Millaista kuria pidätte miehillenne

Optimisti rouva

Hyvät Rouvat
Pidättekö miehillenne kovaakin kotikuria.
Ymmärtävätkö he jo vihjeestä vai joudutteko
suoraan käskemään.Olisi kiva kuulla miten teidän miehet käyttäytyvät.Minä joudun käyttämään turhan paljon aikaani mieheni "koulimiseen".On vähän uppiniskaista lajia.Olen kyllä saanut hänet tekeään lähes kaikki koti-ja taloustyöt mutta on se vaatinut aika tiukkaa linjaa.
Huomaavaisuuden ja kohteliaisuuden opettelu on vasta alussa.Mutta uskon mieheni senkin oivaltavan kun vain olen määrätietoinen.

31

4001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehköön mitä lystää

      Aikuisia ihmisiä ei käsketä.

    • aviossa

      puhuitko miehestä vai koirasta? Ei hyvältä kuulosta....

    • miehen vaimo

      Sellaista kuuria, että en mene mihinkään hänen kanssa, en edes kauppaan ruokaostoksille, jos hän ei osallistu yhteisiin siivoushommiin ja ruoanlaitoon jne.En mene lenkille hänen kanssa,eikä mihinkään. Olemme saanet joskus olla ilman ruokaa juuri hänen takia....Ja kun ei käyty kaupassa, niin saunan jälkeen ei ollut edes yhtä pulloa olutta. Niin mies jäi syömättä ja juomatta.Hyvää kuuri..

    • hyvä rouva

      Kirjoituksesi lienee vitsi, koskapa harvempi mies sentään taipuu tekemään kaikki kotityöt:D

      Meillä ovat kotityöt jakautuneet ilman sanomistakin suurin piirtein puoliksi. Muista asioista minun tulee välillä sanottua, jolloin mies yleensä väittää vastaan. Saatan sanoa mielipiteeni samasta asiasta useampiakin kertoja ja jonain päivänä mies yhtäkkiä saattaakin olla samaa mieltä minun kanssani. Sanoo hokasanneensa että kannattaakin tehdä niin. Silloin pidän suuni supussa enkä sano että mitäs minä sanoin... Ei miestä sentään pidä alistaa, hänellä on täysi oikeus mielipiteisiinsä ja tapoihinsa, mutta tietysti pientä taivuttelua voi fiksu nainen yrittää...

      • mamuska'

        Kuukausi ilman seksiä on hyvä kuuri.


      • hellunhaaska
        mamuska' kirjoitti:

        Kuukausi ilman seksiä on hyvä kuuri.

        olipa hyvä vitsi. Luuletkos että ei kyliltä saa rasiaa..jos kotona pihdataan..


      • tiukkis täti
        mamuska' kirjoitti:

        Kuukausi ilman seksiä on hyvä kuuri.

        Käytät siis seksiä kiristyskeinona:O Se ompi ikävästi tehty ellei miehesi sitten käytä samaa keinoa sinuun. Sen ymmärrän, että jos on tullut sanomista, niin ei välttämättä samana iltana ole siinä mielentilassa, että haluaisi sekstailla, muta että oikein tietoinen kiristäminen...


    • kuritonmies

      on kaiken tuon oppinut, huomaat jääneesi yksin. Tyhmäkin mies tietää pärjäävänsä omillaan sen jälkeen kun kaikki kotitalouskikat on pakkosyötetty.
      Tekstistäsi päätellen sulla on joko helkkarin viisas koira tai tyhmä mies.

    • mieskin

      kun jääkaappi on tyhjä, pyykit pesemättä ja puvut pesulaan viemättä ja koti siivoamatta. Elän parisuhteessa, ei lapsia. Hoidan omat vaatteeni ja syön ulkona. En ala äidiksi,en traloudenhoitajaksi tai siivoojaksi, joten mies opettelee noita kaikkia ja on kiitollinen saamastaan huomiosta.

      Näin meillä ja kuria löytyy kun sitä haluaa! Työt on molemmilla ja kun mies alkaa hoitaa niistä oman osansa niin itsekkin palaan hoitamaan osuuteni. Muutoin jatketaan tällä linjalla : ) Ystäviä minullakin riittää ja business menoja.

    • ei oppi ojaan....

      miestä pitää miellyttää seksikkäästi....osaatko siivoamisesi lomassa ottaa poskeen.....

      • Malviina``

        Kun mies on syönyt hyvin, niin ei mene enää auttamaan sinua,kun kuulemma ei jaksa..Mene, mutta vain kuluttamaan sohvaa. Ruokittu mies - ei ole töitä varteen.


    • oPTIMISTI MIES

      Heitin sen natkuttavan haaskan pellolle kun alkoi omasta nurkastaan suuta aukomaan vaikka olin eilen ruokaakin antanut sille.
      Jos otan takaisin, niin vien sen ketjun päähän ulos vikka taloa vahtimaan..:-D

    • pidän

      ja valvon, että järjestystä ja sääntöjä noudatetaan!
      Mies näin testaa rajojaan ja hakee turvallisuuden tunnetta.

      1. Olen laatinut työohjeet kodinhoitoon ja aikatalun jolloin ne on suoritettava ja missä asussa.

      2. Ruokalistan mitä ruokia ja milloin haluan aterian katettuna ja tarjoiltuna.

      3. Ostoksilla käynti, ajankohta jolloin toimii kuskina, kassien kantajana jne.

      4. Viihdyttäminen, aika, paikka ja toiveeni.

      Näillä on pärjätty eikä erimielisyyksiä ole syntynyt! Mies tietää mitä häneltä odotetaan ja muu aika on hänen omaansa.

      • Pitkää päivää

        Tutun tuntuinen järjestely teidänkin perheessä.
        Olen havainnut saman että mieheni tuntee olonsa
        paremmaksi kun hänellä on selvät ohjeet joita
        noudattaa.Sama koskee myös lapsiamme.Minulle on vain langennut johtajan rooli perheessämme.Olen tehnyt listan miehelleni päivittäisistä tehtävistään.Samoin lapsillamme on selkeä päiväohjelma.Mieheni päivittäisiin tehtätäviin kuuluu:Aamiainen,vuoteiden sijaus,lasten päivähoitoon vienti/haku,kaupassa käynti,päivällinen,vaatehuolto,siivous,ym.kodin askareet.Viikonloppuisin ohjelma vaihtelee.
        Minä puolestani katson että kaikki on hoitunut sovitulla tavalla työstäni kotiin palattuani.
        Työpäiväni usein jatkuu myöhään iltaan.Miehelläni taas on töissään lyhyempi päivä. Näin meillä arkea pyöritetään.Joskus mieheni valittaa väsymystään mutta on kuitenkin tyytyväinen järjestelyihin.Niin olen minäkin ylpeä upeasta miehestäni jolta riittää tarmoa myös vaimonsa hellimiseen.


    • onkin

      niin ihana mies joka ymmärtää totella jo puolesta sanasta.Hoitaa kodin ja lapset.
      Minulle jääkin siten aikaa itselleni ja uralleni.

    • Koirankouluttaja

      Ei miehelle mitään kuria pidetä! Höpsö!

      Miehelle kerrotaan, että "onpa tosi ihana tulla sitten ylihuomenna töistä kotiin, kun on ikkunat pesty. Kiitos!" Ja hymyillään päälle.

      Tai sitten näytetään esimerkillä: ensin pidetään koti siistinä ja kauniina ja sitten annetaan repsahtaa. Jos mies ei välitä, sanottaan: "Kummanko teet mieluummin, imuroit vai mopitat? Siivoat keittiön vai vessan?" jne. Annetaan vaihtoehto, muttei tilaisuutta kieltäytyä. Hyvin toimii.

      Jos on ongelmia, ei asioista nalkuteta, käsketä eikä toivota, vaan keskustellaan.

      NÄIN: "Joskus tekisi mieleni vain halailla ilman sen kummempaa. Tule tänne, halataan!"

      EI NÄIN: "Mikset sä koskaan halaa mua?!", "Olenko läski, kun et viitsi halata?" tai "Mikä sinussa on oikein vikana, kun et ikinä tule halaamaan! Häh!".

    • ----

      Meillä ainakin metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan, eli jos yritän käskyttää ja komentaa ja muuttaa toista mieleisekseni, tuloksena on vain aviokriisi. Mutta jos miehelle pystyy perustelemaan asioita, hän saattaa tehdäkin sellaista, mihin aluksi suhtautuu kielteisesti.

      Eihän ne miehet mitään koiria ole, enkä minäkään tykkäisi, jos toinen yrittäisi muokata minua oman mielensä mukaan.

    • palveluasennetta lisää kaiv...

      Meillä mies tekee minulle viikonloppuisin aamiaisen ja muutoinkin ruoat.
      Imuroinnin ja jonkinlaisen siivoukseksi luokiteltavan toimenpiteen.

      Viikolla hänellä on oma työnsä ja kiireensä, kun on itse johtavassa asemassa.
      Joskus mieheni pyrkii laiskistumaan ja joudun ojentamaan häntä.
      Olen laittanut makuuhuoneen seinälle piiskan.
      Emme ole juurikaan sitä tarvinneet käyttää, vaan pelkkä uhkailu on riittänyt.
      Kerran puetutin hänellä naisten vaatteet, jotka hän todella suuren vastustuksen jälkeen laittoi päälleen.
      Jotenkin minusta tuntuu, että tuolla kerralla jälki oli tavallista parempaa.
      Hän ei kuitenkaan asiasta innostunut, eikä minullakaan ole ollut aikaa kokeilla asiaa uudelleen.
      Olen kyllä varma, että vielä joskus yllätän mieheni uudelleen ja puetutan jotain muutakin. Ikävä katsella miestä virttyneissä verkkareissa:)

      Mieheni tekee siis viikonloppuisin kotitöitä, mutta viikolla olisi paljon kohennettavaa.
      Hitaasti edetään kuitenkin ja olen pääosin tyytyväinen mieheni työpanokseen.

      • otettasi

        pikkuhiljaa.Miehesi varmaankin nauttii alistumisesta tahtoosi.Ei vaan uskalla tunnustaa
        sitä?Piiskaa ei kannata unohtaa sinne seinälle.
        Pukeutuminen "asiallisiin vaatteisiisi" siivous
        päivänä oli myös hyvä idea.Kannattaa kehitellä..
        Meillä on samansuuntaisia hyviä kokemuksia kodin
        hoidosta.Mieheni hoitaa kotiaskareet viikolla työnsä jälkeen sekä viikonloppuisin siivoukset mitä on jäänyt rästiin.Minulle jää nykyään aikaa
        harrastaa


      • palveluasennetta
        otettasi kirjoitti:

        pikkuhiljaa.Miehesi varmaankin nauttii alistumisesta tahtoosi.Ei vaan uskalla tunnustaa
        sitä?Piiskaa ei kannata unohtaa sinne seinälle.
        Pukeutuminen "asiallisiin vaatteisiisi" siivous
        päivänä oli myös hyvä idea.Kannattaa kehitellä..
        Meillä on samansuuntaisia hyviä kokemuksia kodin
        hoidosta.Mieheni hoitaa kotiaskareet viikolla työnsä jälkeen sekä viikonloppuisin siivoukset mitä on jäänyt rästiin.Minulle jää nykyään aikaa
        harrastaa

        mies on kyllä sellainen jästipää. Ei ole mitenkään helposti koulittavissa.
        Ei hän ainakaan vaikuta siltä, että niin kovin alistumisesta nauttisi. Ainakin vastarinta on suuri ja selityksiä riittää.
        Miten sinä esittelit asian miehellesi?
        On sitä piiskaa joskus käytettykin. Pitää varmaan hankkia jotain motivoivaa miestä varten. Mitähän se mahtaisi olla. Minulla ei ole kovin paljon kokemusta, muta sitäkin enemmän kiinnostusta vapaa-ajan lisääntymiseen.


      • kurissa on
        palveluasennetta kirjoitti:

        mies on kyllä sellainen jästipää. Ei ole mitenkään helposti koulittavissa.
        Ei hän ainakaan vaikuta siltä, että niin kovin alistumisesta nauttisi. Ainakin vastarinta on suuri ja selityksiä riittää.
        Miten sinä esittelit asian miehellesi?
        On sitä piiskaa joskus käytettykin. Pitää varmaan hankkia jotain motivoivaa miestä varten. Mitähän se mahtaisi olla. Minulla ei ole kovin paljon kokemusta, muta sitäkin enemmän kiinnostusta vapaa-ajan lisääntymiseen.

        Mitä tehdä kun ukko valittaa koko ajan väsyneisyyttään?
        Ei ole palvelemaan minua.
        Onko kenelläkään muulla samaa tilannetta? Miten olette saaneet ukkonne ruotuun.
        En usko mihinkään väsyneisyyteen. Yrittää vaan laistaa kotitöistä. Ketkuja nuo miehet!


    • Sovinisti-sikailija-Sid

      "Olen kyllä saanut hänet tekeään lähes kaikki koti-ja taloustyöt mutta on se vaatinut aika tiukkaa linjaa."

      Voisin suostua tuollaiseen diiliin, mutta sitten vaimon pitää kyllä vaihtaa öljyt, sytytystulpat ja suodattimet autoon. Myös 2 kertaa vuodessa vaimoke voisi sitten vaihtaa niitä talvi- ja kesärenkaita.

      Auton pesun ja vahauksen voisin vaihtaa pyykkien pesuun ja niiden narulle ripustamiseen. Autoa kun on aikas paha laittaa pesukoneeseen (poislukien huoltamoiden pikapesut), pesukonehan ne pyykit pesee...

      Samalla voisin vaihtaa noita remonttihommia, kuten viemärin aukaisemista, seinän maalausta, naulojen naputtelua ja kodinkoneiden fiksausta, noihin astioiden tiskaamiseen, mattojen tamppaamiseen ja pölynimurointiin.

      Ja toisaalta tuon nurmikon leikkuun ja lumen kolaamisen sekä pihan hiekoittamisen (talvella) voisin vaihtaa ruoan laittoon.

      Eipähän tarvitse mennä huonolla ilmalla pihalle kolaamaan lunta!

      Kertakaikkiaan hyvä diili....

      • ...

        "Miesten töitä" on suhteellisesti vähemmän kuin "naisten hommia", ellei asu ihan jossain maalla, joten sellanen jako sopi smulle. Oispa useampia lököpäiviä sohvan ääressä. Jee.


      • yövuorossa

        Minun autoni käy huollossa ja maksan sen omasta pussista, sama huolto vaihtaa renkaani.

        Auton ajan aivan itse huoltoaseman pesuriin, sisäsiivouksen biilistäni hoidan itse. Seinät olen saanut suunnitella ja maalata aivan itse ja naputella naulani ja porata taulujeni proput. Viemärin aukaisut (käsienpesuallas ja lattiakaivot) kuuluu siivoukseeni ja hoidan sen säännöllisin väliajoin. Lumet osaan kolata ja ajaa bob cadilla. Hiekat heittelee jo jälkikasvunikin. Nurmikon olen aina joutunut huoltamaan, kun pelkkä ajaminen ei riitä.

        Joten vaihdan mielelläni ko. hommat jokapäivä tehtäviin siivous, ruoanlaitto, kauppaostot, pyykkien pesu ja silitys jne..

        Minun ukkoni kun on ns. kädetön ja jos kädet on niin peukalo hankaloittaa osallistumista kotitöihin.

        Joten nykyisin ei ole ne, miesten töitä, on vain kotitöitä!


      • laiskako vaimo???
        yövuorossa kirjoitti:

        Minun autoni käy huollossa ja maksan sen omasta pussista, sama huolto vaihtaa renkaani.

        Auton ajan aivan itse huoltoaseman pesuriin, sisäsiivouksen biilistäni hoidan itse. Seinät olen saanut suunnitella ja maalata aivan itse ja naputella naulani ja porata taulujeni proput. Viemärin aukaisut (käsienpesuallas ja lattiakaivot) kuuluu siivoukseeni ja hoidan sen säännöllisin väliajoin. Lumet osaan kolata ja ajaa bob cadilla. Hiekat heittelee jo jälkikasvunikin. Nurmikon olen aina joutunut huoltamaan, kun pelkkä ajaminen ei riitä.

        Joten vaihdan mielelläni ko. hommat jokapäivä tehtäviin siivous, ruoanlaitto, kauppaostot, pyykkien pesu ja silitys jne..

        Minun ukkoni kun on ns. kädetön ja jos kädet on niin peukalo hankaloittaa osallistumista kotitöihin.

        Joten nykyisin ei ole ne, miesten töitä, on vain kotitöitä!

        Siis,luen ihmeissäni miten topakoita vaimoja täällä on. Meillä mies ei tee yhtikäs mitään kotitöitä, töiden jälkeen odottaa että ruoka on valmiina, syö ja siirtyy sohvalle lukemaan lehtiä tai menee korjaamoonsa harrastelemaan. Jos nostaa lautasensa pöydästä on mukamas osallistunut kotitöihin. Kaiken huippu on jatkuva ruoka - ja kahvivieraiden raahaaminen meille, mies olettaa itsestään selvänä että kaikki pistäytyjätkin ruokitaan ja kahvitellaan. Tultuani töistä saattaa kotona jo olla
        mies jonkun kaverin kanssa odottamassa että alan laittaa heille pötyä pöytään. Jos koetan keskustella/huutaa näistä asioista mies ei ymmärrä ollenkaan mitä valitan. Kertokaa vinkkiä miten saan mieheni kuriin, en halua olla enäää ainaisena piikana , käymme molemmat töissä ja kaikki työt kuuluu minulle, myös ns. miesten työt, vaan naisten töihin hän ei koske. Joskus tekisi mieli höystää ruoka rotanmyrkyllä...


      • naista orjanaan
        laiskako vaimo??? kirjoitti:

        Siis,luen ihmeissäni miten topakoita vaimoja täällä on. Meillä mies ei tee yhtikäs mitään kotitöitä, töiden jälkeen odottaa että ruoka on valmiina, syö ja siirtyy sohvalle lukemaan lehtiä tai menee korjaamoonsa harrastelemaan. Jos nostaa lautasensa pöydästä on mukamas osallistunut kotitöihin. Kaiken huippu on jatkuva ruoka - ja kahvivieraiden raahaaminen meille, mies olettaa itsestään selvänä että kaikki pistäytyjätkin ruokitaan ja kahvitellaan. Tultuani töistä saattaa kotona jo olla
        mies jonkun kaverin kanssa odottamassa että alan laittaa heille pötyä pöytään. Jos koetan keskustella/huutaa näistä asioista mies ei ymmärrä ollenkaan mitä valitan. Kertokaa vinkkiä miten saan mieheni kuriin, en halua olla enäää ainaisena piikana , käymme molemmat töissä ja kaikki työt kuuluu minulle, myös ns. miesten työt, vaan naisten töihin hän ei koske. Joskus tekisi mieli höystää ruoka rotanmyrkyllä...

        jos ei miehelle näytä sen paikkaa. Alkaa vielä esittelemään ns. miesten töitä esim. autonrenkaiden vaihdon! Osaan minäkin sen huoltoon ajaa ja vaihtaa renkaat itse.
        Näin se on meidän kulttuurissa ollut ja jatkuu vielä hamaan tulevaisuuteen. Se kasvatus kun on selkäytimessä, poikien siivottomuutta katsotaan läpi sormien, mutta tytöjen ei jne..

        Tosiaan tuttu tunne myös minulle tuo ruoka- ja kahvipiian osa, mutta ilmoitin ukolleni että näiden tarjoilujen jälkeen sinä hoidat seuraavat kekkerit. Eipä ole kutsuja pukannut : ) Viimeiset jotka laitoin oli 20:lle ja seuraavana päivänä korjaile tarjoilu ym. astioita paikalleen säilytykseen ja siivoa jäljet.

        Samoin meidän mies olettaa hankkineensa automaattisen jätehuoltovaunun, joka tyhjenee itsestään ja "äly" kylmäkalusteet, joka tilaa suoraan kauppiaalta muonat kaappiin. Ihmetys oli suuri kun kaapissa ei ollut, kuin valot ja kerroin ettei minulla ole nälkä, kun söin päivällisen töissä ; D

        Seuraavaksi meillä ihmetellään pesukoneen ja silitysraudan toimimattomuutta, sillä päätin pestä vain omat vaatteeni ja mies se vain kasvattaa pyykkivuortaan.


    • avaimen haltija

      Meillä mies tekee kaikki kotityöt ja kulkee työssä siveysvyössä.
      Joskus saatan piristää hänen työpäiväänsä käskemällä alle jotain erityistä.
      Kotona hänellä on oma erityinen työasu.
      Ennen minä tein kaikki kotityöt, mutta saan käydä kuntosalilla ja saan vapaa-aikaa itselleni.

      Suosittelen muitakin kokeilemaan. Taatusti on kokeilemisen arvoinen juttu.

      • suostumaan

        siveysvyön käyttäjäksi.Oliko hän tottelevainen jo ennen vyötä.Olen harkinnut vyön hankintaa miehelleni.Hän tarvitsisi kovempaa kuria ja nöyrempää asennetta.Tämä voisi auttaa.
        t.Vaimo


      • avaimen haltija
        suostumaan kirjoitti:

        siveysvyön käyttäjäksi.Oliko hän tottelevainen jo ennen vyötä.Olen harkinnut vyön hankintaa miehelleni.Hän tarvitsisi kovempaa kuria ja nöyrempää asennetta.Tämä voisi auttaa.
        t.Vaimo

        Todellakaan hän ei ollut mitenkään tottelevainen. Pikemmin sohvan perukalla viihtyvä. Hänen mielestään riitti kun hän oli urakoinut työssään komentelemalla muita.
        Alaisiaan kohtaan hän on tunnettu tinkimättömänä ja tiukkana esimiehenä.
        Vyön hankkimisen jälkeen jotain on ilmeisesti tapahtunut, koska eräs hänen alaisensa ihmetteli minulle mieheni asennemuutosta. Tämä tapahtui avec-tilaisuudessa, jonne mieheni oli kutsuttu puolison kanssa.
        Minä mielessäni mietin, ettei vaan minulla ole osuutta asiaan.
        Vaikea siinä on pullistella kun tietää kenellä on avain.
        Voisi hänen alaisillaan silmät pyöriä päässä, jos tietäisivät mitä heidän esimiehellään on joskus työvaatteidensa alla.

        Mutta siitä vyöttämisestä. Ensi kerran sain hänet leikin varjolla suostumaan. Hankin ensimmäisellä kerralla pilailupuodista sellaisen leikkimielisen vyön, jonka sain hänet sovittamaan ja kokeilemaan leikin varjolla.
        Huomasin hänen sovittaessaan sitä, että leikki kiihotti häntä.
        En kuitenkaan kiinnittänyt mitään huomiota asiaan, vaikka huomasin tilanteen.
        Muutenkin huomasin illan aikana muutoksen miehessäni.
        Muutenkin tämän illan jälkeen huomasin, että mieheni saattaisi tykätä muustakin kuin perinteisestä.
        Itse olen aina tykännyt pomottamisesta.
        Meillä tämä ensimmäinen kokeilu on johtanut suhteemme paljon pitemmälle, mutta sen kertominen kuuluisi jo aivan toiselle palstalle.
        Oletko sinä sitten jo alkanut koulimaan miestäsi?
        Suosittelen kokeilemaan vaikka ensin tuollaisella pilailupuodin leikkimielisellä vyöllä ja katsomaan hänen reaktiotaan.
        Sitten kun menet asiassa pidemmälle vaihtoehtoja on jos jonkinlaisia.
        Kyllä meillä miestä joudutaan "koulimaan" edelleen muutenkin kuin vain vyön avulla.
        Olen kuitenkin huomannut, että se uhma on vähentynyt melkoisesti tuon vyön asentamisen jälkeen.
        En kyllä haluaisikaan, että mieheni olisi täysin koulittu, sillä pitäähän puolisossa olla haastetta.
        Sillä kyllä minä nautin osastani kouluttajana.


      • kyllästynyt sohvaperunaan
        avaimen haltija kirjoitti:

        Todellakaan hän ei ollut mitenkään tottelevainen. Pikemmin sohvan perukalla viihtyvä. Hänen mielestään riitti kun hän oli urakoinut työssään komentelemalla muita.
        Alaisiaan kohtaan hän on tunnettu tinkimättömänä ja tiukkana esimiehenä.
        Vyön hankkimisen jälkeen jotain on ilmeisesti tapahtunut, koska eräs hänen alaisensa ihmetteli minulle mieheni asennemuutosta. Tämä tapahtui avec-tilaisuudessa, jonne mieheni oli kutsuttu puolison kanssa.
        Minä mielessäni mietin, ettei vaan minulla ole osuutta asiaan.
        Vaikea siinä on pullistella kun tietää kenellä on avain.
        Voisi hänen alaisillaan silmät pyöriä päässä, jos tietäisivät mitä heidän esimiehellään on joskus työvaatteidensa alla.

        Mutta siitä vyöttämisestä. Ensi kerran sain hänet leikin varjolla suostumaan. Hankin ensimmäisellä kerralla pilailupuodista sellaisen leikkimielisen vyön, jonka sain hänet sovittamaan ja kokeilemaan leikin varjolla.
        Huomasin hänen sovittaessaan sitä, että leikki kiihotti häntä.
        En kuitenkaan kiinnittänyt mitään huomiota asiaan, vaikka huomasin tilanteen.
        Muutenkin huomasin illan aikana muutoksen miehessäni.
        Muutenkin tämän illan jälkeen huomasin, että mieheni saattaisi tykätä muustakin kuin perinteisestä.
        Itse olen aina tykännyt pomottamisesta.
        Meillä tämä ensimmäinen kokeilu on johtanut suhteemme paljon pitemmälle, mutta sen kertominen kuuluisi jo aivan toiselle palstalle.
        Oletko sinä sitten jo alkanut koulimaan miestäsi?
        Suosittelen kokeilemaan vaikka ensin tuollaisella pilailupuodin leikkimielisellä vyöllä ja katsomaan hänen reaktiotaan.
        Sitten kun menet asiassa pidemmälle vaihtoehtoja on jos jonkinlaisia.
        Kyllä meillä miestä joudutaan "koulimaan" edelleen muutenkin kuin vain vyön avulla.
        Olen kuitenkin huomannut, että se uhma on vähentynyt melkoisesti tuon vyön asentamisen jälkeen.
        En kyllä haluaisikaan, että mieheni olisi täysin koulittu, sillä pitäähän puolisossa olla haastetta.
        Sillä kyllä minä nautin osastani kouluttajana.

        Mua kiinnostaa kyllä kuulla lisää sulta asiasta vaikka asia ei tänne kuuluskaan.
        Mulla itsellä on nin laiska mies et se vaan makaa sohvalla iltatoisena jälkeen. Olen niin lopen uupunut katselemaan sitä.
        Mietinkin eroanko vai koetanko kouluttaa miestäni. En haluaisi näin helpolla pitkän ajan suhdetta lopettaa.
        Mitä ihmettä teen mieheni kanssa. Tuollaisen vempeleen pukeminen olisi kyllä helppoa kun ei se kuule eikä näe mitään urhailulta katsomisen aikana.
        Kun huudan syömäänkin ei mitään tapahdu mitään.
        Työtäni ei arvosteta lainkaan.
        Nytkin minä olen kotona ja mies meni ulos. odottaa että koti on siisti palatessaan.
        Mitä ihmettä teen.
        antakaa neuvoja sillä hyvät neuvot ovat nyt tarpeen


      • tumma mies
        avaimen haltija kirjoitti:

        Todellakaan hän ei ollut mitenkään tottelevainen. Pikemmin sohvan perukalla viihtyvä. Hänen mielestään riitti kun hän oli urakoinut työssään komentelemalla muita.
        Alaisiaan kohtaan hän on tunnettu tinkimättömänä ja tiukkana esimiehenä.
        Vyön hankkimisen jälkeen jotain on ilmeisesti tapahtunut, koska eräs hänen alaisensa ihmetteli minulle mieheni asennemuutosta. Tämä tapahtui avec-tilaisuudessa, jonne mieheni oli kutsuttu puolison kanssa.
        Minä mielessäni mietin, ettei vaan minulla ole osuutta asiaan.
        Vaikea siinä on pullistella kun tietää kenellä on avain.
        Voisi hänen alaisillaan silmät pyöriä päässä, jos tietäisivät mitä heidän esimiehellään on joskus työvaatteidensa alla.

        Mutta siitä vyöttämisestä. Ensi kerran sain hänet leikin varjolla suostumaan. Hankin ensimmäisellä kerralla pilailupuodista sellaisen leikkimielisen vyön, jonka sain hänet sovittamaan ja kokeilemaan leikin varjolla.
        Huomasin hänen sovittaessaan sitä, että leikki kiihotti häntä.
        En kuitenkaan kiinnittänyt mitään huomiota asiaan, vaikka huomasin tilanteen.
        Muutenkin huomasin illan aikana muutoksen miehessäni.
        Muutenkin tämän illan jälkeen huomasin, että mieheni saattaisi tykätä muustakin kuin perinteisestä.
        Itse olen aina tykännyt pomottamisesta.
        Meillä tämä ensimmäinen kokeilu on johtanut suhteemme paljon pitemmälle, mutta sen kertominen kuuluisi jo aivan toiselle palstalle.
        Oletko sinä sitten jo alkanut koulimaan miestäsi?
        Suosittelen kokeilemaan vaikka ensin tuollaisella pilailupuodin leikkimielisellä vyöllä ja katsomaan hänen reaktiotaan.
        Sitten kun menet asiassa pidemmälle vaihtoehtoja on jos jonkinlaisia.
        Kyllä meillä miestä joudutaan "koulimaan" edelleen muutenkin kuin vain vyön avulla.
        Olen kuitenkin huomannut, että se uhma on vähentynyt melkoisesti tuon vyön asentamisen jälkeen.
        En kyllä haluaisikaan, että mieheni olisi täysin koulittu, sillä pitäähän puolisossa olla haastetta.
        Sillä kyllä minä nautin osastani kouluttajana.

        Minä olisin ainakin halukas kokeilemaan siveysvyötä itselläni jos vaan sopiva nainen olisi avaimenhaltijana. Ja muutenkin halukas koulutukseen jopa piiskaa apuna käyttäen...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe