Oulun edullisin eläinlääkäri?

Mirka.L

Tietääkö joku Oulussa tai Oulun seudulla edullisen eläinlääkärin/aseman?

Kiitos!

55

33720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oulutar

      Jos pelkillä rokotuksilla käy niin suosittelen kunnaneläinlääkäriä tai Leena oksasta. Taitaa olla vastaanotto nykyään myllyojalla. Akuutti on myös ok paikka. Halvimmasta en tiiä

      • Rescueimminen

        Jos sinulla useampi koira (kokemusta) Oulun seudun el.lääk klinikka, Kalevan takana, antaa sisar hinnan. Kannattaa käydä.


    • Lappalaiskoiriensa ihminen

      Ouluvet on hinta/laatusuhteeltaan oikein hyvä paikka. Muut asemat on minusta kalliimpia eikä olla saatu hyvää palvelua edes eikä ole ollut hyviä hoitotuloksia. Riippuu mitä tahdot teettää. Rokotus tms voi olla halpa missä vaan, mutta jos alkaa teettää oikein jotain, todella kannattaa hintavertailla etukäteen. Siinä kannattaa tietää muuten minkä kokoinen koirasi on, jos sitä joudutaan nukuttamaan tms. Nukutusainekin maksaa.

      Ota reippaasti puhelin ja soittele ja kysele. Se on asiakkaan oikeus. Ja muista: hinta ei ole kaikki kaikessa. Jos on halpa mutta ei saa sitä apua mitä etsii, mitä silläkin rahalla sait ?

      • koirakot

        Ehdottomasti paras on Akuutti ja mielestäni kokonaisuudessaan edullisin. Hyvät ja pätevät lääkärit, hyvät laitteistot/välineet, myös oma laboratorio.


      • sole
        koirakot kirjoitti:

        Ehdottomasti paras on Akuutti ja mielestäni kokonaisuudessaan edullisin. Hyvät ja pätevät lääkärit, hyvät laitteistot/välineet, myös oma laboratorio.

        on eläinlääkäriasema lemmikki, näyttelykissaani tuli korvapunkit,korviin vain kurkkaamalla lääkäri Akuutissa arvuutteli ettei ne mitään punkkeja...mutta kissalle tuli lopulta veripahka korvaan ja kissa sai sitten lopulta asiallisen ja todella asiantuntevan hoidon Lemmikissä Riitta-Liisa Rajaniemen avulla.Eläissäni minua ei enää saa eläinteni kanssa Akuuttiin!!!


      • hyvä kello kuuluu kauas..hu...
        sole kirjoitti:

        on eläinlääkäriasema lemmikki, näyttelykissaani tuli korvapunkit,korviin vain kurkkaamalla lääkäri Akuutissa arvuutteli ettei ne mitään punkkeja...mutta kissalle tuli lopulta veripahka korvaan ja kissa sai sitten lopulta asiallisen ja todella asiantuntevan hoidon Lemmikissä Riitta-Liisa Rajaniemen avulla.Eläissäni minua ei enää saa eläinteni kanssa Akuuttiin!!!

        Lemmikki mitään auta...eivätkä osaa edes yhteistyötä tehdä.Oulussa toisessa paikassa röntgenlaite rikki niin eivät edes kuvaa suostuneet ottamaan...koska en ole enää asiakas tämän koiran kanssa ollut...ETTÄ todella suuri kiitos Lemmikille,kun saan nyt kärsivää koiraa katsoa.Onneton rahanahne eläinlääkäriasema!


      • onn...
        hyvä kello kuuluu kauas..hu... kirjoitti:

        Lemmikki mitään auta...eivätkä osaa edes yhteistyötä tehdä.Oulussa toisessa paikassa röntgenlaite rikki niin eivät edes kuvaa suostuneet ottamaan...koska en ole enää asiakas tämän koiran kanssa ollut...ETTÄ todella suuri kiitos Lemmikille,kun saan nyt kärsivää koiraa katsoa.Onneton rahanahne eläinlääkäriasema!

        Akuutti!!! Koiralla VUODEN virtsis ja nää URPOT vaan hoitaa samoilla keinoilla jotka eivät ennenkään ole auttaneet. Sitten kun sieltä pyytää hoitokertomuksia että vie koiran muualle niin ei meinaa edes saada niitä. Että siinä vasta pätemätön, rahanahne ja ei eläimistä välittävä asema!!!


      • koiranomistajatar
        sole kirjoitti:

        on eläinlääkäriasema lemmikki, näyttelykissaani tuli korvapunkit,korviin vain kurkkaamalla lääkäri Akuutissa arvuutteli ettei ne mitään punkkeja...mutta kissalle tuli lopulta veripahka korvaan ja kissa sai sitten lopulta asiallisen ja todella asiantuntevan hoidon Lemmikissä Riitta-Liisa Rajaniemen avulla.Eläissäni minua ei enää saa eläinteni kanssa Akuuttiin!!!

        Minua ei saa Lemmikkiin kirveelläkään! Vuosia sitten oli koirallani kyseessä hieman isompi asia kuin korvapunkit eli koirani meinasi kuolla myrkytykseen. Tätä tapahtumaa ennen koiraani oli hoidettu Lemmikissä vuoden ajan jos minkälaisen (ilmeisesti kuvitellun) nielu- ja silmätulehduksen vuoksi ja juoksutettu oikein kontrolleissa rahastusmielessä. Mutta kun koira sai myrkytyksen ja eläinlääkäriä olisimme todella kerrankin tarvinneet, ei mitään apua saatu kun oli perjantai klo 14. Lupasivat kyllä että eläinlääkäri (kyseinen naishenkilö on edelleen siellä töissä, Väyrynen nimeltään)soittaa kohta, mutta soittoa ei ole tähän päivään mennessä tullut. No, lähikunnan päivystäjä piti koiraamme viikonlopun yli hengissä ja maanantaina menin Akuuttiin elämäni ensimmäisen kerran koirani kanssa. Akuutissa ELL Liinamaa ja ELL Soppela tekivät töitä pari viikkoa koirani hyväksi ja koira jäi henkiin ja eli vielä 14 vuotta tuon myrkytystapahtuman jälkeen!!! Että hoito kannatti vaikka kalliiksikin tuli!!! Vaan Lemmikkiin en sen koommin ole rahojani kantanut, hyvin olisivat kyllä viimeisen 20 vuoden aikana netonneet jos olisivat älynneet pitää minut asiakkaana koirineni. Mutta kun nopea rahastus kiinnosti Lemmikin porukkaa enemmän kuin pitkäjänteinen hoitotyö. Huomionarvoista on, että koirani nielu-ja silmätulehdukset loppuivat siihen paikkaan, kun vaihdoimme eläinlääkäriä! Yhtään sellaista tulehdusta koirallani ei ollut koko pitkän loppuelämänsä aikana, mitä muka piti koko ensimmäisen elinvuoden ajan jatkuvasti hoitaa kun Lemmikissä kävimme! Vaikka ei ollut mitään oireita mutta kun eläinlääkärin mielestä "silmät pahasti punoittivat, samoin nielu"! Ja ilmeisesti näin on käynyt muillekin kuin vain meille, että Lemmikissä annettu hoito on ollut tasotonta. Siitä päätellen, että Akuutti on laajentanut tilojaan useampaan kertaan vuosien saatossa, mutta Lemmikin toiminta jatkuu edelleen samoissa tiloissa ja on yhtä pienimuotoista kuin vuonna 1988.


      • koiria ja kissoja
        koiranomistajatar kirjoitti:

        Minua ei saa Lemmikkiin kirveelläkään! Vuosia sitten oli koirallani kyseessä hieman isompi asia kuin korvapunkit eli koirani meinasi kuolla myrkytykseen. Tätä tapahtumaa ennen koiraani oli hoidettu Lemmikissä vuoden ajan jos minkälaisen (ilmeisesti kuvitellun) nielu- ja silmätulehduksen vuoksi ja juoksutettu oikein kontrolleissa rahastusmielessä. Mutta kun koira sai myrkytyksen ja eläinlääkäriä olisimme todella kerrankin tarvinneet, ei mitään apua saatu kun oli perjantai klo 14. Lupasivat kyllä että eläinlääkäri (kyseinen naishenkilö on edelleen siellä töissä, Väyrynen nimeltään)soittaa kohta, mutta soittoa ei ole tähän päivään mennessä tullut. No, lähikunnan päivystäjä piti koiraamme viikonlopun yli hengissä ja maanantaina menin Akuuttiin elämäni ensimmäisen kerran koirani kanssa. Akuutissa ELL Liinamaa ja ELL Soppela tekivät töitä pari viikkoa koirani hyväksi ja koira jäi henkiin ja eli vielä 14 vuotta tuon myrkytystapahtuman jälkeen!!! Että hoito kannatti vaikka kalliiksikin tuli!!! Vaan Lemmikkiin en sen koommin ole rahojani kantanut, hyvin olisivat kyllä viimeisen 20 vuoden aikana netonneet jos olisivat älynneet pitää minut asiakkaana koirineni. Mutta kun nopea rahastus kiinnosti Lemmikin porukkaa enemmän kuin pitkäjänteinen hoitotyö. Huomionarvoista on, että koirani nielu-ja silmätulehdukset loppuivat siihen paikkaan, kun vaihdoimme eläinlääkäriä! Yhtään sellaista tulehdusta koirallani ei ollut koko pitkän loppuelämänsä aikana, mitä muka piti koko ensimmäisen elinvuoden ajan jatkuvasti hoitaa kun Lemmikissä kävimme! Vaikka ei ollut mitään oireita mutta kun eläinlääkärin mielestä "silmät pahasti punoittivat, samoin nielu"! Ja ilmeisesti näin on käynyt muillekin kuin vain meille, että Lemmikissä annettu hoito on ollut tasotonta. Siitä päätellen, että Akuutti on laajentanut tilojaan useampaan kertaan vuosien saatossa, mutta Lemmikin toiminta jatkuu edelleen samoissa tiloissa ja on yhtä pienimuotoista kuin vuonna 1988.

        Olemme muuttaneet Oulusta Kainuuseen vuonna 2008 ja täytyy myöntää, että jäimme kaipaamaan Lemmikin eläinlääkäripalveluja ja eläintenhoitajien ammattitaitoisuutta .
        Lemmikin sijainti kaupungilla mahdollisti helpon asioinnin myös autottomalle. Ammattinsa osaavat eläintenhoitajat neuvoivat ja kuuntelivat puhelimitse tehtyjä kyselyitä ja kävivät kysymässä myös eläinlääkäreiltä neuvoa.Tämähän on osa tärkeää asiakaspalvelua, jota luulin kaikkien eläinlääkäriasemien tekevän.
        Mutta kuinkas ollakaan.Täällä Kajaanin puolessa eläinlääkäriasemalla puhelimessa saa vain `meillä on kiirettä`puhetta.Lemmikissä pyydettiin aina soittamaan eläimen voinnista toimenpiteen jälkeen ja todella huomioitiin eläinasiakas.
        Mutta joka paikassa tuntuu kyllä olevan ongelmia tiedonsiirrossa;sitä toivoisi eläinlääkäreiden pystyvän suomessa siihen, mihin englantilaiset kolleegansa; antamaan enemmän palautetta ja tietoa eläimestä ja sairauksista ja eri toimenpiteistä aiheutuvista asioista.Esimerkkinä omalle
        narttukoiralle annettu alizine-käsittely, joka on tiineyden esto piikki (kahtena peräkkäisenä päivänä annettava) ja josta kyllä kerrottiin tulevan hormonihäiriöitä - mutta minä pölvästinä en kyllä tajunnut, että juoksuaika tulikin uudestaan vain vajaa kaksi kuukautta edellisen loppumisesta. Ja juuri olimme selvinneet edellisestä(kotona uroskoira, jonka kanssa vahinko tapahtui)olikin uusi juoksuaika käsillä ja taas kolmen viikon urakka! Ja koska emme siis tienneet mahdollisen uuden juoksuajan alkamisesta näin pian, kiikutimme koiramme tutkimuksiin pissamerkkailun takia- kohtutulehduksen vaaran takia.No nyt kun kaksi viikkoa on kulunut juoksun loppumisesta on koira taas alkanut merkkailla- että onkohan nyt kolmas juoksuaika tulossa peräkkäin...niin että milloinkahan kierre loppuu ja aiottu sterilisaatio voitaisiin tehdä.Koen,että saamamme informaatio oli riittämätön, todellakin. Mutta näin täällä Kainuussa.


      • verner
        koiria ja kissoja kirjoitti:

        Olemme muuttaneet Oulusta Kainuuseen vuonna 2008 ja täytyy myöntää, että jäimme kaipaamaan Lemmikin eläinlääkäripalveluja ja eläintenhoitajien ammattitaitoisuutta .
        Lemmikin sijainti kaupungilla mahdollisti helpon asioinnin myös autottomalle. Ammattinsa osaavat eläintenhoitajat neuvoivat ja kuuntelivat puhelimitse tehtyjä kyselyitä ja kävivät kysymässä myös eläinlääkäreiltä neuvoa.Tämähän on osa tärkeää asiakaspalvelua, jota luulin kaikkien eläinlääkäriasemien tekevän.
        Mutta kuinkas ollakaan.Täällä Kajaanin puolessa eläinlääkäriasemalla puhelimessa saa vain `meillä on kiirettä`puhetta.Lemmikissä pyydettiin aina soittamaan eläimen voinnista toimenpiteen jälkeen ja todella huomioitiin eläinasiakas.
        Mutta joka paikassa tuntuu kyllä olevan ongelmia tiedonsiirrossa;sitä toivoisi eläinlääkäreiden pystyvän suomessa siihen, mihin englantilaiset kolleegansa; antamaan enemmän palautetta ja tietoa eläimestä ja sairauksista ja eri toimenpiteistä aiheutuvista asioista.Esimerkkinä omalle
        narttukoiralle annettu alizine-käsittely, joka on tiineyden esto piikki (kahtena peräkkäisenä päivänä annettava) ja josta kyllä kerrottiin tulevan hormonihäiriöitä - mutta minä pölvästinä en kyllä tajunnut, että juoksuaika tulikin uudestaan vain vajaa kaksi kuukautta edellisen loppumisesta. Ja juuri olimme selvinneet edellisestä(kotona uroskoira, jonka kanssa vahinko tapahtui)olikin uusi juoksuaika käsillä ja taas kolmen viikon urakka! Ja koska emme siis tienneet mahdollisen uuden juoksuajan alkamisesta näin pian, kiikutimme koiramme tutkimuksiin pissamerkkailun takia- kohtutulehduksen vaaran takia.No nyt kun kaksi viikkoa on kulunut juoksun loppumisesta on koira taas alkanut merkkailla- että onkohan nyt kolmas juoksuaika tulossa peräkkäin...niin että milloinkahan kierre loppuu ja aiottu sterilisaatio voitaisiin tehdä.Koen,että saamamme informaatio oli riittämätön, todellakin. Mutta näin täällä Kainuussa.

        itse en vie akuuttiin kuollutta kissaakaan.sen verran huonoja kokemuksia sieltä mutta lemmikistä ainoastaan hyviä kokemuksia 5 vuoden ajalta.itse pidän myös siitä kun lemmikissä ei ole meno odotushuoneessa kuin hullujenhuoneessa kuten akuutissa.Entäpä se Akuutin vastaanottovirkailija...!Ei voi kuin ihmetellä millä lihaksilla noin töksähdys ja töykeä eukko on saanut asiakaspalveluviran!Liekö enää siellä töissä vaikka ei varmaan lähde kulumallakaan sieltä...


      • Länsituiran lauma
        verner kirjoitti:

        itse en vie akuuttiin kuollutta kissaakaan.sen verran huonoja kokemuksia sieltä mutta lemmikistä ainoastaan hyviä kokemuksia 5 vuoden ajalta.itse pidän myös siitä kun lemmikissä ei ole meno odotushuoneessa kuin hullujenhuoneessa kuten akuutissa.Entäpä se Akuutin vastaanottovirkailija...!Ei voi kuin ihmetellä millä lihaksilla noin töksähdys ja töykeä eukko on saanut asiakaspalveluviran!Liekö enää siellä töissä vaikka ei varmaan lähde kulumallakaan sieltä...

        Meillä on käytetty kahta nyt jo vanhaa vanhempieni luona asuvaa kissaneitiä Akuutissa aikoinaan (vv. 1993-2003), ja silloin palvelussa ei ollut valittamista.

        Uudet kissamme (2) on leikattu kaupungineläinlääkärillä, ja sielläkin palvelu ja käytös (Jaakko Väyrysen toimesta) on ollut erinomaista. Hänen isänsä päivystyksessä Tuirassa käytimme arkaa narttukissaamme anaalirauhasten tyhjennyksellä (plus antibioottikuuri tulehdukseen) ja kaikki meni hyvin. Isä-Väyrynen ei ollut edes paikalla tuolloin, vaan tuli kotoaan (?) hälytykselle lumipyryssä, joten siitä suuri bonus. Asiakaspalvelu oli hyvin ystävällistä ja rentoa!

        Kääpiökanimme sai asiantuntevinta palvelua Lemmikistä, kun kaupungineläinlääkäri ei löytänyt syytä kanimme apaattisuuteen. Sinne viemme kanimme jatkossakin.


      • jopas on
        verner kirjoitti:

        itse en vie akuuttiin kuollutta kissaakaan.sen verran huonoja kokemuksia sieltä mutta lemmikistä ainoastaan hyviä kokemuksia 5 vuoden ajalta.itse pidän myös siitä kun lemmikissä ei ole meno odotushuoneessa kuin hullujenhuoneessa kuten akuutissa.Entäpä se Akuutin vastaanottovirkailija...!Ei voi kuin ihmetellä millä lihaksilla noin töksähdys ja töykeä eukko on saanut asiakaspalveluviran!Liekö enää siellä töissä vaikka ei varmaan lähde kulumallakaan sieltä...

        Samaa mieltä tuosta "asiakaspalvelun" eukosta! kerran menin illalla ostamaan kissalle dieettiruokaa kun ei muualta enää saanut. asema oli vielä auki ja asiakkaita sisällä. mutta tuo kassatäti oli ehtinyt sulkea jo kassan. oli perjantai-ilta ja sanoin, että enkö tosiaan saa sitä pussillista kissanruokaa ja että kissa ei kyllä pärjää ilman ruokaa...ei auttanut mikään ja oli eukko tosi tylynä eikä avannut kassaa. meni vuosi ennen kuin menin takaisin siihen firmaan asioimaan. vielä näkyy siellä "palvelevan" asiakkaita..


      • hanki elämä
        jopas on kirjoitti:

        Samaa mieltä tuosta "asiakaspalvelun" eukosta! kerran menin illalla ostamaan kissalle dieettiruokaa kun ei muualta enää saanut. asema oli vielä auki ja asiakkaita sisällä. mutta tuo kassatäti oli ehtinyt sulkea jo kassan. oli perjantai-ilta ja sanoin, että enkö tosiaan saa sitä pussillista kissanruokaa ja että kissa ei kyllä pärjää ilman ruokaa...ei auttanut mikään ja oli eukko tosi tylynä eikä avannut kassaa. meni vuosi ennen kuin menin takaisin siihen firmaan asioimaan. vielä näkyy siellä "palvelevan" asiakkaita..

        Onko ihan pakko tunkea kauppoihin tai mihin tahansa aina viime tipassa. Juuri ennen sulkemista on aina nämä viime tipan -ihmiset viivästyttämässä henkilökunnan kotiinpääsyä. Ei sitten tule mieleen, että heilläkin on perhe ja elämä. Kaikki ei pyöri teidän kissanne ympärillä, sori vaan. Muistakaapa, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, jos olet veemäinen niin älä todellakaan odota minkäänlaista muuta responsia. Itse olen aina saanut todella hyvää palvelua kaupoissa ja myös ko. eläinlääkäriasemalta ja kaikilta asiakaspalvelussa olevilta olemalla itse ystävällinen. Mutta maailma on täynnä näitä ns. Täydellisiä, joilla ei ole muuta elämää, kuin valittaa muista. No, onhan se hyvä, että niitäkin on meidän kuolevaisten rinnalla.


      • Shecat
        hanki elämä kirjoitti:

        Onko ihan pakko tunkea kauppoihin tai mihin tahansa aina viime tipassa. Juuri ennen sulkemista on aina nämä viime tipan -ihmiset viivästyttämässä henkilökunnan kotiinpääsyä. Ei sitten tule mieleen, että heilläkin on perhe ja elämä. Kaikki ei pyöri teidän kissanne ympärillä, sori vaan. Muistakaapa, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, jos olet veemäinen niin älä todellakaan odota minkäänlaista muuta responsia. Itse olen aina saanut todella hyvää palvelua kaupoissa ja myös ko. eläinlääkäriasemalta ja kaikilta asiakaspalvelussa olevilta olemalla itse ystävällinen. Mutta maailma on täynnä näitä ns. Täydellisiä, joilla ei ole muuta elämää, kuin valittaa muista. No, onhan se hyvä, että niitäkin on meidän kuolevaisten rinnalla.

        Minäkin kävin Akuutissa jokunen vuosi sitten ja sain tosi tylyn vastauksen kun kysyin kissanruuista ihan normaalisti. Nyt kävin toisen kerran joku aika sitten ja katselin kissan laihdutusruokia. Olivat vain niin vanhoja, että en ostanut. Sen kertainen asiakaspalvelija tosin suhtautui ihan asiallisesti kun mainitsin asiasta. Mutta se eka kerta riitti, jotta en alkanut asiakkaaksi. Lemmikistä olen saanut hyvää palvelua. Se vain on vaikeassa paikassa kun ei tahdo saada autolle parkkipaikkaa. Ajattelin katsastaa Leena Oksasen seuraavaksi. Arvostan sitä, että hänellä on hinnat netissä näkyvillä. Ja kaupungin eläinklinikallakin on hyvät parkkipaikat, mutta hintoja ei ole näkyvillä.


      • petvet
        Shecat kirjoitti:

        Minäkin kävin Akuutissa jokunen vuosi sitten ja sain tosi tylyn vastauksen kun kysyin kissanruuista ihan normaalisti. Nyt kävin toisen kerran joku aika sitten ja katselin kissan laihdutusruokia. Olivat vain niin vanhoja, että en ostanut. Sen kertainen asiakaspalvelija tosin suhtautui ihan asiallisesti kun mainitsin asiasta. Mutta se eka kerta riitti, jotta en alkanut asiakkaaksi. Lemmikistä olen saanut hyvää palvelua. Se vain on vaikeassa paikassa kun ei tahdo saada autolle parkkipaikkaa. Ajattelin katsastaa Leena Oksasen seuraavaksi. Arvostan sitä, että hänellä on hinnat netissä näkyvillä. Ja kaupungin eläinklinikallakin on hyvät parkkipaikat, mutta hintoja ei ole näkyvillä.

        En itse mielelläni asioisi muualla el.lääkärissä kuin Oulun Lemmikissä. Olen aiemmin käyttänyt usein päivystävän el.lääkärin palveluja, sitä kun aina sattuu niin hyvä tuuri että onnettomuudet osuvat vklopulle tai myöhäiseen arki-iltaan. Nyt olen ollut Lemmikin asiakas viimeiset 5 vuotta, ja olemme kissoineni saaneet aina osaavaa ja ystävällistä palvelua samalta el.lääkäriltä, joka tuntuu aina muistavan asiakkaansa ja jopa näiden tuttavat, ja kyselee kuulumiset. Sellaista on oikea asiakaspalvelu - sekä eläimen että omistajan huomioimista! Kaksi el.lääkäriä olen tavannut Lemmikissä asioimiseni aikana, ja molemmat ovat olleet todella upeita ja tehokkaita, eikä minulla ole mitään valittamista kyseisen paikan suhteen. Hinta on ehkä suurempi koska kyseessä on pieni klinikka, mutta laatu ja asiakkaille varattu aika ja huomio on sen arvoista. Koskaan ei ole tarvinnut miettiä, jäikö lääkärissä jokin huomaamatta. :)


      • eka kitumilli
        verner kirjoitti:

        itse en vie akuuttiin kuollutta kissaakaan.sen verran huonoja kokemuksia sieltä mutta lemmikistä ainoastaan hyviä kokemuksia 5 vuoden ajalta.itse pidän myös siitä kun lemmikissä ei ole meno odotushuoneessa kuin hullujenhuoneessa kuten akuutissa.Entäpä se Akuutin vastaanottovirkailija...!Ei voi kuin ihmetellä millä lihaksilla noin töksähdys ja töykeä eukko on saanut asiakaspalveluviran!Liekö enää siellä töissä vaikka ei varmaan lähde kulumallakaan sieltä...

        Kissani katkaisi takajalan säären katki poikki ja viikko sitä hoideltiin kunnaneläinlääkärillä siteellä, koska hän oli saanut Akuutista neuvon lähteä kuskaamaan Kuopio-Seinäjoki-Jyväskylä-mikä-lie, koska Oulussa ei kuulemma ole ortopediä. Asumme itse sadan kilonmetrin päässä Oulusta, Akuutti mainostaa nettisivuillaan ortopedisiä palveluita, muttei joko halua tarjota sitä ulkopaikkakuntalaisille tai sitten he haluavat näyttä paremmilta kuin ovatkaan. Lopulta hermostuin, kun side ei auttanut ja eläinlääkäri soitti vielä Akuuttiin, että amputoisivatko he edes jalkaa, niin ei, joten rupesin kaivelemaan paikkoja ja löysin Ouluvetin, missä heti tarjottiin apua ja saatiin seuraavalle päivälle röntgen ja leikkaus.
        Akuutti ei välitä eläimestä tippaakaan, rahaa he ovat vain vailla, ja jos he eivät pysty tarjoamaan hoitoa, eivät näemmä suo rahaa naapurifirmallekkaan vaan tarjoavat piikkiä tai pitkää ajomatkaa. Törkeää ja sadistista!
        Elämäntehväni onkin nyt kissanhoidon lisäksi saattaa ihmisille tietoon, kuinka syvältä Akuutin toiminta on! Onneksi rakkaani sai viimekädessä erittäin hyvää ja asiantuntevaa ja hellää palvelua ja hoitoa ja on hyvää vauhtia toipumassa!


      • t
        eka kitumilli kirjoitti:

        Kissani katkaisi takajalan säären katki poikki ja viikko sitä hoideltiin kunnaneläinlääkärillä siteellä, koska hän oli saanut Akuutista neuvon lähteä kuskaamaan Kuopio-Seinäjoki-Jyväskylä-mikä-lie, koska Oulussa ei kuulemma ole ortopediä. Asumme itse sadan kilonmetrin päässä Oulusta, Akuutti mainostaa nettisivuillaan ortopedisiä palveluita, muttei joko halua tarjota sitä ulkopaikkakuntalaisille tai sitten he haluavat näyttä paremmilta kuin ovatkaan. Lopulta hermostuin, kun side ei auttanut ja eläinlääkäri soitti vielä Akuuttiin, että amputoisivatko he edes jalkaa, niin ei, joten rupesin kaivelemaan paikkoja ja löysin Ouluvetin, missä heti tarjottiin apua ja saatiin seuraavalle päivälle röntgen ja leikkaus.
        Akuutti ei välitä eläimestä tippaakaan, rahaa he ovat vain vailla, ja jos he eivät pysty tarjoamaan hoitoa, eivät näemmä suo rahaa naapurifirmallekkaan vaan tarjoavat piikkiä tai pitkää ajomatkaa. Törkeää ja sadistista!
        Elämäntehväni onkin nyt kissanhoidon lisäksi saattaa ihmisille tietoon, kuinka syvältä Akuutin toiminta on! Onneksi rakkaani sai viimekädessä erittäin hyvää ja asiantuntevaa ja hellää palvelua ja hoitoa ja on hyvää vauhtia toipumassa!

        eläinlääkäriasema akuutin nettisivuilla mainitaan kyllä että tällä hetkellä ei ole eläinlääkäria joka tekisi ortopedisiä palveluita


    • tarkistan vain.

      Kyseletkö todistuksia? Tutulla on vastaanotto mutta todistukset hukkuivat muutossa.... Hyvää palvelua saa kyllä kilpailukykyiseen hintaan.

    • t

      Kannattaa muutaman kerran miettiä onko aina edullisin se paras vaihtoehto ja miksi toisessa paikassa esimerkiksi joku operaatio on kalliimpi.Hintoihin vaikuttaa monet asiat!! Eläinlääkäritkin voivat erikoistua!

      • Tervenäinmeillä

        No en ole havainnut että kalliimpien paikkojen hoito parempaa. Päinvastoin ... :/ on ikävä jos esim lemmikin rekkaamattomuus tai asiakkaan sosiaalinen status vaikuttavat asioihin tai eläintä pelätään ulkoisen olemuksen perusteella automaatilla / suhtaudutaan miten huvittaa / ei välitetä / kaikesta näkee asenteen asiakasta kohtaan / hinta-arviot ei pidä kutia vaikka muuta ei tehdä / asiakasta ei kunnioiteta, oteta tosissan , luoteta mitä sanoo - lemmikki kärsii. Ja asiakas. Ja rahastajan ei kun rahastaa vaikka miten metsään menis ...

        Pyyhjän saa ilmaiseksikin ja vahingonteosta vielä ikävin maksaa ..

        T ouluvetin vaki-asiakas jo liki 10v - ja PALJON käytetty kun sattunut ja tapahtunut.


      • *Ikuisesti katkera*
        Tervenäinmeillä kirjoitti:

        No en ole havainnut että kalliimpien paikkojen hoito parempaa. Päinvastoin ... :/ on ikävä jos esim lemmikin rekkaamattomuus tai asiakkaan sosiaalinen status vaikuttavat asioihin tai eläintä pelätään ulkoisen olemuksen perusteella automaatilla / suhtaudutaan miten huvittaa / ei välitetä / kaikesta näkee asenteen asiakasta kohtaan / hinta-arviot ei pidä kutia vaikka muuta ei tehdä / asiakasta ei kunnioiteta, oteta tosissan , luoteta mitä sanoo - lemmikki kärsii. Ja asiakas. Ja rahastajan ei kun rahastaa vaikka miten metsään menis ...

        Pyyhjän saa ilmaiseksikin ja vahingonteosta vielä ikävin maksaa ..

        T ouluvetin vaki-asiakas jo liki 10v - ja PALJON käytetty kun sattunut ja tapahtunut.

        Minäkin olen ollut erittäin tyytyväinen ouluvettiin. Ennen olin Akuutin asiakas, mutta sain tarpeekseni siitä paikasta erään ikävän virheen vuoksi. Tämän vuoksi turhaan ajettiin etelä-suomeen (kilometrejä kertyi 1400) kuullakseen vaan, että koira on täysin terve.. Rahaa paloi ja koiran jalostusura meni pilalle samaan syssyyn.


    • Kayano

      Olemme vuosi sitten muuttaneet takaisin Ouluun, joten omaa eläinlääkäriä ei ole vielä valittu. Päivystävällä kaupungineläinlääkärillä Poratiellä on kuitenkin tullut asioitua jo kolme kertaa, kun koira on tykännyt vaivata ongelmillaan ainoastaan viikonloppuisin työajan ulkopuolella :) Poratiellä olemme asioineet kolmella eri eläinlääkärillä, 1) silmätulehdus/ silmien umpeenmuurautuminen, 2) ripuli/myrkytys ja 3) rokotus. Hinnat ovat luultavasti alhaisimmasta päästä, odotustiloissa ei ole showta jne. Silmätulehduksen yhteydessä pyysin kolme kertaa eläinlääkäriä (harjoittelija?) tarkistamaan samalla korvat. Ne jäivät tarkistamatta. Tippoja silmiin ja kipulääkkeitä. Päivystyslisineen olikohan 70-80€. Ripulia hoiti suomalaistunut eläinlääkäri, erittäin asiakasystävällisesti ja tehokkaasti. Vastaanotolle joutui hieman lauantaiaamuna odottamaan(45min), mutta koira hoidettiin 10 . Antibiootteja suoneen ja lääkekuuri, Yrjölänpuuro-ohjeistus. Muistaakseni siltikin vain 140€ päivystyslisineen. Rokotuskerta muistaakseni 49€, eläinlääkäri kehotti kokeilemaan "luonnonmukaista ruokintaa" (kotiruoka/barf) punottavien silmien ja korvien vuoksi (varastopunkkiallergia?). Ei halunnut turhaan antaa antibioottikuuria, mistä plussaa. Tarkkailemme tilannetta.

      Poratielle mentiin rokotuksiin parkkipaikkojen, nopean pääsyn ja rauhaisen sijainnin vuoksi, ja koska paikka oli jo tuttu. Halpa hinta plussaa.

      Oksasesta olen kuullut vain hyvää.

      • Y.T.U

        Mäkin myös tykkäsin kovasti Oksasesta.


      • mm
        Y.T.U kirjoitti:

        Mäkin myös tykkäsin kovasti Oksasesta.

        Meillä taas on ollut todella hyviä kokemuksia Akuutista. Olemme käyneet pääsääntöisesti Veera Varolla, joka erikoistunut käyttäymisongelmiin. Hän kohtasi löytökoiramme ammattimaisesti ja ennakkoluulottomasti, vaikka kyseessä oli haastava koira. Rakas koiramme hoidettiin kauniisti loppuun asti Akuutissa. Kerran alkuvaiheessa kävimme tämän koiramme kanssa Ouluvetissä ja saimme todella järkyttävää palvelua. Katsoivat kuin halpaa makkaraa koiraamme, jolle eläinlääkärissä käynnit olivat todella hankalia. Strerilointi oli halvempi Ouluvetissä, mutta tämän jälkeen emme enään neitomme kanssa asioineet muualla kuin Akuutissa Veeran pakeilla.

        Täytyy kyllä tunnustaa, että tunnistan tekstistä heti ketä vastaanottovirkailijaa tarkoitetaan ja olemme monesti miettineetkin, että miten hän on valikoitunut hommaan. Nyt ollut pitempään eri ihminen vastassa, tekeeköhän muita hommia tällä hetkellä.

        Myös kissojamme ja toista koiraamme olemme käytäneet Akuutissa, eikä poikkipuolista sanomista. Tämän toisen koiramme kanssa kävimme viimeksi Anu Tulokkaan pakeilla Akuutissa ja oikein hyvää palvelua saimme jälleen.

        Leena Oksasesta olen kuullut myös paljon hyvää haastavien ja kovia kokeneiden koirien omistajilta.


      • Ei koskaan Akuuttiin
        mm kirjoitti:

        Meillä taas on ollut todella hyviä kokemuksia Akuutista. Olemme käyneet pääsääntöisesti Veera Varolla, joka erikoistunut käyttäymisongelmiin. Hän kohtasi löytökoiramme ammattimaisesti ja ennakkoluulottomasti, vaikka kyseessä oli haastava koira. Rakas koiramme hoidettiin kauniisti loppuun asti Akuutissa. Kerran alkuvaiheessa kävimme tämän koiramme kanssa Ouluvetissä ja saimme todella järkyttävää palvelua. Katsoivat kuin halpaa makkaraa koiraamme, jolle eläinlääkärissä käynnit olivat todella hankalia. Strerilointi oli halvempi Ouluvetissä, mutta tämän jälkeen emme enään neitomme kanssa asioineet muualla kuin Akuutissa Veeran pakeilla.

        Täytyy kyllä tunnustaa, että tunnistan tekstistä heti ketä vastaanottovirkailijaa tarkoitetaan ja olemme monesti miettineetkin, että miten hän on valikoitunut hommaan. Nyt ollut pitempään eri ihminen vastassa, tekeeköhän muita hommia tällä hetkellä.

        Myös kissojamme ja toista koiraamme olemme käytäneet Akuutissa, eikä poikkipuolista sanomista. Tämän toisen koiramme kanssa kävimme viimeksi Anu Tulokkaan pakeilla Akuutissa ja oikein hyvää palvelua saimme jälleen.

        Leena Oksasesta olen kuullut myös paljon hyvää haastavien ja kovia kokeneiden koirien omistajilta.

        A) Sain koiranpentuni välittömästi jonon ohi LEMMIKKIIN, R. Väyrysen, hellään huomaan, kun toinen koirani puraisi pentua päästä. Akuutti ei ottanut pentua vastaan, vaikka pentu huusi kuin hyeena ja sen pää oli turvonnut puolella! Pentu saatiin kursittua takasin kasaan... Kiitos Lemmikkiin!!!! :)

        B) Koirani oli TODELLA kipeä, ei pystynyt kävelemään, uikutti vain. Menin aamulla Akuuttiin, koska aukeaa ensimmäisenä. En saanut palvelua, pyysin että saisimme olla koirani kanssa aulassa lähellä ell. (kunnes saan ajan muualta) mikäli tila huononee, se ei tietenkään sopinut. Ajoin Ouluvettin, jossa M. Pohjolainen ja R. Kekkonen otti koirani samantien jonon ohi. Koira nukutettiin ja röntgenkuvattiin samantien. Raju suolistotulehdus ja perna lähes kaksinkertainen. Leikkauspöydälle seuraavana päivänä! Kiitos Ouluvettiin loistavasta hoidosta!!! :)

        C) Kolmas ja surullisin kokemukseni Akuutista: Jouduin saattelemaan koirani viimeiselle matkalleen marraskuussa. Soittelin kaikki Oulun ell. asemat läpi, että saisin rakkaalleni ajan perjantaiksi (itsekkäänä tunsin sen olevan minulle helpointa). Soitin pitkin hampain VIIMEISENÄ Akuuttiin. Akuutista sain ajan. Itkin puhelimessa ja itkin töissä... Huokaisin helpotuksesta että päätös oli vihdoin tehty ja aika sovittu. No, ne perkeleet soitti hetken päästä Akuutista, että aika pitää perua! Kuinka sydämetöntä porukkaa siellä voi olla töissä!!!!!!!!! En enää ikinä, koskaan, astu sinne jalallanikaan ja jos koirani joskus tarvitsee erikoistunutta lääkäriä, niin ajan vaikka toiseen päähän Suomea!!!

        Ouluvetissä lemmikkini nukutettiin arvokkaasti, huone oli varattu meille koko loppu illan. Lasku tuotiin huoneeseen, ettei tarvinnut mennä odotustilaan punaisin silmin. Kiitos R. Kekkoselle omistajan huomioimisesta tuollaisella hetkellä!

        Ouluvetin kanta-asiakkaaksi siirryin parkkipaikan sekä pidempien aukioloaikojen vuoksi. Lemmikkiin menisin silti ihan milloin vain! :)


    • MOPSIT

      Meidän koiria on Lemmikissä Raija Väyrynen hoitanut todella hyvin lähes 20v ajan. Yhdeden kerran jouduimme viemään koiramme Akuuttiin,sielä kerrottiin koiramme olevan HEIKKO yksilö. Se sitten riitti meille,kun koiramme ovat olleet
      todella hyviä yksilöitä,kaikki 35 vuoden aikana eläneet hyvän terveen ja pitkän elämän

    • 3 koiraa

      Ouluvet on hyvä hinta/laatu/palvelu -suhteelta. Akuutissa S.Knuutinen oli loistava lääkäri mutta hinnat kalliimmat.

    • koiruus08

      Suosittelen kaupungin eläinlääkäriä (Poratie 7 ja hinnat löytyy netistä). Hyvä ja asiallinen palvelu. Kohtuulliset hinnat ja pätevät lääkärit. Klinikalla on hyvät tilat, jos täytyy kuvata/leikata tms. Itse olen käyttänyt koiraa kolmella eri lääkärillä useamman kerran ja voin suositella!

      Tuiran Väyrysellä käytin koiraani rokotuksilla joskus muutama vuosi sitten. Oli muistaakseni ainakin silloin Oulun halvin, mutta käsittääkseni eläkkeellä, joten ei pidä säännöllisesti vastaanottoa, eikä tee isompia toimenpiteitä. Sympaattinen ja hyvä eläinlääkäri.

      Akuutissa käytin koiraani kerran. Kallis! Joidenkin mielestä myös paras, mutta vaikka eläinlääkäri oli ihan ystävällinen ja pätevä, mielestäni vastaanoton henkilökunnan tyly käytös oli silmiinpistävää. Ei niin ihmeellinen, että kävisin uudestaan.

    • Lääkärikammoinen

      13-vuotias monirotuinen koiramme on sairastanut enemmäin kuin aikaisemmat koirat yhteensä (syynä allergiat polvivammat). Mistään lääkäriasemasta ei ole negatiivista sanottavaa. Akuutissa oli joskus tosi tyly vastaanottovirkailija, ilmeisesti ei ole enää (tämän viestiketjun mukaan). V 2005 koiralle tuli paha polvivamma ja silloin ainoa polvileikkausspesialisti oli Akuutissa. Hän teki uudet ristisiteet jalan eri kohdasta leikatuista jänteistä sekä poisti revenneen kierukan luunsirut. Polvesta tuli ihan hyvä :)

      Akuutista, OuluVetistä ja Kaupungin eläinlääkärin päivystyksestä olemme aina saaneet hyvää ja asiallista palvelua. Lääkäriasemien miinuspuoli on se, että ajat on usen myöhässä iltapäivällä/illalla. Lukuisten lääkärikäyntin vuoksi koirallamme on tosi paha lääkärikammo.

      Rokotuksiin ym. peruskäynteihin suosittelen ehdottomasti Myllyojalla omakotitalossa vastaanottoa pitävää Leena Oksasta. Lääkärikammoisen koiramme käyttö siellä on ollut helpompaa kuin isommilla lääkäriasemilla. Aikataulut ovat yleensä hyvin täsmälliset. Leena kyllä osaa suositella eteenpäin, jos sairaus/vaiva on sellaista, johon hän ei itse pysty (esim. polvileikkaus). Leena on mukava ja osaa käsitellä pelokasta koiraa. Leena on ehdoton suosikkimme!

      Hintatasoja en ole juuri vertaillut. Kun on ollut hätä, olen käyttänyt siellä mistä olen ajan nopeimmin saanut. Erikoistoimenpiteet ovat varmasti kalliita joka paikassa. Vieläkin muistelen kauhulla kallista polvileikkausta, johon onneksi sain äidiltä rahaa lainaan...

    • Koirakopla

      Oulun eläinklinikka on ehdottomasti paras, mukava henkilökunta osaavat lääkärit sekä laajat aukiolot jopa viikonloppuisin. Parkkitila loistava eikä hintataso mielestäni ole mitenkään korkea. www.oulunek.fi

    • ouluek

      Oulun eläinklinikkalta on saatu kissojen ja koirakin kanssa oikein loistavaa palvelua! Ajan on saanut pian, lääkärit ja hoitajat ovat ystävällisiä ja lempeitä eläimiä kohtaan, ja apu on löytynyt aina. Aukioloajat on laajat ja puhelimella saa yleensä jo vastauksen jos on pienempi hätä. Pieni miinus siitä, että jonottamaan joutuu jos sattuu ruuhka-aikaan ja odotushuoneessa joskus pientä härdelliä. Suosikki kuitenkin. :)

    • AK

      oulun eläinklinikalle ei ainakaan kannata mennä!!! meninin sinne koirani kanssa kun sillä oli suolisto tukos. koirani meni tiputukseen ja samalla siltä otettiin röntgen kuvat,minkä perusteella lääkärit totesivat että koirallani on yllättävän laaja sydämmen varjo. että todennäköisesti on sydämmen laajentuma.... seuraavana päivänä päästiin akuuttiin sydänultraan ja selvisi että koiralla on oikean kokoinen sydän ja terve sellainen... kiitos akuutin sydänlääkärille Outille!

      • mielenkiintoista_*

        Noh, mikä sillä sitten oikeesti oli ? Oireet ? Ikä ? Rotu ?


    • pentupallero

      Kokemuksia Akuutista ja Lemmikistä. Näin opiskelijalle Lemmikki hieman liian kallis, mutta silti siellä olemme alkaneet käydä. Akuutissa pentukerho oli kiva, mutta muuten siellä ei välitetty koirasta. Tutkittiin hyvin nopeaan ja yksinkertaisiin kysymyksiin ei vastattu ja lähes naureskeltiin. Lemmikissä lääkäri todella mukava ja joka kerta sieltä lähdetty hyvillä mielin. Eläinhoitajat käyvät rapsuttelemassa koiraa ja muutenkin siellä positiivinen tunnelma (näkyy myös koiran käytöksestä). Koira tutkitaan aina huolella ja tuntuu, että koirasta oikeasti välitetään, mitä tunnetta EI TODELLAKAAN akuusti saanut.

    • Muusa10

      Moni ei tiedä, että ortopedisiä palveluita saa erilaisille eläimille myös Oulun Hevosklinikalta. Olen käyttänyt siellä siitospässin koiran hyäkättyä kimppuun. Sai asianmukaisen hoidon ja toipui. Kertoivat mielellään hoitavansa myös muita eläimiä hevosten lisäksi, kaikki, jotka voi paljaalla silmällä nähdä. ;)

    • nasu1

      Tässä omia kokemuksia.

      Eläinlääkäriasema LEMMIKISSÄ olemme aina saaneet todella hyvää ja asiantuntevaa hoitoa. Minun 5-vuotiasta koiraani pennusta asti hoitanut Mari Karjalainen on todella ystävällinen ja aidosti välittävä eläinlääkäri. Myös muu henkilökunta on aina todella ystävällistä.

      AKUUTISTA (nyk. ANIMAGI) meillä sen sijaan ei ole kovin postiviista sanottavaa. Moni eläinlääkäri on ollut todella tympeä. Siellä homma toimii jotenkin niin liukuhihnamaisesti. Tuntuu että nopeasti vaan tutkitaan, hoidetaan ja mahdolliset lääkkeet ja hoito-ohjeet mukaan ja äkkiä pois. Harvoin ollaan hyvällä fiiliksellä sieltä lähdetty.
      Ainoa mukava kokemus Akuutista on kun käytin koirani sydänultrassa eläinlääkäri Outilla. Hän oli todella ystävällinen ja välittävän oloinen.

    • petetty1

      Animagian lääkäri jätti hoidon kesken ,ei vastaa puhelinsoittoihin Soittokontrolli viikon kuluttua " Tuskainen viikonloppu lääkkeiden loputtua kortisonia piti vähentää asteittain ja välttää vakavat sivuvaikutukset . MYÖHÄISTÄ

    • Mindy08Donna09

      Ouluek, Poratie 7, Ouluvett ja Univet PARHAITA elläasemia!! Itse käyttänyt koiriani kaikissa nuissa. PARAS on Univet.

    • kissat ja koirat

      Missä paras kissalääkäri ja missä paras koiralääkäri? Klinikan ja lääkärin nimet?

    • Tällaista

      Lemmikissä on saatu hyvää palvelua, lääkäri Rajaniemi ottaa vastuun eläimen hoidosta ja tietää mitä tekee.
      Animagi rahastaa omistajan konkurssiin, teettää tyhjänpäiväisiä tutkimuksia ja määrää lääkityksiä liian heppoisin perustein. On kuulemma useampikin "spesialisti" mutta osaaminen jää rahan vedätykseen.
      Kaupungin eläinlääkärillä on saatu ihan OK palvelua. Eivät ole penaalin terävimpiä mutta eivät myöskään kuseta asiakasta. Plussaa myös odotustiloista ja oheistuotteista.
      Itseelläni on ollut lemmikkejä koko aikuisikä ja on tarvinut käydä milloin minkäkin vaivan takia eli itsekkin jo huomaa jos on kusetus kyseessä.

    • 4010

      Aloittaja kysyi halvinta. Ei tarvii olla hyvä. Lukekaa edes kysymys ennen kuin vastaatte.

      • ehhheheheee

        vedä sinä nillittäjä "pussi" päähän ja pakene vuorille


    • tyytyväinen_oheiseen

      Olen kokeillut kolmea eri paikkaa oulussa mutta esim. ent. akuutissa on järjettömän kallista ja aikas tylyäkin kohtelua etenkin vastaanotossa. Näistä syistä jätin pois. Nyt olen jo vuosia käyttänyt kahta koiraani Kaupungin eläinlääkäriasemalla. Siellä on varsin kohtuulliset hinnat ja etenkin paikan mieseläinlääkärit ovat hyviä työssään. Paikan naislääkäreistä, etenkin yhdestä tietystä on jäänyt huono vaikutelma.

      Voin lämpimästi suositella Väyrysen Jaakkoa, Rinnekankaan Mattia ja Heinosen Mattia. Erittäin hyvää palvelua. Ei moitteen sanaa useisiin vuosiin.

    • Ei_halvinta

      Halvin??? Et siis arvosta lemmikkiäsi. Se on niin että käy huonolla ja halvalla niin kohtelu on sen mukaista. Maksa hieman enemmän ja käy hyvällä. Esim. kaupungin eläinlääkärillä on varsin kohtuulliset hinnat. Ouvet ym. on ainakin omalla kohdallani olleet aivan karmeita. Kovakouraista kohtelua ja koiraa ei huomioida lainkaan. Käännyin pois.

      Tuirassa olevasta "eläinlääkäristä"... vain hullu menee sen vanhan ukon luo. Taitaapi lääkitä itseään päivät pitkät...

    • Biera

      En tiedä halvinta, mutta ainakin Akuutti/ Animagi/Evidensia on tosi kallis, on klinikkamaksua, laitemaksua ja lääkkeen käsittelymaksua, rahastusta viimeisen päälle.

    • yksityiselle_vaan

      Evidensia-ryhmän suurin omistaja on pääomasijoitusyhtiö EQT, joka puolestaan kuuluu ruotsalaisen Wallenberg-suvun hallinnoimiin yrityksiin.

      • Anonyymi

        Tuli kyllä selväksi että raha on Evidensiassa tärkeämpää kuin asiakaspalvelu. Eivät myönmä/hyvitä omia virheitään. Ei koskaan enää.


    • Portugeese

      Ouluek 15 min tutkimusta: anal rauh tyhjennys, kuumeen mittaus, kuuntelut, kuonon tutkimista. 88€. 14€ nenäpunkki tabl. Kassan olisi pitänyt kutsua kun paprut valmiit (olivat lääkäri sanoi)...ooteltiin muttei kuulunut.. sanoin että voitas lähteä pois..

    • Dogin_omistaja

      Haukiputaan Herttaisesta ja sen omistajasta Kamila Bernasiewitsistä jäi ihan hyvä vaikutelma, mutta se vastaanottoapulainen on aika töykeä mimmi, pilaa paikan.

    • Anonyymi

      Akuutin törkyämmä on nykyään Oulun Eläinklinikalla "asiakaspalvelijana!
      Oikea palvelija helvetistä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Mikä nimi?


    • Anonyymi

      Jos ottaa koiran niin ei sen hoidossa saa pihtailla. Jos ei ole rahaa eläinlääkäriin, anna pois se rakki

    • Anonyymi

      Voi pihtailla tai myös paljon operoida tse kun huolellisesti tutustuu netistä mitä täytyy tehdä ja puhtaat välineet tärkeät. Kastraatiot ja muuta vaativat tehtävät jätettävä rahastajille mutta ei sitä skalpellia tarvi pelätä lummikin tapauksessa aivan pikku operaatioissa!

    • Anonyymi

      Oulun Kamu on paikka,joka kannattaa kiertää kaukaa. Koiramme rutiinileikkaus meni pieleen jo alkuvaiheessa..koiran sydän pysähtyi,se kouristeli,jne. Koiraa piti elvyttää ja sille jouduttiin antamaan antagonisteja liian rajun anestesian eliminoimiseksi/peittelemiseksi. Leikkaus jouduttiin keskeyttämään ja koira vietiin heräämöön. Koiraa ei saanut mennä katsomaan eikä sen voinnista annettu mitään tietoja. Lopulta hieman ennen aseman sulkemista tultiin kertomaan,että koira on aivokuollut ja se joudutaan lopettamaan. Kysyttiin vielä "lähes hymyssä suin",että haluatteko tulla katsomaan,kun lopetuspiikki annetaan. Hyvän hoitotavan vastaista toimintaa..teurastamollakin ollaan inhimillisempiä eläintä kohtaan. ;-((

    • Anonyymi

      Lemmikki

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe