The Switch - tuulivoimahommat

ingenjöör

The Switch -merkkinen firma palkkaa kovasti porukkaa ainakin Vaasaan ja Lappeenrantaan. Onko kokemuksia työpaikkana?

25

3303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työläinen13

      Lomautuksia ainakin ollut Lappeenrannassa vuonna 2012.

    • fyr

      Enemmän lähtijöitä kuin tulijoita ja riippumatta YT-neuvotteluista!

      • Vitsiläinen

        Kompataan edellistä


    • Täysivitsi

      2013 irtisanomisia ja lähes koko henkilöstön lomautus.

      • Heheheee

        2014 irtisanomisia ja lähes koko henkilöstön lomautus.


    • Syntynyt vitsi suusa

      "Lomautuksilla haetaan joustavuutta"

    • Totuus tulee vastaan

      Koko bisnes perustunee tukiaisille ...

      • eki3

        Siinä saa joku tehdä hemmetisti työtä, että saa tuulivoimaa varten kerättävät verot maksettua.


    • tutap

      Konttoripuolen paikkoja näyttää olevan tuolla useampia auki. Onko homma lähtenyt vetämään vai kertooko suuresta vaihtuvuudesta?

    • 5235662621

      Onko totta.... että ovi käy tiheään, sama vakkariporukka jakaa työt ja pitää tiedot itsellään, muut tekee silmälaput silmillä kunnes joku päivä tajuavat, että aika lähteä...

      • tutape

        Kuulostaa aika myrkylliselle paikalle.


    • punakieli

      Ruskeakielisen unelmapaikka.

    • satakieli1

      Olen kuullut että työntekijät jättävät yrityksen johtajien ammattitaidottomuuden vuoksi. Yritys itse on kiinnostava mutta ei kuulemma kannata hakea. Työntekijöitä käytetään kylmästi hyväksi, ja ammattilaisten työn osaamisen kunnoitus puuttuu firman johtajilta kokonaa.

      • Luuvit

        Mihin sitä ammattilaisia tarvitsee, kun koulunpenkiltä saa tekijöitä halvemmalla. Eivätkä turhia kyseenalaista johtajien visioita.


    • engineer1

      Onko Switsin meno edelleen samanlaista kuin vanhoissa kommenteissa?

    • valitettavaamuttatotta

      Meno on nykyään vahvaa, mutta alaspäin. Enää muutama osaava ihminen talossa, siis toimihenkilö ja tehtaan puolella ja nekin lähtee kun töitä löytyy muualta. Johtoportaan teatteri senkun jatkuu. Saa nähdä kuinka kauan uusi omistaja tekohengittää kyseistä puljua.

    • Kysyvä

      Taas olisi suunnittelijan paikkoja auki. Uskaltaako hakea vai onko meno edelleen aiempien viestien mukaista?

      • Tuulivoimaa

        En hakisi. Työsuojelustakin on jo puututtu firman työntekijöiden mielivaltaiseen kohteluun. Sama meno kuulemma jatkuu.


    • työnhakija1

      Työkkärin sivuilla oli työpaikkailmoituksia tuonne ja yhden loppuun oli kirjoitettu: company that values its employees as its most important asset. Vähän erilainen kuva jää tästä viestiketjusta.

      • swish.swish.suih.suih

        The Swish, tuulipukuhommissa taglineksi voisi sopia: "company that values it's employees ass..." XD


    • Häirintärajoitteinen
      • jebulis1234

        Osaavia asentajia ja toimihenkilöitä talosta löytyy. Kehitystoiminnassa ja sen johtamisessa parantamisen varaa, vaikkakin sekin mennyt hieman eteenpäin. Nyt tilanne näyttää suht valoisalta


    • kanavanportti

      Osaajat siirtyvät tasaiseen tahtiin muualle ja yrityksen johto ylimielistä.
      Ulko-oven saranat taas tiukilla.

    • vaihtamallaparanee

      Miten Switchillä nykyään menee? Hiljaista medioissa ollut yrityksestä, viimeksi jotain valtion innovaatiorahoituksesta uutisoitu.

    • Anonyymi

      Eipä tuosta yrityksestä aidosti hyvää ole kuulunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe