omaperäisiä ja hauskoja nimiä

nanna.....

Aattelin vaan että onko kukaan teistä antanu omaperäisiä tai hauskoja nimiä teidän lemmikeille?

Meillä oli kauan sitten hamsteri jonka oikea nimi oli Nibles, ja lempinimi Nipukka...

Ensimmäiset marsuni (amerikassa) olivat taas Honey=Hunaja (sen turkki oli hunajan värinen :D) ja toinen oli Guinea...( marsu on englanniksi Guinea Pig, joten periaatteessa sen nimi oli Marsu)

Sitten, kolmas marsuni oli vähän normaalimpi; Elviira tai tuttavallisemmin Ellu...

Nykyiset kaksi marsuani ovat Rosi-Rosianna ja Nelly Furtado, ja tuttavallisemmin Rosi ja Nelli...

Niin, ja oli minulla yhtenä kesänä harakka, jonka löysin toinen jalka poikki... Vein sen mummolan ja siltä amputoitiin se jalka, ja anoimme sille nimeksi (hyvin sopivasti) Siru-Onni

143

57477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eeeeevvv

      Hei minun kaverini kissojen nimet ovat aika hauskat... toinen on Pöljä ja Viiru viiru nyt ei ole kovin omaperäinen mutta Pöljä on aika hauska ja omaperäinen:D

    • Eazy

      Moips :D mun koiran nimi on (sis lempi-nimi) on Eazy :D
      ja kääpiö hamstereideni nimer ovat Harlow eli Bäm ja Hoodie eli Fruide :)

      • satutäti36

        heissan,hauska palsta osui sattumalta eteen..kerron meidän perheen lemmikkien nimistä: koira on tavis,aatu eli aapeli eli adams eli aatsi..rakkaalla lapsella on monta nimeä..kissa on nimeltään kirppu,koon puolesta:), talvikon nimi on helmi,se on valkoinen ja pyöreä..ei niin erikoisia mutta osuvia..


      • Töötöttäjä

        Meilläki on Hoodie:-)


    • sai nimekseen

      Mauku ja kun sanotaan, että nimi on enne niin Maukun kohdalla pätee. Neiti on kova juttelemaan ja kun siltä kysyy jotain, se vastaa aina. Leikkii myös pallolla kuin koira, tuo sen käskystä minulle ja kun taas heitän pallon ja sanon "tuo pallo mammalle", niin Maukuhan tuo.

      Pentuna kun siltä kielsi verhoissa roikkumisen, se meni sohvan taakse ja "jupisi itsekseen". Mauku on se, joka sanoo sen viimeisen sanan :D

      Marsukin mulla oli joskus vuosia vuosia sitten ja sen nimi oli amor vincit omnia Viivi, Viikiksi sitä kutsuin.

      • öääkää

        Meidän koirien nimet oli Fiksi ja Bruuttus. Fiksille kelpasi myös nimet, miksi, siksi ja niksi. Bruuttuksen lempinimi oli Ruttana.


    • smatu

      Mullakin oli joskus nuorempana marsu ja sen nimi oli Mörkö mutta Möykyksi me sitä sanottiin...se oli melkein kokonaan musta, pari ruskeaa rusettia oli selässä. Sitten siskoni koiran nimi on Roceggiano (jos se edes noin kirjotetaan) eli lyhyesti Roni tai Rontti :) nyt pitäisi miettiä meidän kissavauvalle nimi...ehkä sen keksii sunnuntaina kun se tulee kotiin :D

    • Osuvia

      Meillä on kissa jonka nimi on Seinä, koska se löytyi seinän sisältä pari vuotta sitten. Sitten on kesytetty villikissanpentu joka on aina uusien asioiden kohdatessa piilossa ja sen nimi on Piilo... On meillä ollut vastaavia nimiä ennenkin mutta nämä nyt toistaiseksi...

      • mix

        mun mielestä sille kävis nimeksi milli tai milou.


    • Geesaimaa

      En toivo, että näitä nimiä kopioitaisiin.

      Minulla on kaniuros nimeltä Mr Norja.
      Kesyhiiritytöt nimiltä Sada, Seela ja Cigaro
      Kissa nimeltä Tira

      Edesmenneitä ovat hiiret nimiltä Zeta, Ässä, Vili ja Syrän

      • fbh

        Kivoja nimiä, mutta et voi oikeestaan estääkään ettei noita nimiä kopioitaisi, kaikki nimet on kaikkien käytössä vaikka olisikin ne itse keksinyt. Et varmasti ole ainoa, jolla on lemmikki jonka nimi on esim. Mr Norja, Sada tai Syrän :D


    • Itselläni on kaloja. Monni jonka nimi on Kingi/King kaksi lehtikalaa jotka on Big ja Small (tuttavien kesken Iso ja Pieni), sekä kaksi tiikerinuoliaista, joitka ovat nimiltään Mungonjerrie ja Rumpelteazer :)

    • on nimeltään

      LOPONEN, koska se on ihan Loposen näköinen :)

    • sei-sei

      Minun maatiaiskissani nimeksi tuli Kasimir, sillä siinä on sanat "kasi" (=kissa murteella) ja "mir" (melkein kuin mirri). Aika pian sen lempinimeksi tuli Kasipallo.

      Sitten meille tuli Kasimirin ihan samanvärinen puoliveli. Siitä tuli tietysti Ysimir! (kasi, ysi).

    • satusan

      Entinen kissa oli Oiva Ansa Elmeri (kun ei nimeä antaessa tiedetty haetaanko tyttö vai poika)

      Nyt haettiin tyttökissa ja siitä tuli Hjördis. Osoittautui kuitenkin pojaksi joten lisättiin Hjörkka. Osoittautui oikein villikoksi niin nyt on Hjördis Hjörkka ADHD

      • Zero

        Meillä on koira nimeltä nisu ja muut on sitten peppiina, annastiina, sikuriina koska kaikki noista on muutettuja nimiä peppi pitkätosssusta ja viimeiset nimet ovat sherry tellu tipsu usva tuisku ja häjy nyt meillä on tulossa vielä yksi pentu joten etsisin hauskoja ja ytimekkäitä nimiä


    • Kilpikonnani nimi on Valo. Se on varsin omaperäinen nimi. Annoin nimen, koska kilppari on aktiivisimmillaan valoisaan aikaan enkä vuosia sitten ollut varma Valon sukupuolesta. Sittemmin se osoittautui urokseksi.

      Koirani nimi taas on Bella, joka on yllättävän yleinen. Edellinen oli Linda, ja sillä oli omaperäinen lempinimi, Limputti. :) Meillä on ollut myös Jaki-niminen koira.

    • Raitaturkki

      Meidän jätkä nimettiin Turboksi:) On kyllä nimensä veroinen.. Yhtä ohjelmaa kattelin kerran missä oli Sytytystulppa-niminen dalmatialainen, siitä se ajatus sitten lähti. Kavereiden kanssa naurettiin, että kaasuläpänasentotunnistinanturi saattaisi ehkäpä olla hieman liian pitkä, joten turboon päädyttiin=) Olen kuullut parista koirasta joilla on sama nimi, eli tuokaan nyt mikään harvinainen taida olla.

      • NIMELTÄÄN

        Sotis ja Pikk Kiss

        Sotis on lyhenne sotanorsusta joku outo päähän pisto ja siit lähteä sotikseks sitä on kutsuttu =) Pikk Kiss taas tuli kun en monteen kuukauteen keksiny mitää osuvaa nimee pentu kisulleni sit aina ku puhuin siitä ni puhuin pikku kisusta sitku väännetää murteellani jossa joka vika kirjain jää pois ni pikku kisusta tulikin pikk kiss =) Ei ole enne vAstaan tullu samoja nimiä toivottavasti ei tulekkaan


      • piiiikkkis
        NIMELTÄÄN kirjoitti:

        Sotis ja Pikk Kiss

        Sotis on lyhenne sotanorsusta joku outo päähän pisto ja siit lähteä sotikseks sitä on kutsuttu =) Pikk Kiss taas tuli kun en monteen kuukauteen keksiny mitää osuvaa nimee pentu kisulleni sit aina ku puhuin siitä ni puhuin pikku kisusta sitku väännetää murteellani jossa joka vika kirjain jää pois ni pikku kisusta tulikin pikk kiss =) Ei ole enne vAstaan tullu samoja nimiä toivottavasti ei tulekkaan

        kaverillani on tai oli kissa nimeltä pikkis..


      • Coma

        Meijän uros koiran nimi on Kooma, sinällään huvittava sillä on rodultaan siperianhusky ja virtaa tässä kaverinsa riittää kuin pikku kylässä


    • zukki

      Mielestäni kaikilla meidän kissoilla on ollut hauskat ja omaperäiset nimet.
      Ensimmäinen kissani oli Miisa, Miisan pennuista tuli Laku ja Lissu. Lissua sanottiin myös Lispetiksi ja Löpöttimeksi.
      Sitten meillä oli hetken löytökissa Nikke, jonka nimeä emme itse ollet valinneet vaikka nimi sopi kuin nakuutettu.
      Siskoni kissa on nimeltään Lumikki (valkoinen persialaiskissa jonka kenneli nimi oli jotain Dolly...) Lumikkia kutsutaan myös Palloksi, Nupuksi, Lumppariksi...
      Oma puolitoistavuotias kollini on puolestaan nimeltään Heero, vaikka nimiehdotuksia tuli Kutaleketaleesta Piipariseen.

      Mielestäni kissan persoonallisuudella pitaisi olla nimeämisen kanssa edes jotain tekemistä...

      Siinäpä tuli nyt muutamia nimi esimerkkejä meidän kisuista:)

      • Monta lempinimeä omistav

        Tästä nimestä Lissu, oma nimeni on Lisa (lausutaan Liisa) josta tottakai kaverin isä keksii monia lempinimiä, joten ajattelin listata.

        Lissu
        Lissukka
        Lipsu
        Lipsukka
        Lipe
        Lipetin
        Lipetti
        Lillu
        Lillukka
        Lille
        Lilleri
        Lalleri
        Lilleri-Lalleri
        Lila

        Ja tässä lisää odotellessa...


    • koirieni nimet ovat Piksu/piksutin ja Etku

    • katti

      Alunperin nimi oli Zorro, mutta kun ei kolmevuotias pikkutyttö osannut sitä lausua niin se taipui hänen suussaan Tolloksi =) sattui niin hyvin nimi osumaan kissan luonteeseen että nykyään meillä on Tollo-niminen kissa =)

      • Zero

        Meillä on ollu koiria joilla on ollu aika tavalliset nimet. Oli kulkukoira joka me nimettiin kulkuriks....

        Mutta nyt meillä on kaks suomenlapinkoiraa joitten nimet on: Välkky(joka on sopivasti tosi tyhmä;)..) Ja Mörkö(Se taas pelkää melkee kaikkea)

        Äiskällä taas oli ennen Siru- niminen koira:D Karhukoira se oli...

        Saan chinchillan mut mun mielest sil ei oo hirveen
        omaperänen/hauska nimi:D Se on Cameron!


    • termis

      meidän kani on terminaattori.. :)

      • syyssade84

        Olen aina antanut eläimille omaperäisempiä nimiä,en pidä jos joka toisen karvaisuuden nimi on sama. Edesmennyt koirani oli nimeltään Riesa (ja loppujen lopuksi ihan syystä),kissa oli Terroristi. Myöskin Laiska oli jollain mirrillä. Muita en nyt tähän hätään muista :)


      • e
        syyssade84 kirjoitti:

        Olen aina antanut eläimille omaperäisempiä nimiä,en pidä jos joka toisen karvaisuuden nimi on sama. Edesmennyt koirani oli nimeltään Riesa (ja loppujen lopuksi ihan syystä),kissa oli Terroristi. Myöskin Laiska oli jollain mirrillä. Muita en nyt tähän hätään muista :)

        Meilläki on Riesa niminen koira ja toisen nimi on Renttu :)


      • Anonyymi
        e kirjoitti:

        Meilläki on Riesa niminen koira ja toisen nimi on Renttu :)

        Kaksi veljes kollia nimesin niiden luonteiden, käytöksen ja värin perusteella ja pallien poistossa ne piti virallistaa. Mustankirjavasta tuli Must-I ja Harmaanvalkoisesta Harm-I kutsumanimet muotoutuivat Mutteriksi ja Hartsuksi. Hartsu on yli 17v ja Mutterin jäätyä auton alle otin Hartsulle kaveriksi tyttökissan löytöeläinkodista. Se oli musta lukuunottamatta valkoisia sukkia ja valkoista sydämenmuotoista pilkkua toisessa poskessa. Siitä tuli Gimuli. Gimulikin ajettiin kuoliaaksi oman kodin portille ja kun tiesin sen kaahailijan ja syyllisen joka teon oli tehnyt maalasin metrin halkaisialtaan olevan G-kirjaimen keskelle tietä missä turma tapahtui. En tiedä oliko sillä kummempaa vaikutusta siihen kaahailijaan.
        Poikasena oli kolme varistakin lemmikkinä eri kesinä ja kaikkien nimi oli Jantsu perässä erona järjestysnumero Jantsu 1 ...etc.


    • Pusse-Kala

      Nimesin joskus 7-vuotiaan pikkusiskoni kanssa akvaariokalojani. Tämän seurauksena akvaariossani uiskentelee nyt kaksi neontetraa, joiden molempien nimi on Sebastian. Siskoni oli katsonut paljon Ariel-elokuvaa, ja piti myös nimestä Pärsky. Niinpä nyt peräti viisi kalaa omistaa samaisen nimen! Itse asiassa yhdellä niistä oli joskus toinenkin nimi, (olisiko ollut Purkki-Kala tai Tölkki-Kala) mutta kukaan ei enää muista mikä se niistä oli, joten ne ovat nyt kaikki Pärskyjä. Lisäksi akvaariossa majailevat Lääkäri-Kala ja Pusse-Kala, ( Tuo Kala-osa kuuluu olennaisena mukaan. Kukaan ei koskaan sanoisi pelkästään Pusse, vaan Pusse-Kala.)jotka voi erottaa vain selkäevän pituuden perusteella. Itse en tiedä miksi kaloillani on näinkin kummalliset nimet, siskoni mielestä ne ovat oikein osuvat... Akvaariossa jo pitkään jurottanut vanha monni puolestaan on aina ollut pelkkä Putsari, sehän puhdistaa akvaariota levästä!

      • aapiinaaa

        noki, terminaattori, rollo, heli, helinä, topi, vili, pimu, miina, ansa, pena, helmi, poju, rieska, nassesetä, pommi, paukku, harava, raketti, kruunu, kolli, katti, kitty, mitty, fisu, liru, nakki, punkero, ankyrä, pumpuli, pallero, ronsu, röh, rinkeli, piirakka, munkki, tatti, käpy, kuro, alias, milo, matilda, kikero, oliver, jekku, akku, puuteri, tuisku, mämmi, pieru(kikkare), ralli, töllö, kukiro, kuiskaus, apina,...


      • Dallinger
        aapiinaaa kirjoitti:

        noki, terminaattori, rollo, heli, helinä, topi, vili, pimu, miina, ansa, pena, helmi, poju, rieska, nassesetä, pommi, paukku, harava, raketti, kruunu, kolli, katti, kitty, mitty, fisu, liru, nakki, punkero, ankyrä, pumpuli, pallero, ronsu, röh, rinkeli, piirakka, munkki, tatti, käpy, kuro, alias, milo, matilda, kikero, oliver, jekku, akku, puuteri, tuisku, mämmi, pieru(kikkare), ralli, töllö, kukiro, kuiskaus, apina,...

        No meidän vanhemmilla koirilla ei ole kummoiset nimet ,kirjoitan sulkuihin usein käytetyt lempinimet. Pepita(hupita)Bertta,Fanni,Nita(sika,murmelo,mulmukka,lihava)Sani,(santtu)Wendy(wemppis,humppis,wempellys)Jolie(joli,rälläpylly,rääpelö, lolile) Devil (devi,möhö) ja sitten rottapojat Speedy ja Sparky sekä hampsteri Psycho. :)


      • asdasfsfwe
        Dallinger kirjoitti:

        No meidän vanhemmilla koirilla ei ole kummoiset nimet ,kirjoitan sulkuihin usein käytetyt lempinimet. Pepita(hupita)Bertta,Fanni,Nita(sika,murmelo,mulmukka,lihava)Sani,(santtu)Wendy(wemppis,humppis,wempellys)Jolie(joli,rälläpylly,rääpelö, lolile) Devil (devi,möhö) ja sitten rottapojat Speedy ja Sparky sekä hampsteri Psycho. :)

        Ystäväni sukulaisella on kissat nimeltä Eiku ja Niinku.


    • Mun roborovskin kääpiöhamsterin nimi on Narsu :D

      Se sopii hyvin sillä se on hyvin nirso ruoan suhteen, joten sanomme sitä aina Nirso Narsuksi :D

      • emmi.97

        Meillä on kissat Pultti ja Palikka.


      • X--DD

        Mun Robo on Taffe Tofu Tafelius


    • syrkki__

      meillä on syrkkipoika Möhö-Matti "möhis".
      tuolle on jotkut nauraneet että ompas hauska nimi, mutta sopii tuollaiselle ahmatille.

      • NiNNi.

        ...on neljä marsua;pojat:Jopsa,Hippa,Elmeri ja tyttö:Riemu. :)


      • Gueeerro
        NiNNi. kirjoitti:

        ...on neljä marsua;pojat:Jopsa,Hippa,Elmeri ja tyttö:Riemu. :)

        Eli meillä on koirat: Milla & Hertta, kanit Ruusu & Rocky, hamsu Onni ja kohta toinen jonka nimeksi tulee Della. Ja kuolleiden nimiä: marsu timi,koira toffo,hamsu minni. Ja pois annettu lumi kani.


      • Maikki90
        Gueeerro kirjoitti:

        Eli meillä on koirat: Milla & Hertta, kanit Ruusu & Rocky, hamsu Onni ja kohta toinen jonka nimeksi tulee Della. Ja kuolleiden nimiä: marsu timi,koira toffo,hamsu minni. Ja pois annettu lumi kani.

        Rip Tipsu-kissa, Tupsu-kani, Taavetti-kani, Timantti-kani, Jetta-koira, Jere-hamsteri ja Massimo-hamsteri. Elävien kirjoissa on Oliver-kissa ja Mulperi-hamsteri, eli Mulppu :)


      • _Onnellinen_85_
        Maikki90 kirjoitti:

        Rip Tipsu-kissa, Tupsu-kani, Taavetti-kani, Timantti-kani, Jetta-koira, Jere-hamsteri ja Massimo-hamsteri. Elävien kirjoissa on Oliver-kissa ja Mulperi-hamsteri, eli Mulppu :)

        Mindy-koira(ex-mieheni keksi sille nimen)
        Pimu-koira(mie vaihdoin nimeks Bella)
        Vilma-koira(ex-mieheni ja miun yhteinen päätös)
        Nalle-koira(oli ku meille tuli
        Donna-koira(mie päätin nimen)


    • Kaverilla oli lihava kissa, sen nimi oli Esso ja se oli ilmiö 80-luvulla..

    • Heli T

      Marsut ovat oikeilta nimiltään
      -I Remember You
      -It's So Easy
      -Anemone's Bamako (Bamako on Malin pääkaupunki, Afrikassa)
      Kissa on nimeltään Pepsi. Edellinen kissamme oli Perlos (käsittääkseni Perlos niminen yhtiö valmisti aikoinaan kännykän kuoria)
      Laitetaampa nyt sitten vaikka viellä yksi koirista
      -Rosdiva's Indiana Jones

      Elukoita meiltä löytyy kymmenen, mutta en ala jokaista luettelemaan kun kaikkilla ei ole niin erikoiset tai hauskat nimet.

    • Metsanhenki

      Hiirille on hauska keksiä tyhmiä nimiä, joten mulla on ollu Soppa, Poppana, Kaveri ja Vinku. Iitakin oli, mutta se nyt ei ole erikoinen, tuli vaan tosta Vinkusta. Oli sitten yhteensä Vinkuiita :D

    • vennuvenpula

      mun midihiiren nimi on milli koska se oli tosi pieni kun sain sen ja on meillä ollut kasper, jesper ja joonata eli kassu, jepsu ja jopsu.

    • Chihuahuat

      Minun koirieni nimet on Fanta, Alfa ja Olna.

    • tuota juu:D

      no meillä on tooosi paljon koti eläimiä joten tässä on tämän hetkisten eläinten ja edes menneiden nimiä:
      Pultti
      Adele
      Aada
      Pedro
      Julia
      Saga
      Sofia Svarta "musti"
      Fina
      Aatu
      Henna
      Alma
      Ronja
      Täplä
      Claudie
      Tuike
      Kumpi
      Kampi
      Lakupötkö
      Rita
      Herra Taival
      Riitta
      Hannu
      Riki
      Jasper
      Pekka
      Leena
      Olli
      Jupiter
      Uranus
      Pluto
      Titan
      Toffee
      Sipel"Sipe"
      Aleksi"alex"
      Ninni
      Haisuli
      Pörrö
      Coocie
      Muru
      Link
      Riita
      Piika
      Niko
      Mai
      Lai
      Pietari
      Paskapatruuna tutummin patruunaXD
      Naili
      Nemo
      Pietari
      Kasper
      Miuku
      Napoel Richard ensimmäinen"Napsu"
      Viikari"viiru"

      jne voi keksiä mitä vaan mutta noi nimet on suunnilleen alpakoista>poroihin ja hevosiin sekä ankkoihin ja muihin ötököihin:D en jaksa luetella kaikkia nimiä......:)

    • riikk_

      Mulla on kolme käärmettä, mutta herroille en oo nimiä vielä keksiny. Ajattelin Viljamia ja Elmeriä tai jotain sinne päin. Neitokaiselle entisen omistajan lapset oli antanu nimeks Lissu. Siihenhän taas sopis jatkoks esim. Ernu ja Jonne, mutta tuskin kuitenkaa niihin päädyn :D
      Mun vanhemmilla on kaks koiraa, Mili ja Nekku, joiden kummanki nimestä pidettiin palaverit ja ristiäiset yms. Nekusta piti ensin tulla Nasu, mutta siihen en suostunu!
      Sit meillä oli vielä joskus nuoruudessa kaks kania, Nappi ja Puppe.. En tiedä mistä nimet tuli, mutta ei kestäny kauaakaa ku äidille tuli "allergia", josta kuulin totuuden vasta montamonta vuotta kanien pois antamisen jälkeen.
      Niin ja Teppo oli mun ämpäristä löytyneen lemmikkipäästäisen nimi. Se harmillisesti karkas jo samana päivänä.

    • fisuillekki....

      Rakastan nimeämistä, joten meidän akvaarion kaloillakin on jokaisella omat nimet! mm. totti, vili, vilperi, sabi, onni, limu, tiuhti viuhti ja hessu :)

    • kjukukuykuk

      Meillä on n. 25cm panssarimonni Lordi ja käärmekala Lasse

    • moi mete menee?

      Mulla on kans nimiehdotuksia mut laitan joitaki ku niitä o miljoona.

      Redi
      Stedi
      Kossu
      Vissy
      Muumi
      Elle
      Hinni
      Donitsi
      Toffee
      Pieru
      Mämmi

      Ole hyvä :)

    • huhomgvb

      mul niit on miljoonii paan vaan pari miksi jolle nissa krea doni meli jollis hoppa nealla

    • Kissa nimeltä

      Seppo-Arhippa

    • Nasust

      Meidän tuleva koira on nimeltä Melma tai Melman :)

    • 20+14

      Meijän kalkkunoitten nimet on Limppu ja Rinkeli. Nimet kertoo jotain myös niiden tulevaisuudesta :(

    • Sirupiru

      Mun kaverilla oli kerran kissa, jonka nimi oli Suolisolmu. En nyt kyllä muista, mistä ihmeestä sekin nimi sitten tuli.
      Mummulassa taas on Limppu ja Melli -nimiset kissat. Kolmannen kissan oikeaa nimeä en muista ja sanonkin sitä aina Vinskiksi, koska se jostain kumman syystä näyttää musta Prätkähiirien Vinskiltä. :D
      Meillä taas on ollu kolme (ja edelleenkin on yksi) koiraa, joiden nimet on Rekku, Roope ja Siru. Ne on kaikkea muuta kuin omaperäisiä nimiä, ja onhan se omalla tavallaan huvittavaa. Roopesta tosin väänty sitten Roope-Ropponen ja Sirusta Siru-Sippura ja Sirupiru.

    • therru_ja_marsut

      meillä on kissat Hölö ja Mörkö (ruotsissa on kaksi ns.kuntaa lähellä gnestan lähellä)sitten tavallisemmat Albert eli allu(kuollut) ja Viiru(muutti pois kun ei tykännyt meijän dogista)

      • therru_ja_marsut

        ja lisäykseksi tulee kaksi marsu poikaa Amandan Níkita"niksu" ja Amandan Sawa "saku tai sakke" ja sitten oli Jami(nimi oli kun tuli)


    • Maijaaaaaaaaaaaaaaaa

      En tiedä nyt ovatko nämä minun mielestäni hauskat nimet nyt niin omaperäisiä,mutta minulla on kaksi kissaa jotka ovat nimeltään Paavo ja Raili (muistatteko sen tv-sarjan :D )

    • kukkuuuuuuu

      mun omenakotiloiden nimet on Lima-Reima,Mr.Kettunen,Hatasomp ja Hjulle mun pikkusisko (joka on kova semmari-fani) keksi nää nimet

    • i <3 kotilot

      Hei!

      Minulla on kotilo ja kilpikonna!

      Kotilon nimi: Aksu ( sanon Aksutiksi)

      Kilpikonnan nimi: Edi ( sanon edi vödiksi )

    • janskujeejee

      kaverin gerbiilit oli tiku ja taku, koirat oli lipponen ja räikkönen, kissat oli aatami ja eeva.
      ..että tällästä :D
      meillä koirilla perus nimiä, : Peetu,YoYo(jojo),Arttu,Caro,Calle,Alex,Tomi,Artturi, rekku (äidin koira)
      kissojen nimet on ollu : Rasmus (rasputin,raspus,puspus,) Rolle (rolluska) ja Leevi onni antero :D
      kanien nimiä on ollu: Roomeo,Rosina ( ruskean reiän ritari xD/roopuska)
      marsun nimi oli eetu, (peepukka,eetuska,epsu,papanakone)

      tälläsiä :)) ja tulevien koirien nimet on Luka(siperianhusy tai sekarotunen jossa huskya),Rasi,(siperianhusky ehkä tai rottweiler tai joku sekarotunen)Pyry(husky),SisuHusky),Nero(pitkäkarvainen saksanpaimenkoira),Jysky( Rottweiler,husky tai joku sekarotunen ^^) ja kaikkee muita ^^

    • meidänopeonhomo

      mun kaverilla on hiiret nalli ,nasta ja nuuska aika omaperäisiä:D

    • No en nyt tiedä onko tämä niinkään omaperäistä, mutta meidän yhden kissan nimi on Zorro. Nimi johtuu siitä että samantien kun se syntyi, siitä tuli mieleen Zorro koska se on sellainen mustavalkoinen ja sen naamassa on "maski" ja selässä "viitta".

    • npå

      No mun tädillä on saksanpaimenkoira nimeltä Ares (= sodanjumala). Sen kennelnimi oli sit joku Sid : D

    • PukkiPonski<33

      Mun hamsun nimi on Koistinen♥ , en tiiä mistä se tuli mut kuha vaa pälkähti päähän :)) Ajattelin myös nimiä : Snuffel, Hemuli, Dumle... yms.. :D

    • FGDGSSDF

      Toisen chinchillani nimi on Mauna Luna. Näin jotain unta jossa kyseisenniminen puhuva chinchilla kiristi minut perustamaan sille vihannesyrityksen :D

    • Aniaml Girl

      itsellä ei niinkään omaperäisiä, mutta kerronpa nyt silti.
      koirani on Riki. (shetlanninlammaskoira)
      mutta Rikin kaveri on chichuava nimeltään Elvis=)
      ps.eläimet ovat ihania!!!

    • HO

      Mulla on koirat Xena,Nenä ja Yes!

    • Ampsu

      Meidän koira on Kiki, ja kaverini kääpiöhamsterin nimi on Pave (tyttö :'D).

    • LoL tyttö

      Raxu on miedän marsun nimi

    • Hyvä nimi olisi:

      Pähkis. Sopii kaikille elukoille.

    • aj

      Mun kisun nimi on Marja-Terttu Päälykäinen!

    • f,kjl

      Mun kissan nimi on illi ja joskus myös sanon möllykäksi, on sellainen hiljainen hiiviskelijä.

    • Mun edesmenneet gerbiilit oli Cimbu ja Prinsessa ruusunen, nykyset on Bella ja Bianca, kisulit on nimeltää Mindi ja Noksu ja koiramme Dali.

    • Mä tääl vaan....

      No mun kummitätin vuohen nimi on Annika. Ja meil on olu kaks pupuu Söpö ja Lumi (Lumi tulisiit ku se oli iha albiino) Ja nyt meil on koira nimelt Nappe (toiselt nimeltään Napsu) ja naapuril on koira minkä nimi on Mosku

    • Kaikan omistaja

      Mun otusten nimet on vähän jännii.Koira on Salama ja kisuli on Kaika. Kaika tuli siitä koska mä kuulin kerran ku sanottiin ´taika` nii kuulin että kaika.

    • OLOKIJU

      Moi:D mun kanin nimmari on PUPPE

    • en tiiä onko mitenkään erikoinen/omaperäinen mut mun kanin nimi on culiver :PP

    • Tyttö

      Meille on tulossa tänä vuonna staffordshirenbullterrieri ja nimen päättäminen tuottaa tuskaa! :D Olisiko hyviä ehdotuksia?

      • :F

        Tuska?


    • ujg

      Meillä asustelee:

      Cleo, kotikissa
      Amalia, hamsteri (syyrialainen)
      James, kesyhiiri
      Panda (oikealta nimeltään Emmett), kesyhiiri
      Millom, marsu
      ja
      Bristol, marsu

      En tiedä onko omaperäisiä, mutt.. :D

    • Eeva-aveE

      Edesmenneet kssani olivat Urho ja Sylvia (Ei kuitenkaan Kekkosista ollut kyse). ;)

    • Emmunen

      Hehe, hauskoja nimiä :D :)

      Meillä on leopardigekot: Väinö ja Telma
      Käärme: Olof Daniel :D
      Kissat: Jaana. Jarppa ja Piia
      Hamsut: Mikke ja Muru

      :))

      Mulle on tulossa toinenkin käärme tässä ja sen nimeksi pähkäilin ehkä Usvaa =)

    • Elli&Söpö

      Aloittajalle: Mullakin on marsu, jonka nimi on Elviira !:D tosin, tuttavallisesti Elli(:
      Kani jonka nimi on Esther , lempinimeltään Söpö:D

    • Monniset on parhaita

      Täplämonniset Jorma "Jomppe, Pomppiduu" ja Seppo "Sepi"
      Kuparimonniset Ismo "Ipe" ja Paavo "Pave"
      Taistelukala Olli-Pekka "Pekka"
      10x Neontetrat eli Wiivat joukkoon kuuluu Omppu ja Hellu (8x nimetöntä)
      4x Lyhtytetrat joiden nimet ovat Ransut

    • hohoo!!

      Meidän legendapojat oli Rauski (mäyräkoira) ja Vömpelö (kissa).

      Vömpelön pojan nimeksi tuli muuten Lötkis....

    • marsupro

      moi! saan äitin luo marsun ja isi tilasi sille tänään häkin ja sellasen salaatti pallon. Etsin tyttö marsun nimiä, oisi kivaa saada paljon ehokkaita

    • Meiän lemmikkitaustaa on Nalle -koira, Näkymätön Ninni -kani, Flirtti eli Fliidu-koira, tutumpi Roki -koira ja Luna-rotta, Kyooketsuki eli tsuki-gerbiili, Taco-gerbiili, Kira -koira ja miu ylpeys, hamsteri jonka nimi oli Mörkö Xenophilius Slartibartfast, tutummin Mörkö. Tänään adoptoin myös kaksi tyttöhiirtä, joille pitäis keksiä nimet!

      • Niin ja tutulla on ollu Lehmä -niminen rotta, Mummolla Marna-koira, serkuilla Jätkä-rottwailer ja poikaystävänkoira on Minora. Niin ja kissa vielä itellä, jonka nimi oli Peto. Peto on rakkaus


    • :D

      MUN TUTTUJEN KISSAN nimi: Laku milli vanilli

    • Ressu <3

      Mulla on koira jonka nimi on ressu, koska se on semmonen reppana.

      • Ressu<3

        Ressu on rodultaan Mudi joten sopii hyvin kun on semmonen ruipelo ja niin SÖÖTTI!!!!


      • HamsterLove
        Ressu<3 kirjoitti:

        Ressu on rodultaan Mudi joten sopii hyvin kun on semmonen ruipelo ja niin SÖÖTTI!!!!

        Meillä on ollut elämäni aikana hamsterit:
        - Tiku (2007- 2011)
        - TakuTirina. (virallinen. Flower meanor sun bean) (2009- 2012)
        - Muro. (virallinen.Water droblet... ?) (2010- 2012)
        - Kiki, Vicki ja Nicki (Tehtiin hätäkaste ;), kun kuolivat 3vrk iässä)
        - Jerkku (virallinen Jerkkuli Jalari/Vuori) (2011-)
        -Mökö (virallinen. Kiljusen perheen Mökö) (2011- )
        - Rousku (virallinen Hr Rouskunen) (2011- 2012)
        -Ronja (virallinen. Ronja Ryövärin tytär) (2011-)
        - Kerttuli (virallinen Kerttuli Jalari Vuori) (2012-)
        -Hemppa (virallinen Hemuli)
        poikasina myydyt hamsterit
        (Jos mietitte miksi osat kuolleet pieninä, niin kasvatamme hamsterita ;;))


      • HamsterLove
        HamsterLove kirjoitti:

        Meillä on ollut elämäni aikana hamsterit:
        - Tiku (2007- 2011)
        - TakuTirina. (virallinen. Flower meanor sun bean) (2009- 2012)
        - Muro. (virallinen.Water droblet... ?) (2010- 2012)
        - Kiki, Vicki ja Nicki (Tehtiin hätäkaste ;), kun kuolivat 3vrk iässä)
        - Jerkku (virallinen Jerkkuli Jalari/Vuori) (2011-)
        -Mökö (virallinen. Kiljusen perheen Mökö) (2011- )
        - Rousku (virallinen Hr Rouskunen) (2011- 2012)
        -Ronja (virallinen. Ronja Ryövärin tytär) (2011-)
        - Kerttuli (virallinen Kerttuli Jalari Vuori) (2012-)
        -Hemppa (virallinen Hemuli)
        poikasina myydyt hamsterit
        (Jos mietitte miksi osat kuolleet pieninä, niin kasvatamme hamsterita ;;))

        *Hemppa (virallinen. Hemuli) (2012-)


    • 6+4

      Meillä oli sekarotuinen, alituiseen karkaileva koira jolle alkuperäinen omistaja oli antanut nimen Ukko. Saatiin se parivuotiaana joten oli jo tottunut nimeensä jotta mitäpä sitä enää vaihtamaan. Velmu otus livisti aina kun vaan pysty, sitä sitte juostiin perässä pitkin maita ja mantuja huutamassa että "Ukkooo tuuu kotiiinnn!". Naapureiden ikivihreä "taasko sulta on mies karannu" jaksoi viihdyttää ehkä ekan vuoden, mutta heidän korvissaan se ei kyllä koskaan menettänyt tenhoaan...:D

    • ERSE1

      Hiiret Hessu, Hirmu, Henkka ja Hermanni (; en tiiä onko kyllä omaperäisiä.

    • Eläinrakas-89likka

      Asun maalla, meilä on tallikissat: Tenho, Taimi, Gillespie, Synkka, Kongi, Reemeli, Almu, Kvii, Hemmu ja Veetu. koiria meiltä löytyy Rilppa, Asma ja Eisi. 2 hevostakin on, Daily ja Kalma.
      Hamstereita mulla on ollut:
      Liisu (1993-1995)
      Salma (1994-1996)
      Vaari (1996-1996) (otettiin jo 2v iässä vanhuuspäiviä viettämään siskolta, eli 5 kk)
      Hyypiö (1996-1997)
      Routa (1997-1999)
      Vilmi (1998-2001)
      Alliina "Lii" (1999-2001)
      Marsmuu "Muu" (1999-2002) (tätä ja äskeistä kun huusi Liimuuu...)
      Annu (2001-2003)
      Kristu (2002-2005)
      Peru (2005-2007)
      Lokki (2006-2008)
      Tiina (2007-2010)
      Hulmu (2009-2011)
      Alibi (2010-)
      Vinkku (2011-)
      Alania (2011-)
      Kausanen (2011-2013)
      Riippu (2012-)
      Ja kuten näette en voi elää ilman Hamstereita. Marsuja mulla on ollu Hemuli (2004-2007) ja Ilona (2003-2004) mutta se lopahti siihen ku Ilona sai suolitukoksen ja Hemuli karkasi.

      • Äskeinen89likka

        Ja siis ensimmäinen hamsteri tuli kun olin 4 eli olen kasvanut niiden kera. Nyt olen 24, toukokuun 7 olen 25....


    • marsupro

      Moi!
      Mä haluaisin tietää tyttö marsulle nimen, kun niitä on nyt sitten kaksi tulossa Tiistaina.
      Toisen nimeksi tulee Luna = tarkoittaa Espanjaksi ja venäjäksi Kuuta... (tosin Venäjällä lausutaan:Lu nha painosta kohtaa unh, tiedänpähän kokemuksesta.
      Mutta joo! niita nimiä sitten vaan...
      ELÄINTEN NIMI LISTA KAIKENLAISILLE
      KARVATURREILLE

      Luna
      Rosina(Rosi)
      Mörkö
      Buusti
      Turbo
      Lissu
      Tara
      Nita
      Eetu
      Pinja
      Rob (Robert Pattinson

    • Pulsu.

      kalan nimeksi tuli koira.. :D
      Mahtavinta siinä on se, että sanot ystävällesi "Käyn ruokkimassa koiran, tulen pian" ystäväsi kysyy "Onko sinulla koira?" vastaat "Ei, se on kala" :D

    • täs ois nyt nimii

      en nyt tiiä onko nää niin omaperäisiä mutta tässä ne nyt kuitenkin tulevat

      Hippu-koira
      Mini-koira
      Nappi-koira
      Kukka-koira
      kuolleita:
      Iines-koira
      Monza-koira
      Kirppu-koira

    • RonjawwsjaMatskuwws

      Tääl oli tosi hyviä nimiä, kiitos kaikille ehdotuksista :) Mullakin on koira nimeltä Fanni ja toinen koira mummolassa nimeltä Siiri ja mummolassa on viä yks jonka nimi on Roki :) (hyvi selitetty :D)

      Sain kivoja nimiä tuleville eläimille, tack! ;)

    • Minyy

      Mul on talvikko ja sen nimi on Jorma.. Kaveri päätti nimen heti ku sen näki ja taistelin vastaa minkä jaksoin mutta se jäi ja tuppaa naurattaa kaikkia ku tulee maininneeks :D

    • Ampeyy

      Koira on tytti (vanha koira oli Otto) , kissa on Hölö koska "puhuu" paljon ja marsut on Rotten "rotikka" ja Koivuniemi "pauli" :D

    • korva 123

      Mä ja mun serkku omistetaan kaheksan kissaa joiden nimet on puukärrit,hammasraudat,paskakärri(tutummin paskis),navetta,kottikärrit,tennispallo,turvavyö ja sierain
      HEI ajatelkaa vähän ihmiset !!!

    • fruitmarsu

      Meidän kissan nimi on Diiva (nimensä veroinen) milloin ei kelpaa tietty kissanruoka Ja mitä milloinki. Koira jonka nimi on Odessa ei ole tullut vastaan yhtään vastaavaa nimeä. Gerbiili Myy sanon pikkumyyks. Ja kertokaas marsulle hyviä nimiä :)

    • Mullekanikiitos

      Hei ihan sairaan söpöjä nimiä c: Ja meijän koiran nimi on Poju, ei kovin erikoinen mut lyhyt ja ytimekäs. :'3

      Mä haluisin oman kanin ja sen nimeks aattelin Zorroo tai sit Vili vois olla kans hyvä. c:

    • rypsiporsas3

      Meiän tulevan koiran nimi on RypsiPorsas

    • Albert!<3

      Mun tulevan kääpiöhamsterin nimeksi tulee Albert ja mulla oli ennen kääpiöhamsteri ja sen nimi oli Jokke.

    • kakkapannu

      omat kissaherrat on koko nimiltään
      Luigi Gaganjyot
      Entei Fushigibana

      Luigi tulee super mario brosta ja lisänimi Gaganjyot on intiaa tarkoittaen "taivaan valo"
      nimi tullut melko osuvaksi koska Luigi tykkää syödä sieniä :D ja on nopea kuin taivaan valo
      Entei tulee pokemonista (legendaarinen kissan näköinen koiratulipokemon) ja sekin varsin osuva koska Entei on melko koiramainen toisinaan :b
      ja Fushigibana tulee myös pokemonista, on venusaurin japanilainen nimi.

      Luigin vaihtoehtonimenä oli aluksi Koopa Troopa mutta ajattelin että se sopii koiralle paremmin :b

    • Nelivarpaan omistaja

      Meidän kilpikonna on ELISABETH koska kilppareiden liikkeet ovat hitaita, harkittuja ja rauhallisia kuten kuninkaallisilla ;)

    • mooi

      Tässä mun lemmikkihistoriaa (:

      Rhonda - koira (kuollut)
      Ziko - koira
      Jeppe - koira (2010-2012)
      Iitu - gerbiili (2010-2010)
      Iina - gerbiili (2010-2011)
      Uni - gerbiili (vietiin pois ekan viikon jälkeen)
      Sasha - gerbiili (2010-2014)
      Apila - gerbiili (pikkuveljen)
      Minka - gerbiili
      Ja sit viel yks gerbiili, jolla ei oo vielä nimeä :)

    • R.I.P Arttu

      No meillä oli jämpti eli jämtlanninpystykorva uros, kennel nimeltään Hirvihurtan Artturi, johon iskä lisäsi "alias sir Arthur" ja myöhemmin minun, veljeni ja iskän kesken puhuttiin hirvenpoimintakoneesta. Mutta loppujen lopuksi (tai oikeastaan ihan alustakin) kaikki tunsi koiran nimellä Arttu.

    • Murritus

      No minulla tällä hetkellä koira nimeltä Foxy (Fokotin). Tässä hetki sitten täällä majaili kissat Snirsa ja Snärsä. Edesmennyt katti Suisaid. Kaverin katti nimettiin eilen Maraksi se kun on semmonen Marakatti. Mitäs näitä muita sitten on. Akaattikotilot Miyu ja Shiro. Marsut Xinxia(xina) Nanami (Nami), Everley (Eve) ja sitten vielä leobardikegot Peto ja Misty

    • sussuboss

      Nä ei oo kylläkään hauskoja, mutta omaperäisiä. Eli mun hiirten nimet Aquata ja Freyja

    • jjeminss

      Mulla on 2 kissaa, Kosti ja Laku ja marsujen nimet on Flanders ja Aapo :-) miettisin marsuille ensin voldemorttia ja obelixia mutta flanders ja aapo vei mun sydämen :D

    • MoosesNasaretilaine

      Ystävällä oli joskus hamsteri nimeltä Mömmö:D..

    • Mulla on ollu hamsut nimiltään Veijari ja rasmus,
      rotat: rontti, mökö possueläin, ritari jalo urhea ja heimo huima eli mökö, jalo ja heimo lempinimiltään.
      Degut: james bond ja james dean, pelkät jamekset vaan.
      Koirat fiini, nelli, toffee, nero, mustikka, kafka, zero, toffee ja jack

    • Nurinkurisesti

      Pienelle koiralle Goljat ja hiirelle Gannibal

    • Eläinrakas92

      Hamsteri: Sinna (kuollut)
      Hiiret: Vinski, Moto ja Turbo (Jouduttiin antaa pois :c )
      Kalat: Dio, Dona, Monni, Corklos, Nemo ja Myy (Jouduttiin antaa pois, kun kissat yrittivät syödä :( )
      Kissat: Mia ja Oliver (Kuolleet)
      Koirat: Topi, Timi ja Elli (Elli ja Timi asuu ädin luona)
      Kilpikonnat: Taavi ja Liisa

      Sekä Elli ja Timi saivat pentuja, jotka annettiin pois: Napo, Nelli, Nana, Niki ja Nino

      Myös Mia ja Oliver saivat pentuja, (pois annettu): Dani, Kata, Usva ja Neo


      Kasvatettiin myös hiiriä, joten Vinski ja Oona (laina hiiri pariutumaan): Vipi, Jippe, Nona, Una, Benna ja Windy

    • AlfaZorroMinttu

      Minun koirien nimet ovat
      Alfa (uros, presa canario)
      Zorro (uros, dogo argentino)
      Minttu (narttu, maltankoira)

      Älkääkä nyt hämmentykö siitä et mulla on kaks ”taistelukoiraa” sekä 3kg sylikoira, hankin siis Mintun nuorempana kun asuin vanhempieni luona enkä voinut ottaa isoa koiraa;)

    • pitsaaaaaa

      Mulla oli joskus kauan sitten Pitsa niminen hamsteri :D

    • topiha-mä-oon

      Mäkin muistan lapsuudestani ,että yhden koiran nimi oli Mul Kut Tse

    • TosiJuttu-tämä

      Mulla on Rotta jonka nimi on Sipilä

    • Anonyymi

      albaniamatafuku 😂😂😂

    • Anonyymi

      Mun yhden ”kaverin” kissan nimi on Läski Xdd

    • Anonyymi

      Mun kissojen nimet on Palikka, Mörkö ja Pikku-Myy

    • Anonyymi

      Mejjän kissan nimi on purkki ja sitä sanotaan myös turkiksi purkki siitä ko sillä ol pienenä semmonen purkki jossa se aina oli. ja turkki siitä ko se on pitkä karvanen

    • Anonyymi

      Minun kissan pennuille pitäisi antaa nimet niitä on kaksi toinen on tosi leikkisä ja toinen on myös aika leikkisä mutta haluaa monesti mennä johonkin omaan rauhaan. Toinen on musta ja toinen ruskea valkoinen. Heidän emon nimi on purkki turkki

      • Anonyymi

        Pentu 1: Välijäähdytin
        Pentu 2: FSO Polonez


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pentu 1: Välijäähdytin
        Pentu 2: FSO Polonez

        Miten olisi Shutre ja Manjaa.


    • Anonyymi

      Mun valkoinen ensimmäinen oma poni oli Kuurankukka

    • Anonyymi

      Iines

    • Anonyymi

      Perseenverso

    • Anonyymi

      Meillä on koira nimeltä Saukko ja kasvatusnimi on Pers

    • Anonyymi

      Meillä on koira jonka nimi on Saukko ja kasvatusnimi on Per

    • Anonyymi

      Kakka

    • Anonyymi

      Minulla oli koira, sen nimi oli Teppana. Kissoja oli Mörö kun oli niin musta. PiiPii löytökissa, Oikealtanimeltään Pikitassu eli Pikkis. Kieli ei kääntynyt kellään tähän Pikkikseen. Toope kissa oli vähän hassu toope ja viimeisin oli Tinder. Piti sanoa eläinlääkärillä Tindra, mutta jostain tuli sammakko suuhun ja sanoin Tinder. Tinder jäi nimeksi.

    • Anonyymi

      No mulla on hamsteri nimeltä Tikkari meillä oli ennen koira nimeltä Helmi

    • Anonyymi

      Mun hamsterin nimi ei oo hirveen erikoinen mut sen nimi on Nala:) Nala on pk (pitkäkarvainen) ja creme ja cinnamon väritykseltään.

    • Anonyymi

      Tupsu. Tiuku. Vappu-heppu. Lolllll

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe