SALAA PANO HOMMISSA PÄIVISIN

TULET VIELÄ ESIIN

Asun avioliitossa se ei pelaa lainkaan valehtelen kotona miehelle,sekä vielä salarakkaalle ja toiselle yritysjohtajalle. Mitä olen pyörittänyt jo vuosia, vain kohteet vaihtuu kun tapaan uuden kaverin mikä vaan kiinnostaa. Mulla on harrastuksia sen verran paljon,että menen kotiin vain nukkumaan kun on niin rankka päivä töissä. NAINUT viikolla useampana päivänä salaa eri miehen kanssa salaa kun mieheni on turvallisesti töissä,mikä antaa perheen äidille pientä jännitystä ja vielä vaihtelua arkiseen harmaaseen viikkoon.

52

18746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ANNATKO NAMIA

      OLETKO SAIRAS NAINEN ? KOSTATKO PUOLISOLLE OUTOA TEERENPELIÄ SULLA.

    • mmm

      hyvä... oot löytäny kivan harrastuksen... loistavaa.

    • ei mitään hätää

      niin minäkin teen. Olen jo 10-vuotta tehnyt niin. Mieheni ei kykene minua tyydyttämään ja seksini haen muilta. Miksi suotta kannat huonoa omaatuntoa?

      Muutoin hoidan kotini tip ..top. Edustan ja lapsille olen äiti. Mieheni saa kiksinsä S/m-suhteista. Toki hoidan duunini ja se mahdollistaakin omat syrjähyppyni.

      Muutoin kaikki ok. Kaikkea ei voi aina saada, mutta hetki silloin tällöin riittää.

      • miestäs

        Luulisi ärsyttävän,miksette muuta erikseen ei tuossa ole mitään järkeä.


    • j.......is

      kukaan ei ansaitse " tommoista perheen äitiä" tuut saamaan valheellisessa elämässäsi takaisin kaiken moninkertaisesti! sääliksi käy lapsiasi ja miestäsi

      • karman laki.........

        Samat kuviot täällä myös... olen perheen äiti 3v lapsi, harrastan näitä panosuhteita tasaiseen tahtiin, oma mies saamaton vätys, vuokran ja elämisen maksaa tosin muuhun ei siitä ole(kiksasee ehkä kerran pari vuodessa)!
        Mutta varo, älä pidä panoa muuta,kun panona, eli tapaat kerran kaks sen jälkeen uutta lihaa( mieleuiten nuorta) kehiin!itsellä oli pano noin puolivuotta josta meinasin kärähtää pari kertaa, lopetin ja taas kk päästä etsin uuden!
        eli harrasta vaan yhdenillan- parin panon juttuja, ei se väärin oo, kerran eletään! jos oma äijä täys vätys ni miksi pitäisi siihen elämä tuhlata!! tosin ei erota raaski, kun ukko maksaa vuokrat ja luksukset ja lomamatkat, mutta elämä on=)


      • 5665
        karman laki......... kirjoitti:

        Samat kuviot täällä myös... olen perheen äiti 3v lapsi, harrastan näitä panosuhteita tasaiseen tahtiin, oma mies saamaton vätys, vuokran ja elämisen maksaa tosin muuhun ei siitä ole(kiksasee ehkä kerran pari vuodessa)!
        Mutta varo, älä pidä panoa muuta,kun panona, eli tapaat kerran kaks sen jälkeen uutta lihaa( mieleuiten nuorta) kehiin!itsellä oli pano noin puolivuotta josta meinasin kärähtää pari kertaa, lopetin ja taas kk päästä etsin uuden!
        eli harrasta vaan yhdenillan- parin panon juttuja, ei se väärin oo, kerran eletään! jos oma äijä täys vätys ni miksi pitäisi siihen elämä tuhlata!! tosin ei erota raaski, kun ukko maksaa vuokrat ja luksukset ja lomamatkat, mutta elämä on=)

        uskoa että täällä suomessa löytyy tällaisia haaskalintuja, yhteiskunnan pohjasakka


      • kuin hyvä kroppasia
        karman laki......... kirjoitti:

        Samat kuviot täällä myös... olen perheen äiti 3v lapsi, harrastan näitä panosuhteita tasaiseen tahtiin, oma mies saamaton vätys, vuokran ja elämisen maksaa tosin muuhun ei siitä ole(kiksasee ehkä kerran pari vuodessa)!
        Mutta varo, älä pidä panoa muuta,kun panona, eli tapaat kerran kaks sen jälkeen uutta lihaa( mieleuiten nuorta) kehiin!itsellä oli pano noin puolivuotta josta meinasin kärähtää pari kertaa, lopetin ja taas kk päästä etsin uuden!
        eli harrasta vaan yhdenillan- parin panon juttuja, ei se väärin oo, kerran eletään! jos oma äijä täys vätys ni miksi pitäisi siihen elämä tuhlata!! tosin ei erota raaski, kun ukko maksaa vuokrat ja luksukset ja lomamatkat, mutta elämä on=)

        jas nuorempia kuin mieheni.

        Kaksi kertaa vuodessa käyn etelässä (mieheni kustantamana) ja kotimaassa harrastan ylitöitä ja projekteja : )


      • kahta en vaihda, miestä tai...
        kuin hyvä kroppasia kirjoitti:

        jas nuorempia kuin mieheni.

        Kaksi kertaa vuodessa käyn etelässä (mieheni kustantamana) ja kotimaassa harrastan ylitöitä ja projekteja : )

        itse tulin raskaaksi salapanolle, mutta teetin salaa abortin eli pitäkää parempaa huolta ehkäisystä, kun allekirjoittanu!


      • Outo hiippari
        karman laki......... kirjoitti:

        Samat kuviot täällä myös... olen perheen äiti 3v lapsi, harrastan näitä panosuhteita tasaiseen tahtiin, oma mies saamaton vätys, vuokran ja elämisen maksaa tosin muuhun ei siitä ole(kiksasee ehkä kerran pari vuodessa)!
        Mutta varo, älä pidä panoa muuta,kun panona, eli tapaat kerran kaks sen jälkeen uutta lihaa( mieleuiten nuorta) kehiin!itsellä oli pano noin puolivuotta josta meinasin kärähtää pari kertaa, lopetin ja taas kk päästä etsin uuden!
        eli harrasta vaan yhdenillan- parin panon juttuja, ei se väärin oo, kerran eletään! jos oma äijä täys vätys ni miksi pitäisi siihen elämä tuhlata!! tosin ei erota raaski, kun ukko maksaa vuokrat ja luksukset ja lomamatkat, mutta elämä on=)

        Jätä sun miehes jos se kerran on vätys joka maksaa vuokran ja elämisen. Sinähän olet siivellä eläjä näköjään. Voi lapsi raukka millainen äiti sillä on... jakorasia. ;( Outoa porukka maailma täynnä!


      • tekeegutaau
        karman laki......... kirjoitti:

        Samat kuviot täällä myös... olen perheen äiti 3v lapsi, harrastan näitä panosuhteita tasaiseen tahtiin, oma mies saamaton vätys, vuokran ja elämisen maksaa tosin muuhun ei siitä ole(kiksasee ehkä kerran pari vuodessa)!
        Mutta varo, älä pidä panoa muuta,kun panona, eli tapaat kerran kaks sen jälkeen uutta lihaa( mieleuiten nuorta) kehiin!itsellä oli pano noin puolivuotta josta meinasin kärähtää pari kertaa, lopetin ja taas kk päästä etsin uuden!
        eli harrasta vaan yhdenillan- parin panon juttuja, ei se väärin oo, kerran eletään! jos oma äijä täys vätys ni miksi pitäisi siihen elämä tuhlata!! tosin ei erota raaski, kun ukko maksaa vuokrat ja luksukset ja lomamatkat, mutta elämä on=)

        Jos miehestä ei ole kuin lapsen siittäjäksi en ihmettele että harrastat salapanoja. Mulla sama tilanne miehenä, kotona naista ei kiinosta mikään yhteinen joten minäkin harrastan salapanoja ne tuo potkua arkeen. Eikä mitään ongelmia yleensä löytyy kostea kolo johon työntyä.


      • Anonyymi
        5665 kirjoitti:

        uskoa että täällä suomessa löytyy tällaisia haaskalintuja, yhteiskunnan pohjasakka

        Ite olet pohjasakka


    • entinen sählä

      Täytyy sanoo, että kun on nuorna oikein rellestänyt, ei 40 kieppeillä vois vähempää kiinnostaa omat, eikä vieraat. Jos nykysestä joskus eroon pääsen, luojalle kiitos ja ei koskaan enää.

      • kurttupipari

        en kyllä pelkän seksin perässä viittis vouhkata, sitä kyllä tarjolla kaikille. keskittysin oleelisempaa jos oisin nuorempi; vetäisin ukon rahat liiveihini ja viettäsin niillä mujavaa elämää ilman ainoakaa kakslahkeista.
        ja vielä ku nykynen löytäs tomosen päiväpano perhosen olisin iki onnellinen, linttaisin ukon pihalle ja kiittäsin naikkosta kädestäpitäen..


    • erkki.

      Osaatko arvata kuinka paljo se sit satuttaa sun miestä ku kuulee et hummailet ympäriinsä??

      • ajatelkaa muitakin!!

        Saatikka lapsia, jos ovat sen ikäisiä että jo tietävät/ymmärtävät näistä asioista jotain. Omat vanhempani pettivät aikoinaan toisiaan, ensin isä kun itse olin tarhaikäinen (äiti sitten kertoi tästä kun olin paljon vanhempi) ja äiti vuorostaan heidän avioliittonsa loppuvaiheessa. Olin itse tuolloin melkein täysi-ikäinen ja mun veli 8-vuotias, mutta kyllä siitä jäi ikävät muistot... Äidin suhteen paljastuttua en hänen sanojensa mukaan puhunut äidille pariin viikkoon, itsellä ei ole tästä mitään muistikuvaa... Nyt olen melkein 30-vuotias ja äitisuhde on kunnossa, mutta kuitenkin nuo pettämiset on jäänyt ikävästi mieleen. :(


    • ni...niiii

      Mitä ihmeen kiksejä saat tuollaisesta? Mikäs minä olen tuomitsemaan mutta satutat todella omaa miestäsi ja kaikkia niitä miehiä. En olisi uskonut, että tuollaisia naisiakin on olemassa.

      • ...että...

        ...miehetkö saavat vain tehdä tuollaista (kun kerran kirjoitit että tuollaisia naisiaKIN on)? Ne salapanothan on kaikki ollu varmaan sinkkuja,eronneita taikka leskimiehiä ja tehneet/harrastaneet sekä hyväksyneet tuollaisen salapanon vain tuon yhden ainoan kerran? Niin ja sekä olleet täysin tietämättömiä että se jää vain siihen yhteen-kahteen kertaan? Luojan kiitos itse olen eronnut ja saan harrastaa ja tehdä mitä haluan,ei tarvi pelkää kiinni jäämistä taikka valehdella menemisiään ja keksiä tekosyitä menoilleen,saati sitten elää toisen siivellä!


      • Tässä vituttaa se,
        ...että... kirjoitti:

        ...miehetkö saavat vain tehdä tuollaista (kun kerran kirjoitit että tuollaisia naisiaKIN on)? Ne salapanothan on kaikki ollu varmaan sinkkuja,eronneita taikka leskimiehiä ja tehneet/harrastaneet sekä hyväksyneet tuollaisen salapanon vain tuon yhden ainoan kerran? Niin ja sekä olleet täysin tietämättömiä että se jää vain siihen yhteen-kahteen kertaan? Luojan kiitos itse olen eronnut ja saan harrastaa ja tehdä mitä haluan,ei tarvi pelkää kiinni jäämistä taikka valehdella menemisiään ja keksiä tekosyitä menoilleen,saati sitten elää toisen siivellä!

        että oletetaan, ettei Nainen VOI NÄIN TEHDÄ! Miehet kyllä joo ja mielellään. Mitä eroa? Jos oma suhde on perseestä eikä tyydytystä saa millään tasolla, ei ihme että etsii sitä muualta. Edellisessä seurustelusuhteessani mulla oli lopussa lupa tavata muita, ja paljonhan niitä puolisoon pettyneitä oli. Vihataan, arvostellaan, alistetaan..ja juuh, nykyisen kun tapasin, jäivät tietysti kaikki muut:-)


      • .,.,.,,.
        Tässä vituttaa se, kirjoitti:

        että oletetaan, ettei Nainen VOI NÄIN TEHDÄ! Miehet kyllä joo ja mielellään. Mitä eroa? Jos oma suhde on perseestä eikä tyydytystä saa millään tasolla, ei ihme että etsii sitä muualta. Edellisessä seurustelusuhteessani mulla oli lopussa lupa tavata muita, ja paljonhan niitä puolisoon pettyneitä oli. Vihataan, arvostellaan, alistetaan..ja juuh, nykyisen kun tapasin, jäivät tietysti kaikki muut:-)

        Ihan totta, eli nainen on heti huono "perheen äiti". Miehet saavat siis käydä vieraissa. On mielenkiintoista lukea näitä palstoja. Kun mies tekee aloituksen ja selittää käyvänsä vieraissa kun vaimo on ruma, lihava yms. mies saa suurta hyväksyntää asiasta tyyliin "täytyyhän sitä pillua saada, ja jos ei omalta saa niin sitten ilman muuta vieraalta". Mut annas olla kun nainen menee vieraisiin....Minulla on joukko työkavereita jotka kaikki valittavat seksin puutetta, osa käy joskus vieraissa jos tilaisuus tulee, esim. baari-illan jälkeen, jos sinne baariin yleensä pääsee..Itse olen käynyt kerran vieraissa, enkä kadu yhtään, mies oli itsekin varattu.
        Vähän tuntuu siltä , että kun nainen menee naimisiin ja saa lapset niin ei saisi enää olla seksihaluja kuin omaan ukkoon koska on "äiti".
        Minun puolestani kanssasisareni saa panna niin paljon kuin huvittaa ja onhan se ihanaa jos oikeen kykenevän ja nuoren oriin löytää, et saa kunnon kyydit.


      • Aviomies
        .,.,.,,. kirjoitti:

        Ihan totta, eli nainen on heti huono "perheen äiti". Miehet saavat siis käydä vieraissa. On mielenkiintoista lukea näitä palstoja. Kun mies tekee aloituksen ja selittää käyvänsä vieraissa kun vaimo on ruma, lihava yms. mies saa suurta hyväksyntää asiasta tyyliin "täytyyhän sitä pillua saada, ja jos ei omalta saa niin sitten ilman muuta vieraalta". Mut annas olla kun nainen menee vieraisiin....Minulla on joukko työkavereita jotka kaikki valittavat seksin puutetta, osa käy joskus vieraissa jos tilaisuus tulee, esim. baari-illan jälkeen, jos sinne baariin yleensä pääsee..Itse olen käynyt kerran vieraissa, enkä kadu yhtään, mies oli itsekin varattu.
        Vähän tuntuu siltä , että kun nainen menee naimisiin ja saa lapset niin ei saisi enää olla seksihaluja kuin omaan ukkoon koska on "äiti".
        Minun puolestani kanssasisareni saa panna niin paljon kuin huvittaa ja onhan se ihanaa jos oikeen kykenevän ja nuoren oriin löytää, et saa kunnon kyydit.

        Minun mielihalu on panna omaa vaimoa kimpassa toisten miesten kanssa.
        Vaimoni on suostunut antamaan muillekin pillua.


    • Mies.........

      Valitettavasti olet ainut joka luulee ettei ukkos sitä tiedä. Kyllä sen lähipiiri tietää.

      Joskus vaan kodin ja lasten takia täytyy toisen kestää.

      Säälin sinua.

      • Anonyymi

        Sääli. On sairautta, kovaa panoo vaan


    • anskuliini83

      tosi järkevää!! mikset vain heilu sinkkuna??

    • provopaskaa

      Ja vielä kerran provopaskaa.

      • ja hyvää.....

        Ai miksi en heilu sinkkuna vaan mielummin petän miestä ja pidän kulissia.. no yksinkertainen vastaus raha! Mies maksaa asuntolainat,laskut,auton jne..kustantaa myös minun opiskelut!
        Katsotaan sitten, kun yli-opistopaperit kourassa, jos vaikka alkaisi itse elättämään itseäni ja lastani..
        Olen pettänyt miestä noin 20kertaa, mutta suhdetta en ole aloittanut, pelkkiä panoja vaan, mutta joka kerta kunnon kyydit=) jaksan myös tämän avulla paremmin arjen pyörityksen! Niin kerran kävi se vahinko juuri minulle, että tulin raskaaksi, mutta luojan kiitos en siitäkään jäänyt kiinni vaan tein salaa abortin (myönnettäköön, että siitä on vähän morkkis)!! No elämä on..


      • mieheskaverit
        ja hyvää..... kirjoitti:

        Ai miksi en heilu sinkkuna vaan mielummin petän miestä ja pidän kulissia.. no yksinkertainen vastaus raha! Mies maksaa asuntolainat,laskut,auton jne..kustantaa myös minun opiskelut!
        Katsotaan sitten, kun yli-opistopaperit kourassa, jos vaikka alkaisi itse elättämään itseäni ja lastani..
        Olen pettänyt miestä noin 20kertaa, mutta suhdetta en ole aloittanut, pelkkiä panoja vaan, mutta joka kerta kunnon kyydit=) jaksan myös tämän avulla paremmin arjen pyörityksen! Niin kerran kävi se vahinko juuri minulle, että tulin raskaaksi, mutta luojan kiitos en siitäkään jäänyt kiinni vaan tein salaa abortin (myönnettäköön, että siitä on vähän morkkis)!! No elämä on..

        Ovat kertoneet,että miehesi se vasta vieraissa käykin ja kertoja kuulemma yli 100 ja eukot kehuu
        sen taitoja.


    • saan lahjoja

      valehelin Joulupukille kerran ja sit vielä yhdelle tontulle ja sen tontun kaverille, joka sekin oli tonttu. Oon ylpeä siitä.

      • totuus8ikj

        Älkää rakkaat kanssaihmiset tuomitko tätä tyyppiä. Hän on vain sairas, narsisti, ja kokee että muut ihmiset ovat häntä varten ja kokee olevansa niin erillään muista että hänen tulee toimia näinkin itsekkäällä tavalla. Todellisuudessa, hän ei itsekään voi olla koskaan onnellinen. Ei rakentaa syvää ihmissuhdetta. Ei tuntea suurta onnea vain ollessaan itsensä kanssa rauhassa. Tärkeintä muiden ihmisten on tunnistaa tällainen henkilö eikä antaa hänen myrkyttää omaa mieltään.


      • Anonyymi
        totuus8ikj kirjoitti:

        Älkää rakkaat kanssaihmiset tuomitko tätä tyyppiä. Hän on vain sairas, narsisti, ja kokee että muut ihmiset ovat häntä varten ja kokee olevansa niin erillään muista että hänen tulee toimia näinkin itsekkäällä tavalla. Todellisuudessa, hän ei itsekään voi olla koskaan onnellinen. Ei rakentaa syvää ihmissuhdetta. Ei tuntea suurta onnea vain ollessaan itsensä kanssa rauhassa. Tärkeintä muiden ihmisten on tunnistaa tällainen henkilö eikä antaa hänen myrkyttää omaa mieltään.

        Eipä olis uskonut että sinustakin tullut tollanen höppänä raukka. Olet säälittävä reppana.


    • Jonzz94

      Jos saan näin nuorehkona miehen näkökulmasta sanoa asiaa niin miten voit olla noin itsekeskeinen ajattelija?. Etkö saa mieheltäs haluamaasi ja koet sen korjautuvan tuollatavoin. Kuinka tunteetonihminen onkaan kyseessä kun tuollaista teet suosittelisin hankkimaan ammattiapua ton asian kanssa. Olet henkisesti mielisairas tekojesi, valintojesi kanssa jumala sua armahtakoon sanon minä..

      • kOooonna

        KERRANKIN kypsää ajattelua nuorelta, pusu!!!


    • ruissihti

      ihan oikeen teet,mitäs ukot noin vittumaisia.niiden kaa kun asuu ne ei viitti mitään.eivät huolehi ulkonäöstäänkään enää.kaljalla kasvattavat saatanan pallpmahan itselleen.yök.mistä muuten löysit salarakkaas?itteekin kiinnostas,mut kun en kapakoissa käy.

    • Hirvitystä

      Ap. Onko sinulla todella lapsia, olet siis äiti joka ei huolehdi edes lapsistaan taikka välitä, olet vaan aina panohommissa. Toivottavasti Luoja rankaisee sinua vielä joskus ja kovaa.

      Ethän ole enää ihminen vaan joku hirviö.

    • 16-vuotias tyttö

      Mä oon 16 vuotias nuori neiti, ja mä todellaki ihmettelen teijän touhuja. Mul on poikaystävä jonka kanssa oon onnellinen, saan just sen verran ku on tarve ja haluisin elää koko loppuelämäni sen kanssa. En todellakaa tekis sille mitään tollasta. Eikä se vois ikinä tehä mulle sitä et nussis muita. Ettikää ensi se ihminen kenen kaa haluutte oikeesti olla, eikä vaa sen takii et sil on rahaa eikä ite tarvii maksaa mitää. Ajatelkaa muitaki älkääkä vaa tuijottako sitä omaa napaa. Jos ette saa tarpeeks omalt miehelt, ni oisko aika jutella asiast? Jos ei muutost tuu ni sit voi tyytyy siihe sinkkuelämää. Mut toi on niin sairasta ettei tollast pitäs sallii koko universumis. Hankkisit hoitoo, jos sua enää voi mitenkää auttaa.

    • äidinkieli

      Panohomma kirjoitetaan yhteen.

    • Icelake`s Lady

      Tässä näkee miten sairaaksi on maailma muuttunut.

      Ja nämä "hanki salarakas"- deittipalstat yllyttävät pettämään.

      Pyydän kumminkin, älkää hankkiko lapsia , vaan steriloikaa itsenne, te joille oman nautinnon etsiminen ja se oma pimppi tai pippeli on tärkeämpi kuin mikään muu maailmassa.

      Liikaa surua tulee , kun vielä lapsia hankitte tähän maailmaan.
      Ei sellaisista ihmisistä ole perheestä huolehtimaan, joilla aina on mielessä miten voisi pettää ja sitten valehdella perheelle taas.

      Kokemuksesta sanon, että kyllä se kumppani retkesi tietää vaikket rysän päältä kiinni jäisikään.

      Kyllä sen nimittäin huomaa kun toinen valehtelee, valitettavasti.

      Minä olen kokenut sen miltä tuntuu kun hän johon luotti ja rakasti, muuttui pettäväksi valehtelijaksi.
      Vaikka kuinka haluaisi antaa anteeksi, huomaa että luottamusta ei saa koskaan takaisin ja oma sisin on muuttunut pettäjää kohtaan erilaiseksi.

      Rakkaus ei ole enää samanlaista monien pettymysten jälkeen.

      Suhteen saaminen ennalleen on yhtä vaikeaa, kuin jos on kuin yrittäisin jäätä sytytellä.
      Siinä sitten mies ihmettelee, miten voidaan enää jatkaa, kun minusta koko ajan tuntuu että haluan vaan juosta pois.

      Mutta mitäpä te pettäjät tällaisista ymmärtäisitte, pettäjäthän keskittyvät vain omaan nautintoonsa.
      Eivät he välitä siitä että oma kumppani siinä sivussa särkyy.
      Eikä sitä mikä sydämmessä särkyy, pysty enää mitenkään koskaan korjaamaan.

      Se ettei pysty asettumaan petetyn asemaan, on osoitus siitä että empatiakyky puuttuu.
      Sellaisia ihmisiä on nykyään paljon.

      Koko elämää hallitsee vain ajatus, mitä MINÄ saan ja saisinko vielä vähän jotain jostain Minulle, Minulle, yksin Minulle...

      • Icelake`s Lady

        Siitä kuitenkin teitä pettäjiä kiitän, että ainakin olette onnistuneet viemään turhan optimismin ja elämän ilon meiltä, jotka olilmme liian luottavaisia ja hyväuskoisia.

        Enää koskaan en odota toisilta ihmisiltä mitään hyvää.
        En enää edes oleta, että minulle puhuttaisiin totta tai rakastettaisiin oikeasti.

        Eikä tarvitsekkaan.

        Ymmärrän nyt että valta osa ihmisistä etsii läpi elämänsä kiivaasti mielihyvää.
        Elämällä ei ole mitään muuta tarkoitusta kuin ikuinen karkkipäivä.

        Itse suhtaudun kaikkeen nykyään paljon vakavammin.

        Olen vahva ihminen ja siksi en ole sairastanut koskaan masennusta , mutta jonkinlainen surumielisyys on nykyään silti aina osa minua.
        Voin hymyillä, mutta vain kasvoilla, en enää sydämmestä asti.

        Ehkä se on vain hyväksi.

        Ajattelen enemmän Jumalaa ja taivasta, olen alkanut uskoa että siellä on se rakkaus ja hyvyys mitä maailmasta ei enää nykyään löydä. Nyt kun ihmiset ovat muuttuneet itsekkäiksi.

        Saan iloa kun ajattelen niin, että pilvien päällä ainakin paistaa aurinko.


      • samanlainen n45v
        Icelake`s Lady kirjoitti:

        Siitä kuitenkin teitä pettäjiä kiitän, että ainakin olette onnistuneet viemään turhan optimismin ja elämän ilon meiltä, jotka olilmme liian luottavaisia ja hyväuskoisia.

        Enää koskaan en odota toisilta ihmisiltä mitään hyvää.
        En enää edes oleta, että minulle puhuttaisiin totta tai rakastettaisiin oikeasti.

        Eikä tarvitsekkaan.

        Ymmärrän nyt että valta osa ihmisistä etsii läpi elämänsä kiivaasti mielihyvää.
        Elämällä ei ole mitään muuta tarkoitusta kuin ikuinen karkkipäivä.

        Itse suhtaudun kaikkeen nykyään paljon vakavammin.

        Olen vahva ihminen ja siksi en ole sairastanut koskaan masennusta , mutta jonkinlainen surumielisyys on nykyään silti aina osa minua.
        Voin hymyillä, mutta vain kasvoilla, en enää sydämmestä asti.

        Ehkä se on vain hyväksi.

        Ajattelen enemmän Jumalaa ja taivasta, olen alkanut uskoa että siellä on se rakkaus ja hyvyys mitä maailmasta ei enää nykyään löydä. Nyt kun ihmiset ovat muuttuneet itsekkäiksi.

        Saan iloa kun ajattelen niin, että pilvien päällä ainakin paistaa aurinko.

        Hienoa Icelake Lady, vaikutat harvinaisen älykkäältä ja fiksulta omat pettymyksensä ohittaneelta aikuiselta naiselta.Hyvää kevättä sinulle.


    • Desperately Yours

      Tuttavapiirissäni jokaisella parilla on tai on ollut sutinaa ulkopuolella.
      Älkää olko tekopyhiä. Ulkopuolisia suhteita on harrastettu aina
      ja tullaan harrastamaan, ne eivät moraalisaarnoihin lopu.

      Katsokaa vaan naapurianne tai ystäviänne, kiltti perheen äiti tai isä, mutta seksin- ja kosketuksen nälkä vie mennessään :)

      • ed n45v

        Aivan tollaset selkärangattomat aivottomat luuseripettäjät jotka ajattelee vain ja ainoastaan alapäällään.Me uskolliset olemme harvinainen nähtävästi sukupuuttoon kuoleva ihmislaji, valitettvasti.Seotkaa tosiiinne.Sussa ei ole mitään pyhää vaan kaikki pelkkää feikkiä ja tekopyhää.Mätä sisältä ja ulkoa oleva ihminen joka pettää.


      • 865342

        Itselläni on iso tuttava- ja ystäväpiiri ja vain yksi henkilö heistä on sellainen joka pettää puolisoaan. Mutta kukaan ei lähde hänen kanssaan juhlimaan tai reissuun koska hän käyttäytyy noin. Häntä ei kunnioiteta eikä kukaan ota häneen yhteyttä aina hän on se joka ottaa yhteyttä. Hälle on ilmoitettu ettei hän voi tuoda naisiaan meidän joukkoon. Vaimolle on siitä kerrottu mutta ei hän usko on sinisilmäinen.
        Kyllä se niin on että uskottomia on onneksi vähemmistö ihmisistä. Uskollisuus ei ole mitään tekopyhyyttä vaan toisen ihmisen kunnioittamista.


    • ....................

      Kukaan lukijoista ei tajunnut että ei tuo henkilö ole kirjoittanut tuota itse...

    • Jumpetus

      HUORA OLET JA KIIRASTULESSA PALAT!!!

    • piparminttuli

      MENE HOITOON

    • Elämä on elettäväksi ja siitä pitää nauttia. Toiset eivät vain myönnä sitä, tai ovat niin tiukkapipoisia jotta tyytyvät tylsään elämään.

      • MontaNaistaAuttanutSonni

        pillu on anettu naitavaksi ja mikä raukea olo panon jälkeen jes


    • Anttu

      Onko sulla vielä kireät paikat? ;)

      • Anonyymi

        Hermo on kireenä


    • Anonyymi

      Tällaista , valitettavasti, r o L L au s t a

    • Anonyymi

      Vaimot ei osaa kuin valittaa ja pettää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6462
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4183
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2577
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2010
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1528
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1387
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1036
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1021
    Aihe