Kirjanpito-ohjelma

MacBook:iin

Uutena Mac käyttäjänä tiedustelen. Käytössäni on ollut vanhassa PC:ssä windows pohjainen kirjanpito-ohjelma Tappio nimeltään. Toimii PC:ssä jopa USB-tikulta. Mutta nyt se pitäisi saada toimimaan OS X:n kanssa, mitään muuta Winukka ohjelmaa ei ole tarkoitus käyttää eli mahdollisimman kevyt ja yksinkertainen juttu pitäisi olla. Älkääkä nyt ehdottako että palaa takaisin PC:hen. Jos löytyy ilmainen tai edullinen kirjanpito-ohjelma Mac:iin sekin käypi

13

9776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virtualisointisofta helpoin
    • 1stMacFinn

      Tuo FirstOffice löytyy kait Macillekin.

      • jason-blue

        mutta melkoisella hiljaiselolla pyörii tuon First Officen kehitys 2004 vuodelta tuorein versio.

        Arkhimedes on saatavilla ilmaiseksi, joskin kevennettynä.
        http://www.liiketoimintasovellus.fi/


      • ...

    • Kokeilin yhtä

      mm. NetBaron toimii ihan kivasti macilla.

    • Pienyrittjä kolmannessa pol...

      Olen etsiskellyt kirjanpito ohjelmia netistä, mutta niitä tuntuu riittävän ihan -ilmaisohjelmista - huippukalliisiin!

      Tarvitsen mahdollisimman laajan , monipuolisen , ehdottomasti -helppokäyttöisen - ohjelmiston pienelle yritykselleni, joka sisältää kaikki mahdolliset ja mahdottomat ! :-))


      Suosittelen seuraavaa osoitetta tiedon hankkimiseen:
      kirjanpitoa.info

    • Puuseppä77

      Törmäsin tähän viestiketjuun, mutta eipä ollut minulle iloa näistä. Sitten googletin http://kirjanpito.blogspot.com ja sieltä löytyi asiallinen lista erilaisista kirjanpito ohjelmista ja palveluista. Ihan FYI kaikille muille yrittäjille.

    • Maccimies
      • zs6234i

        Itse en saanut tätä pelaamaan iMacissä 10.5.8:ssa..


    • HANSA ON SURKEA

      Hansaa olen käyttänyt ja en suosittele.
      En tiedä mikä on hyvä ohjelma mutta sen tiedän, että HANSAWORLD on paska
      yritys.
      Surkea ja asiakasta halveksiva palvelu johtuu varmaan huonosta johdosta
      yrityksessä kun kyseessä on vielä pieni suomen filiaali jossa vain muutama ihminen töissä.
      Jos et halua ongelmia niin vältä Hansaenterpriseä ja Booksia.
      Nytkin ovat sanoneet irti kaikki sopimukset ja yrittävät rahastaa uusilla moninkertaisesti, täysiä rosvoja.

    • ReneM

      Suosittelisin SimplBooksia: edullinen hinta, helppo käyttää ja sopii Macille (koska on verkkopohjainen).

      • ReneM

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe