ISKELMÄLAULUN SM

Antero113

49

7513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osallistunut jo

      Eiks se Extraviihteen Kalevi Puonti ole viihdeammatin lisäksi myös poliisi ja vielä "rikossellainen"????
      Mites hän ei ole ottanut asioista selvää, ennekuin alkaa Iskelmä Laulun SM-kilpailuja junailemaan porukkansa kera.
      Tuli nääs vain mieleen kun ovat pistäneet jo toiset Iskelmälaulun SM-kisat käyntiin.
      Olin jo viime kesäkuun finaaalissa mukana, mutta järjestäjänä oli aivan muu taho kuin Vihreät Niityt ja Extraviihde. Nytkin olen kolkuttelemassa finaalikynnystä. Mutta en Extraviihtreen matkimassa kilpailussa. Onkohan toi nyt aivan laillista? Kysyy? Ihmettelijä.

      • tilletalle

        Milläs ihmeen oikeudella joku muu voisi pitää ja joku toinen ei Sm:ä?

        On Suomessa jos jonkunlaisia kisoja. Vaan ovat kutistuneet saman puuropadan pyörittämiseen, voiko sellaisten kisojen kutsua olevan ainoita ja laillisia?

        Hehe heh! Jep, lisää vain kilpailuja eiköhän palvelutkin parane!


      • tilletalle

        Näissähän on ihan eri formaatit. Toinen on kutsukisa ja toinen perustuu oikeasti koko maata kattavaksi kisaksi. Siis puhun extraviihteen Iskelmänlaulun SM- kisoista. Tähän saakka ne ovat olleet Hakkivoxin järjestämät KUTSUKISAT, miksi siis ainoa ja virallinen?

        Muutenkin virallisuudesta olisi pari sanaa sanottavanani. Kansainvälisiin, kansallisiin kisoihin, esim. SM ja MM nimikkeellä luulisi kaikkien saavan osallistua. Tai sitten kisat eivät ole virallisia. Silloin voi kuka tahansa järjestää samanlaiset kisat, virallisella erotuksella. Mä vain tilletalle. Ei siis mitiä hätiä, kilpailemaan vain!


      • ja täähän on

        oikee laulukilpailu eli tarttis osatakin jotain.


      • "soppa syntyy"
        tilletalle kirjoitti:

        Näissähän on ihan eri formaatit. Toinen on kutsukisa ja toinen perustuu oikeasti koko maata kattavaksi kisaksi. Siis puhun extraviihteen Iskelmänlaulun SM- kisoista. Tähän saakka ne ovat olleet Hakkivoxin järjestämät KUTSUKISAT, miksi siis ainoa ja virallinen?

        Muutenkin virallisuudesta olisi pari sanaa sanottavanani. Kansainvälisiin, kansallisiin kisoihin, esim. SM ja MM nimikkeellä luulisi kaikkien saavan osallistua. Tai sitten kisat eivät ole virallisia. Silloin voi kuka tahansa järjestää samanlaiset kisat, virallisella erotuksella. Mä vain tilletalle. Ei siis mitiä hätiä, kilpailemaan vain!

        Minä olen ottanut aivan virallisesti osaa Hakkivoxin järjestämään vuoden 2008 SM-Iskelmä Laulukilpailuun.
        Ei mua mitenkään kutsuttu. Toisella yrittämällä pääsiin karaokepuolen finaaliin. Tämä oli samalla SM-Iskelmä Laulun semifinaali sekä kerrottiin myös, että FinBaltic King and Queen parhaimmistoa pääsee myös SM-Iskelmä Laulun Kilpailuun mukaan. Tästäköhän olet saanut sen käsityksen, että kilpailu olisi vielä 2008 kutsukilpailu?

        Olin mukana myös viime kesän finaalissa, jossa Salla Krok loisti ja voitti ansaitusti ja on levyttänyt ja käyttänyt voittoon oikeuttavaa titteliä keikkaillessaan.
        Tilletalle. Miksi Sinun pitää joka asiasta hakea negatiiviseet piirteet.? En ole pahemmin tänne aiemmin kirjoitellut vaan seuraillut lukemalla. Häiriköinti ja riidan rakentaminen ei johda mihinkään. SINÄ olet juuri tuollainen henkilö, anteeksi vaan, mutta se on kirjoituksiasi ja katkeruuksiasi lukiessa tullut päällimmäisenä mieleen.
        Uskon, että jos Extraviihde ei vedä kisaansa pois tai pääse sopimukseen Hakkivoxin kanssa, on tulossa melkoinen soppa oikeuksien selvittelyssä ja korvausten maksuissa.


      • vai että
        ja täähän on kirjoitti:

        oikee laulukilpailu eli tarttis osatakin jotain.

        Salla Krok, olikos tämä se voittaja.. on se kumma homma ettei oo tyyppiä näkyny keikoilla ainakaan täällä päin?!? Muutenkin mielestäni iskelmän sm kisat pitäisi olla kaikille, jotta sieltä todeltakin poimittaisiin ne parhaat, eikä vain nämä kutsukisat, viime vuonna seurasin sitä touhua ja pettynyt olin..


      • Näihin Hakkivoxin kilpailui...
        "soppa syntyy" kirjoitti:

        Minä olen ottanut aivan virallisesti osaa Hakkivoxin järjestämään vuoden 2008 SM-Iskelmä Laulukilpailuun.
        Ei mua mitenkään kutsuttu. Toisella yrittämällä pääsiin karaokepuolen finaaliin. Tämä oli samalla SM-Iskelmä Laulun semifinaali sekä kerrottiin myös, että FinBaltic King and Queen parhaimmistoa pääsee myös SM-Iskelmä Laulun Kilpailuun mukaan. Tästäköhän olet saanut sen käsityksen, että kilpailu olisi vielä 2008 kutsukilpailu?

        Olin mukana myös viime kesän finaalissa, jossa Salla Krok loisti ja voitti ansaitusti ja on levyttänyt ja käyttänyt voittoon oikeuttavaa titteliä keikkaillessaan.
        Tilletalle. Miksi Sinun pitää joka asiasta hakea negatiiviseet piirteet.? En ole pahemmin tänne aiemmin kirjoitellut vaan seuraillut lukemalla. Häiriköinti ja riidan rakentaminen ei johda mihinkään. SINÄ olet juuri tuollainen henkilö, anteeksi vaan, mutta se on kirjoituksiasi ja katkeruuksiasi lukiessa tullut päällimmäisenä mieleen.
        Uskon, että jos Extraviihde ei vedä kisaansa pois tai pääse sopimukseen Hakkivoxin kanssa, on tulossa melkoinen soppa oikeuksien selvittelyssä ja korvausten maksuissa.

        Pääsi sitten monta eri tietä. Mutta ei suoranaisissa karsinoissa. Mutta kutsukilpailuna ne ainakin omilla sivuillaan esiteltiin. Iskelmäkaraoken parhaimmistosta valitaan ISKELMÄ LAULUN SM KILPAILUUN kilpailijat. Vaikka häiriköksi taas nimitellään, miksi ei voi oikaista asiaa asiallisesti, jos on kyseessä väärä käsitykseni?

        Mutta en tykkää mustamaalauksesta etukäteen, jälkikäteen semmoisellekin on joku perusta....

        Mikä helvetin katkeruus minun kirjoituksistani loistaa? Kerropa omin sanoin. Tuskin tunnen yhtään Hakkivoxin ihmistä, mutta seuraan kilpailuja - tarkkaan. Jos joku meni ohitse, voitko panettelematta kertoa miten asia on, miksi ihmeessä te aina panettelette minun esittämiäni kirjoituksiani? Olisiko teillä syy - hyökkäämällä parasta puolustaa, syyttäen minua? Mitä intoa on pyörittää samma kermaa, vaihtamalla kisojen nimiä? Ketä se palvelee? Sitä joka on olevinaan suuri johtaja, ja pirun katkera itse. Näin tekisin itse, jos olisi tarvetta tai taitoa.


      • tilletalle
        vai että kirjoitti:

        Salla Krok, olikos tämä se voittaja.. on se kumma homma ettei oo tyyppiä näkyny keikoilla ainakaan täällä päin?!? Muutenkin mielestäni iskelmän sm kisat pitäisi olla kaikille, jotta sieltä todeltakin poimittaisiin ne parhaat, eikä vain nämä kutsukisat, viime vuonna seurasin sitä touhua ja pettynyt olin..

        Minä jo sannoin kerran, kun sammaa puurukattiloa hämmentää, se pallaa vaistenkin pohjaan...

        Näin se on jos haluu kaataa kuusen mahollisimman nopiasti - kannattee tehjä monen sahan avulla...

        Eikä tarvihe miettiä - mihin se kuatuu...Kun on jyrän alla kuintenkin jokkainen... Käpy, kanto ja uus verso, jopahin hevosen tuottava lanta...


      • Laulukilpailija
        ja täähän on kirjoitti:

        oikee laulukilpailu eli tarttis osatakin jotain.

        Kyllä mun ja muidenkin takana soitti ihan oikea orkesteri ja vielä hyvä sellainen eli Hannu Karjalainen Group. Kaukana karaokesta.


      • Jyväskylän seudulta
        vai että kirjoitti:

        Salla Krok, olikos tämä se voittaja.. on se kumma homma ettei oo tyyppiä näkyny keikoilla ainakaan täällä päin?!? Muutenkin mielestäni iskelmän sm kisat pitäisi olla kaikille, jotta sieltä todeltakin poimittaisiin ne parhaat, eikä vain nämä kutsukisat, viime vuonna seurasin sitä touhua ja pettynyt olin..

        Oikein hyvä ja kaunis sekä iloinen esiintyjä. Olin tanssahtelemassa hänen esiintyessä Jyväskylän seudulla, missä hän nykyisin asustaa.


      • hakkivoxin juttuja
        Näihin Hakkivoxin kilpailui... kirjoitti:

        Pääsi sitten monta eri tietä. Mutta ei suoranaisissa karsinoissa. Mutta kutsukilpailuna ne ainakin omilla sivuillaan esiteltiin. Iskelmäkaraoken parhaimmistosta valitaan ISKELMÄ LAULUN SM KILPAILUUN kilpailijat. Vaikka häiriköksi taas nimitellään, miksi ei voi oikaista asiaa asiallisesti, jos on kyseessä väärä käsitykseni?

        Mutta en tykkää mustamaalauksesta etukäteen, jälkikäteen semmoisellekin on joku perusta....

        Mikä helvetin katkeruus minun kirjoituksistani loistaa? Kerropa omin sanoin. Tuskin tunnen yhtään Hakkivoxin ihmistä, mutta seuraan kilpailuja - tarkkaan. Jos joku meni ohitse, voitko panettelematta kertoa miten asia on, miksi ihmeessä te aina panettelette minun esittämiäni kirjoituksiani? Olisiko teillä syy - hyökkäämällä parasta puolustaa, syyttäen minua? Mitä intoa on pyörittää samma kermaa, vaihtamalla kisojen nimiä? Ketä se palvelee? Sitä joka on olevinaan suuri johtaja, ja pirun katkera itse. Näin tekisin itse, jos olisi tarvetta tai taitoa.

        nää laulukilpailut. Korpilammella näköjään karsintoja. Eiks toi Hakkivoxi järkkää vaan karaokejuttuja vai onks jotain menny multa ohi.


      • firman karaoke
        Laulukilpailija kirjoitti:

        Kyllä mun ja muidenkin takana soitti ihan oikea orkesteri ja vielä hyvä sellainen eli Hannu Karjalainen Group. Kaukana karaokesta.

        iskelmäkilpailuja vaan en näitä. Näähän on ihan kunnon kilpailut laulun puitteissa eikä karaokee.


      • Marjukka357

        Ihan googlettamalla löytyy, että Extraviihde on järjestänyt kisoja ainakin 90-luvun lopulla. Voittajina mm. Arvo Kantoniemi, Mia Pihkala, Karita Pennanen ja Arja Lohtander. Heli Ruotsalainenkin näkyy olleen kisassa mukana. Eli kukahan on nyt vienyt ja keneltä?


      • -90 luvulla
        Marjukka357 kirjoitti:

        Ihan googlettamalla löytyy, että Extraviihde on järjestänyt kisoja ainakin 90-luvun lopulla. Voittajina mm. Arvo Kantoniemi, Mia Pihkala, Karita Pennanen ja Arja Lohtander. Heli Ruotsalainenkin näkyy olleen kisassa mukana. Eli kukahan on nyt vienyt ja keneltä?

        Hyvä Marjukka ja toisetkin Isklemälaulun ystävät.
        Itsekin olin viimeisimmässä Extran mukana olleessa iskelmäkilpailussa mukana. Silloin se oli huomattavasti pienempimuotoista kuin esimerkiksi Lavatähtikilpailut.
        Lavatähtikilpailun ja karaokesuosion kasvaessa jäi iskelmä nimenä sinänsä syrjään, vaikka Lavatähdessä iskelmälaulu näytteli pääosaa. Aikaa viimeisestä Iskelmästä on kulunut kymmenkunta vuotta ja ylikin.
        Extra oli mukana -90 alkupuolella SM-Iskelmä Laulukilpailukeikkojen myynnissä.
        Warnerin Jakko Karilainen oli melko kiukustunut kun hänen aikanaan Fazerilla jatkamansa SM-Iskelmän noin vain Extra "kaappasi"
        Sopimusasiat tienneenä Jaakko nieli kiukkunsa, sillä oli kulunut muutamia vuosia kun hän oli ollut mukana järjestelyisssä. Hän tiesi, että kilpailu oli jäänyt vuosien myötä "kellumaan" ja oli vapailla markkinoilla.
        Siis kuka nyt on kaapannut ja mitä?
        Mielestäni Exrtaviihde, sillä aikansa hakukoneita käyttämällä nämäkin tiedot löytyivät historian havinaa kertovilta sivuilta.
        Löytyi myös Hakkivoxin viime kesällä pidetty SM-Iskelmä Laulun finaalikin, jossa oli mukana Magnum levy-yhtiön kipailija eli Fazerin "perijä" Warner Music Finaland Oy. Ja taitaa olla mukana tänäkin vuonna.
        En maalaile piruja seinille vaan kirjoittelin tässä vain omakohtaisen näkemyksen iskelmään liittyvien tietojen perusteella.
        Veikkaan vaan, että kun Extraviihteellä ja Hakkivoxissa tajutaan, että nyt käydään kahta samaa kilpailua...niin mikähän siitäkin seuraa?
        Nyt on oltu vain sen verran hiljaa, etteivät taida tietää oikein toisten kisoista mitään.
        En puolustele ja ole kummankaan osapuolen puolella vaan olen vähän surullinen, jos Extraviihde tiesi alkaessaan jo olemassa olevasta kilpailusta. Jää vain huono maku suuhun. Toivottavasti tämä yhteensattuma on ollut vain tietämättömyyttä.


      • tilletalle
        -90 luvulla kirjoitti:

        Hyvä Marjukka ja toisetkin Isklemälaulun ystävät.
        Itsekin olin viimeisimmässä Extran mukana olleessa iskelmäkilpailussa mukana. Silloin se oli huomattavasti pienempimuotoista kuin esimerkiksi Lavatähtikilpailut.
        Lavatähtikilpailun ja karaokesuosion kasvaessa jäi iskelmä nimenä sinänsä syrjään, vaikka Lavatähdessä iskelmälaulu näytteli pääosaa. Aikaa viimeisestä Iskelmästä on kulunut kymmenkunta vuotta ja ylikin.
        Extra oli mukana -90 alkupuolella SM-Iskelmä Laulukilpailukeikkojen myynnissä.
        Warnerin Jakko Karilainen oli melko kiukustunut kun hänen aikanaan Fazerilla jatkamansa SM-Iskelmän noin vain Extra "kaappasi"
        Sopimusasiat tienneenä Jaakko nieli kiukkunsa, sillä oli kulunut muutamia vuosia kun hän oli ollut mukana järjestelyisssä. Hän tiesi, että kilpailu oli jäänyt vuosien myötä "kellumaan" ja oli vapailla markkinoilla.
        Siis kuka nyt on kaapannut ja mitä?
        Mielestäni Exrtaviihde, sillä aikansa hakukoneita käyttämällä nämäkin tiedot löytyivät historian havinaa kertovilta sivuilta.
        Löytyi myös Hakkivoxin viime kesällä pidetty SM-Iskelmä Laulun finaalikin, jossa oli mukana Magnum levy-yhtiön kipailija eli Fazerin "perijä" Warner Music Finaland Oy. Ja taitaa olla mukana tänäkin vuonna.
        En maalaile piruja seinille vaan kirjoittelin tässä vain omakohtaisen näkemyksen iskelmään liittyvien tietojen perusteella.
        Veikkaan vaan, että kun Extraviihteellä ja Hakkivoxissa tajutaan, että nyt käydään kahta samaa kilpailua...niin mikähän siitäkin seuraa?
        Nyt on oltu vain sen verran hiljaa, etteivät taida tietää oikein toisten kisoista mitään.
        En puolustele ja ole kummankaan osapuolen puolella vaan olen vähän surullinen, jos Extraviihde tiesi alkaessaan jo olemassa olevasta kilpailusta. Jää vain huono maku suuhun. Toivottavasti tämä yhteensattuma on ollut vain tietämättömyyttä.

        kumman järjestämissä kisoissa käy. Se on vapautta se. Minä en näe tarjonnassa tai kilpailussa tässä kohdin mitään väärää.

        Mitäpä sitä piruja tosiaankaan seinille maalaa. On niitä siellä maalamattakin. Minusta aika näyttää mitä kuuluukin näyttää.

        Onko karaokeharrastajat - kilpailijat pahoillaan itse näistä kaksista kisoista? Minä en ainakaan ole. Vai nekö "paikkaansa", asemaansa pelkäävät ketkä ovat tottuneet Hakkivoxin iskelmälaulun SM kisakutsuihin? Eihän muille voi mitään suoda, eikö?

        Kutka täällä tätä spekulointia käy? Miten tämä liittyy lauluun tai karaokeen tämmönen hisorioiden ja taustojen tutkiminen? Jos ollaan tällä linjalla, muistamme että olihan Kekkonenkin joskus pressana, vaan nyt paikkansa on vissiin "kaapattu" sen jälkeen monta kertaa. Meillä on pressojakin tällä hetkellä 3. Hyvin mahtuvat olemaan.

        Toivotan karaokeen oikein paljon kivoja muutoksia jonka markkinoilla jokainen paikkansa itse lunastakoon. Näinhän se on kilpailuissa kuin kilpailussakin?


      • olis pitänyt arvata
        tilletalle kirjoitti:

        kumman järjestämissä kisoissa käy. Se on vapautta se. Minä en näe tarjonnassa tai kilpailussa tässä kohdin mitään väärää.

        Mitäpä sitä piruja tosiaankaan seinille maalaa. On niitä siellä maalamattakin. Minusta aika näyttää mitä kuuluukin näyttää.

        Onko karaokeharrastajat - kilpailijat pahoillaan itse näistä kaksista kisoista? Minä en ainakaan ole. Vai nekö "paikkaansa", asemaansa pelkäävät ketkä ovat tottuneet Hakkivoxin iskelmälaulun SM kisakutsuihin? Eihän muille voi mitään suoda, eikö?

        Kutka täällä tätä spekulointia käy? Miten tämä liittyy lauluun tai karaokeen tämmönen hisorioiden ja taustojen tutkiminen? Jos ollaan tällä linjalla, muistamme että olihan Kekkonenkin joskus pressana, vaan nyt paikkansa on vissiin "kaapattu" sen jälkeen monta kertaa. Meillä on pressojakin tällä hetkellä 3. Hyvin mahtuvat olemaan.

        Toivotan karaokeen oikein paljon kivoja muutoksia jonka markkinoilla jokainen paikkansa itse lunastakoon. Näinhän se on kilpailuissa kuin kilpailussakin?

        että tilletalle tulee ja sotkee vain lisää.
        Sinähän vissiin juoksisit kaksi Suomen Mestaruutta samana päivänä. Jos kisat pidettäisiin vierekkäisillä kentillä muutaman tunnin tai päivän välein.
        Ajattele nyt vähän jos olisi lehtiotsikko: "Tilletalle voitti kaksi Suomen Mestaruutta naisten 400 metrin juoksussa, samana päivänä"
        Kyllä sä oot "seko"
        Meinaat sitten, että sama henkilö voi samana vuonna voitaa kaksi Iskelmä Laulun Suomen Mestaruutta?
        En tiedä oletko nuori ja nätti vai et?
        Voisihan sitä spekuloida kahdella Miss Suomellakin...ota osaa! Sinultahan se käy, kunhan vain saat eripuraa aikaiseksi.


      • tilletalle
        olis pitänyt arvata kirjoitti:

        että tilletalle tulee ja sotkee vain lisää.
        Sinähän vissiin juoksisit kaksi Suomen Mestaruutta samana päivänä. Jos kisat pidettäisiin vierekkäisillä kentillä muutaman tunnin tai päivän välein.
        Ajattele nyt vähän jos olisi lehtiotsikko: "Tilletalle voitti kaksi Suomen Mestaruutta naisten 400 metrin juoksussa, samana päivänä"
        Kyllä sä oot "seko"
        Meinaat sitten, että sama henkilö voi samana vuonna voitaa kaksi Iskelmä Laulun Suomen Mestaruutta?
        En tiedä oletko nuori ja nätti vai et?
        Voisihan sitä spekuloida kahdella Miss Suomellakin...ota osaa! Sinultahan se käy, kunhan vain saat eripuraa aikaiseksi.

        Mä en tunne sellaista ollenkaan. Esitän asiani niinkuin muutkin. Sitten joku polttaa hihansa tai haluaa huomiota - jos ei muuten niin tilletalle-nikin varjoissa. Ole hyvä vain! Sinun mielipiteesi ovat vähintään yhtä oikeutettuja kuin minunkin... Tai toisten päin.

        Missikisoihin - heh siitä kyllä tosiaankin monen p...ri repiäisi.. Hah hah!
        Tässä ketjussa oli vissiin spekulointia kisoista, ei minusta? Haastankin leikkimielessä tämän kisan
        järjestäjän; Ettei osallistuisi tilletallen kiusaamiseen - joka ei millään muotoa enää ole salaisuus. Näissä SM:ssä nähdään. Jos ei muuten, niin käväsen. Niinhän ne mun kisat aina päättyykin - mä vain käväsen, mutta laitanpa kuulijat vähäksi aikaa kuultelemaan minua. Ah mikä nautinto, verrattuna täällä jankuttamiseen! :)) Aina positiivisuutta kaikesta olen oppinut repimään, niinkuin voisi kuvitella, miltä tuntuisi kivitalon seinästä raplinkia kynsillä sipsuttaessaan. Muuten terve "niinpä niin". Oot lähtenyt kirjoittelemaan?


      • ei vallassa
        tilletalle kirjoitti:

        kumman järjestämissä kisoissa käy. Se on vapautta se. Minä en näe tarjonnassa tai kilpailussa tässä kohdin mitään väärää.

        Mitäpä sitä piruja tosiaankaan seinille maalaa. On niitä siellä maalamattakin. Minusta aika näyttää mitä kuuluukin näyttää.

        Onko karaokeharrastajat - kilpailijat pahoillaan itse näistä kaksista kisoista? Minä en ainakaan ole. Vai nekö "paikkaansa", asemaansa pelkäävät ketkä ovat tottuneet Hakkivoxin iskelmälaulun SM kisakutsuihin? Eihän muille voi mitään suoda, eikö?

        Kutka täällä tätä spekulointia käy? Miten tämä liittyy lauluun tai karaokeen tämmönen hisorioiden ja taustojen tutkiminen? Jos ollaan tällä linjalla, muistamme että olihan Kekkonenkin joskus pressana, vaan nyt paikkansa on vissiin "kaapattu" sen jälkeen monta kertaa. Meillä on pressojakin tällä hetkellä 3. Hyvin mahtuvat olemaan.

        Toivotan karaokeen oikein paljon kivoja muutoksia jonka markkinoilla jokainen paikkansa itse lunastakoon. Näinhän se on kilpailuissa kuin kilpailussakin?

        Kolme pressaaa kerrot. Niin on, mutta virassa vain yksi.
        Tangokuninkaitakin on useita, mutta aina joka vuosi kruunu luovutetaan uudelle. Sitävastoin kuninkuutta ei oteta pois. Perään jää vuosiluku, jolloin voitto tullut.


      • tilletalle
        ei vallassa kirjoitti:

        Kolme pressaaa kerrot. Niin on, mutta virassa vain yksi.
        Tangokuninkaitakin on useita, mutta aina joka vuosi kruunu luovutetaan uudelle. Sitävastoin kuninkuutta ei oteta pois. Perään jää vuosiluku, jolloin voitto tullut.

        on muka vallassa? Mihin perustuu heidän oikeutensa olla jonkun mielestä ainoita kisojen järjestäjiä? Suomen Vinttikoiraliitonko valtuuttamina?

        Perustelkaa, älkääkä sortuko panettelemaan.

        En tosiaankaan ole saanut edes vastausta karaokelaulajilta, - harrastajilta tai - kilpailijoilta, ovatko he pahoillaan lisäkisoista Suomen maassa? Kuka täällä niistä älisee ja aloitti mölinän?

        Minun mielestäni karaokessa ei ole mitään kartellia, eikä monopolia. Mutta helvetin ilkeitä ihmisiä - ns. kermapuolella. Jotka osaavat taitavasti provosoida, provosoitua ja jahdata ihan yksittäisiä ihmisiä. Voi nenä, kysynpä vaan, tuntuuko edelleen hyvältä? Samalla terveisiä tässä lähtee Sallapille, Valtakunnanmestaruuskisoille, Auraviihteelle, Th- megatähtikisoille. Mitenkäs on vointinne tänään?


      • mmjklms
        "soppa syntyy" kirjoitti:

        Minä olen ottanut aivan virallisesti osaa Hakkivoxin järjestämään vuoden 2008 SM-Iskelmä Laulukilpailuun.
        Ei mua mitenkään kutsuttu. Toisella yrittämällä pääsiin karaokepuolen finaaliin. Tämä oli samalla SM-Iskelmä Laulun semifinaali sekä kerrottiin myös, että FinBaltic King and Queen parhaimmistoa pääsee myös SM-Iskelmä Laulun Kilpailuun mukaan. Tästäköhän olet saanut sen käsityksen, että kilpailu olisi vielä 2008 kutsukilpailu?

        Olin mukana myös viime kesän finaalissa, jossa Salla Krok loisti ja voitti ansaitusti ja on levyttänyt ja käyttänyt voittoon oikeuttavaa titteliä keikkaillessaan.
        Tilletalle. Miksi Sinun pitää joka asiasta hakea negatiiviseet piirteet.? En ole pahemmin tänne aiemmin kirjoitellut vaan seuraillut lukemalla. Häiriköinti ja riidan rakentaminen ei johda mihinkään. SINÄ olet juuri tuollainen henkilö, anteeksi vaan, mutta se on kirjoituksiasi ja katkeruuksiasi lukiessa tullut päällimmäisenä mieleen.
        Uskon, että jos Extraviihde ei vedä kisaansa pois tai pääse sopimukseen Hakkivoxin kanssa, on tulossa melkoinen soppa oikeuksien selvittelyssä ja korvausten maksuissa.

        Vaikka Olen karaokessa Ollut Mutta silloin Kun on hatuttanut Vietävästi


    • lurittelija

      Katosiko Toivo Kärki-Iskelmälaulukilpailu kokonaan kesken alkukarsintojen? Karsintapaikkoja kun on Fortonen sivuilla vielä huru mycket. Mitenkäs käy niille, jotka ovat jo kisaan osallistuneet???HÄH

      • tilletalle

        Pitänee varmaan selvittää Fortonelta. Itse tapahtumahan on kiinnostava - kilpailusta en nyt tiedä...


      • kantaa,mutta

        Kertokaa hyvät ihmiset,että minkälainen biisilista olis tuolla Toivo Kärki alkukarsinnoissa? Voispa lähtä testaileen tätä kisaa..


      • tilletalle
        kantaa,mutta kirjoitti:

        Kertokaa hyvät ihmiset,että minkälainen biisilista olis tuolla Toivo Kärki alkukarsinnoissa? Voispa lähtä testaileen tätä kisaa..

        Ei ihan uusimpia ole. Muuten voihan listoihin tulla muutoksiakin, kun extraviihde rupiaa yhteistyöhön myös vihreiden niittyjen kanssa. Ihan kotisivuiltaan luin.. Joten ei varmasti salaisuus ole.

        Muitakin muutoksia tulee... Sellainen kutina on.


      • amvl
        tilletalle kirjoitti:

        Ei ihan uusimpia ole. Muuten voihan listoihin tulla muutoksiakin, kun extraviihde rupiaa yhteistyöhön myös vihreiden niittyjen kanssa. Ihan kotisivuiltaan luin.. Joten ei varmasti salaisuus ole.

        Muitakin muutoksia tulee... Sellainen kutina on.

        että kaikille löytyy laulettavaa tietojen mukaanlevystö on ML-1-46 souvarit ksf hevi 1-4, star.eli sellaiset reipas 2000 biisiä


    • PETTYNYT NUORI

      Olen panostanut kahteen hyvin järjestettyyn suomalaiseen laulukilpailuun.
      Toivo Kärki- ja SM-Iskelmä Laulukilpailuun.
      Olen nuori ja luulin, että alan ammattiaisen kannustamana pääsen nuorella urallani eteenpäin.
      Niin pääsisinkin, jonkinaikaa. Menestyin kohtalaisesti Toivo Kärki kilpailussa, mutta en oikein saanut sieltä, sitä opastusta ja kannustusta, mitä nuori laulajanalku toivoisi.
      SM-Iskelmä Laulussa olen saavuttanut enemmän kuin uskoinkaan. Opastusta ja kannustusta on tullut kiitettävästi.
      Nyt Toivo Kärki kilpailu on häipynyt "huitsinnevadaan"
      Otinko turhaan siihen osaa?
      SM-Iskelmä Laulun finaali odottaisi, mutta kohtasinkin Vihreät Niityt sivuilla toisen samanlaisen kilpailun. Extraviihteen tekemänä. Näinkö Vihreät Niityt ja Extraviihde huijaavat meitä laulukilpailuihin osallistuvia?
      Olen kuullut huhuja, että Hakkivox olisi käynnistämässä prosessia edellämainittuja vastaan.
      Korostan.
      VAIN huhuja, sillä spekulointeja on niin monenlaisia.
      Laittaa vain kysymään, olenko minä nuorena ja lahjakkaana laulajanalkuna heittänyt kaksi vuotta ajasta hukkaan, panostamalla SM-Iskelmään, jossa levy-yhtiönä on mukana Fazerin seuraaja Warner Music, joka aloitti SM-Iskelmät jo 60-luvulla.
      Tutkimattomat ovat teidän "herrojen" tiet siellä Savossa. Sanoohan sananlaskukin, että "kun savolainen suunsa avaa, vastuu siirtyy kuuntelijalle"
      Kiuruvesihän on sitä Savon sisintä....meinaa itku päästä kun mietin, miksi meitä harvoja nuoria, jotka haluavat yrittää, näin kohdellaan.
      "Epätietoinen (-onninen) SM-Iskelmään osallistunut nuori"

    • NUORI OSALLISTUJA

      http://www.hakkivox.fi
      Kaksi vuotta olen panostanut Toivo Kärki kilpailuun ja SM-Iskelmä Laulukilpailuun.
      Nyt näyttää, että Toivo Kärki saa hautautua muistojen joukkoon ja "kaapattu" iskelmä on tullut tilalle.
      Miksi? Kysyn itseltäni yhä useammin miksi?
      Onko viihdemaailma näin raadollista, että toinen ohjelmatoimisto vain härskisti kaappaa aikoinaan Fazerin, nykyisin Warner Musicin taustalla olevan SM-Iskelmä Laulukilpailun ja uusi levy-yhtiö on taustalla.
      Veljeni otti aikoinaan osaa SM-Iskelmään, kun Heli Ruotsalainen voitti, niin levy-yhtiönä oli nimenomaan Warner Music.
      Extraviihteellä ei ollut kuin toteuttajan rooli. Mutta eihän Magnum Music silloin kuvioissa mukana ollutkaan.
      Olen lähettänyt viestejä Hakkivoxille, jossa kilpailun johtaja oli sairaslomalla, keräämässä voimia.
      Niitä kyllä tarvitaankin kun näin härskin iskun kohteeksi joutuu.
      Sieltä luvattiin faktatietoa ensiviikon puolessa välissä. Mielenkiinnolla odotan, sillä olen kuullut, siis vain kuullut, huhuja, että Hakkixox olisi käynnistämässä prosessia SM-Iskelmä Laulun tiimoilta.
      "että ihan itkettää"
      Tällaistako tämä viihdemaailma on?
      Kesän finaalia odotteleva (jos tulee)"epätietoinen laulajanuori"

      • nuori henkilö

        Olittepa tai ette tai olette sitten kavereita tai ette.
        Hällä väliä. Mutta sääliksi käy kun nuoria noin riepotellaan.
        Alun alkaen olette ottaneet osaa ja saaneet myös palautetta. Nytkö kaikki uudestaan?
        Tutkimattomia ovat "herrain tiet"
        Jo Idolsseissa nuoria "raastetaan" Miian muistotiaisuus on reilun viikon päästä.
        Emmekö me keski-ikäiset aikuiset koskaan opi?
        Onko oma "napa" tärkein? Tärkeämpi kuin nuoren ihmisen hyvinvointi!
        Toivottavasti TE ette ota kärsimäänne liian vakavasti?
        Kaikkea hyvää Teille ja uskoa tulevaisuuteen.
        Tätä se viihdemaailma on, jonka "pauloihin" valtion johtomiehetkin ovat sortuneet.
        Tunteilla, tuntemuksilla ja ihmiskohtaloilla tehdään kauppaa.
        Suurinta kauppaa tekevät tähtiä työntävät "idolsit yms" sekä keltainen media, joiden perässä juoksuun ovat "sortuneet" jo valtakunnan ykkösmediatkin.
        Sääli kun kauppatavaraksi on otettu aikuisiän kynnyksellä olevat nuoretkin.
        Vielä kerran kaikkea hyvää ja voimia kestää "isojen aikuisten" kurimuksessa.


      • Konkari alallla

        Ei Heli Ruotsalainen ole koskaan voittanut SM Iskelmälaulufinaalia. Hän oli kyllä voittajakolmikossa ja sai "Iskelmäprinsessa" tittelin.
        Voimia Teille, meidän konkareiden joukossa.


      • tuo Extraviihde on

        toteuttanut SM iskelmää jo monta vuotta sitten ja kaappaaja taitaa olla tuo toinen firma. Saattaa olla että nuori henkilö, jos kykyjä on, pääsee pitemmälle extraviihteen kilpailuissa, siellä tuntuu kuitenkin olevan bändejä ja muita esiintyjiä vähän enemmän kun karaokepuolella. Meinaan että vaikuttaa hyvältä ja laajemmalta ohjelmatoimistolta. Näin vaan tuntuu kun katselin Extraviihteen sivuja.


      • epäilijätär
        tuo Extraviihde on kirjoitti:

        toteuttanut SM iskelmää jo monta vuotta sitten ja kaappaaja taitaa olla tuo toinen firma. Saattaa olla että nuori henkilö, jos kykyjä on, pääsee pitemmälle extraviihteen kilpailuissa, siellä tuntuu kuitenkin olevan bändejä ja muita esiintyjiä vähän enemmän kun karaokepuolella. Meinaan että vaikuttaa hyvältä ja laajemmalta ohjelmatoimistolta. Näin vaan tuntuu kun katselin Extraviihteen sivuja.

        Otin aikoinaan osaa Hakkivoxin järjestämään Radiotähtikisaan, jossa oli mukana myös Janne Tulkki, menestyen melko hyvin.
        Mitä Janne on nyt?
        Loistava maamme ykkösluokan artisti. Eli kyllä se pienikin näyttää maasta ponnistavan.
        Minusta on kohtuutonta, että viihdepuolellakin isoiset alkavat polkea pienimpiä jalkoihin, joka periaatteessa on aivan väärin.
        Oletko sinä sitä mieltä, että mitä isompi ja "kauniimpi" niin antaa palaa vaan?
        Väliäkö sillä jos joku nuori sielu joutuu siitä kärsimään.
        Olen ollut Extraviihteen viimeksi mukana olleessa iskelmässä mukana, jolloin levy-yhtiönä ei ollut suinkaan Magnum Music.
        Joten kuka ja ketkä kaappaa ja mitä?

        Olin mukana myös viime vuoden SM Iskelmä Laulun finaalissa, Espoossa. Levy-yhtiönä oli alkuperäisen Iskelmän tausta eli (entinen Fazer) Warner Musin Finland Oy. Tuomariston puhenjohtajana heidän erikoisprojektien tuottaja Timo Lindström.
        Nyt en tiedä missä saa olla tai missä pitää olla.
        Toivottavasti pian saa kuulla mihin vaakakuppiin meidät jo finaalivaiheeseen selvinneet kuuluvat.


      • tarkemmin mitä
        epäilijätär kirjoitti:

        Otin aikoinaan osaa Hakkivoxin järjestämään Radiotähtikisaan, jossa oli mukana myös Janne Tulkki, menestyen melko hyvin.
        Mitä Janne on nyt?
        Loistava maamme ykkösluokan artisti. Eli kyllä se pienikin näyttää maasta ponnistavan.
        Minusta on kohtuutonta, että viihdepuolellakin isoiset alkavat polkea pienimpiä jalkoihin, joka periaatteessa on aivan väärin.
        Oletko sinä sitä mieltä, että mitä isompi ja "kauniimpi" niin antaa palaa vaan?
        Väliäkö sillä jos joku nuori sielu joutuu siitä kärsimään.
        Olen ollut Extraviihteen viimeksi mukana olleessa iskelmässä mukana, jolloin levy-yhtiönä ei ollut suinkaan Magnum Music.
        Joten kuka ja ketkä kaappaa ja mitä?

        Olin mukana myös viime vuoden SM Iskelmä Laulun finaalissa, Espoossa. Levy-yhtiönä oli alkuperäisen Iskelmän tausta eli (entinen Fazer) Warner Musin Finland Oy. Tuomariston puhenjohtajana heidän erikoisprojektien tuottaja Timo Lindström.
        Nyt en tiedä missä saa olla tai missä pitää olla.
        Toivottavasti pian saa kuulla mihin vaakakuppiin meidät jo finaalivaiheeseen selvinneet kuuluvat.

        kirjoitetaan sillä nuori sydän saa paremmat mahdollisuudet ehkäpä juuri muiden kun karaokefirmojen kilpailuista. Kysymyshän ei ole jalkoihin tallomisesta, turha kärjistää. Mm. Tangomarkkinoilta on hypähtänyt taivaalle monta laulajaa ja eikös idolseissakin orkka ole mukana. Jos Janne Tulkki (terveisiä Jannelle, pistä se solmio suoraan :)o)) osallistui karaokekilpailuihin ei se tarkoita sitä että olisi sieltä popsahtanut pinnalle. Janne on kouluttautunut hyvin laulajan hommaan minkä voi lukea hänen kotisivuiltaankin.

        Magnumia en tunne, tekevätkö karaokelevyjä kait.

        Kuten sanoin aikaisemmin niin tuo Extraviihde järkkää paljon artistikeikkoja ja sen takia nuori sydän saattaa saada konkreettisia tilaisuuksia esiintymiseen paremmin mikäli rahkeet riittävät. Kuinkahan moni osallistui Tangomarkkinoiden karsintoihin? Olisi kannattanut.

        Extraviihde on kait järjestänyt Iskemälaulun SMmää jo monia vuosia ennen tuota karaokefirmaa ja niiltä osin luulisi heillä olevan hyvän maun mukainen etulyöntiasema näissä geimeissä. Onneksi en ole sekaantunut kummankaan firman toimintaan. Asiahan on sinänsä mielenkiintoinen. Kilpailu firmojen kesken on aina hyvä olla olemassa. Hyötyhän tulee suoraan osallistujille.


      • tilletalle

        Kyllä oikeus maailmassa hoitaa asiat ihan hienosti. Kehnoa kun joutuu joka asiasta nostattelemaan juttuja. Ja penkomaan vääryyksiä.

        Uhri ja epäonnistuja olen minäkin... :(. Ja vanha, lahjaton ja rumakin olen. Joitakin potkii polle päähän, toisia vain näykkii. Silti en valita, en. Hammasta purren päivästä toiseen matelen. Minusta te voitte ihan hyvin kulkea Hakkivoxin Sm iskelmäkisoissa edelleenkin, kun tuntuu olevan niin tuttu ja rakas bailu tietylle porukalle. Tehkää vetoomus; otsikoksi reilusti: Eräissä aidoissa ja alkuperäisissä kisoissa aina kutsuttuna, kuin oman perheen piirissä nautiskellen laulanut...Pohja putosi haaveiltani -

        Kyllä te saatte kannattajia...

        Eihän nämä toiset kisat sitä estä, etteikö kutsuja edelleen teille omalle tutulle porukalle tulisi. Olkaa huoleti. Mitä työ natisatta? Oma kiinnostus sen asian ratkaisee: Kokkeilkaa oottako tarpeeksi rohkeita makustelemaan ennakkoluulottomasti, ihan aidosti itteenne uskoen, asenteella oikealla erilaisia vaihtoehtoja. Eihän sentään mitään ole haudattu, päin vastoin tuplattu tai ties triplattu, mahdollisuuksianne. Miksi surra kärpäsen surinaa, kun sen oma kakka ei haise! Vai haiseeko? Vai onko teillä esteenä hyväksyä uusi kisa siksi, että osallistuessanne mahdollisesti sinne - sorrutte houkutukseen ja tulee huono omatunto? Ei sadut käärmeestä ja Eevasta ole oikeasti totta! (Valinnan) Vapaus on totta.

        Minä en kannata mitään hoveja, enkä kartelleja tai monopoleja. Oikea vapaus ja oikeus kaikille! Silloin ollaan vahvoilla tasapuolisesti kaikki.


      • HAKKIVOXIN SOLISTI
        tarkemmin mitä kirjoitti:

        kirjoitetaan sillä nuori sydän saa paremmat mahdollisuudet ehkäpä juuri muiden kun karaokefirmojen kilpailuista. Kysymyshän ei ole jalkoihin tallomisesta, turha kärjistää. Mm. Tangomarkkinoilta on hypähtänyt taivaalle monta laulajaa ja eikös idolseissakin orkka ole mukana. Jos Janne Tulkki (terveisiä Jannelle, pistä se solmio suoraan :)o)) osallistui karaokekilpailuihin ei se tarkoita sitä että olisi sieltä popsahtanut pinnalle. Janne on kouluttautunut hyvin laulajan hommaan minkä voi lukea hänen kotisivuiltaankin.

        Magnumia en tunne, tekevätkö karaokelevyjä kait.

        Kuten sanoin aikaisemmin niin tuo Extraviihde järkkää paljon artistikeikkoja ja sen takia nuori sydän saattaa saada konkreettisia tilaisuuksia esiintymiseen paremmin mikäli rahkeet riittävät. Kuinkahan moni osallistui Tangomarkkinoiden karsintoihin? Olisi kannattanut.

        Extraviihde on kait järjestänyt Iskemälaulun SMmää jo monia vuosia ennen tuota karaokefirmaa ja niiltä osin luulisi heillä olevan hyvän maun mukainen etulyöntiasema näissä geimeissä. Onneksi en ole sekaantunut kummankaan firman toimintaan. Asiahan on sinänsä mielenkiintoinen. Kilpailu firmojen kesken on aina hyvä olla olemassa. Hyötyhän tulee suoraan osallistujille.

        Ei Janne Tulkki & kumpp aikoinaan suinkaan osallistuneet karaokekisoihin vaan Radiotähtikilpailuun, jossa oli säestävä orkesteri.
        Aivan samoin SM-Iskelmän finaalissakin viime kesäkuussa oli säestävänä orkesterina Matti Eskoa säestävä Hannu karjalainen Group ja hyvä olikin.
        Itse olen saanut useita lalukeikkoja Hakkivoxin kautta.
        Karaoke on vain niin näkyvää, kun harrastajiakin on puolimiljoonaa, että varsinkin pienemmissä ja keskisuurissa ohjelmatoimistossa se on varsin näkyvää toimintaa vaikka olisi sitten muutakin ohjelmatarjontaa.
        Otin osaa FinBaltic King and Queen Karaokeen. En menestynyt finaaliin saakka. Kisa on pelkkää karaokea eli aivan muuta kuibn Iskelmä Laulun SM-Kilpailu


      • unelias
        HAKKIVOXIN SOLISTI kirjoitti:

        Ei Janne Tulkki & kumpp aikoinaan suinkaan osallistuneet karaokekisoihin vaan Radiotähtikilpailuun, jossa oli säestävä orkesteri.
        Aivan samoin SM-Iskelmän finaalissakin viime kesäkuussa oli säestävänä orkesterina Matti Eskoa säestävä Hannu karjalainen Group ja hyvä olikin.
        Itse olen saanut useita lalukeikkoja Hakkivoxin kautta.
        Karaoke on vain niin näkyvää, kun harrastajiakin on puolimiljoonaa, että varsinkin pienemmissä ja keskisuurissa ohjelmatoimistossa se on varsin näkyvää toimintaa vaikka olisi sitten muutakin ohjelmatarjontaa.
        Otin osaa FinBaltic King and Queen Karaokeen. En menestynyt finaaliin saakka. Kisa on pelkkää karaokea eli aivan muuta kuibn Iskelmä Laulun SM-Kilpailu

        Ihan vain uneliaisuutta kyselen. Ketkä ovat näitä pitkin Eteläsuomen seutuja olevat jatkoonpäässeet?

        Hakkivoxin aikaisemmin valittuja vai? Ei Kuopiosta ainakaan päässyt ketään. Mutta entä koko savosta? Oliko tää eka, toka kisa taas feikkiä?


      • Tietoja urkkinut
        tilletalle kirjoitti:

        Kyllä oikeus maailmassa hoitaa asiat ihan hienosti. Kehnoa kun joutuu joka asiasta nostattelemaan juttuja. Ja penkomaan vääryyksiä.

        Uhri ja epäonnistuja olen minäkin... :(. Ja vanha, lahjaton ja rumakin olen. Joitakin potkii polle päähän, toisia vain näykkii. Silti en valita, en. Hammasta purren päivästä toiseen matelen. Minusta te voitte ihan hyvin kulkea Hakkivoxin Sm iskelmäkisoissa edelleenkin, kun tuntuu olevan niin tuttu ja rakas bailu tietylle porukalle. Tehkää vetoomus; otsikoksi reilusti: Eräissä aidoissa ja alkuperäisissä kisoissa aina kutsuttuna, kuin oman perheen piirissä nautiskellen laulanut...Pohja putosi haaveiltani -

        Kyllä te saatte kannattajia...

        Eihän nämä toiset kisat sitä estä, etteikö kutsuja edelleen teille omalle tutulle porukalle tulisi. Olkaa huoleti. Mitä työ natisatta? Oma kiinnostus sen asian ratkaisee: Kokkeilkaa oottako tarpeeksi rohkeita makustelemaan ennakkoluulottomasti, ihan aidosti itteenne uskoen, asenteella oikealla erilaisia vaihtoehtoja. Eihän sentään mitään ole haudattu, päin vastoin tuplattu tai ties triplattu, mahdollisuuksianne. Miksi surra kärpäsen surinaa, kun sen oma kakka ei haise! Vai haiseeko? Vai onko teillä esteenä hyväksyä uusi kisa siksi, että osallistuessanne mahdollisesti sinne - sorrutte houkutukseen ja tulee huono omatunto? Ei sadut käärmeestä ja Eevasta ole oikeasti totta! (Valinnan) Vapaus on totta.

        Minä en kannata mitään hoveja, enkä kartelleja tai monopoleja. Oikea vapaus ja oikeus kaikille! Silloin ollaan vahvoilla tasapuolisesti kaikki.

        Minä sain varmalta taholta kuulla, että SM-Iskelmä Laulukilpailu onkin sama Hakkivoxin kilpailu, jota he yhdessä tekevät Extraviihteen kanssa.
        Hakkivoxilla on kuulemma ollut ongelmia päivityksessä, joten niitten etusivulla on väärä finaaliajankohta.
        Taisi mennä Tilletallella nyt hyvät haukkumiset pieleen, kun huomaa, että on kysymys samasta kilpailusta, johon haetaan uusilla karsinnoilla lisää mestaruuden tavoittelijoita.
        Oikea finaalipäivä on heinäkuun 19 päivä Kiuruvedellä Niitttyjen 10-vuotisjuhlassa.
        Minäkin olen noissa finaalivaiheissa Kiuruvedellä mukana. Olen laulanut itseni sinne viime vuoden puolella Hakkivoxin järjestämässä kisassa.


      • tilletalle
        Tietoja urkkinut kirjoitti:

        Minä sain varmalta taholta kuulla, että SM-Iskelmä Laulukilpailu onkin sama Hakkivoxin kilpailu, jota he yhdessä tekevät Extraviihteen kanssa.
        Hakkivoxilla on kuulemma ollut ongelmia päivityksessä, joten niitten etusivulla on väärä finaaliajankohta.
        Taisi mennä Tilletallella nyt hyvät haukkumiset pieleen, kun huomaa, että on kysymys samasta kilpailusta, johon haetaan uusilla karsinnoilla lisää mestaruuden tavoittelijoita.
        Oikea finaalipäivä on heinäkuun 19 päivä Kiuruvedellä Niitttyjen 10-vuotisjuhlassa.
        Minäkin olen noissa finaalivaiheissa Kiuruvedellä mukana. Olen laulanut itseni sinne viime vuoden puolella Hakkivoxin järjestämässä kisassa.

        Hau hau, nyt meni hukkaan. Jos sanon mielipiteeni en hauku. Koirat vain haukkuu...

        Mä en pidä kisoista lainkaan. Miksi Hakkivoxin pitää muuten toisilla nimillä kalastaa kisoja?

        Ei ymmärrä. Sitten uhotaan toimenpiteillä ja omat päivitykset on päin peetä. Enkä vieläkään hauku, kysyn vain?

        Mua ei kiinnosta yhdetkään kisat omasta lähtökohdin. Vaan tää sirkus alkaa marplettaa.


      • tonkelisenkelis
        tilletalle kirjoitti:

        Hau hau, nyt meni hukkaan. Jos sanon mielipiteeni en hauku. Koirat vain haukkuu...

        Mä en pidä kisoista lainkaan. Miksi Hakkivoxin pitää muuten toisilla nimillä kalastaa kisoja?

        Ei ymmärrä. Sitten uhotaan toimenpiteillä ja omat päivitykset on päin peetä. Enkä vieläkään hauku, kysyn vain?

        Mua ei kiinnosta yhdetkään kisat omasta lähtökohdin. Vaan tää sirkus alkaa marplettaa.

        Kysyn vain misä nää kilpailut on? Ihan matkakeskuksen vierellä ollessani, ajattelin osallitua. Lisää tietoja?


      • neljä pääsi
        unelias kirjoitti:

        Ihan vain uneliaisuutta kyselen. Ketkä ovat näitä pitkin Eteläsuomen seutuja olevat jatkoonpäässeet?

        Hakkivoxin aikaisemmin valittuja vai? Ei Kuopiosta ainakaan päässyt ketään. Mutta entä koko savosta? Oliko tää eka, toka kisa taas feikkiä?

        Käypä katsomassa Extraviihteen www sivuilta Iskelmän SM. Siletä löytyvät Anttolan osakilpaulun laulajat sekä kaikki muutkin semifinaaliin itsenäsä laulaneet kilpailijat.


      • laulamaan
        tonkelisenkelis kirjoitti:

        Kysyn vain misä nää kilpailut on? Ihan matkakeskuksen vierellä ollessani, ajattelin osallitua. Lisää tietoja?

        Mene ihmeessä laulamaan koska olet vieressä, tarkemmat tiedot löytyy Extrviihteen sivuilta.


      • laulajatar1
        laulamaan kirjoitti:

        Mene ihmeessä laulamaan koska olet vieressä, tarkemmat tiedot löytyy Extrviihteen sivuilta.

        Onko nyt niin, että perinteinen Toivo Kärki laulukilpailu siirtyy Himokselle ja iskelmän Sm-kilpailu olisi Kiuruvedellä uutena kilpailumuotona?
        Tästä ei nyt ota selvää, että mihin olen menossa, jos pääsen jatkoon.
        Osallistuin kilpailuun, josta ko. paikan ilmoituksessa luki: vihreät niityt laulukilpailu,
        eikä Sm- kilpailusta ollut mainintaa lehti-ilmoituksessakaan.
        Luulin meneväni Kiuruvedellä pidettävään kilpailuun, koska en ollut lukenut netistä vielä silloin näitä "ristiriitaisia" juttuja.
        Laittakaa selkeää tietoa asiasta, kuka tietää??!!


      • SM kiuruvedellä
        laulajatar1 kirjoitti:

        Onko nyt niin, että perinteinen Toivo Kärki laulukilpailu siirtyy Himokselle ja iskelmän Sm-kilpailu olisi Kiuruvedellä uutena kilpailumuotona?
        Tästä ei nyt ota selvää, että mihin olen menossa, jos pääsen jatkoon.
        Osallistuin kilpailuun, josta ko. paikan ilmoituksessa luki: vihreät niityt laulukilpailu,
        eikä Sm- kilpailusta ollut mainintaa lehti-ilmoituksessakaan.
        Luulin meneväni Kiuruvedellä pidettävään kilpailuun, koska en ollut lukenut netistä vielä silloin näitä "ristiriitaisia" juttuja.
        Laittakaa selkeää tietoa asiasta, kuka tietää??!!

        Kiuruvedellä Niityt 10-vuotta tapahtumassa lauletaan Iskelmän SM -kilpailu. Semifinaali torstaina 17. heinäkuuta, finaalin karsinta perjantaina ja finaali lauantaina 19. heinäkuuta. Säestää Martti Metsäkedon orkesteri. Kiuruvedellä siis Iskelmän SM, käy katsomassa Extraviihteen www sivuilta tarkemmin alkukilpailut.


      • Made in Iskelmä
        laulajatar1 kirjoitti:

        Onko nyt niin, että perinteinen Toivo Kärki laulukilpailu siirtyy Himokselle ja iskelmän Sm-kilpailu olisi Kiuruvedellä uutena kilpailumuotona?
        Tästä ei nyt ota selvää, että mihin olen menossa, jos pääsen jatkoon.
        Osallistuin kilpailuun, josta ko. paikan ilmoituksessa luki: vihreät niityt laulukilpailu,
        eikä Sm- kilpailusta ollut mainintaa lehti-ilmoituksessakaan.
        Luulin meneväni Kiuruvedellä pidettävään kilpailuun, koska en ollut lukenut netistä vielä silloin näitä "ristiriitaisia" juttuja.
        Laittakaa selkeää tietoa asiasta, kuka tietää??!!

        Oikeaa tietoa sinulle ! On kerrottu että Vihreät Niityt siirtyy Himokselle.Se ei pidä paikkaansa.Siellä Reijo Glad yrittää yhdessä Himos lomien kanssa järjestää varjotapahtuman.VN- tapahtuma on ollut Kiuruvedellä 10v ja ei varmasti lähde sieltä pois.Eli Kiuruvedellä on nyt 10v juhlavuosi tapahtuma.Samoin Kiuruveden Vihreillä Niityillä on ensimmäistä kertaa Iskelmän SM laulukilpailu.Palkintona levytys sopimus kummankin sarjan voittajalle sekä Extra viihteen täysi tuki(keikkamyynti).Lisätietoa saat osoitteesta www.vihreatniityt.net Toivottavasti tästä oli apua.


      • Joko arvauksia karsintojen ...
        Made in Iskelmä kirjoitti:

        Oikeaa tietoa sinulle ! On kerrottu että Vihreät Niityt siirtyy Himokselle.Se ei pidä paikkaansa.Siellä Reijo Glad yrittää yhdessä Himos lomien kanssa järjestää varjotapahtuman.VN- tapahtuma on ollut Kiuruvedellä 10v ja ei varmasti lähde sieltä pois.Eli Kiuruvedellä on nyt 10v juhlavuosi tapahtuma.Samoin Kiuruveden Vihreillä Niityillä on ensimmäistä kertaa Iskelmän SM laulukilpailu.Palkintona levytys sopimus kummankin sarjan voittajalle sekä Extra viihteen täysi tuki(keikkamyynti).Lisätietoa saat osoitteesta www.vihreatniityt.net Toivottavasti tästä oli apua.

        Semeissä hurjat 180 laulujaa, tuskin kaikki tähtiainesta...? Karsinnoissa mukana olleet, millaisia veikkauksia siitä ketä nähdään finaalissa?


      • siellä ole
        Joko arvauksia karsintojen ... kirjoitti:

        Semeissä hurjat 180 laulujaa, tuskin kaikki tähtiainesta...? Karsinnoissa mukana olleet, millaisia veikkauksia siitä ketä nähdään finaalissa?

        noita jotka ovat jo valmiiksi "tähtiä", kuten Anne Mattila.


      • selviää
        siellä ole kirjoitti:

        noita jotka ovat jo valmiiksi "tähtiä", kuten Anne Mattila.

        ketä finaalissa nähdään, toivon mukaan raati ei valitse nimen, vaan taitojen perusteella...


      • höpöttää
        Made in Iskelmä kirjoitti:

        Oikeaa tietoa sinulle ! On kerrottu että Vihreät Niityt siirtyy Himokselle.Se ei pidä paikkaansa.Siellä Reijo Glad yrittää yhdessä Himos lomien kanssa järjestää varjotapahtuman.VN- tapahtuma on ollut Kiuruvedellä 10v ja ei varmasti lähde sieltä pois.Eli Kiuruvedellä on nyt 10v juhlavuosi tapahtuma.Samoin Kiuruveden Vihreillä Niityillä on ensimmäistä kertaa Iskelmän SM laulukilpailu.Palkintona levytys sopimus kummankin sarjan voittajalle sekä Extra viihteen täysi tuki(keikkamyynti).Lisätietoa saat osoitteesta www.vihreatniityt.net Toivottavasti tästä oli apua.

        Älä viitsi. Voit kai tuon katsoa nettisivuilta tai muualta, että Vihreät Niityt on Himoksella. Kiuruvedellä järjestetään toki tapahtuman ideoijan nuottien mukaan täysin kopioitu tapahtuma, mutta Vihreät Niity se ei ole. Moneskohan nimimuunnos tapahtumasta tällä kertaa on. Viikottain muuttuu. Kertoo jo aika paljon mielikuvituksen puutteesta, että ei uskalleta omille siiville. Mutta yleisö päättää niinhän se on. Itse suuntaan minibussilla kaverien kanssa Himokselle, ainoille Vihreille Niityille.


      • huomenna menen
        höpöttää kirjoitti:

        Älä viitsi. Voit kai tuon katsoa nettisivuilta tai muualta, että Vihreät Niityt on Himoksella. Kiuruvedellä järjestetään toki tapahtuman ideoijan nuottien mukaan täysin kopioitu tapahtuma, mutta Vihreät Niity se ei ole. Moneskohan nimimuunnos tapahtumasta tällä kertaa on. Viikottain muuttuu. Kertoo jo aika paljon mielikuvituksen puutteesta, että ei uskalleta omille siiville. Mutta yleisö päättää niinhän se on. Itse suuntaan minibussilla kaverien kanssa Himokselle, ainoille Vihreille Niityille.

        niin suunnataankin Himokselle, on uskomatonta toimintaa, varastaa patentoitu laulukilpailu ilman lupia, tiesittehän että laulukilpaulu Kiuruvedellä on laiton ja siitä on tehty tutkintapyyntö/rikosilmoutus, muutenkin tapahtuma ns. kopiotu tai varastettu idean isältä.
        Hänen elämän työnsä, toivon voimia ja jaksamista Reijo Glaadille, Hyvä että OIkea vihreät Niityt on nyt Himoksella, hyvä paikka ja paremmat puitteet. Itse olen jo huomenna menossa sinne, siellä nähdään.


      • santtu
        selviää kirjoitti:

        ketä finaalissa nähdään, toivon mukaan raati ei valitse nimen, vaan taitojen perusteella...

        Naisten sarjan voittaja valittiin minun mielestä Nimen perusteella!!
        Taitoakin tietysti Ailamarilla on ja kokemusta.. mutta parempia persoonia ja laulajia olis löytynyt muista naisista.. Pelkäsin että Laura vie voiton.. Mutta sinne asti NIMI ei yltänyt. Parempi näin.. Ailamari parempi kuin Laura Hihnala..

        Miksi kilpailuissa pyörii aina samat naamat, mitä ne oikein sillä hakee.. Ottaisi välillä uusia naamoja ja ääniä?? Kyllästyttää aina samat laulajat!!

        Miehistä voitti oikea!!
        Olisi kiva kuulla muittenki mielipiteitä kisasta??
        Ketkä olis ollut teidän mielestä paremmat voittajat vai oliko nämä parhaimmat..??

        Vihreät niityt on Kiuruveden koho kohta..
        Toivottavasti jatkuu vielä monena vuotena..
        Mutta kilpailun ajatusta saisi miettiä uudestaan..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe