Nypityt kulmakarvat takaisin?

Kulmakarvat?

Elikkäs, oon nyppinyt noin pari kuukautta kulmakarvojani, ja ne on vähän "karannut käsistä", eli siis niistä on tullut ihan luonnottomat, liian lyhyet ja näin. Kasvaako siis mun kulmakarvat takaisin ja jos kasvaa, niin kuinka nopeasti _suunnilleen_? Olen huomannut tässä alle viikon aikana, että niissä kohdissa mihin haluan karvat takaisin, on alkanut tulla pientä sänkeä, mutta tosi harvaan.(en ole siis vähän alle viikkoon nyppinyt niistä kohdista ollenkaan) Eli kasvaako ne sitten niin harvaan, vai onko mahdollista, että tulee vielä useampia karvoja niihin kohtiin vähän myöhemmin? Ja olen, olen nyppinyt myös yläpuolelta, ja haluaisin sinnekkin niitä jonkun verran takaisin, eli kasvaako sinnekkin ihan normaalisti? Ja voi myös kertoa, jos tiedätte, että olisi jotain aineita, joilla kulmakarvat alkaisivat kasvaa nopeammin/tiheämpään.
Ja jos iällä on tässä jotain merkitystä, olen 14v.
Kiitos etukäteen.

89

26268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne....

      kasvaa. Kärsivällisyyttä.

    • karvoissakin

      Ei nyt ihan kauheesti kannattais nyppiä. Tiedän joitakin jotka ikänsä nyppiny ja vanhemmal iällä ole kulmakarvoja ollenkaan. Joutuvat kajalia käyttämään sit. Kato ja seuraa itsekin vanhempia naisia jotka ikänsä nyppiny kulmia.

      • Hell1647

        Itteeni ärsyttää kun menin niitä liikaa sheivaamaan kun kulmakarvan päät oli nenänvarressa kiinni. Nyt yritän niitä takasin kasvattaa. En tiiä kehtaako mennä kouluu sillä nää näyttää ihan hirveeltä


      • Odota_rauhassa
        Hell1647 kirjoitti:

        Itteeni ärsyttää kun menin niitä liikaa sheivaamaan kun kulmakarvan päät oli nenänvarressa kiinni. Nyt yritän niitä takasin kasvattaa. En tiiä kehtaako mennä kouluu sillä nää näyttää ihan hirveeltä

        Onneksi olet vain sheivannut. Silloin karvat kasvaa takaisin aivan normaalisti, mutta voihan ne tietenkin näyttää hurjalta ennen kuin kasvavat normaalimittaan.


    • lili-says-cool

      Mun kulmakarvat ei oo kasvanu takas silleen ku ne on joskus ollu. Tai siis...
      Niistä on ehkä lähteny juuret. Mua harmittaa etenkin ylhäältä nypityt, koska saisin paljon kauniimman muotoilun jos pystyisin alottaa nyt ihan siitä neitsytkulma -lähtötilanteesta.

      Kerra mä sheivasin mun kulmakarvat kokonaa pois. Siinä tais mennä pari(tai enemmänkin) kuukautta kunnes ne kasvo takas alkuperäiseen kuntoon.

      • Kulmakarvat?

        Mutta onks sulla kumminkin suurin osa takasin kasvanut? Ja eli siis ylhäältä ei oo oikeestaan ollenkaan kasvanut takasin? ://


    • olen pahoillani

      mutta kysymys oli niin hassu. ymmärrän että olet vielä nuori.
      miksi luulet että naiset kärsii ikänsä karvoista!?!? siksi, koska et pääse eroon nyppimälläkään.
      kyllä ne kasvaa takaisin ja mitä luultavammin niitä karvoja tulee vielä enemmän.
      oispa elämä niin helppoa, että kun kerran nyppäsee niin voi hyvästellä lopullisesti.
      hahahaaa

      • mörri-möyy

        Ite alotin nyppimisen 16-vuotiaana, nypiskelin 2 vuotta kun intouduin leikkimään goottia ja aattelin että oon loppuelämäni kiinni siinä leikissä kaljuine kulmineni ja kulmakynieni kanssa.


        no, viime syksynä sitten täytin 18 ja aloin kasvattamaa omia kulmia takasin. kasvovat takas kokonaan parissa kuukaudessa.


      • Viisi vuotta nyppinyt
        mörri-möyy kirjoitti:

        Ite alotin nyppimisen 16-vuotiaana, nypiskelin 2 vuotta kun intouduin leikkimään goottia ja aattelin että oon loppuelämäni kiinni siinä leikissä kaljuine kulmineni ja kulmakynieni kanssa.


        no, viime syksynä sitten täytin 18 ja aloin kasvattamaa omia kulmia takasin. kasvovat takas kokonaan parissa kuukaudessa.

        .. takasin kasva. Ite oon nyt antanu kulmien ihan vaan kokonaan olla noin vuoden verran. Eipä niitä kovin paljoa ole takasin kasvanut, vaikka karvan kasvu muualla kropassa (sääret, häpy, kainalot) on ihan julmetun nopeaa ja karva vahvaa. Kaduttaa tosi paljon, että oon mun upean tuuheat kulmat tuhoamaan. Kyllä niistä kosmetologilla tms. olis saanu kauniit. :(


      • supertorvelo
        Viisi vuotta nyppinyt kirjoitti:

        .. takasin kasva. Ite oon nyt antanu kulmien ihan vaan kokonaan olla noin vuoden verran. Eipä niitä kovin paljoa ole takasin kasvanut, vaikka karvan kasvu muualla kropassa (sääret, häpy, kainalot) on ihan julmetun nopeaa ja karva vahvaa. Kaduttaa tosi paljon, että oon mun upean tuuheat kulmat tuhoamaan. Kyllä niistä kosmetologilla tms. olis saanu kauniit. :(

        Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!!
        En oo nyppiny enne kulmakarvoi, ja nypin iha liikaa!
        Kasvaaks ne takas??!!!
        Toiset sanoo joo, toiset ei...
        Nypin juuri YLHÄÄLTÄ,
        so,
        HELP ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • daaaamn
        supertorvelo kirjoitti:

        Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!!
        En oo nyppiny enne kulmakarvoi, ja nypin iha liikaa!
        Kasvaaks ne takas??!!!
        Toiset sanoo joo, toiset ei...
        Nypin juuri YLHÄÄLTÄ,
        so,
        HELP ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        mäkin joskus aikoinani nypin kulmakarvat just yläpuolelta... ja mulla ei ikävä kyllä oo kasvanu muuta ku sellasiin kohtiin kulmia, mistä ne muutenki nyppisin taas pois. haluisin et mulla olis taas luonnolliset kulmakarvat! oon yrittäny kasvattaa, mutta niitä kasvaa vaan alapuolelle enimmäkseen, ja mun kulmakarvat näyttää siltä et ne oli liian alhaalla. nykyään kuitenki piirrän ne suurimmaks osaks ite, nii saan ne näyttään siltä et ne olis edes vähä korkeemmalla, mutta yhtään luonnollisimpia niistä en saa. nyt kyllä rupeen kunnolla kasvattamaan. toivottavasti kasvais


      • hmmmh.
        daaaamn kirjoitti:

        mäkin joskus aikoinani nypin kulmakarvat just yläpuolelta... ja mulla ei ikävä kyllä oo kasvanu muuta ku sellasiin kohtiin kulmia, mistä ne muutenki nyppisin taas pois. haluisin et mulla olis taas luonnolliset kulmakarvat! oon yrittäny kasvattaa, mutta niitä kasvaa vaan alapuolelle enimmäkseen, ja mun kulmakarvat näyttää siltä et ne oli liian alhaalla. nykyään kuitenki piirrän ne suurimmaks osaks ite, nii saan ne näyttään siltä et ne olis edes vähä korkeemmalla, mutta yhtään luonnollisimpia niistä en saa. nyt kyllä rupeen kunnolla kasvattamaan. toivottavasti kasvais

        Mulla on iso ongelma kulmakarvojen kanssa. Ei ole moneen vuoteen kasvanu takasin "normaaleiksi". Rehottavat missä kohtaa sattuu, ei todellakaan samanlaiset, näyttää siltä kuin muutama karva olisi heitetty sinne tänne.

        Onko MITÄÄN keinoja millä kulmakarvojen kasvua voisi auttaa ? Maksoi mitä maksoi..


      • jj
        hmmmh. kirjoitti:

        Mulla on iso ongelma kulmakarvojen kanssa. Ei ole moneen vuoteen kasvanu takasin "normaaleiksi". Rehottavat missä kohtaa sattuu, ei todellakaan samanlaiset, näyttää siltä kuin muutama karva olisi heitetty sinne tänne.

        Onko MITÄÄN keinoja millä kulmakarvojen kasvua voisi auttaa ? Maksoi mitä maksoi..

        Toi kasvuvauhti riippuu ihan ihmisestä, en tiedä mikä ero miehellä ja naisella, koska parta kasvaa kokoajan.. Mutta mä jouduin kerran huonon kestovärjäyksen ansiosta luopumaan kokonaan niistä ja olihan ne ekat päivät iha sairaan hirveitä, onnex oli aurinoiset kelit ni aurinkolasit päässä pysty olee ihmisten ilmoilla. Mut jo 24 tunnin päästä oli pieni sänki kuten parrassakin, ja siitä ne sitte kasvoivat, tuuheiksi ja pitkiksi varmaan kk.. siis sheivaamalla, samoin kuin kainalokarvat, häpykarvat ja hiukset, yhtä nopeasti. Parta saattaa olla eriasia mutta kasvaa kuitenkin. Nyppimisellä lähtee juuret irti joten sillo eivät välttämättä kasva.. Ole huoleti ja ole huolellinen.


      • help me!
        jj kirjoitti:

        Toi kasvuvauhti riippuu ihan ihmisestä, en tiedä mikä ero miehellä ja naisella, koska parta kasvaa kokoajan.. Mutta mä jouduin kerran huonon kestovärjäyksen ansiosta luopumaan kokonaan niistä ja olihan ne ekat päivät iha sairaan hirveitä, onnex oli aurinoiset kelit ni aurinkolasit päässä pysty olee ihmisten ilmoilla. Mut jo 24 tunnin päästä oli pieni sänki kuten parrassakin, ja siitä ne sitte kasvoivat, tuuheiksi ja pitkiksi varmaan kk.. siis sheivaamalla, samoin kuin kainalokarvat, häpykarvat ja hiukset, yhtä nopeasti. Parta saattaa olla eriasia mutta kasvaa kuitenkin. Nyppimisellä lähtee juuret irti joten sillo eivät välttämättä kasva.. Ole huoleti ja ole huolellinen.

        mulle tuli vähä huono omatunto ku menin nyppii mun kulmakarvoi ja menin viel höylälläki niit kulmii poistaa ja nyt niitä on liian vähä mun mielest,,en ite asias oo sen kummemmin niit koskaa nyppiny ku joskus ja höylälläki,ja ny mult meni hermot ku niit oli jo liikaa...mut nyt niit on liian vähä!kertokaaha te viisaammat et kuinka pitkää kestää et ne kasvaa takas entisellee?en oo ees viel kovi wanhakaa ku vast 13 nii sille,,help me!


      • rauhassa!
        help me! kirjoitti:

        mulle tuli vähä huono omatunto ku menin nyppii mun kulmakarvoi ja menin viel höylälläki niit kulmii poistaa ja nyt niitä on liian vähä mun mielest,,en ite asias oo sen kummemmin niit koskaa nyppiny ku joskus ja höylälläki,ja ny mult meni hermot ku niit oli jo liikaa...mut nyt niit on liian vähä!kertokaaha te viisaammat et kuinka pitkää kestää et ne kasvaa takas entisellee?en oo ees viel kovi wanhakaa ku vast 13 nii sille,,help me!

        Jos et ole kovin ahkerasti nyppinyt niin kulmat kasvaa entiselleen aika nopeasti. Ne höylätyt taitaa jo puskea selvästi näkyviin, parissa viikossa ovat jo lähes entisellään.


      • N027
        daaaamn kirjoitti:

        mäkin joskus aikoinani nypin kulmakarvat just yläpuolelta... ja mulla ei ikävä kyllä oo kasvanu muuta ku sellasiin kohtiin kulmia, mistä ne muutenki nyppisin taas pois. haluisin et mulla olis taas luonnolliset kulmakarvat! oon yrittäny kasvattaa, mutta niitä kasvaa vaan alapuolelle enimmäkseen, ja mun kulmakarvat näyttää siltä et ne oli liian alhaalla. nykyään kuitenki piirrän ne suurimmaks osaks ite, nii saan ne näyttään siltä et ne olis edes vähä korkeemmalla, mutta yhtään luonnollisimpia niistä en saa. nyt kyllä rupeen kunnolla kasvattamaan. toivottavasti kasvais

        Olen nyppinyt kulmakarvojani säännöllisesti jo yli 10 vuotta, eivätkä ne ole siitä mihinkään harventuneet tai hävinneet. Ei mene varmaan viikkoa tai kahta enempää kun uusi karva pukkaa nypityn tilalle. Minä puolestani siis toivoisin että jättäisivät kasvamatta siitä mistä niitä nypin, on nimittäin sen verran kulmakarvoja että puolet voisin ihan hyvin antaa pois eikä ikävä tulisi...


      • Ldbfbbdj

        Ite täytän maaliskuussa vasta kaks toista ja haluan nyppii kulmat koska niitä on liikaa. Kulmakarvani ulottuu melkein luomiin asti ja en kehtaa
        ainakaan sitten yläasteella olla tälläsillä kulmilla. Voisko joku kertoa et kasvaako ne takasin tummina vai todella hitaasti lyhyinä. Itse en niitä ylimääräisiä huolisikaan takaisin. Mutta ei olisi kiva jos ne kasvaa tummina takaisin. Kiitos kovasti jos joku vastaisi.


      • Anonyymi
        Viisi vuotta nyppinyt kirjoitti:

        .. takasin kasva. Ite oon nyt antanu kulmien ihan vaan kokonaan olla noin vuoden verran. Eipä niitä kovin paljoa ole takasin kasvanut, vaikka karvan kasvu muualla kropassa (sääret, häpy, kainalot) on ihan julmetun nopeaa ja karva vahvaa. Kaduttaa tosi paljon, että oon mun upean tuuheat kulmat tuhoamaan. Kyllä niistä kosmetologilla tms. olis saanu kauniit. :(

        Joo, muaki kaduttaa aina kun kasvanut juurineen uusia ripsiä tai kulmia niin yhtäkkiä kutittaa stressistä, tai ilman mitää miettimisiäkään. Niin sitten nypin niitä taas, ja tulee huono omatunto ja näytän rumalta itseni mielestä.😪 😓


    • N0

      itse alotin nyppimään 8luokalla, ja karkas aivan käsistä. Nyt oon 21v, eikä oo juuri ollenkaan enää kulmakarvoja, ja yritän ettiä hyviä kestopigmentointeja (tavalllaan tatuoin kulmat). On siis ihan ihmiskohtanen juttu kasvaako vai ei.. Mutta eiköhän ne vielä kasva jos maltat olla nyppimättä, kun et sen kauempaa kerennyt nyppimään :) Pyydä äitiä nyppimään, tai käy vahauttamassa ihan asiantuntijalla, niin tulevat luonnolliset! :)

    • apua56678

      ennen mun kulmat sojotti vaikka mihin ja aloin nyppii niitä joskus ehkä 2 kk sitte nyt jotkut on huomautellu kun mun kulmakarvoissa on nii iso väli. Oon alkanu nyt kasvattaa niit takasi mutta karvoja on vaa harvakseltaa siinä. tuleeko ne kaikki kuitenki entisellee??

      • muistakaa tää

        ettei kulmakarvat oo mikään suuri asia!!! Vaikka olis kuinka iso väli niissä tai liian ohuet yms. nii mitä sitte? Suurempi asia olis jos sulla vaikka puuttuis käsi tai jalka! Miettikääpäs sitä :)


      • Huonotkulmat
        muistakaa tää kirjoitti:

        ettei kulmakarvat oo mikään suuri asia!!! Vaikka olis kuinka iso väli niissä tai liian ohuet yms. nii mitä sitte? Suurempi asia olis jos sulla vaikka puuttuis käsi tai jalka! Miettikääpäs sitä :)

        Taitaa sulla sit olla aika täydelliset kun noin sanot ._. huoh


      • Toivotonnnn
        Huonotkulmat kirjoitti:

        Taitaa sulla sit olla aika täydelliset kun noin sanot ._. huoh

        Yksi päivä nypin kulmakarvojani, ja kun meni hermot niihin pieniin joita ei saanut millään pois, sheivastin ja ups, meni osa kulmakarvastakin. :'( Kasvaako se vielä takaisin ja kuinka nopeasti?


      • kokenut nyppijä

        Joillakin kulmat eivät palaudu enään ennalleen ja iän myötä yhä useammat alkavat käyttämään kulmille sopivaa korostuskynää. Itse aloin nyppiä noin 10 vuotta sitten ja kulmani ovat oikein tuuheat ja hyvät - vieläkin ;) kannattaa käyttää oikeanlaisia hoitomenetelmiä!


    • desperate

      Olen nyppinyt kulmakarvojani vasta noin puolisen vuotta ja nyt ne ovat aivan liian lyhyet, ns. tyngät. Olen yrittänyt niiden antaa kasvaa, mutta uusia kulmakarvoja ei tule kuin vain todella harvoin ja hajapaikoille. Tämän takia joudun korostamaan kulmiani kulmakynällä, joka näyttää mielestäni melko luonnottomalta enkä ole juurikaan löytänyt omaa "tyyliäni" kulmakarvojen piirtämisessä ja siksi on hieman outoa kun kulmakarvani ovat joka päivä erilaiset :s Olen melko nuori vielä ja toivoisin todella kovasti kulmieni kasvavan, mutta mitään ei tapahdu :o

    • ********************

      voi *********** ! multa sheivattii kulmakarvat, kuinkakoha kaua menee että ne kasvaa takas ?!

      • socksuckahh

        jos ne höylättiin, kasvaa takas parissa viikossa :D


    • auttaja

      käyttäkää lisäravinteita, ei siis tuo niitä HETI takaisin mutta 3 viikkoa niin alkaa jo hyvää tulosta, esim TALIKA merkki on hyvä tai apteekin risiiniöljy. :)

    • apua tarvitseva

      mun kulmakarvat on kauheen alhaalla et siis miten saisin ne ylemmäs?

      • senih

        Sama ongelma. Mulla on vieläpä hyvin tummat ja paksut kulmakarvat, jotka tuntuisi lähestulkoon peittävän silmätkin alleen. Nuorempana nypin niitä ohuemmaksi alapuolelta saadakseni ne korkeammalle. Tai ainakin näyttämään ne siltä. Noh, sepäs ei näyttänyt hyvältä yhtään. Ohuet ja tummat kulmat antoivat mulle hyvin tuiman ja vihaisen ilmeen, joten palasin takaisin paksuihin kulmakarvoihin...


      • Oma malli
        senih kirjoitti:

        Sama ongelma. Mulla on vieläpä hyvin tummat ja paksut kulmakarvat, jotka tuntuisi lähestulkoon peittävän silmätkin alleen. Nuorempana nypin niitä ohuemmaksi alapuolelta saadakseni ne korkeammalle. Tai ainakin näyttämään ne siltä. Noh, sepäs ei näyttänyt hyvältä yhtään. Ohuet ja tummat kulmat antoivat mulle hyvin tuiman ja vihaisen ilmeen, joten palasin takaisin paksuihin kulmakarvoihin...

        Minulla olisi myös luonnostaan hyvin paksut ja mustat kulmakarvat. Vähitellen vuosien aikana olen löytänyt kulmakarvoilleni sopivan muodon ja leveyden. En anna kosmetologin muotoilla niitä koska yleensä ne menee siitä pilalle. Kasvohoidossa annan nyppiä tai vahata vain hajakarvoja, muotoon ei saa koskea.


      • Ohutkarvanen

        Nypin vahingossa kulmakarvani liian ohuiksi enkä tiedä miten nopeasti ne kasvaa takas???!!!!


    • a

      Mulla oli sama ongelma noin puolitoista vuotta sitten, nypein kulmani aivan liian ohuiksi ja lyhyiksi, että kulmat alkoivat jostain silmän "puolivälin" yläpuolelta.
      Lopulta kyllästyin niihin, heitin pinsetit menemään etten kajoisin kulmiini ja annoin niiden kasvaa luonnolliseen 'mittaansa', siinä kului ehkä kolmisen kuukautta. Sitten kävin kosmetologilla nyppimässä ne siistimmiksi.
      Tietty kasvun pituus on ihan henkilökohtaista, saattaa riippua esimerkiksi ruokavaliosta.

    • helsed

      itse suosittelisin olla oikeastaan kokonaan nyppimättä,,ja jos hirveenä rehottaa niin kannattaa käydä kosmetologilla ottaa ensin hyvän muodon kulmiin ja sitten vain ylläpitää sitä,,mieluiten nyppiä liian vähän kuin liikaa,,itse tiedän monta ihmistä, ihan parikymppisiä, joilla ei oo kasvanut kulmat teini-iän nyppimisen jälkeen enää takaisin,,

      ja sama karvaton buumi on kuulemma ollut 70-luvulla ja sen seurauksena anopilla ei oo kulmakarvoja ollenkaan,,ja se ei tosiaankaan oo kivannäköistä,,ja anoppia ainakin harmittaa törkeästi! eli älää nyt innostuko sen nyppimisen kanssa liioiksi,,muutenkin kun katsoo jotain hollywoodinkin staroja niin eihän niistä kellään oo mitään viivaksi kynittyjä kulmakarvoja vaan luonnollisen näköisesti siistityt kulmat :) harvalle sellaset piirretyt viivat edes sopii,,ainakaan ulkopuolisen silmään

    • asd

      Nyppisin huvikseni kulmia johonkin muotoon. Tuli kauheat.. nyt vaan outo läjä tuossa simmujen yläpuolella, eri kohissa ym. ja loppupäässä vaan pari karvaa.. ja kun piirrän kulmat tahtoisin luonnolliset, mutta en saa kun pari cm viivat koska nää kulmat on niin vammaset. Ja mulla siis luonnostaan ihan vaaleet kulmat et pakko piirtää.. :( mut tahon luonnollisen tuloksen enkä täyspiirretyn näkösiä, enkä ylitummia.

    • hihitys

      "mun kulmakarvat on kauheen alhaalla et siis miten saisin ne ylemmäs?"

      Tämä kommentti sai aikaan ihan hillittömän naurukohtauksen. Anteeksi jos oli kirjoitettu tosissaan.

      Tähän ei voi oikeesti vastata mitään järkevää :D

      Tee ihan sairaan kiree ponnari..?

    • koimi121

      itse leikkasin kaikki kulmakarvat ja kasvo takasin ja oon 14v poika

    • jerppe

      aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    • moi11112222223333

      voi ei menin pilaa mun kulmakarvat, aloin varovasti sheivaamaan niitä siistimmiksi ja en huomannut että oli lähtenyt sit puolet melkein pois.. nyt näyttää iha oudolta oli vast eka kerta et kai ne kasvaa takasi.. :D

    • nhbgfvbhknlm

      Mä käyn ainakin kosmetologilla aina ohentamassa ja nyppimässä ne!Tuleepa ainakin hyvä tulos.Tällä hetkellä mun kulmakarvat on aika paksut ja tummat, mutta meen pian kosmetologille ja aion tehä sellaset TOdella ohuet kulmakarvat ja värjäty niitä ruskeemmas, sille 70`s ja 80`s tyyliin :D
      ps:Oon 14-v girl!

    • Just Wondering

      Moikka! Lueskelin tätä keskustelua ja mieleeni tuli, että voisiko kulmakarvojen lähes kokonaan pois putoaminen johtua muusta kuin ns. ylinyppimisestä? Teininä nypin kulmia ahkerasti ohuemmiksi, mutta en koskaan kokonaan pois. Nyt vanhempana on nekin karvat, joita en ole koskaan nyppinyt, pudonneet pois. Vai voiko nekin kulmakarvat, joihin ei koske, vahingoittua jotenkin siitä, kun ympärillä olevia rajusti nypitään pois? Kummastuttaa tämä asia kovin, sillä muuten minulla on todella nopeasti kasvavat karvat (ja paksut) kaikkialla muualla kehossa..

      • 99hhkj

        Mun ymmärryksen mukaan se on niin, että iän myötä ikävä kyllä muutenkin kulmakarvat ohentuu ja vaalenee lapsuuden ja teini-iän lähtötilanteesta ja se on ihan normaalia. Ei välttämättä nyt kellään tosi tummilla ja simmosilla, mutta perus "suomalaisen näköisillä" on vissiinkin näin.


    • heippatihei

      kannattaa laittaa vaseliinia kulmakarvoihin ! se oikeesti nopeuttaaa kasvuu, ja myös ripsissä sama homma :)

      • kulmakarvarasitus

        Tää muuten toimii! ;) Kokeiltu on. (y)


      • Toimii :)
        kulmakarvarasitus kirjoitti:

        Tää muuten toimii! ;) Kokeiltu on. (y)

        Toi vaseliini on minunkii mielestä tosi hyvä keino, mulla ainakii on toiminu toi hyvin kun oon käyttäny sellasessa keltasessa rasiassa olevaa rasvaa! En ois kyllä uskonu ennen kun sitä mun kulmakarvoihin laitoin :D


    • 3+13

      Mulla on kans ongelmana, kun olen nyppinyt kulmakarvani liiankin ohuiksi ja joudun käyttämään niiden vahvistamiseen kulmakynää. Kynää en haluaisi käyttää, kun se on kuitenkin vain turhaa vaivaa ja kynät tylsyy nopeasti ja teroittamisessa on oma vaivansa, joutuu laittaa kynän pakastimeen kovettumaan, jotta teroittaminen onnistuu. Mulla ei vaan tunnu toivottuihin kohtiin kasvavan uusia kulmakarvoja :( sen sijaan epätoivottuihin kohtiin kasvaa paljonkin hajakarvoja, siis kulmakarvojen alle. Mitenkähän tästä tilanteesta pääsisi eroon? Haluaisin kasvattaa takaisin sellaiset siistit, mutta hieman paksummat kulmakarvat, jotta voisi lopettaa kulmakynän käytön.

    • kulmakarvarasitus

      Ihania vinkkejä täällä. Itselläni on se ongelma,että menin kahdeksannella sheivaamaan kulmakarvojeni paksuutta ja pituutta. Koitan saada ne kasvamaan takaisin, mutta aina, kun näen karvan joka on pitkä, minun on pakko nyppäistä se pois, koska se näyttää rumalta. Kulmani ovat vaaleat ja värjäsin ne ruskeiksi, joka teki niistä jonkin verran kauniimmat.

    • Olen tyhmä:D

      Hei mulla on ihan sairas ongelma vastatkaa niin noeesti kuinnikinä mahdollista mutta siis asia koskee sitä että haluaisin nyppiä kaikki kulmat pois mutki sen tiiä sopisko mulle piiretyt ja se sattuu niin plajon haluaisin sheivata muttabkannattaako

      • Ei kannata

        Sheivaamalla saat omat kulmakarvat takaisin nopeasti jos tuletkin katumapäälle. Mutta muuten sheivaaminen ei kannata koska sänki kasvaa näkyville muutamassa päivässä ja sitten on sekavan näköiset kulmat.

        Ainakin itse tulkitsen että on aina parempi jos omista kulmakarvoista saa nyppimällä sen näköiset kuin haluaa. Piirtämällä tehdyt kulmat ovat hätäratkaisu kun omien kulmakarvojen kasvu on tyrehtynyt. Mielestäni se ei ole mikään muotijuttu vaan hätäkorjaus.


    • apuatarvitseva1

      APUA!!!
      mulla oli n.kuukausi sitte n.1cm pituset kulmakarvat eli siis yksi kulmakarva oli 1cm ja nyt ne on vain puoli cm...
      ja ne oli koko pituudeltaan n.5cm pitkät silmän yläpuolella..
      en oikeen osaa selittää.. en siis nyt tarkoita kulmakarvan pituutta vaan kokonaisuudessaan kuinka pitkät kulmakarvani olivat.. no sitten nypin ne 2min pituisiksi ja sitten vahingossa nypin toisen alle 1cm pituiseksi ja toinen on nyt n. 1,5cm pitkä..
      kasvavatko ne enää takaisin ko tulee vain sänkiä joka puolelle jajoka sängessä on aika suuri väli...

    • finnishgirl1

      Luulen, että kasvaa. Nypin itsekkin tossa pari päivää sitten kulmakarvojani & niistä tuli hiukan liian lyhyet. Näytän erillaiselta, mutta perhe ei sitä ole huomannut.

    • Saksilla riehuja

      Itse otin sakset vain käteeni ja leikkelin ihan huvikseen. Tuli kauhea paniikki, et kasvaako ne takas vai ei. Toivottavasti ne nyt sitten kasvaa..

      • Odota rauhassa

        Kyllä ne kasvaa. Leikkeleminen eikä edes sheivaaminen lopeta karvankasvua. Nyppiminen voi tehdä sen.


    • apua..!

      Hei.. mä oon aika nuori ja mä oon nyppiny mun kulmii joku puolvuotta. pari päivää sitten mä olin alottamas nyppii mun kulmii, mut sit mä en löytäny niit pinsettei mil ne nypitää sit mä otin sellasen jännän sheivin kätee ja rupesin sil sheivaa mun kulmii, sit mä huomasin et mun kulmat oliki poissa ei kokonaa mut suurin osa 0.o kasvaaks ne takas? ja mun kouluki alkaa ensviikolla. mitä mä teen? mä oon piirtäny mun kulmii nyt pari päivää ne näyttää iha aidoilt mut ku lähelt kattoo nii sen huomaa kyl et ei mul oo kulmii melkee ollenkaa :( miten ne kasvais nopeemmin? vai kasvaaks ne ees takas? ja kui kauan siin kestää?

      • Kyllä kasvaa

        Kyllä ne kasvaa takaisin. Piirrä kulmat sen aikaa kun kasvu kestää.


    • APUA AUTTAKAA PYYDÄN

      Mulla on iha järjetön kulmaongelma.. Mun kulmat on keskenään ihan erilaiset. Ja oon nyppiny mun kulmia jonkun vuoden. Pelkään että ne ei enää kasva takaisin, mikä onkin todennäköistä kun olen nyppinyt niin kauan. Mutta siis en pysty keskittymään mihinkään kun ajattelen vain sitä että kulmani ovat erilaiset. Kukaan ei ole ikinä sanonut minulle mitään mutta tiiän että ihmiset ajattelee sitä, sen huomaa katseista, ilmeistä ja eleistä. Pelkään etten ikinä saa poikaystävää, koska olen niin ruma ja kulmani ovat niin hirveät. Aina kun näen itseni peilistä, rupean itkemään, koska en osaa tehdä mun kulmille yhtään mitään. Kulmakynääkään en osaa käyttää, kulmista tulee entistä erilaisemmat. Pyydän et joku vastais ja auttais mua :(

    • ei piirretty

      Kulmakarvojen takaisinkasvaminen riippuu ihmisestä. Olen lukenut satoja juttuja joissa sanotaan että kun aikansa nyppii niin karvankasvu loppuu. Voin sanoa olevani ihminen jolla tämä ei todellakaan mene niin. Olen nyppinyt kulmakarvojani yli 30 vuotta. Eikä vieläkään ole karvankasvu loppunut. Alunperin keskeltä yhteenkasvaneet kulmat ovat nykyään vähän siistimmät, mutta vain lähes päivittäin tapahtuvan nyppimisen ansiosta. Jaloissa on jonkinverran karvoja, kainalot ja häpykarvoitus ihan tavallista luokkaa. Sheivaamalla poistetut karvat kasvavat takaisin, mutta eivät hetkessä samannäköiseksi kuin olivat johtuen eri kasvuvaiheessa olevista karvoista. Maltti onkin tällöin valttia.
      Minä voisin omistani lahjoittaa siirrännäisiä jos se olisi mahdollista, näistä puskista kun saisi useammatkin viivat

    • dingggggg

      Moikka! Oon 14-vuotias tyttönen ja aloin nyppimään kulmiani joskus seiskaluokan alussa. Nyt oisko joku 4kk sitten nypin mun kaikki kulmakarvat pois. SE OLI VIRHE MITÄ EN ENÄÄ IKINÄ TEE!! Mut jos joku on tehnyt tälleen samallalailla, niin piirrätte vaan mahollisimman aidot kulmat siihen asti kunnes ne on taas kasvanut! Mullla ne kasvaa pikkuhiljaa:) älkää murehtiko!

    • heheekulmat

      mulla on paksut kulmat ja ite en nypi ku vaa ns. ylimääräiset pois :)
      monet on kysynyt että miks en tee sillee että kokonaan pois ja kynällä, jota en ymmärrä.
      tykkään omista:)!

    • 32222mies

      itse nykpin kaulasta ja ylärinnasta rintsukarvat. noin 1kk ja ovat abt samanpituisia 2cm. eivät lähde koskaan piennimmäksi

      • tyttö 12w

        Huh, rauhotuin edes jotenkin tästä järkytyksestä kun sain lukea muiden kokemuksia. Itselläni kävi vahinko, en edes halunnut mutta näin vaan kävi. Kulmakarvani ovat tällähetkellä alusta paksut ja keski ja loppu osaa ei edes ole! kai sitten pitää piirtää ne kulmat...


      • 12vuotias TYTTÖ! Apua!
        tyttö 12w kirjoitti:

        Huh, rauhotuin edes jotenkin tästä järkytyksestä kun sain lukea muiden kokemuksia. Itselläni kävi vahinko, en edes halunnut mutta näin vaan kävi. Kulmakarvani ovat tällähetkellä alusta paksut ja keski ja loppu osaa ei edes ole! kai sitten pitää piirtää ne kulmat...

        Mulla kävi sillee et en tienny et kulmii pitää nyppii
        Alapuolelt, mut menin nyppii yläpuolelt ja
        Oon iha paniikis!!!!
        KASVAAKS NE ENÄÄ EES TAKAS? Tää oli mun eka kerta ku nypin kulmat!!
        Oikeesti mua masentaa kauheesti ja en haluu kertoo äidille et oon nyppiny ees kulmii!!
        AUTTAKAAAA!!!


    • plöh

      nypityt kulmat kasvaa tottakai hitaammin kuin sheivatut mutta kasvavat kyllä. itse nypin ja sheivasin kulmia 4 vuotta ja ihan hyvin kasvoivat takaisin. kulmakarvan häntäpää kyllä haluaa kasvaa aika oudosti, mutta kulmakynällä sekin korjaantuu.

      • tietämätön

        miten peitätte sängen? sehän on aivan kamalan näköinen ja sillä en kehtaa mennäkään ihmisten ulottuville. siis mitä tehdä?


    • jlwejrwlejr

      Tässäpä voi kaikki nämä nyppijät miettiä, mitä tarkoittaa aikuistuminen ja vastuunotto. Kun tekee jotain, siitä seuraa jotain, eikä välttämättä sitä mitä haluaisi. Mieti ja ota selvää asioista ennen kuin teet mitään, mistä voi olla ikäviä seurauksia. Jos teet jotain pieleen, se kuuluu elämään, mutta muista myös että vastuu on sinun, joten älä jää ruikuttamaan. Reissussa rähjääntyy.

    • ajattelematon04

      Elikkäs oon vasta 11v tyttö.... Ja ajattelin ihan vähä vaa siistiä kulmia...No siinä kävi sit niin et niistä tuli lyhyet ja "oudot" en omista kulmakynää jolla voisin piirtää kulmat takas, joten jos kenelläkään ois vinkkiä mitä tehdä nii ilomielin kertokaa!
      (Leikkasin saksilla eli miten nopeesti kasvaisi takas?)

      • Odota_vaan

        Viikonloppuna on jo selvä sänki näkyvissä, joten kasvaa normaalisti takaisin kunhan odottelet. Onneksi käytit vain saksia (sheivattukin kasvaa heti takaisin).


    • Iski

      Jos nypit usein et saa takaisin koskaan

      • Oma_toive

        Riippuu kuinka voimakasta kasvu on. Muotoilen omia kulmakarvojani nyppimällä ja toivoisin että ne nypityt alueet lakkaisi joskus kasvamasta. Turha toive, kasvaa aina vaan yhtä paksuina.
        Mutta jotkut on todellakin nyppineet kulmakarvansa häviksiin ja pitkään nypittynä ei ole enää kasvanut takaisin.


    • Lårttå

      Mulla kasvaa se tyvi esiin muutamassa päivässä, täyteen mittaan kasvaa ehkä parissa viikossa? Tykkään kyllä nyppiä kulmiani, enkä aina edes odota täyteen mittaan kasvamista vaan saatan nyppäistä sen tyvenkin jo pois jos vain pystyn :D

    • Tyhmy

      Mä leikkasin vahingossa osan mitä en olisi halunnut noista kulmista pois milloin ne kasvaaa takasin????????? :(

    • nytapuaaaa

      siis oon nyt sheivannu kulmia about 2kk ( en siis koko kulmakarvaa, vähän siistintää) ja nyt sheiveri karkas käsistä ja nyt puuttuu kulmakarva kokonaan, toinen on kasvanut täydellisesti normaaliksi, mutta toinen jumittaa parissa haituvassa. kauan kestää kasvagtaminen takas ja voiko kasvua tehostaa?

      • Odota_rauhassa

        Sheivattu (leikattu) karva kasvaa takaisin välittömästi. Kulmakarvojen kasvu voi olla hitaampaa, mutta kyllä ne yleensä kasvaa sheivauksen jälkeen ennalleen, ellei ole jotain ihosairautta.


    • MinäAutan

      olen itse nyppinyt kulmakarvojani etuosasta ja ne siis lähti pois ja siitä o ehkä jopa 1kk mutta ne on jo aika hyvin palautunut että kannattaa vaan kärsivällisesti odotella. Sehän tietty liittyy ihan ihmisestä että miten ne kasvaa, ja kannattaa katsoa netistä esim. 10 kulmakarva niksiä ysm yms niin eiköhän ne ala kasvamaan. mulla esim alkoi kasvamaan kun pari kertaa viikossa hieroin kulmakarvoja pehmeällä hammasharjalla enkä nyppinyt ollenkaan enkä vieläkään nypi ennen kun ne on kasvanut täysin takaisin. myös ihon kuoriminen kulmakarvojen alueelta auttaaa huomattavasti. toivottavasti näistä on hyötyä :-)

      • nhfhgmgmjhf

        Eiköhän ne kulmakarvat ole palautuneet vuodessa jo ennalleen.


    • jokurandomjee

      nypin tänä iltana ekaa kertaa kulmia. Ne eivät näytä kauhean erilaisilta, eli ne eivät ole aivan kamalat. En silti pidä niistä, haluaisin ylös ja alas takaisin karvoja. Kauankos kasvussa kestää?

      • Odota_rauhassa

        Koska nypit vasta ensimmäisen kerran, niin eiköhän ne kasva ennalleen muutamassa kuukausessa. Alku voi olla hidasta, mutta hitaasti kasvaessaan eivät pistä niin paljon silmään ulkopuolisille.


    • Mansikka26

      Vitsi, ärsyttää kun mulla oli kulmakarvat yhdessä ja nypin ne pois. Näytän nyt ihan kriipiltä 😭

      • kufyguyf

        Nypitkö kaikki, vaiko vain ne kulmakarvojen välissä kasvaneet liiat karvat?

        Jos nypit vain ne yhdistävät karvat, näytät vain itsesi mielestä oudolta, mutta totut peilikuvaasi aikanaan.


    • Anonyymi

      Ite en tiiä ku tehtiin kaverin kaa kulma rako ja nypittii siit nii kasvaaks ne takas😬

      • Anonyymi

        Mie oon nyppint kaik perskarvain irki, kasvaaks nekkii jonnain päivän takasii?


    • Anonyymi

      AUTTAKAA ÄKKIÄ!!!! Mä alotin nyppimiseen ehkä puol vuotta sitte tai ainaki aika kauan aikaa sitte ja oon sen jälkeen tehnyt sitä säännöllisesti. Nyt ku käytin semmosta ”sheivaus juttua” en tiiä mikskä sitä kutsutaan mut tiiätte varmaan. Noh nyt mä sitte vahingossa sheivasin sillä liian paljon ja nytte mun kulmakarvoissa on iha hirveen iso väli, ne ei oo symmetrisesti ja ne on TOSI ohuet. Ne on kummiski tummat mutku halusin luonnolliset ja paljon paksummat. Miten saisin? Mua pelottaa ettei mun kulmakarvat enään kasva:( Miten mä saisin niistä paksummat? Kauanko kasvussa menee? Enkö nyt siis enään nypi niitä tai sheivaa? Mitä jos ne ei enään koskaan kasva takaisin. Oon ylä-asteella ja pelottaa että kaikki nauraa... Enkä osaa käyttää mitään kulmakynää tai muutkaan millä voisin jotenki edes korjata... TÄÄ ON KAUHEETA. Menin ihan paniikkiin!! NYT AUTTAKAA MITÄ TEEN?????

      • Anonyymi

        ei todellakaa kannata sheivaa ku siit ne kasvaa tosi oudosti siit ja kannattaa vaa kasvattaa ja oottaa et ne kasvaa


    • Anonyymi

      Miten saan munluonnolliset ja paksut kulmakarvat takaisin?

      • Anonyymi

        kasvata vaan


    • Anonyymi

      hei! sheivasin vähän liikaa tosta nenän päästä ja haluaisin takaisin niin mitä teen?!

    • Anonyymi

      Mäki oon nyppiny noin 6kk ja ei ole paljoo kulma karvoja niin en tiiä kasvaako ne vielä ja olen 13 vuotias

    • Anonyymi

      mitä teen ku sheivasin mun kulmista vähä alle puolet pois alusta ja nää näytttää KAUHEELTA…. kasvaako ne takas ja kuinka nopeesti? koulutki alkaa kohta joten tarviin apua!!!!

    • Anonyymi

      Miten aaa kulmakarvat takaisin jos ne on ajettu hiusten leikkuu koneella pois

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1675
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1545
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      46
      1411
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1333
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1278
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      10
      1153
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe