Virolainen paskasakki

Suomalainen2

Virolainen paskasakki pysäköi vastoin liikennesääntöjä säännönmukaisesti Suomessa! Tässä olisi taas yksi hyvä syy laittaa rajat kiinni uudestaan Viron suuntaan. Virosta ja virolaisista ei todellakaan ole koskaan ole ollut Suomelle mitään hyötyä. Toivottavasti venäläiset ottavat maan taas haltuunsa mahdollisemman pian, niin saadaan kuri siihenkin rosvovaltioon.

25

1730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • polis on kaine söber

      Miten olisi lisää poliiseja ?

    • meni.

      viron rekisterissä olevat autot pysäköidään väärin. suurin osahan näistä on suomalaisten omistamia virolaisen pöytälaatikkofirman kautta.

    • paskapää.

      pysäköi eilen itäkeskuksessa auton jalkakäytävälle. Miten siitä saastasta pääsisi eroon?

      • virolaiset

        kusipäät Suomesta pois! Emme halua teitä täällä!


      • Esplanaden
        virolaiset kirjoitti:

        kusipäät Suomesta pois! Emme halua teitä täällä!

        Miten olisi lisää poliiseja Helsinkiin ja työmaille ?


      • Yksityisyrittäjä
        Esplanaden kirjoitti:

        Miten olisi lisää poliiseja Helsinkiin ja työmaille ?

        Eestiin,noin 80 virkaa odottaisi ottajaansa.Lukekaa lehtiä ja kuunnelkaa radiota.


      • arvattu
        virolaiset kirjoitti:

        kusipäät Suomesta pois! Emme halua teitä täällä!

        Teretulemast vaan, jonkunhan pitää meitä auttaa elämässä eteenpäin. Ja tuoda hieman kansainvälistä otetta tähän ssäänlämpiävään porukaan.


    • Elankasiin

      Mis juhtub Eestis? Soome eestlaste oma juttutuba!
      Selline on selle foorumi m6te!
      Viimasel ajal on jäänud mulje, foorum on enda väljaelamiseks ja rahvuse kritiseerimiseks!
      Kindlasti on paha, kui eksitakse seaduste vastu:)
      Aga see ei tähenda, et kogu (VIRO)eestirahavas on kurjategijad ja muu k6nts!
      Kui iga 100 Soomes elav eestlane viitsiks oma arvamust avaldada selle kohta, milliseid elamusi tal tuleb läbielada sadamas ja laeval olles, kui korralik ja seadustest kinnipidav Soomerahvas on "Lomal", siis peaks tegema uue foorumi! Pärast järjekordset laevareisi nädalal6pus, sain jälle osaks "kustumatutele elamustele" ja veendusin selles, et ka Teil on olemas t6elisi pasakotte:) nagu igalpool mujal "riikides"!
      K6ik me eksime ja käitume vahel imelikult! See ei anna 6igustust sellisel suupruukimisele!
      Edu k6igile ja käituge korralikult!
      Lootes, et foorumi m6te oleks arusaadav eelkirjutajale!

      • Karuväljäpääs

        Itse uskon että monikaan suomalainen ei saanut aru mistä kirjoitit - ja sekös ottaa heitä pattiin ?

        Kaikki luulevat että minä - minä - minä olen kaikki kaikessa ja siten unohdetaan että Virossa on oma kieli ja kulttuuri !


      • tibla on ain tiibla
        Karuväljäpääs kirjoitti:

        Itse uskon että monikaan suomalainen ei saanut aru mistä kirjoitit - ja sekös ottaa heitä pattiin ?

        Kaikki luulevat että minä - minä - minä olen kaikki kaikessa ja siten unohdetaan että Virossa on oma kieli ja kulttuuri !

        virolaisessa ja tiblassa ei ole eroja eikä myöskään heidän kulttuurissaan.

        esim autonajo on ihan perseestä eestiläisillä, seuratkaapa liikennettä, kuka tyrii !


      • Muie näol
        tibla on ain tiibla kirjoitti:

        virolaisessa ja tiblassa ei ole eroja eikä myöskään heidän kulttuurissaan.

        esim autonajo on ihan perseestä eestiläisillä, seuratkaapa liikennettä, kuka tyrii !

        Kuule, sa võiksid lugeda M. Koivisto "Itsenäiseksi imperiumin kainalossa – mietteitä kansojen kohtalosta", 2004. Seal ta kirjutab ilusti kohe alguses, et soomlased on tegelikult venelased. Nii, et milles küsimus.


    • Heh heh.

      Autojen pysäköinnistä raivopäinen hepuli, ja heti leimaamaan kaikki virolaiset samaan kastiin.
      Jäikö SSRI-lääkitys ottamatta?
      Koeta nyt kuitenkin rauhottua.

    • suomalainen63

      Toivottavasti suomalaisia ei ainakaan leimata sinun käytöksesi mukaan.
      Itse olen suomalainen ja totuus on että suomessa on jumalaton määrä kaltaisia JUNTTEJA, mutta eivät kaikki suomalaiset ole JUNTTEJA.

      • totuus sattuu?

        Sinä mikään suomalainen ole. Tyhmä virolainen loiseläjä.


    • nooh nooh

      Yritä ymmärtää. Auto on uusi lelu tolvanoille. Varkauksissa on kyllä jo sen suhteen opittu. Virolainenhan on mestari autovaras.

      • Anonyymi

        Niin, mitenhän se meni=virolainen on vorolainen?


    • Suitsikaa suitanne

      Ei pitäisi pilata ulkomaiden suhteita toimimalla ja puhumalla kuten suomalaisissa metsäläiskylissä.
      Rippikoulussa jo opetettiin, että tehkää lähimmäisille sitä mitä toivotte lähimmäisten tekevän teille.

      • psssst pssst

        Eli minä saan siis varastaa köyhästä virosta niin paljon ku sielu sietää. Sossuhuijauksilla ja muilla. Kiva että kerroit. Saan leikkiä ylipalkattua rakennusmiestä. Saako myös kätkeä kultasepänn liikkeestä saaduun saaliin ja esiintyä kansallissankarina parikymmentä vuotta myöhemmin. Tuki ite se hampaaton eesti turpasi.


    • voivoi-voivoi

      "Tässä olisi taas yksi hyvä syy laittaa rajat kiinni uudestaan Viron suuntaan. "
      Myös Suomen suuntaan. Että ei tulisi enää kaikenlaista sakkia Viroon itselle töitä etsimään.

      • älä juo enää

        Ja mitähän töitä suomalainen siitä elättivaltiosta tulisi etsimään. On toisaalta totta, että tappiollisen Estonian Airin lentoemännät voitaisiin vaihtaa suomalaisiin.


    • voivoi-voivoi

      "Ja mitähän töitä suomalainen siitä elättivaltiosta tulisi etsimään."

      Kyllä heitä löytyy joka puolelta ja pienellä palkalla. Suomessa on suomalaisilla työpula. Hihihi.

    • lain koura

      Mitenhän on, jättävätkö virolaiset ja venäläiset Suomessa saamansa parkki- ja ylinopeussakot maksamatta?

      • ry.ss.stä en tiedä

        mutta eestiläisten ei tarvi edelleen maksaa jos auto on eestin rekisterissä, suomessa keksitään kaikenmaailma tyhmiä kilometrimaskuja käyttöön mutta se miten saisi ulkomaanrekisterissä olevat autot parkkimaksuja maksamaan siihen ei aivokapasiteetti riitä..


    • Soomlane

      Keskustelun helmiä vuosien takaa. :D Mikään ei ole muuttunut -ainakaan parempaan suuntaan.

      • Anonyymi

        Tilanne on oikeastaan pahentunut määrien lisäännyttyä. Baltia on samaa kastia muidenkin kehitysmaiden kanssa. Ennen maailma jaettiin ”ensimmäiseen, toiseen ja kolmanteen maailmaan.” Ensimmäinen maailma olivat rikkaat länsimaat, joihin Suomikin kuului. Toinen ja kolmas maailma olivat alikehittyneet, sivistymättömät valtiot. Viro oli toista maailmaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe