Trend Studion

ammattitaito

Kuinkahan moni käyttäisi ko. firman palveluita jos tietäisi mikä tyttöjen ammatillinen tausta on? Nythän siellä on sentään juuri valmistunut kosmetologi töissä, mutta entä yrittäjä itse ja nämä työntekijät? kellään ei ole kauneudenhoitoalan koulutusta edes. Onhan hienoa jos käyntikortissa lukee vaikka kynsiteknikko, sehän on ns. maksettu nimi. Käydään muutaman päivän kurssi ja ollaan ammattilaisia. Minä ainakin tästä eteenpäin kannatan vain yrityksiä joissa työntekijät todella tietävät mitä tekevät! Toki ammatissakin voi oppia, mutta ei se esim. 3 päivän kurssi korvaa monen vuoden ammatillista tutkintoa.

29

6702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vähän koulutettu

      -> Onhan hienoa jos käyntikortissa lukee vaikka kynsiteknikko

      No, kyllä vain, miten hieno kaiku siinä onkaan! Jos minulle esiteltäisiin elävä kynsiteknikko, en saisi pelonsekaisessa alemmuudentunnossani sanaa suustani. Kynsi-insinööri lieneekin sitten jo ihan viimeisen päälle guru.

      Voi luoja, teidän kanssanne!

      • a-öowujehfowhg

        no poista karvas mis haluut. ei se ketään taida kiinnostaa. itse en vaan menis kulmiani tai ripsiäni ilman koulutusta käyneelle henkilölle tekeen. saatikka mitään vartalohoitoja tai jalkahoitoja ottaan. kyllä ennemmin menisin jalkahoitajalle ihan. jokainen menee mihin tykkää. ilmapiiri on helppo näytellä ja olla mieliksi.


      • voi voi
        a-öowujehfowhg kirjoitti:

        no poista karvas mis haluut. ei se ketään taida kiinnostaa. itse en vaan menis kulmiani tai ripsiäni ilman koulutusta käyneelle henkilölle tekeen. saatikka mitään vartalohoitoja tai jalkahoitoja ottaan. kyllä ennemmin menisin jalkahoitajalle ihan. jokainen menee mihin tykkää. ilmapiiri on helppo näytellä ja olla mieliksi.

        Nimenomaan ilmapiiriä ei voi näytellä.......missähän koulussa olet itse käynyt? taitaa päästötodistus olla vieläkin hakusessa....tämän tietäminen kuuluu yleissivistykseen.......


    • tyytyväinen asiakas

      Asioita voi oppia tekemälläkin

      • kai asiakkaaasta

        toi palvelu


    • mietityttää

      No, missäs firmassa sinä olet työssä? Joku diplomikosmetologi, joka ei vaan osaa markkinoida itseään?

      Asiakkaat osaavat äänestää kyllä jaloillaan, jos palvelussa ja osaamisessa on ongelmia. Jos antaisi toisten yrittää. Sitten jos on oikeita ongelmia, niin niistä voi toki asiallisesti valaista.

      • gulkygg

        Kuullostaa ketjun aloittaja kateeliselta kilpailijalta..ja toisen viestin "osaahan kuka tahansa näytellä ystävällistä"...jep jep. Niin mäkin teen ja sitä sanotaan asiakaspalveluksi.


      • parempaa muualla
        gulkygg kirjoitti:

        Kuullostaa ketjun aloittaja kateeliselta kilpailijalta..ja toisen viestin "osaahan kuka tahansa näytellä ystävällistä"...jep jep. Niin mäkin teen ja sitä sanotaan asiakaspalveluksi.

        Trend Studion omistaja missukka ehti kahdesti tehdä kynteni ennen kuin tympäännyin naisen asenteeseen ja tapaan haukkua kaikki muut Porvoon kauneusyrittäjät, ohikulkijat, julkkikset, ja vähän senkin joka teki edellisen kerran kynteni. Tulos oli kuitenkin merkittävän huono. tytteli myönsikin että oli vasta tehnyt tutkinnon. LCN itse suosittelee että kurssin jälkeen tekijä tekisi ainakin sadat kynnet ennen kuin mitään veloittaisi. No, sitä tämä emäntä ei kyllä ollut tehnyt, ja sen huomasi jäljestä.

        Ekan kerran jälkeen ajattelin että jos oli huono päivä, mutta toka kerta oli jo liikaa kun se alkoi valittamaan omien alaisten laiskuudesta. Onneksi Itäkeskuksessa on LCN tuotteilla tekevä hyvä hoitola, nyt käyn siellä ja odottelen vaan rauhassa että menee konkkaan se millamagia. Tai joka haluaa sinne mennä naikkosen huolia kuuntelemaan niin olkaa hyvä. Jokaiselle joka mun tuttavapiirissäni on siellä käynyt tulee puhisten ulos. Kyllä onneks nää jalat vielä toimii ja money talks.


      • kirjoittajaaa
        parempaa muualla kirjoitti:

        Trend Studion omistaja missukka ehti kahdesti tehdä kynteni ennen kuin tympäännyin naisen asenteeseen ja tapaan haukkua kaikki muut Porvoon kauneusyrittäjät, ohikulkijat, julkkikset, ja vähän senkin joka teki edellisen kerran kynteni. Tulos oli kuitenkin merkittävän huono. tytteli myönsikin että oli vasta tehnyt tutkinnon. LCN itse suosittelee että kurssin jälkeen tekijä tekisi ainakin sadat kynnet ennen kuin mitään veloittaisi. No, sitä tämä emäntä ei kyllä ollut tehnyt, ja sen huomasi jäljestä.

        Ekan kerran jälkeen ajattelin että jos oli huono päivä, mutta toka kerta oli jo liikaa kun se alkoi valittamaan omien alaisten laiskuudesta. Onneksi Itäkeskuksessa on LCN tuotteilla tekevä hyvä hoitola, nyt käyn siellä ja odottelen vaan rauhassa että menee konkkaan se millamagia. Tai joka haluaa sinne mennä naikkosen huolia kuuntelemaan niin olkaa hyvä. Jokaiselle joka mun tuttavapiirissäni on siellä käynyt tulee puhisten ulos. Kyllä onneks nää jalat vielä toimii ja money talks.

        en ole kauneusalan yrittäjä, mutta suuri kuluttaja.
        Ilmaisin vain mielipiteeni.


      • huhhuh................
        parempaa muualla kirjoitti:

        Trend Studion omistaja missukka ehti kahdesti tehdä kynteni ennen kuin tympäännyin naisen asenteeseen ja tapaan haukkua kaikki muut Porvoon kauneusyrittäjät, ohikulkijat, julkkikset, ja vähän senkin joka teki edellisen kerran kynteni. Tulos oli kuitenkin merkittävän huono. tytteli myönsikin että oli vasta tehnyt tutkinnon. LCN itse suosittelee että kurssin jälkeen tekijä tekisi ainakin sadat kynnet ennen kuin mitään veloittaisi. No, sitä tämä emäntä ei kyllä ollut tehnyt, ja sen huomasi jäljestä.

        Ekan kerran jälkeen ajattelin että jos oli huono päivä, mutta toka kerta oli jo liikaa kun se alkoi valittamaan omien alaisten laiskuudesta. Onneksi Itäkeskuksessa on LCN tuotteilla tekevä hyvä hoitola, nyt käyn siellä ja odottelen vaan rauhassa että menee konkkaan se millamagia. Tai joka haluaa sinne mennä naikkosen huolia kuuntelemaan niin olkaa hyvä. Jokaiselle joka mun tuttavapiirissäni on siellä käynyt tulee puhisten ulos. Kyllä onneks nää jalat vielä toimii ja money talks.

        Itse kävin myös rakennekynsien teossa trendstudiossa.Itse omistaja teki kynnet,ihan hirveen näköset tuli..Ja se palvelu,ihan uskomatonta miten tuollainen tyyppi on asiakaspalvelu alalla.Ikinä en enään kyseiseen paikkaan mene!!


    • minä**

      Tiesitkö että nykyään ei tarvitse olla kosmetologi voidakseen olla kauneudenhoitoalalla töissä. Toki olisihan se suotavaa, mutta ei pakollista. Nykyään kouluttaudutaan niille osa-alueiile joihin haluaa erikoistua. Esim kynsimuotoilija. Siihen käydään kyllä anteeksi vain pidempi kurssi kuin 3 päivän. Näin se vain nykyään menee, että en luule että tämä kyseinen kauneudenhoito-paikka josta niin itsevarmasti ja negatiiviseen sävyyn kirjoitit, ole suinkaan ainoa paikka missä on vain yksi kosmetologi ja muut osatutkintojen suorittaneita! Ehkä et tiedä mutta esim, SKY kosmetologi on pelkkä tavallinen kosmetologi, mutta koska hän on maksanut jäsenmaksun SKY'lle hän saa luvan käyttää pinssiä ja SKY nimikettä. Älä anna tyhmien titteleiden hämätä sinua, niillä ei loppupeleissä ole juuri mitään merkitystä, sillä jokainen asiakaspalvelussa oleva ihminen ymmärtää mikä on maalaisjärki.

      • dig

        jokainenhan voi ihan itse soittaa lcn:lle ja kysyä minkä hintainen on tämä rakennekynsikurssi. sillähän se selviää. mutta ei se sitä kolmea vuotta ole, ei vuotta, ei kuukautta, ei edes viikkoa!


      • hei!
        dig kirjoitti:

        jokainenhan voi ihan itse soittaa lcn:lle ja kysyä minkä hintainen on tämä rakennekynsikurssi. sillähän se selviää. mutta ei se sitä kolmea vuotta ole, ei vuotta, ei kuukautta, ei edes viikkoa!

        lcn rakennekynsikurssi maksaa noin reilu 1000€ se on ensin kolmen vai neljän päivän kurssi ja sen jälkeen on kuukauden paussi jonka jälkeen tehdään taas päivän kurssi ja jonka jälkeen on puoli vuotta taukoa ja sen jälkeen on teoria ja käytännön kokeet. molemmat pitää suorittaa hyväksytyin tuloksin, muuten ei saa tehdä rakennekynsiä.


      • paliina

        Olen samaan mieltä ei se pinssi ketään niin hyväksi tee.. varmasti koulutus antaa pohjan mutta olen vuosia itse käynyt kosmetologilla joka on käynyt laitteen markkinoijan koulutuksissa ja olen ollut tyytyväinen hänen tekemiin hoitoihin. Aina on myös apu tullut ongelmiin, toisin kun kerran menin koulutetulle kosmetologille niin ei osannut neuvoa yksinkertaisessa asiassa ja soitto omalle kasvohoitajalle niin sain avun ja iho parani, tuntuu kuitenkin siltä että nää vähemmän koulutettu ottaa aioista selvää ja lukee siihen liittyvää kirjallisuutta omatoitteisesti. Joten ei källätä ketään ja antaa kaikkien tehdä työtään.


      • tietäjäasiakas
        hei! kirjoitti:

        lcn rakennekynsikurssi maksaa noin reilu 1000€ se on ensin kolmen vai neljän päivän kurssi ja sen jälkeen on kuukauden paussi jonka jälkeen tehdään taas päivän kurssi ja jonka jälkeen on puoli vuotta taukoa ja sen jälkeen on teoria ja käytännön kokeet. molemmat pitää suorittaa hyväksytyin tuloksin, muuten ei saa tehdä rakennekynsiä.

        Rakennekynsien tekoo ei tarvita minkään kokeen suorittamista. Kurssin voi käydä ja sieltä saa tuon "todistuksenkin". Kyseessä on vain eräs alan tukkuri. Muualta saa tavaraa ilman kurssejakin.

        En tosin sano, etteikö kursseista olisi hyötyä.


    • muita

      Kaksi muutakin LCN paikkaa löytyy samasta kaupungista. Mikä heidän ammattitaito sitten mahtaa olla tasoltaan? Tiesittekö että rakennekynsiä tehdään myös tässäkin kaupungissa ns. pimeillä markkinoilla, myös kotona ym. Joilla ei ole lainkaan koulutusta. Sitten vielä naristaan jos muutama ammattilais paikka löytyy koko kaupungista. Ei kai se heidän vikansa ole jos koulutus on alle viikon? Kas kun yleensä käsityössä työ tekijäänsä opettaa. Kukaan ei ole seppä syntyessään. Huh huh. Parempi vissiin pysyä Helsingissä palvelujen suhteen.

    • .

      Itse olen käynyt kyseisessä liikkeessä vain lahjakortilla. Ja onneksi niin, koska olisi harmittanutkin maksaa. Kasvohoidossa suurin osa ajasta meni pyyhe naamalla maatessa, välillä käytiin vain pyyhettä vaihtamassa. Sitten rasvat naamaan ja menoksi. Yleensä olen vastaavan palvelun yhteydessä tottunut saamaan myös kasvohierontaa sekä ihon puhdistuksen ym. Kotonakin olisi saanut paremman hoidon heittämällä itse pyykeen naamalle ja hieromalla itse. Mutta onneksi siis ei mennyt rahat hukkaan...

    • Kynnet

      Minä olen ainakin tyytyväinen saamaani palveluun. Aina ei pitkä koulutuskaan takaa työn laatua.
      Kiitos vain Trend Studion tytöille.

      • s

        Minulla ainaki on vain hyviä kokemuksia Trend Studion palveluista.. :) Aina niin iloisia ja auttavaisia työntekijöitä, että parempia saa ettiä!!


    • Morsian86

      Minulle jäi traumat kun kävin kyseisessä paikassa ottamassa häämeikkiä. Koemeikin jälkeen oli pakko soittaa, etten tule varsinaiseen meikkiin. Koemeikin teki paikan omistaja, joka meikkasi silmäni niin mustaksi, että näytin turpaan saaneelta. Lisäksi sain kuulla kuinka kamala iho minulla on, kuinka kulmakarvat ovat väärän muotoiset ja kuinka ripsiäkin on ihan liian vähän.

      Tämä kaikki oli oikein kiva kuulla kun muutenkin stressasin valmistautumisesta.

      Onneksi loppuhyvin kaikki hyvin. Tein lopulta meikin itse ja otin ripsien pidennykset Kitty Cat Beauty centeristä. Eikä häissä kukaan ainakaan haukkunut mustasilmäksi! :D

    • huono asiakaspalvelu

      Hoitoaika oli 25 min lyhyempi kuin mistä maksoin. Syyksi sanottiin, että jalat olivat hyvässä kunnossa.

    • hävetti

      Kävin trend studiossa ruiskurusketuksessa näyttääkseni paremmalta kesämekossa.lopputulos oli oranssi...oli aika noloa mennä juhliin oranssina.Olen aikaisemminkin käynyt ruiskurusketuksessa eri paikassa ja tulokseen olen ollut tyytyväinen.Sillä kertaa normipaikassani ei ollut vapaita aikoja...oranssius kesti viikon....

      • Ei tyytyväinen asiakas

        Olen käynyt kolme kertaa kyseisessä paikassa, kaksi kertaa kampaajalla ja kerran manikyyrissä, joka kerta eri työntekijällä. Yhdelläkään kerralla en ole ollut täysin tyytyväinen lopputulokseen.

        Ensimmäisellä kerralla olin varannut kampaajalle ajan netissä ja olin ihan varma, että olin valinnut myös pesun ennen leikkausta. Ihmettelin kun kampaaja ei pessyt tukkaani, vaikka tukkani oli aika rasvainen ja selkeästi myös näytti siltä. Kampaaja kuittasi pesun kuivashampoolla, joka eipuhdista vaan saa tukan vain näyttämään puhtaammalta. Leikkaus oli ihan ok, mutta ei ehkä ihan sellainen kuin olisin halunnut.

        Manikyyrissä kävi niin, että kynsien päihin tuleva valkoinen lakka kynässä oli kuivahtanut. Manikyristi (ilmeisesti harjoittelija tai aika uusi työntekijä) kysyi toiselta työntekijältä, voiko käyttää sivellintä lakan levittämiseen ja toinen työntekijä sanoi, että voi. Kuitenkin hän teki loputkin kynnenpäät kuivahtaneella kynällä ja lopputulos oli aika sotkuisen näköinen. Manikyyrin aikana häiritsi vähän myös se, että toinen työntekijä pohti ääneen lähtisikö läheiseen ruokapaikkaan tauollaan ja "vonkui" manikyristia mukaansa, ja haukkui kadulla kulkevan, ilmeisesti asiakkaan tai jonkun tutun tukkaa.

        Toisella kampaamokäynnillä olisin ollut valmis leikkuuttamaan tukkani lyhyemmäksikin ja kysyin kampaajalta voisiko niin tehdä. En ollut varma miltä lopputulos näyttäisi, koska otsatukkani ei ollut vielä ihan leukaan asti. Halusin siis että tukkani olisi edestä pitkä ja takaa nousisi kerrostamalla. Kampaaja oli kuitenkin sitä mieltä, että tukkani olisi paremman näköinen pidempänä ja että jos tukkaa lyhennettäisiin sivuilta, sitä pitäisi lyhentää myös takaa (tämän ymmärsin sanomattakin, koska minulla on ollut aikaisemmin tämän tyylinen leikkaus ja ihan lyhyt tukka useaan otteeseen). Tästä ja ensimmäisestä kampaamokerrasta tuli vähän sellainen olo, että kampaaja ei olisi jaksanut lyhentää tukkaani enempää/ensimmäisellä kerralla pestä sitä. Olisintitietysti voinut sanoa painokkaammin, että haluan lyhyemmän tukan, mutta kuten sanoin, en ollut varma eikä siinä tilanteessa useinkaan uskalla valittaa. Leikkauksen aikana taustalla kuului myös kahden muun työntekijän juoruilu. En valittanut osittain senkään takia, että luulin heidän olevan harjoittelijoita, joilla ei ehkä ole vielä niin paljon kokemusta, nuoria kun ovat, mutta yllätyksekseni luin netistä, että he toimivat studiossa toiminimellä ym? Luulen, että en enää käy tässä paikassa.


    • Asiakas2016

      paikan omistaja on Aalto-yliopiston it-johtaja Christa Winqvist, joka on myös yrityksen sivulla. Ainakin itse käyttää paljon yrityksensä palveluita, usein laitettavana.

    • Tsemppiäkaikille

      Olen pari kertaa käynyt ja todella tyytyväinen ollut palveluun :) Toivottavasti saatte traumat hoidettua jossain muualla.

    • EntinenAsiakass

      Valitettavasti ainakaan kynsipuolella ei ole ammattitaitoista porukkaa. Ei työn laadun-, eikä asiakaspalvelun puolesta. Kertakaikkisen huonoa jälkeä.

    • mitästulit

      Volyymi ripset 120e ja 3 päivää..kiitos ja näkemiin :(

    • TrendStudio

      Hei kaikki,
      Trend Studio on ollut nykyisessä omistuksessa vuoden 2013 alusta lähtien. Kaikenlainen palaute on meille tärkeää, koska kehitämme jatkuvasti toimintaamme saamamme palautteen perusteella. Toivon, että olet meihin heti yhteydessä, mikäli et ole tyytyväinen työn laatuun, tai saamaasi palveluun. Näin meillä on mahdollisuus korjata mahdollinen tyytymättömyyden aihe välittömästi. Meille tyytyväinen asiakas on kaikki kaikessa. Ihanaa ja kaunista kevään jatkoa kaikille :)
      -Christa Winqvist

    • HuijarikoOli

      Pahin on se Lavosen Raili...onkohan jo eläkkeellä. Teki aikoinaan koekampauksen häitä varten ja laskutti siitä ja sitten, kun teki varsinaisen kampauksen, otti siitä vielä sovittua kalliimman maksun, kun hiuset olivat niin paksut...outoa, että ei huomannut tätä, kun teki koekampauksen viikkoa aiemmin?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe