HÄÄLEIKIT!

Voi luoja..

Olen sitä mieltä, että kaikki hääleikit ovat tylsiä ja mauttomia! Kuka niistä nauttii? Hääväki joutuu vain nolona naureskelemaan..

Ei ikinä minun häihini yhtään ainutta leikkiä ja aikuisiahan tässä ollaan, joten leikit jäi hiekkalaatikolle.

11

2811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tavallaan,

      oma kokemus on ollut se, että häät ilman jonkinlaisia hääleikkejä ovat tylsiä ja huumorintajuttomia. Sellaiset leikit tosin ovat mielestäni kiusallisia, joissa väkisin etsitään vapaaehtoisia.

      • in.na

        Aivan, kukin tavallaan tosiaankin.

        Oma kokemukseni taas on, että leikittömät häät ovat tyylikkäät. Ei muissakaan aikuisten juhlissa juosta temppuratoja ilmapallo reisien välissä, miksi ihmeessä juuri häissä.

        Ei leikittömyys ole sama kuin ohjelmattomuus, ohjelmaa voi muutakin olla kuin leikkiminen. Olen samaa mieltä kuin aloittaja; jätetään se sokeripalan etsintä silmät sidottuna jauhovadilta sinne lastenjuhliin.


    • Ditto!

      ...

    • leikit lapsille

      Ei ikinä! Viimeisimmät häät oli nolouden huippu hääleikkien osalta.. Voi kärsimys!

      Noloja tai ei, niin miksi häissä pitäisi leikkiä???
      Silloinhan myös äitini 50 vuotis juhliin pitäisi keksiä älyttömiä leikkejä..

    • hanurista

      ..tosiaan suurin osa leikeistä! En kans ymmärrä miksi juhlissa pitäisi olla LEIKKEJÄ ohjelmana, ihan kuin jossain lasten leireillä tai päiväkerhossa!

      Hyvään ohjelmaan ei tarvita mitään ilmapallojen polkemista tai lappujen liehutusta. Mieluummin tyylikäs, lyhyehkö ja hyväntuulinen juhlatilaisuus kuin pitkästyttävän kaavan mukaan vedetty naurettava hääpelleily!

    • nolaamista

      Yksissä häissä jouduin tanssimaan jonkun ihme tanssin, kuten muukin polttariväki.. Toivottavasti ihmisillä oli edes hauskaa, minulla ei!

    • Leikit ei kiinnosta

      Mun häät on kesällä ja ainoa leikki, johon suostun, on tietovisa, jonka tarkoituksena on tutustuttaa ihmiset paremmin muhun ja mun mieheen. Eli kysymykset kertovat meistä ja meidän tarinasta jotakin, mutta ketään ei nolata ja palkinnot ovat niin mielekkäitä, että kiinnostus säilyy toivottavasti kilpailun ajan. Juhlissa on kuitenkin paljon tyyppejä, jotka eivät mua tai mun miestä lähemmin tunne vielä (esim. kaukana asuvat sukulaiset), joten siksi tuohon suostuin, jotta tuntisivat meitä edes hiukan... Mutta NO THANKS morsiamenryöstöille ja sukkanauhan kaivamiselle hameen alta, THOSE GAMES REALLY SUCK!

    • xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      Tulee mieleen kysymys:

      Vietetäänkö häitä vain sukulaisten takia? Kun "meidän suvussa" perinteisiin kuuluu kaikki hääleikit, jalan polkaisu ennen hääkakkua jne.

      Eikö tosiaan voisi vähentää kaikenlaista pelleilyä ja tosiaankin olla sitä mieltä, että leikit jäivät hiekkalaatikolle.

    • positiivista..

      Tosi kiva oli ykköset päällä leikkiä jotain aivan naurettavia leikkejä.. Kestohymy piti vetää naamalle ja esittää, että on TOSI kivaa..

    • viinaa!!

      Kuka selvinpäin pystyy itseään nolaamaan, eikä selvinpäin kestä katsella hääparinkaan leikkimistä!

    • yks vaan

      Mulla ei tule muu mieleen ku että täytyy olla aika ikävä ja tylsä ihminen jos ei leikkiä kestä...

      Tai sit teillä on tylsät sukulaiset/kaverit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      585
      1023
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      940
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      806
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      721
    Aihe