Olen komea mutta......

Nyt en tajua

Mikä siinä on, että naiset eivät tule juttelemaan mulle baarissa ja jos menen heille puhumaan niin eipä käy flaksi kovin usein. Olen hyvännäköinen (monien, monien naisten mielestä), kiinnitän huomiota pukeutumiseen, osaan jutella aiheesta kuin aiheesta paitsi ehkä Paris Hiltonista, olen kohtelias (en tarraa tisseihin kiinni), huumorintajuinen, en tärkeile tai yritä tehdä vaikutusta omaisuudellani, osaan myös kuunnella, olen sivistynyt mutten mikään nössö.

Usein näkee, että mua 500 kertaa rumempi jätkä menestyy suvereenisti toisessa pöydässä eikä käytöskään usein tällä sankarilla ole muuta kuin örvellystä ja alapääjuttuja. Pitäisikö alkaa siaksi? Ei oikein luonto taivu, vaikka huumoria löytyykin. En ole mikään solmiopelle vaan tatuoitu ja nahkarotseissa kulkeva, miellyttävännäköinen uros. Olen toisaalta ujo, joten en ole mitenkään päällekäyvä. Pitäisikö olla? Osoitan kyllä kiinnostusta mutta en lääpi tai ehdottele.. Mikä neuvoksi??

Naiset kertokaa, miksi teihin yleensä näyttää vetoavan ruma, törkeä, likainen, tyhmä, känninen, lääppivä ja köyhä mies, mutta nätti, kohtelias, siisti, älykäs, suhtselvä, naista kunnioittava ja keskitasoa varakkaampi mies saa istua kuukaudesta toiseen yksin??

24

6327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LauraBella

      Moikka,

      aloin miettimään tota viestiäsi.
      On kyllä tietty klisee, että naiset diggaa vaan rentuista, mutta kuulostat kumminki kivalta ja kiinnostavaltakin tapaukselta, niin en ymmärrä kyllä jos aina käy huonosti =/
      Ootko laittanut tonne treffeihin profiilia?
      Siellä vois ainakin törmätä mukaviin naisiin?
      Baareista nyt yleensä löytyy vähän sitä sun tätä ja jengi ettii vaan irtosuhteita...tosin eihän siinä mitään jos itsekin niitä haet. Mutta riippuu niin paikastaki että millä mielellä ja minkä tyylisiä naisia siellä on. Joissakin kun naiset tulevat vaan näyttäytymään, että olenpas hyvännäköinen.
      Mut tota en ymmärrä et ruma ja köyhä, känninen iskis :D

    • varmaan..

      tuo kuvailemasi ruma naisten kanssa hyvin pärjäävä mies. Tosin naiset keskustelussamme kehuvat ulkonäköäni, mutta tiedän kyllä peilistä että olen ruma aknenaamainen mies. 22v. Mutta kummasti sitä vaan naiset matkaan lähtee aina.. ja yleensäpä vielä käy niin että nainen iskee minut ei toisinpäin. Koska itse olen ujohko niin en uskalla välttämättä aloitetta tehdä..

      Kummallista..

    • joku(m)

      Voisiko tuo olla niin, että jos on liian virheetön niin nainen alkaa ajatella että tuossa on jotain pahasti pielessä. :D

    • sinä unelma

      jos olet turkulainen ni meiän pitää mennä treffeille :)

      mutta siis jos olet 20-25 vuotias ;)

    • niin hyvännäköinen

      kuin kuvittelet. Siinä yksinkertaisin ja todennäköisin selitys ongelmallesi.

    • joojajåå

      niin että yksin liikkuva hyvänkin näköinen mies tai nainen on jollakin tapaa arveluttava lähestyttävä? Onko liian ilmeinen vai herättääkö epäilykset; tuossa täytyy olla jotain pahasti vialla tms.

    • olin ehkä kauniskin

      Et kertonut minkä ikäinen olet. Minulla oli joitakin vuosia sitten samankaltaisia kokemuksia, tosin vähän niin päin, että vaikka kuvittelen näin jälkeen päin olleeni suht hyvän näköinen, treenattu seksikäskin vartalo (näistä on tullut kommenttia kyllä), hymyilevä, kohtelias, omasta mielestä helposti lähestyttävä, asiallinen sopivasti, niin ei mua kukaan FIKSU mies tullut koskaan iskemään eikä ees juttelemaan. Sellaset siat juuri ja niistä ei sitten tahtonut eroon päästä.

      Vaivuin melkoiseen suohonkin sen vuoksi, ettei löytynyt fiksua samanhenkistä kumppania. Huonoihin suhteisiin tuli sitten langettua, kun ei halunnut olla yksin eikä kuunnellut itseään tarpeeksi tarkasti.

      Kuulostat varsin mielenkiintoiselta ja minäkin luulin olevani mielenkiintoinen, tai oikeammin ihmettelen nyt, miksi en ollut mielenkiintoinen niiden fiksujen mielestä ja miksi he eivät lähestyneet. Osaisitko sinä kommentoida tuota?

      Onneksi minun itsetuntemukseni on jo parantunut sen verran, että otan vain sen minkä haluan. :)

      Mutta vielä niistä naisista... ehkä he pitävät sinua varattuna???

    • En minäkään taju tätä hommaa

      Mulla on ihan sama ongelma, taitaa olla niin et naiset luulee että mies on heti sarjamurhaaja tai jotain jos ei oo tarpeeks kännissä ja kuolaa tissien päälle.. Surullista mutta totta

    • tatuoinnit

      Kaikki naiset eivät tykkää miehistä, joiden tyyli on nahkatakki ja tatuointeja. Omalla kohdallani täydellinen turn off! En tykkää tatuoiduista miehistä. Tatuoinneista tulee ekana mieleen (vaikka kuinka ollaan 2000-luvulla) jotenkin alamaailmaan kuuluva mies. Makunsa kullakin.

      • V-espa

        Kertoihan setä olevansa älykäs sekä nättikin, kaikkien heteroiden(miesten?)unelma, parempituloinen vieläpä oma skoootterikin.


    • ei-n

      Ihoonsa töherrellyt ei ole siisti.

      Mielenkiintoista että kuvailet itseäsi nätiksi ja vielä ujoksi. Halveksut pukupellejä. Nahkarotso sen olla pitää??

      Ujo joka on tatuoinut itseään kuullostaa keinotekoiselta itsetunnon kohottamiselta. Ehkäpä naiset näkevät sisimmässäsi epävarmuuden mitä yrität peitellä tribaaleilla ja nahkarotseilla. ja tuo nätiksi itseään arvioimen kertoo sinun olevan hintti. Naiset vain vaistoavat en itseäsi paremmin.

      • Ketjun aloittanut

        En ole töherrellyt ihooni eikä kukaan muukaan ole töherrellyt siihen. Eikä minulla ole mitään tribaalitatskaa, sehän on junttia. En halveksi pukupellejä. Itsellänikin on kolme pukua kaapissa. Puhuin pukupellestä ja korostin nahkarotsia vain siksi, ettei minua luultaisi joksikin nörtiksi ja hiirulaiseksi.

        Olen 100-prosenttinen hetero, mutta kyllä - nätti. En siis karskin komea mutta poikamainen ja hyvännäköinen.

        Varmaan joku nainen saattaa aistiakin epävarmuutta johtuen ujoudesta. Mutta eiköhän samasta ongelmasta kärsi enemmistö suomalaisista kun pitäisi tehdä tuttavuutta tuntemattoman kanssa...??

        Taidat olla kade kauniille miehille?? Voihan sulla olla muita vahvuuksia sitten jos olet itse vähemmän viehättävä. Yritä.


      • .....
        Ketjun aloittanut kirjoitti:

        En ole töherrellyt ihooni eikä kukaan muukaan ole töherrellyt siihen. Eikä minulla ole mitään tribaalitatskaa, sehän on junttia. En halveksi pukupellejä. Itsellänikin on kolme pukua kaapissa. Puhuin pukupellestä ja korostin nahkarotsia vain siksi, ettei minua luultaisi joksikin nörtiksi ja hiirulaiseksi.

        Olen 100-prosenttinen hetero, mutta kyllä - nätti. En siis karskin komea mutta poikamainen ja hyvännäköinen.

        Varmaan joku nainen saattaa aistiakin epävarmuutta johtuen ujoudesta. Mutta eiköhän samasta ongelmasta kärsi enemmistö suomalaisista kun pitäisi tehdä tuttavuutta tuntemattoman kanssa...??

        Taidat olla kade kauniille miehille?? Voihan sulla olla muita vahvuuksia sitten jos olet itse vähemmän viehättävä. Yritä.

        Vaikuttaa vähän siltä että olet niin ihastunut itseesi, että kukaan täysjärkinen nainen ei tahdo puuttua sinuun, kun sinulla on niin hyvä suhde itsesi kanssa.
        Itse olen oppinut että naiset tahtovat miehen joka näyttää mieheltä, olen kuullut monesta suusta että tämä nykymuodin mukainen "kukkakeppi" malli ei jaksa kiinnostaa. Siis tarkoitan että voisi olla eduksi jos olisi vaikka yli 180cm ja miehen painoinen myös, siis ei alle 80kg, ja tämä siis ilman että se paino on mahan seudulla. Naiset voisivat vaikka kommentoida tähän lisää jos lukevat ??


    • knstkk

      ...mutta se ulkonäkö on loppujen lopuksi aika harvoin se tärkein tekijä. Eleet ja olemus on ne, millä naisen voi valloittaa. Sanot olevasi ujo. Ehkäpä osaat käyttäytyä, mutta ujoutesi silti vaikuttaa elekieleesi rajoittavasti?

      Kun menet baariin, hymyile enemmän ja näytä hyväntuuliselta, älä käperry itseesi. Opettele tuolta lisää, jos se ei luonnostaan suju: http://www.learnbodylanguage.org/male_flirting_1.html

    • ja johtopäätökseni

      Et mainitse ikääsi, joten en tiedä voiko tapaustani suoraan verrata sinuun, mutta kerrompa sen kuitenkin.

      Eli reilu vuosi sitten 24-vuotiaana, olin samassa tilanteessa kuin sinä. Minuakin oli monesti kehuttu mukavaksi, komeaksi, fiksuksi ym. mieheksi, mutta menestys naisrintamalla oli kovasta yrityksestä huolimatta heikkoa. Katselin monesti vierestä, kun kaikenlaisilla uunoilla riitti naisia vaikka joka sormelle.

      Eräänä kauniina päivänä tilanne sitten muuttui, kun tapasin naisen, josta tuli ensimmäinen varsinainen tyttöystäväni, ja ollaan oltu nyt tuo reilu vuosi yhdessä.

      Käytökseni ei ole omasta mielestäni muuttunut mitenkään verrattuna aikaisempaan. Olen edelleen sama, hiukan ujo itseni, kuten olin ennen tyttöystäväänikin.

      Naisten käytös minua kohtaan taas on muuttunut täysin. Sinkku aikoinani tunnuin välillä olevan heille kuin ilmaa. Mutta nyt baareissa, konserteissa yms. käydessäni saattaa hyvinkin kaksi-kolme naista tulla illan aikana suoraan iskemään minua, enkä ole edes harrastanut flirttailua tai muuta vastaavaa. Sinkku aikojeni kokonaissaldo oli kaksi suoraa lähestymistä naisten taholta.

      Näiden baari juttujen lisäksi minua on yritetty pari kertaa iskeä jopa keskellä kirkasta päivää, mitä en ennen todellakaan olisi uskonut mahdolliseksi. Viimeksi eräs samalla kurssilla ja samassa ryhmätyö ryhmässä kanssani ollut nainen pyysi minua kurssin päätyttyä kanssaan ulos.

      Mietittyäni kerran syytä tähän muutoksen tulin siihen johtopäätökseen, että se miten itse kokee itsensä, näkyy myös ulkopuolisille.

      Syy menestymättömyyteesi saattaa todellakin olla tuo yllä mainittu epävarmuus. Siitä kärsii enemmistö ihmisistä, kuten jo mainitsitkin. Mutta ollakseen todella menestyvä naisten kanssa tämä epävarmuus ei saisi näkyä. Näille naistenmiehille jokainen nainen on vain yksi nainen muiden joukossa, eli he eivät nosta naista millekkään jalustalle. Tähän normi jampat, joiksi voidaan laskea selkeä enemmistö miehistä, usein mielensä syövereissä sortuvat. Tämän naiset sitten aistivat epävarmuutena, mikä ei ole hyvä asia, jos haluaa saada paljon naisia.

      Itse olen siis tavallaan saavuttanut tällaisen naistenmiehistä huokuvan rennon asenteen kuitenkaan muuttumatta sellaiseksi, koska muilla naisilla kuin omallani ei ole väliä minulle. Minulla ei siis ole paineita mistään vaikutuksen tekemisestä ollessani naisten seurassa, minkä naiset sitten aistivat positiivisessä mielessä.

      Epävarmuudesta ei tietenkään ole haittaa, kun se sopiva nainen sattuu kohdalle, joka aidosti pitää ja on kiinnostunut sinusta, sillä muutenhan suurin osa miehistä olisi sinkkuja. Samalla tavalla naisetkin ovat epävarmoja itsestään, useinmiten enemmän kuin miehet, mutta he voivat piilottaa tämän epävarmuutensa sen taakse, että jättävät iskemisen pääsääntöisesti miehen vastuulle.

      Miten sitten saavuttaa tällaisen rennon tilan sinkkuna ollessaan? Itse en osaa antaa vastausta, koska en ole ollut naistenmies silloin, kuten en nytkään. Menestys kuitenkin kasvattaa itseluottamusta, mikä puolestaan parantaa menestystä. Miten tämän kierteen sitten saa päälle, onkin jo ihan oma kysymyksensä.

      • m 27

        ite en seurustele mut oon sivusta todennut. kaveri mikä seurusteli, vientiä niiiin paljon sitku sinkku ni aika hiljasta, sit taas löys eukon ni jo alko olla naista..

        Et kyl tos varmaan perää on, sitä ei vaan ite huomaa, se on tosiaan niin et se vaan sit aistitaan


    • BlackKitten

      Mulle kelpaisit..ihan varmasti :)

    • johbero

      omat kokemukset sinunlaisista miehistä ovat seuraavanlaiset:

      -pelimies
      -täynnä itseensä
      -ei keskity toiseen
      -teennäinen
      -vaatii liikaa naiselta, eli en voi mitenkään olla hyvännäköinen meikit naamassa heti aamulla kun herään :D

      tämän takia todennäköisesti, eli naiset pelkäävät tulla petetyksi :)

      Itse olen aika nätti, itse asiassa monet miehet sanoneet että keskimääräistä kauniimpi nainen ja myös hieman varakkaampi jne...tästä syystä minua usein lähestyvät sinun tyyliset miehet, joista taas itse en piittais juurikin monesta pettymyksestä johtuen...Itsekin haluan ihan normaalin miehen, en sellaista jonka edessä tarvitsisi koko ajan "olla jotain erityistä".
      Siinä vastaus...toivottavasti ymmärsit mitä tarkoitin...

    • ei komealle

      Jos oikeasti olet komea, niin mulle et ainakaan koskaan kelpaisi. Komeilla miehillä on liikaa vientiä mun makuun, enkä koskaan luottaisi sinuun. Uskollista komeaa miestä ei ole olemassakaan. Tilaisuus kun tekee varkaan ja komeilla miehillä niitä tilaisuuksia riittää. Sitä paitsi kokisin, että joutuisin koko ajan tekemään töitä sinun miellyttämiseksesi, eikä mikään kuitenkaan riittäisi, koska aina on parempi nainen nurkan takana. Ei kiitos! Etsi joku huomattavasti nuorempi kaunis, mutta ei niin fiksu nainen, niin varmaan käy flaksi.

      • yleistämistä

        Sinulla on ilmeisesti aika huono itsetunto, kun oletat kaikkien komeiden miesten olevan jotain petturi sikoja.

        Täällä ainakin on yksi komea mies, joka ei ole harkinnutkaan pettämistä, vaikkei tyttöystävänä viiden vuoden ajan ole ainakaan kavereiden mielipiteen mukaan ulkonäöllisesti ollutkaan kuin se kaisakeskiverto. Enkä tuttavapiirissäni ole muutenkaan huomannut tällaista toimintaa, pelimiehet ovat sitten asia erikseen. Oma kulta on kuitenkin oma kulta ja hyvä sellaisenaan.


    • Mariana_28

      Sun tapaiset miehet tulee mulle jutteleen, mut se on totta mitä joku jo täällä sanoi,et sitä vaan pelkää et pettyy..

      Ja muutenkin tatuoidut miehet...todella kääntää mun pään ;) Nam.

    • Terveisiä

      A) kirjoitat tälläiselle palstalle...hmmm se kertoo jo jotain huonosta itsetunnostasi???
      B)Mitä on sivistys? Elämänsivistys lähtee kokemuksista ei vain kirjoista ja sitä sinulla tuskin vielä paljoa on?
      Joku ex renttu joka on oivaltanut että renttuilu saa riitää on parasta mitä nainen voi saada.
      Mies joka on ollut kusipää tietää ettei se kannata.
      Vähän sama kuin eronnut nainen ymmärtää jälkikäteen että jäkätys ei kannata. Seuraava mies saakin hyvän naisen sellaisesta.
      C) Paris Hiltonista jutteleva mies voisi olla ihan kiinnostava tyyppi tässä maailmassa missä yritetään esittää niin viisasta ettei uskalla itsekkään päästellä sammakoita suustaan.
      Jos annat itsellesi luvan olla ei niin täydellinen annat sen myös toiselle..eikö?
      D)Liikut todennäköisesti väärissä paikoissa?
      Ovatko nuo naiset siellä sellaisia mistä olisit itse kiinnostunut?
      Jos ne tykkää rentuista niin eikö ole hyvä että ottavat sitten sellaisen?
      Sinä kai haluat naisen joka tykkää sinusta?
      Miesten jokosta löytyy paljon tyyppejä jotka tykkäävät palottavan näköisistä mustatukkaisista piikkiorkonaisista eikä tälläisistä pienikokoisista varvastossuissa kulkevista.
      Ok..hyvä niin.
      E)Minuun vetosi aikoinaan kovasti sellainen pitkätukkainen työtön erittäin komea kasvoinen
      ja v'hän hullu mies joka alkoi kyynelehtimään minut tavattuaan.
      Olut maistuu ja osaa ottaa elämän rennosti.
      Puristelee kivasti välillä perseestä ja puhuu rumia.
      Kerrassaan vastustamaton kaikkien niiden solmiopelle ja bootsiheppujen jälkeen.

    • sitä ei voi ymmärtää

      Mulle taas tullaan useesti juttelee. En osaa antaa muuta neuvoo kun ole vain oma ittes ja pysy itsevarmana vaiks naisii ei kiinnostaiskaa...
      Laittamalla jotain hauskan näkösiä paitoja ylle bariin, jolla erotut toisten mustista villapaidoista niin varmaan käy flaksi... Pidä lippu korkeella.

    • 55vuotta

      Minkä ikäinen sinä olet, etsin juuri sinunlainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe