Exäni hakee seuraa täältä...

Exän exä

Mun herra exä hakee täältä naisseuraa. En tiedä pitäisikö varoittaa naisia hänestä....Herra osaa olla hyvinkin hurmaava mutta totuus paljastuu vasta pidemmällä ajalla. Hän on narsistinen sovinisti. Naisen paikka on hellan äärellä. Naisella ei saa olla ystäviä eikä mitään omaa elämää jne. Sänkyhommat hän kyllä taitaa, mutta nainen ei saa haluta. Hommiin ryhdytään ja edetään hänen tahtonsa mukaisesti. Nyt hän on "kehunut" minulle kuinka monta "suhdetta" hänellä on ollut muutaman kuukauden aikana. Yhteistä tietä mentiin herran kanssa parikymmentä vuotta kunnes mulle riitti. Toivottavasti hän löytää ihmisen rinnalleen ja parantaa tapansa....Toisaalta säälin sitä naista joka häneen retkahtaa. Hänen nimimerkkiään en tiedä mutta koska hän asuu etelä-suomessa, pikkukaupungissa niin kaikesta päätellen hän hakee seuransa netistä. Siinä tuppukylässä nimittäin kaikki tietävät millainen heppu hän on, ei siis saumoja paikallisiin naisiin.

5

1866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokaisen

      vaan kaivaa oman kuoppansa, sinäkin ;)

    • siru56

      Mun kohdalla juuri samanlainen juttu, exäni hakee seuraa tätä kautta ja löysi jopa minut. Nyt pommittaa ja on "mustasukkainen", ja narsistinen luonne myös. Suhteemme kesti 11v, yrittää paluuta entiseen jopa rahan voimalla, sääliksi käy seuraavaa naista jos joku hänet huolii tai siis ottaa vaivoikseen. Tämäkin ns pikkukylä eli toiselta paikkakunnalta pitää uuden "uhrin"olla, on tunnettu kaveri näissä maisemissa. Tsemppiä Sinulle!!

    • Nainen vain

      Viihtyit kuitekin parikymmentä vuotta yhdessä jos kerran mies oli niin kamala, :)

    • sitä saa mitä tilaa

      Minäkin aikaanaan olin valmis haukkumaan exäni, sillä MINUSSAHAN ei mitään vikaa olekkaan! Kannattaisi miettiä mitä suustaan päästää ja olikohan asia aivan noin? Sentään 20 vuotta! Tuskin kukaan tervejärkinen kestää sellaista noin kauan? Anteeksi vaan mutta tässä tapuksessa puolustan kyllä sitä toista osapuolta! Kuulisinpa häntäkin! Kesää sinulle ja tsemppiä matkaan! =)

    • Lyyli

      Mie löysin ihanan miehen täältä suomi24.stä ja se sattuikin olemaan narsísti.. ihana ja hellä jne..mut flirttaili työkavereilleni ja ihan estotta tutki puhelimeni ja vaikka mitä., sit erottiin ja se uhkailee vaikka millä kuvilla ja poliisilla ja elämäni pilaamisella. toivon vain ettei kukaan sattuisi osumaan hänen tielleen koska hänkin etsii seuraa täältä :/ ihanan ulkokuoren alla asuu peto. toivoisin hänen viisastuvan mutta eihän siinä niin käy. toivon kaikille tsemppiä etsintöihin minä luovun netti etsinnöistä ja haluan tutustua kasvotusten. mie kyl löysin jo sen herra oikean :) hyvää kesää kaikille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe