Paksummat pohkeet!

Pitkälahkeinen mies

Moi,

millä ihmeellä saisin itselleni paksummat pohkeet?? Nykyiset on sellaiset luutikut ettei juuri kehtaa sortseissa liikkua :-)

Käyn kuntosalilla 1-3 kertaa viikossa, mutta siellä ei ole mitään laitetta joka vahvistaisi nimenomaan pohjelihaksia.

Mun ruumis on muutenkin sellaista tyyppiä että voimaharjoitukset tuntuvat tuovat vain jäntevyyttä mutta eivät lihasmassaa. Pitäskö vaan ruveta syömään enemmän...

6

1080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isopohkeinen

      Kannattaa juosta ylämäkeä ja tasaisia spurtteja. Tehnyt mulla gutaa, vaikka olen "sentään" nainen.

      • Jone

        Juoksu ei välttämättä tee pohkeista paksumpia. Riippuu aika paljon juoksutekniikasta tekeekö työtä enemmän pohkeilla vai reisillä. Mä oon juossut koko ikäni ja pohkeet ovat edelleen aika heikot.


    • Mies 38

      ongelma...itse asiassa mun hauis on isompi kuin pohkeeni ympärys ja se taitaa olla harvinaista.

    • SBJR

      Onko salillasi käsipainoja tai tankoja?
      Seiso esim. tanko niskassa ja sopivasti kiekkoja tankoon jos on tarpeen. Sitten nouset päkiöille ja takaisin alas. Tai sama yhdellä jalalla, mutta ilman tankoa ja käsipaino toisessa kädessä. Paranee vielä jos on mahdollista saada päkiä kantapäätä korkeammalle esim. jonkun lankun tms. päälle.
      Niin ja jalkaprässissä voi tehdä vastaavaa myös, jos sellainen salilta löytyy.

    • Mr. Iso Pohje

      Tervehdys,

      Edellisen vastaajan neuvot oli tosi hyvat! Eli eikun salin prassiin tekemaan pohkeita.. toimii, kokemuksesta voin sanoa!
      Jos et kay salilla niin, kotona voit astua rappusille ja nouset varpaille 6 x 20 toistoa yhdella jalalla kerraallaan.. polttaa!!! Varsinkin kun teet liikkeet hitaasti. Jos sinulla on kaveri (vaimo, veli etc.)niin heita reppuselkaan ja nouse molemmille varpaille! Taikka vaikka reppu tayteen tiiliskivia, ei valia.. kotikonstit rules!! Ja viela yksi vinkki on varpailla kavely. Kavele kotona varpailla paikasta toiseen ja eikos ne pohkeet siita ala muodostua!

    • fudistyttö

      moi oon harrastanu fudista jo 8 vuotta (oon vielä 14 mutta kesällä 15 joten en pääse vielä salille mutta kotona pari kuntolaitetta) mutta silti mulla on tosi pienet pohkeet reisiin verratunna ja pelkään lähteä tekemään mitään liikeittä koska mitä jos kaikki läski lähtee ja mun jaloista tulee vielä laihemmat. mikä neuvoksi ? tarvitsen apua ja äkkiä!:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe