Aknearvet POIS

Nimetön

Terve,

Olisi kivaa jos monet jolla on tai oli aknearvet, postaisi tänne miten he ovat saaneet arpensa pois tai mitä tuotteita käyttänyt, jotka eivät kuitenkaa ole auttanut. Itselläni on aika pahat aknearvet otsassa ja löytyy niitä punaisia alueita ja vähän tummempia. Kokeilin skinorenia, se nyt ei auttanut yhtään kun ei ole ees tarkoitettu arville. Pitäisi varmaan ensin käydä ihotautilääkärillä, kun ei tuolla terveysasemalla osata sanoa mitään ja sitten olen ajatellut tuota TCA-kuorintaa. Kertokaa te hyvät ihmiset, mitkä tuotteen ovat teitä auttaneet ja tulokset. Esim. TCA-kuortina, sinkkivoide(Zinkosal) ja yrttivoiteet jne. Kertokaa myös hinta ja mistä saa hankittua

Olisi kiva saada mahdollisimman paljon vastauksia tähän yhteen keskusteluun, että ihmiset saa hyvin inffoa.

Kiitos.

22

16340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdsdsd

      Syö paljon A-vitamiinia...kalaöljyjä ja porkkanaa...

      Lääkäriltä voisit hakea A-vitamiini-rasvaa...en nyt muista kunnolla nimeä.

    • Nimetön

      Voitteko kertoa myös millä kosteuttaa kuivaa ihoa tai millä rasvata?
      Kertokaa tuotteita jotka saanu hyviä tuloksia aikaan, hinnat ja saatavuus

      • äijä

        Elikkäs juuri tänään minulle tehtiin tca-kuorinta tampereella.Se vähän kirveli mutta ei mitään tuskaista ollut.Naama putsattiin puhtaalla pirtulla jonka jälkeen aluksi arpikohtiin pistettiin jotain happoa.Sen annettiin vaikuttaa jonkuaikaa jonkajälkeen levittettiin muualle kasvoihin miedompaa happoa.Naaman punotus on jo hävinnyt aikapaljon kun aikaa on kulunut n.9tuntia.Mutta en silti edes kuvittele meneväni esim.kauppaan ainakaan vielä.Bevitan voidetta kannattaa hakea etukäteen apteekista.Ettei tarvitse mennä naamapunaisena hakemaan kuten minä:DSitä levitetään 1-2 kertaa päivässä naamalle.Kun iho alkaa kuoriutumaan niin sitä ei saa repiä.Se jättää jonkunmoiset jäljet.Koko lysti maksoi minulla yhteensä 231e ja kela korvaa siitä osan.Nyt vaan odotellaan mitä lähipäivät tuo tullessaan...


      • ädgdläöldg
        äijä kirjoitti:

        Elikkäs juuri tänään minulle tehtiin tca-kuorinta tampereella.Se vähän kirveli mutta ei mitään tuskaista ollut.Naama putsattiin puhtaalla pirtulla jonka jälkeen aluksi arpikohtiin pistettiin jotain happoa.Sen annettiin vaikuttaa jonkuaikaa jonkajälkeen levittettiin muualle kasvoihin miedompaa happoa.Naaman punotus on jo hävinnyt aikapaljon kun aikaa on kulunut n.9tuntia.Mutta en silti edes kuvittele meneväni esim.kauppaan ainakaan vielä.Bevitan voidetta kannattaa hakea etukäteen apteekista.Ettei tarvitse mennä naamapunaisena hakemaan kuten minä:DSitä levitetään 1-2 kertaa päivässä naamalle.Kun iho alkaa kuoriutumaan niin sitä ei saa repiä.Se jättää jonkunmoiset jäljet.Koko lysti maksoi minulla yhteensä 231e ja kela korvaa siitä osan.Nyt vaan odotellaan mitä lähipäivät tuo tullessaan...

        oon kiinnostunu tosta just et miten se vaikuttaa.kuinka vanhoja arpia sulla oli??


      • äijä
        ädgdläöldg kirjoitti:

        oon kiinnostunu tosta just et miten se vaikuttaa.kuinka vanhoja arpia sulla oli??

        Elikkäs mun arvet oli jotain 3kk vanhoja.Lääkärin mukaan ei vaikeita mut,ei pieniäkään arpia.Eli siltä väliltä.Nyt toisena päivänä tuntuu että iho on alkanut kiristyä ja kuivua vähäsen.Päällinen iho alkaa varmaankin pian kuoriutua uuden tilalta pois.Naama on yhä punainen....eli ei asiaa yleisille paikoille.Kirjottelen huomen illalla lisää miltä naama näyttää/tuntuu


      • AlexJ
        äijä kirjoitti:

        Elikkäs mun arvet oli jotain 3kk vanhoja.Lääkärin mukaan ei vaikeita mut,ei pieniäkään arpia.Eli siltä väliltä.Nyt toisena päivänä tuntuu että iho on alkanut kiristyä ja kuivua vähäsen.Päällinen iho alkaa varmaankin pian kuoriutua uuden tilalta pois.Naama on yhä punainen....eli ei asiaa yleisille paikoille.Kirjottelen huomen illalla lisää miltä naama näyttää/tuntuu

        Kiitokset sulle, että kerrot vaihe vaiheelta tosta tca-kuorinnasta. Toivottavasti alkaa tulokset kohta näkyä, että onko arvet parantunut. Ittellänikin on pienia arpia otsassa, sellaisia pieniä kuoppia. Itsekki ajatellu käydä kuorinnassa, jos ei kohta ala lähtemaan.


      • äijä
        AlexJ kirjoitti:

        Kiitokset sulle, että kerrot vaihe vaiheelta tosta tca-kuorinnasta. Toivottavasti alkaa tulokset kohta näkyä, että onko arvet parantunut. Ittellänikin on pienia arpia otsassa, sellaisia pieniä kuoppia. Itsekki ajatellu käydä kuorinnassa, jos ei kohta ala lähtemaan.

        No niin,nyt iho on alkanut kuoriutumaan suupielien kohdalta.Pikkuhiljaa leviten poskiinpäin.Alta paljastuu tasanen ja hieman punoittava iho.Arpikohdista ei vielä ole lähtenyt,että paha sanoa vielä miltä iho näyttää niistä kohdin.Tuloksenhan näkee kunnolla vasta sitten kun naama on parantunut ja punotus lähteny kokonaan.Huomenna kerron taas lisää...


      • äijä
        äijä kirjoitti:

        No niin,nyt iho on alkanut kuoriutumaan suupielien kohdalta.Pikkuhiljaa leviten poskiinpäin.Alta paljastuu tasanen ja hieman punoittava iho.Arpikohdista ei vielä ole lähtenyt,että paha sanoa vielä miltä iho näyttää niistä kohdin.Tuloksenhan näkee kunnolla vasta sitten kun naama on parantunut ja punotus lähteny kokonaan.Huomenna kerron taas lisää...

        Nyt noin puolet ihosta on kuoriutunut.Iho on sileä ja arvet madaltuneet/hävinneet niistä kohdin mistä iho on kuoriutunut.Arpien kohdat kyllä punottaa selvästi vielä.En tiedä vielä häviääkö punoitus kuinka paljon niistä kohdin se selviää sit myöhemmin.Lähtisi nyt toi loppukin nopeesti niin pääsisi kauppaan kun alkaa ruokavarasto olla jo syötynä.Lisää tuloksia myöhemmin kun jotain selviää...


      • äijä
        äijä kirjoitti:

        Nyt noin puolet ihosta on kuoriutunut.Iho on sileä ja arvet madaltuneet/hävinneet niistä kohdin mistä iho on kuoriutunut.Arpien kohdat kyllä punottaa selvästi vielä.En tiedä vielä häviääkö punoitus kuinka paljon niistä kohdin se selviää sit myöhemmin.Lähtisi nyt toi loppukin nopeesti niin pääsisi kauppaan kun alkaa ruokavarasto olla jo syötynä.Lisää tuloksia myöhemmin kun jotain selviää...

        Vihdoin iho on kuoriutunut.Iho on tasoittunut selvästi ja on paljon paremman näkönen.Arpien kohdalla on punoitusta.En tiedä häviääkö se vai ei.Lääkärin mukaan noin kuukauden päästä on lopulliset tulokset näkyvissä.Siihen asti uus iho paranee kunnolla.Lääkäri sanoi että kannattaa ostaa kelo-cote geeliä.Sitä levitetään punottavien kohtien päälle ja se häivyttää punotusta arvista.Toisilla se tehoaa hyvin toisilla ei välttämättä paljoa.


      • AlexJ
        äijä kirjoitti:

        Vihdoin iho on kuoriutunut.Iho on tasoittunut selvästi ja on paljon paremman näkönen.Arpien kohdalla on punoitusta.En tiedä häviääkö se vai ei.Lääkärin mukaan noin kuukauden päästä on lopulliset tulokset näkyvissä.Siihen asti uus iho paranee kunnolla.Lääkäri sanoi että kannattaa ostaa kelo-cote geeliä.Sitä levitetään punottavien kohtien päälle ja se häivyttää punotusta arvista.Toisilla se tehoaa hyvin toisilla ei välttämättä paljoa.

        Hyvä homma. Kerrotko sitten vaikka kuukauden päästä miltä lopputulos näyttää?


      • äijä
        AlexJ kirjoitti:

        Hyvä homma. Kerrotko sitten vaikka kuukauden päästä miltä lopputulos näyttää?

        Jo nyt voin sanoa että iho on hyvä.Punotukset on lähtenyt aikalailla arpi kohdista.Siihen varmastin on auttanut toi kelo-cote voide.Oon todella tyytyväinen vaikka aluksi epäilin kuorinnan tehoa.Arpien kohdalla on kyllä pienet jäljet havaittavissa,mutta niitä ei kyllä näe ellei joku tunge silmiä aivan naamaan kiinni.Eikä ne pahoja oo vaikka näkiski.Suosittelen kyllä,vaikka viikon joutuu oleen ihmisiä piilos.Ja niinkuin monimuukin suosittelen Tamperetta ja Mika Hjerppestä.


      • käynyt
        äijä kirjoitti:

        Jo nyt voin sanoa että iho on hyvä.Punotukset on lähtenyt aikalailla arpi kohdista.Siihen varmastin on auttanut toi kelo-cote voide.Oon todella tyytyväinen vaikka aluksi epäilin kuorinnan tehoa.Arpien kohdalla on kyllä pienet jäljet havaittavissa,mutta niitä ei kyllä näe ellei joku tunge silmiä aivan naamaan kiinni.Eikä ne pahoja oo vaikka näkiski.Suosittelen kyllä,vaikka viikon joutuu oleen ihmisiä piilos.Ja niinkuin monimuukin suosittelen Tamperetta ja Mika Hjerppestä.

        Kiva kuulla, että sulla tuo kuorinta on tepsinyt. Mulla on nyt toisen kuorinnan prosessi käynnissä ja melko hitaasti etenee.Ensimmäisen tca-kuorinnan jälkeen iho kuoriutui yli 2 viikkoa, nyt näyttää käyvän samoin. Ekan kuorinnan jälkeen en havainnut kovinkaan radikaaleja muutoksia, ehkä iho oli hieman kirkkaampi, mutta katsotaan, kuinka tämän jälkeen käy. Täytyy minunkin hankkia tuota kelo cote-geeliä.


      • korvaus?
        äijä kirjoitti:

        Elikkäs juuri tänään minulle tehtiin tca-kuorinta tampereella.Se vähän kirveli mutta ei mitään tuskaista ollut.Naama putsattiin puhtaalla pirtulla jonka jälkeen aluksi arpikohtiin pistettiin jotain happoa.Sen annettiin vaikuttaa jonkuaikaa jonkajälkeen levittettiin muualle kasvoihin miedompaa happoa.Naaman punotus on jo hävinnyt aikapaljon kun aikaa on kulunut n.9tuntia.Mutta en silti edes kuvittele meneväni esim.kauppaan ainakaan vielä.Bevitan voidetta kannattaa hakea etukäteen apteekista.Ettei tarvitse mennä naamapunaisena hakemaan kuten minä:DSitä levitetään 1-2 kertaa päivässä naamalle.Kun iho alkaa kuoriutumaan niin sitä ei saa repiä.Se jättää jonkunmoiset jäljet.Koko lysti maksoi minulla yhteensä 231e ja kela korvaa siitä osan.Nyt vaan odotellaan mitä lähipäivät tuo tullessaan...

        öö millä perusteella oot saanu kelalta korvausta? saako sitä ihan jokainen vai?
        ja kuinka paljon korvaus oli?


      • mj
        korvaus? kirjoitti:

        öö millä perusteella oot saanu kelalta korvausta? saako sitä ihan jokainen vai?
        ja kuinka paljon korvaus oli?

        mitkään voiteet ei arpia poista, olen käynnyt kaksi hiilidioksidi laseria ja kaksi tca kuorintaa, ja arvet on ja pysyy, en tiedä eikö otsassa ja ohimossa oleviin arpiin tehoa hoidot vai mistä lie johtuu mutta todellakin pelkkää rahan hukkaa.


    • dumvluyglunfkt

      katoin jostain youtubesta kerran semmosen videon, missä esiteltiin jotain skin whitening creamia (lieneekö suomeksi sitten joku ihon vaalennusmönjä). en tiedä saako sellaisia voiteita suomesta, mutta
      jos joku tietää niin voisitkohan kertoa mistä? :-)
      http://www.youtube.com/watch?v=TZSXCv7bpmU

      • ...........

        Epidermx nimistä voidetta.. Minulla auttanut. Yhdessä silkia camellian kanssa oon käyttäny.


    • ååkea

      joo ei oo mulla toiminut mikään muu kuin vain aika noihin arpiin. ajan myötä on siis lähteny punaset arvet pois, kuoppa-arvet nyt tietenkin jäävät.

      oon kokellu sinkkipastaa, ei se toiminut, vaikka pitkään käytinkin.
      sinkin syömistä on suositeltu, koska se parantaa ihoa. oon nyt viikon syöny, en usko ett tehoo vanhoihin arpiin, mutt ehkä saattaa nopeuttaa mahdollisten uusien arpien parantumista?

    • Blood Red

      On arpia ja vituttaa. Vittujen vittu. Mukavaa olla erilainen ja samalla joku vitun arpinaama.

    • Snowhitee

      Joo siis määki oon miettiny tätä samaa.. Itelläni on kauhee akne alkanut just ja luulen et seuraukset on aika pahat. Mietin täs valmiiks miten pääsisin eroon noist kaikist finneostä ilman arpia

    • kaikenkokeillut_xx

      Jos arpia varsinkin syviä on jo päässyt syntymään niiitä ei saa poistettua millään nykyisillä tiedossa olevilla menetelmillä,ei laserill, hapoilla, mekaanisella kuorinnalla, ihmevoiteilla , siis ei millään. period..
      Eli hakekaa vaikeaan akneen sairastuneet välittömästi Roa resepti ja estäkää jo ennalta arpien muodostuminen,elämänne tulee olemaan paljon helpompaa elää,uskokaa pois.
      Täällä voitte tutustua eri menetelmiin ja seurata potilaiden kokemuksia/tuloksia hoidoista. https://www.realself.com/reviews

    • Jarkku33

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe