Räpylä on kankea

mmm...

Kuinka räpylä saadaan notkeaksi? Meillä tyttöjen räpylät ovat niin kankeita, että aikuinenkaan ei saa niillä palloa kiinni. Joitain neuvoja kiitos tai linkkejä mistä ohjeita löytyy. Kiitos

24

16431

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elastinen ja Iso-H

      Kastele ja vie mukanasi saunaan...

    • kankeaa räpylässä

      Siis mitäs kankeaa siinä räpylässä oikein on?
      Vatkaa jonkin aikaa, niin kyllä se löystyy.

    • löystyy sitten

      kyllä mut ajan kanssa ja sitä ei kannata odottaa.

      joko kastele se ja saunaan lauteiden kans tai esim .jakkaran avulla venytä sitä.

      joskus ollaan annettu B tai C kundeille rällät ja pyydetty nitä pelaamaan parit harkat niillä niin johan muuttuu homma!

      hyviä pelejä! t. Sanna

    • pesis

      Ainakin uudet karhun räpylät löystyvät jo 5-8 harjoittelu kerran jälkeen jo melkein peli kuntoisiksi.
      Uudet karhun räpylät kyllä löystyvät nopeasti pelikuntoon, mutta löystyvät myös nopeasti liian löysiksi minulla kestää yksi räpylä 1 - 2 kautta kun ennen kesti ainakin 5

    • apua.

      Laita tiukka ja kankea räpylä samaan aikaan saunaan kun olet siellä itse. Ota pois kun menet itse pois tai anna olla niin kauan kunnes sauna on kylmä. Kaiken kruunaa vielä, jos laitat räpylän sisään vähän mintunlehtiä.
      Mulla ainakin toimi tää tosi hyvin!

      • fghd

        entäs marinadi?? :D


    • ''ammattilainen''

      käännä räpylä ympäriniin että räpylän ''pussi'' on päälimmäiseksi ja käsiaukko on ''piilossa'' eli se on pussin kohdalla

      • john karhu

        laita päiväksi räpylän päälle 50kg painoa tai hakkaa sitä vasaralla.


    • 111

      Täytä pussi vedellä ja laita vaikka ämpäriin lillumaan esim. yön ajaksi sen jälkeen taas semmoiset puoli päivää vaikka saunassa tai jossain lämpimässä paikassa kuivausta. Tämän jälkeen on hyvä esim. hieroa vaseliinia tai jotain vastaavaa koska kuivuneet kulman ovat teräviä ja ärsyttävät ihoa.

      Toki räpylän pussin voi myös täyttää esim. jääkiekoilla ja laittaa sen veteen.

      Enää ei tarvitse noita kikkoja käyttää, vaan palloja kiinniottamallahan se nopeasti löystyy, kuitenkin pienissä junnuissa tämä on vähän vaikeampaa.

    • Jojo10

      Laita uuniin, varovasti 100-150 astetta, 15-20 minuuttia. Kokeile paistohansikkailla välillä, onko notkea vai ei. Tämä tietenkin vain nahkaisille räpylöille. Keinonahkaisilla räpylöillä saa uunituksen unohtaa.

    • vasara ja vesi

      Kastele ja hakaa pussi vasaralla. Itellä toimi!

    • 24rekojgpw

      älä ainakaan käännä räpylää ympäri,se on virhe.Minulla se meni huonon muotoseksi. mieluinten käytä löysäksi.

    • Puppe Puputti

      Laita vaikka ämpäriin veteen, sitte saunaan. Sitte voi kans laittaa palloja sisään ja sulkee sen räpylän esim. tuolin jalalla. Toimi täällä.

    • Äitee777

      Miten saa kämmenosan löysemmäksi? Tuo pussihan on helppo juttu...

    • ei ihmeellisyyksiä

      minulla ainakin käytössä räpylä parani aluksi se on aina kai kankea ite en tehnyt mitään ihmeennisuuksiä!

    • ps

      ensiks vääntelin sitä ja laitoin veteen ja muuta. sitten laitoin pallon pussiin ja pussin pää sohvan alle yöksi. sitten vaa aloin käydä harkoissa niin räpylä on jo ihan löysä.

    • 22e

      mikä mättää

      • 22e

        mis asut katu kiitos


    • räpylä mies

      Laittakaa joku suunnilleen 17 cm pitkö esine räpsän väliin poikittain , mulla toimi!

    • Käytössä vaan:)

      Myöhässähän tää tulee... Mut laita saunaan tai käytä!! :) Mulla pehmeni uus karhun soft melkei yhessä pelissä..:)

    • Virkiätär

      Itse olen kastellut , laittanut pallon pussiin ja vienyt saunaan. Väännellyt joka suuntaan ja venytellyt.

    • Mölli

      Suttasin autolla edestakaisin räpylän päällä.(pyyhe räpsän ympärille)

    • ura333

      itse omistan karhu vertigo 2.0 pron sitä kun vähän käytti saunassa ja nitkutteli niin hyvää tulee

    • Anonyymi

      itse vein oman räpylän saunaan ja siellä se pehmysti ja oli paljon notkeampi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1797
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1733
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1292
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      88
      1126
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      58
      1099
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe