Hyvä kampaaja Vaasasta?

Paksupehko

Tietäiskö kukaa mikä olis Vaasassa hyvä paikka mennä leikkauttamaan hiukset? Keskustelua on ollu jonki verran tällä palstalla ja ehdotettiin esim. Rantasalonkia. Olisko muita ehdotuksia? Toiveena olis löytää sellanen ammattitaitonen ja trenditietonen kampaaja joka osaa leikata nuorten aikuisten (naisten) eli 20-30v. hiuksia. Oon muutamassa paikassa käyny enkä ollu hirveen tyytyväinen lopputulokseen. En viittis taas vaan tuurilla kokeilla seuraavaa.

60

14639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .................

      missä olet käynyt? että tietää ainakin mitä paikkoja välttää ;)

    • FairyC*

      Itse suosittelen Hair Company Anna&Mioa, joka löytyy juna-aseman yhteydestä. Paikassa on osaavat ja trenditietoiset kampaajat eikä hintakaan päätä huimaa.

      • Mette0303

        Minun päätäni ainakin huimasi kun 30 minuutin perus siistimisleikkaus maksoi 35 euroa!!


      • Mielensäpahoittaja100

        Itse en myöskään suosittelisi, oma värini meni täysin pieleen. Ainut pyyntöni oli että kunhan ei tule kellertävä väri ja sehän sieltä tuli.. Harmitti kun vielä pieleen mennestä maksoin reilusti yli 130 euroa tässä paikassa.


      • StudiosKuitenkinYkkönen
        Mielensäpahoittaja100 kirjoitti:

        Itse en myöskään suosittelisi, oma värini meni täysin pieleen. Ainut pyyntöni oli että kunhan ei tule kellertävä väri ja sehän sieltä tuli.. Harmitti kun vielä pieleen mennestä maksoin reilusti yli 130 euroa tässä paikassa.

        Haloo, joku vastailee lähes 10 vuotta vanhoihin juttuihin.


      • Anonyymi
        StudiosKuitenkinYkkönen kirjoitti:

        Haloo, joku vastailee lähes 10 vuotta vanhoihin juttuihin.

        Parempi myöhään kun ei ollenkaan.


      • Anonyymi

        Käyty on kauheet hinnat ja lähinnä sentin leikkasi ja upeesti föönäs laitto näytti kivalta paitsi ei enää pesun jälkeen kotona ei saa samalla lailla ei kiitos


    • tähän mennessä

      Maija Kuivasniemi huutoniemellä

      • "Kaljupää"

        Maijalla on toinen liike Raastuvankadulla, olisiko no 20. Mehiläistä vastapäätä.
        P.S. Vaimon suositus


      • just se
        "Kaljupää" kirjoitti:

        Maijalla on toinen liike Raastuvankadulla, olisiko no 20. Mehiläistä vastapäätä.
        P.S. Vaimon suositus

        Parturi-Kampaamo MAija Kuivasniemi on muuttanu Raastuvankatu 1. kirjastoa vastapaatä ja toinen liike huutoniemellä. :)


    • ollakin

      Jaaha, taas yksi epätoivoinen yrittäjä mainostaa firmaansa keskustelupalstalla.... Eikö rahat riitä "oikeaan" mainontaan?

      Lähin hyvä löytyy Tampereelta, sillä hyviä Vaasassa ei ole. SInällään siis väärin esitetty kysymys.

      • Asiaa.

        Taas on joku vähä älyinen , päässyt sekoilemaan
        ilmeisisti Huutoniemen kirjaston koneella.

        Älä sekaannu toisten asiallisiin viesteihin!


    • NeNeh

      Ite oon käynyt Trendyssä, jossa palvelu on ollut erinomaista ja kaikin puolin hyvää, mutta oma vakkari-kampaaja muutti muualle.
      Nyt olen pari kertaa kokeillut Artisticaa, joka on ollut.. välttävä.
      Lienee aika palata vuosien takaiselle kampaajalle, joka taitaa hyvin lyhyiden hiusten leikkuun (itellä kylläkin nyt pitkät hiukset) HairCompanyyn. Muutama kaveri siellä käy ja tukat on olleet hyvän näköisiä (ollaan kanssasi saman ikäisiä) ja kuulema usein HairCompanyn "tytöt" käyvät kouluttautumassa.
      Studiosta moni on kehunut, itsellä ei kokemusta.

      Oma kokemukseni/mu-tu on, että monta hyvää kampaamoa on myös keskustan ulkopuolella kuten esm. Palosaarella..

      Mitä kampaamoita olet jo kokeillut...?

      • Paksupehko

        Mixtossa, Jonna & Joonaksessa, Muotiparturissa, neljännen paikan nimee en enää muista. En voi sanoo, että ne olis ollu huonoja, mutta en vain ollu täysin tyytyväinen lopputulokseen. Eli 1. ajatus oli korkeintaan "ok", mutta ei "vau". Jotku taas on kovastiki kehunu noita em. paikkoja eli on se myös henk.koht. kokemus, että mitä mieltä on paikasta. Luulenpa, että seuraavaksi kokeilen tuota HairCompanya..


    • meisinkimies

      Ite oon käyny muutaman kerran tos HairCompanyssä, ja täytyy sanoo että tosi tyytyväinen oon ollu. Loistavaa palvelua, kaikinpuolin osaavaa ja mukavia tyttöjä ovat kumpikin :)

    • Entinen asiakas

      Kävin pilaamassa tukkani HairDotissa Aliinalla - välttäkää sitä!

    • juurikin niin

      Kun käy joka kerta eripaikassa, saa paremmin näkemystä missä on edullista ja osaavaa, se kallein ei ole aina paras.

      • HarmaataTalouttako

        Kallein ei ole aina paras, mutta halvin on aina epäilyttävin.


    • kampaaja kakkonen

      Ja on aika jännä juttu, kaikkia ei voi aina miellyttää, mutta välillä on niin tyytyväisiä asiakkaita ja välillä ei tykätä ollenkaan, :) Joten siksi ei kannata kuunnella kenenkään mielipidettä vaan kokeilla itse ja kertoa selvästi minkälaisen leikkauksen haluaa.
      Joskus kerrotaan muuta ja halutaan muuta ja silloin on aika vaikeata olla ajatustenlukijana.
      Terveisin vaan kampaaja joka puhuu ja kyselee, mutta silloinkaan ei aina päästä tulokseen mihin halutaan.

    • hairlekiini

      Hairlekiini rewelissä. Mariela on tosi taitava. En enää muille mee

      • VsaYrittäjät

        Vaasassa on vain kaksi paikkaa joihin ei kannata mennä.


      • Kaisa-1

        Missä kaikki Studioksen taitavat kamppajat ovat ?Kaikki ovat lähteneet pois


      • Anonyymi
        VsaYrittäjät kirjoitti:

        Vaasassa on vain kaksi paikkaa joihin ei kannata mennä.

        Joo Camomilla toinen niistä oikeen juoru keskus haukkuu asiakkaat maan rakoon toisille asiakkaille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo Camomilla toinen niistä oikeen juoru keskus haukkuu asiakkaat maan rakoon toisille asiakkaille

        Kannattaa olla koulutus ja myös asiakaspalvelun taidot.


    • HuippuPaikka

      Studios on paras. Lähes 30 vuotta käynyt.

      • jhftkk

        No mitkä ne 2 paikkaa on joihin ei kannata mennä?


      • Anonyymi
        jhftkk kirjoitti:

        No mitkä ne 2 paikkaa on joihin ei kannata mennä?

        heikot jäät ja toinen on....


    • Psoriasis

      Kaikkiin voi mennä kun muistat vaan ettet puhu mitään mikä ei saa mennä koko Vaasan korviin😁

      • JäätKiinni

        Onko tylsää yövuorossa ??
        Ja sinähän se vaasan suurin vittuilija ja paskanjauhaja olet.


      • SeinilläkinKorvat

        Niin tai nauhalle.


    • LakiaNoudattava

      Täytyypä miettiä!

    • Liimalettituulitukka

      Tässähä näitä, taas!

    • Kalliithinnat

      Kaikki parturi-kampaajat osaavat tasoittaa pitkien hiusten latvat hyvin. Hinta on työhön nähden aivan hurja. Pyydän nykyään mieheni tasoittamaan latvat ja lopputulos on yhtä hyvä kuin ammattilaisen tekemänä. Rahaa säästyy.

      • Anonyymi

        Itselläni myös pitkät hiukset. Niiden latvojen tasaamisesta kampaajat laskuttavat todella hurjasti vaikka työ on helppoa eikä vaadi paljoa aikaa.


      • Anonyymi

        Ei osaa tasoittaa kaikki, mulle pätkittäin hiukset vain pyysin tasausta vaan!!!


    • Anonyymi

      Mistä löytyy Vaasasta hyvä parturi (värjäys leikkaus, oma vakkari vaihtanut alaa)?
      Hyvällä tarkoitan hyvän jäljen lisäksi sitä, että suu ei käy koko ajan ja ei revi päänahkaa verille. Inhoan taukoamatta räpättäviä ja haluan olla rauhassa, kun hiuksia käsitellään.

      • Anonyymi

        Ainakaan Cameleont’iin ei kannata mennä, eukko ei ymmärrä mitä tarkoittaa latvojen tasaus ja siistiminen!!
        Saat sellasenkin pätkityn siilin eilä edes tasasen, ja juicen takatukan!!!
        Per......le!!!!!


    • Anonyymi

      On varmaan olemassa partureita jotka neitsyitä, yhtä varmasti kun rehellisiä
      autokauppiaita....

    • Anonyymi

      Salon Blue. Präntööllä.

    • Anonyymi

      Terveyskeskus tilaa Kampaamon ja Parturin aikoja,Lähetteellä
      Hygenian hoito kuuluu sairaan hoitoon.Ei kenekään tarvitse hiuksissaan pöpöjä kantaa. Suhkotaisen edullinen.!2023.Eläkeläisille tulevat kotiakkin.

      • Anonyymi

        Vain niin, hyvä.


    • Anonyymi

      Raija Ketola paras. Hoitaa työnsä hyvin ja on fiksu. Ammattitaitoinen kaikin tavoin, ei juoruile saati puhu asiakkaiden asioita eteenpäin kenellekkään. Luotettava, kannattaa kokeilla.

    • Anonyymi

      Tuo Vaasan Cameleont on aivan per.....sitä koko lafka, kampaaja ei kuuntele eikä usko asiakasta ollenkaan!
      Tässä nyt yritetään kasvattaa hiuksia edes vähän ennenkuin menen muualle apua pyytämään!

      • Anonyymi

        Tuo cameleontin kampaaja on jämähtänyt jonnekkin 70 luvulle kun permanentteja harrastettiin!
        Kaikkien vähänkin taipuisat jiukset pitäis saada kiharalle! Ja vsikka ssiakas ytityää selittää miksei halua tai onnistu!


    • Anonyymi

      Etsin rohkeata kampaajaa 70+ pyöreäkasvoiselle, puolipitkät hiukset omistavalle naiselle.

      • Anonyymi

        Potta päähän ja leikkaa itte!


      • Anonyymi

        Salon Blue, Präntöölllä.


    • Anonyymi

      Vanha sanonta pitää kyllä paikkansa: kaikki ......ei ole partureita, mutta osa partureita on hu...siis huonoja.

    • Anonyymi

      Kotiparturit ovat parhaat. Yli 60 vuotta on parturoitu kotona.
      Ihan Kansakoulusta alkaen,hyvin on kelvannut maailman tuulissa.
      Harmmaatakaan ei vielä ole näkyvissä.

      • Anonyymi

        Kaikki hyvin!


    • Anonyymi

      Sukkanauha Liisa .

      • Anonyymi

        Onko ton niminen Vaasassa?


    • Anonyymi

      Kyllähän hyviä on monta. Junaaseman talossa on kuulemma kaikki taitavia ja luotettava paikka.

      • Anonyymi

        Totta turiset!


    • Anonyymi

      Kauppapuistikolla siis todella hyvä parturi-kampaamo. Leikkas hiukset taitavasti.
      Mukava ulkomaalaistaustainen nuorehko mies. Eikä kuittikaan ollut kuin 35€.
      Suosittelen!

      • Anonyymi

        Sua on huijattu tai maksoit muustakin kuin hiustenleikkuusta.


      • Anonyymi

        Kallis parturi oli!


      • Anonyymi

        Joo, nämä uudet ulkomaalaiset osaavat leikata hiukset todella hyvin. Kaveri kävi ja oli leikattu aika vaikea malli (mikä ei kaikilta onnistu) just niinkuin piti. Minäkin menin ja olen tosi tyytyväinen. Pesu, leikkaus ja föönäys 35€ ei ole paljon naisten hiuksista.
        Tarjottin vielä teetäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, nämä uudet ulkomaalaiset osaavat leikata hiukset todella hyvin. Kaveri kävi ja oli leikattu aika vaikea malli (mikä ei kaikilta onnistu) just niinkuin piti. Minäkin menin ja olen tosi tyytyväinen. Pesu, leikkaus ja föönäys 35€ ei ole paljon naisten hiuksista.
        Tarjottin vielä teetäkin.

        Kivaa et kelpas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa et kelpas.

        Kyllä kelpaa ja suosittelen!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4399
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1839
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1345
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe