Osaisko joku nuorehko henkilö vaasanalueelta suosiella jotain hyvää parturikampaamoa hiustenvärjäämiseen ja leikkaamiseen?! Oon useamman kerran käynyt ARtisticassa mutta jälki ei itseasiassa ole kertaakaan ollut sellainen kuin oisi halunnut, taitaa olla mainettaan huonompi paikka.. samanlaisia kokemuksia myös muilla.
Yleensä sanotaan että kannattaa katsoa parturin hiuksia niin siitä vähän näkee onko tyyli hallussa?? Onko kenelläkää kokemuksia jostain jonnan ja joonaksen parturista? se ois yks varmaa ihan hyvä paikka mutta osaisko kukaa suositella jotain tiettyä henkilöä..?? Stefanin tiedän olevan hyvä muttei olisi aikaa jonotella.. :)
Nää palvelut maksaa nykyään nii pal että en jaksais enää hussata rahojani kaivoon jos tulos on taas päin prinkkalaa.. :) kiitos jo etukäteen
PARAS PARTURI_kamP. VAASASSA?!?!?!?!?!?!?!
47
7459
Vastaukset
- kehunut
Sitä vanhassa vaasassa olevaa kampaajaa! eli tuo:
http://www.hairhouse-vasa.fi/ - Pakko olla in
Moi. Koitappas Rantasalonkia, siellä hyvät kampaajat. Itse käyn siellä Peterillä! Kallis, mutta varsinainen taiteilija. Jos Hesas joskus liikut niin käyppä siellä Flow Hairissa. Kotisivut molemmilla kampaamoilla heidän nimillään. flowhair.fi ovat erittäin hyvät kuvagalleriat ja esimerkit ennen ja jälkeen. Se kertoo mihin he kykenevät!
- jeps...
Voin kanssa suositella Rantasalonkia, tosin olen käynyt Pipsalla. Ainakin toistaiseksi (2v. ajan) olen ollut tyytyväinen tulokseen vaikka mikään halvin paikka ei olekkaan. Kannattaa panostaa ennemmin laatuun kuin hintaan =)
- Anonyymi
jeps... kirjoitti:
Voin kanssa suositella Rantasalonkia, tosin olen käynyt Pipsalla. Ainakin toistaiseksi (2v. ajan) olen ollut tyytyväinen tulokseen vaikka mikään halvin paikka ei olekkaan. Kannattaa panostaa ennemmin laatuun kuin hintaan =)
Laatua saa jos maksaa.
- OK,OK,OK
Olen ollut uskollinen samalle kampaaja /parturille 12v ja nyt rupes tuntumaan että ei oikein onnistunut??
Vaihteeksi kävin Huutoniemellä Tuuli vai Taika Tukka oli mukava paikka ja voin kertoa että hyvä leikkaus on pesemällä niin kuin haluan ei paljon laittamisia..(ja edullinen leikkaus).. Olikohan Sirpa joka taituroi.- TerMil
Taidat tarkoittaan Tiinan tukkatupaa? Tai ainakin siellä on Sirpa myös... Itse käyn samassa paikassa Tiinalla, ja olen ollut TOSI tyytyväinen.
Nuorekas ja ihan uskaliaskin tapa leikata. Eikä edes hinnalla pilattu. :)
- Parturi/kampamo
Se on Rewell Centerin Style bar
- aftershave8543
Hanna style barissa on todella hyvä!
- ja kumarrus
aftershave8543 kirjoitti:
Hanna style barissa on todella hyvä!
Meiltä löytyy myös ihanimmat asiakkaat ;)
Hanna / StyleBar. - LiukuvärjäysJenni
Niin oli, mutta menin tilaan aikaa sinne alkuviikosta, niin oli suljettu kokonaan. Muistin tämän, niin tietääkö joku avataanko uudelleen?On niin tylsää ruveta etsiin uutta paikkaa.
- teippihiukset
Vaasan Mustasaareen K-market Piffiin on tullut uusi parturi-kampaamo. Sinne pääsee myös ilman ajanvarausta, on useampi hlö töissä. Avajaiskahvituksissa ja tuotteita kävin ostamassa perjantaina.
- %
Kyllähän sitä kehuja saa kun itse täälä itseään kehuu.
- Mar|<o
Olen myös käynyt Tiinan tukkatuvassa leikkauttamassa hiukseni vuosien ajan. Koskaan en ole pettynyt, kun Sirpa on leikannut hiukseni. Suosittelen kaikille!
- Tiiinuli2
En suosittele kyllä henkilökohtasesti Jonna&Joonasta. Ainakaan omistajalle, joka taitaa olla Seija Ylikoski..Aivan järkyttävän tylyn ja epäkohteliaan olonen, eikä muidenkaan asiakaspalvelutaidot päätä huimannu. Joten Seija voisi mennä asiakaspalvelukursseille, eikä käyttäytyä kuin stara, koska mun päähän ei ainakaan tullut mitä piti. Onneksi Vaasassa muitakin liikkeitä.
- Milla- 24
Olen käynyt vaasaan tultuani eli noin vuosi sitten , niin useita ja todennut parhaaksi HairRewellcentterin joka on Amarillon vieressä Reweli tokassa kerroksessa,, on suosittu ja takuuvarma paikka, joten Suosittelen!
- hanna900
HAIRDOT..PARAS.
ja ei kallis.
tekee mitä asiakas haluaa ja lopputulos on sitä mitä on halunnut. - kamomillateetä
kamomilla kauppapuistikko, edullinen ja nopea.
- 101101
Mihin tarkoitukseen?
- VoikohanTarttuaJotain
Kyllä me tässä ruokapaussilla nauroimme kysymykselle. Miespuolinen työkaverimme googlas sen urakehitystä....
- En mene ketjuraflaan
kampaamoista en tiedä, mutta onko oikeesti Vaasassa hyvää ruokapaikkaa? Siis oikeasti ? En todellakaan tahdo syödä mitään ketjuravintoloiden tomaatti-salsamoskaa joka on joka paikassa ennalta arvattavaa, ja en ole Vaasan keskustassa nähnyt vielä jotain muuta kuin näitä samoja ketjuja, joihin en mene. Miksi ihmeessä ihmiset eivät suosi enemmän yksityisten ravintoloita ja saavat jotain uuttakin kokemusta. Usein ne eivät ole sen kalliimpiakaan.
Eli vaikka olenkin kampaamopalstalla, voisiko joku kertoa HYVÄN ruokapaikan, eikä missään nimessä ketjusellaista.- namskis
Thai-ruokaa toinen kerros entinen viikingin talo.
- En mene ketjuraflaan
Hyvä tietää, kiitos vastauksesta. Aina kun käyn Vaasassa minut viedään joko Amarilloon (se on jo kotikaupungissakin ja tietää aina mitä eteensä saa) tai Kanttarellikseen. Onko Vaasassa kesäisin rantaravintoloita ? Entä maukasta kotiruokaa ? Suosittelen muitakin kerrankin edes tekemään tutkimusmatkaa muihinkin kuin iänikuisiin ketjupaikkoihin. Onko muita yökerhoja kuin Sky-terassi ?Aikuiselle väelle ?
- Anonyymi
Svanska klubben huippu hyvä!
- rannassa1
rantapaviljonki, parasta ruokaa mitä ikinä on tehty. suosittelen.
- ONNIPOIKA
Missä on parturi FANLETin JENNI?
- 2325584
kaikki oikeestaan samaa tasoa..yks varteenotettava vinkki:vaimo leikkaa mun hiukset,hän toki käy jossain en tiedä missä leikkuuttamassa mutta väri laitetaan kotona koska noissa kahdessa asiassa tulos on täysin sama varmuudella ja vuodessa säästö melkoinen..häh? jos haluu juoruta samalla voi aina hakee muutaman pullon märkää operaation ajaksi joka ei muuten onnistu noissa ed.mainitus paikoissa? ja viellä voi samalla hoidella kaveri pariskunnan samalla taxfree---häh----?......parasparturi.com
- Anonyymi
Nämä uudet tulokkaat, ulkomaalaiset miehet leikkaavat sekä miesten että naisten hiukset todella hyvin. On kiva katsella ammattitaitoista työskentelyä!
- Anonyymi
Suosittelen!
- Anonyymi
Mis olis hyvä jalkojenhoitaja Vaasas? Tarkoitan koulutettua lääkinnällistä semmoista. Ei kosmetilogi eikä itseoppinut.
- Anonyymi
On montakin hyvää, mutta varmista, että on aito koulutus!
- Anonyymi
Joo, 10 metrin välein on tukanleikkaajafirmaa yms.
- Anonyymi
pitkäkatu 40 oli joskus 2010-luvulla jokin parturi. siellä vanhempi nainen vei sakset lähelle kaulaa aivan kuin puukon kun pyysin vielä lyhentämään hiuksia. taisi vielä solvata homovastaisella nimellä.
- Anonyymi
Jassoo…
- Anonyymi
Ei kait?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kait?
Kyllä totta on
- Anonyymi
Sellainen missä on nätit taulut.
- Anonyymi
Ja kivaa musiikkia taustalla.
- Anonyymi
Ja vaikka tanssia lisäksi.
- Anonyymi
Taustalla kansantanhuja ei mitään hiphoppia.
- Anonyymi
Asiakkaalle ei pidä räpätä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Räppärit räppää räppämpää…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko joku räpännyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko joku räpännyt?
Eräs ikääntynyt räppää ja varsinkin seuraavalle asiakkaalle.
- Anonyymi
Merikaarto.!
- Anonyymi
Millä tavalla ja missä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla ja missä?
Montako Parturi Kampaamoa on Merikaarrossa?
Parturoi ja Leikkasi minunkin paksut hiukseni kesä kuntoon.
Olen tyytyväinen,Elvistelemään.!
- Anonyymi
Minna Cava
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367599Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361863Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31749
- 241737