Kokemusta SUOMEN VERKKOMAKSU palvelusta?? Toimiiko??

Harkitseva...

Eli onko kokemusta maksupalvelusta tuolla yhdellä sopimuksella? Siinä ei siis saa kuitenkaan pankkien nappuloita näkymään etusivulla, vaan ne tulevat vasta "maksa tästä"- painikkeen jälkeen?

Toimiiko homma kuten pitää?? Huonot/hyvät puolet?

KIITOS!!!!!!!!!

21

5049

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstah

Tuosta ei ole kokemusta, mutta verkkokaupoissani on pankkien maksunapit. Niissä hyvä puoli on se, että rahat tulevat heti tileille. Tuollaisessa yhteispaketissa ne tulevat käsittääkseni ainakin parin päivän viiveellä?

• harkitsin...

Itse harkitsin ko. palvelua, mutta päädyin kuitenkin suoriin sopimuksiin pankkien kanssa. Rahat tulee heti tilille ja ainakin varmasti. Mietityttää onko kyseisellä firmalla mitään vakuksia, niin kuin pankeilla. Jos firma sattuu keikahtamaan, siinä menee omat ja vieraat rahat.

• mitä palvelu
        harkitsin... kirjoitti:

Itse harkitsin ko. palvelua, mutta päädyin kuitenkin suoriin sopimuksiin pankkien kanssa. Rahat tulee heti tilille ja ainakin varmasti. Mietityttää onko kyseisellä firmalla mitään vakuksia, niin kuin pankeilla. Jos firma sattuu keikahtamaan, siinä menee omat ja vieraat rahat.

maksaa? Kun tiedän mitä maksaisi esim. Nordea Oko Sampo-pankkien napit niin osaisi verrata kannattaako palvelu.

• AJS
        harkitsin... kirjoitti:

Miksi maksun siirto kestää puolitoista viikkoa suomen verkkomaksu
        oy kautta, ja sittenkin vasta valituksen jälkeen.

• aijgdnsvihj

Onko Suomen Verkkomaksut muuttanut maksukäytäntöjään kun aiemmin rahat tuli nopeammin? Mitään ilmoitusta asiasta en ole ainakaan saanut...

• satakuntalainen

Suomen Verkkomaksut nosti yksipuolisella sopimuksella taksojaan tasan kaksinkertaiseksi. Lievästi sanoen, erittäin törkeää. Alan heti etsiä muita vaihtoehtoja. Mikäli kaikki Suomen yrittäjät tekisivät näin, olisimme alle kahden vuoden samassa tilassa, kuin Kreikka.

• fcvgbhnjkml,ölkj

Eli se entinen ~80e/kk on nykyisin ~160e/kk?

Jotenkin nihkeä, mutta toimiva, vaikutelma näistä jäi aikoinaan.

• Mikä hinnasto?

> Suomen Verkkomaksut nosti yksipuolisella sopimuksella taksojaan
      > tasan kaksinkertaiseksi.

Mitähän hinnastoa mahdat lukea? Minun mielestäni tuolla olisi kk-maksu edelleen 59 €/kk alv. http://www.verkkomaksut.fi/palvelut/palveluhinnasto/

Kalliina olen itse pitänyt tosin tuota 59 € perushintaakin. Tuttava siirsi vuosi sitten piehenkön nettikauppansa Checkoutin maksupalveluihin, juuri tuon korkeahkon perusmaksun vuoksi.

• lkllkölkl

"Onko Suomen Verkkomaksut muuttanut maksukäytäntöjään kun aiemmin rahat tuli nopeammin? Mitään ilmoitusta asiasta en ole ainakaan saanut..."

Samaan tahtiin tulee. Pankkimaksut 2-3 pankkipäivää ja luottokorttitilitykset 10 pankkipäivää.

"Kalliina olen itse pitänyt tosin tuota 59 € perushintaakin. Tuttava siirsi vuosi sitten piehenkön nettikauppansa Checkoutin maksupalveluihin, juuri tuon korkeahkon perusmaksun vuoksi."

Verkkomaksuilla ainakin tilitykset ja palvelu pelaa.

• petterihaala

Olen itse miettinyt palvelun hankkimista tuolta. Olen vasta aloittelemassa toimintaa ja siten vasta kartoittamassa maksupuolta. Olen ymmärtänyt, että pankkien maksunapit olisivat huikean hintaiset? Voisiko joku kertoa mitä ne makssavat?

• Pahastunut

Suomen verkkomaksujen asiakaspalvelu on töykeää! Ylimielistä asiakaspalvelua. En suosittele kenellekään!! Siirryin toiseen firmaan.

• ....................

Yleensä se toimii ihan hyvin, mutta joskus käy niin että rahat menevät myyjän tilille pankkiin mutta maksun jälkeen asiakkaalle ei tule tilausvahvistusta. Onneksi toimii myyjän eduksi :D

• Tyytyväinen

Minulla on Checkout ja maksan siitä 25 e/kk 25snt/tapahtuma. Toimii ihan ookoosti.

• tyytyväinen

Tuli virhe. Siis 35 cnt/tapahtuma.

• verkkkokauppias

Suomen Verkkomaksut ollut meillä käytössä reilu kolme vuotta ja tyytyväisiä olemme olleet. Maksut tulleet aina ajallaan tilille, käyttöliittymä on selkeä ja sieltä saa kätevästä raportit kirjanpitoon, lisäksi sieltä myös näkee samana päivänä kun tilaus on tehty tulevan tilityspäivän eli ei tarvitse arpoa koska rahat ovat tilillä.
      Yritys on kasvanut kovasti viimevuosina ja on yleisesti käytetty Suomalaisissa verkkokaupoissa. Uudelle verkkokauppiaalle hyvä vaihtoehto järkevään hintaan koska SV:n kautta saat laajan kirjon eri pankkien maksupainikkeita, luottokorttimaksut ja nykyään myös laskulla maksupalvelut. Kun vastaavat sopimukset ja integroinnit verkkokauppaan tekee jokaisen eri pankin ja tahon kanssa erikseen on alkukustannus melkoinen. Toki pitkässä juoksussa ne maksavat itsensä takaisin, mutta SV:llä pääsee edullisesti alkuun ja tunnettuna brändinä se lisää myös uuden verkkokaupan luotettavuutta asiakkaiden silmissä.

• arc9

Tuo Suomen Verkkomaksujen - nimi muuten muuttunut: nyk. Paytrail - kuukausihinta on kyllä korkeanlainen (59euroa / alv0%).

Olen tutkaillut jo jonkin aikaa eri maksupalvelutarjoajia ja tuollainenkin on tullut markkinoille: https://www.paybyway.com/fi/ (Maksukaista)

Tähän asti olemme menneet kahdessa verkkokaupassamme
      1.Tilisiirrolla (maksuohjeistus tulee asiakkaan sähköpostiin tilauksen jälkeen ja asiakas maksaa tilauksen tilillemme viitenumerolla ennen tuotteiden lähettämistä - noin puolet valitsevat tämän maksutavaksi ja hyvin ovat maksaneet vaikka ei ihan niin mutkaton olekaan kuin suoraan verkkopankkipainikkeiden kautta verkkokaupassa - keskiostos tuossa 100euron paikkeilla)
      2. Everyday maksulla - asiakas maksaa tilauksen seuraanvan kuun lopulla tai sitten osissa osamaksulla
      3. Postiennakolla (postissa voi maksaa myös luottokortilla ja posti tilittää summan 100% kauppiiaalle - ilman provisioita.

... mutta tuo Maksukaista/Paybyway vaikuttaa todella mielenkiintoiselta vaihtoehdolta - kuukausi maksu 19euroa Verkkomaksujen 59euron sijaan = 480euroa (12x40) per vuosi vähemmän

Uskoisin, että esim näiden kahden vaihtoehdon palvelussa ei järin suuria eroja ole.

• Jorgen1889

Kuulin ystävältä että palvelu pätkii ja välillä jää rahat saamatta tuolla maksukaistalla.

• Maksukaistako

Mitä tarkoitat jorgen "välillä jää rahat saamatta tuolla maksukaistalla"? Siis ettei tuo maksukaista maksa myyjälle asiakkaan tuotteesta maksamia rahoja vai..?? Hmmm...oli jo mietinnässä, että siirtyisimme käyttämään ko.palvelua, mutta nyt täytynee miettiä toisen kerran....

• kataonna

Checkout lienee tällä hetkellä edullisin vaihtoehto.

• Maksukaista aspa

Ikävä kuulla koetuista ongelmista. Vastaavissa tilanteissa kannattaa olla aina yhteydessä meidän asiakaspalveluun, jotta voimme auttaa. Asiakaspalvelun yhteystiedot ovat: [email protected] / 0293005050, arkisin 9-16.

Annamme palvelulle 2kk tyytyväisyystakuun eli mikäli uusi kauppias ei ole jostain syystä tyytyväinen palveluun, voi sen koeaikana irtisanoa päättymään välittömästi. Palveluun kuuluu myös maksuton tekninen tuki, joka auttaa ratkaisemaan kaupan ja maksupalvelun liitännässä mahdollisesti eteen tulevat haasteet. Kauppias voi siis luottaa saavansa palvelun käyttöön tai mikäli ei jostain syystä saa, voi sopimuksen irtisanoa.

Takaamme myös sen, että kauppias saa rahansa. Maksukaistan toimintaa (ml. asiakasvarojen hallintaa) valvoo sekä Finanssivalvonta että yhtiön sisäinen valvonta.

• tupiuji

2kk tyytyväisyystakuu... Mitä se käytännössä tarkottaa? Sen 2kk jälkeenkö ei voi valittaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7599
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1863
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1603
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1525
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241