Mies ja verisuonet

Tintallaa...

Musta vaikuttaa, että verisuonet ja maskuliinisuus liittyy jotenkin toisiinsa. Miehekkäillä miehillä on usein käsissä hyvin näkyvät verisuonet ja ne voi olla ihan hauiksessa asti pinnalla. Samoin ne voi näkyä jaloissa ja peniksessä on verisuonet näkyvästi. Tällaiset miehet ovat yleensä todella miehekkäitä, muutenkin kuin ulkanäöltään, luonekin heillä tuntuu olevan tosi miehekäs, sellainen turvallisuutta tuova.

Jos miehellä taas on ihan siloiset kädet, verisuonet naisellisesti näkymättömissä niin heissä on enemmän selaisia "sukupuolettomampia" ei niin miehekkäitä jne. karvoituskin usein ihan olematonta, sääret sileät kuin naisilla.

Tämä nyt perustuu ihan omiin kokemuksiin ja havaintoihin. Ehkä mieshormonit saavat suonet näkyviksi ja jos taso on alhaisempi niin ne ovat piilossa? Jotenkin nuo suoniset miehet ovat kaikin tavoin yleensä ihanan miehekkäitä.

49

15471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Tulevat näkyviin ihan vain siitä syystä, että on alhainen rasvaprosentti ja isot lihakset. Itselläni on kovin sileät kädet, mutta harrastan paljon urheilua niin verisuonet nousevat pintaan aina treenien jälkeen ja lihakset erottuvat kivasti. Siinä on ehkä parempi ettei niitä karvoja niin käsissä ole.

      • lihava ja lihaksikas

        Meikäläinen on 178 ja kiloja 93 eli rasvaprosentti on kohdallaan, verisuonet on näkyvillä aina. En punttaa en juokse enkä varsinkaan urheile. Kummasti ne lihakset vaan siellä käsivarsissa ja reisissä silti on ja vatsastakin löytyy vaikka vähän rasvaa löytyy. Verisuonet näkyy lihaksissa ja paisuvaisissa ne tulevat verenperintönä ei saleilta.


      • ggggggzzzzzzzzz
        lihava ja lihaksikas kirjoitti:

        Meikäläinen on 178 ja kiloja 93 eli rasvaprosentti on kohdallaan, verisuonet on näkyvillä aina. En punttaa en juokse enkä varsinkaan urheile. Kummasti ne lihakset vaan siellä käsivarsissa ja reisissä silti on ja vatsastakin löytyy vaikka vähän rasvaa löytyy. Verisuonet näkyy lihaksissa ja paisuvaisissa ne tulevat verenperintönä ei saleilta.

        Pullottavat verisuonet voivat kertoa myös korkeasta verenpaineesta.


      • kuytr
        lihava ja lihaksikas kirjoitti:

        Meikäläinen on 178 ja kiloja 93 eli rasvaprosentti on kohdallaan, verisuonet on näkyvillä aina. En punttaa en juokse enkä varsinkaan urheile. Kummasti ne lihakset vaan siellä käsivarsissa ja reisissä silti on ja vatsastakin löytyy vaikka vähän rasvaa löytyy. Verisuonet näkyy lihaksissa ja paisuvaisissa ne tulevat verenperintönä ei saleilta.

        kyllä se on niin että olet läski eikä läski ole lihasta.


    • minusta

      on älyttömän seksikästä miehessä juuri ne näkyvät verisuonet! ihan totta siis. Omalla miehelläkin on sellaset:)
      itsellänikin usein kämmenselässä on verisuonet näkyvissä, ja tunnen muitakin naisia joilla suonet näkyy (en sitten tiedä mitä miehet niistä tykkää)

      jotain sellaista muistaakseni olen kuullut, että suolan käytöllä olis jotain yhteyttä verisuonten näkyvyyteen...ja jotenkin ruokavalioon liittyvää. lieköhän perää...?

      • ................

        mulle ne ilmestyy aina, jos teen raskasta työtä käsillä (esim metsähommia). sit kun ei rasita, niin suonet vetäytyvät ainakin hieman..siitä johtuu


      • elina
        ................ kirjoitti:

        mulle ne ilmestyy aina, jos teen raskasta työtä käsillä (esim metsähommia). sit kun ei rasita, niin suonet vetäytyvät ainakin hieman..siitä johtuu

        muuta en voi sanoa kuin että näkyvät verisuonet lihaksikkaissa käsissä ovat mitä mahtavin näky!:)


      • lkjhyuiio
        ................ kirjoitti:

        mulle ne ilmestyy aina, jos teen raskasta työtä käsillä (esim metsähommia). sit kun ei rasita, niin suonet vetäytyvät ainakin hieman..siitä johtuu

        Muita raskaita töitä ei olekaan kun metsätyöt niinkö.


    • regenspro.regenspro

      joo vitut oo seksikkäitä itellä näkyy iha vitu hyvi verisuonet käsissä en tunne varmaan ketään kenen mielest ne olis seksikkäät ku ite ku oon treenannu viimeisimmät vuodet niin koko ajan tulee paremmin näkyville ja kuka ny niit sanoo seksikkääks kaikki vaan kattoo vitun ano ja noin vaiks on pelkkää lihasta kehos melkeen ja verisuonet näkyy hyi vittu ite ajattelin et tääl löytyis edes jotain tietoo et miten ne sais piiloo mut ei näköjään


      ton laitoin tonne mis kysyin miten ne saa piiloo ne ei ole miehekkäät eikä mitenkään seksikkäät vaan ällöttävät ja muutenki kauheet mun mielest ja kaikkien 300 muun mielest kenel oon kysyny mitä enemmän treenaa sitä suuremmat on verisuonet muo ärsyttää pitäiskö lopettaa treenaus vai miten saan niit pienemmiks --__--

    • Rock-A-Babe

      Hyyyyyiii.....ei saa näkyy verisuonet käsissä... :(

      • skittat suohon

        teil rokkareil mitää näykää ku kalpee koskaan työtä tekemätön luu (lihasta ei oe)


    • 6+4

      Ittellään näkyy verisuonet luonnostaan (no toki pieni rasvaprosentti ja urheiluakin harrastettu mutta näky aiemminkin), mutta olen jokseenkin "karvaton".

      Taidan siis olla joku luonnonoikku kun karvat ja suonet ei kule käsikädessä :(

    • regenspro.regenspro

      kysyn täs ny viel olisko kellään ideoit saada noit pois edes vähä rasvaa en ala lisää koska oon saanu treenaten rasvaprosentin 9% ja se on ihanne määrä ja treenaamista en vähennä olisko jotain ideaa??? ikä 15v

      • Anonyymi

        Rasvasta ei ole haittaa


    • jeesjejees

      samoin nuo kaikenmailman salimömmöt mitä pinnalliset unelmaprinssit vetävät saavat suonia näkyviin (jotkut siis... tietenkään kovin "lihaisalla miehellä" on harvoin paljoa iholla näkyviä suonia.)
      Ei liika suonikkuus joka miestä mielytä

      • Urheilijamies20v

        Facepalm, ei mulla muuta. "salimömmöt" tarkoitat varmaan proteiini jota ihminen tarvitsee korjaamaan hajonneet lihakset? Ja lihasmassa ei kerro onko verisuonet pinnassa vaan geenit, ihonalainen neste ja rasvaprosentti (kahteen jälkimmäiseen voidaan vaikuttaa)


      • Anonyymi
        Urheilijamies20v kirjoitti:

        Facepalm, ei mulla muuta. "salimömmöt" tarkoitat varmaan proteiini jota ihminen tarvitsee korjaamaan hajonneet lihakset? Ja lihasmassa ei kerro onko verisuonet pinnassa vaan geenit, ihonalainen neste ja rasvaprosentti (kahteen jälkimmäiseen voidaan vaikuttaa)

        Eiköhän sali mömmöt tarkota huumeita ja dopingia. Korjatkaa vaan jos olen väärässä kasvuhormoonin käyttäjät näkee jo kilsan päähän kasvaneista luista ja vesipäästä.


    • suonimies44

      Itsellä aina tuloo näkyvihin kun rasitan käsiä, esim puristan kovaa nyrkkihin ja sen jälkeen kädet aivan äärimmilleen auki. Olen myös aika hoikka, rasvaprosentista ei ole harmainta aavistustakaa.

    • 2+7
    • nosexmex

      Olen ainakin poikkeus, mitä tulee aloittajan havaintoihin. Olen hoikka, hyvä ihoinen, ja tavallista naismaisempi, suonet pullistelee näkyvästi suurin piirtein kaikkialla, niin raajoissa, kuin peniksessäkin. Hieman liikuntaa, niin ovat todella selkeät, vaikka ilman liikuntaakin siniset juovat näkee helposti iholla.

    • 43cmHauis

      nosexmex taidatkin olla ns kuivan kesän orava, aka. pulkannaru. Punnitaanko sinut neuvolassa?

      • nosexmex

        Pelkkää lihasta :)


    • suonimies20

      Mulla verisuonet tulee näkyviin käsissä, ranteissa ja jaloissa. Yleensä ovat näkyvät silloin kun olen rauttinut jotain ravintoa, nesteitä tai kun olen harrastanut liikuntaa.

    • maril1

      uuuhhh...suonikkaat vahvat kädet

      • Anonyymi

        Ei niinkään ne kädet,mutta paksu ja suonikas kulli!


    • valelääkäri

      Öhöm
      Jos suonet ovat jatkuvasti pullollaan niin kipin kapin mittauttamaan kolestroli arvot.
      Kaverillani oli isot suonet jatkuvasti pinnassa ja siitähän se johtuu että rasva ja kalkki kerääntyvät verisuonten seinämiin.
      Kaverilta alle kolmekymppisenä leikattiin suonikohjut ja alkoi syömään veren ohennus yms lääkkeitä.
      Jos pidän kättäni alhaalla ja puristelen jotain 30 s niin suonet pullistelee.
      Kun taas nostan käden ylös niin suonet häviävät näkyvistä n 3 sekunnissa.

      Olenkin iloinen että suoneni ovat puhtaat ja veren paineeni on 20 v miehen tasolla.
      Vaikka lähentelenkin jo viittäkymppiä, bmi on 23,1.Ja kuntoilen n 5h viikossa.
      Jonkun höpölöpö lihaskuntotestin mukaan ( punnerrus) lihaskuntoni on tasolla josta 20 mies voisi olla ylpeä.

      Syökää puhdasta ravintoa ja lisävitamiineja ja kuntoilkaa niin pysytte kuosissa.
      Ja on sitten seksi elämäkin kunnossa ;)

      • Anonyymi

        Totta


    • Tsupa<3

      Pakko sanoa tähän että kyllä suonikkuus=erittäin seksikästä;) (käsivarsissa varsinki)
      Ei se tuohon luonteen miehekkyyteen/turvallisuutta luovaan liity vaikka omalla miehellä nämä kaikki ominaisuudet löytyy myös:) Ja arvotkin onneksi tosiaan hänellä kondiksessa, on vain himourheilija ja kroppa aina ollu semmonen , kun tavattiin ni 17-vuotiaasta aina näkyneet samalla lailla kuin nyt 23v ja yhä saa mut villiksxD

    • mies_vm86_-

      Mites tälläiset kädet. No myönnettäkööt ettei mulla nyt aina noin näkyviä verisuonia ole. Tuota hetkeä ennen olen jännittänyt lihaksia ja sitten vapauttanut käden. Mutta kyllä mulla melko useinkin verisuonet näkyvät vaikken mitään ihmeempää olisi tehnytkään. Ei näkyvät verisuonet suoranaisesti vähäiseen rasvamäärään liity. Ne liittyvän hyvään kolesteroliin veressä. Eli kun verisuonissa kiertää hapekasta verta niin se saa verisuonet pullistumaan. Toki hyvän kolesterolin määrään vaikutta sitten X jos Y :kin. Mutta kuvat:

      http://i.imgur.com/fBs16c2.jpg
      http://i.imgur.com/n3MRLNd.jpg

      • lisää lihasmassaa

        Erikoiset kädet, iso hauissuoni vaikka pieni hauis, forkut paljon isommat mitä hauikset, niin taitaa kyllä olla minullakin mutta ei noin isolla erolla.


      • 22mies
        lisää lihasmassaa kirjoitti:

        Erikoiset kädet, iso hauissuoni vaikka pieni hauis, forkut paljon isommat mitä hauikset, niin taitaa kyllä olla minullakin mutta ei noin isolla erolla.

        Tuollanen on iso hauis silloin kun ei ole paljoa rasvaa. Yli puolet suomalaisista on ylipainoisia ja siksi sinulla on varmaan outo käsitys isosta hauiksesta. Ja jos on iso hauis jossa ei ole niin kurkkaappa sen miehen mahaan. Siinä vieressä sitä lepäävää lihasta on vielä enemmän.


      • nindeh23

        Kelpais ;-)


      • hdgff
        22mies kirjoitti:

        Tuollanen on iso hauis silloin kun ei ole paljoa rasvaa. Yli puolet suomalaisista on ylipainoisia ja siksi sinulla on varmaan outo käsitys isosta hauiksesta. Ja jos on iso hauis jossa ei ole niin kurkkaappa sen miehen mahaan. Siinä vieressä sitä lepäävää lihasta on vielä enemmän.

        Niin missä se iso hauis on.


    • asdasdasddsa

      Mitenkäs jos verisuonet pullottavat mulukussa?

    • 173

      Kyllä se suonien näkyvyys on mulla ainakin lihasten kasvun sivutuote.
      Kun alotin puntin nostelemisen, ensin alkoi tulla suonet näkyviin ja sen alle sitten alko hiljakseen tulla lihaksentynkää.

      • Kannattaa vähentää penispumppua käyttöä


      • Anonyymi
        Haba52 kirjoitti:

        Kannattaa vähentää penispumppua käyttöä

        Ei ole mulla tarpeeksi kookasta pumppua


    • mies vm 86--

      Voi hyvinkin liittyä korkeaan verenpaineeseen. Itse olen huomannut sen että verisuonet tulevat aina näkyville kun jos olen ollut yön syömättä ja sitten juon kahvit, enkä syö muuta. Tällöin verisuonet tulevat todella selvästi esille kun käsiä "roikottaa" normaalisti alhaalla. Toinen juttu mikä saa selvästi verisuonet esille on stressaava tilanne, esimerkiksi jos menen treffeille naisen kanssa :). Tosin treffitilanteessa se ei haittaa mitään, itsekin koen näkyvät verisuonet vahvoissa ja lihaksikkaissa käsissä erittäin miehekkäiksi. Aina verisuonet eivät kuitenkaan ole esillä.

    • rasvis tietysti alha

      ainoastaan yks selitys niihin on veri kiertä paremmin ja sitä kiertää kerralla enemmän kuten hyväkuntoisella jolla syke on harvempikerralla mennee enemmän. tästä syystä suonet on aina pinnalla jos lihaskestävyys on hyvä. kellä läskillä ootte suonet nähny pinnalle eihän niillä ole käsissä muotoakaan.

      • Anonyymi

        Tai sit korkee verenpaine


    • Kotari690

      Mulla on verisuonet pullollaan aina, itse kyllä tykkäänkin siitä koska se saa käsivarteni näyttämään vahvemmilta. Kun käyn salilla ne paisuvat vielä enemmän. Tulee varmaan myös geeneissä koska isälläni verisuonet näkyy kanssa hyvin. Mutta punttaaminen on saanut ne entistä enemmän näkyviin. Hyvä niin.

    • sairas_suomen_kansa

      Pullottavat suonet. Olen itsekin kokenut, silloin kun oli se karppausvillitys menossa. Johtuu orastavasta verenpainetaudista. Siihenhän auttaa tunnetusti pekoni, kananmuna, viina ja Suomalaiset Ylivertaiset Geenit...

      ...eikun!

    • nefefeef

      Omalta kohdalta ainakin ihan perätön juttu, mulla näkyy verisuonet todella hyvin ja mussa ei oo mitään miehekästä. Jos bodaa niin verisuonet näkyy vielä selkeemmin.

    • Faktaa1990

      Kyllähän se että verisuonet hieman näkyy esim käsien pinnassa kertoo että on rasittanut lihaksia ja voisin sanoa että se kielii hyvästä kunnosta,ei aina tietenkään voi myös kertoa liiallisesta verenpaineesta,mutta muuten hyväkuntoisella miehellä se kertoo hyvästä kunnossta ja myös testosteroni tasoista. Se on huomattu että monet naiset pitävät tästä jos miehellä on tälläiset kädet. Usein naiset pitäbvät myös suonikkaasta elimestä;)

    • miksikiusaa

      Verorahoista vetäkööt suonet pois
      Minkä sille voi jos suonet pullot ja puikot on lähdössä irti.

    • 124124221213

      Jatkuvasti jankuttaa tuota.

    • Anonyymi

      Verisuonen ei kuulu
      pullottaa.Infarktin vaara on lisääntynyt
      ylirasittuneessa suonessa.Elämäntapa
      remonttia tarvitaan.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe