Nuori aisankannattaja

kertoo

Ikää minulla on 24 vuotta. Tuossa noin vuosi sitten tyttöystäväni vastasi tähän "onko mulla sun mielestä minkä kokoinen?" sellaista mitä normaalisti nainen ei vasttaa.. hän sanoi: On, Sinulla X on pieni. Se on pienin mitä olen nähnyt ja en ole lauennut kanssasi kertaakaan, rakastan sinua mutta en halua munaasi sisääni..

Vuoden päivät sitten leikittiin isoilla dildoilla, (todella isoilla), nuolin tyttökaverini märäksi ja hän pakotti minut katsomaan miten dildo uppoaa häneen.. kiihottavahan se näky oli.. jälkeenpäin koitin saada mennä sisään, ei käynyt.. tyttökaveri käski mennä makaamaan sängylle vetämään käteen.. hän vieressä ihaili niitä isoja dildoja ja imi niitä, ei antanut minun koskea rintoihin tai muuhunkaan..

Tätä jatkoi pitkään, nyt kuvaan on tulossa oikea mies, jolla on siis isompi kalu kun minulla. Minun pitäisi nuolla tyttöystäväni valmiiksi tälle miehelle ja (jos en väärin vihjeitä ymmärtänyt) myös runkata mies kovaksi.. joudun seuraamaan aktia tuolilta sidottuna kun pieni, rakas tyttöstäväni on jonkun vieraan miehen pantavana.. kuinka hän huutaa ja voihkii enemmän kuin koskaan kanssani ja samalla sanoo että rakastaa vain minua.. Loppuun he suunnittelivat että imen spermat tyttöystäväni pillusta pois ja vedän käteen kun he ilkkuvat omaa pientä kaluani.. En oikein tiedä.. onko tämä jo liian erikoista? kokemuksia? cuckold sivuilta netistä löytyy näitä vaikka kuinka paljon, mutta suomsessa tuntuu olevan harvinaista?

17

10234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sukkismies

      Moi olen 48v mies. Vaimoni tekee minulle aivan samoin. Joudun tosin käyttään sukkahousuja kun vieraat miehet hoitelevat vaimoani. Ja kun saan joskus seksiä joudun käyttään kortsua kun taas kaikki vieraat naivat paljaalla

      • tollaset

        kahelit, ellei nää ollu provoja. Kyllä se parisuhde pitäis perustaa todelliselle luottamukselle. Ne käyttää teitä hyväkseen. Äkkiä itseä niskasta kiinni ja sanotte vaan että se on nyt loppu, minua ei enää alisteta. Ellette sitten satu nauttimaan siitä... Kyllä täältä maailmasta löytyy ihan tavallisiakin naisia teille!


      • täällä

        Vaimolla on käynyt lähes viikottain 2 vakipanoa jo 3 vuoden ajan. He naivat paljaalla nyt 33 vuotiasta vaimoani aivan estoitta, minun seuratessa usein panomaratonia vierestä. Kahden miehen kimpan jälkeen vaimoni ei edes halua seksiä kanssani ja jos joskus saan niin kortsua pitää käyttää. Rakastan kyllä vaimoani ja nautin kun nään hänen nauttivan , mutta ehkä tilanne on jo vähän riistäytynyt käsistä sillä vaimoni on nyt raskaana ja lapsi EI todellakaan ole minun.


      • sama juttu
        täällä kirjoitti:

        Vaimolla on käynyt lähes viikottain 2 vakipanoa jo 3 vuoden ajan. He naivat paljaalla nyt 33 vuotiasta vaimoani aivan estoitta, minun seuratessa usein panomaratonia vierestä. Kahden miehen kimpan jälkeen vaimoni ei edes halua seksiä kanssani ja jos joskus saan niin kortsua pitää käyttää. Rakastan kyllä vaimoani ja nautin kun nään hänen nauttivan , mutta ehkä tilanne on jo vähän riistäytynyt käsistä sillä vaimoni on nyt raskaana ja lapsi EI todellakaan ole minun.

        Tuntuu tutulta: Minun 28 vuotias vaimoni aloitti ensin isoista dildoista ja sitten tulivat mukaan 2 nuorta kundia ja viime keväällä hän vaihtoi ne kahteen somalipoikaan, joilla on kyllä melkoiset molot. Tämäkään ei vielä riitä, nyt pitäisi minun antaa näiden somalien antaa naida meitä
        vuoron perään perseeseen. En ole vuoteen enää saanut vaimolta kuin käsipanoa. Voi vittujen vittu!


      • Hande34

        Moi!

        Mulla on ihan sama tilanne. Joudun käyttämään sukkahousuja ja rintaliivejä. Pahinta on se, että minun pitää vielä alistua näiden miesten pantavaksi.
        Olen heille sukkislutka.

        Hande


      • Miesss6543
        täällä kirjoitti:

        Vaimolla on käynyt lähes viikottain 2 vakipanoa jo 3 vuoden ajan. He naivat paljaalla nyt 33 vuotiasta vaimoani aivan estoitta, minun seuratessa usein panomaratonia vierestä. Kahden miehen kimpan jälkeen vaimoni ei edes halua seksiä kanssani ja jos joskus saan niin kortsua pitää käyttää. Rakastan kyllä vaimoani ja nautin kun nään hänen nauttivan , mutta ehkä tilanne on jo vähän riistäytynyt käsistä sillä vaimoni on nyt raskaana ja lapsi EI todellakaan ole minun.

        Tuollainen touhu on aivan sairasta. Olette himojenne vietävissä olevia elukoita. Ettekö te yhtään ajattele seurauksia? Mitä lapsi mahtaa tuumata alkuperästään, jos ja kun se hänelle joskus selviää? Miten tämä vaikuttaa väleihinne?

        Pimeätä porukkaa...

        Kaltaisenne pitäisi pakkosterilisoida.


      • sama juttu kirjoitti:

        Tuntuu tutulta: Minun 28 vuotias vaimoni aloitti ensin isoista dildoista ja sitten tulivat mukaan 2 nuorta kundia ja viime keväällä hän vaihtoi ne kahteen somalipoikaan, joilla on kyllä melkoiset molot. Tämäkään ei vielä riitä, nyt pitäisi minun antaa näiden somalien antaa naida meitä
        vuoron perään perseeseen. En ole vuoteen enää saanut vaimolta kuin käsipanoa. Voi vittujen vittu!

        Noin se on meilläkin käynyt. Jotenkin vaan päässyt homma luisumaan vaimon haluamaan malliin. Meillä käyvät kanssa kaksi sudanilaista kaverusta panemassa vaimoa, noin kerran viikossa. Onneksi ovat jättäneet minun pepun rauhaan mutta joudun nuolemaan limaiset puoliturpeat molot aina jälkeen päin puhtaiksi vaimon katsellessa vierestä ja kysellessä miltä maistuu.
        Siinä mielessä olen tyytyväinen että silloin tällöin vaimo päästää minut liukkaille.


      • on sen nimi
        Miesss6543 kirjoitti:

        Tuollainen touhu on aivan sairasta. Olette himojenne vietävissä olevia elukoita. Ettekö te yhtään ajattele seurauksia? Mitä lapsi mahtaa tuumata alkuperästään, jos ja kun se hänelle joskus selviää? Miten tämä vaikuttaa väleihinne?

        Pimeätä porukkaa...

        Kaltaisenne pitäisi pakkosterilisoida.

        Meillä aikakin Somali, joka on saanut jo kansalaisuuden luvat pitää suhteen lapseen yllä kun sattuu tärpäämään. Vaimo ainakin on innoissaan. Joten normaali uusioperhe. Sellaisiahan ne nykyisin on.


      • Vähältä piti
        täällä kirjoitti:

        Vaimolla on käynyt lähes viikottain 2 vakipanoa jo 3 vuoden ajan. He naivat paljaalla nyt 33 vuotiasta vaimoani aivan estoitta, minun seuratessa usein panomaratonia vierestä. Kahden miehen kimpan jälkeen vaimoni ei edes halua seksiä kanssani ja jos joskus saan niin kortsua pitää käyttää. Rakastan kyllä vaimoani ja nautin kun nään hänen nauttivan , mutta ehkä tilanne on jo vähän riistäytynyt käsistä sillä vaimoni on nyt raskaana ja lapsi EI todellakaan ole minun.

        Vaimollani on lupa käydä parittelemassa vieraiden miesten kanssa, ja aikaisemmin ne olivat yksittäisiä kertoja. Nyt hänellä on jo jonkin aikaa ollut rakastaja, jonka luona hän viettää iltoja ja viikonloppuja. Mies käy hakemassa vaimoni meiltä ja tuo hänet kotiin, ja he pussailevat ja juttelevat tulevasta illasta kuin minua ei olisikaan. Kerran kuukautiset olivat monta viikkoa myöhässä, ja mies sanoi silloin haluavansa vaimoni kanssa yhteisen lapsen. Toivon suhteen viilenevän tai katkeavan, sillä en alkujaan tarkoittanut tätä, kun lupasin vaimolleni, että hän saa käydä naimassa vieraita miehiä.


    • olde80

      moroo..

      ei saatana..akka mäkeen ja ole ylpee omasta..
      ei tollanen peli vetele ollenkaan..jos sun muna ei akalles kelpaa ni se on sen akan ongelma..ei sun..

      ja jos se akka tahtoo sen ukon sinne teille mukaan ni sano akalle et pakkaa kamat ja muuttaa sen ukon luo..

      mut jos sä tykkäät tolklasesta ni..sit..kai..ookoo..

    • Vain videoita

      Päätettiin vaimon kanssa kokeilla vierasta miestä, ja sen hankkiminen jäi minun tehtäväkseni. Niitä kävi useampiakin, mutta yksi alkoi vaimon pyynnöstä käydä suunnilleen kerran viikossa. Pari vuotta sitten vaimo alkoi vaatia, etten saa olla mukana katsomassa ja osallistumassa heidän pariteluunsa, vaan minun pitää lähteä vaikka korttelipubiin. Vastikkeeksi he panevat videokameran pyörimään, ja saan katsella siitä heidä touhujaan. Tämä vieras on poikamies ja käy meillä pari kertaa viikossa. Minusta on tullut pubin kanta-asiakas. Rakastan edelleen vaimoani ja suhteemme on ihan hyvä. Saan panna häntä viikon tai kahden välein ja katsella niitä videoita ja runkata hänen nähtensä niin usein kuin haluan.

    • ei käyttöä

      Niinhän se on, että ei pienelle pilille löydy käyttöä. Sen minäkin olen ajan myötä karvaasti todennut. Dildot ovat jo pitkään olleet arkipäivää. Pimppiä sain viimeksi joskus viime kesänä. Vieraissa vaimoni on käynyt. Sen hän on suoraan sanonut. Onneksi ei ole vielä kotiin tuonut. Ainakaan minun olessa kotona. MUTTA.

      Olime helmikuussa viikon etelän lomalla. vaimoni heti sanoi haluavansa paikallista isoa munaa. Jo seuraavana iltana hän toi paikallisen hotelliimme. Sain nukkua sohvalla kuunnellen heidän kiimaista menoa. Sitä jatkui koko loman ajan.

      Päivisin olimme ulkona koolmestaan. Rannalla, kaupungilla, ravintolassa. Jouduin vierestä katsomaan kuinka gigolon kädet häpeilemättömästi vaeltelivat vaimoni vartalolla.
      Yhtenä päivänä gigolo esitteli vaimoaan ystävilleen. Vaimoni meni käymään WC:ssä. Gigolo kertoi kaverielleen vaimostani ja minusta. Ymmärsin sen heidän elekielestään. Välillä he katsoivat minua ja nauroivat. En oikein voinut tehdä mitään.

      Loma ohi ja vaimoni sanoo aina kuinka ihana loma oli. Nyt hän vaatii uutta lomaa vielä keväällä. Saan lähteä mukaan sillä ehdolla, että hankin siveysvyön ja laitan sen lomalle ylleni. Jos en suostu, niin hän laittaa sen ylleni loppuvuodeksi.

      • Avaimen haltija

        siveysvyön käyttäjäksi.Pyydä vaimoasi hankkimaan laite pikin miten tai hanki itse.Asenteesi on oikea nöyräksi piiaksi vaimollesi.Ole iloinen kun
        olet saanut vaimoksesi oikean naisen.


      • Ja vaimolle

        Etelänmatkat ovat vaarallisia. Join toisena iltana itseni sikakuntoon, ja yksi tumma mies auttoi vaimoani saamaan minut huoneeseen. Istuin tuolilla ja katselin, miten pari alkoi suukotella, riisua ja rakastella siinä edessäni. Lauetessaan mies piti kamalaa ääntä. He olivat siinä koko yön, ehkä naivat lisää. Aamulla oli karmea krapula, ja vaimoni lähti miehen kanssa rantsulle. Lähdin iltapäivällä perässä, mutta en nähnyt heitä. Kuulin, että he olivat käyneet huoneessa etsimässä minua ja sitten naineet. Seuraavana aamuna mies tuli huoneeseen, ja vaimoni ilmoitti, että lähtevät vähän ajelulle. Hän tuli takaisin aamuyöstä ja kertoi panneensa usean miehen kanssa. Vielä läksiäispäivänä mies tuli huoneeseen ja ilman anteeksi pyyntöjä nai vaimoani. Saipa rouva sitten maiskutella balkanilaisten kulleilla, mutta onneksi kierukka toimi.


    • Petetty vaimo

      Sain mieheni pari kertaa kiinni vieraiden naisten kanssa vehtaamisesta ja pitkän keskustelun jälkeen sovimme, että saan minäkin tehdä niin. Käyn kerran kuukaudessa tanssiravintolassa, ja yleensä lähden sieltä pois vieraan miehen kanssa. Joskus oma mieheni on myös paikalla mutta omassa pöydässään eikä sekaannu minun touhuihini. Aamuyöllä tai aamulla, kun tulen kotiin, mieheni saa sitten kädellään tunnustella pilluani ja arvailla mitä olen tehnyt vieraan miehen kanssa.

      • kuin meillä

        Meilläkin vaimo antaa minun koittaa sormella, kun on käynyt vieraissa. Muuten seksi olematonta.


    • M32__normaali

      Ei helvette näitä juttuja.. Toivon totisesti että ovat provoja tai sitten aika sairasta on meininki monilla. Jos tuollaiseen oikeasti ollaan menty ilman molempien halua niin terapian tarpeessa on kyllä molemmat..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe