Pari etsii miestä/Hki

Rohkeat

Haluaisitko käyttää minua kuin huoraa, mieheni katsellessa vieressä?
Olen 32 vuotias, tumma,168/56 ja alistuva. Mieheni on 36 vuotias 170/65, vaalea, poikamainen. Olemme tyyliltämme nuorekkaita-ennakkoluulottomia-huumorintajuisia ja pidämme rivosta seksistä!

Terv. Uutta kokeilemassa!

10

2298

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäbä

      voin nussia vaimoa mut en sillon jos mies katsoo vierestä.laitahan meili tänne niin mailaan.

    • mies/hki

      ehken sentään käyttää kuin huoraa, suostuisit kaikkeen mitä pantavalta pyydetään.
      pistäkääpä vaikka mailiosoite niin katsotaan kuinka rivoa tulevan pitää. itse olen tietä nuorempi.

    • rocco

      Jos haluatte 16-vuotiaan pojan (17cm) liittyvän leikkeihinne, mailatkaa [email protected]

    • singlemies

      Enpä ole ennen vielä kimppaa harrastanut mutta haluaisin kovasti kokeilla sitä. Siihen en suostu että minä vain yksin naisin sinua, miehesi katsellessa vaan haluan että me yhdessä tuotamme sinulle maximaalisen nautinnon.
      Myös miestenvälinen käy mutta ei pelkoa, en ala hyväilemään miestä jos tiedän ettähän ei siitä pidä. Olen ollut miehen kanssa ainoastaan teininä, eli siitä on monta vuotta aikaa jo. Edelleen kyllä olisi valmis niin kuin ennekin.
      Olen elänyt sinkkuna useamman vuoden ja irtosuhteita on ollut vain muutama (ehkä 2 tai 3), ja aina oon käyttänyt kumia joten terve oon.
      Tässä olis mun mailiosoite jos kiinnostaa;
      [email protected]

    • pasia

      kirjoitelkaa mitä olette mieltä ... olen 39 mies riihimäeltä päin kokemusta pareista jonkin verran.... olen 177 /95,16 /5 kestävä miehen köriläs.textaa tai tänne postia -041-5736323

    • 39v

      Haluaisin tulla kanssasi peuhaamaan miehesi katsellessa. Olen nuorekas 172/70, urheilullinen ei-vapaa pervomies Hesasta. Rakastelisin sua jokaiseen r......

    • XXX

      Hei!

      Kriteerehinne sopiva mies on valmis toteuttamaan ehdotuksenne.
      Ottakaapas pian yhteyttä.
      [email protected]
      t.Ari

    • Kiimainen

      eikö jo otsikko kerro millainen mies täällä on. Osaan käyttää naista kuin huoraa, mielikuvitus on rajaton.
      Miehesi näkisi vierestä kuinka, olisit kiimainen narttuni, täyttäisit toiveeni ja haluni.
      Ulkoista näköäni et tulisi pettymään.

      Kiimaisiin tapaamisiin

      ter: [email protected]

    • turkish

      olen 27 we komea turkkilainen mies..jos kiinostaa kirjoita tähän osoitteeseen :-)

    • ARIxxx

      Moi!

      Upea ilmotus Teillä ; )

      Olen nuorehko roteva urheilijamies, varusteet ja ulkonäkö hyvin kohdallaan.Olen 180cm,80kg.Tumma olen paitsi nyt on ajettu tyylikäs nahkapää ; )
      Pidän myös sexistä ja ideoita kaikkeen uuteen löytyy. Olen ennakkoluuloton ja valmis uusiin asioihin.
      Varmaan pitäisitte muutamista ideoistani...;)
      Ottakaapas pian yhteyttä niin tavataan ja jutellaan lisää!

      t.Ari [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3513
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1415
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1202
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      177
      1129
    Aihe