kuka selittäis?

typerys

Oon tyhmä, tiedän....ois pari tollasta sanaa jota en vaan oo kertakaikkiaan kuullu mitä ne tarkottaa...
Eli siis jos sanotaan et joku on tarkkiksella, ni mitä se tarkottaa?
ja sit mikä on vaimari?
ja sit mitä tarkottaa lol?
kiitti sille, joka kertoo miulle:)

14

1834

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkkailuluokka

      normaaliin koulunkäyntiin sopeutumaton=
      siirretty luokalle jossa on vähän oppilaita ja opettajalla parempi mahdollisuus opettaa kys oppilasta...

      • Salla

        Viime aikoina on ruvennut kiinnostamaan miten kundit valitsee vaatteensa bile-iltoihin. Menettekö baareihin/kaupungille niissä tamineissa mitkä nyt silloin sattui päällä olemaan vai valkkaatteko pari tuntia kahden asukokonaisuuden välillä kuten me naiset?
        Entä sopiiko ne arkivaatteet koskaan ryyppyreissuille, vai onko aina oltava jotain edes vähän juhlavampaa päällä? Lähteekö teistä kukaan koskaan esim. farkut ja college-paita päällä juhlimaan, olettaen että ne ovat arkivaatteesi, vai onko em. asustus täysin pois suljettu?
        Kuuluuko taasen kauluspaidat aina pukuvalikoimaan "niinä" iltoina?

        Tällaisia kysymyksiä tällä kertaa. Pääpointti nyt oli siinä että sopiiko arkivaatteet juhlimassa ollessa vai pitääkö näyttää edustavammalta? Jos jälkimmäinen on valintasi niin esittelepä oma "nuorten juhlava" asukokonaisuus, jolla flaksi käy enemmän kuin laki sallii:)

        Laitetaan nyt vielä oma ikä tänne, eli olen 17v naisenalku.

        Kiitos kaikille vastanneille ja hyvät kesän jatkot ja koulun alut!


      • m18
        Salla kirjoitti:

        Viime aikoina on ruvennut kiinnostamaan miten kundit valitsee vaatteensa bile-iltoihin. Menettekö baareihin/kaupungille niissä tamineissa mitkä nyt silloin sattui päällä olemaan vai valkkaatteko pari tuntia kahden asukokonaisuuden välillä kuten me naiset?
        Entä sopiiko ne arkivaatteet koskaan ryyppyreissuille, vai onko aina oltava jotain edes vähän juhlavampaa päällä? Lähteekö teistä kukaan koskaan esim. farkut ja college-paita päällä juhlimaan, olettaen että ne ovat arkivaatteesi, vai onko em. asustus täysin pois suljettu?
        Kuuluuko taasen kauluspaidat aina pukuvalikoimaan "niinä" iltoina?

        Tällaisia kysymyksiä tällä kertaa. Pääpointti nyt oli siinä että sopiiko arkivaatteet juhlimassa ollessa vai pitääkö näyttää edustavammalta? Jos jälkimmäinen on valintasi niin esittelepä oma "nuorten juhlava" asukokonaisuus, jolla flaksi käy enemmän kuin laki sallii:)

        Laitetaan nyt vielä oma ikä tänne, eli olen 17v naisenalku.

        Kiitos kaikille vastanneille ja hyvät kesän jatkot ja koulun alut!

        No mitä olen huomannut, harvemmin jätkät käyttää kummemmin aikaa pynttäämiseen. Mutta on on meitä toisenlaisiakin. Mulla arkivaatetukseen kuuluu verkkarit ja t-paita, joten kyllä vaihdan ihan koko vaatetuksen ulos lähtiessä. Sitten yksi pointti jonka olen kanssa oppinut on persoonallisuus pukeutumisessa. Samalla tavalla kuin esim. musiikissa, jotta biisi menestyy sen pitää sisältää jotain omaperäistä ja uutta. Esimerkkinä nyt vaikka Don Johnson Big Band. Joten jotain omaperäisyyttä mukaan niin tulee varmasti enemmän menestystä. =)

        Mitään asukokonaisuuksia en jaksa ruveta rustaamaan, osaksi siitä syystä että mielestäni olisi parempi kuin kaikki ei pukeutuisi johonkin samaan kohtuu "siistiin" tyyliin. Vaan tyyli on vapaa kunhan se näyttää hyvältä! Siinä sitä jää sijaa ideoillekin...


    • ???

      tarkkis on tarkkailuluokka jonne laitetaan normaaliin koulunkäyntiin sopeutumattomat häiriköt. Vaimari sanaa en ole koskaan kuullutkaan. LOL = paljon naurua

    • homosaatana

      Vaimari = Hihaton paita tai joku t paita emt

      • potari

        Vastasit melkein 10 vuotta vanhaan turhaan viestiin...

        Onneksi olkoon.


      • Tieto on ikuista
        potari kirjoitti:

        Vastasit melkein 10 vuotta vanhaan turhaan viestiin...

        Onneksi olkoon.

        Ja sä vastasit siihen.. ja mä vastaan nyt tähän puol vuotta vanhaan. Netissä onneksi saa hakea tietoa milloin vaan, ja vaimari tuli tästä nyt mulle selväksi. Eli se on siis ilm. vaimonhakkaaja, eli WaifBiitteri niinku sanotaan hihattomasta.


    • Attu

      EI hätää. 10 vuotta vanha viesti oli ajankohtainen vuonna 2014 kun etsin Vaimari sanan merkitystä.

      • Sukupolvet

        Minulle Vaimari ei ollut tuttu vielä vuonna 2k16 ennen tämän keskustelun lukemista :D
        Olisi jännä tietää että moniko tästäkin keskustelusta saa vielä tietää vaimari sanan merkityksen.


      • Minulle taas selvisi sana 'tarkkis'. En sitä tosin etsinyt, enkä ehkä koskaan tarvitse. Klikkasin vain keskustelua, kun tällä palstalla usein pyörin. Mutta laajenipa sanavarasto....


    • Minullekkin kaksi uutta sanaa.. ;D

      • Vaikka 13v vanha ketju XD


    • SXxXS

      Ja vielä vanhempi xD
      Ainakin tiedän nyt mikä on vaimari. Sitähän mä etsinkin.

    • synonyymejä

      Vaimari on muslimi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      53
      2931
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      542
      2780
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1917
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1905
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1717
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1412
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1186
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1168
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1132
    Aihe