hiustenpidennys lyhyeen hiukseen..

joannamk

mulla on aikas lyhyet hiukset ja tilasin nyt 60cm hiusnauhaa teippipidennystä varten..takaa mun hiukset on n -5cm (niskasta vain 3-4cm), takaraivosta n.8cm ja päältä 8-10cm. ajattelin jo kokeilla miltä näyttäis jos laitan koko päähän tai vain osaksi ns. "takatukan"..kellään kuvia tms kokemusta miltä näyttää..olis kiva nähdä miten on onnistunut muilla lyhyeen hiukseen. vähän tällaista ajattelin, mulla hieman pidemmät hiukset http://www.parturikampaamocool.fi/img/kampaukset/hiustenpidennys4.jpg

32

15697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nvikola

      noin lyhkäsiin hiuksiin et todellakaan saa luonnolliselta näyttävää pidennystä!

      • enhän mä siinä oikeastaan mitään häviä kun kerran hiukset voi käyttää useamman kerran..tuleepahan ainakin kokeiltua, jotkut sanoo että saa ihan hienot. mulla joskus oli sineteillä lyhyeen hiukseen. näytti ihan hyvältä, tosin ne sinetit oli niin suuret et näkyi aina välillä. nyt teippi niin ei pitäis niinkään näkyä.


      • nvikola
        joannamk kirjoitti:

        enhän mä siinä oikeastaan mitään häviä kun kerran hiukset voi käyttää useamman kerran..tuleepahan ainakin kokeiltua, jotkut sanoo että saa ihan hienot. mulla joskus oli sineteillä lyhyeen hiukseen. näytti ihan hyvältä, tosin ne sinetit oli niin suuret et näkyi aina välillä. nyt teippi niin ei pitäis niinkään näkyä.

        sinetit näky, mutta luulet että teippi ei?? teippi näkyy siis paaaljon enemmän mitä sinetti... oletko nyt ihan perillä siitä, mitä hankit ja mitä olet tekemässä? oletko jutellut kampaajasi kanssa asiasta? suosittelisin vielä perehtymistä asiaan. teidän asiasta ammattitaidolla, en ole "vain" harrastelija.


      • nvikola kirjoitti:

        sinetit näky, mutta luulet että teippi ei?? teippi näkyy siis paaaljon enemmän mitä sinetti... oletko nyt ihan perillä siitä, mitä hankit ja mitä olet tekemässä? oletko jutellut kampaajasi kanssa asiasta? suosittelisin vielä perehtymistä asiaan. teidän asiasta ammattitaidolla, en ole "vain" harrastelija.

        mitä teen. ne sinetit oli siis jotain 1,5cm pituiset silloin vuosia sitten kun "kampaaja" ne teki jollain v* liimapyssyllä...varmaan koskaa ollu tehnyt kellekkään ja oon kuullut pelkkää hyvää teipeistä.nehän kuitenkin tulee lähemmäs omaa päänahkaa (ei nyt kuitenkaa kiinni asti..) ja voidaan tehdä korkeammalle kuin sineteillä koska ovat huomaamattomammat.ja mulla nyt kuitenkin tarkoituksena vaan se "takatukka" näin aluksi. oon katsellut kuvia paljonkin ja kysellyt muuallakin kokemuksia ja kuulemma teipit ehdottomasti paremmat kuin sinetit. micro ring taas on ihan hirvee vaikka onkin helppo poistaa..kokeillaan nyt.kerron sitten miten kävi ;) eihän mun hius tuosta kärsi mitenkään ja ne tosiaan voi laittaa uudelleen vaikka heti kun on poistanut.


      • nvikola kirjoitti:

        sinetit näky, mutta luulet että teippi ei?? teippi näkyy siis paaaljon enemmän mitä sinetti... oletko nyt ihan perillä siitä, mitä hankit ja mitä olet tekemässä? oletko jutellut kampaajasi kanssa asiasta? suosittelisin vielä perehtymistä asiaan. teidän asiasta ammattitaidolla, en ole "vain" harrastelija.

        kokemuksia vaan pyysin miten muilla onnistunut..kuulin tuos just että yhdelle tytölle tehty teippipidennys "takatukka" lyhyeen hiukseen ja on luonnollinen ja kaunis.tietysti se riippuu aina myös tekijästä.


      • nvikola
        joannamk kirjoitti:

        kokemuksia vaan pyysin miten muilla onnistunut..kuulin tuos just että yhdelle tytölle tehty teippipidennys "takatukka" lyhyeen hiukseen ja on luonnollinen ja kaunis.tietysti se riippuu aina myös tekijästä.

        okkei, onnea yritykseen :) laita sitten tietoa miten meni, kiinnostaa muakin kovasti! mulla oli itselläni joskus teipit ja olen myös tehnyt niitä paljon, enkä jotenkin saa kuvaa siitä, miten luonnollisilta voisivat näyttää.. teippien huonoin puoli se kun huoltoväli on niin lyhyt, ja olen myös kuullut etteivät pysy yhtä hyvin. palailehhan asiaan! :)


      • nvikola kirjoitti:

        okkei, onnea yritykseen :) laita sitten tietoa miten meni, kiinnostaa muakin kovasti! mulla oli itselläni joskus teipit ja olen myös tehnyt niitä paljon, enkä jotenkin saa kuvaa siitä, miten luonnollisilta voisivat näyttää.. teippien huonoin puoli se kun huoltoväli on niin lyhyt, ja olen myös kuullut etteivät pysy yhtä hyvin. palailehhan asiaan! :)

        minä taas oon kuullut että pysyy hyvin kiinni jos on oikein laitettu. ajattelin pari-kolme kk pitää ja laittaa sitten uudelleen.mut palailen kun teipit on päässä =)


      • oli..
        joannamk kirjoitti:

        minä taas oon kuullut että pysyy hyvin kiinni jos on oikein laitettu. ajattelin pari-kolme kk pitää ja laittaa sitten uudelleen.mut palailen kun teipit on päässä =)

        sinettipidennys noin kuuden sentin mittaisissa hiuksissa ja hyvältä näytti, kun ammattilainen sen oli laittanu. Ensin ne sielä kampaamossa vähän arkaili, että voiko noin lyhyeen laittaa, mutta koska mulla oli käytännössä kaikki hiukset saman mittasia eli missään ei ollu mitään selkeetä suoraa rajaa mihin hiukset loppu ni hyvin ne omat hiukset naamioitu sinne pidennyksen sekaan.

        Ainut huono puoli oli se, et omat hiukset ei ylettäny ponnarille, joten oli aina oltava hiukset auki. Mutta ainakin sinetti piiloutuu tosi hyvin lyhyeen tukkaan, ja pystyy ottaan koko pään pidennyksen ihan hyvin, eikä niitä hiuksia tarvinu yhtään edes leikellä sellakseks revitymmän näköseks latvasta, kun ei mun oman hiuksen pituus erottunu yhtään sieltä seasta.

        Ainut oli, et joutu tekeen sen pidennyksen niin, et jakaus oli keskellä päätä, et sai niitä sinettejä paljon ylemmäks, kun sivujakauksella, et ne lyhyet päälihiuksestkin pysy erottumattomissa. Mutta siis ainakin sinetit onnistuu, teipistä en tiedä.


      • oli.. kirjoitti:

        sinettipidennys noin kuuden sentin mittaisissa hiuksissa ja hyvältä näytti, kun ammattilainen sen oli laittanu. Ensin ne sielä kampaamossa vähän arkaili, että voiko noin lyhyeen laittaa, mutta koska mulla oli käytännössä kaikki hiukset saman mittasia eli missään ei ollu mitään selkeetä suoraa rajaa mihin hiukset loppu ni hyvin ne omat hiukset naamioitu sinne pidennyksen sekaan.

        Ainut huono puoli oli se, et omat hiukset ei ylettäny ponnarille, joten oli aina oltava hiukset auki. Mutta ainakin sinetti piiloutuu tosi hyvin lyhyeen tukkaan, ja pystyy ottaan koko pään pidennyksen ihan hyvin, eikä niitä hiuksia tarvinu yhtään edes leikellä sellakseks revitymmän näköseks latvasta, kun ei mun oman hiuksen pituus erottunu yhtään sieltä seasta.

        Ainut oli, et joutu tekeen sen pidennyksen niin, et jakaus oli keskellä päätä, et sai niitä sinettejä paljon ylemmäks, kun sivujakauksella, et ne lyhyet päälihiuksestkin pysy erottumattomissa. Mutta siis ainakin sinetit onnistuu, teipistä en tiedä.

        miten pahoin päätä kutitti kun sulla oli nuo sinetit? mulle kampaaja myös suositteli et laitettais sinetit kun pysyy paremmin, tosin tuosta hiusnauhasta olis tehtävä sitten ne sinettihiukset..pelkään että sinetit kutittaa päätä..


      • ..ne..
        joannamk kirjoitti:

        miten pahoin päätä kutitti kun sulla oli nuo sinetit? mulle kampaaja myös suositteli et laitettais sinetit kun pysyy paremmin, tosin tuosta hiusnauhasta olis tehtävä sitten ne sinettihiukset..pelkään että sinetit kutittaa päätä..

        ..mitään kutita. Ei ainakaan mulla. Ne takut on ainoo paska juttu sineteissä, eli omien hiusten tyveen tulee takkuja jos niitä ei jaksa hoitaa aina pesun jälkeen. Mutta jos "rakastaa" hiustenpidennystä niin kyllä niitten takkujen estoonkin jaksaa aikaa kuluttaa. Mulla tuli vaan ekan pidennyksen kanssa takkuja, kun kukaan ei kertonu, et niitä hius tuppoja kannattaa irrotella toisistaan säännöllisesti, ettei ne kietoudu toisiinsa. Mutta joo. Ei siis aiheuta kyllä mitään kutinaa ja ei niitten sinettien olemassa oloo edes tunne ite päässään, kun pari ekaa päivää.


      • QuestOfDarkness
        joannamk kirjoitti:

        enhän mä siinä oikeastaan mitään häviä kun kerran hiukset voi käyttää useamman kerran..tuleepahan ainakin kokeiltua, jotkut sanoo että saa ihan hienot. mulla joskus oli sineteillä lyhyeen hiukseen. näytti ihan hyvältä, tosin ne sinetit oli niin suuret et näkyi aina välillä. nyt teippi niin ei pitäis niinkään näkyä.

        Kuule!

        Täällä on yksi, joka olis valmis tekemään sulle aidon näköiset hiukset!

        Olen nähnyt ja kokenut.. ja tiedä miten saa todella aidot hiukset. Olen perehtynyt juuri tällaiseen.

        Tekisin sulle halvalla sinettipidennyksen.
        Mulla on liimat ja koneet, joten tervetuloa..

        Muhun voit ottaa yhteyttä:

        [email protected]


      • ..ne.. kirjoitti:

        ..mitään kutita. Ei ainakaan mulla. Ne takut on ainoo paska juttu sineteissä, eli omien hiusten tyveen tulee takkuja jos niitä ei jaksa hoitaa aina pesun jälkeen. Mutta jos "rakastaa" hiustenpidennystä niin kyllä niitten takkujen estoonkin jaksaa aikaa kuluttaa. Mulla tuli vaan ekan pidennyksen kanssa takkuja, kun kukaan ei kertonu, et niitä hius tuppoja kannattaa irrotella toisistaan säännöllisesti, ettei ne kietoudu toisiinsa. Mutta joo. Ei siis aiheuta kyllä mitään kutinaa ja ei niitten sinettien olemassa oloo edes tunne ite päässään, kun pari ekaa päivää.

        pitää miettiä tosissaan..mulla tosiaan joskus oli sinettipidennys ja ne ei ollut oikein mukavat. "kampaaja" joka laittoi ne, sanoi et kyllä tavallinen kuumaliima käy. arvatkaas millaiset allergiareaktiot sain! pää kutisi järjettömästi ja tuli kaljuja kohtia. ja eihän niitä saanut pois kuin leikkaamalla. sitten päivää ennen konfirmaatiota leikattiin äidin kanssa hiukset..itku siinä tuli. letit mulla ollut myös ja nekin kutittaneet niin pelkään että oikeat sinetitkin. mutta jos kerran on noin ettei oireile niin sitten hyvä =)


      • QuestOfDarkness kirjoitti:

        Kuule!

        Täällä on yksi, joka olis valmis tekemään sulle aidon näköiset hiukset!

        Olen nähnyt ja kokenut.. ja tiedä miten saa todella aidot hiukset. Olen perehtynyt juuri tällaiseen.

        Tekisin sulle halvalla sinettipidennyksen.
        Mulla on liimat ja koneet, joten tervetuloa..

        Muhun voit ottaa yhteyttä:

        [email protected]

        missä päin suomea teet? itse olen e-p:ltä ja mulla tosiaan tulossa jo teippihiusta 70cm. mutta saahan niistä toki sinettihiuksia tehtyä...paljonko tunti?


      • QuestOfDarkness
        joannamk kirjoitti:

        missä päin suomea teet? itse olen e-p:ltä ja mulla tosiaan tulossa jo teippihiusta 70cm. mutta saahan niistä toki sinettihiuksia tehtyä...paljonko tunti?

        Eli olen pääkaupunkiseudulta.
        Mulla on kaikki välineet.
        Teen 20e/h!

        Eli todella halvalla :) näytän sulle ja kerron kaiken.

        Jos olet kiinnostunut, niin mailaa mulle:
        [email protected]


      • QuestOfDarkness kirjoitti:

        Eli olen pääkaupunkiseudulta.
        Mulla on kaikki välineet.
        Teen 20e/h!

        Eli todella halvalla :) näytän sulle ja kerron kaiken.

        Jos olet kiinnostunut, niin mailaa mulle:
        [email protected]

        mutta matka on todellakin liian pitkä kun junamatkoihin menis pelkästään 80e...kiitos tarjouksesta!


      • QuestOfDarkness
        joannamk kirjoitti:

        mutta matka on todellakin liian pitkä kun junamatkoihin menis pelkästään 80e...kiitos tarjouksesta!

        Joo, nimenomaan matkat on pahoja, mutta ei tässä mitään.. :) Kiitos sullekki!


      • ..sitä..
        joannamk kirjoitti:

        pitää miettiä tosissaan..mulla tosiaan joskus oli sinettipidennys ja ne ei ollut oikein mukavat. "kampaaja" joka laittoi ne, sanoi et kyllä tavallinen kuumaliima käy. arvatkaas millaiset allergiareaktiot sain! pää kutisi järjettömästi ja tuli kaljuja kohtia. ja eihän niitä saanut pois kuin leikkaamalla. sitten päivää ennen konfirmaatiota leikattiin äidin kanssa hiukset..itku siinä tuli. letit mulla ollut myös ja nekin kutittaneet niin pelkään että oikeat sinetitkin. mutta jos kerran on noin ettei oireile niin sitten hyvä =)

        herranen aika kuumaliimalla tehdä! Kuumaliima on askarteluun tarkotettua liimaa, eikä todellakaan sovi hiuksille. Hiuksille on ihan omat liimansa. Askarteluliima on ihan valkoisissa pötköissä, kun taas hiusliima on joko kirkasta (eli oikeastaan keltaista) tai sitten mustaa niinku nämä: http://hairium.com/webshop/product_details.php?p=55


      • x1a
        joannamk kirjoitti:

        missä päin suomea teet? itse olen e-p:ltä ja mulla tosiaan tulossa jo teippihiusta 70cm. mutta saahan niistä toki sinettihiuksia tehtyä...paljonko tunti?

        Ei tuo 70cm (mikäli tarkoitat nauhan pituutta) riitä pidennykseen. Niitä tarvitaan kaksi 90cm nauhaa ja sinetteihin menee 100-120cm nauhan verran hiusta.http://hairium.com/webshop/product_details.php?p=181


      • x1a kirjoitti:

        Ei tuo 70cm (mikäli tarkoitat nauhan pituutta) riitä pidennykseen. Niitä tarvitaan kaksi 90cm nauhaa ja sinetteihin menee 100-120cm nauhan verran hiusta.http://hairium.com/webshop/product_details.php?p=181

        minä sen että hiustenpidennykseen on ihan oma liimansa. vaan silloin 15vuotiaana en tiennyt ja uskoin kampaajaa(ja siitä tosiaan on 7v..)..joo ei varmaan riitä koko päähän tuo 70cm ja kuten olen ilmoittanut, se on teippihiusta jossa teippi valmiina. ja varmaan nyt aluksi kokeilen tuota teippipidennystä. jos ei riitä 70cm koko päähän, laitetaan lisää hiusta. ja tarkoituksena mulla tällainen tms. http://www.parturikampaamocool.fi/img/kampaukset/hiuste npidennys4.jpg kyllä kampaaja sitten tekee ja laittaa mitä vaaditaan.


      • x1a kirjoitti:

        Ei tuo 70cm (mikäli tarkoitat nauhan pituutta) riitä pidennykseen. Niitä tarvitaan kaksi 90cm nauhaa ja sinetteihin menee 100-120cm nauhan verran hiusta.http://hairium.com/webshop/product_details.php?p=181

        Toiseksi, olen niin paljon kuullut huonoa hairiumin aidostakin hiuksesta esim. teipit ei pysy ja takkuuntuu.


      • enhän..
        joannamk kirjoitti:

        Toiseksi, olen niin paljon kuullut huonoa hairiumin aidostakin hiuksesta esim. teipit ei pysy ja takkuuntuu.

        Minä nyt noita hairiumin hiuksia mainostanutkaan vaan se oli anut sivu, minkä pystyin linkittämään, kun tukkusivuille tarvitsisit omat salasanat vaikka linkin tänne löisinkin. Ja ymmärsin kyllä, ettet sinä sitä kuumaliimaa itse oikeaksi luullutkaan vaan tarkoitin tuon kommenttini sille "kampaajalle". Sen on täytynyt olla ammattitaidoton yrittelijä. Mutta eiköhän tuo sama päde muihinkin, kuin hairiumin teippihius nauhoihin, että niitä tarvitaan tuo kaksi 90cm nauhaa. Ja siksi siitä mainitsin, että jos haluat itse tilata ne nauhat niin osaat ajoissa varautua.

        Ja tuosta hairiumin hiuksesta vielä, että siellä taitaa vaan laatu vaihdella ihan hulluna ja siksi ei välttis kannatakkaan niiltä tilata. Siinä olet oikeassa. Ja niiden valmiista teipistähän tuossa ohjeessakin taisi lukea, ettei se pidä pidempiaikaisessa kiinnityksessä vaan siihen täytyy tilata toista teippiä silloin.


      • nvikola kirjoitti:

        okkei, onnea yritykseen :) laita sitten tietoa miten meni, kiinnostaa muakin kovasti! mulla oli itselläni joskus teipit ja olen myös tehnyt niitä paljon, enkä jotenkin saa kuvaa siitä, miten luonnollisilta voisivat näyttää.. teippien huonoin puoli se kun huoltoväli on niin lyhyt, ja olen myös kuullut etteivät pysy yhtä hyvin. palailehhan asiaan! :)

        Nyt on hiukset päässä ja hyvältä näyttää ja tuntuu! teippi on hieman liian leveää (n.2cm kun hairiumilla n.0,5cm. luulis että pysyy paremmin..) muttei sitä kuitenkaan huomaa lähes ollenkaan. kun hiukset tästä puoli senttiä kasvaa, tuntuu varmaan vielä paremmalta. 70cm hiusnauhaa ei kyllä todellakaan riittänyt joten huomenna lisätään vielä tuonne niskaan jonkin verran.alle tunti kesti laittaminen eikä maksanut paljon mitään. Laitan kuvan kun on valmiit ja leikattu! laitan myös kuvan omista hiuksista niin huomaatte miten lyhyeen tosiaan tämä pidennys laitettu


      • kauneuspalvelut
        enhän.. kirjoitti:

        Minä nyt noita hairiumin hiuksia mainostanutkaan vaan se oli anut sivu, minkä pystyin linkittämään, kun tukkusivuille tarvitsisit omat salasanat vaikka linkin tänne löisinkin. Ja ymmärsin kyllä, ettet sinä sitä kuumaliimaa itse oikeaksi luullutkaan vaan tarkoitin tuon kommenttini sille "kampaajalle". Sen on täytynyt olla ammattitaidoton yrittelijä. Mutta eiköhän tuo sama päde muihinkin, kuin hairiumin teippihius nauhoihin, että niitä tarvitaan tuo kaksi 90cm nauhaa. Ja siksi siitä mainitsin, että jos haluat itse tilata ne nauhat niin osaat ajoissa varautua.

        Ja tuosta hairiumin hiuksesta vielä, että siellä taitaa vaan laatu vaihdella ihan hulluna ja siksi ei välttis kannatakkaan niiltä tilata. Siinä olet oikeassa. Ja niiden valmiista teipistähän tuossa ohjeessakin taisi lukea, ettei se pidä pidempiaikaisessa kiinnityksessä vaan siihen täytyy tilata toista teippiä silloin.

        Juu, olkaa tarkkoina tuon teippihiuksen kanssa jossa valmiina teippi!!!

        Kyselin juuri moisesta Hairiumilta koska yksi asiakas oli ostanut sitä hiusta tarjouksesta.

        SE EI OLE B*LONG hiusta jota ainakin mä aina ostan Hairiumilta!!! EI kannata sekoittaa sitä.

        Olkaa siis tarkkoina. Soittakaa ja ysykää niiltä jos epäilyttää!

        Ite suosin liikettä parhaana koska heiltä saa laadukkaita tuotteita. Vaikka puolet halvemmalla saa muualta en laita kuin Hairiumin hiuksia jos ne itse hankin.

        www.merilinna.com


      • kauneuspalvelut kirjoitti:

        Juu, olkaa tarkkoina tuon teippihiuksen kanssa jossa valmiina teippi!!!

        Kyselin juuri moisesta Hairiumilta koska yksi asiakas oli ostanut sitä hiusta tarjouksesta.

        SE EI OLE B*LONG hiusta jota ainakin mä aina ostan Hairiumilta!!! EI kannata sekoittaa sitä.

        Olkaa siis tarkkoina. Soittakaa ja ysykää niiltä jos epäilyttää!

        Ite suosin liikettä parhaana koska heiltä saa laadukkaita tuotteita. Vaikka puolet halvemmalla saa muualta en laita kuin Hairiumin hiuksia jos ne itse hankin.

        www.merilinna.com

        on aika huonoa. viime kesänä laitoin (tietämättömänä) kuiduista avopidennyksen koska se halvempaa ja kysyin hairiumilta soveltuuko koko pään pidennykseen.Luotin heihin ja hiuksen piti pysyä hyvänä noin 2kk heidän mukaansa. pysyi kolme päivää..nyt aitoa hiusta mutta ei hairiumista ja tuntuu hyvälaatuiselta jopa kampaajan mielestä, hieman karheammalta mutta muuten. Hairiumin hiuksista olen kuullut ettei ilmeisesti kovin hyvin pysy, saa nyt nähdä miten tämä mutta tuntuu kyllä että on hyvin päässä, teippi hieman liian leveää..


      • kauneuspalvelut
        joannamk kirjoitti:

        on aika huonoa. viime kesänä laitoin (tietämättömänä) kuiduista avopidennyksen koska se halvempaa ja kysyin hairiumilta soveltuuko koko pään pidennykseen.Luotin heihin ja hiuksen piti pysyä hyvänä noin 2kk heidän mukaansa. pysyi kolme päivää..nyt aitoa hiusta mutta ei hairiumista ja tuntuu hyvälaatuiselta jopa kampaajan mielestä, hieman karheammalta mutta muuten. Hairiumin hiuksista olen kuullut ettei ilmeisesti kovin hyvin pysy, saa nyt nähdä miten tämä mutta tuntuu kyllä että on hyvin päässä, teippi hieman liian leveää..

        Todella ikävä kuulla, että sulla tuommoisia kokemuksia.

        Kuitua en koskaan laittaisi kenellekään. Ihan vain yhdenillan uoksi kyllä, mutta ei pidemmäksi.

        Omat kokeukset on, että Hairiumin b*long Remy hiukset ovat pysyneet valtavan hyvin. Ei ainakaanasiakkaat ole moittineet.

        Hairiumin b*long teippihiuksissatodella ohut ja kapea kohta teipille. Olen todella tyytyväinen.

        Laitan mielipiteesi Hairiumille. He varmasti haluavat sen kuulla ja parantaa palveluaan.

        Oppia ikä kaikki :)

        Johanna


      • joannamk.
        kauneuspalvelut kirjoitti:

        Todella ikävä kuulla, että sulla tuommoisia kokemuksia.

        Kuitua en koskaan laittaisi kenellekään. Ihan vain yhdenillan uoksi kyllä, mutta ei pidemmäksi.

        Omat kokeukset on, että Hairiumin b*long Remy hiukset ovat pysyneet valtavan hyvin. Ei ainakaanasiakkaat ole moittineet.

        Hairiumin b*long teippihiuksissatodella ohut ja kapea kohta teipille. Olen todella tyytyväinen.

        Laitan mielipiteesi Hairiumille. He varmasti haluavat sen kuulla ja parantaa palveluaan.

        Oppia ikä kaikki :)

        Johanna

        miten hiusten kanssa kävi...jälkeenpäin olen laskenut että sillä samalla rahalla olisin saanut aitoa hiusta lähes tulkoon saman verran..jäi vähän harmittamaan mutta nyt on ihanat hiukset!


      • kauneuspalvelut
        joannamk. kirjoitti:

        miten hiusten kanssa kävi...jälkeenpäin olen laskenut että sillä samalla rahalla olisin saanut aitoa hiusta lähes tulkoon saman verran..jäi vähän harmittamaan mutta nyt on ihanat hiukset!

        Onneksi virheistä voi aina oppia. Paha vain kun aina kantapään kautte...


      • nvikola kirjoitti:

        okkei, onnea yritykseen :) laita sitten tietoa miten meni, kiinnostaa muakin kovasti! mulla oli itselläni joskus teipit ja olen myös tehnyt niitä paljon, enkä jotenkin saa kuvaa siitä, miten luonnollisilta voisivat näyttää.. teippien huonoin puoli se kun huoltoväli on niin lyhyt, ja olen myös kuullut etteivät pysy yhtä hyvin. palailehhan asiaan! :)

        tässä linkki missä näkyy kuva.. pitäis tosiaan viel leikata kerroksittain paremmin. omasta mielestä onnistui aika hyvin vaikka oma hius tosi lyhyt, parin kk päästä uudestaan ja omaki hius silloin kasvanut vähäsen. http://irc-galleria.net/view.php?nick=lajinsa_ainoa&image_id=75820639


      • joannamk kirjoitti:

        tässä linkki missä näkyy kuva.. pitäis tosiaan viel leikata kerroksittain paremmin. omasta mielestä onnistui aika hyvin vaikka oma hius tosi lyhyt, parin kk päästä uudestaan ja omaki hius silloin kasvanut vähäsen. http://irc-galleria.net/view.php?nick=lajinsa_ainoa&image_id=75820639

        Nyt sitten nämä hiukset. nyt ei sävyeroa kuten aiemmin..laitoin sävytteen joka ei sisällä ammoniakkia tai hapetetta. Harmittaa jonkin verran kun väri ei tarttunut teippiin ollenkaan, onneksi valitsin sävyksi luonnonvaalean niin ei niin hirveää eroa. mutta hyvin nämä menee, sitten kun otetaan pois ja laitetaan uudelleen niin parempi väri sitten!


    • Miltä tämä pää tulee näyttämään.. hiukset tulivat tänään eivätkä todennäköisesti riitä tosiaan koko päähän.. Mahdollisuuksia kuitenkin monia joten enpä tuosta lannistu kun alunperin tarkoitus olikin vaan takatukkaan. Saattaapi kuitenkin olla että vielä innostun ja tilaan lisää hiusta ;) . Laitan sitten vaikka kuvaa kun pidennys päässä torstaina.

    • halopidennykset<3

      heips, mullaki siis tosi lyhyet hiukset eli n. 5cm jokapuolelt, etuhiukset kans n. 5cm (pidän yleensä pystyssä otsiksen koska suorana edessä näyttää vähän hönöltä). Olisin tilaamas Halo hiustenpidennykset netistä mutta oon miettiny et saakohan näi lyhyisii clip-oneja? kampaajani leikkas vähän liian lyhyeks ja nyt ois ihanan pitkät hiukset hakusessa :) Entäs "liimatut" pidennykset, kärsiikö omat hiukset?

      kiitos vastaajille, vastaukset tulee tarpeen :)

    • Hrgml

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3017
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      544
      2866
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2038
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1942
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1788
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1755
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1472
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      96
      1223
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1188
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1152
    Aihe