imatran apteekki ,paha moka

ei oo totta

jokaisella on yksityisyys suoja,sen laki määrää,ihminen odottaa yksityisyyttä ja suojaa monemmoisissa tilanteissa,mutta imatran apteekissa se on heitetty romukoppaan koko laki.kun menet tiskille lääkärin määräämän reseptien kanssa odotat että se jos mikä on hyvin yksityinen ja joskus myös arkakin asia,mutta ei imatran 1.apteekissa,tiskille ladataan kaikki lääkkeesi pinoon kaikkien töllisteltäväksi ei edes pientä sivulevy suojaa ole arkkitehti piirtänyt jonkin näköiseksi suojaksi,siinä on sitten herpes lääkkeesi tai alapään vaivoihin tarkoitetut voiteesi kaikkien nähtävillä jos ei omista tosileveitä hartioita ja naapuri ihmettelee mistähän mikko tuon kupan sai voi helvetti sentään,johonkin pitäis varmaan valittaa mutta epäilempä että vastaus on tyypillinen "tiski noudattaa olemassa olevia normeja"säälittää jo vanha äitini joka tulevalla viikolla käy hakemassa peräpukamien hoitoon tarkoitettua lääkettä,menen mukaan ja otan isomman oloisen ruuhka filtin mukaan jonka taidokkaasti asettelen suojaksi katseilta,jos joku aikoo huomauttaa asiasta vastaus on valmiina "filtti noudattaa jyskissä noudatettavia filtin koko määräyksiä pilkulleen" kesä se tulee kuitenkin älkääkä missään oloissa saako satiaisia en haluaisi olla housuissanne kun menette voidetta hakemaan apteekista.huh.

6

1929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thaimaasta

      Luultavasti....olisit hommannu lääkkeet sieltä...

    • myösttttt

      Oletko apteekille asiasta valittanut: Ei olis iso vaiva saada sitä yksityisyyden suojaa.

      • ovat tämän maan syöpä

        rikastuvat röyhkeästi sairaiden kustannuksella.

        Minä en tunne lainkaan sympatiaa yhtään apteekkaria kohtaan !


      • ovat
        ovat tämän maan syöpä kirjoitti:

        rikastuvat röyhkeästi sairaiden kustannuksella.

        Minä en tunne lainkaan sympatiaa yhtään apteekkaria kohtaan !

        tämän maan syöpä. Ja naapurin K-kauppias kasvain, kun toisen nälällä kehtaa rahastaa.


      • kaiken kuskaa
        ovat kirjoitti:

        tämän maan syöpä. Ja naapurin K-kauppias kasvain, kun toisen nälällä kehtaa rahastaa.

        Karhunmäkeen elää toisen kuolemalla.
        Siinä sitä ympyrä sulkeutui siististi !

        -Eikö ?


      • lappeenrantaan
        ovat tämän maan syöpä kirjoitti:

        rikastuvat röyhkeästi sairaiden kustannuksella.

        Minä en tunne lainkaan sympatiaa yhtään apteekkaria kohtaan !

        Jos imatra ois liittynyt Lappeenrantaan niin ois,voitu siirtää apteekit Lappeenrantaan niin lappeenrantalaiset apteekkarit sais enemmän fyffee ja ei tarttis valittaa että imatralaiset apteekkarit,lääkärit ym.saa liikaa palkkaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe