Kauna peli

kumitus_-_

65

8669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hullu_.

      Oon pelannu, ja musta se on pelottava!
      En päässy alkua pitemälle, ku aloin jo itkee pelosta, ja kirkumaan jotain.. Heh? x)

      • olga2586

        menin kylppäriin siin pelis ja kosketin peilii sit tuli se kauna. sit lähin huoneeseen ja siel oli kaappi ja sit sielt tuli se pikkupoika


    • criminal-,-

      joo oon pelannu....mää pääsin sinne ullakolle ja sit menin iha paniikkii...mulla kesti jonkin aikaa tajutaet se koko peli perustuu niihin ääniin...se ääni voimistuu ku se on lähellä....kanttii muuten eka käydä ullakolla tai kylppärissä...jos se on jo ennen sitä näyttäytyny sulle niin kuolet saletisti jompaan kumpaan...ainii se voi tulla telkkaristaki

      • kaukauna

        Onko se ilmanen pitääkö siihen kirjautuu?? vastatkaa pian kiitos1!!


      • Jupphi#¤
        kaukauna kirjoitti:

        Onko se ilmanen pitääkö siihen kirjautuu?? vastatkaa pian kiitos1!!

        on se ilmanen...


      • ~EVERYTiMEWETOUCH~
        Jupphi#¤ kirjoitti:

        on se ilmanen...

        hyi : D

        tietääkö kukaan,et onko tota mahdollista läpästä ja missä se äiti on?


      • kaukauna
        ~EVERYTiMEWETOUCH~ kirjoitti:

        hyi : D

        tietääkö kukaan,et onko tota mahdollista läpästä ja missä se äiti on?

        se ei oo äiti vaa mummoo !!!


      • kaunaihanamoro
        kaukauna kirjoitti:

        se ei oo äiti vaa mummoo !!!

        En oo pelannu.. Tai siis oon siitä kuullu mutku en tiiä sitä osotetta! Voisitteko laittaa osoitteen jotta voin pelata?
        T:Vierailija


      • mo <3

        sinä olet kyllä niin uskomaton mimmi tai poika joten annan sinulle 10 pistettä ja papukaija merkin :)


      • pelle peloton

        miten ekast huoneest pääsee?? en tii kun pelottaa.... auttakaa hyvät ihmiset!!!!!!!!!!!!


    • Kellii

      Hui helevetti ei pysty ees pellaa ku pikkuvel sammutti valot xD Kauhee pakokauhu! Iu.. en suosittele heikkohermoisille :D

    • jonne.daniel

      muute, menkää portaat ylös ja sinne kylppäriin ja kopauttakaa peiliä muutaman kerran ; D

      • jennakrr^

        Ei helvetti ku nössö peli 8D löyvän sen aina sieltä ullakolta -.- kuka ny ei uskaltais pelata.. SIIS KAUNAA EI NÄY SEN KUULEE MUT LAPSI NÄKYY! siis niiku alle 15 ei kai sais pelata 8D sais traumoja ku mie. VAROTAN EN USKALTANU MENNÄ VESSAAKAA ! XDDD KU PELASIN SIT. hyi vittu . ;DD alussa siis ^^


    • Heikko hermoinen.

      D: Se o tosi pelottaa peli.. Ku katoin ku yks mun kamu pelas sitä nii en uskaltanu ite pelata... Sitte se lähti ja käski mun mennä siihe pelaamaan ja menin sinne yhtee huoneesee ( en enää muista ku on nii kauvo ja en uskalla enää pelata :P ) nii sitte aukasin sen kaapin nii sieltä tuli se ihme pikkukauna ^^

    • stimbou

      voi vittu ku on paha se pikkupoika tulee sielt kylppärist ja ullakon kaapist koko ajan ku pääsen ullakolle kuolen!!!!!!!!!

    • hyi hitsi!!

      hyi että on tosi pelottava kun menin kattoo sitä peiliä ei kylppärn peiliä vaan sitä eteisen tai siihen niin vähän ajan pääst sielt tuli kauna!!! Hyi vittu et säikähin!

    • kaunalove

      hyiiii iuuuuu kauheet traumat jäij!!!!! mä pelasit sitä 2 kertaa koska ku mä pelasin ekaa kertaa ni mä kuolin ku menin kylppärii sit toisen kerran mä tarkkailin niit muita huoneita sit menin sinne eteiseen ja sit katoin sitä peilii ni sit siihen tuli se kauna mä sain melkee sydärin ! A.P.U.V.A!!!!! ;DD :D!!

      • Hyrrrr...

        Onko se ihan kamala? Tuleeko siihen niinku aidon näköne kauna vai piirretty? Ja osoite!


    • kaunahomo

      HYIHELVETTI! ku menin ensi vessaa nii sain sydärin ku en tienny ensin että sielläki on se toshio. Envittu suosittele kyllä niille jotka pelkää muutenki kauna leffoja!:D

      • kauna321

        ei sa kiroilla mut mä oon samaa mieltä


    • sajo12

      en oo pelannu ::D mut pelaan nyt :D

    • outoo

      pelasin sitä alkuu miten siitä huoneesta pääsee pois siihen oveen tarvii jonkun aivaimen vai ; )

    • Marissa

      en uskalla :D

      • HeidiXD

        samat :D


    • Susanna

      huijhuij. Jos kopautatte tosiaanki sitä peilii, nii se Kauna tulee siihe... muute se pohjautuu enemmän näyttelemisee ku efekteihin se kauna leffa.

      Saattaa olla ****** efektit, mut siis Kauna peli perustuu enemmän niihin ääniin...

      • kauna123

        onko sun oikee nimi susanna


    • kauna123

      kun mä pelasin sitä ja mennin yläkertaa niin mä heti kuolin

    • Kauna Pelkuri

      ku katoin koko kauna elokuvan ni mun kamu sano et on sellasenki oleas semmonen peli ni sitku kokeilin sitä ni vittu meinäsin saadasydärin kuensin löysin yohon ja sit kaunan ja kauna on kauhee mä vissii kiljuin sillonki ku katottii sit leffaa

    • hethd

      hei nii missä osotteessa voi pelata kaunapeliä ilmaseksi?

    • petri_

      enmpä ole pelaillu :) enkä kyllä uskallakkaan

      • kauna321

        eihän pääse se on joku tyhmä peli vaan x-o


    • rihaam

      mistä tulee uskalan mä en pelkää

    • KummitusFriiikki!

      Öööö...Mikä Sen Pelin Nimi On? Haluisin Kokeilla :'DD
      Hihiii...

    • eh

      Joo siis mis tota voi pelata?

    • ihkuparas

      mulle pitää linkittää. ;)

    • Tietoa haluava

      Linkittäkää joku tänne!

    • tiiulili
      • kauna321

        hitsi! toi oli pelottava mä oon pelannu mun yhen serkun kaa tota ja pelasin nyt olin ihan sokissa kun pelattiin serkun kaa kesti vähän akaa kun toiviun


    • O__O

      Mikä ssen pelin nimi on?

    • kauna321

      mikä sen kauna pelin nimi on tai siis miten siihen pääsee? kertokaa.

    • vcgg

      lol

    • ikkeli123

      OON!!!! ja se oli iha karsee, ja pelottava! en voinu jatkaa alkuu kun mä ja mun kaveri pelättiin niin kauheasti!! :( me ollaan kuitenkin pelattu sitä varmaan kymmenen kertaa!!! (HI!)

    • Ei ole pelottava

      Tuo on tosi hyvä, mun mielestä ei se oo pelottava! Mut säikähdin kun se meni siit peilistä ja mulla oli äänet täysillä :) Kaveri lähti karkuu, ei uskaltanut katsoa :) EI OO PELOTTAVA!!

    • Kalsari

      Hei auttakaa miten saa siihe teeveeseen piuhan mist sen löytää t. epätoivoinen kalsari

    • tietämätön mari

      laittakaa linkki mistä löytyy tuo kauna peli ois kiva kokeilla :)

    • tietämätönmari

      Hei mä löysinkin sen jo ! Seikkailija DOra pelasti päiväni Jee hurraa siis! pitääks siinä muute ettii pikachuja piiloista vai ? onkse pikachut nii peloyyavii et menee kuset housuun vai ? hä P.S Oon pika pika pika fani pikatsuuuuuu!!

    • punpulipallo

      Sen pelin löytää ku laitatte hakuun
      The grudge game 2

    • kikuliaivo

      Pistäkääs paremmaks me ei uskallettu mennä siit ekasta huoneesta ees pitemälle ku meni jo kuset housuun!!!:DD sitkun siitä kuulu se 'kissa' naukuminen eli siis sen kauna pojan nii seottiin iha täysin!!!!:D ei vitsi se oon tosi pelottava!!!!!:DDD voiks sitä pelii pelata silleen et tulis kertakaa se kauna siihe näkyviin siis sillee et sitä ei tartteis löytää?:D

    • J & M

      Voisko joku linkkittää toimivan linkin siihen peliin??

    • 1Dtomybed

      Yritin kokeilla, mulla ei ees toimi. Thank god ! Saisin varmaa sydärin, jos joku kauna hyppää sieltä. Ja hyvät ihmiset, vinkkiä... ÄÄNET POIS! :D

    • ToshioKauna

      Mikä on linkki peliin ?

      Ja hyi hele se on sitten ihan vitukauhee >:/
      ELKÄÄ PELATKO ÄÄNIE KAA :DD

      • kauna1

        oikeest mist sinne kauna pelii pääsee


    • Kauna4

      hyi miten pelottava ja kuolin ku menini kylppäri

      • kauna1

        voiks joku kertoo mite kauna pelii pääsee ku haluun nähä onkse oikeesti niin pelottava ku kaikki sanoo


    • haaaaaewfewf

      ei sitte.en oo sun kaveri.HMh

    • JeAjj

      Miten siihen peliin oikeen pääsee? Toikaan linkki ei näytä toimivan !

    • kaunafani1

      Voiko joku linkata sen sillee että siihe pääsee ilman mitää kirjautumisia ?

    • jokuvaa2
    • NÖSSÖ4975

      siis katoin 8 vuotiian jonku 7 vuotiaan piirretty elokuvan ni sain jo siitä traumoja varmaa kahen kuukauden ajaks ni en uskalla kokeilla tota peliä enkä kattoa elokuvaa mut jos tiiät youtuben (kaikkihan sen tietää) {NYT SINÄKIN TIEDÄT} nii kattokaa siletä Kauna-dubbaus se ei oo pelottava kattokaa! se on kiva

    • PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

      ainii ku melkei kaikki haluaa pelata sitä ni sne nimi on TheGrudgeHouse sitte tais olla TheGrudgeHouse2

    • JÄRKEVÄ SENTÄÄ

      ei ***** MITEN LAPSELLISTA! AIKUISTUKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • erwrewrewr

      jooo ekaks tuleee että error mulla sit mä painoin jotain juttuu ja sit mä pääsin pelaa sitä ja HAISTA KAA PASKA heikko hermoset ja tää on helvetin pelottava

    • illi997

      onko tietoo että olisko tulossa kauna4 joskus? kuulemma ois pitäny julkasta jo lokakuussa 2013. mutta eipä tuota oo näkyny.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe