Pettämisbuumi Kemissä

Kämppis

On se kumma, kun kaikki ilmaisjakelulehdet on täynnä ns. kolmannen pyörän moittimisia! Eikö ne asiat vois perhepiirissä selvittää? Tai laittakaa sit ees nimetkin esille, kun aihe on niin päivänpolttava ja liikarattaatkin tuntuvat olevan kaikkien tiedossa!

81

5198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sekin, että

      pitäisi määritellä mitä pettäminen on.

      Ihmistä ei voi omistaa, ei edes avioliitossa. Yksi ihminen ei voi vastata toisen ihmisen kaikkiin tarpeisiin. Toiselta ei voi vaatia omistautumista vain itselleen.

      Jokainen tarvitsee myös suhteen ulkopuolisia ihmiskontakteja eikä joka paikkaan tarvitse mennä yhdessä.

      Minulle pettäminen olisi sitä, että kumppanini kertoisi jollekin toiselle intiimejä asioita minusta tai salaisuuksia, joita olen hänelle uskonut, ei niinkään se, viettääkö hän aikaa jonkun muun aikuisen seurassa. Minua ei kiinnosta edes se, harrastaako hän intiimiä kanssakäymistä (sekin pitäisi määritellä) jonkun muun kanssa. Minulle ie puolison kannata kertoa seikkailuistaan mitää, jos hänellä on huono omatunto jostakin niin kärsiköön itsekseen.

      Minä en syyttäisi "pettämisestä" sitä jonka kanssa on "petetty" enkä itse syyllistäisi itseäni. Pettäminen on ihan yksin pettäjän valinta.

      • teille kaikille

        Miksi valita puolisoksi sitten henkilöä, joka ei pysty tyydyttämään tarpeita! Salaisuudet voi jakaa vaikka sydänystävän kanssa ja luulenpa todellakin, että pettäminen loukkaa syvästi kumppania, joka mitä todennäköisemmin ei ajattele asioista samalla tavalla


      • Nimetön

        on itsekeskeistä ajattelua. Pettäminen mitä todennäköisemmin loukkaa kumppaniasi. Hän ei ehkä ajattele asioista niin kuin sinä ja on täysin tietämätön "riittämättömyydestään". Salaisuudet yms. voinee jakaa sydänystävien kanssa, siihen ei avio-/avopuolisoa tarvita. Parisuhteeseen ei kuulu pettäminen ja jos kaipaa irtosuhteita eikö sinkkuna eläminen olisi helpompaa..


      • mielestäsi
        Nimetön kirjoitti:

        on itsekeskeistä ajattelua. Pettäminen mitä todennäköisemmin loukkaa kumppaniasi. Hän ei ehkä ajattele asioista niin kuin sinä ja on täysin tietämätön "riittämättömyydestään". Salaisuudet yms. voinee jakaa sydänystävien kanssa, siihen ei avio-/avopuolisoa tarvita. Parisuhteeseen ei kuulu pettäminen ja jos kaipaa irtosuhteita eikö sinkkuna eläminen olisi helpompaa..

        itsekeskeistä sanoa, ettei voi omistaa toista ihmistä?


      • sanoa muka
        mielestäsi kirjoitti:

        itsekeskeistä sanoa, ettei voi omistaa toista ihmistä?

        noin jalosti, mutta käyttäytyä aivan toisin..


      • olen tullu tulokseen
        Nimetön kirjoitti:

        on itsekeskeistä ajattelua. Pettäminen mitä todennäköisemmin loukkaa kumppaniasi. Hän ei ehkä ajattele asioista niin kuin sinä ja on täysin tietämätön "riittämättömyydestään". Salaisuudet yms. voinee jakaa sydänystävien kanssa, siihen ei avio-/avopuolisoa tarvita. Parisuhteeseen ei kuulu pettäminen ja jos kaipaa irtosuhteita eikö sinkkuna eläminen olisi helpompaa..

        Mua henk.koht. kyllä sieppais ja lujaa,jos mun miehen kalu on käyny jonkun toisen pimpassa-näin hyymörisesti sanottuna.Jos ei sellanen kiinnosta nii laitellaan visuuaalia kuvaa tähän:
        Miehesi/Vaimosi siis tunkee itsensä hetkellisesti toisen kanssa sisäkkäin ja ilmeisen selvästi, nauttii tilanteesta, kun kerran siihen asti ovat päätyneet...
        Kertokoon muut sitä hiton puppua, että henkisesti pettäminen on muka pahempaa...Sallikaa mun nauraa, HAHHAH ja HAH!
        Kumma homma, koska monet eroaa kuitenkin kun pettäminen tulee ilmi, siitä yhestä kerrasta "pinnallista kaveruutta".
        Monet naiset, ikävä kyllä, selittää tätä puppua just itelleen koska pelkää erota pettävästä kumppanista ja laittaa asiat järjestykseen.
        Kun mennään ja petetään, on siinä luotu jo yhteys henkisestikin toiseen, eli kolmanteen osapuoleen ja siinä sitä sitten ihmetellään kun ei oikein suju avioliitto enää...
        Täyttä potaskaa on myös että pettäminen lujittaisi suhdetta, miten se sen voisi tehdä?
        No, mulla onkin omat aivot.


      • pysty täyttämään
        teille kaikille kirjoitti:

        Miksi valita puolisoksi sitten henkilöä, joka ei pysty tyydyttämään tarpeita! Salaisuudet voi jakaa vaikka sydänystävän kanssa ja luulenpa todellakin, että pettäminen loukkaa syvästi kumppania, joka mitä todennäköisemmin ei ajattele asioista samalla tavalla

        toisen ihmisen kaikkia tarpeita ja en nyt puhu fyysisitä tarpeista pelkästään. Ihmisellä on muitakin tarpeita. Yksinkertaisuudessaan ihmiset pitävät tarpeina pelkästään fyysisiä tarpeita.

        Parisuhteen muodostamisvaiheessa ei voi vielä tuntea sitä toista osapuolta niin hyvin, että voisi sanoa täyttääkö tämä henkilö nyt kaikki toiveeni ja tarpeeni. Olisi aika epäoikeudenmukaista edes vaatia toiselta ihmiseltä sellaista.

        Ja salaisuuksien jakaminen sydänystävän kanssa on ehkä myöskin pettämistä. Miksi täydellisessä liitossa pitäisi olla joku sydänystävä, eikö se oma puoliso olekaan se sydänystävä?

        Ihmiset käsittävät yksipuolisesti pettämisen pelkäksi sukupuoliseksi kanssakäymiseksi. Minusta on pahempaa, jos esimerkiksi puolisoni kertoisi sairauksistani jollekin ulkopuoliselle kuin että hän uittaisi moosesta jordanissa.

        Ihmiset myös muuttuvat vuosien mittaan. 20 - 30 liittovuoden jälkeen ei enää ole se sama henkilö ja olisi epärealistista edes odottaa sitä. Ihmisten ajatukset muuttuvat.

        Minä olen aina ollut puolisolleni uskollinen henkisesti ja fyysisesti enkä jaa hänen kertomiaan asioita kenenkään muun kanssa, en myöskään keskustele hänen iän myötä tulleista vaivoistaankaan kenenkään muun kanssa. En kuitenkaan voi vaatia, että puolisollai ei saisi olla asioita, joista minä en tiedä, ei hänkään tiedä ihan kaikkia asioitani. Oleellsinta on loojaalius.


      • Kokenut ja nähnyt
        pysty täyttämään kirjoitti:

        toisen ihmisen kaikkia tarpeita ja en nyt puhu fyysisitä tarpeista pelkästään. Ihmisellä on muitakin tarpeita. Yksinkertaisuudessaan ihmiset pitävät tarpeina pelkästään fyysisiä tarpeita.

        Parisuhteen muodostamisvaiheessa ei voi vielä tuntea sitä toista osapuolta niin hyvin, että voisi sanoa täyttääkö tämä henkilö nyt kaikki toiveeni ja tarpeeni. Olisi aika epäoikeudenmukaista edes vaatia toiselta ihmiseltä sellaista.

        Ja salaisuuksien jakaminen sydänystävän kanssa on ehkä myöskin pettämistä. Miksi täydellisessä liitossa pitäisi olla joku sydänystävä, eikö se oma puoliso olekaan se sydänystävä?

        Ihmiset käsittävät yksipuolisesti pettämisen pelkäksi sukupuoliseksi kanssakäymiseksi. Minusta on pahempaa, jos esimerkiksi puolisoni kertoisi sairauksistani jollekin ulkopuoliselle kuin että hän uittaisi moosesta jordanissa.

        Ihmiset myös muuttuvat vuosien mittaan. 20 - 30 liittovuoden jälkeen ei enää ole se sama henkilö ja olisi epärealistista edes odottaa sitä. Ihmisten ajatukset muuttuvat.

        Minä olen aina ollut puolisolleni uskollinen henkisesti ja fyysisesti enkä jaa hänen kertomiaan asioita kenenkään muun kanssa, en myöskään keskustele hänen iän myötä tulleista vaivoistaankaan kenenkään muun kanssa. En kuitenkaan voi vaatia, että puolisollai ei saisi olla asioita, joista minä en tiedä, ei hänkään tiedä ihan kaikkia asioitani. Oleellsinta on loojaalius.

        "Ja salaisuuksien jakaminen sydänystävän kanssa on ehkä myöskin pettämistä. Miksi täydellisessä liitossa pitäisi olla joku sydänystävä, eikö se oma puoliso olekaan se sydänystävä? "

        Aivan näin! Henkinen uskottomuus loukkaa aivan samoin kuin fyysinenkin. Ja kaikkein eniten loukkaa, jos kuulee yllättäen, että puolisolla on vuosikausia ollut salainen ystävä, jonka kanssa hän jakaa tärkeimpiä asioitaan eikä ole koskaan vahingossakaan maininnut sinulle mitään.
        Jos kyseessä olisi normaali miehen ja naisen välinen ystävyys, ei siinä pitäisi olla mitään salattavaa, vai mitä?
        Ja miksi yleensä ihmiset ryhtyvät näihin suhteisiin, kun tietävät niiden loukkaavan rakkaimpiaan?


      • viehätys
        Kokenut ja nähnyt kirjoitti:

        "Ja salaisuuksien jakaminen sydänystävän kanssa on ehkä myöskin pettämistä. Miksi täydellisessä liitossa pitäisi olla joku sydänystävä, eikö se oma puoliso olekaan se sydänystävä? "

        Aivan näin! Henkinen uskottomuus loukkaa aivan samoin kuin fyysinenkin. Ja kaikkein eniten loukkaa, jos kuulee yllättäen, että puolisolla on vuosikausia ollut salainen ystävä, jonka kanssa hän jakaa tärkeimpiä asioitaan eikä ole koskaan vahingossakaan maininnut sinulle mitään.
        Jos kyseessä olisi normaali miehen ja naisen välinen ystävyys, ei siinä pitäisi olla mitään salattavaa, vai mitä?
        Ja miksi yleensä ihmiset ryhtyvät näihin suhteisiin, kun tietävät niiden loukkaavan rakkaimpiaan?

        Se on uutuudenviehätys. Sitten se on jännityksen tunne. Joillakin pelko pettämisen paljastumisesta vain lisää pettämisen viehättävyyttä.

        Eihän tupakanpolttoakaan moni pysty järkisyillä perustelemaan. Sama juttu tässäkin. Kielletyssä hedelmässä on erilainen maku.


      • mievsten mies
        teille kaikille kirjoitti:

        Miksi valita puolisoksi sitten henkilöä, joka ei pysty tyydyttämään tarpeita! Salaisuudet voi jakaa vaikka sydänystävän kanssa ja luulenpa todellakin, että pettäminen loukkaa syvästi kumppania, joka mitä todennäköisemmin ei ajattele asioista samalla tavalla

        että se mulle koko elämäksi riittäs, kyllä uutta värkkiä aina pittää saaha,se on miehen geeneihin rakennettu semmoinen koodaus että vain jotenkin vaivaset ja sairaat miehet jaksaa hääriä saman reiän ympärillä 50 vuotta

        ei millään pahalla leidit, näin se vain on ja asiat asioina, kyllä minä silti penskoistani ja vaimostani huolen pidän, seksiä se vaan on vieraitten kanssa


      • Kämppis
        viehätys kirjoitti:

        Se on uutuudenviehätys. Sitten se on jännityksen tunne. Joillakin pelko pettämisen paljastumisesta vain lisää pettämisen viehättävyyttä.

        Eihän tupakanpolttoakaan moni pysty järkisyillä perustelemaan. Sama juttu tässäkin. Kielletyssä hedelmässä on erilainen maku.

        Tarkoitus ei ollut alkaa vielä täälläkin ruotimaan syitä; jokainen ajatelkoon ja tehkään mitä ikänään haluaa siementensä kanssa. Mutta että Lounais-Lapissakaan ei enää mistään muusta kirjoitella - vähissä on kemiläisten huolet!


    • eukot valittaa

      eiköhän ole jotain vikaa suhteessa,ja vaimossa jos miestä kiinnostaa toiset naiset niin paljon että täytyy aivan pettää.

      sitä ei huomata omia virheitä ja ollaan itse täydellisiä ja haukutaan ne toiset naiset kaiken maailman nimillä mitä keksitään.."ei meidän isäntä muutn,mutta kun se nainen.."

      ja PAH,ei kukaan ketään voi pakottaa pettämään,eiköhän se yleensä ole se ukkomies joka sitä seuraa oikein hakemalla hakee,ainakin olen tämän itse huomannut..

      että säälittävän kuvan antavat nämä naispolot jotka vikisevät lehtien ja internettien palstoilla kuinka heidän miestään on taas joku h....a vikitellyt,ja kun koskaan se mies ei ole syyllinen vain se toinen nainen...=)

      • jäämme odottamaan

        myrskyn vesilasissa.kohta alat saada haukkuja asiaa kirjoitit mun mielestä:)


      • minäkin...

        miksi syyllistää se toinen nainen tai rypeä omassa riittämättömyydessä. Valinnan pettämisestä tekee pettäjä. Hänellä on mahdollisuus sanoa ei.


      • pettäjän tie
        minäkin... kirjoitti:

        miksi syyllistää se toinen nainen tai rypeä omassa riittämättömyydessä. Valinnan pettämisestä tekee pettäjä. Hänellä on mahdollisuus sanoa ei.

        kuin kulkea pettäjäntietä kun ei täällä ole uuta tekemistä; Vai mitä te teette kun ette istu emännän kanssa kotona?!


      • mievsten mies

        älä yritä
        se nyt on vaan sillä lailla, että terveen viriilin miehen kuuluukin yrittää spruutata geeneejään mahdollisimman moneen kohtuun kasvamaan

        katkera eloonjäämisen laki on asiat näin vuosimiljoonien aikana geenit tähän säätöön järjestänyt eikä sitä muuteta millään naistenlehtien 40 vuotta kestäneellä "yksi minulle riittää" parisuhtehömpötyksellä
        vielä 100 vuotta sitten oli aivan tavallista että menestyneet miehet kävi julkisesti huorissa tai niillä oli ainakin rakastajattaria eikä niiden vaimot pitäneet asiaa yhtikäs minään loukkauksena tai pettämisenä

        jostain syystä tästä luonnollisesta asiasta ja luonnonlaista on tehty helvetin moinen ongelma ja moni akka (ja siinä sivussa ukko) pilaa oman elemänsä ryhtymällä sotaan geenejä vastaan
        tai sitten asiaa pitää helvetisti peitellä, valehdella, riidellä...


      • ............
        mievsten mies kirjoitti:

        älä yritä
        se nyt on vaan sillä lailla, että terveen viriilin miehen kuuluukin yrittää spruutata geeneejään mahdollisimman moneen kohtuun kasvamaan

        katkera eloonjäämisen laki on asiat näin vuosimiljoonien aikana geenit tähän säätöön järjestänyt eikä sitä muuteta millään naistenlehtien 40 vuotta kestäneellä "yksi minulle riittää" parisuhtehömpötyksellä
        vielä 100 vuotta sitten oli aivan tavallista että menestyneet miehet kävi julkisesti huorissa tai niillä oli ainakin rakastajattaria eikä niiden vaimot pitäneet asiaa yhtikäs minään loukkauksena tai pettämisenä

        jostain syystä tästä luonnollisesta asiasta ja luonnonlaista on tehty helvetin moinen ongelma ja moni akka (ja siinä sivussa ukko) pilaa oman elemänsä ryhtymällä sotaan geenejä vastaan
        tai sitten asiaa pitää helvetisti peitellä, valehdella, riidellä...

        Miksi sitä asiaa on niin vaikea sinun itsellesi tunnustaa.

        Toiset, miehet ja naiset, osaavat olla yksiavioisia..tai ainakin kunnioittavat sitä...laisesi eivät. Kaltaistesi ei tulisi mennäkään naimisiin, silloinhan vapaat suhteet olisivat rehellisellä pohjalla.


      • älä höpsi
        ............ kirjoitti:

        Miksi sitä asiaa on niin vaikea sinun itsellesi tunnustaa.

        Toiset, miehet ja naiset, osaavat olla yksiavioisia..tai ainakin kunnioittavat sitä...laisesi eivät. Kaltaistesi ei tulisi mennäkään naimisiin, silloinhan vapaat suhteet olisivat rehellisellä pohjalla.

        olen mieshuora. oletko nyt tyytyväinen?

        no niin ja lähdempäs tästä puksuttamaan parasta kaveriasi, heippa! Elämä on lyhyt, tartu siihen! Kyllä sinä haudassa ehdit sitten pohtimaan noita moraalisaarnajuttujasi


    • !!!!!

      kirjoitat. Lounaislapin palsta tursuaa kyseisiä juttuja.

    • naulankantaan!

      Todellakin noita kirjoituksiahan siellä näkyy. Asioista ei vissiin uskalleta enää tietyssä vaiheessa toisen kanssa puhua ja sitten karkaa mopo lopullisesti käsistä ja se pirullisen houkutteleva pettäminen vie mennessään. Sille tielle, kun lähtee, niin siitä on vaikea päästä eroon. Tulee helposti tehtyä Iket (naurua).

      Tilastojen mukaan nelikymppisten ja sitä vanhempien kohdalla mies on yleisemmin pettäjä kuin nainen. Alle nelikymppisten kohdalla tilanne on päinvastoin, sillä tutkimuksen mukaan joka toinen nainen pettää.

      Mikään kemiläinen ilmiöhän tämä ei ole. Tosin täällä on piirit sen verran pienet, että jokainen varmaan tuntee jonkun, joka on pettänyt.

      Ihmistä ei voi kuitenkaan omistaa. Ei, vaikka lupaus olisi kirkossa kuulutettu. Ystäväni totesi kerran melko hyvin, että haluamme aina sitä, mitä meillä ei vielä ole. Ihmisen mieli on nopea kyllästymään.

      Tietty kunnioitus vissiin nykyään puuttuu. Itse syytän noita saippuasarjoja tästä meiningistä. Kauniit ja rohkea pitäisi kieltää (naurua).


      Linkistä avautuu tähän kohtaan osuva kappale. Oma lempilauseeni on "Eikö elämässä riitä mikään?"

      http://www.youtube.com/watch?v=8WeVUvS064o

    • nnnnmm

      Ei kukaan sellaisen kanssa suhdetta halua, pettäjän. ne ovat vain välipala-seksiä joillekin. Nämä miehet/naiset luulevat olevansa jotain muuta. Pitää muistaa, että naiset pettävät tutkimusten mukaan vielä enemmän kuin miehet.

      • mievsten mies

        Ukkomiehissäkö se vika taas on?

        Yksinkö ne nussii vai missä on vika?

        Ainakin minä saalistan oikein vartavasten ns. naimisissa olevaa p**lua koska niistä tulee vähiten harmia. Kumpikaan ei jää roikkumaan eikä höpöttele mistään suhteista vaan hommaa tehdään nautinnon ja seksin vuoksi.


      • Seikkailupillua
        mievsten mies kirjoitti:

        Ukkomiehissäkö se vika taas on?

        Yksinkö ne nussii vai missä on vika?

        Ainakin minä saalistan oikein vartavasten ns. naimisissa olevaa p**lua koska niistä tulee vähiten harmia. Kumpikaan ei jää roikkumaan eikä höpöttele mistään suhteista vaan hommaa tehdään nautinnon ja seksin vuoksi.

        Samasta syystä seikkailijanaisetkin ovat sormusherrojen kimpussa. Ne kun eivät yleensä liikoja kysele. Helpompi päästä eroon.


      • karanneetjaeronneetjayht

        Oliko tässä jotain uutta se näkyy kemissä


      • kiinnostunutkin

        Miten niin näkyy?


    • eiei

      Kylläpä on kevyt puheen aihe. Joillakin on näköjään vain alapään asiat mielessä. Ei vissiin riitä älykkyysosamäärä muuhun keskusteluun.

    • hyvä_tietää

      Jollekin naimisissa olo on yhtäkuin "reiän ympärillä pyörimistä" toivottavasti tuollaisen ääliön kohdatessa tulee heti selväksi, että kys. äijä tulee olemaan jossain vaiheessa muidenkin naisten kanssa niin tietää pysyä mahdollisimman kaukanan moisista pervoista.

      • naimisissaolevat

        Nykypäivänä niitä on hyvin paljon, joille sivusuhteet ovat tärkeitä.


    • ReissumiehiltäKuultua

      Kyllä Kemissä aina pillua saa.

      • reissuhässijä

        ja kemiläiset reissumiehet saa muualla ihan samallalailla..
        se on vaan mukava emännän kans kisata kumpi petkuttaapi enämpi,, akka nussii viikot kemiläisiä minkä mukulansa hoijolta ehtii ja mie viikot reissusa pökin millon misäki.. kerranki tuola reissusa perjantai aamutuihmaan tärähytin etellis yön hoijon kans palijaalla ja en piru suihkuun kerinny ko tuli hoppu töihin,, no illala kotia tullesa tuikkasin ens töikseni pesemättömän mulukun ommaan akkaan, piru ko oisin hokannu ensimmäiseksi suusa käyttää,olis perkale molo puhastunu ensin..


    • Säynätsalo

      Saman oon huomannu. Kemiläiset ämmät nussituttaa
      ihtiään, etelän miehillä.

    • Tottuus

      Etelän miehet ei ossaa naija ku akkojen kalsareita ja kumisaappaita ja ommaa kättään. Siksi ruska-aikana on tunturihotellit mustanaan etelän naisia.

      • kysyvä

        Kemiläiset miehet ne käy tunturihotelleissa naimassa, onko näin? kysyn nim.tottuus.


      • Tottuus

        Siellähän se on käytävä etelän pimuja vinguttamassa, kun kemiläiset akat on kuivia kuin tuohenkäppyrät ja makkaavat kuin lahnat. Suurin osa sellaisia mätisäkkejä juoppoja, että yököttää.


      • absoluuttinentottuus

        näin on, kyllä etelän pimut on parempia,osaavat hommat ja on kostiata,,, eikä se tarvihe aina tunturi hotelliin mennä.. käypi välillä etelässä kylästeleen ja välillä etelän pimut käy kemissä kylästeleen,, ja on hyvä laatusta..


    • MirjamiPirjami

      Kemiläiset miehet, eivät todellakaan osaa nussia!

      • pirjamimirjami

        osaa ne!!! keskenään....


    • sustski

      Kyllä ne osaisi, jos vaan halua löytyisi. Haluttomia
      lerppakulleja ovat.

    • rautamulkku

      mie olen keminmaalta ja ossaan todistettavasti kyllä tuon porarin homman meinaan että on pimulit olleet tyytyväisiä kun ovat käyneet useamman kerran kylässä,että näin täälllä

    • eiei

      Tuohon ei kyllä paljon taitoa tarvita.

    • hyvästondis

      kyllä se on kuule pitkälti taitolaji tuoki homma niin ne ainaki sannoo että oli eka kerta kun tunsi että sai orkun,mie sitte tiä oliko se sanojen helinää nostattaa se ainaski itsetuntoa jos ei muuta

    • jhjhj

      Voihan olla, että teeskenteli. Usko sinäkin kaikenlaisia akkoja.

    • jumalatonseisokki

      ei se varmaan teeskentelyä ollut kun on tullut tehtyä niin sanottua paikko käyntejä ja tyytyväiseltä vaikuttanut, ihan mukavaa harjoitella tässäkin iässä

      • fiksutpärjää

        kuvittelet vain itsestäs liikoja.Naiset eivät viihdy tyhmitten ukkojen kanssa.


    • eiei

      Todellakin pitää olla yläpäässäkin jotain, ei riitä pelkkä alapää , vaikka ukot niin usein kuvittelevatkin. Sehän on naisen aliarvioimista.

      • kyllä_se_näin_on_että

        yläpäässä tumma kikkaratukka ja alapäässä kunnon mustamagia niin johan kemin vosut on kiimassa..


      • kulkuset

        Pitää olla miehilläkin järkeä päässä, ei riitä mitä on jalkojen välissä.Useinkin tyhmillä ja itsekkäillä miehillä on se varmaan olematon.


    • Aulisauttaja

      Naisilla ei tarvi olla yläpää kunnossa,riittää jos on alhaalta kutiseva auttaja.

      • järkihoi

        Miehillä ei kasva järki ja tukka samassa päässä.Tukkaa voi siis olla, mutta ei ole järkeä.


      • kuultu

        Älkää siis seikkailko paksutukkaisten kanssa.Heillä on vain se yksi tarkoitus mielessään.


      • kaikenaisiaheppuja

        Taidan tietääkkin tämän paksutukkaisen miehen, joka yrittää iskeä naisia kapakoissa.En lähtisi tollasen tollon mukaan.


    • Sutski

      Onneksi täällä Kemissä saa nykyään luumunuijaakin ;)

    • wzwzw

      Pienet on ympyrät joillakin.

    • kemissä

      on kaikilla pienet

      • ohikulku

        Ei kaikilla ole pienet ympyrät,ei voi sillai yleistää. On vain tällaisia henkilöitä olemassa, jotka voivat käyttää hyväkseen tietyssä tilanteissa olevia naisia.


      • ei_kahit_sole

        mithän hyväksi käyttöä jos molemmat tykkää..


    • Jyystöjore

      Joo,ei se käytössä kulu eikä ole keltään pois.naisia ja nautintoja riittää.erotiikka on ihanaa vieläpä jännällä höystettynä.

      • jyyStore

        eihän se tosiaan käytössä kulu,, mutta huolimattomilla kuuluu tarttuneen kaiken näkösiä kirveleviä muistoja..


      • ahtr

        vakka kantensa valitsee


    • wzwwz

      Kun kerran nautintoja haet, eikö ole saman mihin vehjettäsi tukit ?? On muuten naisen arvostus niin korkealla että, ja oma ego pilvissä.

      • oikeassaelämässä

        Onkohan sulla oikeesti elämän arvot kohdallaan? Onko sinulla moraalin tajua? Jo itsesäälissä rypevät ihmiset antavat elämän viedä tuuliajolle.


    • Eisaapet

      Eräs tuttu mies ampui haulikolla vaimonsa hengiltä kun tämä mies tuli töistä kotiin ja miehen vaimo oli poliisimiehen kanssarakastelemassa sängyssä. Ei tullut kysyttyä yrittikö hän ampua myös poliisin. Ehkä poliisi pääsi pakoon. Ampujakin ollut jo monta vuotta haudassa

      • nähtyon

        Tällaista tapahtuu ja lähellä piti tapahtuvia tilanteita.


      • pillu_poliisi

        "Eräs tuttu mies ampui haulikolla vaimonsa hengiltä kun tämä mies tuli töistä kotiin ja miehen vaimo oli poliisimiehen kanssarakastelemassa sängyssä. Ei tullut kysyttyä yrittikö hän ampua myös poliisin. Ehkä poliisi pääsi pakoon. Ampujakin ollut jo monta vuotta haudassa"

        no suottapa se sitä poliisimiestä olisi ampunut, vaimohan se syypää oli. tuskimpa se poliisimies väkisin..


      • mejhg

        Molemmat syyllisiä.


      • moraalikohdallaan

        omantunnon tuskia on jäänyt monile.


    • PohjHyväIhm

      Mielenhäiriö miehellä joten olisi hyvinkin voinut ampua molemmat. Ampui haulikolla ja ehkä oli vain yksi patruuna pyssyssä. Se nainen oli katkennut keskeltä. Se ampuja istui kymmenen vuotta eikä käynyt kertaakaan lomalla vaikka käsittääkseni olisi päässyt. Aika lähellä Kemiä sattui ja on jo aikaa yli 20 vuotta. Oli iso karski mutta pohjimmiltaan hyväntahtoinen mies. Joskus juopoteltiin ja tehtiin kello tms pikkukauppoja. Ei meillä ikinä ollut riitaa mistään.

    • Elämälyhyton

      Eräs nainen oli keski-iässä pettänyt metsänhoitaja miestään joka oli ollut välillä reissuhommissa. Toiset naiset olivat nuhdelleet jotta miten sinä kehtaat omaa miestäsi pettää. Nainen oli sanonut ettei se siinä paljon kulu vaikka antaa muillekin. Kun nainen oli jäänyt leskeksi, kävin hänellä kylässä. Kerroin hänelle mitä olin kuullut hänen sanoneen. Sen jälkeen hän ei päästänyt minua enää kylään. Varmaan ihmetteli mistä tiesin tapauksesta. Kun kulkee paljon, kuulee paljon. Suomi on paljon pienempi paikka mitä moni ehkä kuvittelee

      • pipopäähän

        Yksi petturi ukko asuu Kemissä, ajaa punaisella autolla.Tummat hiukset, eikä paljon järkeä päässä.


    • pukkisetäkemistä

      yksikö vain?? eipäilenpä että saattaa olla useampikin, eräskin ajelee mustalla autolla..

      • peeeenp

        Tiedän yhdenkin naimisissa olevan ukon , joka on jäänyt eläkkeelle joitakin vuosia sitten.Petti vaimoaan useita vuosia, varmaan jatkaa samoja polkuja vaimonsa tietämättä. Ehkä ei ole nyt niin paljon mahdollisuuksia , koska vaimokin jäi eläkkeelle pari vuotta sitten.


      • peeeenp

        Vaimo varmaan on jo aavistanut, vai oiskohan ukko jäänyt kiinni teoistaa.


      • petturihiihtäjä

        Mitähän ne hiihtolenkit ovat todellisuudessa, missähän käytiin?


    • oikeakunnonpanomies

      kyllä se on makea käydä vieraassa kolossa koputtelemassa usein kun vaimo on yö vuorossa niin minä liikun kohti keskustaa, öisin kun sataa lunta on käytävä aamuvarhaisella tekemässä uudet jäljet omaan pihaan on suunniteltava kaikki kierteet hyvin ennen kuin alkaa toimiin,näin toimii vain oikea sissi.

      • taasko

        onks tää se hiihtopena?


    • aivansamakukaoon

      kyllä on vehkeet ruvella

    • Totuussattuu

      Ja erobuumikin näyttäs olevan. Varmaan johtuen monesti juurikin pettämisestä. Kummaksi mennyt nykyaikana tää homma. Tinderi houkuttelee porukkaa pahoille teille.

      • taasko

        totuus sattuu hiihto penaankin


      • huihuihui

        Olen kuullutkin tästä hiihto penasta juttuja, kaikenlaista kerrotaan.


    • Huimummoa

      Kuka ulkoilija kulkee runkkimassa takajärven pururadalla.mummot kertoo että paljastelee samalla itteäön.onko tuntomerkkejä.

      • onneksipoissa

        Se on varmaan se puun nuolija, laiha mies.Nyt ei ole näkynyt,ehkä pakkaset hätyttäneet pois.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe