Disney Channel

Disneyn Välitunti - Fani

Moikka!
Täällä koneella roikkuu nyt yksi Disney Channel fani. Onko täällä muita jotka kattoo Disney Channelia? Minä katon ainakin. Mitkä ohjelmat on teidän mielestä parhaimmat? Siis 3 parasta. Mun top 3 on:
1. Disneyn Välitunti (Recess)
2. Zackin Ja Codyn viiden tähden
3. Brandy ja Mr.Whiskers
Mitä mieltä te ootte näistä sarjoista. Ja sit listaan viel parhaimmat ihmiset näistä:
1. Spinelli (Mä en tiedä kirjotetaanko se noin)
2. Maddie
3. Lola Boa
Tykkään myös Hannah Montanasta. Kuka tuossa sarjassa on teidän mielestä paras? Mun mielestä Lili (en tiiä kirjotetaanko noin)
Disneystä keskustelua! Moii.

10

1745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoJopas

      Kanavaa oon katsonut vain sillon kun sitä on ilmaiseksi näytetty.

      Välitunti saattaa olla mun suosikkini. Se on hauska ja piirrostyyli on kiinnostava. Suomidubbikin on tosi onnistunut. Kaikenkaikkiaan viihdyttävä sarja.

      Brandy ja Mr. Whiskers taas oli mun mielestäni huono ja epäkiinnostava. En tykännyt.

      Tulikos Kim Possible Disney Chanelilta? Siitä pidän, voisi katsoa enemmänkin. On jäänyt aivan liian vähälle katsomiselle näin mainio sarja.

      Mitäs muuta sieltä tulikaan... Toon Disney taitaa näyttää kaikkia vanhoja huippusarjoja, Ankronikkaa, Tikua ja Takua...? Niistä tykkään.

      Sen sijaan live-sarjoja en pysty katsomaan. :P Ihan kaameita. Tekopirteitä teinejä. Äh.

      Kyllä piirretyt rulaa.

      • Disneyn Välitunti - Fani

        Kyllä Kim Possible tulee disneyltä. Mutta se tulee myös arkisin neloselta. Noin 7 aikaan. Tarkkaa aikaa en tiedä. Entäpä pidätkös tästä ns. ylimielisestä kuzcosta. Vai mitenhän tämä kirjoitetaan. :D Keisarin Uusi koulu siis kyseessä. Jotenkin en välitä tästä. Jotenkin se on liian tekemällä tehty.
        Mitä mieltä?


      • NoJopas
        Disneyn Välitunti - Fani kirjoitti:

        Kyllä Kim Possible tulee disneyltä. Mutta se tulee myös arkisin neloselta. Noin 7 aikaan. Tarkkaa aikaa en tiedä. Entäpä pidätkös tästä ns. ylimielisestä kuzcosta. Vai mitenhän tämä kirjoitetaan. :D Keisarin Uusi koulu siis kyseessä. Jotenkin en välitä tästä. Jotenkin se on liian tekemällä tehty.
        Mitä mieltä?

        Keisarin uutta koulua en ole katsonut, ei se oikein kiinnosta. Itse leffakaan ei ole suosikkini, ihan ok:han se on, mutta ei muuta.

        Elokuviin perustuvissa sarjoissa olen vähän nyreänä, elokuvien jatko-osistakaan kun en pidä yhtään. Jotenkin ne vievät hohtona varsinaisilta leffoilta.

        Esim. Lilo ja Stitch sarjaakaan en ole katsonut, vaikka pidän elokuvasta todella todella paljon.

        Nyt muistin vielä yhden ohjelman jota tuli katsottua Disney Channelilta: House of Mouse. :D Ei se mikään loistava ollut, mutta kyllä sitä tuijottamaan jäi.


      • Disney välitunti - Fani
        NoJopas kirjoitti:

        Keisarin uutta koulua en ole katsonut, ei se oikein kiinnosta. Itse leffakaan ei ole suosikkini, ihan ok:han se on, mutta ei muuta.

        Elokuviin perustuvissa sarjoissa olen vähän nyreänä, elokuvien jatko-osistakaan kun en pidä yhtään. Jotenkin ne vievät hohtona varsinaisilta leffoilta.

        Esim. Lilo ja Stitch sarjaakaan en ole katsonut, vaikka pidän elokuvasta todella todella paljon.

        Nyt muistin vielä yhden ohjelman jota tuli katsottua Disney Channelilta: House of Mouse. :D Ei se mikään loistava ollut, mutta kyllä sitä tuijottamaan jäi.

        minäkään en seuraa lilo ja stitchiä. Muita mitä en seuraa on Tarzan, Quak pak (vai miten tää kirjotetaan),se keisarin uusi koulu ja House of mouse. Jotenki nää sarjat ei uppoo muhun.
        Tykkäsitkös Fairly odd parentsista?


      • NoJopas
        Disney välitunti - Fani kirjoitti:

        minäkään en seuraa lilo ja stitchiä. Muita mitä en seuraa on Tarzan, Quak pak (vai miten tää kirjotetaan),se keisarin uusi koulu ja House of mouse. Jotenki nää sarjat ei uppoo muhun.
        Tykkäsitkös Fairly odd parentsista?

        Mikäs se Fairly odd olikaan.... Muistan yhden sarjan hämärästi, siitä en oikein tykännyt. Ehkä se oli just se...

        Nokkapokasta mä tykkään, se on ihan hauska.


      • Mhmm
        Disneyn Välitunti - Fani kirjoitti:

        Kyllä Kim Possible tulee disneyltä. Mutta se tulee myös arkisin neloselta. Noin 7 aikaan. Tarkkaa aikaa en tiedä. Entäpä pidätkös tästä ns. ylimielisestä kuzcosta. Vai mitenhän tämä kirjoitetaan. :D Keisarin Uusi koulu siis kyseessä. Jotenkin en välitä tästä. Jotenkin se on liian tekemällä tehty.
        Mitä mieltä?

        Itse pidän Keisarin uudesta koulusta erittäin paljon. Katson sen Neloselta aina kuin mahdollista, kun nuo Disney-kanavat eivät näy. Todella hauska ja kekseliäs sarja.


      • Disney Välitunti - Fani
        Mhmm kirjoitti:

        Itse pidän Keisarin uudesta koulusta erittäin paljon. Katson sen Neloselta aina kuin mahdollista, kun nuo Disney-kanavat eivät näy. Todella hauska ja kekseliäs sarja.

        Jokaisella oma maku. Minä en siitä piittaa. Pidätkö kim possiblesta tai lilo ja stichistä. Nämä ohjelmathan tulee nelosella aamuisin. Vaai Tulevatko? En ole varma.


      • Mhmm
        Disney Välitunti - Fani kirjoitti:

        Jokaisella oma maku. Minä en siitä piittaa. Pidätkö kim possiblesta tai lilo ja stichistä. Nämä ohjelmathan tulee nelosella aamuisin. Vaai Tulevatko? En ole varma.

        Kim Possible on ihan hyvä, mutta Lilosta & Stitchistä en pahemmin välitä (ainakaan sen yhden jakson perusteella, jonka katsoin).


      • Biruka

        Itsekin pidän Välitunnistä. Sarjan piirrostyyli on aika semirealistinen ja hahmot ovat persoonallisia jopa sivuhahmot. Itse kyllä pidän alkuperäisversion äänistä.


      • MakeaRapeaSuolainen

        Välitunti ja Kim Possible on hyvi, Lisäks tykkään kattoo esim. Hannah Montanaa ja Waverly placen velhoja ja kaikkia muita Disneyn sarjoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5289
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1562
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      191
      1449
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe