verkkokauppa.com

kameranostaja

Ostin tai tilasin, maksu noutaessani kameran, verkkokaupasta. Kameran toimitusaika 10-15 päivää.
Nyt verkkokaupan sivuilla toimitusaika 2-4 viikkoa, näyttää siltä etten saa kameraa luvatussa ajassa, mitä voin tehdä, odottaako vaan kiltisti kameran tuloa.

54

6642

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fröm Norge

      Nuo on aina toimitusaika arvioita ja yleensä elävät suuntaan jos toiseen. Jos toimitusajalla on merkitystä, tilaa verkkokaupoista josta tavaraa löytyy varastosta.

      Vaihtoehdot tässä tapauksessa on että perut tilauksen tai odotat.

      • vaiheessa ,,

        voin vielä perua ko tilaukseni .


      • ratkaisee,,
        vaiheessa ,, kirjoitti:

        voin vielä perua ko tilaukseni .

        kameran hinnan, onko se hinta, joka oli tilatessani, vai se joka on tavaran saapuessa, NYT kameran hinta on noussut 3 euroa, mikä onkaan viikon-kahden kuluttua ?


      • sanotaan
        ratkaisee,, kirjoitti:

        kameran hinnan, onko se hinta, joka oli tilatessani, vai se joka on tavaran saapuessa, NYT kameran hinta on noussut 3 euroa, mikä onkaan viikon-kahden kuluttua ?

        kaupan myyntiehdoissa?


      • sieltä tietoa
        sanotaan kirjoitti:

        kaupan myyntiehdoissa?

        kun osasi etsiä, hinta on se mikä on tilaushetkellä tai jos hinta on alhaisempi tavaran tullessa, sitten se,
        1.6 Sitova kauppasopimus tulee voimaan kun asiakas on jättänyt tilauksen. Järjestelmä vahvistaa tilauksen automaattisesti sähköpostilla ja gsm-tekstiviestinä.

        1.7 Varaamme oikeuden rajoittaa tuotteiden myyntiä isommissa erissä - esim. huonosta saatavuudesta johtuen.

        1.8 Verkkokauppa.comin vastuu tuotteen huonosta saatavuudesta, viranomais- tai maahantuontirajoituksista rajoittuu aina kaupan purkamiseen ja mahdollisesti etukäteen maksettujen rahojen palauttamiseen.

        1.9 Kaikki Verkkokauppa.comin myytävät tuotteet myydään sellaisina kuin ne ovat. Tutustu huolellisesti tuotteen tuoteselosteeseen verkkosivuillamme tai paketin sisältöön myymälässä.

        1.10 Mikäli asiakas ei hyväksy tuotepaketin sisältöä, tulee hänen palauttaa tuote 14 päivän palautusoikeuden puitteissa tuote takaisin Verkkokauppa.comiin.

        Vaikuttaa reilulta, enkä ole mistään lukenut ko kaupan kanssa syntyneistä ongelmista.


      • nimetönxxxxx
        sieltä tietoa kirjoitti:

        kun osasi etsiä, hinta on se mikä on tilaushetkellä tai jos hinta on alhaisempi tavaran tullessa, sitten se,
        1.6 Sitova kauppasopimus tulee voimaan kun asiakas on jättänyt tilauksen. Järjestelmä vahvistaa tilauksen automaattisesti sähköpostilla ja gsm-tekstiviestinä.

        1.7 Varaamme oikeuden rajoittaa tuotteiden myyntiä isommissa erissä - esim. huonosta saatavuudesta johtuen.

        1.8 Verkkokauppa.comin vastuu tuotteen huonosta saatavuudesta, viranomais- tai maahantuontirajoituksista rajoittuu aina kaupan purkamiseen ja mahdollisesti etukäteen maksettujen rahojen palauttamiseen.

        1.9 Kaikki Verkkokauppa.comin myytävät tuotteet myydään sellaisina kuin ne ovat. Tutustu huolellisesti tuotteen tuoteselosteeseen verkkosivuillamme tai paketin sisältöön myymälässä.

        1.10 Mikäli asiakas ei hyväksy tuotepaketin sisältöä, tulee hänen palauttaa tuote 14 päivän palautusoikeuden puitteissa tuote takaisin Verkkokauppa.comiin.

        Vaikuttaa reilulta, enkä ole mistään lukenut ko kaupan kanssa syntyneistä ongelmista.

        Verkkokauppa.com on toiminut ihan hyvin ja joskus jopa sain rahaa takaisin kaupasta kun olin tilannut aiemmin ja hinta oli laskenut toimitusajan aikana.

        MUTTA sieltä ostamani näytönohjaimesta hajosi s-video ulostulo, minulle tuntemattomasta syystä. Kortissa ei näkynyt ulospäin mitään vikaa... vein takuuhuoltoon (oli 3kk sitten ostettu) viikon päästä menin sitä sitten hakemaan sinne ja huoltotiskillä iskivät tylysti 30e laskun käteen aiheettomasta takuupalautuksesta! koska s-video ulostulo oli hajonnut sähköpiikistä ja se on kuulemma oma vikani?
        tyhmänä en tietenkään jaksanut asiasta tehdä mitään reklamaatiota vaan maksoin 30e koska näyttis toimi kyllä muuten...

        ps. tapahtui kaksi vuotta sitten ja edelleen sama tietokone käytössä :D


      • juttu mulla
        sieltä tietoa kirjoitti:

        kun osasi etsiä, hinta on se mikä on tilaushetkellä tai jos hinta on alhaisempi tavaran tullessa, sitten se,
        1.6 Sitova kauppasopimus tulee voimaan kun asiakas on jättänyt tilauksen. Järjestelmä vahvistaa tilauksen automaattisesti sähköpostilla ja gsm-tekstiviestinä.

        1.7 Varaamme oikeuden rajoittaa tuotteiden myyntiä isommissa erissä - esim. huonosta saatavuudesta johtuen.

        1.8 Verkkokauppa.comin vastuu tuotteen huonosta saatavuudesta, viranomais- tai maahantuontirajoituksista rajoittuu aina kaupan purkamiseen ja mahdollisesti etukäteen maksettujen rahojen palauttamiseen.

        1.9 Kaikki Verkkokauppa.comin myytävät tuotteet myydään sellaisina kuin ne ovat. Tutustu huolellisesti tuotteen tuoteselosteeseen verkkosivuillamme tai paketin sisältöön myymälässä.

        1.10 Mikäli asiakas ei hyväksy tuotepaketin sisältöä, tulee hänen palauttaa tuote 14 päivän palautusoikeuden puitteissa tuote takaisin Verkkokauppa.comiin.

        Vaikuttaa reilulta, enkä ole mistään lukenut ko kaupan kanssa syntyneistä ongelmista.

        Kameran tulo kesti pidempään kuin ilmoittivat, taitaa olla tapa ? Vihdoin tuli ja maksoi sen hetkisen hinnan.
        Yritän nykyään ostaa tarvitsemani tuotteet muualta, tietoasema on luotettava ja sopivat on hinnatkin.


      • voi luoja :D
        juttu mulla kirjoitti:

        Kameran tulo kesti pidempään kuin ilmoittivat, taitaa olla tapa ? Vihdoin tuli ja maksoi sen hetkisen hinnan.
        Yritän nykyään ostaa tarvitsemani tuotteet muualta, tietoasema on luotettava ja sopivat on hinnatkin.

        Siis mitä hittoa?
        Ite oon tilannu useasti tavaraa tuolta, tilaus ajat on joskus vain murto-osa arviosta ja joskus menee pitkäksi, mutta senhän takia siellä lukee ARVIO :D
        On se jännää että ihmiset tilaa postimyyntinä tms muilta hinnaltaa kilpailukykysiltä firmoilta ja itkee kun ei tulekkaan heti, tai arvio ei nyt satu osumaan kohdalleen. :D
        Verkkokauppahan on siitä vielä hyvä, että näet saldon ja jos on kiire niin voi valita tuotteen jonka saa samantien.
        Ei ne hinnat ois niin edulliset jos kaikkea olisi kokoajan vanhenemassa varaston hyllyllä, järki hoi :D



        hoh hoijaa..


      • V-kauppa.com
        voi luoja :D kirjoitti:

        Siis mitä hittoa?
        Ite oon tilannu useasti tavaraa tuolta, tilaus ajat on joskus vain murto-osa arviosta ja joskus menee pitkäksi, mutta senhän takia siellä lukee ARVIO :D
        On se jännää että ihmiset tilaa postimyyntinä tms muilta hinnaltaa kilpailukykysiltä firmoilta ja itkee kun ei tulekkaan heti, tai arvio ei nyt satu osumaan kohdalleen. :D
        Verkkokauppahan on siitä vielä hyvä, että näet saldon ja jos on kiire niin voi valita tuotteen jonka saa samantien.
        Ei ne hinnat ois niin edulliset jos kaikkea olisi kokoajan vanhenemassa varaston hyllyllä, järki hoi :D



        hoh hoijaa..

        Verkkokauppa.Comilla on myymälämyyntiä ja myymälästä ostin itsekin. Palautustiskin asiakaspalvelija väitti että olisin silti sitoutunut nettimyynnin ehtoihin, vaikka en netistä ole sieltä mitään tilannut, tai varannut. Kusetusta alusta loppuun. Antoivat valohoitoa rikkinäiselle tuotteelle, väittivät sitä ehjäksi, palauttivat sen rikkinäisenä ja laskuttivat. Sellainen firma on Verkkokauppa.Com. Tee vaikka haku pidemmältä ajalta ja haluamiltasi foorumeilta ja huomaat tämän saman. Kyseinen firma vain pyrkii hakemaan kilpailuetua a) laiminlyömällä huoltovelvoitteitaan ja b) laskuttamalla verukkein asiakasta silloinkin kun sen pitäisi myyjän velvollisuudella vain tarkistaa onko tuote kunnossa. Sanomattakin on selvää ettei se tee tätä velvoitetta asiakkaan silmien edessä ja tämän odottaessa, saati anna asiakkaan esittää mikä tuotteessa on vikana. Siksi sen toiminta on kusetusta. Se pitäisi nähdä jo Verkkokauppa.Comin sivujen asiakaspalaute-kohdassa, johon on laitettu vihjaileva kuva siitä millaisena Verkkokauppa.Com näkee asiakkaansa. Kuvassa on itkevä lapsi. Kannattaa kertoa puskaradiossa firman toimintatavoista. Vapaaehtoisesti öykkärifirma ei muuta palveluansa asianmukaiseksi. Firman perusti nuori kaveri, jolla näyttää jääneen nulikkatauti ja röyhkeys päälle. Se näkyy firman kulttuurissa. Paska valuu alaspäin ja leviää.


      • Buu-klubben
        juttu mulla kirjoitti:

        Kameran tulo kesti pidempään kuin ilmoittivat, taitaa olla tapa ? Vihdoin tuli ja maksoi sen hetkisen hinnan.
        Yritän nykyään ostaa tarvitsemani tuotteet muualta, tietoasema on luotettava ja sopivat on hinnatkin.

        Ok, mikään ei verkkiksessä ole muuttunut. Itselleni lähettivät vielä aiheettoman laskun; palauttivat rikkinäisen, väittivät ehjäksi, reklamaatiopelle vielä vittuili ja kehui itsensä. Ai kuinka kiva.


      • RitiseeRätisee
        nimetönxxxxx kirjoitti:

        Verkkokauppa.com on toiminut ihan hyvin ja joskus jopa sain rahaa takaisin kaupasta kun olin tilannut aiemmin ja hinta oli laskenut toimitusajan aikana.

        MUTTA sieltä ostamani näytönohjaimesta hajosi s-video ulostulo, minulle tuntemattomasta syystä. Kortissa ei näkynyt ulospäin mitään vikaa... vein takuuhuoltoon (oli 3kk sitten ostettu) viikon päästä menin sitä sitten hakemaan sinne ja huoltotiskillä iskivät tylysti 30e laskun käteen aiheettomasta takuupalautuksesta! koska s-video ulostulo oli hajonnut sähköpiikistä ja se on kuulemma oma vikani?
        tyhmänä en tietenkään jaksanut asiasta tehdä mitään reklamaatiota vaan maksoin 30e koska näyttis toimi kyllä muuten...

        ps. tapahtui kaksi vuotta sitten ja edelleen sama tietokone käytössä :D

        Multa S-Videon kautta meni sähköpiikki sisään ja koko ohjain pimeni. Silloin sain takuuseen uuden. Huhhuh, vaikka tietenkin olisin ymmärtänyt jos eivät olisi antaneet.

        Onhan sinulla maadoitukset kunnossaa että ei tule sähköpiikkejä?


      • raunski
        RitiseeRätisee kirjoitti:

        Multa S-Videon kautta meni sähköpiikki sisään ja koko ohjain pimeni. Silloin sain takuuseen uuden. Huhhuh, vaikka tietenkin olisin ymmärtänyt jos eivät olisi antaneet.

        Onhan sinulla maadoitukset kunnossaa että ei tule sähköpiikkejä?

        Ohhoh! Sait takuuseen, siis Verkkokauppa.Comista? Yleensä ne syyttävät asiakasta ja lähettävät turhia laskuja. Verkkis on kuluttajaviranomaisten vanha tuttu.


    • SeduEek

      pelkkiä huonoja kokemuksia ko. liikkeestä JOS jotain laitteille tapahtuu. en osta noilta enää mitään.

      • maalari3

        pelkkiä huonoja kokemuksia verkkokauppa.comista.
        en suosittele kenellekään!!!


      • toistoasiakas
        maalari3 kirjoitti:

        pelkkiä huonoja kokemuksia verkkokauppa.comista.
        en suosittele kenellekään!!!

        Useita kertoja olen hankkinut tavaraa verkkokauppa.com:sta, eikä koskaan ole ollut merkittäviä ongelmia. Yleensä tosin olen tilannut tavaraa, jota on varastossa ja noutanut paikanpäältä. Verkkokauppa.com vain ei ole enää kovin hintakilpailukykyinen ainakaan tietokoneosissa.

        Toisaalta, mikäs se on nostella hyllystä iskemättömiä paketteja asiakkaille. Kaupan asiakaspalvelu koeponnistetaan silloin, kun tavaroiden kanssa on ongelmia.


      • kokemuksia täälläkin
        toistoasiakas kirjoitti:

        Useita kertoja olen hankkinut tavaraa verkkokauppa.com:sta, eikä koskaan ole ollut merkittäviä ongelmia. Yleensä tosin olen tilannut tavaraa, jota on varastossa ja noutanut paikanpäältä. Verkkokauppa.com vain ei ole enää kovin hintakilpailukykyinen ainakaan tietokoneosissa.

        Toisaalta, mikäs se on nostella hyllystä iskemättömiä paketteja asiakkaille. Kaupan asiakaspalvelu koeponnistetaan silloin, kun tavaroiden kanssa on ongelmia.

        Omat kokemukseni verkkokauppa.comista ovat pääosin myönteisiä. Reaaliaikainen varastotilanne on sellainen asia, jota monessakaan nettikaupassa ei ole. Myös sähköpostitse ja tekstiviestein tapahtuvat ilmoitukset toimivat hyvin. Hintatasoltaan ei varmaan ole jokaisen tavaran osalta edullisin, mutta ei kovin paljon mene metsään, jos sieltä tilaa. Varastossa olevien tavaroiden valikoima on vuosien mittaan supistunut. Varmaan taloudelliset syyt ovat johtaneet tähän.

        Jos tuotetta ei ole varastossa, kannattaa katsoa, onko maahantuojalla varastossa. Muulloin toimitusaika voi olla pitkäkin. Yleensä mitä pitempi toimitusaika tuotteelle on arvioitu, sitä enemmän voi tulla viivästyksiä. Kovin pitkällä toimitusajalla merkattuja tuotteita ei kannata tilata.

        Tilauksen peruminen sujuu hyvin ennen toimitusta. Etukäteen maksetut summat tulevat nopeasti pankkitilille tai luottokorttitilin hyvitykseksi. On siis omaa kokemusta asiasta.

        Epämiellyttävää on ollut joidenkin Logitecin tuotteiden kanssa, kun on joutunut soittamaan numeroon, jossa on puhuttu vain englantia. Asia on kyllä selvinnyt, mutta kuitenkin.

        Isona miinuksena pidän, että verkkokauppa.com ei enää kokoa tietokoneita asiakkaan valitsemista osista. Pari vuotta sitten tällainen homma loppui. Tai kokoavat vieläkin mutta tuntilaskutuksella, joka nostaa kokoamisen hinnan älyttömäksi. Aikaisemmin onnistui 100 eurolla.

        Omat kokemukseni verkkokauppa.comista ovat 8 vuoden ajalta. Olen käyttänyt paljon muitakin tietotekniikka-alan nettikauppoja, myös ulkomaisia ja näistä lähinnä saksalaisia.


      • En suosittele !
        kokemuksia täälläkin kirjoitti:

        Omat kokemukseni verkkokauppa.comista ovat pääosin myönteisiä. Reaaliaikainen varastotilanne on sellainen asia, jota monessakaan nettikaupassa ei ole. Myös sähköpostitse ja tekstiviestein tapahtuvat ilmoitukset toimivat hyvin. Hintatasoltaan ei varmaan ole jokaisen tavaran osalta edullisin, mutta ei kovin paljon mene metsään, jos sieltä tilaa. Varastossa olevien tavaroiden valikoima on vuosien mittaan supistunut. Varmaan taloudelliset syyt ovat johtaneet tähän.

        Jos tuotetta ei ole varastossa, kannattaa katsoa, onko maahantuojalla varastossa. Muulloin toimitusaika voi olla pitkäkin. Yleensä mitä pitempi toimitusaika tuotteelle on arvioitu, sitä enemmän voi tulla viivästyksiä. Kovin pitkällä toimitusajalla merkattuja tuotteita ei kannata tilata.

        Tilauksen peruminen sujuu hyvin ennen toimitusta. Etukäteen maksetut summat tulevat nopeasti pankkitilille tai luottokorttitilin hyvitykseksi. On siis omaa kokemusta asiasta.

        Epämiellyttävää on ollut joidenkin Logitecin tuotteiden kanssa, kun on joutunut soittamaan numeroon, jossa on puhuttu vain englantia. Asia on kyllä selvinnyt, mutta kuitenkin.

        Isona miinuksena pidän, että verkkokauppa.com ei enää kokoa tietokoneita asiakkaan valitsemista osista. Pari vuotta sitten tällainen homma loppui. Tai kokoavat vieläkin mutta tuntilaskutuksella, joka nostaa kokoamisen hinnan älyttömäksi. Aikaisemmin onnistui 100 eurolla.

        Omat kokemukseni verkkokauppa.comista ovat 8 vuoden ajalta. Olen käyttänyt paljon muitakin tietotekniikka-alan nettikauppoja, myös ulkomaisia ja näistä lähinnä saksalaisia.

        Luin aikaisemmasta viestistä, että kauppa oli perinyt 30e turhasta viennistä. Itse vein kameran ja kännykkän huoltoon (molemmat alle1v vanhoja) ja tiskillä mies ilmoittaa, että molemmista tuotteista tullaan perimään 50e suuruinen tarkastusmaksu siitä onko laite hajonnut huolimattomasta käytöstä.

        50€ matkapuhelimen hinta 200€ sekä vielä mahdolliset huoltokulut mikäli verkkokauppa.com päättää että olen itse aiheuttanut puhelimen huoltotoimiin johtavan vahingon. Kyllä tulee puhelin kalliiksi vuoden sisällä kun uuden samanlaisen puhelimen saisi nykyään parhaimmillaan 130€ hinnalla. Siis saisin melkein 2 matkapuhelinta muualta samalla hinnalla nykyään, kun käytän verkkokauppa.comin myymää puhelinta, jonka hinnaksi tulee väh. 250€ 1v aikana. Itse olen vastuussa kylläkin ostoksen ajankohdasta jolloin tuote oli vielä 70€ kalliimpi.

        Aivan naurettavaa periä moisia summia tuotteen omistajalta siitä, että puhelin tutkitaan ja todetaan joko hajotetuksi tai hajonneeksi arkisen käytön aikana.

        Verkkokauppa.comin palvelu on samaa tasoa, tylyä ja hankalaa. Tämä tuli ilmi ruoholahden huoltopalvelussa, jossa parrakas mies vastaanotti tuotteet huoltoon syyllistäen minua tuotteen hajottamisesta.

        Lisäksi seurasin muita tuotteen huoltoon tuojia ja heidän tuotteiden johtotoimia, eikä verkkokauppa.comin työntekijät ilmoittaneet heille 50€ suuruisesta tarkastusmaksusta. Toki heidän tuotteiden kohdalla voi olla tuotteiden uutuus, jonka johdosta kauppa korvaa tuotteet uusilla heti kättelyssä.

        Kunpa asiakas olisi aina oikeassa... :( Siihen loppu minun ostamiset verkkokauppa.comista. En voi suositella.


      • En minäkään
        En suosittele ! kirjoitti:

        Luin aikaisemmasta viestistä, että kauppa oli perinyt 30e turhasta viennistä. Itse vein kameran ja kännykkän huoltoon (molemmat alle1v vanhoja) ja tiskillä mies ilmoittaa, että molemmista tuotteista tullaan perimään 50e suuruinen tarkastusmaksu siitä onko laite hajonnut huolimattomasta käytöstä.

        50€ matkapuhelimen hinta 200€ sekä vielä mahdolliset huoltokulut mikäli verkkokauppa.com päättää että olen itse aiheuttanut puhelimen huoltotoimiin johtavan vahingon. Kyllä tulee puhelin kalliiksi vuoden sisällä kun uuden samanlaisen puhelimen saisi nykyään parhaimmillaan 130€ hinnalla. Siis saisin melkein 2 matkapuhelinta muualta samalla hinnalla nykyään, kun käytän verkkokauppa.comin myymää puhelinta, jonka hinnaksi tulee väh. 250€ 1v aikana. Itse olen vastuussa kylläkin ostoksen ajankohdasta jolloin tuote oli vielä 70€ kalliimpi.

        Aivan naurettavaa periä moisia summia tuotteen omistajalta siitä, että puhelin tutkitaan ja todetaan joko hajotetuksi tai hajonneeksi arkisen käytön aikana.

        Verkkokauppa.comin palvelu on samaa tasoa, tylyä ja hankalaa. Tämä tuli ilmi ruoholahden huoltopalvelussa, jossa parrakas mies vastaanotti tuotteet huoltoon syyllistäen minua tuotteen hajottamisesta.

        Lisäksi seurasin muita tuotteen huoltoon tuojia ja heidän tuotteiden johtotoimia, eikä verkkokauppa.comin työntekijät ilmoittaneet heille 50€ suuruisesta tarkastusmaksusta. Toki heidän tuotteiden kohdalla voi olla tuotteiden uutuus, jonka johdosta kauppa korvaa tuotteet uusilla heti kättelyssä.

        Kunpa asiakas olisi aina oikeassa... :( Siihen loppu minun ostamiset verkkokauppa.comista. En voi suositella.

        Työntekijätkin on siellä kohta kusessa kun Suomimyyntiä ei kohta enää paljoa tapahdu. Sehän kiertää veroja Oolannin avulla. Tavallinen asiakas on Verkkokauppa.Comin mielestä mukavan helppo kusetettava; sehän maksaa kun sille vain lähettää vaikka kuinka tuulesta temmatun eli aiheettoman laskun ettei vaan tule maksuhäiriötä. Nyrkkinä verkkokauppa.com käyttää justitia perintää, joka on sen rikoskumppani. Justitia katsoo voivansa vedota toimeksiantoon, mutta ei itse tarkista laskun oikeutusta. Justitia ei vastaa kyselyihin, joita asiakas esittää mistä tämä lasku on peräisin ja mihin lakiin perustuu että verkkokauppa.com lähettää tekaistuja laskuja kun ei suostu edes tutustumaan asiakkaan esittämään dokumentointiin missä tämä osoittaa laitteen viallisen toiminnan.


      • Business is business
        En suosittele ! kirjoitti:

        Luin aikaisemmasta viestistä, että kauppa oli perinyt 30e turhasta viennistä. Itse vein kameran ja kännykkän huoltoon (molemmat alle1v vanhoja) ja tiskillä mies ilmoittaa, että molemmista tuotteista tullaan perimään 50e suuruinen tarkastusmaksu siitä onko laite hajonnut huolimattomasta käytöstä.

        50€ matkapuhelimen hinta 200€ sekä vielä mahdolliset huoltokulut mikäli verkkokauppa.com päättää että olen itse aiheuttanut puhelimen huoltotoimiin johtavan vahingon. Kyllä tulee puhelin kalliiksi vuoden sisällä kun uuden samanlaisen puhelimen saisi nykyään parhaimmillaan 130€ hinnalla. Siis saisin melkein 2 matkapuhelinta muualta samalla hinnalla nykyään, kun käytän verkkokauppa.comin myymää puhelinta, jonka hinnaksi tulee väh. 250€ 1v aikana. Itse olen vastuussa kylläkin ostoksen ajankohdasta jolloin tuote oli vielä 70€ kalliimpi.

        Aivan naurettavaa periä moisia summia tuotteen omistajalta siitä, että puhelin tutkitaan ja todetaan joko hajotetuksi tai hajonneeksi arkisen käytön aikana.

        Verkkokauppa.comin palvelu on samaa tasoa, tylyä ja hankalaa. Tämä tuli ilmi ruoholahden huoltopalvelussa, jossa parrakas mies vastaanotti tuotteet huoltoon syyllistäen minua tuotteen hajottamisesta.

        Lisäksi seurasin muita tuotteen huoltoon tuojia ja heidän tuotteiden johtotoimia, eikä verkkokauppa.comin työntekijät ilmoittaneet heille 50€ suuruisesta tarkastusmaksusta. Toki heidän tuotteiden kohdalla voi olla tuotteiden uutuus, jonka johdosta kauppa korvaa tuotteet uusilla heti kättelyssä.

        Kunpa asiakas olisi aina oikeassa... :( Siihen loppu minun ostamiset verkkokauppa.comista. En voi suositella.

        Topakka kusettaminen tuo kassavirtaa.


      • Tsadin kundi
        Business is business kirjoitti:

        Topakka kusettaminen tuo kassavirtaa.

        Verkkokauppa.Com on toiminut Ruoholahden kauppakeskukselle peräruiskeena.


      • OEM
        kokemuksia täälläkin kirjoitti:

        Omat kokemukseni verkkokauppa.comista ovat pääosin myönteisiä. Reaaliaikainen varastotilanne on sellainen asia, jota monessakaan nettikaupassa ei ole. Myös sähköpostitse ja tekstiviestein tapahtuvat ilmoitukset toimivat hyvin. Hintatasoltaan ei varmaan ole jokaisen tavaran osalta edullisin, mutta ei kovin paljon mene metsään, jos sieltä tilaa. Varastossa olevien tavaroiden valikoima on vuosien mittaan supistunut. Varmaan taloudelliset syyt ovat johtaneet tähän.

        Jos tuotetta ei ole varastossa, kannattaa katsoa, onko maahantuojalla varastossa. Muulloin toimitusaika voi olla pitkäkin. Yleensä mitä pitempi toimitusaika tuotteelle on arvioitu, sitä enemmän voi tulla viivästyksiä. Kovin pitkällä toimitusajalla merkattuja tuotteita ei kannata tilata.

        Tilauksen peruminen sujuu hyvin ennen toimitusta. Etukäteen maksetut summat tulevat nopeasti pankkitilille tai luottokorttitilin hyvitykseksi. On siis omaa kokemusta asiasta.

        Epämiellyttävää on ollut joidenkin Logitecin tuotteiden kanssa, kun on joutunut soittamaan numeroon, jossa on puhuttu vain englantia. Asia on kyllä selvinnyt, mutta kuitenkin.

        Isona miinuksena pidän, että verkkokauppa.com ei enää kokoa tietokoneita asiakkaan valitsemista osista. Pari vuotta sitten tällainen homma loppui. Tai kokoavat vieläkin mutta tuntilaskutuksella, joka nostaa kokoamisen hinnan älyttömäksi. Aikaisemmin onnistui 100 eurolla.

        Omat kokemukseni verkkokauppa.comista ovat 8 vuoden ajalta. Olen käyttänyt paljon muitakin tietotekniikka-alan nettikauppoja, myös ulkomaisia ja näistä lähinnä saksalaisia.

        Täytyypä kyllä antaa eriävä mielipide Verkkiksen takuuhuollosta. Lähetin nimittäin kännykkäni sinne korjattavaksi. KOLMESTI. Ekan korjauskerran tuote palasi mulle takaisin toimimattomana vaikka mukana tulleessa lapussa selvitettiin korjauksesta. Toisen palautuskerran jälkeen kännykkä toimi pari tuntia jonka jälkeen taas korjaukseen. Tällä kertaa sentään malttoivat vaihtaa uuteen tuotteeseen (tosin sekin vain koska ilmoitin sen olevan myös valmistajan kanta asiaan). Ja sitten sainkin kännykkäni toimivana takaisin, eikä odottelua ollut kuin hieman yli kuukausi.


      • Infoaja
        maalari3 kirjoitti:

        pelkkiä huonoja kokemuksia verkkokauppa.comista.
        en suosittele kenellekään!!!

        Reklamaatiopäällikköäkään ei saa kiinni puhelimitse, hän ei kuulemma ota lainkaan puheluita vastaan. On niin paljon helpompaa laittaa jokin vakiovastaus, missä kehutaan oma firma ja pahoitellaan asiakkaan mielipahaa, mutta mitään vastuuta ei oteta.


      • potaatta
        OEM kirjoitti:

        Täytyypä kyllä antaa eriävä mielipide Verkkiksen takuuhuollosta. Lähetin nimittäin kännykkäni sinne korjattavaksi. KOLMESTI. Ekan korjauskerran tuote palasi mulle takaisin toimimattomana vaikka mukana tulleessa lapussa selvitettiin korjauksesta. Toisen palautuskerran jälkeen kännykkä toimi pari tuntia jonka jälkeen taas korjaukseen. Tällä kertaa sentään malttoivat vaihtaa uuteen tuotteeseen (tosin sekin vain koska ilmoitin sen olevan myös valmistajan kanta asiaan). Ja sitten sainkin kännykkäni toimivana takaisin, eikä odottelua ollut kuin hieman yli kuukausi.

        Verkkokauppa.Com näkyy olevan tämän sivuston kestohitti.

        P.S. Muista lukea Facebookista Verkkiksen viharyhmien päivitykset.


      • nohnih
        potaatta kirjoitti:

        Verkkokauppa.Com näkyy olevan tämän sivuston kestohitti.

        P.S. Muista lukea Facebookista Verkkiksen viharyhmien päivitykset.

        Kiitos. Meni ostohalut.


    • Pogge

      Verkkokauppa.comilla on aika huono maine asiakaspalvelussa. Erityisesti takuuasioissa asiakas syyllistetään ja sana on kiirinyt. Rikkinäisiä tuotteita väitetään ehjiksi ja asiakkaalle lähetetään lasku muka turhasta huollosta. Lopputulos: asiakkaalla on rikkinäinen tuote ja tuote on maksettu kahteen kertaan. Aikaisemmin Verkkokauppa.Com oli Mb-netin hintaseurannassa mukana, mutta eihän sen kannattanut olla siellä kun asiakkaat kertovat kokemuksistaan.

      • stadilainen kulutta

        Itselleni tapahtui tuo sama tyyppitapaus viime keväällä ja kesällä. Laite osoittautui rikkinäiseksi, ja otin yhteyttä Verkkokauppa.comiin. Laitetta ja sen vikaa ei tietenkään saanut demota huollon silmien edessä, vaan se "otettin sisään" huoltoon. Kahden viikon kuluttua sähköpostissa tuli ilmoitus 50 euron tarkastusmaksusta, ja kun kyselin mihin tämä perustuu niin todettiin vain että "Hei, laite on todettu testeissämme toimivaksi...". Laite ei toiminut edelleenkään kun hain sen maksun maksettuani kotiin. Vein laitteen toiseen tietokoneliikkeeseen testattavaksi, ja se todettiin siellä rikkinäiseksi. Verkkokauppa ei suostunut edelleenkään korvaamaan, ja asia lähti Kuluttajariitalautakuntaan.

        Asiointi vaikeuttaa vielä se että verkkokaupan henkilökunta käyttää vain etunimiään, ja suoria puhelinnumeroita tai sähköpostiosoitteita ei anneta asiakkaille.


      • Possu-kulta
        stadilainen kulutta kirjoitti:

        Itselleni tapahtui tuo sama tyyppitapaus viime keväällä ja kesällä. Laite osoittautui rikkinäiseksi, ja otin yhteyttä Verkkokauppa.comiin. Laitetta ja sen vikaa ei tietenkään saanut demota huollon silmien edessä, vaan se "otettin sisään" huoltoon. Kahden viikon kuluttua sähköpostissa tuli ilmoitus 50 euron tarkastusmaksusta, ja kun kyselin mihin tämä perustuu niin todettiin vain että "Hei, laite on todettu testeissämme toimivaksi...". Laite ei toiminut edelleenkään kun hain sen maksun maksettuani kotiin. Vein laitteen toiseen tietokoneliikkeeseen testattavaksi, ja se todettiin siellä rikkinäiseksi. Verkkokauppa ei suostunut edelleenkään korvaamaan, ja asia lähti Kuluttajariitalautakuntaan.

        Asiointi vaikeuttaa vielä se että verkkokaupan henkilökunta käyttää vain etunimiään, ja suoria puhelinnumeroita tai sähköpostiosoitteita ei anneta asiakkaille.

        Itselläni pelkästään negatiivisia kokemuksia ko puulaakista (tosin Ruoholahden toimipisteestä Helsingistä): 2 kännyykkää sieltä hommannut, kummassakin takuu vika takuu-aikana ja kumpanakin kertana lasku lähetetty takuukorjauksesta asiakkaalle (minulle). Kuluttajaviranomaiset tukivat kantaani, mutta olisi pitänyt lähteä käräjöimään ja tässä elämäntilanteessa ei aika/intressit riitä 50 euron jutusta tappelemaan asianajajien voimalla..

        Päätin etten Verkkokauppa.comiin astu enää jalallanikaan.


      • S.T.

        Ei mitään hyvää sanottavaa kyseisestä puljusta.

        * Pelkkä myyjän konsultoiminen vaatii jonotusnumeron!

        * Tuotteen maksaminen vaatii jonotusnumeron, jonotus n. 30 min.

        * Myyjien asiantuntevuuden taso on ollut oman kokemukseni pohjalta poikkeuksetta heikkoa.

        * En ymmärrä, miten joku pitää verkkokaupan hintoja halpoina. Perkeleen kalliita ne on, myös (tai erityisesti) ne löytönurkan tuotteet.

        * Lisämiinuksena Ruoholahden ostoskeskuksen pyöröoven ulkopuolella tupakoidaan aina ja laajalti. Hengitystä saa pidätellä S-Marketille asti.


      • samoaja
        stadilainen kulutta kirjoitti:

        Itselleni tapahtui tuo sama tyyppitapaus viime keväällä ja kesällä. Laite osoittautui rikkinäiseksi, ja otin yhteyttä Verkkokauppa.comiin. Laitetta ja sen vikaa ei tietenkään saanut demota huollon silmien edessä, vaan se "otettin sisään" huoltoon. Kahden viikon kuluttua sähköpostissa tuli ilmoitus 50 euron tarkastusmaksusta, ja kun kyselin mihin tämä perustuu niin todettiin vain että "Hei, laite on todettu testeissämme toimivaksi...". Laite ei toiminut edelleenkään kun hain sen maksun maksettuani kotiin. Vein laitteen toiseen tietokoneliikkeeseen testattavaksi, ja se todettiin siellä rikkinäiseksi. Verkkokauppa ei suostunut edelleenkään korvaamaan, ja asia lähti Kuluttajariitalautakuntaan.

        Asiointi vaikeuttaa vielä se että verkkokaupan henkilökunta käyttää vain etunimiään, ja suoria puhelinnumeroita tai sähköpostiosoitteita ei anneta asiakkaille.

        itse tilasin kyseisestä paikasta navigaattorin. Navigaattori toimi n.viikon kunnes löi ohjelmat jumiin. soitin verkkokaupaan ja kysyin asiasta jolloin minulle sanottiin että muillakin valmistajilla on vikoja laitteisssaan, ettei kyse ole vaan tästä kyseisestä laitteesta. ja että lähettäkää laite huoltoon. myyjä oli jo tuolloin todella töykeä sanoissaan. lähetin laitteen huoltoon. Lähetin laitten postin kautta kuten minun käskettiin. laite pakattiin asianmukaisesti. Odotin viikkoja ja soittelin laitteen perään josko se olisi saatu huollettua. Laitetta ei löytynyt. Syytettiin postia. kävin postissa ja tein katoamis ilmoituksen. Taas odoteltiin viikkoja. laitetta ei edelleenkään löytynyt. Lähetin korvaus hakemuksen postiin. Posti ilmoitti että verkkokauppa.com on vastuussa lähetyksistä ja että korvaukset tulisi hakea sieltä. Verkkokaupasta syy vieritettiin takaisin postille. Siitä alkoi sähköpostien lähettely. Verkkokauppa.com pyytää postin henkilökuntaa ottamaan heihin yhteyttä asian selvittämiseksi. Olen pyytänyt heitä ottamaan yhteyttä ja odottelen edelleen asian selviämistä. Aikaa on kulunut nyt kolme kuukautta siitä kun ostin navigaattorin. Jos asiaan ei pikapuoliin saada selvyyttä vien asian kuluttaja asiamiehelle. Miettikää tarkkaan kannattaako ostaa laite kuitenkin lähikaupastasi... takuu ainakin toimii! Tulee varmasti halvemmaksi kuin kolmen kuukauden soittelut, sähköposti rumbat ja postituskulut!


      • Surpirt
        S.T. kirjoitti:

        Ei mitään hyvää sanottavaa kyseisestä puljusta.

        * Pelkkä myyjän konsultoiminen vaatii jonotusnumeron!

        * Tuotteen maksaminen vaatii jonotusnumeron, jonotus n. 30 min.

        * Myyjien asiantuntevuuden taso on ollut oman kokemukseni pohjalta poikkeuksetta heikkoa.

        * En ymmärrä, miten joku pitää verkkokaupan hintoja halpoina. Perkeleen kalliita ne on, myös (tai erityisesti) ne löytönurkan tuotteet.

        * Lisämiinuksena Ruoholahden ostoskeskuksen pyöröoven ulkopuolella tupakoidaan aina ja laajalti. Hengitystä saa pidätellä S-Marketille asti.

        Taitaa olla elektroniikkamyymälöiden pohjanoteeraus tällä hetkellä. Markkinoinnin osaavat, mutta kusettavat huollossa surutta.


      • Verkkokauppa sucks
        Surpirt kirjoitti:

        Taitaa olla elektroniikkamyymälöiden pohjanoteeraus tällä hetkellä. Markkinoinnin osaavat, mutta kusettavat huollossa surutta.

        Siellä opetetaan myyjille kuinka huijataan asiakasta. Kaveri kertoi kun oli aikoinaan siellä töissä. Kannattaa käydä tutustumassa tuotteeseen verkkokaupassa mutta tilata muualta.


    • Siftari

      Verkkokauppa.com :ssa nyt muutenkin tökkii palvelu, kamera kun meni rikki (takuun jälkeen mutta hyvin vähän käytettynä) niin eivät suostuneet edes selvittämään vikaa! Kun itse toimitin sen huoltoon niin siellä todettiin kyseessä olevan valmistusvirhe ja sain uuden kameran valmistajalta. Verkkokauppa.com :ia ei vissiin paljoa nappaa, kun rahat on saatu niin palvelu loppuu.

    • Seonmoi

      ostin verkkokauppa.com:ista navigaattorin,jonka lähetin takuu huoltoon heinäkuun puolivälissä,
      laite palautettiin n.2viikon kuluttua mukanaan ilmoitus että takuu on ummessa, ja vastuu/korjausvelvollisuus siten asiakkaalla. kuitenkin he jotain olivat tehneet koska euroopan kartasto oli kutistunut kanarian saariin....
      koska takuuta oli kuitenkin heidän väitteestään huolimatta vielä vuosi jäljellä, vein sen uudestaan
      huoltoon 2.8.2008, eli kuukausi sitten. Laitteesta
      ei ole mitään kuulunut ja soittaessani huoltoon, he
      eivät edes osanneet sanoa missä laite on ja onko sille jotain tehty..... henkilö joka KENTIES osaa
      jotain kertoa tulee kenties torstaina töihin....

      Hieman ihme touhua..... Olen ollut yhteydessä
      kuluttaja-asiamieheen jonka hoitoon tapauksen pian annan....vai olisiko kenties rikosilmoitus aiheellinen????

      ....Niin ja verkkokaupan reklamaatioonkin olen lähettänyt selvitys/yhteydenottopyynnöt,mutta
      vastausta ei kuulu......

    • Myös pettynyt

      Ja melkoinen kekohan verkkokauppa.com kusetuksen kohteeksi joutuneilta tuleekin. Tuo huollon maksatus asiakkailla näyttäisi olevan ennemminkin sääntö kuin poikkeus. Saati sitten palautuksille jota eivät ota vastaan mutta tarkistavat paketin sisällön silti kalliilla maksulla ennenkuin antavat takaisin saman toimimattoman laitteen. Kuluttajaviraston vanha tuttu. En tule verkkokauppa.com ostamaan enää mitään. Suomen avuttomin asiakaspalvelu.

    • Osinkoja...

      Kaikesta huolimatta päivä toisensa jälkeen ihmiset kantavat rahansa ovista sisään. Sitä vartenhan bisnestä pyöritetään, että saadaan voittoja jaettavaksi ahneille osakkaille. Asiakkaat ovat vain rahanlähde ja tuotteiden myynti on tapa toteuttaa rahojen kerääminen.

      • tavis taavi

        Tottakai voiton tekeminen on kaupan tehtävä. Siitä nyt ei ole varsinaisesti kyse. Se että voitto tehdään epärehellisin keinoin on ongelma. Ja kun kuluttajilla vaihtoehtojakin on kannattaa näitä käyttää hyväksi.


    • M+K
      • agwegawrghsefhdeeeee

        "Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille."

        :D


      • palauttaja

        Helppo sanoa. Mistä tahansa saa parempaa kuin Verkkokauppa.Comista. Sen voin sanoa, että takuuhelvetit löydätte verkkiksestä, jos laite hajoaa.


    • Karhunpatukka

      Reklamaatiopäällikkö on ohjeistettu valehtelemaan ja sain lisälaskun sekä haukut päälle, mutta laitetta ei korjattu. Luin foorumit läpi ja näin miten samanlaista menoa on ollut tuolla jo monta vuotta. Kuluttajaviranomaisten suosituksista siellä ei välitetä pätkääkään. Varokaa Verkkokauppa.Comia!

    • Varoittaja

      Minulle ilmoitettiin, että rikkinäinen tuote on ehjä ja siksi laskutetaan lisää. Paskapuhetta, tuote on rikki eikä dokumentointia edes otettu vastaan.


      VAROKAA VERKKOKAUPPA.COMIA!

      • Entinen asiakas

        Näyttöni meni toistamiseen takuukorjaukseen. Ensimmäinen vika korjattiin eka kerralla. Toinen vika ei tullut samalla kerralla kuntoon, joten vein laitteen uudelleen huoltoon. Laite tuli kotiin postissa, saatteella: "Ei vikaa. laskutamme tarkistusmaksun." Vika kuitenkin oli korjattu ja laite toimii nyt erinomaisesti.
        Nyt sitten "tapellaan" S posti viesteillä.
        Maksu 97,60€ laskulla. Laite tuli postissa takaisin kotiin. Ei siis jäänyt pantiksi.
        Nyt kannattaa varmasti kaikkien ottaa yhteyttä Kuluttajaviranomaisiin. Laitoin postia Kuningas kuluttajaan. Laittaakaa muutkin.


      • Vittuluxmeni
        Entinen asiakas kirjoitti:

        Näyttöni meni toistamiseen takuukorjaukseen. Ensimmäinen vika korjattiin eka kerralla. Toinen vika ei tullut samalla kerralla kuntoon, joten vein laitteen uudelleen huoltoon. Laite tuli kotiin postissa, saatteella: "Ei vikaa. laskutamme tarkistusmaksun." Vika kuitenkin oli korjattu ja laite toimii nyt erinomaisesti.
        Nyt sitten "tapellaan" S posti viesteillä.
        Maksu 97,60€ laskulla. Laite tuli postissa takaisin kotiin. Ei siis jäänyt pantiksi.
        Nyt kannattaa varmasti kaikkien ottaa yhteyttä Kuluttajaviranomaisiin. Laitoin postia Kuningas kuluttajaan. Laittaakaa muutkin.

        Joo

        Palautin ADSL-modeemin asiakaspalutuksena Postin kautta j a hölmöyttäni kun annoin paketin Postin tädille en vaatinut siihen sitä paketinlähettämislappua jossa on se tunnus jolla voi jäljittää paketin kulkua vaan se meni ns. kirjeenä josta kyllä sain lapun jotta olin jättänyt paketin Postin vietäväksi..
        Nyt sitten ei pakettia löydy Verkkokaupan järjestelmästä ja mittää ei voi tehdä ja siis sekä adsl-modeemi että rahat menneet..

        Mitä ilmeisemmin paketti lojuu Verkkokaupan.Comin saapuvien pakettien joukossa ja joku löytää sen sieltä sadan vuoden päästä..

        Pistäkää aina se Postin pakettilappu siihen pakettiin vaikka lähettäisitten nuppineulan Verkkokauppa.Comiin meinaan ilman sitä sitä ei löydy koskaan ja se häviää saman tien..


      • Taxcix
        Vittuluxmeni kirjoitti:

        Joo

        Palautin ADSL-modeemin asiakaspalutuksena Postin kautta j a hölmöyttäni kun annoin paketin Postin tädille en vaatinut siihen sitä paketinlähettämislappua jossa on se tunnus jolla voi jäljittää paketin kulkua vaan se meni ns. kirjeenä josta kyllä sain lapun jotta olin jättänyt paketin Postin vietäväksi..
        Nyt sitten ei pakettia löydy Verkkokaupan järjestelmästä ja mittää ei voi tehdä ja siis sekä adsl-modeemi että rahat menneet..

        Mitä ilmeisemmin paketti lojuu Verkkokaupan.Comin saapuvien pakettien joukossa ja joku löytää sen sieltä sadan vuoden päästä..

        Pistäkää aina se Postin pakettilappu siihen pakettiin vaikka lähettäisitten nuppineulan Verkkokauppa.Comiin meinaan ilman sitä sitä ei löydy koskaan ja se häviää saman tien..

        Puhelin meni rikki, vein sen huoltoon. Kesti n. viikko ja sitten he sanoivat, että sä rikkoit sen itte! Piti sitt maksaa vielä rikkinäisestä tavarasta.
        Miellumin ostaisin nyt kaikkea Gigantista


      • Ostan muualta
        Taxcix kirjoitti:

        Puhelin meni rikki, vein sen huoltoon. Kesti n. viikko ja sitten he sanoivat, että sä rikkoit sen itte! Piti sitt maksaa vielä rikkinäisestä tavarasta.
        Miellumin ostaisin nyt kaikkea Gigantista

        No, niin minuakin. Meitä on paljon. Ikinä en enää osta tuolta mitään. Muistan kyllä kertoa nämä kokemukset muillekin. Reklamaatiopäällikkö valehtelee sujuvasti ja tarvittaessa vittuileekin.


    • osta ei oota

      ja hinta oli noussut tilaushetkestä 190 eurosta 3 viikon toimitusajalla 235 euroon. Kun hain tuotetta niin ensin sitä ei meinannut löytyä, eli jos asiakas olisi todennut että ei sitä sitten tarvitsekkaan, ei myyjän olisi sitä tarvinnut myydä "tappiolla".

    • -tyrmistynyt-

      ostin vuosi sitten verkkiksesta emolevyn (S775 kantasen). Heti irroitettuani socketin suoja muovin huomasin että pari pinniä oli taipunut hieman ylös. Ei muuta kuin emo pakettiin ja takaisin.
      Tulihan se 50 ekun laskun kanssa, väittivät että virheellinen asennus ja tarkistusmaksu aiheettomasta palautuksesta.
      Pentele, työnsin laskun uuniin ja suurennuslasin kanssa painelin pinnit takaisin ja prossa päälle. Toimihan se ja toimii edelleen mutta milläs todistaa että virheellinen tuote on jo lähtenyt ehkä tehtaalta, pikkasen oli kyllä sen oloinen paketti että se oli jo avattu, liekkö verkkikseltä lähteynt käytettynä.
      Ennen tilailin VK.com paljonkin tavaraa, useamman tuhannen edestä kaiken kaikkiaan, mutta en enää edes nuppineuloja.


      t. kakan kokenut

    • kyllästynyt ex-as.

      Myös meillä on tapaus kesken kyseisen puljun kanssa. Ostohistoria näyttää vuosien saatossa ostoja lähes kymmennellä tuhannella eurolla, nyt reklamaatiopäälliköiden (kyllä, heitä on useampi) valehtelun takia omat ostot loppuivat seinään, palautteesta päätellen myös usealta muultakin.

      Lisätiedot: http://verkkokuopasta.blogspot.com

    • - S24 -

      Ai, Verkkokauppa.Comin päällikkö valehteli? No, aurinko nousee idästä, ja Suomi alkaa isolla S-kirjaimella. Kuka hullu sieltä vielä ostaa? Itse en sinne astu enää jalallanikaan ja muistan kyllä kertoa omat huonot kokemukseni paikasta. Hyvät onkin muualta.

    • kirjanpitäjäkö?

      Kyllä tämä touhu näkyy jo niiden tuloksessa vuoden 2007 tilinpäätöksessä tulos on ollut 1 770 000€ vuonna 2008 1 220 000€ ja vuonna 2009 223 000€ vuoden 2010 tilinpäätöstä ei ole toimitettu. Eli 2 vuodessa yrityksen tulos kutistunut reilusta 1,7 miljoonasta reiluun 200 000 euroon :D Joko on menty miinukselle? ;)

      • ex23

        Pakko kai heidän on evätä takuut ja laskuttaa perusteettomat tarkistusmaksut tulevilta ex-asiakkailtaan, jotta saadaan tuo tulos takaisin plussalle.


    • eximo

      Nähtävästi tuolla ei opita. Sama huijaus jatkuu aina vaan.

    • ENTINEN ASIAKAS

      Ostin emolevyn ASUS RAMPAGE IV EXTREME 12.10.2013

      KUITTI 13288247
      Päivämäärä 12.10.2013 10.26.20
      Asiakas 100000
      Myyjä Henri V.

      Tuote Asus Rampage IV Extreme Intel X79 LGA 2011
      54219

      Takuu 36kk

      Hinta 389,90 eur.


      Avasin paketin ja totesin että emolevystä puuttui PCI-E portin yksi kanta oli jäänyt juottamatta.
      Lisäksi totesin että prossun piirikannassa oli vääntyneitä pinnejä.
      Paketti näytti että se olisi ollut jo jollakin ollut käytössä, kun rupesin sitä avaamaan paketista puuttui
      sineetit. Tämä on viimeinen ostokseni VERKKOKAUPPA.COM koska tämä ei ole kuitenkaan ensimmäinen kerta
      kun näin on käynyt. Te saatte hyvittää minulle kokonaan uuden tuotteen. En aijo maksaa aiheetonta 50 eur huolto maksuanne.
      Tuntuu että te rahastatte asiakkaitanne noilla maksuillanne aivan turhaan.

      Toimitin tuotteen takuu huoltoon muutama tunti osto tapahtuman jälkeen 12.10.2013 16:24:03 , totesin että tuote oli viallinen. Ja se ei ollut uusi.

      PELKKÄÄ KUSETUSTA KOKO HELVETIN VERKKOKAUPPA.COM
      VERKKOKAUPASSA EI OLE OLEMASSAKAAN MITÄÄN TAKUUTA TUOTTEELLE, JOTEN MIKSI HELVETISSÄ HEIDÄN PITÄÄ SE TAKUU MERKITÄ JOLLEKIN VITUN KUITILLE, HAISTAKAA PITKÄ PASKA KOKO VITUN VERKKOKAUPPA.COM. JIMSILTÄ SAA MONTA KERTAA HALVEMMALLA SAMAT TUOTTEET JA TAKUU PELAA SIELLÄ MUTTA UNOHTAKAA VERKKOKAUPPA.COM HE TEKEVÄT BISNESTÄ ASIAKKAAN LASKUUN TAKUU ASIOISSA, VÄITTÄVÄT ETTÄ ASIAKAS ON RIKKONUT TUOTTEEN VOI JUMALAUTA NOITTEN KANSSA, SAATANA TOIVOTTAVASTI MENEE KOKO PASKA PULJU KONKURSSIIN!!!!!!!!

    • VERKKOKAUPPA.COM

      VIRANOMAISET ALKAVAT TUTKIMAAN VERKKOKAUPPA.COM TOIMINTAA KOSKA TOIMINTA VAIKUTTAA PETOKSELTA, ASIAKAS VIE TUOTTEEN TAKUU HUOLTOON JOSSA SEURAAVANA PÄIVÄNÄ LÄPPÄSTÄÄÄN 20-50 EUR LASKU KÄTEEN JA ETTÄ HUOLTO ON OLLUT AIHEETON, TUOTTEELLE EI OLE KUITENKAAN TEHTY YHTÄÄN MITÄÄN. TÄTÄ TOIMINTAA ON NYT SEURATTU JONKIN AIKAA JA TOIVOTTAVASTI KOKO FIRMA KAATUU SUOMESSA. TOIMINTA LUOKITELLAAN RIKOLLISEKSI TOIMINNAKSI JOHON LIITTYY NÄHTÄVÄSTI MYÖS RAHANPESUAKIN

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe