seksiä toimistossa lihavan sihteerin kanssa

madcat

Heräsin aamulla noin seitsemän aikaan töihin. Puin päälleni ja menin pihalle käynnistämään autoani.. ajoin töihin ja pistin kahvit valumaan.. toisesta huoneesta tuli tuo kaunis, hieman lihava nainen joka totteli nimeä Jenna. Kävimme kahvi pöytään juomaan aamukahvia ja huomasimme, että olemme kahdestaan töissä. rupesimme lukemaan aamulehtiä siinä kaikessa rauhassa ja välillä silmäilin jennan ihanan isoja rintoja ja paksuja huulia. jenna katsoi minua silmiin ja sanoi -pekka, tiiäksä mitä? vastasin "no kerroppas?" -mua on panettanut tänä aamuna ihan törkeästi! hämilläni katsoin häntä silmiin kun huomasin hänen nostaneen hameensa helmaa.. hän avasi hieman reisiään ja huomasin, että hänellä ei ollut pikkuhousuja lainkaan ja ,että hänen pillunsa oli ajeltu posliiniksi.. sieltä valui kiimanesteitä samalla kun hän kosketti klittaansa ja voihkaisi.. saman tien nousin pystyyn ja jenna meni polvilteen lattialle ja avasi housuni vetoketjun ja otti kovan kyrpäni esille.. hän veteli esinahkaani ja katsoi kiihoittuneena kovaa kyrpääni.. olin kuin taivaissa kun tuo lihava nainen kävi ottamaan minulta suihin.. ihanasti hän imi kovaa kulliani ja työnsi sen kurkkuunsa asti.. hetken imutettuaan hän nousi pystyyn ja näykkäisi minua korvasta samalla kuiskaten "pane mua pliis.." samantien revimme toistemme päältä vaatteet.. kiihoittuneena katsoit tuota 100kiloa vähintään painavaa kaunista naista.. kaadoin hänet hellästi lattialle selälteen ja kävin nuolemaan hänen kuumaa ja todella hyvän makuista pillua.. nuolin ja nuolin kunnes näin hänen ilmeestään, että nyt on saatava munaa.. pyysin jennaa kääntymään nelinkonti eteeni.. itse kävin polvilteni ja nuolasin vielä hänen märkää vittuansa.. samalla levitin hieman hänen läskejänsä ja nuolin anusta.. työnsin hitaasti sormen jennan perseenreikään ja samalla työnsin kuuman ja kovan kyrpäni hänen sisälleen.. tunsin kuinka hänen sulkijalihaksensa ja pillunsa sykähteli samaan aikaan.. rupesin panemaan häntä takaapäin kuin viimeistä päivää.. puristin pakaroista ja nain niin kovaa kuin pystyin.. jenna voihki ja vaikeroi.. nain häntä ainakin 15min lattialla kunnes jenna sanoi huohottaen minulle "haluutko korkata mun neitsyt perseenreiän?" salamana kieleni oli hänen anuksessaan ja työntelin kieltäni hänen perseenreikäänsä ja pyysin häntä hieman imemään kulliani ja nuolemaan sitä märäksi.. lopuksi syljin hänen perseenreikäänsä vielä ja survaisin kovan kyrpäni hänen perseenreikään ja aloin lykkiä aluksi hitaasti.. ja kiihdytin vain tahtia.. jenna puristeli kiimassa rintojaan ja hieroi klittaansa.. tunsin kuinka olen taivaassa melkein.. jenna voihki ja sanoi "kerro kun olet laukemassa niin haluan ottaa sun lastit mun suuhun!?" hetken päästä oli jo laukeamis pisteessä ja sanoin jennalle "nyt tuleehh nyt tuleehh" jenna oli äkkiä polvilteen ja otti kullini suuhunsa.. hän imi sitä erittäin kovaa ja puristeli kiveksiäni.. laukesin hänen suuhunsa ja naamalle.. kiitollisena hän suuteli minun kyrpääni ja kiveksiäni.. yhtäkkiä kahvihuoneen ovi aukesi ja meidän pomomme seisoi oven suussa vetäen käteensä ja hän sanoin "olen seurannut teidän touhujanne ikkunasta jo hetken... haluasin työntää tämän kovan kyrpäni jenna sun sisääs, että miten olisi?" jenna voihki kiimasta ja ampaisi pomon kyrpään kiinni.. olin jennan kanssa polvilteen pomon edessä ja katselin kuinka jenna imi hänen komeaa ja kovaa kyrpäänsä.. minä aloin kiihoittumaan jälleen ja kävin imemään pomon kiveksiä.. nuolin hieman keskisormeani ja työnsin sen samalla pomon perseenreikää joka voihkaisi kiimaisesti.. otin pomon kyrvän jennan suusta ja ohjasin sen omaan suuhuni ja kävin lutkuttamaan sitä kuin viimeistä päivää.. jenna suuteli kiimaisesti pomon kanssa ja minä imin ja imin pomon kyrpää kunnes pomo laukesi suuhuni.. se oli minun ensimmäinen kertani miehen kanssa ja sperma maistui niin hyvältä.. pomo tunnusti olevansa bi ja huomasin minun kovan kyrpäni.. he nuolivat jennan kanssa toisiensa perseenreikiä ja kävivät nelinkontin lattialle ja pyysivät minua panemaan vuorotellen heitä perseeseen.. otin kyrpäni käteeni ja menin polvilteni lattialle.. asetin kovan kyrpäni pomon anukseen ja työnsin varovaisesti sitä hieman sisään.. JATKUU! =)

16

18627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aapee

      pomon perseen nuolemisesta, ainakin se kuuluisi sinulle.

      • madcat

        niin vitun ison palkankorotuksen, että ostan sun kämppäs ja teen siitä bordellin


      • Perseenreikiä

        nuolin hieman pomon perseenreikää.. jenna puristeli kiimassa perseenreikiä ja kävivät nelinkontin. pistin kahvit valumaan perseenreikään ja kävin imemään 100kiloa vähintään painavaa perseenreikää. Puin päälleni ja menin pihalle käynnistämään perseenreiän. Heräsin aamulla noin seitsemän aikaan ja nuolin pomon anusta. pomomme seisoi oven suussa vetäen nelinkontin perseenreikään.


    • lenkka

      älä kirjoittele enään tänne

      • pomo

        S..t..a se on mun muija.Tienasit loparit tällä jutulla.Ei susta firmalle hyötyy ollutkaa.


      • Huonous
        pomo kirjoitti:

        S..t..a se on mun muija.Tienasit loparit tällä jutulla.Ei susta firmalle hyötyy ollutkaa.

        Voi v.... mitä homoilua. Miks näis jutuis
        on yhä useammin ilmennyt näitä miehen kirjoittamia "ja sit kun mä tulin ihanan naisen vittuun mä rupesin imeen jaskan .....)

        Voisitte kirjoittaa nää jatkossa johonkin homopuolelle.


      • madcat
        Huonous kirjoitti:

        Voi v.... mitä homoilua. Miks näis jutuis
        on yhä useammin ilmennyt näitä miehen kirjoittamia "ja sit kun mä tulin ihanan naisen vittuun mä rupesin imeen jaskan .....)

        Voisitte kirjoittaa nää jatkossa johonkin homopuolelle.

        vitun idiootit.. että varmaa snaijannu, että toi oli läppä? :D oikeesti kaikki munattomat 40wee äijät varmaa lukee näit ja vetää käteen firman vessassa.. pliis oikeesti :D miks lukea tälläsii ja wänkkää ku voi saada IHAN OIKEESTI pillua?


      • Kyösti
        madcat kirjoitti:

        vitun idiootit.. että varmaa snaijannu, että toi oli läppä? :D oikeesti kaikki munattomat 40wee äijät varmaa lukee näit ja vetää käteen firman vessassa.. pliis oikeesti :D miks lukea tälläsii ja wänkkää ku voi saada IHAN OIKEESTI pillua?

        alko seisoo,et sori vaan teille jotka ette tajuu hyvää novellia.Tää oli just best!!!!


      • cookie_monster92
        Kyösti kirjoitti:

        alko seisoo,et sori vaan teille jotka ette tajuu hyvää novellia.Tää oli just best!!!!

        olen hämmentynyt.


      • saadatarttis

        Kuule ei yli nelikymppiset tarvitse enää joka päivä, ei joka viikko, eipä joka vuosikaan.
        Jos saa kerran neljään vuoteen niin se riittänee.


    • Baphomet

      helvetin kiihottava ja yllättävä story.
      lisää samanlaista. lähetä vaikka mun mailiini.

    • ...

      Taas joku homo vauhdissa.Pelkkää anaalia koko juttu...Hyi helvata!

    • N33

      kiihotuin .... ja laukesin .... Eli omin sormin onneen ... jatkoa pliis !!!!

    • lastit perseeseen

      samalla levitin hieman hänen läskejänsä ja revimme anusta. ajoin töihin ja pistin perseenreiän valumaan kiimanesteitä. rupesin imemään ja nuolemaan kulliani ja kiihdytin vain tahtia. yhtäkkiä perseenreikiä seisoi oven suussa kävin lutkuttamaan kahvit. hämilläni katsoin häntä perseenreikään,sieltä valui lastit. Puin päälleni ja menin pihalle käynnistämään perseenreiän. toisesta huoneesta tuli pomo ja hieroi perseenreikäänsä posliiniksi. pomon perseeseen ampaisi isoja aamulehtiä ikkunasta. pomo tunnusti olevansa perseenreikä. yhtäkkiä syljin jennan perseenreiän märäksi. kyrpäni aukesi suuhuni ja neitsyt perseenreikäänsä. nuolin hieman kiveksiäni ja katselin kuinka jenna imi perseenreikäänsä ja pomo keskisormeani. minä imin ja imin kyrpääni ja kiveksiäni polvilteni laukesin perseenreikään. hän sanoin "olen seurannut teidän perseenreikiä ikkunasta. jenna voihki ja sanoi "kerro kun olet laukemassa esinahkaani niin haluan ottaa perseenreikää suuhun!?" kiihoittuneena katsoit tuota 100kiloa vähintään painavaa perseenreikää, kunnes näin perseenreikiä ikkunasta.

      • Huippu vastaus!!! :D


      • Huippu vastaus!!! :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6203
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3976
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      260
      2373
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1930
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1393
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      961
    Aihe