Tapiolassa ei korvata mitään ..

lapinmies1961

Sattuihan mulle sitten toissatalvena saunassa vesivahinko ,mutta eipä hätää mullahan on lvi-vakuutus .Ilmoitin vahingosta Tapiola yhtiöön ja sieltä pantiin pätevä mies tarkastamaan vahinko ei kelvannut paikallinen tarkastaja .Aslakki riippamuna tuli sitten Rovaniemeltä saakka tänne ivaloon kameransa kanssa.Otti kuvia ja häipyi .Vakuutuspäätös ei korvata [rakennusvirhe].Laatta oli laskeutunut ja pyykinpesukoneen tyhjennysputki oli irronnut.Tuomion jälkeen piti kaikki purkaa hajottamassani saunarakennuksessa ja aloin purkamaan viemäriputkia .Sieltä löytyi syy siihen miksi laatta oli laskenut ,viemäri oli aivan tukossa ja kaikki vesi minkä laski lavuaariin menikin todellisuudessa laatanalla olevaan hiekaan ja huuhteli hiekat laatan alta.Otin kuvat tukoksesta ja lähetin Tapiolaan ja sain lopulta korvauksen vahingosta ,mutta jos olis käynyt toisin .Silloin virkailija sanoi ,että yksikään vakuutus ei korvaa yhtään mitään vaikka sulla olis minkälainen vakuutus .Vakuutusyhtiöt huijaavat asiakasta niin ei tule poliisitutkimusta ,mutta jos asiakas huijaa vakuutusyhtiötä niin silloin kalterit heiluu...??

49

10380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että ei korvaa

      vaivasi palkitiin lopulta ja sait korvaukset.

      totta on, että ei merkkaa mitään jos vakuutusyhtiö huijaa asiakasta, mutta auta armias toisinpäin, olet viimeisenpäälle kusessa,

      ei voida sanoa kuitenkaan, että tapiola ei korvaa mitään, ymmärtääkseni tässä tapauksessa todellinen syy selvisi vasta tarkastuksen jälkeen ja asia oikaistiin ja vahinko korvattiin, ei niin kuin tapahtunut mitään virhettä puolin ja toisin, VAI MITÄ_?

      • lapinmies1961

        Jos asiantuntija elikkä tämä kyseinen aslakki riippamuna olis tutkinut asian eikä vain todennut tapahtumaa niin ei ehkä silloin olis tullut kielteistä päätöstä ,mutta kun panaan tämmöisiä vahinkotarkastajia joitten ammattitaito ei riitä asian selvitelyyn.


    • korvaamatta

      Vaikka: Vakuutukseen kuului LAAJA turvataso-!!!
      Kaikki vakuutusyhtiöt korvaavat lähes aina jokaisen vesi ja kosteusvahingon, vaikka ne eivät ole äkillisiä ja ennalta arvaamattomia vahinkoja. Rakenteet saattaa olla lahoja ja homeessa ja silti nämä vesivahingot korvataan.
      Meidän vesivahinkoa LÄHIVAKUUTUS ei korvannut.
      Kaltaisemme vesivahinko korvataan kaikissa vakuutusyhtiöissä.
      Korvaamatta jätetty vesivahinkomme on ikävä ennakkotapaus, voi käydä niin, että tätä esimerkkiä alkavat muutkin vakuutusyhtiöt noudattamaan, eli jätetään kylmästi vesivahinko korvaamatta. Lähivakuutuksessa saadaan kautta maan hallaa aikaan.    

      • lapinmies1961

        Kaikki vakuutusyhtiöt huijaavat ,mutta taitaa tuo lähivakuutus olla alansa mestari.Miksi et vienyt asiaa oikeuden ratkaistavaksi? Vakuutusyhtiöt on huomannut sen ,että vahingon kärsinyt ei hae oikeutta sieltä mistä sitä saa.Laajaan turvaan kuuluu myös oikeusturvavakuutus vie raastuvan rataistavaksi älä anna huijata mafioosojen itteäsi .


      • ehkä tuo

        ÄLÄ nyt viitsi tuollaista kertoa kun, Lähivakuutuksella on olemassa mainos:

        "Meillä tuo palvelu tarkoittaa sitä, että asiakkaat, jotka omistavat Lähivakuutuksen, saavat myös omistajan kohtelun"

        Ehkä tuo omistajan kohtelu tarkoittaa juuri sitä, että vahikoja ei korvata.


    • tulloo tässäää

      Kuule tuota, laita pilkku ja piste heti sanan jälkeen ja sitten vasta välilyönti.
      Ota tästä mallia. Muuten hyvä kirjoitus kyllä.
      Että, Että, Että, näin ikkään, hyvä tullee.
      Harjoitteleppa.

      • lapinmies1961

        Hei.Eikai se onko pilkkua tai pistettä tee asiaa vaikeaselkoiseksi ?Toivottavasti lukijat ymmärtää vaikka omasta viimeisestä äidinkielentunnista on 40 vuotta.Eihän kaikki voi olla yhtähyviä sinun kanssa ,enkä edes yritä sillä aina niitä on ollut ,jotka on toisia parempia.Toivottavasti et saanut mitään traumoja minun pilkku-piste virheistä, yritän olla huolellisempi...


      • kyllä
        lapinmies1961 kirjoitti:

        Hei.Eikai se onko pilkkua tai pistettä tee asiaa vaikeaselkoiseksi ?Toivottavasti lukijat ymmärtää vaikka omasta viimeisestä äidinkielentunnista on 40 vuotta.Eihän kaikki voi olla yhtähyviä sinun kanssa ,enkä edes yritä sillä aina niitä on ollut ,jotka on toisia parempia.Toivottavasti et saanut mitään traumoja minun pilkku-piste virheistä, yritän olla huolellisempi...

        ite kunkin on pitänyt asiat opetella,
        minä olen oikein hyvilläni jos saan hyviä neuvoja,
        pirun hyvä vekotin on tämä tietokone, vai mitä?


      • lapinmies1961
        kyllä kirjoitti:

        ite kunkin on pitänyt asiat opetella,
        minä olen oikein hyvilläni jos saan hyviä neuvoja,
        pirun hyvä vekotin on tämä tietokone, vai mitä?

        Aivan varmaan parhaita keksintöjä.Olin itse 20 vuotta sitten autokolarissa siinä aivot vioittu niinpaljon ,että ei osaa kirjoitaa kaikkia tyydyttävällä tavalla.


      • välittömästi
        lapinmies1961 kirjoitti:

        Aivan varmaan parhaita keksintöjä.Olin itse 20 vuotta sitten autokolarissa siinä aivot vioittu niinpaljon ,että ei osaa kirjoitaa kaikkia tyydyttävällä tavalla.

        oletko juuri nyt tietokoneen äärellä, jos niin laitan sinulle yhden vahinkoasian luettavaksi, VASTAA !!!


      • lapinmies1961
        välittömästi kirjoitti:

        oletko juuri nyt tietokoneen äärellä, jos niin laitan sinulle yhden vahinkoasian luettavaksi, VASTAA !!!

        Olen kuulolla ,anna tulla.


      • ___(())__(())__
        lapinmies1961 kirjoitti:

        Olen kuulolla ,anna tulla.

        "Koskaan ei rummuteta liikaa turvallisuudesta".
        " Toimintamme on lähellä asiakasta".
        "Läheisyys on valttimme".

        --====   Lähivakuutuksen toiminta on juonimista, valehtelua, epärehellistä toimintaa kautaaltaan. Korvaukset ovat naamakohtaisia. Ne joita nuollaan, ystäviät ja tutut, sukulaiset, jne.
        niin niille korvataan sellaisiakin vahínkoja jotka eivät missään tapauksessa kuulu korvattaviin vahinkoihin.
        Toisaaltaan taas usein käy niin, että vahinko jätetään korvaamatta. Juonitaan, valehdellaan ja kusetetaan asiakasta, näin ollen korvausta ei tarvitse suorittaa.

        Tulosta tuotetaan vakuutusyhtiölle kusettamalla asiakkaita. Luotto ja maine kyllä menee Lähivakuutuksilta.
        Pieniä, mitättömiä vakuutusyhtiöitä, joissa ei ole riittävää valvontaa, sisäinen pieni piiri pyöritää toimintaa omavaltaisesti/mielivaltaisesti.
        Isoissa vakuutusyhtiöissä on pomoa, pomon päälle, eivätkä nämä henkilöt pyöri saman katon alla. Lähivakuutusten toiminta on kymmenenvuotta jäljessä, kun verrataan isoihin vakuutusyhtiöihin.
        Isot vakuutusyhtiöt ovat kirjaimellisesti isoja ja luotettavia, jotka eivät kaadu isojenkaan vahinkojen korvauksiin.
        Korvauspäätöksissä lähivakuutusten ei tarvitse noudataa yleisiä vakuutus ehtoja ja sääntöjä, on arpapeliä kuka saa korvauksia vahingoista.

        Vakuutusmaksut ovat kuitenkin kaikille samat, näin ollen tulisi korvaustenkin olla. Vakuutussopimukset ovat usein hyvin epäselviä, on sitten vahingon sattuessa helppo juonia ja valehdella, jolloin korvaukset jää saamatta.

        Toiminta on todella ala-arvoista kuten itse Lähivakuutuskin. Paljon nekatiivista kuulee eri tahoilta Lähivakuutuksista.
        Alustavasti tämä tieto.   


      • lapinmies1961
        ___(())__(())__ kirjoitti:

        "Koskaan ei rummuteta liikaa turvallisuudesta".
        " Toimintamme on lähellä asiakasta".
        "Läheisyys on valttimme".

        --====   Lähivakuutuksen toiminta on juonimista, valehtelua, epärehellistä toimintaa kautaaltaan. Korvaukset ovat naamakohtaisia. Ne joita nuollaan, ystäviät ja tutut, sukulaiset, jne.
        niin niille korvataan sellaisiakin vahínkoja jotka eivät missään tapauksessa kuulu korvattaviin vahinkoihin.
        Toisaaltaan taas usein käy niin, että vahinko jätetään korvaamatta. Juonitaan, valehdellaan ja kusetetaan asiakasta, näin ollen korvausta ei tarvitse suorittaa.

        Tulosta tuotetaan vakuutusyhtiölle kusettamalla asiakkaita. Luotto ja maine kyllä menee Lähivakuutuksilta.
        Pieniä, mitättömiä vakuutusyhtiöitä, joissa ei ole riittävää valvontaa, sisäinen pieni piiri pyöritää toimintaa omavaltaisesti/mielivaltaisesti.
        Isoissa vakuutusyhtiöissä on pomoa, pomon päälle, eivätkä nämä henkilöt pyöri saman katon alla. Lähivakuutusten toiminta on kymmenenvuotta jäljessä, kun verrataan isoihin vakuutusyhtiöihin.
        Isot vakuutusyhtiöt ovat kirjaimellisesti isoja ja luotettavia, jotka eivät kaadu isojenkaan vahinkojen korvauksiin.
        Korvauspäätöksissä lähivakuutusten ei tarvitse noudataa yleisiä vakuutus ehtoja ja sääntöjä, on arpapeliä kuka saa korvauksia vahingoista.

        Vakuutusmaksut ovat kuitenkin kaikille samat, näin ollen tulisi korvaustenkin olla. Vakuutussopimukset ovat usein hyvin epäselviä, on sitten vahingon sattuessa helppo juonia ja valehdella, jolloin korvaukset jää saamatta.

        Toiminta on todella ala-arvoista kuten itse Lähivakuutuskin. Paljon nekatiivista kuulee eri tahoilta Lähivakuutuksista.
        Alustavasti tämä tieto.   

        Pienistä yhtiöistä,mutta ei ne suuretkaan yhtiöt mitään vapaaehtoisesti korvaa.Silloin kun tuo verenimijä viinamäen iiro astui pohjolan johtoon sanoin kaiken vakuutuksista irti .En todellakaan kaipaa heidän hyvää palvelua enkä myöskään toivo heidän läsnäoloa misään muualla kun raastuvassa.Siellä punnitaan viinamäen iiron ajatusmaailma .Olen kaiken aikaa yrittänyt tuoda esiin sellaisen seikan ,että varokaa nuita että tiäkään mitä tulemanpitää silloin kun tulee se vahinko ja pitää korvata.


      • viestiin

        Edellenkin neuvon sinua.

        Kun on tuo viesti otsikolla: AIG-vakuutus.
        Viestissä sanotaan: "Lapinmiehen vastauksia en sitten kaipaa kun hän ei asioista mitään tiedä".

        Neuvon, että ÄLÄ laita nimimerkiksi "Lapinmies 1961", vaan keksi ihan muuta, niin kukaan ei sitten tiedä sitä ken on viestin kirjoittanut.
        Näin ollen voit vapaasti sanoa mielipiteesi, kenenkään tunnistamatta viesti väsääjää........


      • lapinmies1961
        viestiin kirjoitti:

        Edellenkin neuvon sinua.

        Kun on tuo viesti otsikolla: AIG-vakuutus.
        Viestissä sanotaan: "Lapinmiehen vastauksia en sitten kaipaa kun hän ei asioista mitään tiedä".

        Neuvon, että ÄLÄ laita nimimerkiksi "Lapinmies 1961", vaan keksi ihan muuta, niin kukaan ei sitten tiedä sitä ken on viestin kirjoittanut.
        Näin ollen voit vapaasti sanoa mielipiteesi, kenenkään tunnistamatta viesti väsääjää........

        kun joku kysyy asiantuntijoilta neuvoa,niin kuka on parempi asiantuntia kun se joka on jatkuvasti tekemisissä yhtiöitten kanssa?Ei siellä minun kommenttia kaivata ,jos ihminen on perustyhmä ei sellaisiin voi vaikutaa. Sellainen ihminen joka oikeasti haluaa tietoa vakuutusyhtiöistä annan oman kokemukseni puhua.Sen viellä sanon ,että ei minun negatiivinen palauteenanto ole tuulesta temmattua vaan olen kokenut tuollaisia asioita tai sitten tiedän ihmisiä jotka ovat minun lisäksi kokeneet saman kohtalon.Jos joku otaa syöpävakuutuksen ja sitten sirastuu jossain elämänaikana syöpään .Vakuutusyhtiö alkaa tutkimaan sukua onhan siellä vakuutusyhtiön lääkärit jotka työskentelevät terveyskeskuksissa ja näkevät potilastiedot tämän vakuutetun suvusta .Äitillä on kohtusyöpä ja isällä keuhkosypä ja kaikki suvun jäsenet on sairastunut syöpään .Ei vakuutus mitään korvaa sillä perusteella ,että ikänsä vakuutusta maksanut tiesi hyvin sairastuvansa syöpään niin kuin koko suku oli geneetiseltä perimältään sellaisen geenin kantaja jolla oli suuri riski syöpään sairastua.


      • ....
        viestiin kirjoitti:

        Edellenkin neuvon sinua.

        Kun on tuo viesti otsikolla: AIG-vakuutus.
        Viestissä sanotaan: "Lapinmiehen vastauksia en sitten kaipaa kun hän ei asioista mitään tiedä".

        Neuvon, että ÄLÄ laita nimimerkiksi "Lapinmies 1961", vaan keksi ihan muuta, niin kukaan ei sitten tiedä sitä ken on viestin kirjoittanut.
        Näin ollen voit vapaasti sanoa mielipiteesi, kenenkään tunnistamatta viesti väsääjää........

        Luuletko todella ettei viestistä huomaa kuka sen on kirjoittanut? Lapinmiehen naurettavat viestit ovat aina sitä samaa jota kukaan muu ei jaksa tällä palstalla provoilla: Kukaan ei korvaa mitään, kaikki joilla on vakuutuksia ovat tyhmiä, minä olen viisas ja paras jne. Kyllä tuollaisen tekstin tunnistaa jo kauan vaikka käyttäisi mitä nimimerkkiä tahansa.


      • .....
        lapinmies1961 kirjoitti:

        kun joku kysyy asiantuntijoilta neuvoa,niin kuka on parempi asiantuntia kun se joka on jatkuvasti tekemisissä yhtiöitten kanssa?Ei siellä minun kommenttia kaivata ,jos ihminen on perustyhmä ei sellaisiin voi vaikutaa. Sellainen ihminen joka oikeasti haluaa tietoa vakuutusyhtiöistä annan oman kokemukseni puhua.Sen viellä sanon ,että ei minun negatiivinen palauteenanto ole tuulesta temmattua vaan olen kokenut tuollaisia asioita tai sitten tiedän ihmisiä jotka ovat minun lisäksi kokeneet saman kohtalon.Jos joku otaa syöpävakuutuksen ja sitten sirastuu jossain elämänaikana syöpään .Vakuutusyhtiö alkaa tutkimaan sukua onhan siellä vakuutusyhtiön lääkärit jotka työskentelevät terveyskeskuksissa ja näkevät potilastiedot tämän vakuutetun suvusta .Äitillä on kohtusyöpä ja isällä keuhkosypä ja kaikki suvun jäsenet on sairastunut syöpään .Ei vakuutus mitään korvaa sillä perusteella ,että ikänsä vakuutusta maksanut tiesi hyvin sairastuvansa syöpään niin kuin koko suku oli geneetiseltä perimältään sellaisen geenin kantaja jolla oli suuri riski syöpään sairastua.

        Erittäin lapsellista ja naurettavaa tuollainen provoileminen ja valehtelu. Väität ettei mikään vakuutusyhtiö korvaa mitään vahinkoja, sitten kuitenkin selität miten sinulle korvasi se ja se vakuutusyhtiö sitä ja sitä vahinkoa. Lukisit joskus vakuutusehtoja, jos sinulla olisi aivot niin tietäisit että tietenkään vakuutusyhtiöt eivät korvaa niitä vahinkoja jotka jo vakuutusehdoissa mainitaan ettei korvata. Muut vahingot korvataan. AIG:n vakuutuksissa ei vaadita terveysselvitystä (paitsi se onko sairastanut syöpää ennen) ja rajoitusehdoissa ei ole mitään sukulaisten ym. syövistä, joten heidän on ne pakko korvata. On niillä vakuutusyhtiöilläkin lait joiden mukaan niiden on toimittava.


      • lapinmies1961
        ..... kirjoitti:

        Erittäin lapsellista ja naurettavaa tuollainen provoileminen ja valehtelu. Väität ettei mikään vakuutusyhtiö korvaa mitään vahinkoja, sitten kuitenkin selität miten sinulle korvasi se ja se vakuutusyhtiö sitä ja sitä vahinkoa. Lukisit joskus vakuutusehtoja, jos sinulla olisi aivot niin tietäisit että tietenkään vakuutusyhtiöt eivät korvaa niitä vahinkoja jotka jo vakuutusehdoissa mainitaan ettei korvata. Muut vahingot korvataan. AIG:n vakuutuksissa ei vaadita terveysselvitystä (paitsi se onko sairastanut syöpää ennen) ja rajoitusehdoissa ei ole mitään sukulaisten ym. syövistä, joten heidän on ne pakko korvata. On niillä vakuutusyhtiöilläkin lait joiden mukaan niiden on toimittava.

        On kaikille sama ,mutta vakuutuslaki koskee ainoastaan vakuutuksen ottajaa ei myyjää.Onhan sitä sitten nuita ehtoja se on se vakuutusyhtiön laki .Kuten tuolla aiemmissa kirjoituksissa kerroin se laki on yksiselitteinen jolla vahinko jätetään korvaamatta "HUOLIMATTOMUUS"siinä sulle lakitekstiä revi siitä viellä jotain juttua jos kyvyt riitää.Sanoit ,että vakuutusyhtiöllä on pakko korvata .Ompa sulla todella tyhjä pää jos tuollaisia yrität kirjoitella jokuhan saataa viellä otaa sieltä vakuutuksen .Jos on pakko korvata lähetkö pakon pantiksi omalla omaisuudella jos lähet otan heti kyseisestä yhtiöstä vakuutukset kaikki.


      • lapinmies1961
        .... kirjoitti:

        Luuletko todella ettei viestistä huomaa kuka sen on kirjoittanut? Lapinmiehen naurettavat viestit ovat aina sitä samaa jota kukaan muu ei jaksa tällä palstalla provoilla: Kukaan ei korvaa mitään, kaikki joilla on vakuutuksia ovat tyhmiä, minä olen viisas ja paras jne. Kyllä tuollaisen tekstin tunnistaa jo kauan vaikka käyttäisi mitä nimimerkkiä tahansa.

        Aina samaa ,kun kerron vakuutuksen haittavaikutuksista ja siitä miten ihmisiä kusetetaan .En ole ylistänyt itseäni mitenkään jos olet saanut sellaisen kuvan kun kertoilen niistä vakuutuksen haittavaikutuksista kun on niitäki jotka ei varmaan tiä tämmöisten olevan.Enkä ole sellaisia sanonut ,että kaikki joilla on vakuutuksia on tyhmiä .Silloin kun autoon otetaan pakollinen liikennevakuutus ei se ole tyhmää vaan se jos et ota ja ajat kolarin se on tyhmää.Jos kaikesta huolimatta olet pahoittanut miele en sille mitään voi sillä totuus paljastuu sitten kun alkaa maksun aika.


      • ....
        lapinmies1961 kirjoitti:

        On kaikille sama ,mutta vakuutuslaki koskee ainoastaan vakuutuksen ottajaa ei myyjää.Onhan sitä sitten nuita ehtoja se on se vakuutusyhtiön laki .Kuten tuolla aiemmissa kirjoituksissa kerroin se laki on yksiselitteinen jolla vahinko jätetään korvaamatta "HUOLIMATTOMUUS"siinä sulle lakitekstiä revi siitä viellä jotain juttua jos kyvyt riitää.Sanoit ,että vakuutusyhtiöllä on pakko korvata .Ompa sulla todella tyhjä pää jos tuollaisia yrität kirjoitella jokuhan saataa viellä otaa sieltä vakuutuksen .Jos on pakko korvata lähetkö pakon pantiksi omalla omaisuudella jos lähet otan heti kyseisestä yhtiöstä vakuutukset kaikki.

        Kyllä se nyt on niin, että vakuutusyhtiöillä on tiukat säännöt joiden mukaan he vahingot korvaavat. Mikäli joku kuuluu korvattaviin, he korvaavat (välillä tosin saattaa joutua hieman taistelemaan asiasta jos asia ei ole aivan yksiselitteinen) mikäli joku ei kuulu korvattaviin, niin he eivät korvaa.

        Sinäkin olet kaikki korvaukset käsittääkseni saanut mitä sinulle on kuulunut, joten mitä kitiset? Vakuutusyhtiö on korvannut sinulle kaikki niinkuin kuuluu, joten mikä on ongelmasi? Kuvitteletko todella, että tavallisilla työntekijöillä tai edes asiamiehillä on valtuuksia lupailla, että kaikki korvataan. Vakuutusyhtiö lupaa, että korvattavat vahingot korvataan ja sen pitää sinulle riittää. Mikäli saisin itse hinnoitella sinulle vakuutukset ja maksaisit kaikki vakuutusmaksut suoraan minulle, niin tottakai voisin luvata, että kaikki korvattavat vahingot korvataan. Silloin olisin vakuutusyhtiö ja voisin tällaista sinulle luvata, kuten nytkin vakuutusyhtiöt lupaavat.

        Ja tietysti huolimattomuus on rajattu pois korvattavista. Tuskinpa sinäkään tahtoisit korvata jos joku idiootti vaikka testailee hellalla kuinka helposti paperi syttyy palamaan? Tai jos joku ajaa kännissä ja hajottaa autonsa? Vai korvaisitko sinä nämä vahingot? Jos korvaisit niin perustappa vakuutusyhtiö niin vaihdan vakuutukseni yhtiöösi samantien, katsotaan mitä pidät kun tuotan sinulle ensimmäisen kuukauden aikana miljoonatappiot.


      • lapinmies1961
        .... kirjoitti:

        Kyllä se nyt on niin, että vakuutusyhtiöillä on tiukat säännöt joiden mukaan he vahingot korvaavat. Mikäli joku kuuluu korvattaviin, he korvaavat (välillä tosin saattaa joutua hieman taistelemaan asiasta jos asia ei ole aivan yksiselitteinen) mikäli joku ei kuulu korvattaviin, niin he eivät korvaa.

        Sinäkin olet kaikki korvaukset käsittääkseni saanut mitä sinulle on kuulunut, joten mitä kitiset? Vakuutusyhtiö on korvannut sinulle kaikki niinkuin kuuluu, joten mikä on ongelmasi? Kuvitteletko todella, että tavallisilla työntekijöillä tai edes asiamiehillä on valtuuksia lupailla, että kaikki korvataan. Vakuutusyhtiö lupaa, että korvattavat vahingot korvataan ja sen pitää sinulle riittää. Mikäli saisin itse hinnoitella sinulle vakuutukset ja maksaisit kaikki vakuutusmaksut suoraan minulle, niin tottakai voisin luvata, että kaikki korvattavat vahingot korvataan. Silloin olisin vakuutusyhtiö ja voisin tällaista sinulle luvata, kuten nytkin vakuutusyhtiöt lupaavat.

        Ja tietysti huolimattomuus on rajattu pois korvattavista. Tuskinpa sinäkään tahtoisit korvata jos joku idiootti vaikka testailee hellalla kuinka helposti paperi syttyy palamaan? Tai jos joku ajaa kännissä ja hajottaa autonsa? Vai korvaisitko sinä nämä vahingot? Jos korvaisit niin perustappa vakuutusyhtiö niin vaihdan vakuutukseni yhtiöösi samantien, katsotaan mitä pidät kun tuotan sinulle ensimmäisen kuukauden aikana miljoonatappiot.

        Mistä se kitinä kuuluu ?miehän yritän valistaa vakuutuksen ottajia ja valmistaaa siihen kun tapahtuu vahinko kuinka kirjava on korvausehojen kirjo .Tiedän kokemuksesta ,että mitään ei tule vaan kaikista joudut tappelemaan siitä miten niitä ehtoja tulkitaan.Kun siellä on sellaisia sanoja ,mutta jos ,jos tahalaan,jos ,Tiäkkö nuitten sanojen merkitystä ?ne puhuvat puolestaan silloin kun aletaan kyselemään korvaustenperään.Näillä sanoilla on se merkitys ,että korvauksia ei tipu .Oliko tuo riittävän selvä vastaus vai pitääkö selventtää?


      • tytöt
        lapinmies1961 kirjoitti:

        Aina samaa ,kun kerron vakuutuksen haittavaikutuksista ja siitä miten ihmisiä kusetetaan .En ole ylistänyt itseäni mitenkään jos olet saanut sellaisen kuvan kun kertoilen niistä vakuutuksen haittavaikutuksista kun on niitäki jotka ei varmaan tiä tämmöisten olevan.Enkä ole sellaisia sanonut ,että kaikki joilla on vakuutuksia on tyhmiä .Silloin kun autoon otetaan pakollinen liikennevakuutus ei se ole tyhmää vaan se jos et ota ja ajat kolarin se on tyhmää.Jos kaikesta huolimatta olet pahoittanut miele en sille mitään voi sillä totuus paljastuu sitten kun alkaa maksun aika.

        Etelän tytöt ovat varmaankin nyt ihastuneet sinuun, kun noin innolla vastailevat, hyvähän se näin on, jatka samaan malliin.
        Syyttä asioita ei tuoda tänne esille, jotain on hampaan kolossa, enemmän tai vähemmän......!!!!


      • lapinmies1961
        tytöt kirjoitti:

        Etelän tytöt ovat varmaankin nyt ihastuneet sinuun, kun noin innolla vastailevat, hyvähän se näin on, jatka samaan malliin.
        Syyttä asioita ei tuoda tänne esille, jotain on hampaan kolossa, enemmän tai vähemmän......!!!!

        Omaksi ja omaisuuden turvaksi. Silloin kun vakuutusta myydään ne korvaavat kaiken mahollisen,mutta sitten kun tapahtuu vahinko niin ei sellaista vakuutusta olekaan joka korvais yhtään mitään .Nämä sanat kertoi mulle vakuutusvirkailia tapiolassa siitä on kyse.


    • pettynyt tapiolaan

      Huom: YRITTI huijata 5000e korvaukset. Tapiolan lakinainen soitteli vanhalle isälleni ja yritti puhua ympäri, kun nauhoittavatkin puhelut kertomatta. Lähetti sitten vielä laskun perään, että jo maksetut korvaukset pitää maksaa takaisin. Soitto vakuutusoikeudelle ratkaisi asian puolessa tunnissa eduksemme.

      Ihme touhua tapiolalta, tosin tuskin moinen lakinainen enää on tapiolassa töissä??

      Näitähän lakinaishuijareita voi olla muissakin vakuutusyhtiöissä, eli pitäkää varsinkin vanhemistanne huolto, ja turha luottaa keneenkään.

      Vaihdettiin sitten koko suku yhtiötä, eli n. 10-15te vuosittaiset vakuutusmaksut jää tapiolalta saamatta..

      • w--kuski

        KERRON USKOMATTOMAN TARINAN ..URPOSTA-JOKU PÄIVÄ-


    • PP

      Yrittävät huijata eläkkeellä olevaa äitiäni juuri tällä hetkellä Kuopiossa. Talossa sattui vesivahinko patteriventtiilien kautta ja Tapiola yrittää väittää että omavastuu koskee joka huonetta erikseen jossa vettä on vuotanut, eikä vahinkoilmoitusta kokonaisuutena. Siinä taas yrittävät rhastaa ja penniä venyttää, iso firma jolle tuo kaikki aika lailla pikkurahaa.

      • Asiakkaan Asiamies

        Miksi jauhat tälläistä perätöntä potaskaa joka ketjussa?


    • Vakuutus ei kannata

      IF vakuutus se vasta hanurista onkin, sitä kuuluisaa IF-bändiä ei ole näkynyt, vaikka vesivahingosta on jo yli 6 kk? Näin se vaan on, että asiakas kyllä joutuu maksamaan laskunsa ja ajallaan mutta sama ei koske kyseisiä yhtiöitä. Tässä tapauksessa huijataan 70-vuotiasta isääni. Vanha ihminen ei tahdo jaksaa taistella vastaan. Hän on kyllä maksanut vakuutusta erikseen LVI-vakuutusta jo 30-vuotta. Näin hyvää mainosta IF:lle

    • Polvi sökö Tapiola!

      Polvi sökö, Tapiola korvasi 2 viikkoa, riittää sulle, ei kiistä tapaturmaa. Makgneettikuvaukseen jono 6 kk, lääkäriin edelleen 4 kk, polven kierukka revennyt, polven leikkaus 18 kk tapatumasta, Lähitapiola ei korvaa edes tutkimuskuluja, yrittäjän tapaturmavakuutus! Lähitapiola pidämme toisistamme huolta, voi hyvänen aika luulin, että minulla on tapaturmavakuutus, eipä ollut.

    • dsfds

      Lähitapiolasta ei saa luottotiedoton kuulemma edes koiralle vakuutusta, lainaa eivät myönnä eivätkä maksa korvauksia kuin pikkusummista. Minua ei otettu edes pankin asiakkaaksi kun yritin danskesta päästä pois. S pankki menee ihan pilalle kuin toi wanna be "parempien ihmisten pankki" menee yhdistymään sen kanssa. Tapiolaa en todellakaan halua suositella kenellekkään.

    • kokemusta on

      Jokainen joka EI saa vakuutusta Lähi Tapiolasta saa olla tosi tyytyväinen. MIkään ei ole sen huonompi yhtiö.

    • on kokemusta

      Joskus aiemmin maksoivatkin jotain vakuutuksessa olleesta talosta, joka paloi
      .
      Kova tinkaaminen kyllä Tapiolan puolelta . Täysarvovakuutus oli, mutta esim. sijais asunnosta ei suostuneet maksamaan, kun "teillähän on tuo kesämökki, jonne voitte mennä". Samoin puoliksi palaneet ullakon hirret pystyi kuulemma tekemään uudenveroisiksi pesemällä, ei vaihtamalla.

    • ei tapiolaaaaaaaaaaa

      Tapiolan p...tyypit kyllä osaa vääntää.
      Miten voi olla, että joillan ihmisillä henkinen kantti kestää tuollaista epärehellistä toimintaa ????????

    • rambo4

      älä ikinä mene lähitapiola ne ovat ilkeä ja huijarittttt

    • tapsaaaaaaaaaaati

      kauankoha niillä riittää asiakkaita? ja työntekijöitä?

    • ei ylivelkaa

      Lähitapiolan asiakas:
      Itse olen ihan tyytyväinen ollut.Vanha talo ja minimivakuutukset,myös auto niin vanha ettei kannata kummasti vakuuttaa.Minulla on ekstrana pari lakisääteistä vakuutusta jotka on pakolla oltava.Vakuutukset ovat olleet lähivakuutuksella perusversiossa halvahkoja.Ja niille mihin tarvitsisin vakuutusta,kuten vuokralaisten aiheuttamiin ongelmiin ei vakuutuksia saa mistään muualtakaan.

      Vuotovahinkovakuutus on mielestäni niin kallis ettei sitä kannata vanhaan lautarakenteiseen taloon ottaa.Varsinkin jos on peruskorjattu mahdollisia vesivahinkoja silmälläpitäen.Eli putket pinnassa ja rakenteet helposti vahinkotilanteessa aukaistavissa.Esim meilä laminaatin alla lankut lähtee irti ruuvaamalla.

      En usko että vakuutuksesta saisi miltään yhtiöltä centtiäkään.Kyllä ne keinot keksivät mihin vetoamalla ei tarvitsisi maksaa.Samanlaisia huijareita ne vakuutusyhtiöt ovat kaikki.

      Paras vakuutus on se,että säästää ennakolta pankkiin.Jos vahinko tulee,niin juttu hoidetaan rahalla pois.Vakuutuksesta ehkä voisi olla hyötyä jos talo palaa.Saa edes pienen osan omistaan pois.

    • kokokokkoko

      Sama juttu se on jos palaa. Voit olla varma, että Tapiolan korvauspäälliköt näkevät hiiltyneestä kasasta, että rakennus on ollut täysin purkukuntoinen. Tapiolan ammatti-ihmiset laittavat talon arvon niin alas, ettet saa käytännössä mitään. Hyvä jos saat ostettua huvila mallisen teltan Tapiolan korvausrahoilla.

      • turhaa maksaa liikaa

        Esim. talon ikkunoissakin on ikävähennys. Esim. 20v. vanhoista ikkunoista vähennys niin suuri, että ei korvausta. Vakuutusmaksuissa sen sijaan nousua, vaikka vakuutettavan kohteen arvo laskee ja on lopulta nolla euroa. Pisnis is pisnis!!


    • koditonna kuljes..

      Mikä on sitten vakuutusyhtiö, johon kannattaa uskoa?? Siis muita parempi? Ei Pohjola ainakaan. Ne muuttavat jatkuvasti vakuutusehtojaan ja lopulta korvauslupaukset ovat vain sanahelinää. Kokemusta on. Vahinkoja, jotka Pohjola on itse aiheuttanut puutteellisilla vesivahinkoremonteillaan ym. Ostin talon, johon otin koti- ja irtaimistovakuutuksen. Vesivahinko, jonka Pohjola korjautti niin vajavaisesti, että koko talo homehtui. Tuli putkivuoto, josta ei tullut mitään korvattavaa? Kehotettiin vain ottamaan putkimies ja lattiakaivo oli hajonnut ja tuli 1600e vesilasku, joka sekään ei tietenkään ollut korvattavaa. Vaativat, että lämpö on oltava päällä, että lattia kuivuu. Eivät tulleet kuivaamaan! Talo homehtui pilalle ja koska siellä ei voinut enää asua, tuli lisää vahinkoja. Koko talo pitää nyt purkaa. Ei ole enää kotia, eikä irtaimistoa, velkaa vaan ja kotivakuutuslaskuja ja sähkölaslujaa. ja niin - tietenkin se vesilasku... (meinasin vallan unohtaa) maksamatta, kun ei ole nää mitään...

    • Lähitapiola_evää_kaiken
    • lapinmies1961

      Vakuutusyhtiö pohjola päätti olla korvaamatta minun kipulääkeet joita olen syönyt autokolaristalähtien noin 25 vuotta,Vetosivat että syön niitä selkä särkyyni,Eihän se näin ollut ,olin ennakoinut kyseisen rikosliigan toimintatavan ja kävinkin ennakoon selkäni operoimassa kuntoon.Valitin päätöksestä vakuutusoikeuteen ei sieltä mitään oikeutta saa kun saman rikollisliigan jääsent tekee päätökset.Meni korvaamattomuutta yli kaksi vuotta ,hommasin ittelle asianajajan ja sellaisen joka ei vakuutusyhtiötä kumarrellut .Hän alkoi ajamaan asiaa Eensinmäinen asianajaja ei tohtinut alkaa asiaa hoitamaan kielteisen päätöksen jälkeen vaan totesi että ei kannatte riitautaa asiaa,mutta tämä toinen alkoi lähettelemään pohjolaan uhkauskirjeitä ,että käräjille menään mikäli ei aleta korvaamaan .Pohjola huomasi ,että nyt ei minua enää kuseteta vaan päättikin korvata lääkeet yli kahden vuoden jälkeen.Siitä näkee miten tuo rikollisliiga toimii on varmaan paljon tapauksia missä he ovat onnistuneet ja minulle yrittivät samaa ja huomavasivat,että ei se minuun tehonnutkaan vaan olisin mennyt käräjille.Kannataa riitautaa selvät tapaukset ,että ei rosvot pääse kusettamaan.

    • LTvedätystäon

      Vahonkojen varalle, kannattaa ottaa vakuutus tosiaankin jostain muusta paikasta.Jos käy se huono tuuri, sattuu se pelätty vahiko, niin olisipa hienoa että vakuutusyhtiö oikeasti korvaisikin lupaustensa mukaan jotain.
      Eikä keksisi siinä kaiken mailman verukkeita, ja jättävät kaiken korvaamatta.Siinä sitten turhaan vakuutuksia maksaneena, hädänhetkellä, ja vakuutus ei korvaakkaan yhtään mitään.

    • näinmeilläpäin

      No meille kävi sitten harmillinen vahinko, ja korvaukset kyllä vakuutuksesta tuli.
      Pysytään yhä, tyytyväisinä asiakkaina :)

    • Lähivakuutuksenpska

      Tuoteselosteen mukaan pitäisi korvata. Todellisuudessa ei. Tuli vastaus, että tuoteseloste on lähitapiolassa vain yleiskuva vakuutuksien sisällöistä. EI enää koskaan LähiTapiolan vakuutuksia.

    • silmätaukesi

      Totta, ei korvaa mitään. Ollaan maksettu ikämme sinne, ja aina kun vahinko sattuu tulee kielteinen päätös. Aina löytyy porsaanreikä millä korvaus tyssätään, vaan nyt riitti tämä kusetus!

    • vakuuttavaa

      Noinhan se on. En ole aikoihin enää ottanut uusia vakuutuksia. Ei ole kuin liikenne ja kotivakuutus.
      Koska tuskin sieltä vahingon sattuessa korvausta saisi. Aina löytyy jokin syy että juuri tässä tapauksessa heidän ei tarvitse korvata.
      Kerran kysyessäni kuinka paljon vakuutusyhtiö korvaa vahinkoja. Vastaus oli että niin ja niin paljon. Ja kysyin kenen tilastojen mukaan. Vakuutus yhtiön omien tilastojen mukaan ??

    • Anonyymi

      Vakuutusyhtiöihin ei voi luottaa ollenkaan.

    • Anonyymi

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla MUEMSE

      www.popvakuutus.fi/ref/MUEMSE

    • Anonyymi

      Ei mullakaan korvannut, ilmapoistopummpu meni rikki,ja talo jäätyi. Vedet valuivat kylpyhuoneesta olohuoneen puolelle.25t euroa.Vastaus oli,että kyllähän kylpyhuoneen vettä pitää pitää. Vesi mennyt kuulemma seinän reiistä, vaikka reiät olivat korkealla. Olihan se kosteuskartoittajan tuomio. Älkää ottako Lähitapiolan kotivakuutusta, ei ole edes halvin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1947
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1649
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1599
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1517
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1465
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1357
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1266
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      17
      1203
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1138
    Aihe