Hotel Ranieri

Fiasko.../

Olimme Tammikuussa lomalla. Rooma ihana paikka, paljon nähtävää, hyvää ruokaa jne. Kohteena täys 10. Ainut pettymys oli hotelli..Hotelli Ranieri keskustassa täys fiasko. Huonot huoneet, mauton aamupala, hotelli tehty vanhaan kerrostaloon, respana toimii pieni pöytä alakerrassa,,,siitä sitten saadulla avaimella ikäänkun kerrostalo asuntoon josta näkymä sisäpihalle...ennen matkaa ,,tarkastakaa hotellin tiedot.

15

4158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ranierissa asuva

      Itsehàn asun juuri nyt Ranierissa ja minulla ei ainakaan ole valittamista mistààn. Aamupalahan on vallan mainio ja minua ei ainakaan haittaa se ettà respa on pieni ja ettà nàkymà on sisàpihalle pàin. Siis ylipààtààn hotellissa ensisijaisesti nukutaan eikà vietetà muuten aikaa.

      • ja matkasta.

        Ei OLLUT meidän mieleen, ..Hotellintaso ei vastannut infoa mitä kerrottiin, mutta kiva että olet tyytyväinen. Hauskaa matkaa pakkasesta.


      • ymmärrä

        Olimme Ranierissa elokuussa ja siunasimme sen loistavaa ilmanvaihtoa. Huoneemme taso oli minusta moitteeton. En minä ainakaan kaivannut mitään.

        Mikäli talon ikä häiritsee, on huomattava, ettei Rooma vanhana suurkaupunkina ole helpoimpia kaupunkeja rakentaa mitään uutta. Muinaismuistoja tulee esiin joka lapion pistolla. Uskon uudempia hotelleja löytyvän kaupungin laidalta, mutta keskustassa kaikki on vanhaa. Ei niitä voi sieltä alkaa nurinkaan lyömään uusien hotellien tieltä, sillä sehän tuhoaisi juuri sen, mikä tekee Roomasta Rooman: vanhat rakennukset. Rohkenisin väittää Ranierin olevan Rooman keskustan mittakaavassa hyvää keskitasoa, vaikka en muissa hotelleissa siellä ole käynytkään.

        Aamiainen oli ehkä enemmänkin mannermaan tyylinen kuin englantilainen, sai jo vähän tuntumaa esim. italialaisiin leivonnaisiin. Määrällisestikin se oli aivan riittävä, vaikka englantilaistyyppiset raskaat muna-, pekoni-, pikkunakkijutut puuttuivatkin. Itse pidin aamiaista miellyttävänä kurkistuksena italialaiseen aamiaiskulttuuriin. Arvelisin sen edustaneen sitä espressoineen.


      • vai ei

        Tuli vaan mieleen, että kun yleisin kysymys tämän palstan keskusteluissa koskee jotain hotellia; millaisia kokemuksia on, kannattako mennä, niin tässäkin nyt nähdään, että kysymyksellä ei ole mitään merkitystä. Joku pitää samaa hotellia fiaskona kun se toisen mielestä on hyvä, kolmannen mielestä asialla ei ole mitään merkitystä. Kysymys on siis täysin merkityksetön, kun mielipiteet joka tapauksessa vaihtelevat laidasta laitaan.


      • aamupalaa,

        onko se vain yksi kuppi kahvia ja yksi tarkkaan laskettu leivän korvike, kuten muistan jossain hotellissa käyneen. Taisi silti ehkä olla marmeladiakin. Ja todella hidas palvelu, kun henkilökunta kävi kaatamassa kahvia kuppiin. Voi olla ihan eri maakin, mistä tämä muisto on.


      • pöytä-
        ymmärrä kirjoitti:

        Olimme Ranierissa elokuussa ja siunasimme sen loistavaa ilmanvaihtoa. Huoneemme taso oli minusta moitteeton. En minä ainakaan kaivannut mitään.

        Mikäli talon ikä häiritsee, on huomattava, ettei Rooma vanhana suurkaupunkina ole helpoimpia kaupunkeja rakentaa mitään uutta. Muinaismuistoja tulee esiin joka lapion pistolla. Uskon uudempia hotelleja löytyvän kaupungin laidalta, mutta keskustassa kaikki on vanhaa. Ei niitä voi sieltä alkaa nurinkaan lyömään uusien hotellien tieltä, sillä sehän tuhoaisi juuri sen, mikä tekee Roomasta Rooman: vanhat rakennukset. Rohkenisin väittää Ranierin olevan Rooman keskustan mittakaavassa hyvää keskitasoa, vaikka en muissa hotelleissa siellä ole käynytkään.

        Aamiainen oli ehkä enemmänkin mannermaan tyylinen kuin englantilainen, sai jo vähän tuntumaa esim. italialaisiin leivonnaisiin. Määrällisestikin se oli aivan riittävä, vaikka englantilaistyyppiset raskaat muna-, pekoni-, pikkunakkijutut puuttuivatkin. Itse pidin aamiaista miellyttävänä kurkistuksena italialaiseen aamiaiskulttuuriin. Arvelisin sen edustaneen sitä espressoineen.

        aamiainenko?


      • jotain.
        vai ei kirjoitti:

        Tuli vaan mieleen, että kun yleisin kysymys tämän palstan keskusteluissa koskee jotain hotellia; millaisia kokemuksia on, kannattako mennä, niin tässäkin nyt nähdään, että kysymyksellä ei ole mitään merkitystä. Joku pitää samaa hotellia fiaskona kun se toisen mielestä on hyvä, kolmannen mielestä asialla ei ole mitään merkitystä. Kysymys on siis täysin merkityksetön, kun mielipiteet joka tapauksessa vaihtelevat laidasta laitaan.

        on todella pielessä, kuten kylmä tai valtaisa liikenteen melu niin ettei pysty nukkumaan. No korvatulpatkin tietysti voisi aina ottaa mukaan, mutta jotenkin ei...

        Onneksi esimerkiksi Espanjaan suositellaan hyviinkin hotelleihin villasukkia mukaan, koska vaikka huone on ihanan lämmin, lattia voi olla kylmä. Ehkei millekään matkalle kannata lähteä ilman villasukkia...


      • sai
        pöytä- kirjoitti:

        aamiainenko?

        valita itse ja hakea mitä itse halusi, niin että noutopöytä lienee oikea nimitys.


      • Ranierilta
        aamupalaa, kirjoitti:

        onko se vain yksi kuppi kahvia ja yksi tarkkaan laskettu leivän korvike, kuten muistan jossain hotellissa käyneen. Taisi silti ehkä olla marmeladiakin. Ja todella hidas palvelu, kun henkilökunta kävi kaatamassa kahvia kuppiin. Voi olla ihan eri maakin, mistä tämä muisto on.

        siellä sai itse hakea niin paljon kuin halusi


    • Roomassa kävijä

      Niin on muuten muissakin hotelleissa joissa olen asunut. Respa on eri kerroksessa kuin huoneet. Hissillä vaan rappukäytävästä ylöspäin ja samassa kerroskessa asuu muitakin eikä vaan hotellin vieraita. Hissikin niin ahdas ettei henkeä voi vetää. Isomman matkalaukun kanssa on vaikea mahtua hisiiin. Niin on Roomassa. Mutta eihän siellä hotellissa tule oltua muuta kuin muutama tunti yöaikaan. Roomassa ollaan ulkona ja kävellään.

      • aika.

        sokkeloinen hotelli.

        Käsittäkseni Ranieri pitää suomalaisiata ja on perhehotelli. Ei kai taso sentään olisi laskenut.


    • respan

      pitäisi olla. Kaupunkilomalla ei varmaan voi vaatia näköaloja huoneesta, vaikka tuohan sekin oman kivan lisänsä, vaikka sinne ehtisi vasta pimeän aikaan.

      Eikö sisäpihan puolella ole rauhallisempaa kuin kadun puolella, jossa liikenne voisi häiritä - muistaakseni.

    • Matkustellut

      Kuulehan savonfiasko.
      Isossa maailmassa ei ole aina vapaana saimaanrantaa kun halutaan perustaa majoituslaitos.
      Pensione Ranieri on hyvä majoituslaitos.
      Jos odotit hotellia, olit itse syypää siihen, ette sitä saanut.
      Mutta huoneet olivat hyvät ja sijainti mitä parhain.
      Ser, missä respa sijaitsee ei ole Roomassa pääasia.
      Tai no, jos aikooo aulabaarissa öristä...

    • LectoriSalutem

      Useaan kertaan Roomassa käyneenä ja eri hotelleissa asuneena voin sanoa, että Ranieri on kokonaisuutena selkeästi paras kokemukseni paikkakunnan hotelleista. Perushuonekin on todella toimiva ja ennen kaikkea SIISTI. Edellisellä kerralla Ranierissa minulle annettiin joku parempitasoinen, kun varaamani tason huoneet olivat varattu. Se oli kyllä jo ylellistä kategoriaa se. Seuraavallakin kerralla meinaan asua Ranierissa, koska siellä kaikki toimii ja sijainti on erinomainen.

    • Damskäk

      Mikä siellä toimii ja minkä pitää toimia? Samaan hintaan ja edullisemminkin saa huoneiston jopa historiallisesta keskustasta, josta Raineri ei ole kävelyn päässä, jos et ihan itseäsi kiduttaen halua talsia mäkeä ylösalas aikaasi kuluttaen. Ihmetyttää yhä enemmän miksi ihminen asuu yhden huoneen pienessä kopperossa ilman jääkaappia, pesukonetta, keittiötä jne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe