollei miehet niitä iske. Mitä sinä siitä tuollaisen vaivan näet? Ei pitäis olla sulta pois jonkun naisen aloitteellisuus.

      Vai oletko sinäkin niin onneton tapaus, että yksinäsi joudut olemaan kunnet osaa ihmisten kanssa tulla toimeen?

      Jos joku nainen on kirjoittanut noi jutut, niin sehän ei edelleenkään tarkoita että KAIKKI naiset toimivat noin. Epäilenkin että kyseessä on epävarma tyttö.

      • voihan..

        Se olla epävarmakin, mutta miksi 95 prosenttia on sitten epävarmoja tai aloitekyvyttömiä??


      • Kitinää ---
        voihan.. kirjoitti:

        Se olla epävarmakin, mutta miksi 95 prosenttia on sitten epävarmoja tai aloitekyvyttömiä??

        Jos sua ei tulla pokaamaan, se ei tarkoita sitä ettei muita katseltaisi sillä silmällä ja ehdoteltaisi jatkoja.

        Ja edelleen: ole yksin jos et osaa. Samat sanat sille naiselle. Ei kuulu mulle, minä osaan hoitaa asiani. Ei ole koskaan tullut mieleeni valittaa miesten passiivisuudesta! Eikä kukaan minun noin 40 miespuolisesta kaveristanikaan ole valittanut naisten passiivisuudesta, jokaisella on vientiä ihan riittämiin ja osalla liiaksikin.

        Veikkaisin että sussa on jokin vika.


      • pomppu.
        Kitinää --- kirjoitti:

        Jos sua ei tulla pokaamaan, se ei tarkoita sitä ettei muita katseltaisi sillä silmällä ja ehdoteltaisi jatkoja.

        Ja edelleen: ole yksin jos et osaa. Samat sanat sille naiselle. Ei kuulu mulle, minä osaan hoitaa asiani. Ei ole koskaan tullut mieleeni valittaa miesten passiivisuudesta! Eikä kukaan minun noin 40 miespuolisesta kaveristanikaan ole valittanut naisten passiivisuudesta, jokaisella on vientiä ihan riittämiin ja osalla liiaksikin.

        Veikkaisin että sussa on jokin vika.

        "Veikkaisin että sussa on jokin vika."

        En toki tiedä, mutta epäilen että se vika on se, että odottaa myös naiselta aktiivista ja itsenäistä otetta elämään ja ihmissuhteisiin.

        "Ei ole koskaan tullut mieleeni valittaa miesten passiivisuudesta!"

        Kuinka voisitkaan, koska miehet keskimäärin ovat se hyperaktiivinen osapuoli, naisten tyytyessä passiivisena odottelemaan. That's a fact.

        "Eikä kukaan minun noin 40 miespuolisesta kaveristanikaan ole valittanut naisten passiivisuudesta, jokaisella on vientiä ihan riittämiin ja osalla liiaksikin."

        Ilmeisesti tarkoitat niitä miehiä jotka tekevät kaikki aloitteet eivätkä odota naiselta paljoakaan.

        Että pitää yksinkertaisesta asiasta vängätä.


      • toi hyperaktiivisuus
        pomppu. kirjoitti:

        "Veikkaisin että sussa on jokin vika."

        En toki tiedä, mutta epäilen että se vika on se, että odottaa myös naiselta aktiivista ja itsenäistä otetta elämään ja ihmissuhteisiin.

        "Ei ole koskaan tullut mieleeni valittaa miesten passiivisuudesta!"

        Kuinka voisitkaan, koska miehet keskimäärin ovat se hyperaktiivinen osapuoli, naisten tyytyessä passiivisena odottelemaan. That's a fact.

        "Eikä kukaan minun noin 40 miespuolisesta kaveristanikaan ole valittanut naisten passiivisuudesta, jokaisella on vientiä ihan riittämiin ja osalla liiaksikin."

        Ilmeisesti tarkoitat niitä miehiä jotka tekevät kaikki aloitteet eivätkä odota naiselta paljoakaan.

        Että pitää yksinkertaisesta asiasta vängätä.

        Ei täällä Suomessa miehetkään tee aloitteita, siinä mielessä missä sinä tarkoitat. Eikä ole tehnyt aiemminkaan. No omaa kokemusta ei ole kuin nykyajasta mutta paljon on tullut luettua ja vanhempien ihmisten juttuja kuunneltua. Esim. mun äitini joutui hoitamaan ton aloitejutun isäni kanssa, ja noita tarinoita olen kuullut vaikka kuinka paljon. Kyllä mies on loppujen lopuksi paljon jäyhempi kuin nainen.

        Joten toi miesten hyperaktiivisuus on ihan pelkkää paskapuhetta, me ollaan täällä Suomessa kaikki yhtä passiivisia!


      • hehheh! :D

        "Jos joku nainen on kirjoittanut noi jutut, niin sehän ei edelleenkään tarkoita että KAIKKI naiset toimivat noin."

        eihän se sitä tarkoita, mutta niin se vain asia on oikeassa elämässä. Asiat ovat tietenkin aina täysin eri tavalla teidän naisten omassa pikku mielikuvitusmaailmassa. :)

        "Epäilenkin että kyseessä on epävarma tyttö."

        Suurin osa naisista on epävarmoja tyttöjä koko ikänsä. :)


      • hehheh! :D
        toi hyperaktiivisuus kirjoitti:

        Ei täällä Suomessa miehetkään tee aloitteita, siinä mielessä missä sinä tarkoitat. Eikä ole tehnyt aiemminkaan. No omaa kokemusta ei ole kuin nykyajasta mutta paljon on tullut luettua ja vanhempien ihmisten juttuja kuunneltua. Esim. mun äitini joutui hoitamaan ton aloitejutun isäni kanssa, ja noita tarinoita olen kuullut vaikka kuinka paljon. Kyllä mies on loppujen lopuksi paljon jäyhempi kuin nainen.

        Joten toi miesten hyperaktiivisuus on ihan pelkkää paskapuhetta, me ollaan täällä Suomessa kaikki yhtä passiivisia!

        "Esim. mun äitini joutui hoitamaan ton aloitejutun isäni kanssa, ja noita tarinoita olen kuullut vaikka kuinka paljon."

        Käytit sanaa "joutui". Paljastit aika selvästi kantasi asiaan. :)

        "Kyllä mies on loppujen lopuksi paljon jäyhempi kuin nainen."

        Ei ole. Miehet tekevät ylivoimaisesti suurimman osan aloitteista naisten istuessa perse penkissä nokka pystyssä. Äläkä ala jauhamaan sitä naisten propagandapaskaa että kun mies tekee aloitteen niin todellisuudessa nainen antamillaan hyväksyvillä signaaleilla teki sen ensimmäisen aloitteen ja mies vain luulee iskevänsä naisen vaikka todellisuudessa nainen iski miehen.

        "Joten toi miesten hyperaktiivisuus on ihan pelkkää paskapuhetta"

        En tiedä hyperaktiivisuudesta, mutta miehet ovat joka paikassa maapalloa selvästi aktiivisempia kuin naiset.

        "me ollaan täällä Suomessa kaikki yhtä passiivisia!"

        Eihän olla.


      • mikä on aloite?
        hehheh! :D kirjoitti:

        "Esim. mun äitini joutui hoitamaan ton aloitejutun isäni kanssa, ja noita tarinoita olen kuullut vaikka kuinka paljon."

        Käytit sanaa "joutui". Paljastit aika selvästi kantasi asiaan. :)

        "Kyllä mies on loppujen lopuksi paljon jäyhempi kuin nainen."

        Ei ole. Miehet tekevät ylivoimaisesti suurimman osan aloitteista naisten istuessa perse penkissä nokka pystyssä. Äläkä ala jauhamaan sitä naisten propagandapaskaa että kun mies tekee aloitteen niin todellisuudessa nainen antamillaan hyväksyvillä signaaleilla teki sen ensimmäisen aloitteen ja mies vain luulee iskevänsä naisen vaikka todellisuudessa nainen iski miehen.

        "Joten toi miesten hyperaktiivisuus on ihan pelkkää paskapuhetta"

        En tiedä hyperaktiivisuudesta, mutta miehet ovat joka paikassa maapalloa selvästi aktiivisempia kuin naiset.

        "me ollaan täällä Suomessa kaikki yhtä passiivisia!"

        Eihän olla.

        Joo, olen sitä mieltä että hankalaa se aloitteellisuus on useimmille meistä. En salaillut sitä mitenkään, vaan se oli jopa yksi pointti kirjoituksessani.

        Ja vaikket ilmeisesti näe mitään järkeä ihmisten ja tilanteiden kuulostelemisessa, niin sanonpa nyt kuitenkin. Minusta on ehdottomasti järkevämpää ensin eleillä ja flirtillä kokeilla etukäteen onko järkeä lähestyä siinä mielessä ihastuksensa kohdetta. Jos toisesta ei saa mitään vastakaikua en lähtisi jatkamaan juttua. Yleensä nuo tutustumisen tapahtuvatkin juuri molempien vuorovaikutuksesta, eikä kummankaan tarvitse välttämättä tehdä varsinaista jenkkisarja-aloitetta, että pyydettäisiin suoraan treffeille kun sattumalta kadulla näkee jonkun mielenkiintoisen näköisen ihmisen.

        Jos tuo oli propagandapaskaa niin kerro sinun (oikea) näkemyksesi aloitteenteosta.


      • jos kerran tiedät
        hehheh! :D kirjoitti:

        "Jos joku nainen on kirjoittanut noi jutut, niin sehän ei edelleenkään tarkoita että KAIKKI naiset toimivat noin."

        eihän se sitä tarkoita, mutta niin se vain asia on oikeassa elämässä. Asiat ovat tietenkin aina täysin eri tavalla teidän naisten omassa pikku mielikuvitusmaailmassa. :)

        "Epäilenkin että kyseessä on epävarma tyttö."

        Suurin osa naisista on epävarmoja tyttöjä koko ikänsä. :)

        vastauksen?
        "Suurin osa naisista on epävarmoja tyttöjä koko ikänsä." Itse vastasit omaan ongelmaasi.

        Todellinen ongelmasi taitaa kuitenkin olla oma epävarmuutesi: et itse uskalla tehdä aloitteita.


      • Hehheh! :D
        mikä on aloite? kirjoitti:

        Joo, olen sitä mieltä että hankalaa se aloitteellisuus on useimmille meistä. En salaillut sitä mitenkään, vaan se oli jopa yksi pointti kirjoituksessani.

        Ja vaikket ilmeisesti näe mitään järkeä ihmisten ja tilanteiden kuulostelemisessa, niin sanonpa nyt kuitenkin. Minusta on ehdottomasti järkevämpää ensin eleillä ja flirtillä kokeilla etukäteen onko järkeä lähestyä siinä mielessä ihastuksensa kohdetta. Jos toisesta ei saa mitään vastakaikua en lähtisi jatkamaan juttua. Yleensä nuo tutustumisen tapahtuvatkin juuri molempien vuorovaikutuksesta, eikä kummankaan tarvitse välttämättä tehdä varsinaista jenkkisarja-aloitetta, että pyydettäisiin suoraan treffeille kun sattumalta kadulla näkee jonkun mielenkiintoisen näköisen ihmisen.

        Jos tuo oli propagandapaskaa niin kerro sinun (oikea) näkemyksesi aloitteenteosta.

        "Ja vaikket ilmeisesti näe mitään järkeä ihmisten ja tilanteiden kuulostelemisessa"

        Missä kohdassa olen niin sanonut? Sitä paitsi naiset taitaa harvemmin antaa mitään merkkejä miehille mutta silti odottaa niiden tekevän kaikki aloitteet.

        Sitten taas jos nainen haluais tehdä aloitteen niin sen täytyy olla 99-prosenttisen varma että mies on ainakin fiksu antamaan asialliset pakit jollei muuta. Sitä paitsi naiset tekee aloitteen yleensä tutuille miehille, joista ne jo valmiiks tietää millaisia ne on luonteeltaan. Mikä helvetin aloite se on että nainen on jo monet kerrat jutellut miehen kanssa? Silti naiset odottaa että täysin tuntemattomat miehet lähestyy heitä baarissa. Naiset siis ei halua ottaa mitään riskiä aloitteen teossa mutta odottaa miehiltä jatkuvaa riskinottoa.

        "niin sanonpa nyt kuitenkin. Minusta on ehdottomasti järkevämpää ensin eleillä ja flirtillä kokeilla etukäteen onko järkeä lähestyä siinä mielessä ihastuksensa kohdetta. Jos toisesta ei saa mitään vastakaikua en lähtisi jatkamaan juttua."

        Mitä vitun "juttua"?! Eihän sulla ole mitään juttua niin kauan kun et tee aloitetta tai mies ei tee aloitetta! Helvetin kaksinaamaista lässytystä taas naisilla. Olen jutellu miesten kanssa ja vain harvat on sanonu että naiset antais mitään selkeitä merkkejä kiinnostuksesta. Naiset luulee että riittää kun vähän silmäilee ujosti. Se ei ole mikään selkeä merkki. Se ei myöskään ole selkeä merkki että tunkee baaritiskillä miehen viereen tms. Loppujen lopuksi kun ajattelee, niin selkeitä merkkejä on olemassa hyvin vähän. Oikeastaan selkeä merkki on vain se, että nainen melkein koko ajan silmäilee sopivasti miestä, josta on kiinnostunut. Mutta ettehän te naiset halua tätä tehdä, koska silloin te paljastaisitte kiinnostuksenne ja sehän ei teille käy. Te haluatte että mies ottaa riskin ja tulee uhkarohkeasti juttelemaan vailla mitään tietoa tuleeko sieltä takaisin lutkien vittuilua vai asiallista tekstiä. Te rakastatte sitä että miehet uhrautuu teidän takianne. Myöntäkää se, vitun prinsessat.

        "Jos tuo oli propagandapaskaa niin kerro sinun (oikea) näkemyksesi aloitteenteosta."

        Nainen menee juttelemaan miehelle.


      • niimpä niin
        Hehheh! :D kirjoitti:

        "Ja vaikket ilmeisesti näe mitään järkeä ihmisten ja tilanteiden kuulostelemisessa"

        Missä kohdassa olen niin sanonut? Sitä paitsi naiset taitaa harvemmin antaa mitään merkkejä miehille mutta silti odottaa niiden tekevän kaikki aloitteet.

        Sitten taas jos nainen haluais tehdä aloitteen niin sen täytyy olla 99-prosenttisen varma että mies on ainakin fiksu antamaan asialliset pakit jollei muuta. Sitä paitsi naiset tekee aloitteen yleensä tutuille miehille, joista ne jo valmiiks tietää millaisia ne on luonteeltaan. Mikä helvetin aloite se on että nainen on jo monet kerrat jutellut miehen kanssa? Silti naiset odottaa että täysin tuntemattomat miehet lähestyy heitä baarissa. Naiset siis ei halua ottaa mitään riskiä aloitteen teossa mutta odottaa miehiltä jatkuvaa riskinottoa.

        "niin sanonpa nyt kuitenkin. Minusta on ehdottomasti järkevämpää ensin eleillä ja flirtillä kokeilla etukäteen onko järkeä lähestyä siinä mielessä ihastuksensa kohdetta. Jos toisesta ei saa mitään vastakaikua en lähtisi jatkamaan juttua."

        Mitä vitun "juttua"?! Eihän sulla ole mitään juttua niin kauan kun et tee aloitetta tai mies ei tee aloitetta! Helvetin kaksinaamaista lässytystä taas naisilla. Olen jutellu miesten kanssa ja vain harvat on sanonu että naiset antais mitään selkeitä merkkejä kiinnostuksesta. Naiset luulee että riittää kun vähän silmäilee ujosti. Se ei ole mikään selkeä merkki. Se ei myöskään ole selkeä merkki että tunkee baaritiskillä miehen viereen tms. Loppujen lopuksi kun ajattelee, niin selkeitä merkkejä on olemassa hyvin vähän. Oikeastaan selkeä merkki on vain se, että nainen melkein koko ajan silmäilee sopivasti miestä, josta on kiinnostunut. Mutta ettehän te naiset halua tätä tehdä, koska silloin te paljastaisitte kiinnostuksenne ja sehän ei teille käy. Te haluatte että mies ottaa riskin ja tulee uhkarohkeasti juttelemaan vailla mitään tietoa tuleeko sieltä takaisin lutkien vittuilua vai asiallista tekstiä. Te rakastatte sitä että miehet uhrautuu teidän takianne. Myöntäkää se, vitun prinsessat.

        "Jos tuo oli propagandapaskaa niin kerro sinun (oikea) näkemyksesi aloitteenteosta."

        Nainen menee juttelemaan miehelle.

        "Sitä paitsi naiset tekee aloitteen yleensä tutuille miehille, joista ne jo valmiiks tietää millaisia ne on luonteeltaan."

        Naiset eivät kiinnostu miehistä riittävästi pelkän ulkonäön perusteella. Riitävän kiinnostuksen syntymiseen tarvitaan vähän enemmän.

        Miten reagoisit: nainen pitää ulkonäöstäsi, tekee tuttavuutta, huomaa ettet ole kiinnostava persoona ja lähtee? Annas kun arvaan: lutkittelisit?


      • Hehheh! :D
        niimpä niin kirjoitti:

        "Sitä paitsi naiset tekee aloitteen yleensä tutuille miehille, joista ne jo valmiiks tietää millaisia ne on luonteeltaan."

        Naiset eivät kiinnostu miehistä riittävästi pelkän ulkonäön perusteella. Riitävän kiinnostuksen syntymiseen tarvitaan vähän enemmän.

        Miten reagoisit: nainen pitää ulkonäöstäsi, tekee tuttavuutta, huomaa ettet ole kiinnostava persoona ja lähtee? Annas kun arvaan: lutkittelisit?

        "Naiset eivät kiinnostu miehistä riittävästi pelkän ulkonäön perusteella. Riitävän kiinnostuksen syntymiseen tarvitaan vähän enemmän."

        Kyllä kiinnostuvat, älä viitsi jauhaa paskaa. Naiset eivät kiinnostu ulkonäön perusteella niin paljon, että rakastuisivat tai haluaisivat mennä sänkyyn, mutta naiset kiinnostuu ulkonäön perusteella ihan samalla lailla kuin miehetkin. Se, mitä tapahtuu kiinnostumisen jälkeen on eria asia; naiset vain ei halua tehdä sitä aloitetta missään tilanteessa. Mieluummin vain kökötetään nurkassa tai sitten mennään heiluttamaan persettä tanssilattialle ja odotetaan että ne pillua vonkaavat miehet tulee siihen ympärille nylkyttämään. Sitten voidaankin taas tulla katkerana tänne valittamaan, kun kaikki miehet on vaan seksin perässä. :D

        "Miten reagoisit: nainen pitää ulkonäöstäsi, tekee tuttavuutta, huomaa ettet ole kiinnostava persoona ja lähtee? Annas kun arvaan: lutkittelisit?"

        Hyvä yritys. Jos nainen ei pidä persoonastani, niin se on voi voi. Pääasia, että nainen lähtee seurastani asiallisesti ja fiksusti, eli ei vain katoa johonkin vaan päättää juttelun asiallisesti ja lähtee pois. Jos nainen vain katoaa johonkin tai lähtee seurastani tökerösti käyttäytyen, hän voi olla varma, että lyön häneen lutkan leiman ja kerron havainnostani myös muille miehille. ;)

        Toisen sopivuutta itselleen ei voi tietää ennenkuin tutustuu myös hänen luonteeseensa. Mikä tässä kuviossa nyt on niin monimutkaista, että se tuottaa naisten aivoille ylivoimaisia vaikeuksia? :D


      • monimutkaista
        Hehheh! :D kirjoitti:

        "Naiset eivät kiinnostu miehistä riittävästi pelkän ulkonäön perusteella. Riitävän kiinnostuksen syntymiseen tarvitaan vähän enemmän."

        Kyllä kiinnostuvat, älä viitsi jauhaa paskaa. Naiset eivät kiinnostu ulkonäön perusteella niin paljon, että rakastuisivat tai haluaisivat mennä sänkyyn, mutta naiset kiinnostuu ulkonäön perusteella ihan samalla lailla kuin miehetkin. Se, mitä tapahtuu kiinnostumisen jälkeen on eria asia; naiset vain ei halua tehdä sitä aloitetta missään tilanteessa. Mieluummin vain kökötetään nurkassa tai sitten mennään heiluttamaan persettä tanssilattialle ja odotetaan että ne pillua vonkaavat miehet tulee siihen ympärille nylkyttämään. Sitten voidaankin taas tulla katkerana tänne valittamaan, kun kaikki miehet on vaan seksin perässä. :D

        "Miten reagoisit: nainen pitää ulkonäöstäsi, tekee tuttavuutta, huomaa ettet ole kiinnostava persoona ja lähtee? Annas kun arvaan: lutkittelisit?"

        Hyvä yritys. Jos nainen ei pidä persoonastani, niin se on voi voi. Pääasia, että nainen lähtee seurastani asiallisesti ja fiksusti, eli ei vain katoa johonkin vaan päättää juttelun asiallisesti ja lähtee pois. Jos nainen vain katoaa johonkin tai lähtee seurastani tökerösti käyttäytyen, hän voi olla varma, että lyön häneen lutkan leiman ja kerron havainnostani myös muille miehille. ;)

        Toisen sopivuutta itselleen ei voi tietää ennenkuin tutustuu myös hänen luonteeseensa. Mikä tässä kuviossa nyt on niin monimutkaista, että se tuottaa naisten aivoille ylivoimaisia vaikeuksia? :D

        Naiset vain yksinkertaisesti haluavat iskeä sellaisen miehen kuin haluavat, eivät ketä tahansa.

        Olet muuten todella helposti lutkittelevaa miestyyppiä. Kun itse olet noin huonokäytöksinen, ei sinulla mielestäni ole mitään oikeutta vaatia keneltäkään muilta hyvää käytöstä.


      • Hehheh! :D
        monimutkaista kirjoitti:

        Naiset vain yksinkertaisesti haluavat iskeä sellaisen miehen kuin haluavat, eivät ketä tahansa.

        Olet muuten todella helposti lutkittelevaa miestyyppiä. Kun itse olet noin huonokäytöksinen, ei sinulla mielestäni ole mitään oikeutta vaatia keneltäkään muilta hyvää käytöstä.

        "Naiset vain yksinkertaisesti haluavat iskeä sellaisen miehen kuin haluavat, eivät ketä tahansa."

        Kuinka monta kertaa se täytyy sanoa, että menee sinne kalloon. NAISET-EIVÄT-ISKE-MIEHIÄ. Naiset odottavat, että miehet iskevät heidät.

        Tuon kommenttisi voisi kääntää todellisempaan muotoon:

        Naiset vain yksinkertaisesti haluavat, että heidän haluamansa mies tulee iskemään heidät, ei kuka tahansa.

        Yrität antaa valheellista kuvaa että naiset iskisivät miehiä ihan yleisesti. Älä tee niin. Kiitos.

        "Olet muuten todella helposti lutkittelevaa miestyyppiä. Kun itse olet noin huonokäytöksinen, ei sinulla mielestäni ole mitään oikeutta vaatia keneltäkään muilta hyvää käytöstä."

        Olen hyväkäytöksinen aina siihen saakka, kuin minulle ollaan asiallisia. Olen niin kyllästynyt naisten nirppanokkaiseen prinsessaleikkiin, että nykyisin annan kyllä samalla mitalla takaisin. Mielestäni siinä ei ole mitään väärää. Mielestäni se on ihan oikein. :)


      • mitalla?"
        Hehheh! :D kirjoitti:

        "Naiset vain yksinkertaisesti haluavat iskeä sellaisen miehen kuin haluavat, eivät ketä tahansa."

        Kuinka monta kertaa se täytyy sanoa, että menee sinne kalloon. NAISET-EIVÄT-ISKE-MIEHIÄ. Naiset odottavat, että miehet iskevät heidät.

        Tuon kommenttisi voisi kääntää todellisempaan muotoon:

        Naiset vain yksinkertaisesti haluavat, että heidän haluamansa mies tulee iskemään heidät, ei kuka tahansa.

        Yrität antaa valheellista kuvaa että naiset iskisivät miehiä ihan yleisesti. Älä tee niin. Kiitos.

        "Olet muuten todella helposti lutkittelevaa miestyyppiä. Kun itse olet noin huonokäytöksinen, ei sinulla mielestäni ole mitään oikeutta vaatia keneltäkään muilta hyvää käytöstä."

        Olen hyväkäytöksinen aina siihen saakka, kuin minulle ollaan asiallisia. Olen niin kyllästynyt naisten nirppanokkaiseen prinsessaleikkiin, että nykyisin annan kyllä samalla mitalla takaisin. Mielestäni siinä ei ole mitään väärää. Mielestäni se on ihan oikein. :)

        Sellaisen naisen lutkaksi leimaaminen, joka ei ole juuri sinusta kiinnostunut, ei ole samalla mitalla antamista.


      • Hehheh! :D
        mitalla?" kirjoitti:

        Sellaisen naisen lutkaksi leimaaminen, joka ei ole juuri sinusta kiinnostunut, ei ole samalla mitalla antamista.

        "Sellaisen naisen lutkaksi leimaaminen, joka ei ole juuri sinusta kiinnostunut, ei ole samalla mitalla antamista."

        Mikä tässä seuraavassa lauseessani tuottaa sinulle vaikeuksia:

        "Olen hyväkäytöksinen aina siihen saakka, kuin minulle ollaan asiallisia."


      • sitä
        Hehheh! :D kirjoitti:

        "Sellaisen naisen lutkaksi leimaaminen, joka ei ole juuri sinusta kiinnostunut, ei ole samalla mitalla antamista."

        Mikä tässä seuraavassa lauseessani tuottaa sinulle vaikeuksia:

        "Olen hyväkäytöksinen aina siihen saakka, kuin minulle ollaan asiallisia."

        "lutka" sanaa vain silloin kun on aihetta. Eikö ole vähän ristiriitaista väittää, sellaisen naisen jakelevan ympäriinsä, joka ei halua kontaktia mieheen (sinuun).


      • Hehheh! :D
        sitä kirjoitti:

        "lutka" sanaa vain silloin kun on aihetta. Eikö ole vähän ristiriitaista väittää, sellaisen naisen jakelevan ympäriinsä, joka ei halua kontaktia mieheen (sinuun).

        "Käytetään sitä "lutka" sanaa vain silloin kun on aihetta. Eikö ole vähän ristiriitaista väittää, sellaisen naisen jakelevan ympäriinsä, joka ei halua kontaktia mieheen (sinuun)."

        Eikö ole vähän ristiriitaista väittää sellaisen miehen olevan homo, joka ei halua kontaktia naiseen (sinuun)? Tätä homo-korttiahan naiset käyttävät ahkerasti aina kun saavat rukkasia miehiltä, mutta tämä on vapaa maa. :)


      • rukkasia?
        Hehheh! :D kirjoitti:

        "Käytetään sitä "lutka" sanaa vain silloin kun on aihetta. Eikö ole vähän ristiriitaista väittää, sellaisen naisen jakelevan ympäriinsä, joka ei halua kontaktia mieheen (sinuun)."

        Eikö ole vähän ristiriitaista väittää sellaisen miehen olevan homo, joka ei halua kontaktia naiseen (sinuun)? Tätä homo-korttiahan naiset käyttävät ahkerasti aina kun saavat rukkasia miehiltä, mutta tämä on vapaa maa. :)

        Nyt en ymmärrä. Silloinhan niiden naisten pitäisi tehdä aloitteita.

        Olet kyllä niin huonokäytöksinen tyyppi, ettei ihmetytä ollenkaan sinkkuutesi.


      • Hehheh! :D
        rukkasia? kirjoitti:

        Nyt en ymmärrä. Silloinhan niiden naisten pitäisi tehdä aloitteita.

        Olet kyllä niin huonokäytöksinen tyyppi, ettei ihmetytä ollenkaan sinkkuutesi.

        "Naisetko saavat rukkasia? Nyt en ymmärrä. Silloinhan niiden naisten pitäisi tehdä aloitteita."

        Kyllä naiset saavat, mutta eri tilanteen johdosta. Yleensähän naiset eivät tee suoraa aloitetta, koska ovat passiivisia vässyköitä. Sen sijasta he änkeävät itsensä miehen läheisyyteen, ehkä ihan kylkeen kiinni ja odottavat miehen aloitetta. Kun mies ei naisen harmiksi kiinnitäkään mitään huomiota tähän, nainen alkaa yleensä jossain keskustelun vaiheessa tuomaan sanoja "homo" ja "neiti" esille. Olen päätellyt, että naiset yrittävät tällä pelotella miestä kiinnittämään heihin huomiota. Naiset siis uskovat, että jos miestä vihjailee homoksi tai neidiksi, se on miehelle niin suuri häpeä, että tämä pelkästään todistaakseen olevansa hetero alkaa juttelemaan naiselle. Säälittävää naiset, säälittävää. :)

        "Olet kyllä niin huonokäytöksinen tyyppi, ettei ihmetytä ollenkaan sinkkuutesi."

        Enhän ole. Olen hyväkäytöksinen tyyppi aina niin kauan kuin minullekin ollaan asiallisia. Mikä tässä on niin vaikeaa tajuta? Sinkkuuteni johtuu korkeista kriteereistäni, joita asetan naisille, mutta kiitos väärin menneestä veikkauksestasi. :)


      • vastaa vielä säkin
        Hehheh! :D kirjoitti:

        "Ja vaikket ilmeisesti näe mitään järkeä ihmisten ja tilanteiden kuulostelemisessa"

        Missä kohdassa olen niin sanonut? Sitä paitsi naiset taitaa harvemmin antaa mitään merkkejä miehille mutta silti odottaa niiden tekevän kaikki aloitteet.

        Sitten taas jos nainen haluais tehdä aloitteen niin sen täytyy olla 99-prosenttisen varma että mies on ainakin fiksu antamaan asialliset pakit jollei muuta. Sitä paitsi naiset tekee aloitteen yleensä tutuille miehille, joista ne jo valmiiks tietää millaisia ne on luonteeltaan. Mikä helvetin aloite se on että nainen on jo monet kerrat jutellut miehen kanssa? Silti naiset odottaa että täysin tuntemattomat miehet lähestyy heitä baarissa. Naiset siis ei halua ottaa mitään riskiä aloitteen teossa mutta odottaa miehiltä jatkuvaa riskinottoa.

        "niin sanonpa nyt kuitenkin. Minusta on ehdottomasti järkevämpää ensin eleillä ja flirtillä kokeilla etukäteen onko järkeä lähestyä siinä mielessä ihastuksensa kohdetta. Jos toisesta ei saa mitään vastakaikua en lähtisi jatkamaan juttua."

        Mitä vitun "juttua"?! Eihän sulla ole mitään juttua niin kauan kun et tee aloitetta tai mies ei tee aloitetta! Helvetin kaksinaamaista lässytystä taas naisilla. Olen jutellu miesten kanssa ja vain harvat on sanonu että naiset antais mitään selkeitä merkkejä kiinnostuksesta. Naiset luulee että riittää kun vähän silmäilee ujosti. Se ei ole mikään selkeä merkki. Se ei myöskään ole selkeä merkki että tunkee baaritiskillä miehen viereen tms. Loppujen lopuksi kun ajattelee, niin selkeitä merkkejä on olemassa hyvin vähän. Oikeastaan selkeä merkki on vain se, että nainen melkein koko ajan silmäilee sopivasti miestä, josta on kiinnostunut. Mutta ettehän te naiset halua tätä tehdä, koska silloin te paljastaisitte kiinnostuksenne ja sehän ei teille käy. Te haluatte että mies ottaa riskin ja tulee uhkarohkeasti juttelemaan vailla mitään tietoa tuleeko sieltä takaisin lutkien vittuilua vai asiallista tekstiä. Te rakastatte sitä että miehet uhrautuu teidän takianne. Myöntäkää se, vitun prinsessat.

        "Jos tuo oli propagandapaskaa niin kerro sinun (oikea) näkemyksesi aloitteenteosta."

        Nainen menee juttelemaan miehelle.

        "Mikä helvetin aloite se on että nainen on jo monet kerrat jutellut miehen kanssa?"

        Eli aloitetta ei voi tehdä vaikka kaverille tai tutulle? Tai kaverin veljen kaverille jossain bileissä, kun on juteltu ensin muuten vaan niitä näitä ja huomattu että tullaan juttuun? (Samaa esimerkkitilannetta voisin käyttää kun kysyit että mitä vitun juttua! Jos tuossa tilanteessa huomaisin tyypistä että en kiinnosta häntä yhtään niin miksi tekisin vielä jonkun treffiehdotuksen?)

        Onko mielestäsi kaikki juttelu uusien ihmisten kanssa aloitteen tekoa? Onko aloite vaikka pyytää tupakkakopissa tulta? Vai onko se ihan että lähetääkö kahville? Minkälaisia juttuja miehet käyttävät aloitteissaan, kun sinä selvästikin näet tällaista toimintaa niin usein, toisin kuin minä?

        Mä en muuten todellakaan odota että tuntemattomat lähestyy tossa mielessä, en edes halua (en silti ole epäkohtelias ellei mene jankkaamiseksi). Juttelemaan voi toki tulla mutta juuri sellainen tarkoituksellinen iskeminen on mielestäni outoa, eihän se tyyppi tiedä musta mitään. Mutta en pidä aloitteina ihan tavallisia baarikeskusteluja. Jos mitään flirttiä ei ole ilmassa niin sitten ei ole, toisen sukupuolen kanssa voi keskustella muutenkin.


      • Vinkkinä
        Hehheh! :D kirjoitti:

        "Ja vaikket ilmeisesti näe mitään järkeä ihmisten ja tilanteiden kuulostelemisessa"

        Missä kohdassa olen niin sanonut? Sitä paitsi naiset taitaa harvemmin antaa mitään merkkejä miehille mutta silti odottaa niiden tekevän kaikki aloitteet.

        Sitten taas jos nainen haluais tehdä aloitteen niin sen täytyy olla 99-prosenttisen varma että mies on ainakin fiksu antamaan asialliset pakit jollei muuta. Sitä paitsi naiset tekee aloitteen yleensä tutuille miehille, joista ne jo valmiiks tietää millaisia ne on luonteeltaan. Mikä helvetin aloite se on että nainen on jo monet kerrat jutellut miehen kanssa? Silti naiset odottaa että täysin tuntemattomat miehet lähestyy heitä baarissa. Naiset siis ei halua ottaa mitään riskiä aloitteen teossa mutta odottaa miehiltä jatkuvaa riskinottoa.

        "niin sanonpa nyt kuitenkin. Minusta on ehdottomasti järkevämpää ensin eleillä ja flirtillä kokeilla etukäteen onko järkeä lähestyä siinä mielessä ihastuksensa kohdetta. Jos toisesta ei saa mitään vastakaikua en lähtisi jatkamaan juttua."

        Mitä vitun "juttua"?! Eihän sulla ole mitään juttua niin kauan kun et tee aloitetta tai mies ei tee aloitetta! Helvetin kaksinaamaista lässytystä taas naisilla. Olen jutellu miesten kanssa ja vain harvat on sanonu että naiset antais mitään selkeitä merkkejä kiinnostuksesta. Naiset luulee että riittää kun vähän silmäilee ujosti. Se ei ole mikään selkeä merkki. Se ei myöskään ole selkeä merkki että tunkee baaritiskillä miehen viereen tms. Loppujen lopuksi kun ajattelee, niin selkeitä merkkejä on olemassa hyvin vähän. Oikeastaan selkeä merkki on vain se, että nainen melkein koko ajan silmäilee sopivasti miestä, josta on kiinnostunut. Mutta ettehän te naiset halua tätä tehdä, koska silloin te paljastaisitte kiinnostuksenne ja sehän ei teille käy. Te haluatte että mies ottaa riskin ja tulee uhkarohkeasti juttelemaan vailla mitään tietoa tuleeko sieltä takaisin lutkien vittuilua vai asiallista tekstiä. Te rakastatte sitä että miehet uhrautuu teidän takianne. Myöntäkää se, vitun prinsessat.

        "Jos tuo oli propagandapaskaa niin kerro sinun (oikea) näkemyksesi aloitteenteosta."

        Nainen menee juttelemaan miehelle.

        "Olen jutellu miesten kanssa"

        Wau.. Juttelepa välillä naistenkin kanssa!


    • En osaa paljoakaan sanoa muitten naisten motiiveista passiivisuuteen, kun ei ole paljon kokemuksia siitä.. Itse olen kyllä aktiivinen kun olen oikeasti kiinnostunut miehestä.. Miksen olisi? Miksi jäisin vain odottelemaan jos mielenkiintoinen mies ei itse tee aloittetta, mutta osoittaa kuitenkin jonkinlaista kiinnostusta? Ajattelen että elämä on tässä ja nyt, on oltava siinä mukana nyt kun voi, ei vasta kun on liian myöhäistä.

      Aloitteellisuudestani ja aktiivisuudestani olen saanut - eri miehien kohdalla tietenkin- sekä kiitosta että jos en moitetta niin erilaisia mielipiteitä.. Tarkoitan että jotkut miehet tuntuvat haluavan olla se 'valloittavampi' osapuoli, mikä tosin ulottuu joskus dominoivaan luonteeseenkin.. Toisaalta näistäkin miehistä on löytynyt myös sitä passiivisuutta... Joskus saattaa käydä niin että ollessani itse aloitteellinen jotakuta miestä kohtaan, tilanne voi tasaisempi., voin olla myös hieman tasa-arvoisempi miehen kanssa mahdollisessa suhteessa..

      • tuollainen

        Joo, mutta sun pitäisi olla aloitteellinen myös tuntemattomia ja epäkiinnostavia miehiä kohtaan!


    • en osaa sanoa

      muuta kuin omasta puolestani, etten ole tuollainen. Olen juuri äskettäinkin tehnyt aloitteen ja aloittamassa sen johdosta ihanan keväisen romanssin=)
      Että älkää yleistäkö liikaa.
      Ehkä vois sanoa, että nainen ei ole tarpeeksi kiinnostunut jos vain jää odottamaan ihmettä.
      Itse en voinut olla tekemättä aloitetta kun vihdoinkin se oikea osui kohdalle, eihän siinä voi vaan odottaa että tapahtuispa jotakin..

      • se käy

        Kun vihdoin se oikea sattuu kohdalle, niin sitten toimitaan. Paino sanalla vihdoin!

        Näiden kitisevien poikasten mielestä meidän vain pitäisi yrittää heitä pokailla, vaikkemme kokisi mitään "vihdoinkin se oikea"-tuntemuksia.
        En minä ainakaan rupea ketä tahansa iskemään epävarmojen miesten itsetunnon pönkittämiseksi.


      • Hehheh! :D
        se käy kirjoitti:

        Kun vihdoin se oikea sattuu kohdalle, niin sitten toimitaan. Paino sanalla vihdoin!

        Näiden kitisevien poikasten mielestä meidän vain pitäisi yrittää heitä pokailla, vaikkemme kokisi mitään "vihdoinkin se oikea"-tuntemuksia.
        En minä ainakaan rupea ketä tahansa iskemään epävarmojen miesten itsetunnon pönkittämiseksi.

        pokailla teitä kitiseviä, passiivisia ja epävarmoja tyttösiä?


      • väittänyt
        Hehheh! :D kirjoitti:

        pokailla teitä kitiseviä, passiivisia ja epävarmoja tyttösiä?

        että pitäisi? Sinä.
        Miehet saavat hakeutua parisuhteeseen ihan sillä tavoin kun itse haluavat, ja hyväksi näkevät.

        Sinä haluat tulla pokatuksi. Sinun täytyy siis vain odottaa, että joku tekee sen.


      • Hehheh! :D
        väittänyt kirjoitti:

        että pitäisi? Sinä.
        Miehet saavat hakeutua parisuhteeseen ihan sillä tavoin kun itse haluavat, ja hyväksi näkevät.

        Sinä haluat tulla pokatuksi. Sinun täytyy siis vain odottaa, että joku tekee sen.

        ... ja 90 prosenttia muista naisista ovat sitä mieltä, että miesten kuuluu tehdä aloite.

        "Miehet saavat hakeutua parisuhteeseen ihan sillä tavoin kun itse haluavat, ja hyväksi näkevät."

        Niin saavat, mutta käytännössä jos mies ei halua tehdä uhkarohkeita aloitteita, hänelle jää usein valittavaksi ne naiset, joista kukaan muukaan ei ole kiinnostunut.

        "Sinä haluat tulla pokatuksi. Sinun täytyy siis vain odottaa, että joku tekee sen."

        Sehän olisi kivaa. Väitätkö, ettei ole kivaa tulla pokatuksi? Jos väität, niin valehtelet.


      • väitä....
        Hehheh! :D kirjoitti:

        ... ja 90 prosenttia muista naisista ovat sitä mieltä, että miesten kuuluu tehdä aloite.

        "Miehet saavat hakeutua parisuhteeseen ihan sillä tavoin kun itse haluavat, ja hyväksi näkevät."

        Niin saavat, mutta käytännössä jos mies ei halua tehdä uhkarohkeita aloitteita, hänelle jää usein valittavaksi ne naiset, joista kukaan muukaan ei ole kiinnostunut.

        "Sinä haluat tulla pokatuksi. Sinun täytyy siis vain odottaa, että joku tekee sen."

        Sehän olisi kivaa. Väitätkö, ettei ole kivaa tulla pokatuksi? Jos väität, niin valehtelet.

        Mistäs sä nyt tuollaistakin sait päähäsi?

        Jos se "tyytyminen" ei kerran nappaa, niin sitten pitäis vaan itse uskaltaa. Sama neuvo naisille.


    • eräs nainen

      pitää olla?

      Olette niin ressukoita ja vässyköitä, ettette uskalla mielenkiintoiselle naiselle edes heitä sanoa, niin riittääkö se, että minä naisena sanon ensin sen hein ja lisään, että nätti päivä tänään.
      Vai mitä arvon herrat haluaa naisen sanovan teille, unelmiensa miehelle.

      Jos olen iskenyt silmäni johonkin kiinnostavaan mieheen, hymyilen hänelle, katson merkitsevästi pitkään silmiin, saatan nauraa jne, pieniä eleitä, joista sosiaalisesti älykäs mies kyllä ymmärtää, että nainen ei inhoa.

      Mutta kun naisella yleensä on elämässään se yksi tai kaksi miestä, joita hän on rakastanut, ja kaikki muut miehet eivät ole mitään heihin verrattuna.

      • Hehheh! :D

        Kyllä teillä naisilla tekosyitä riittää vaikka miljoonia kun on puhe naisten aloitteen teosta tai siis niiden puutteesta. :)

        "millainen sen aloitteen sitten pitää olla?"

        Nainen menee juttelemaan miehelle. Mutta tähänhän te naiset ette kykene. :)

        "Olette niin ressukoita ja vässyköitä, ettette uskalla mielenkiintoiselle naiselle edes heitä sanoa, niin riittääkö se, että minä naisena sanon ensin sen hein ja lisään, että nätti päivä tänään. Vai mitä arvon herrat haluaa naisen sanovan teille, unelmiensa miehelle."

        Oletko vähän tyhmä? Aloite tarkoittaa juuri sitä, että sinä sanot sen ensimmäisen sanan. Jos mies sanoo ensimmäisen sanan, hän on tehnyt aloitteen, et sinä. Mikä tässä on niin vaikeaa teidän tippaleipäaivoillenne? Aloitteen tekevä osapuoli sanoo aina ensimmäisen sanan, siitä faktasta et pääse yli etkä ympäri vaikka kuinka lataisit niitä onttoja prinsessaselityksiäsi tähän keskusteluun. Ja muista, ettei se vielä riitä että sanot ensimmäisen sanan, sinun täytyy myös osata ylläpitää keskustelua, ettet vain valahda takaisin passiiviseen rooliin. Mikään ei ole tylsempää kuin nainen joka ei osaa viedä keskustelua eteenpäin vuorotellen.

        Jos mielit tehdä aloitteen, niin lopetat sen ruikuttamisen ja todellakin sanot sen ensimmäisen sanan, eli esim. "hei". Te vain olette niin ressukoita ja vässyköitä, ettette kykene edes "heitä" sanomaan, vaan odotatte miehen tekevän sen. :)

        "Jos olen iskenyt silmäni johonkin kiinnostavaan mieheen, hymyilen hänelle, katson merkitsevästi pitkään silmiin, saatan nauraa jne, pieniä eleitä, joista sosiaalisesti älykäs mies kyllä ymmärtää, että nainen ei inhoa."

        Tässä ollaankin jo tilanteessa, jossa aloite on tehty tai sitten ollaan satuttu samaan porukkaan. Miksi edelleen iniset, että "älykäs mies kyllä sitä ja tätä"? Mikset itse voi tehdä aloitetta? Taidat vain olla niin ressukka ja vässykkä, ettet siihen kykene. :)

        "Mutta kun naisella yleensä on elämässään se yksi tai kaksi miestä, joita hän on rakastanut, ja kaikki muut miehet eivät ole mitään heihin verrattuna."

        Miten tämä liittyy aiheeseen? Jos sinulla on elämässäsi pari ex-miestä ja olet siihen tyytyväinen, etkä halua itsellesi uutta miestä niin jatka ihmeessä tuota ruikuttamista ja pysy passiivisena prinsessana.

        Pienenä vinkkinä voin kuitenkin antaa, että asenteenmuutos saattaisi tuottaa sinullakin muita tuloksia, kuin pelkkiä ex-miehiä. Passiivinen nainen voi valita miehen vain ja ainoastaan niistä miehistä, jotka tekevät aloitteen. Aloitteen tekevä nainen saa mahdollisuuden kokeilla ketä miestä tahansa.


      • tullaan siihen
        Hehheh! :D kirjoitti:

        Kyllä teillä naisilla tekosyitä riittää vaikka miljoonia kun on puhe naisten aloitteen teosta tai siis niiden puutteesta. :)

        "millainen sen aloitteen sitten pitää olla?"

        Nainen menee juttelemaan miehelle. Mutta tähänhän te naiset ette kykene. :)

        "Olette niin ressukoita ja vässyköitä, ettette uskalla mielenkiintoiselle naiselle edes heitä sanoa, niin riittääkö se, että minä naisena sanon ensin sen hein ja lisään, että nätti päivä tänään. Vai mitä arvon herrat haluaa naisen sanovan teille, unelmiensa miehelle."

        Oletko vähän tyhmä? Aloite tarkoittaa juuri sitä, että sinä sanot sen ensimmäisen sanan. Jos mies sanoo ensimmäisen sanan, hän on tehnyt aloitteen, et sinä. Mikä tässä on niin vaikeaa teidän tippaleipäaivoillenne? Aloitteen tekevä osapuoli sanoo aina ensimmäisen sanan, siitä faktasta et pääse yli etkä ympäri vaikka kuinka lataisit niitä onttoja prinsessaselityksiäsi tähän keskusteluun. Ja muista, ettei se vielä riitä että sanot ensimmäisen sanan, sinun täytyy myös osata ylläpitää keskustelua, ettet vain valahda takaisin passiiviseen rooliin. Mikään ei ole tylsempää kuin nainen joka ei osaa viedä keskustelua eteenpäin vuorotellen.

        Jos mielit tehdä aloitteen, niin lopetat sen ruikuttamisen ja todellakin sanot sen ensimmäisen sanan, eli esim. "hei". Te vain olette niin ressukoita ja vässyköitä, ettette kykene edes "heitä" sanomaan, vaan odotatte miehen tekevän sen. :)

        "Jos olen iskenyt silmäni johonkin kiinnostavaan mieheen, hymyilen hänelle, katson merkitsevästi pitkään silmiin, saatan nauraa jne, pieniä eleitä, joista sosiaalisesti älykäs mies kyllä ymmärtää, että nainen ei inhoa."

        Tässä ollaankin jo tilanteessa, jossa aloite on tehty tai sitten ollaan satuttu samaan porukkaan. Miksi edelleen iniset, että "älykäs mies kyllä sitä ja tätä"? Mikset itse voi tehdä aloitetta? Taidat vain olla niin ressukka ja vässykkä, ettet siihen kykene. :)

        "Mutta kun naisella yleensä on elämässään se yksi tai kaksi miestä, joita hän on rakastanut, ja kaikki muut miehet eivät ole mitään heihin verrattuna."

        Miten tämä liittyy aiheeseen? Jos sinulla on elämässäsi pari ex-miestä ja olet siihen tyytyväinen, etkä halua itsellesi uutta miestä niin jatka ihmeessä tuota ruikuttamista ja pysy passiivisena prinsessana.

        Pienenä vinkkinä voin kuitenkin antaa, että asenteenmuutos saattaisi tuottaa sinullakin muita tuloksia, kuin pelkkiä ex-miehiä. Passiivinen nainen voi valita miehen vain ja ainoastaan niistä miehistä, jotka tekevät aloitteen. Aloitteen tekevä nainen saa mahdollisuuden kokeilla ketä miestä tahansa.

        lutkitteluun, kun "kokeillaan ketä miestä tahansa"......että sillee.

        Sitäpaitsi, kuulostaa hirveältä, että pitäisi olla kuin töissä: "Ja muista, ettei se vielä riitä että sanot ensimmäisen sanan, sinun täytyy myös osata ylläpitää keskustelua, ettet vain valahda takaisin passiiviseen rooliin. Mikään ei ole tylsempää kuin nainen joka ei osaa viedä keskustelua eteenpäin vuorotellen."
        Ei kitos, ei tällaista miestä minulle.

        Vuorovaikutuksen pitää olla miellyttävämpää. Silloin kun toisen seurassa viihtyy, vaikka oltaisiin pitkiäkin aikoja ihan hiljaa, silloin meikäläiseen kolahtaa.


      • Hehheh! :D
        tullaan siihen kirjoitti:

        lutkitteluun, kun "kokeillaan ketä miestä tahansa"......että sillee.

        Sitäpaitsi, kuulostaa hirveältä, että pitäisi olla kuin töissä: "Ja muista, ettei se vielä riitä että sanot ensimmäisen sanan, sinun täytyy myös osata ylläpitää keskustelua, ettet vain valahda takaisin passiiviseen rooliin. Mikään ei ole tylsempää kuin nainen joka ei osaa viedä keskustelua eteenpäin vuorotellen."
        Ei kitos, ei tällaista miestä minulle.

        Vuorovaikutuksen pitää olla miellyttävämpää. Silloin kun toisen seurassa viihtyy, vaikka oltaisiin pitkiäkin aikoja ihan hiljaa, silloin meikäläiseen kolahtaa.

        Ja taas tullaan siihen lutkitteluun, kun "kokeillaan ketä miestä tahansa"......että sillee."

        Eihän tulla. Älä vääristele kirjoittamaani. "Ketä miestä tahansa kokeileva nainen" on yhtäkuin nainen, joka valitsee itse, kehen haluaisi tutustua ja menee sen jälkeen juttelemaan miehelle. Mutta sitähän te vässykät ette uskalla tehdä, vaan meidän miesten täytyy sekin asia hoitaa puolestanne. :)

        "Sitäpaitsi, kuulostaa hirveältä, että pitäisi olla kuin töissä: "Ja muista, ettei se vielä riitä että sanot ensimmäisen sanan, sinun täytyy myös osata ylläpitää keskustelua, ettet vain valahda takaisin passiiviseen rooliin. Mikään ei ole tylsempää kuin nainen joka ei osaa viedä keskustelua eteenpäin vuorotellen."
        Ei kitos, ei tällaista miestä minulle."

        Voi kun somaa. Yrität väkisin mitätöidä kirjoittamaani mutta aika läpinäkyvää tuo kyllä on. :) Mikä tuossakin oli mielestäsi niin hirveää? Oletko sosiaalisesti niin kömpelö, ettet kykene osallistumaan keskusteluun aktiivisesti, vaan valahdat juuri sinne passiivisen prinsessan rooliin? Eli miehen täytyy koko ajan viedä juttelua eteenpäin? Ei kiitos, ei todellakaan tuollaista passiivista vässykkää minulle. :)

        "Vuorovaikutuksen pitää olla miellyttävämpää. Silloin kun toisen seurassa viihtyy, vaikka oltaisiin pitkiäkin aikoja ihan hiljaa, silloin meikäläiseen kolahtaa."

        Tämäkään ei taas liittynyt mitenkään aiheeseen. Nyt ei ollut puhe yhteisistä hiljaisista hetkistä. Mieti vähän aikaa ennenkuin kirjoitat seuraavaksi, jottei uskottavuutesi täysin karise. ;)


      • sentään
        Hehheh! :D kirjoitti:

        Ja taas tullaan siihen lutkitteluun, kun "kokeillaan ketä miestä tahansa"......että sillee."

        Eihän tulla. Älä vääristele kirjoittamaani. "Ketä miestä tahansa kokeileva nainen" on yhtäkuin nainen, joka valitsee itse, kehen haluaisi tutustua ja menee sen jälkeen juttelemaan miehelle. Mutta sitähän te vässykät ette uskalla tehdä, vaan meidän miesten täytyy sekin asia hoitaa puolestanne. :)

        "Sitäpaitsi, kuulostaa hirveältä, että pitäisi olla kuin töissä: "Ja muista, ettei se vielä riitä että sanot ensimmäisen sanan, sinun täytyy myös osata ylläpitää keskustelua, ettet vain valahda takaisin passiiviseen rooliin. Mikään ei ole tylsempää kuin nainen joka ei osaa viedä keskustelua eteenpäin vuorotellen."
        Ei kitos, ei tällaista miestä minulle."

        Voi kun somaa. Yrität väkisin mitätöidä kirjoittamaani mutta aika läpinäkyvää tuo kyllä on. :) Mikä tuossakin oli mielestäsi niin hirveää? Oletko sosiaalisesti niin kömpelö, ettet kykene osallistumaan keskusteluun aktiivisesti, vaan valahdat juuri sinne passiivisen prinsessan rooliin? Eli miehen täytyy koko ajan viedä juttelua eteenpäin? Ei kiitos, ei todellakaan tuollaista passiivista vässykkää minulle. :)

        "Vuorovaikutuksen pitää olla miellyttävämpää. Silloin kun toisen seurassa viihtyy, vaikka oltaisiin pitkiäkin aikoja ihan hiljaa, silloin meikäläiseen kolahtaa."

        Tämäkään ei taas liittynyt mitenkään aiheeseen. Nyt ei ollut puhe yhteisistä hiljaisista hetkistä. Mieti vähän aikaa ennenkuin kirjoitat seuraavaksi, jottei uskottavuutesi täysin karise. ;)

        mikä inttäjä!
        Olispa ihme jos joku nainen teikäläisen seurassa viihtyis.


      • Hehheh! :D
        sentään kirjoitti:

        mikä inttäjä!
        Olispa ihme jos joku nainen teikäläisen seurassa viihtyis.

        Eikö olekin ilkeä tunne, kun oma laiva uppoaa? ;)


      • voi sua
        Hehheh! :D kirjoitti:

        Eikö olekin ilkeä tunne, kun oma laiva uppoaa? ;)

        Minusta olet säälittävä. Haluat "prinsessaksi prinsessan paikalle". Kasvata munat.


      • Hehheh! :D
        voi sua kirjoitti:

        Minusta olet säälittävä. Haluat "prinsessaksi prinsessan paikalle". Kasvata munat.

        *reps* Oikeesti hei sun kannattais lopettaa jo ja painua takaisin töihin tai tunnille tai mitä teetkin. Moni mies nauraa parhaillaan makeasti sulle. :D


      • prinsessa ja ylpeä siitä :)
        Hehheh! :D kirjoitti:

        *reps* Oikeesti hei sun kannattais lopettaa jo ja painua takaisin töihin tai tunnille tai mitä teetkin. Moni mies nauraa parhaillaan makeasti sulle. :D

        Olen prinsessa ja voin sanoa, että olen mielelläni. Tämä ei tarkoita tiedoista laskelmoivaa passiivisuutta, vaan se kuuluu luontooni.
        Ja kun et keksi muuta tapaa saada multa/meiltä pasmat sekaisin, alat haukkumaan kuin vierasta lehmää. No siinähän haukut, ei voisi vähempää kiinnostaa :)) *näyttää kieltä*



        Vihasi naisia kohtaan on niin hirvittävää, että pakko todella ihmetellä mistä meinaat naisen löytävän? Sinulla ei selvästikään ole kokemusta muista naisista kuin äidistäsi, joka joko oli a) kuvailemasi passiivinen prinsessa tai b) hyökkäävä domina-täti.

        Ressukka, kun et löydä enää noita b-naisia...


      • Hehheh! :D
        prinsessa ja ylpeä siitä :) kirjoitti:

        Olen prinsessa ja voin sanoa, että olen mielelläni. Tämä ei tarkoita tiedoista laskelmoivaa passiivisuutta, vaan se kuuluu luontooni.
        Ja kun et keksi muuta tapaa saada multa/meiltä pasmat sekaisin, alat haukkumaan kuin vierasta lehmää. No siinähän haukut, ei voisi vähempää kiinnostaa :)) *näyttää kieltä*



        Vihasi naisia kohtaan on niin hirvittävää, että pakko todella ihmetellä mistä meinaat naisen löytävän? Sinulla ei selvästikään ole kokemusta muista naisista kuin äidistäsi, joka joko oli a) kuvailemasi passiivinen prinsessa tai b) hyökkäävä domina-täti.

        Ressukka, kun et löydä enää noita b-naisia...

        *nauraa* Olet hauska! :D


      • prinsessa ja ylpeä siitä :)
        Hehheh! :D kirjoitti:

        *nauraa* Olet hauska! :D

        että naurattaa.
        Aina on parempi nauraa, kuin itkeä.
        Veikkaan tosin, että poljet siellä kiukuissas jalkaa itkien ja vikisten...arvaanko oikein?


      • Hehheh! :D
        prinsessa ja ylpeä siitä :) kirjoitti:

        että naurattaa.
        Aina on parempi nauraa, kuin itkeä.
        Veikkaan tosin, että poljet siellä kiukuissas jalkaa itkien ja vikisten...arvaanko oikein?

        ...


      • jdidhfuhyygy77
        Hehheh! :D kirjoitti:

        Kyllä teillä naisilla tekosyitä riittää vaikka miljoonia kun on puhe naisten aloitteen teosta tai siis niiden puutteesta. :)

        "millainen sen aloitteen sitten pitää olla?"

        Nainen menee juttelemaan miehelle. Mutta tähänhän te naiset ette kykene. :)

        "Olette niin ressukoita ja vässyköitä, ettette uskalla mielenkiintoiselle naiselle edes heitä sanoa, niin riittääkö se, että minä naisena sanon ensin sen hein ja lisään, että nätti päivä tänään. Vai mitä arvon herrat haluaa naisen sanovan teille, unelmiensa miehelle."

        Oletko vähän tyhmä? Aloite tarkoittaa juuri sitä, että sinä sanot sen ensimmäisen sanan. Jos mies sanoo ensimmäisen sanan, hän on tehnyt aloitteen, et sinä. Mikä tässä on niin vaikeaa teidän tippaleipäaivoillenne? Aloitteen tekevä osapuoli sanoo aina ensimmäisen sanan, siitä faktasta et pääse yli etkä ympäri vaikka kuinka lataisit niitä onttoja prinsessaselityksiäsi tähän keskusteluun. Ja muista, ettei se vielä riitä että sanot ensimmäisen sanan, sinun täytyy myös osata ylläpitää keskustelua, ettet vain valahda takaisin passiiviseen rooliin. Mikään ei ole tylsempää kuin nainen joka ei osaa viedä keskustelua eteenpäin vuorotellen.

        Jos mielit tehdä aloitteen, niin lopetat sen ruikuttamisen ja todellakin sanot sen ensimmäisen sanan, eli esim. "hei". Te vain olette niin ressukoita ja vässyköitä, ettette kykene edes "heitä" sanomaan, vaan odotatte miehen tekevän sen. :)

        "Jos olen iskenyt silmäni johonkin kiinnostavaan mieheen, hymyilen hänelle, katson merkitsevästi pitkään silmiin, saatan nauraa jne, pieniä eleitä, joista sosiaalisesti älykäs mies kyllä ymmärtää, että nainen ei inhoa."

        Tässä ollaankin jo tilanteessa, jossa aloite on tehty tai sitten ollaan satuttu samaan porukkaan. Miksi edelleen iniset, että "älykäs mies kyllä sitä ja tätä"? Mikset itse voi tehdä aloitetta? Taidat vain olla niin ressukka ja vässykkä, ettet siihen kykene. :)

        "Mutta kun naisella yleensä on elämässään se yksi tai kaksi miestä, joita hän on rakastanut, ja kaikki muut miehet eivät ole mitään heihin verrattuna."

        Miten tämä liittyy aiheeseen? Jos sinulla on elämässäsi pari ex-miestä ja olet siihen tyytyväinen, etkä halua itsellesi uutta miestä niin jatka ihmeessä tuota ruikuttamista ja pysy passiivisena prinsessana.

        Pienenä vinkkinä voin kuitenkin antaa, että asenteenmuutos saattaisi tuottaa sinullakin muita tuloksia, kuin pelkkiä ex-miehiä. Passiivinen nainen voi valita miehen vain ja ainoastaan niistä miehistä, jotka tekevät aloitteen. Aloitteen tekevä nainen saa mahdollisuuden kokeilla ketä miestä tahansa.

        nimenomaan.On naiset kyllä rikollisen tyhmää porukkaa,miksi niitten kanssa viitsii olla kukaan mies?


    • Hehheh! :D

      "Kun nainen on sinusta kiinnostunut, hän ei varmasti kerro sitä. Miehen pitää olla paljon muuta kuin oma itsensä."

      Ei sitä voisi sanoa paremmin.

    • sp86

      Jos käyt Seduloissa™ (k18 sellaisissa), niin en ihmettele, jos tytöt ovat tuollaisia. Kannattaa käydä jossain fiksummissa paikoissa iskemässä naisia. Mitä enemmän baarissa on superhotteja naisia, sitä pinnallisempaa meno on. Valitettavasti naisen luonne on usein kytketty hänen ulkonäköönsä. Jos hän on kaunis, hän voi käyttäytyä niin kusipäisesti kuin vain haluaa. Jos hän on ruma, niin hän EI VOI käyttäytyä kusipäisesti pärjätäkseen hyvin.

      • väittää vastaan

        Hyvä ulkonäkö yhdistyy yleensä myös hyvään itsetuntoon, mikä taas helpottaa elämää kun tietää ettei naisen tarvitse koko ajan uusilla tempauksilla todistella itselleen omaa kelpoisuuttaan.

        Pinnallisuudesta en sitten tiedä, mutta itsetuntoa pitää olla. Nainen on kuin mikä tahansa muukin peto ja havaitsee epävarmuuden merkit...


      • se on

        Eikä päde ainoastaan naisiin, miehet ovat samanlaisia.


    • lopetteet?

      Jos passiivisia naisia paljon onkin, niin ei ne aloitteelliset naiset niiiin ylen harvinaisia ole, mitä täällä väitetään. Kun mietin itseäni, ystävättäriäni, tuttavapariskuntia, niin kyllä tuntemani naiset ovat aktiivisia olleet jo aloitteista lähtien. Enkä suostu uskomaan että me olisimme jotenkin omituinen poikkeama passiivisten massassa, ihan tuiki tavallisia nuoria naisia kaikki. Aktiiviset naiset lähestyvät vaan enemmän niitä aktiivisia miehiä, jäyhät ja ujot jäävät siinä touhussa ikävä kyllä armotta ilman.

      Olen lähestynyt miestä ja aloittanut keskustelun useita kertoja. Korostan etten ole mikään superitsetuntoa omaava poikkeusyksilö vaan ihan tavis. Siitä ei ole kyse että olisin pakotettu olemaan aloitteellinen, että jäisin ilman jos en itse lähestyisi...kuten todettu, miehet kyllä lähestyy. Mut ei ne miehetkään oikeastaan niin hyperaloitteellisia ole, baareissa on aina massoittain miehiä, jotka tuijottelee haikeana naisten perään mutta eivät tee yhtikäs mitään. Naisissa on paljon passiivisia vässyköitä, ja niin on hitto soikoon miehissäkin, PALJON!

      Täysin suoraan ja sokkona en tuppaudu kenenkään seuraan, aina sitä pitää vähän tunnustella tilannetta katseilla ja hymyillä yms., ja jos mies vaikuttaa suopealta niin sitten. Kyllä mun mielestä aloite kommunikaatioon on alkanut silloin jo paljon ennen varsinaista sananvaihtoa, jos on keskenään vaihdettu pitkiä katseita ja hymyjä, ja molemmat on tietoisia että ilmassa on jotain. Aloitteen keskusteluun tekee se, joka sanoo ekana jotain, ja aloitteen läheisempään tutustumiseen tekee se, joka ensin koskettaa merkitsevästi, ja aloitteen seksiin, aloitteen suhteeseen... Aloitteitahan on monenlaisia. No mut nyt mä menin asian sivuun kun rupesin pohtimaan mikä se aloite oikeestaan on.

      • taas kerran tyhmä kysymys

        Mikä oikeastaan lasketaan aloitteeksi? Itse olen ainakin oppinut sen verran sosiaaliseksi, että saatan aloittaa jonkinlaista tyhjänpäiväistä keskustelua ilman minkäänlaisia syvempiä tarkoituksia.

        Nimim. teenkö siis tietämättäni jatkuvasti aloitteita?


      • kerron sinulle
        taas kerran tyhmä kysymys kirjoitti:

        Mikä oikeastaan lasketaan aloitteeksi? Itse olen ainakin oppinut sen verran sosiaaliseksi, että saatan aloittaa jonkinlaista tyhjänpäiväistä keskustelua ilman minkäänlaisia syvempiä tarkoituksia.

        Nimim. teenkö siis tietämättäni jatkuvasti aloitteita?

        "Mikä oikeastaan lasketaan aloitteeksi? Itse olen ainakin oppinut sen verran sosiaaliseksi, että saatan aloittaa jonkinlaista tyhjänpäiväistä keskustelua ilman minkäänlaisia syvempiä tarkoituksia.

        Nimim. teenkö siis tietämättäni jatkuvasti aloitteita?"

        et tee. On se ihanaa että olet supersosiaalinen mut siinä vaiheessa kun näet kiinnostavan miehen, muutut ihan normaalin kaavan mukaan kylmäksi jääkalikaksi ja illalla mennessäsi nukkumaan kiroat, kun se vitun idiootti ei uskaltanu tulla juttelemaan. Eli älä sääkään siellä yritä selitellä ja puolustella. Nimim. Hehheh kirjotti täyttä asiaa.


      • taisin jättää
        kerron sinulle kirjoitti:

        "Mikä oikeastaan lasketaan aloitteeksi? Itse olen ainakin oppinut sen verran sosiaaliseksi, että saatan aloittaa jonkinlaista tyhjänpäiväistä keskustelua ilman minkäänlaisia syvempiä tarkoituksia.

        Nimim. teenkö siis tietämättäni jatkuvasti aloitteita?"

        et tee. On se ihanaa että olet supersosiaalinen mut siinä vaiheessa kun näet kiinnostavan miehen, muutut ihan normaalin kaavan mukaan kylmäksi jääkalikaksi ja illalla mennessäsi nukkumaan kiroat, kun se vitun idiootti ei uskaltanu tulla juttelemaan. Eli älä sääkään siellä yritä selitellä ja puolustella. Nimim. Hehheh kirjotti täyttä asiaa.

        jotain olennaista mainitsematta. Minä kun yritin ilman minkäänlaista sukupuoliasetelmaa vain selvittää mitä yleensä pidetään aloitteena.

        Kas kun minä olen mies, ja lähinnä pähkäilin pidetäänkö noin kansainvälisen mittapuun mukaista small talkia täällä tuppisuisten suomalaisten keskuudessa jo lähes kosintana.

        Veikkaan että tyttöystäväni hermostuu pahemman kerran siinä vaiheessa kun alan nähdä kiinnostavia miehiä...


    • Nainen.

      Minä ainakin olen aina saanut itse tehdä aloitteet. Onkin sitten aivan eri asia onko miehet olleet näistä minun lähestymisyrityksistä mielissään.

      • kyllästetty

        Aivan samaa mieltä kanssasi. Mies, josta olen ollut pitkään kiinnostunut, kehuu kyllä tekemääni ruokaa, ja vastailee viesteihin ja puhelimeen, mutta tunteista ei mitään tietoa. Aivan kuin tunteet olisivat "tabu" hänelle.

        Olen tehnyt selkeästi tunteeni häntä kohtaan selväksi, mutta aikani olen myös kunnioittanut hänen etäisyyden tarvettaan... tai mitä lie... Ehkä olisi aika luovuttaa. Kaksilahkeiset ei oikein iske.
        Itsekästä kiduttaja-porukkaa! ;)


    • Pistemies

      Onhan tämä jo moneen kertaan sanottu, mutta sanotaan taas.

      Ehdottomasti tuo lähestyminen on molempien sukupuolten juttu ja naisten tulisi rohkauistua myös yhä enemmän iskemään miehiä, jotta miehillä ei olisi pelkästään tätä taakkaa kannettavana. Nykyään näkee sentään tasokkaitakin naisia iskemässä miehiä, mutta ikävän usein he ovat vielä näitä munan vonkaajia, jotka etsivät vain yhden yön suhteita.

      Itse kyllä voin tehdä alotteita, mutta mieluusti niitä kyllä vastaankin otan. Ihan sama minulle oikeastaan kumpi sen aloitteen tekee kunhan se vain tehdään. Jos toinen osapuoli ei aloitteen jälkeen ota vuorollaan askelta lähemmäs niin silloin en jaksa kyllä usein tilannetta sen ihmeemmin jatkaa, koska en halua kumppanikseni tai edes yhden yön juttuun mitään passiivista könttiä, jonka mielestä miehen tulee tehdä kaikki. Tasa-arvoa kannattavia ihmisiä kun arvostan. Sitäpaitsi tuollaisia pelejä pelaavien naisten kanssa on vaikea itsekin olla oma itsensä ja silloin kun en voi olla sitä mitä oikeasti olen niin en tunne oloani kovin mukavaksi ja sen myötä kiinnostukseni laantuu.

      • puhuu asiaa!

        Hyvin analysoitu! t. toinen samanlainen.


    • Idioottimaista

      Noinhan se vaan on että naiset keksii hautaan saakka erilaisia tekosyitä joilla voivat perustella itselleen ja/tai muille oman passiivisuutensa. "Luin juuri hyvän parisuhdeoppaan. Siinä sanottiin että naisen kannattaa tutustumisvaiheessa olla passiivinen ja antaa miehen viedä. Miehet tykkäävät siitä!"

    • Jani-Mies

      onkin tullu viestejä! Tuolla on moni juttu jo sanotukkin etten viitsi tähän enää uudestaan laittaa. Kovin hiljaista on naisten puolelta ollu.. muutamaa poikkeusta lukuunottamatta tietenkin.

      • Jani-Mies

        että hiljaista on ollu siinä mielessä ettei naiset oikein osaa kunnolla perustella passiivisuuttan, "se vaan on sillai ja piste" tuntus olevan se yleisin vastaus naisilta?


      • tehnyt..
        Jani-Mies kirjoitti:

        että hiljaista on ollu siinä mielessä ettei naiset oikein osaa kunnolla perustella passiivisuuttan, "se vaan on sillai ja piste" tuntus olevan se yleisin vastaus naisilta?

        Sait aika sotkun aikaan yhdellä moton käännöksellä, heh!
        Sitä paitsi se oli "miten mies isketää" palstalla missä tuo motto oli.


      • Hehheh! :D
        tehnyt.. kirjoitti:

        Sait aika sotkun aikaan yhdellä moton käännöksellä, heh!
        Sitä paitsi se oli "miten mies isketää" palstalla missä tuo motto oli.

        tähän tulikin niin silti täytyy ihmetellä naisten vaitonaisuutta. Tääkin ketju koostuu enimmäkseen parista pidemmästä väittelystä vain muutaman naisen kans.


      • (tein just aloitteen)
        Hehheh! :D kirjoitti:

        tähän tulikin niin silti täytyy ihmetellä naisten vaitonaisuutta. Tääkin ketju koostuu enimmäkseen parista pidemmästä väittelystä vain muutaman naisen kans.

        Onhan täällä vaikka kuinka monta naista kertonut omat näkemyksensä ja sä olet ainoa joka inttää vastaan :) Mutta ihan kiva, on tässä saanut hymistä kun noita sun juttuja on lukenut. Esim. toi aloitteen teoria oli ihan mahtava, jossa selvennät että aloite on sanoa jollekin "hei". Tutuille ei voi tehdä aloitetta, koska jompikumpi on jo sanonut "hei" :D

        Tääkin oli hyvä, kun joku kyseenalaistaa sun tiedot naisten ajatuksista:

        "Olipas säälittävä yritys mitätöidä kaikki mun kirjoitukset! :D Olen jutellut ihan tarpeeksi muiden miesten kanssa."

        Ei ihme jos ei naiset oikein viitti osallistua keskusteluun jossa joku väittää jo tietävänsä kaikkien todelliset mielipiteet ja joka käänteessä vain vänkää vastaan ja haukkuu muut vielä valehtelijoiksi. Kun ethän sinä oikeasti voi tietää mitä joku toinen ajattelee, vai? Eli omat perustelusi ovat niin heppoisia ettei ehkä viitsi kuluttaa aikaansa vastatakseen, koska mitään takaisin ei tule kuin "hehheh" ja yritys saada toinen hermostumaan.

        Mutta kelpaa mulle, jatketaan!

        PS. Ei noista sun hymiöistä kukaan hermostu, meillä naisillahan menee hyvin kun ei tarvi kuin istua perseelleen niin miehet pörrää ympärillä. Miksi meitä kiinnostaisi sinun pokaamisongelmasi :D :D


      • Hehheh! :D
        (tein just aloitteen) kirjoitti:

        Onhan täällä vaikka kuinka monta naista kertonut omat näkemyksensä ja sä olet ainoa joka inttää vastaan :) Mutta ihan kiva, on tässä saanut hymistä kun noita sun juttuja on lukenut. Esim. toi aloitteen teoria oli ihan mahtava, jossa selvennät että aloite on sanoa jollekin "hei". Tutuille ei voi tehdä aloitetta, koska jompikumpi on jo sanonut "hei" :D

        Tääkin oli hyvä, kun joku kyseenalaistaa sun tiedot naisten ajatuksista:

        "Olipas säälittävä yritys mitätöidä kaikki mun kirjoitukset! :D Olen jutellut ihan tarpeeksi muiden miesten kanssa."

        Ei ihme jos ei naiset oikein viitti osallistua keskusteluun jossa joku väittää jo tietävänsä kaikkien todelliset mielipiteet ja joka käänteessä vain vänkää vastaan ja haukkuu muut vielä valehtelijoiksi. Kun ethän sinä oikeasti voi tietää mitä joku toinen ajattelee, vai? Eli omat perustelusi ovat niin heppoisia ettei ehkä viitsi kuluttaa aikaansa vastatakseen, koska mitään takaisin ei tule kuin "hehheh" ja yritys saada toinen hermostumaan.

        Mutta kelpaa mulle, jatketaan!

        PS. Ei noista sun hymiöistä kukaan hermostu, meillä naisillahan menee hyvin kun ei tarvi kuin istua perseelleen niin miehet pörrää ympärillä. Miksi meitä kiinnostaisi sinun pokaamisongelmasi :D :D

        "PS. Ei noista sun hymiöistä kukaan hermostu, meillä naisillahan menee hyvin kun ei tarvi kuin istua perseelleen niin miehet pörrää ympärillä. Miksi meitä kiinnostaisi sinun pokaamisongelmasi :D :D"

        Niinpä, perseellännehän te vain istutte kun ette aloitteita uskalla tehdä. Ja kuten täältäkin voi katkerien naisten viestejä usein lukea niin selvästikin se passiivinen taktiitta tuottaa parhaan tuloksen, eli paljon onnettomia suhteita ja liudan ex-miehiä. ;)


    • jotta he voivat

      järkeillä itselleen ja muille omaa passiivisuuttaan. Aina kun tämä aihe nostetaan esille niin huomataan kuinka heikoilla naiset on, heillä ei ole muuta sanottavaa asiaa kuin "miesten kuuluu tehdä aloite, jänkäti jänkäti lässyn lässyn!" :D

      • qwetrerget

        mistä miehet täällä vinkuvat: Naiset eivät tee aloitteita ja naiset lutkailevat. Tässä tietenkään eivät putkiaivot näe mitään ristiriitaa.

        Aivan taas tyypillinen oikosulku kurkiaisissa naisella, aloitteiden tekeminen ei liity lutkailuun millään tavalla, jos naiset lähestyisivät miehiä parisuhteellisessa mielessä lienee tarkoitus, jos keksit sen liittyvän jotenkin siihen että joku nainen toimii siemenkulhona 100 miehelle kerro ihmeessä.


    • Ujompi

      Minut leimataan ylimieliseksi ujouteni takia. Ujona olen siis passiivinen, sen myönnän.
      Ujous on kuulunut temperanmenttiini pienestä pitäen ja olen kyllä vuosien saatossa tullutkin rohkeammaksi. Valitettavasti ujoutta ei nykyajan yhteiskunnassa usein hyvällä katsota.

      • persoonallisuus

        asioita. Yksi tahtoo pitää esitelmää sen takia että haluaa olla esillä, toinen pitää asiallisesti itse sisällöstä ja kolmas ei halua lavalle ollenkaan. Täytyisi olla vaihtoehtoisesti kirjallinen mahdollisuus mm. kouluissa. Esille pyrkijät pitävät huolen vittumaisuudellaan siitä, ettei kukaan muu ole äänessä. V* tut kukaan sellaisille haluaa esitelmöidäkään.


    • nääh, jos mää olisin luottanut tuohon ensin mainittuun mottoon, yksin olisin (luultavasti) jäänyt. taikka sit joutunut tyytymään huonoon suhteeseen loppuiäkseni (mikä ei sekään ollut kaukana)
      kohdattuani lopulta miehen joka heti alkuun uskalsi olla oma itsensä, rehellisesti, mitään "pelejä" pelaamatta, tietoisesti lähdin viemään keskustelua siihen suuntaan et olisin hyvinkin kiinnostunut, ja samaan aikaan hänkin teki samoin, kunnes kumpikaan ei voinut muuta kuin tunnustaa tunteensa..
      ja tässä sitä ollaan, avoliitossa ja kihloissa :)

      murri

    • 2§12§§w2§

      olen tavannut tällaisia prinsessa poikia. he ovat tavattoman herkiä jos joku sanoo heille totuude tai kritisoi pikkuisen, heti vedetään herne nenään, koska heidän täytyy saada olla prinsessoja . Todella vaikea luonnetyyppi. "my way or the high way" on heidän motto. He ei nöyrry. Nirppoja.

    • ruma totuus, sori

      Kuules Jani-Mies,

      kyllä niitä aloitteellisia, aktiivisia naisia on. Jos naista KIINNOSTAA, hän on aktiivinen.

      Jos vaikuttaa siltä, etteivät naiset ole aktiivisia ja aloitteellisia SINUN seurassasi, se johtuu siitä, ettet sinä kiinnosta heitä. Tuskin sinäkään olet aloitteellinen ja aktiivinen naista kohtaan, joka ei kiinnosta sinua yhtään?

      Minä olin itse aikoinani aloitteellinen ja aktiivinen nainen, kun tapasin kiinnostavan miehen ja nyt olen onnellisesti naimisissa tuon miehen kanssa. Kyllä kannatti!

      • lonelyrider78

        ei todellakaan ole aktiivisia naisia juurikaan.Siitä tulee niin arvoton ja ei haluttu olo että sen takia en naisten kanssa viitsi olla.


    • Fweflfmsdkldfmkldf

      Naisen passiivisuus on täydellinen tapa sekä pönkittää naisen itsensä itsetuntoa - että myöskin romuttaa johdonmukaisesti kaikki suhteensa pysyvästi ja toistuvasti.

      Suhteet, etenkään ne oikeat suhteet - eivät ole mies-nainen suhteita vaan ne ovat IHMIS-suhteita. Ei ole sattumaa että me puhumme juurikin ihmissuhteista kun puhumme merkityksekkästä suhteista.

      Ihminen asettaa toiselle ihmiselle häneen kiintyäkseen tiettyjä vaatimuksia. Yksi näistä vaatimuksista - ehdoton sellainen - on vastavuoroisuus. Ilman vastavuoroisuutta ei ole ihmissuhdetta joka pysyy.

      Sensijaan mies-nainen suhteissa miehille on annettu aktiivisen vetäjän rooli. Naisille on varmasti erittäin mieluisaa olla liehittelyn kohde - mutta jos ajatellaan että tästä kuviosta pitäisi syntyä IHMIS-suhde silloin se vaatii vastavuoroisuutta. Odottaessaan miehen aktiivisuutta, miehen johtoasemaa ja miehen kantavan naista kohti suhtdetta on kyse ihmissuhdeperspektiivistä siitä että nainen ottaa lainaa mieheltä.

      Kai se on selvää että joku joka ottaa jatkuvasti lainaa muttei maksa velkojaan koskaan ei ole joku joka pidetään kuviossa kovinkaan pitkään? Miehet kirjaimellsiesti juoksutetaan loppuun. Usein jo naisen huomion saaminen on kuluttava prosessi ja mies on hyvin vähäenergiainen yleensäkään naisen huomion saatuaan. Jos tästä vielä pitää jatkaa liehittelyä ja yksipuolisuutta niin mies väsyy, kuka tahansa mies väsyy ihmissuhde-perspektiivistä katottuna. Tuossa vaiheessa nainenhan on jo suorastaan harrastanut sosiaalista väkivaltaa miestä kohtaan.

      Vain pelimiehet ja vastaavat pystyvät toimimaan tällä kentällä koska heidän panostamansa asiat ovat äärimmäisen halpoja - pelimies ei panosta oikeita tunteita vaan leikittyjä/näyteltyjä tunteita. Pelimies ei tuhlaa aikaansa pidempikantoiseen toiveikkuuteen vaan hänellä on valmiina halpa visio siitä mikö on suhteen sisältö, jolloin hän tietää että liehittelytyön ja palkkion välinen kytkös on hänen kannaltaan tuottava joka saa hänet jaksamaan. Pelimies ei tuhlaa aikaa naisen miettmiseen naisen kohtaamisien välillä, toisin kuin inhimillisesti toimiva aitoja asioita haluava mies. Pelimies toimii itsensä ja energiansa kannalta edullisimmalla mahdollisella tavalla ja siksi hän jaksaa pidemmälle kuin muut miehet - pelimiehen kanssa sitten ei myöskään mitään saa aikaiseksi mutta saapahan nainen halvan huomionsa näkemättä liikaa vaivaa.

      Koko naiskollektiivi on valtavassa velassa miehiin nähden nähdyn vaivan ja annetun huomion suhteen.

      • LopenHarmistunut

        Onpa todella totuudenmikainen, fiksu ja asiallinen kommentti.


    • Nainen194444

      Itse tykkään että mies tekee aloitteen, eikä se mielestäni ole ylimielistä koska ei se tarkoita että ajattelisin olevani jotenkin parempi kuin toinen. Haluan varmistaa etten ole mikään perässä roikkuja. Ja en halua mieheltä mitään muuta kuin että hän on omaitsensä..siinä yksi piirre mikä sai minut kiinnostumaan nykyisestä miesystävästä. Hänen suustaan tuli hauskaa läppää ja aika rohkeaa sellaista vaikka ei oltu kauaa tunnettu mutta se sai hänet erottumaan muista.

      • ahdistaa

        On se sikäli ylimielistä että haluat jättää miehen mahdolliseen perässä roikkujan asemaan. Toiselle tarjoat roolia joka ei sinulle kelpaa.


      • Anonyymi
        ahdistaa kirjoitti:

        On se sikäli ylimielistä että haluat jättää miehen mahdolliseen perässä roikkujan asemaan. Toiselle tarjoat roolia joka ei sinulle kelpaa.

        No jos mies jättäytyy tuollaiseen asemaan niin on paskansa ansainnut ja vakka löytänyt kantensa.

        Tässä uskotellaan että naisella on varaa valita yksipuolisesti.

        On toki, mutta yksipuolisesti vain paskoista vaihtoehdoista. Hyvät vaihtoehdot tarvitsevat yhteistyötä asiallisen miehen kanssa. Tällöin naisen suhdeongelmat ovat ihan oikeasti sen naisen omaa syytä, itsepähän poimii deittimateriaalinsa ja toimii tavalla joka karkoittaa järkevät ja itsetuntoiset miehet.


    • Kgllvllö

      Taas näitä katkeria suomimiehiä, jotka ovat katkeria sillä itsellä on paineet naisista jne. Ja kuvittelee tietävänsä naisista kaiken.. voihyvää päivää

      • isältäopittua

        Kotoaan ovat oppineet asenteensa naisiin, isältään. Luulevat, että naiset ovat rinnakkain miesten kanssa vaikka aina on ollut niin ja aina tulee olemaan, että naiset ovat vähäsen niinku että ei kiinnosta ihan niin paljoo, ja sehän nyt on ihan luonnollista kun ovat kauniimpia ja viisaampia kuin miehet, ellei sitten oo jotain erityistä kyseessä.


    • Kfei

      Jos kerran näin muka on miten sanot, niin mitä tämä urputtaminen ja säälittävä valitus auttaa? Luuletko että tämä muuttaa puolet väestöstä yhtä upeiksi mahtaviksi ihmisiksi kuin te miehet luulette olevanne, noei ketään kiinosta jonkun miehen valitus joka on vähän pahalla mielellä kun ei naisia saa itselleen.. ja sitten laitetaan syy muille👍🏻

      • ghei

        Auttaa se sen näkemään ettei kannata olla naisten kanssa ja naisten miesten kanssa.Siis heterosuhteet on kapitalistinen luonnottomuus,ei siinä ole kyse mistään oikeasta tai tasa-arvoisuudesta.


    • Huh2

      Sitten tietenkin pitää miettiä asiaa myös niiin, että kun tarjolla on aktiivinen ja passiivinen, mies... aktiivinen järjestää, tarjoaa ja huolehtii ja passiivinen on kiinnostunut lähinnä omasta itsestään, niin kumpaan suuntaan kuppi kallistuu.

      Kukaan itseään kunnioittava nainen EI älä miesten perään haikailemaan. Voi kuulostaa kusipäiseltä, mutta jos mies on oikeasti kiinnostunut, hän tekee aloitteen ja hoitaa kaiken muunkin.

      • Pohtija

        Itse taas ajattelisin enemmänkin niin, että tutustuminen on mahdollisuus havainnoida sitä miten keskinäinen dynamiikka toimii. Voin olla väärässä ja edustaa marginaaliosaa miehistä, mutta itselleni on tärkeää että tietynlainen vastavuoroisuus lähtee käyntiin jo suhteellisen varhaisessa vaiheessa eikä kumpikaan joudu kannattelemaan tutustumista yksin. Jos koen että vedän tutustumista yksin ilman vastavuoroisuutta, näen sen huonona merkkinä tasapainoisen dynamiikan toteutumisesta myöhemminkään - toki tietysti ääritilanteessa sama myös toisin päin. Oma ihannetilanteeni on se, jossa molemmat tasapuolisesti pyrkivät tekemään tutustumisen toiselle helpoksi ja miellyttäväksi.


      • Anonyymi

        Paskapuhetta!

        Itse en edes kiinnostu jos joudun tekemään aloitteen ja hoitamaan kaiken muunkin. Jos tämä on se miten suhde saatetaan alkuun niin sama epätasapaino tulee jatkumaan kunnes suhde repii itsensä kappaleiksi.

        En ala rakentamaan mitään mikä jo alusta vaikuttaa epätasapainoiselta. En kunniota ketään joka odottaa mieheltä tuota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskapuhetta!

        Itse en edes kiinnostu jos joudun tekemään aloitteen ja hoitamaan kaiken muunkin. Jos tämä on se miten suhde saatetaan alkuun niin sama epätasapaino tulee jatkumaan kunnes suhde repii itsensä kappaleiksi.

        En ala rakentamaan mitään mikä jo alusta vaikuttaa epätasapainoiselta. En kunniota ketään joka odottaa mieheltä tuota.

        Ja ketkä tekevät yksipuolisesti aloitteen? Millaiset miehet?

        - Pelimiehet
        - Miellyttäjä-tossut
        - Epätoivoiset
        - Naistenmiehet jotka nauttivat suhteen alkukuukausista ja dumppaavat sinut kun arki alkaa

        Siinä on sankarimateriaalisi jotka toimivat niinkuin sinä haluat.


    • Anonyymi

      Mä olen tavannut kahdenlaisia naisia.

      30v sitten kun olin parikymppinen niin omaikäinen nainen tuli ja sanoi suoraan mitä oli miettinyt minusta.

      Tässä lähemmässä historiassa on yksi nainen jonka ikää en osaa määrittää tuli lähelle ja teki itsensä tietyksi.

      En tiedä mitä nykyinen maailma kännyköiden kanssa olisi vaikuttanut 30v sitten, mutta nykyajassa ollut tilanne olisi eri jos tämä nainen olisi hiljaisuuden sijaan kaivanut taskustaan palan paperia ja kirjoittanut esim. numeron tai s-postin ja antanut minulle kapulan.

      Hiljaisuusko on passiivisuutta jos ei saa suuta auki ja ehdota vaikka kaveruutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1831
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1164
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    Aihe