Seulat ongelmana

"toipuja"

Olen tällä hetkellä hoidossa koska olen menettänyt asuntoni. Haluaisin pian pois täälätä ja päästä jatkamaan käyttöäni. Mutta täällä meillä välilä otetaan seuloja ihan perus tikkuseulalla. Haluaisin helppoja ohjeita miten laitoshoidossa saisin seulat puhtaaksi etten jäisi kiinni käytöstä? Koska kylmä vielä ulkona pyöriä...

42

16779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen hoidossa oleva

      -> puhdas seula miehille?
      -> puhdas seula naisille (siis kun seulanottaja kyttää vieressä niin ei voi käyttää vanhaa kustakaan....)

      eli miten manipuloida seulat huolella???

      • Vanha kusettaja

        - Paljon nestettä C-vitaamiinin tiedetään sotkevan myös tikkutestiä.
        - Samariini, coldrex, C-vitamiinipillerit.
        - Satavarmana diureettiset lääkkeet.
        - Sormen käyttäminen näyteastiassa.
        - Leivinjauhetta 2 rkl. litraan vettä ja naamariin ko. liuos. Epätoivoinen yrittää vaikka mitä !
        Onnea yrityksiin


      • hiisaaja
        Vanha kusettaja kirjoitti:

        - Paljon nestettä C-vitaamiinin tiedetään sotkevan myös tikkutestiä.
        - Samariini, coldrex, C-vitamiinipillerit.
        - Satavarmana diureettiset lääkkeet.
        - Sormen käyttäminen näyteastiassa.
        - Leivinjauhetta 2 rkl. litraan vettä ja naamariin ko. liuos. Epätoivoinen yrittää vaikka mitä !
        Onnea yrityksiin

        toimiiko noi hyvi? ku ens viikol seulat ja eile ja toissapäivänä yhet budi pullot...


      • laura^
        hiisaaja kirjoitti:

        toimiiko noi hyvi? ku ens viikol seulat ja eile ja toissapäivänä yhet budi pullot...

        juot ainaki paljo vettä, ni kyl sen kuulema pitäis jeesaa- ainaki jonku verran. Itel ei viel kokemust noist seulojen kusetuksist, mut oon kans ite kelanu koklaa tota veden juomist & sit kans tota citrusta !


      • Thc finder
        Vanha kusettaja kirjoitti:

        - Paljon nestettä C-vitaamiinin tiedetään sotkevan myös tikkutestiä.
        - Samariini, coldrex, C-vitamiinipillerit.
        - Satavarmana diureettiset lääkkeet.
        - Sormen käyttäminen näyteastiassa.
        - Leivinjauhetta 2 rkl. litraan vettä ja naamariin ko. liuos. Epätoivoinen yrittää vaikka mitä !
        Onnea yrityksiin

        Saippua .neutralysoi virtas ja jos saatte ihäiset jostai anabolisii nii syökää niitä ne tuhoo thc verestä,virtsasta,rasvasta siin o jotai apuu ihmisille mua noi o auttanu


      • kannabistäti
        Vanha kusettaja kirjoitti:

        - Paljon nestettä C-vitaamiinin tiedetään sotkevan myös tikkutestiä.
        - Samariini, coldrex, C-vitamiinipillerit.
        - Satavarmana diureettiset lääkkeet.
        - Sormen käyttäminen näyteastiassa.
        - Leivinjauhetta 2 rkl. litraan vettä ja naamariin ko. liuos. Epätoivoinen yrittää vaikka mitä !
        Onnea yrityksiin

        ite joskus naisena tullu kokeiltua sellastakin että kaveri kussu putkiloon, jonka jälkeen siihen on laitettu tiivis mut helposti irrotettava korkki.. sitten vaan se sinne reikään ja kun oli aika kusta siihen purkkiin avasin putkilon ja sieltähän se näyte sitten tuli.. korkki vaan täytyy saada auki samalla kädellä vessanpöntössä kun pitää sitä purkkia ja putkilon korkki pitää saada takaisin tai vessasta alas.. :D riskialtista mut kiinni en jääny.. aikaa tosin jo 5 vuotta tästäkin


      • seula
        kannabistäti kirjoitti:

        ite joskus naisena tullu kokeiltua sellastakin että kaveri kussu putkiloon, jonka jälkeen siihen on laitettu tiivis mut helposti irrotettava korkki.. sitten vaan se sinne reikään ja kun oli aika kusta siihen purkkiin avasin putkilon ja sieltähän se näyte sitten tuli.. korkki vaan täytyy saada auki samalla kädellä vessanpöntössä kun pitää sitä purkkia ja putkilon korkki pitää saada takaisin tai vessasta alas.. :D riskialtista mut kiinni en jääny.. aikaa tosin jo 5 vuotta tästäkin

        Mulla oli 2mg xanor purkki ja sinne putsi kusi js sitten "elmukelmua" tiiviisti purkin ympäri ja varsinkin purkin alaosa tiukasto kiinni ja kumilanka ehdottomasti purkin jenkoihin kiristämään kelmu tiukaksi.ja sitten vaan käyt lähistöllä laittamassa sen alapäähäsi.istuminen on aika riski altista,eli ois hyvä jos saat antaa seulat heti.ja kun otat seula kupin käteesi niin riko kelmu jollain kynsistäsi jonka tarvii olla terävä reunainen.liimaa vaikka tekokynsi pikaliimalla siksi hetketsi.


    • setä poika lähihoitaja ja äiti ja isi

      joo lukekaa nyt voi tuollaiseksi siitä menee, kerran ottanut kannabista ja heti hirveät himot. Voi mä en kyl ala käyttää, ku sä kirjotit ton, varmaan tiäxä tosi moni muu valitsee myös huumeille jyrkkä ei. Voi siis karmeeta, ihan kauheeta, sit viälki tiäxä on noi koukus. Onnex teit valistajii on, siis ihan karmivaa, mä en nuku ensyönä tiäxä kelaan vaan, et en kai oo joskus vahingossa polttanut.

      Tiäxä toi oli tos niinku stop! et nyt mä en kyl ikinä käytä, tiäxä mä haluun elää villinä ja vapaana, ilman huolen häivää.

      Sä oo kyl sellanen setä!

      • tyttöhelsingistä

        kukaa ei jää kannabiksee koukkuu vitun pelle? jos satut tietää mikä huumeseula on, ja mitä siit voi seuraa jos se on plussaa. eiköhä ihmiset sen takii tääl kysy toisiltaa neuvoo, koska nihein asia on se ku meet seulaa ja sielt pamahtaa plussat !!!! et älä tuu avautuu kun et mistään mitää tiedä.

        ärsytttää ihmiset jotka luulee olevansa jotaki ja tulee pätee, vaik todellisuus niiden jutuista on hyvin kaukana.


      • .......
        tyttöhelsingistä kirjoitti:

        kukaa ei jää kannabiksee koukkuu vitun pelle? jos satut tietää mikä huumeseula on, ja mitä siit voi seuraa jos se on plussaa. eiköhä ihmiset sen takii tääl kysy toisiltaa neuvoo, koska nihein asia on se ku meet seulaa ja sielt pamahtaa plussat !!!! et älä tuu avautuu kun et mistään mitää tiedä.

        ärsytttää ihmiset jotka luulee olevansa jotaki ja tulee pätee, vaik todellisuus niiden jutuista on hyvin kaukana.

        siis tottakai sä voit kukuttua yhtälailla kannabikseen ku tietokone peleihin, energia juomaan jne... ei mikään estä ihmistä kokuttumasta. On katsos henkistä ja fyysistä koukuttumista.


      • kuules nainen
        tyttöhelsingistä kirjoitti:

        kukaa ei jää kannabiksee koukkuu vitun pelle? jos satut tietää mikä huumeseula on, ja mitä siit voi seuraa jos se on plussaa. eiköhä ihmiset sen takii tääl kysy toisiltaa neuvoo, koska nihein asia on se ku meet seulaa ja sielt pamahtaa plussat !!!! et älä tuu avautuu kun et mistään mitää tiedä.

        ärsytttää ihmiset jotka luulee olevansa jotaki ja tulee pätee, vaik todellisuus niiden jutuista on hyvin kaukana.

        ai ei vittu jää :D ota selvää kultaseni.. olen polttanu 15 v päivittäin ja tulen polttamaankin ;) mut kyllä koukkuun jää! kantsii ottaa selvää ettet puhu tuommoisia enään. Nolaat ittes ja haukuit muit tyhmäks, urpo pelle oot ite;)


      • yyberbitch
        kuules nainen kirjoitti:

        ai ei vittu jää :D ota selvää kultaseni.. olen polttanu 15 v päivittäin ja tulen polttamaankin ;) mut kyllä koukkuun jää! kantsii ottaa selvää ettet puhu tuommoisia enään. Nolaat ittes ja haukuit muit tyhmäks, urpo pelle oot ite;)

        Hei kuule... mä polttelen nykyään suht satunnaisesti kerran pari kuukaudessa mutta muutamia vuosia sitten elin aikaa, jolloin poltin n vuoden putkeen päivittäin. Lopetettua ei tullut fyysisiä viekkareita, mut psyykkisiä kylläkin. Ei tullut uni, apis olo, ei meinannu jaksaa mitään ja se hiuko siihen poltteluun oli kova. Siitä tuli vähän niinku tapa, tavasti pakkomielle ja loppujen lopuks pakkomielteestä addiktio, lievä sellainen josta pääsi suht helposti yli mutta addiktio siltikin. Ei tullut samalla lailla kipeeksi ku pollerefloissa eikä sillä lailla ahdistuneeksi ku pirilaskuissa mutta eipä se kivaa ollut. En pidä kannabista huumeena, päinvastoin pidän sitä yhtenä miedoimmista päihdyttävistä aineista, mutta se puhuu paskaa joka väittää ettei pilven poltteluun jää koukkuun.

        Ps. Sunlaisten ihmisten takia meitä pajauttajia pidetään tyhminä. Oikea stereotypia pilveä polttavasta rasvaletistä, joka hiisailee pakonomaisesti, pitää itseään parempana kuin muita, haukkuu kaikkia tyhmiksi jotka suvaitsee olla eri mieltä kannabiksesta, varsinkin sellasia jotka mainitsee että poltostakin saattaa tulla riippuvaiseksi ja ylpeilee kaiken lisäksi sillä kannabiksen käytöllä.
        Pps. Mun mielestä sä tässä nolasit itses.


      • sunvitutus12
        yyberbitch kirjoitti:

        Hei kuule... mä polttelen nykyään suht satunnaisesti kerran pari kuukaudessa mutta muutamia vuosia sitten elin aikaa, jolloin poltin n vuoden putkeen päivittäin. Lopetettua ei tullut fyysisiä viekkareita, mut psyykkisiä kylläkin. Ei tullut uni, apis olo, ei meinannu jaksaa mitään ja se hiuko siihen poltteluun oli kova. Siitä tuli vähän niinku tapa, tavasti pakkomielle ja loppujen lopuks pakkomielteestä addiktio, lievä sellainen josta pääsi suht helposti yli mutta addiktio siltikin. Ei tullut samalla lailla kipeeksi ku pollerefloissa eikä sillä lailla ahdistuneeksi ku pirilaskuissa mutta eipä se kivaa ollut. En pidä kannabista huumeena, päinvastoin pidän sitä yhtenä miedoimmista päihdyttävistä aineista, mutta se puhuu paskaa joka väittää ettei pilven poltteluun jää koukkuun.

        Ps. Sunlaisten ihmisten takia meitä pajauttajia pidetään tyhminä. Oikea stereotypia pilveä polttavasta rasvaletistä, joka hiisailee pakonomaisesti, pitää itseään parempana kuin muita, haukkuu kaikkia tyhmiksi jotka suvaitsee olla eri mieltä kannabiksesta, varsinkin sellasia jotka mainitsee että poltostakin saattaa tulla riippuvaiseksi ja ylpeilee kaiken lisäksi sillä kannabiksen käytöllä.
        Pps. Mun mielestä sä tässä nolasit itses.

        huumeita mä kerron poliisille susta et jakelet täällä omaa mieltä


      • Von_Ryydman

        Niinpä niin, "poika polttaa pilveä ja suljettaan vankilaan"! Kyllä nyt ehkä vähän kiihkoillaan taas, kyllähän toi pajari nyt voi hieman pitempään, kun laillinen krapula vähän unta haitata varsinkin jos on pitkä rupeama takana, mutta kyllä se on teittin korvien välistä hyvin pitkälti vaan kiinni, kun on ollut elämäntapa niin siihen on rutinoitunut ihmispää vaan niin vahvasti, että muutosta pitää harjoitella ajan kanssa.

        Opiaateista tulee reflat! Vieroitusoireet, jotka pitävät otteessaan ja kiinni niin, että orjuunnut kyseiselle aineelle ja se ohjailee elämääsi täysin. Pajarista saatte saman kaltaisia oireita, kuin esimerkiksi aamukahvit ovat hyvin suuressa merkityksessä monelle ja niitä ilman on muka mahdotonta toimia, mutta nämä oireet kyllä katoavat aivan helposti viikossa viimeistään, kunhan vaan pystyy pitämään korvien välinsä kurssissa ja tahtotilansa selvänä. Ihmisessä on pään sisään rakentunut järjestelmä, joka kemiallisesti pakottaa himoitsemaan sitä sun tätä, mutta sitten kun ruvetaan puhumaan oikeista riippuvuuksista tulevat mukaan mainittujen henkisten halujen lisäksi fyysiset oireet, jotka voivat olla niin rajuja, että ihminen saattaa olla jopa kuoleman vaarassa ilman seuraantaa ja asiantuntevaa lääkintää yrittäessään päästä eroon riippuvuudestaan. Mitään tämän kaltaisia rippuvuuksia kannabis ei tuota, eikä aiheuta käyttäjälleen. Jos puhutaan merkittävistä vieroitusoireista ja tätä kautta riippuvuudesta voidaan mielestäni kyllä sanoa, että ei kannabis aiheuta mitään muuta kuin suht merkittävän elämäntapa muutoksen. Ei mielestäni mainittavaa riippuvuutta edes!

        Jos esimerkiksi tarkastelisimme kahta henkilöä, joista toinen olisi käyttänyt kannabista vaikkapa vuoden päivittäin ja toinen olisi saman ajan alkoholia ja he joutuisivat nyt vierottumaan niin kannabiksen käyttäjällä olisi tietenkin normaalista poikkeavaa oireilua johtuen pitkä kestoisesta ruumiin totuttamiseesta tiettyyn tapaan ja toimintaan, mukaan lukien kaikki nukkumistavat, syömiset ja liikunnat yms. Mutta väitän, että hän voisi normaalisti suoriutua elämästään, töissä käymisestä yms. vieroituessaan, mitä kestäisi varmaan, ei ainakaan kahta viikkoa pidempään ja tämän jälkeen hän olisi varmastikkin pirteämpi ja paremmassa kunnossa, kun koskaan ennen, sumuisuuden ensin hälvettyä. Kun taas toinen henkilöistämme(jos edes olisi enää hengissä) joutuisi todella taistella rakentamaansa riippuvuutta vastaan ja todennäköisesti olisi pakotettu turvautumaan ulkopuoliseen apuun ja pitkäksi pitkäksi aikaa, ehkä palautumatta koskaan enää täydelliseen kuntoon. Kannabis mielestäni täysin virheellisesti usein/aina leimataan muiden psykedeelien(lsd, sienet) tavoin huumeeksi joka heti varastaa elämäsi, jotka eivät nekään ihmistä pakota riippuvuudella edes sen vertaa, kun mitä pajarin poltosta voi joutua ehkä oireilemaan. Kyllä nämä enemmänkin ovat elämäntapa valintoja, mitä haluaa elämällänsä tehdä, eivätkä mitään pelottavia, koukuttavia paholaisen tekeleitä. Päinvastoin ovat luonnon tuotteita ja nyt laillistuksien myötä räjähdysmäisesti lisääntyneet tutkimukset ovat tuoneet esille vain jatkuvasti uusia ja uusia kannabiksen terveysvaikutuksia, eikä yhden yhtä haittavaikutusta, vaikka niitä yli kaiken tahtoisivat ja yrittävät kasvista löytää!

        Tarkoitukseni ei ollut pajarin polttoa ylistää vaan korjata käsitystä siitä, että ei se riippuvuuden aiheuttamisesta ole kyse tässä "huumeessa" vaan siitä, että jos kaikki polttelisivat, niin ei ketään kiinnostaisi enää juosta "oravanpyörässä" ja jäisi herroilta optiot saamatta, valtiolta verot ja yhteiskunta lakkaisi toimimasta tavalla jolla se on tänne pohjolaan isämme rakentaneet ja sitä kiireetöntä itsensäoivaltamisasennetta jonka pössyttely ihmisissä saa aikaan ei suvaita alkuunkaan meidän länsimaalaisessa kapitalisti järjesjestelmässä, jäisi sediltä fygyt saamattta. Tästä syystä kasvi on tiukasti kielletty ja ihmisiä on rankaistava, jos ovat menneet ruumiiseensa tätä laittamaan. Tähän loppuun voi kyllä vielä todeta, että päihteet muuttavat elämää niin radikaalilla tavalla, että niiden käytössä pitää todella käyttää harkintaa, koska ne yleisesti ottaen tuottavat myös harmeja, vähintään siinä määrin mitä ne voivat tuottaa hyvää ja positiivistakin.

        Jos vielä aiheesta niin en viitsisi puhua kannabiksen kohdalla kyllä välttämättä "huume riippuvuudesta" vaan vaikkapa pahasta tavasta...


    • !!!

      Itellää oli seulat niin ostin kyypakkauksen ja oli puhtaat seulat sen jälkee ! :)

      • 72622756716

        ei kyl toimi t kokemus


    • Trollaaja420

      Trollolol

    • SEULAT APUA!

      itelläni kans seulat oon ite kuullu et vettä ja nesteitä iahn vitusti

      • Minöminäminä

        Meitsi heitti huuli rasvan korkin nhrkkii ja laitoin sinne valkovkinii ja Kišin siihen päälle vähä natsas muistaakseni.


      • Varmax
        Minöminäminä kirjoitti:

        Meitsi heitti huuli rasvan korkin nhrkkii ja laitoin sinne valkovkinii ja Kišin siihen päälle vähä natsas muistaakseni.

        Laitoit mitä? Itsella amfetamiini josta pitää antaa puhda s seula 2 pvää 1g jaettuna 2 edelliselle päivälle ((ilta ja aamu)) ja siitä vkonloppu puhdistusta. Kaikki jotka joutunut 2 pv puhdistas vaan ni mikä on varma coctail. Viimenen retkahdus!


      • Von_Ryydman

        Juo nyt se viikonloppu jatkuvasti vettä ja ravaile kusella! Alkoholikin puhdistaa! Syö kuituja, tummaa leipää yms. vaikkakin vähä kiire kyl tulee..! Pajariin ainakin auttaa sitruunamehu, kun on rasvaliukost, mut hirveen makust tuo syyra ja sitä vaati ainaki joku pari purkkii! Kyl vissiin niinku hedelmät yleisestikkin ajaa asiaa...

        Hikoilu on paras ja aineen vaihdunta samalla nopeeks vaik kahvii ja ruis leipää, jos pääset saunaan tai sit joudut rääkkäät ittes hikeen...

        Onnea! Vittu juttuja noi tommoset naamojen kontrolloimis ja holhoomis läpät! Keskittyisivät vittu oman elämänsä hoitamiseen...


    • Vanhakonkari

      Olen joutunut kusetaam laitosten perustikkutesteihin lukemattomia kertoja ja paras tapa on aloittaa veden juominen ajoissa, aamulla herätessä juo lirtan vettä, ravaa kusella vähänväliä tunnin päästä juot saman verran lisää ja vielä kerran lisää, sitten odotat 30min ja käyt antamassa seulan.

      Toimi näin vain jos tiedät että testi olisi positiivinen!
      koska voi olla että seula ei mene läpi jos kuset pelkkää vettä.

    • henkkab1

      miten kauan ennen seulojen antamista pitää se sitrustiiviste juoda ja miten paljon sitä pitää juoda? poltin eilen noin 0,3g jos sitäkään. huomenna olis seulat auttakaa!?

      • Von_Ryydman

        Sitä tarvii ainakin pari purkkii! Paras olis jos voisit antaa sen vaikuttaa yön yli vatsas! Kuituja kannattaa syödä, ne puhdistaa kaikkein parhaiten: ruisleipää, näkkärii tai vaik puuroo... Kahvil saa aineen vaihdunnan kiihtyy...


    • oon kokenut

      Juo itsesi känniin ennenkuin menet seuloihin,
      Ei ne kännikalaa ala seulomaan.
      Et olisi ensimmäinen joka alkoholilla peittää kannabiksen käytön.

      • henkkab1

        juu mut sitten en saa lääkettänikään ja menetän kotilupani niihin! muuten juu..


      • henkkab1 kirjoitti:

        juu mut sitten en saa lääkettänikään ja menetän kotilupani niihin! muuten juu..

        Onhan se.... vittu mikä systeemi.....
        Osaksi tuon vuoksi lopetin lääkkeet ja huumeet (10%) ettei kukaan pääse kiristämään minua niiden avulla ja ne ei määrää minun elämää.
        Alkon lopetin sen jälkeen ja viimeisenä röökin.

        Saatana pitäisi pokkuroida jonkun lekurin edessä tippa silmässä ja osa heistä käyttää tilannetta häikäilemättä hyväksi.
        Eipä tarvitse olla enää heidän orjansa eikä myrkkyjen.

        Suoraan sanoen,
        Sain suorastaan orkun kun lopetin ja ilmoitin lekurille että peru respat ja peru ajat en tarvitse niitä enkä tarvitse sinua enää.
        Oli jopa harmistunut kun ominpäin menin lopettamaan ilmeisesti hänen olisi pitänyt saada siitä kunnia.

        Psykologia tapaan edelleen.

        Ettekö te käsitä,,, tai siis helppohan minun on nyt sanoa kun jo pitkän aikaa selvä mutta te olette lääkärien ja myrkkyjen narttuja.
        En sanonut tuota loukatakseni mutta eikö se oma vapaus yhtään kiinnosta?


      • ex-tissuttaja5 kirjoitti:

        Onhan se.... vittu mikä systeemi.....
        Osaksi tuon vuoksi lopetin lääkkeet ja huumeet (10%) ettei kukaan pääse kiristämään minua niiden avulla ja ne ei määrää minun elämää.
        Alkon lopetin sen jälkeen ja viimeisenä röökin.

        Saatana pitäisi pokkuroida jonkun lekurin edessä tippa silmässä ja osa heistä käyttää tilannetta häikäilemättä hyväksi.
        Eipä tarvitse olla enää heidän orjansa eikä myrkkyjen.

        Suoraan sanoen,
        Sain suorastaan orkun kun lopetin ja ilmoitin lekurille että peru respat ja peru ajat en tarvitse niitä enkä tarvitse sinua enää.
        Oli jopa harmistunut kun ominpäin menin lopettamaan ilmeisesti hänen olisi pitänyt saada siitä kunnia.

        Psykologia tapaan edelleen.

        Ettekö te käsitä,,, tai siis helppohan minun on nyt sanoa kun jo pitkän aikaa selvä mutta te olette lääkärien ja myrkkyjen narttuja.
        En sanonut tuota loukatakseni mutta eikö se oma vapaus yhtään kiinnosta?

        Mikä on kotilupa?


      • 90-luvun nuori
        ex-tissuttaja5 kirjoitti:

        Mikä on kotilupa?

        Resepti että saa jotain lääkettä kotiin vietäväksi silloin kun kyseessä on korvaushoitolääke tai muu keskushermostoon vaikuttava ja potilaaseen liittyy pienikin päihde-epäily. Niillä nykyskideillä on ne AD/HD-stimulantit ehkä joka kymmenennellä ja masennus joka viidennellä, kaikki sossujutut ja yhden kaljatölkin juomiset kirjattu tietokantoihin hautaan asti. Poliisi vie kaljat herkästi ja aina lastensuojeluilmoitus. Vähän eri kuin meillä jotka saatiin sammua 14 v ihan mihin tahansa kaikessa rauhassa.


    • Tuleva exnarttu

      Tämäkään ei loukkaus mutta sinä tissu olet vähän hullu ja hulluilla on hullun voimat. Olet sen itsekin myöntänyt.
      Ehkä se selittää miksi onnistuit lopettamaan kaikki.
      Ei kukaan järkevä yritä ampua itseään vai oliko se sittenkin feikki ja miksi laitoit sen nettiin. Oliko päässä siis ketsuppia vaiko verta ja kun olet kuivilla niin miksi bang?
      Toisaalta en ihmettele olet kertonut että lopetit aika nopeasti kaikki joten ehkä siitä jäi jokin vaurio.
      Ei meillä kaikilla ole hullujen voimia.

      Onnittelut silti mutta älä pidä kotona aseita tai mitään terävää.
      Osta marketista muoviveitsiä.
      Taisin hieman loukata mutta sinun kertoman mukaan kirjoitan.
      Ihan hyvä kirjoitus ja juuri sinun tyylisesi ja laittoi miettimään omaa vapautta.

      Joudun itse vielä narttuilemaan mutta kova yritys päästä vapaaksi.

      • Ok.
        Onneksi pelkästään hullu sillä en halua kuvitella minkälaista olisi olla narkki, juoppo ja hullu yhtäaikaa.
        Sitäpaitsi olen edelleen toipumisvaiheessa mutta ihan kirkkain mielin katselen tulevaisuuteen.
        En vastaile enää tuohon bang-juttuun se on ahdistus-palstalla.

        Onnea ja toivottavasti saavutat tavoitteesi ja heität narttuuden poijes. :)


      • en muita parempi
        ex-tissuttaja5 kirjoitti:

        Ok.
        Onneksi pelkästään hullu sillä en halua kuvitella minkälaista olisi olla narkki, juoppo ja hullu yhtäaikaa.
        Sitäpaitsi olen edelleen toipumisvaiheessa mutta ihan kirkkain mielin katselen tulevaisuuteen.
        En vastaile enää tuohon bang-juttuun se on ahdistus-palstalla.

        Onnea ja toivottavasti saavutat tavoitteesi ja heität narttuuden poijes. :)

        ollut narkki, juoppo ja hullu...ollut hel..nyt vielä päälle uskis ja sekoilut loppui.
        Ei ole aina helppo ratkaisu, mutta mitä menettää, jos ylhäältä apua pyytää..
        Varmaan monesta naivia Jeesustelua, mutta toiminut tuhansilla vangeilla
        ja "nisteillä" vapauteen Suomessakin. Monelle ollut se viimeinen oljenkorsi.


    • kokemusta on

      - juot n.1h ennen seulaa 0,5 l vettä
      -15min ennemmin juot toiset 0,5 l vettä johon on sekoitettu 2-4 rkl leivinjauhetta ja 3 vitamiini tablettia
      sillä selviää!!:)

    • höi

      vittu saatana 5 min päästä seulat:D varmasti jään kiinni=(

    • yolooo

      Miten kauan pitäis olla ettei mitään näy seuloissa? Viikkoja, kuukausia? Tietenki varmaa riippuu aineesta mut näin yleisesti aatellen...

    • swimbapeesee

      jos otatte kyypakkaukes ni ottakaa 50mg-100mg ei toimi muuten

      • Anonyymi

        Kyypakkaus on vanha legenda.. ei auta mitään..


    • CaptainHero

      Mä tiedän miten sä voit olla jäämättä kiinni; ÄLÄ VITTU KÄYTÄ ENÄÄ KU JÄIT JO KIINNI! Saatana...

    • narkkia_turpaan

      narkkia turpaan.

    • Von_Ryydman

      Kannattaa tsekkaa Utubest! Siel oli ainakin joskus semmosen jenkkikundin tekemii videoita, kun sen mutsi ja faija testaili sitä! Se poltteli silti koko ajan eikä jääny kiinni! Kannattaa koittaa tsekkaa ne o tosi pätevii pätkii se kertoo niis kaikki mitä seuloist on kerrottavaa ja kuin hoidat aineenvaihduntaas..! Ei mitään käryy enää millä nimel olivat, mut koittakaa kaivaa, jotain "how to deal with drugtests" maybe..!?

    • AllINeedIsMaryJane

      Onko kellään tietoja karvaseuloista tai hikiseuloista? Miten niitä saa väärennettyä/puhdistettua? Any ideas?

      • Anonyymi

        Ei niitä oteta.. liian kalliita..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe