Mistä maksullinen etunimi@sukunimi maili?

Arja H

Eli tarkoitus olisi hankkia suomenkielinen [email protected] osoite, mutta en löydä googlettamalla moista. Kerran sellaiseen törmäsin, mutta en muista linkkiä. Ko. maili oli hinnaltaan 20€/vuosi

Jos joku tietää linkin, niin olisin kovin kiitollinen.

21

2395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi...................
      • Edullinen-Hosting

        Http://axndata.fi

        Super saver hostingpaketti 30€/vuos ja sähköpostilaatikoita 5kpl (tarvittaessa saa lisääkin)


      • eikösole
        Edullinen-Hosting kirjoitti:

        Http://axndata.fi

        Super saver hostingpaketti 30€/vuos ja sähköpostilaatikoita 5kpl (tarvittaessa saa lisääkin)

        Eikös täällä ole mainostaminen kielletty?


      • Edullinen-Hosting

        Kuhan korjasin vanhentuneen linkin kotisivuille :)

        Tuo linkki enään ohjaudu mihinkään eikö ole enään tuota phtml kotisivua olemassa.


      • mistä-löytyy
        Edullinen-Hosting kirjoitti:

        Kuhan korjasin vanhentuneen linkin kotisivuille :)

        Tuo linkki enään ohjaudu mihinkään eikö ole enään tuota phtml kotisivua olemassa.

        Mistäs tuolta teidän firman sivuilta löytyy rekisteriseloste?


      • AXN-Data

      • kaapistaKolo

      • TakaNurkastaOikealta

        Yhteystietoja sivulla tietoa tästä.

        Axn data aputoiminimi myyty Griffin goodwest oylle


    • Poro1

      tuonhan saat vaikka .fi päätteisenä, valitset vaan haluatko maksaa ulkomaille 20e/v = 60e/3v vai ostatko FI päätteisen tunnuksen ja maksat 49e/3v?

      Kysypäs omalta internetoperaattoriltasi asiasta...

      :)

    • AsusDeluxe

      Mikä tahansa webhotelli, ja sitten rekisteröit sitä kautta oman domainin.
      http://www.webhotellit.com/

      Edellyttää tietenkin, että sukunimesi mukainen domain on vapaana.
      Sitä voit katsoa vaikka joker.comista http://joker.com

      Jollei ole vapaana, niin voit koittaa tietysti domainia, joka on etunimisukunimi.com (tai .net tai .fi tai .info tai .me tai ... on onhan noita päätteitä vaikka kuinka).

      .net ja .com kuukausimaksut on jotain euron luokkaa, .fi puoltoista euroa. Lisäksi tarvitset sitten kuitenkin sen hotellin tai vastaavan.

      Sitä en sitten tiedä onko jossain sellaista hotellia, jossa on tila vain sähköpostille. Sellainen vois olla edullinen. Webhotellitkin on halvimmillaan euron kuussa, mutta en kyllä tiedä mikä noista nykyään on hyvä ja onko noista halvimmista mihinkään.

      • AsusDeluxe

        Noi hotellithan koitaa myös sen domainin rekisteröimisen ja maksut, eli maksat vain sinne hotelliin niin hoitaa loput.
        Ainakin takavuosina kuulemma jotkut hotellit tosin eivät rekisteröineet domainia asiakkaan nimiin. Tämä on syytä varmistaa, sillä jos haluat vaihtaa hotellia, domainisi pysyy silti samana, jos domain on rekisteröity sinulle.

        Valitettavasti en itse osaa suositella mitään. Mulla ei ole ollut varmaan kymmeneen vuoteen omaa domainia.


      • AsusDeluxe

        Ups, tulipas vastattua ikivanhaan ketjuun.

        No on kai tää aina ajankohtainen.


      • mainostaako
        AsusDeluxe kirjoitti:

        Ups, tulipas vastattua ikivanhaan ketjuun.

        No on kai tää aina ajankohtainen.

        Tää on ajankohtainen ainoastaan sen takia, että joku päätti alkaa mainostamaan vanhassa ketjussa.

        Mainostaako nuo firmat oikeasti tällä tavalla?


      • mainostaako kirjoitti:

        Tää on ajankohtainen ainoastaan sen takia, että joku päätti alkaa mainostamaan vanhassa ketjussa.

        Mainostaako nuo firmat oikeasti tällä tavalla?

        Kyllä jotkut varmaan.

        Sitähän voisi itsekin perustaa jonkun firman kunhan keksisi mikä olisi palvelu tai tekniikka mitä tarjota ihmisille, tai minkä olennaisen ongelman se ratkaisisi.

        Toisessa ketjussa mainittiin tietotekniikan paketointi mummoille ja vaareille vähän helpommin mutta ei nyt näyttänyt siltä, että tässä olisi ollut mitään liiketoimintaedellytyksiä.


      • riittäävähempikin
        M-Kar kirjoitti:

        Kyllä jotkut varmaan.

        Sitähän voisi itsekin perustaa jonkun firman kunhan keksisi mikä olisi palvelu tai tekniikka mitä tarjota ihmisille, tai minkä olennaisen ongelman se ratkaisisi.

        Toisessa ketjussa mainittiin tietotekniikan paketointi mummoille ja vaareille vähän helpommin mutta ei nyt näyttänyt siltä, että tässä olisi ollut mitään liiketoimintaedellytyksiä.

        Eihän sen tarvitse ratkaista mitään olennaista ongelmaa. Vähemmän olennainenkin riittää, jos saat ihmiset ajattelemaan, että ongelma on tarpeeksi olennainen, jotta he maksavat palvelustasi. Jos ihmisillä ei ole tarvetta, niin he vain eivät ymmärrä, että heillä ei ole tarvetta. Heitä pitää auttaa ymmärtämään se.


      • riittäävähempikin kirjoitti:

        Eihän sen tarvitse ratkaista mitään olennaista ongelmaa. Vähemmän olennainenkin riittää, jos saat ihmiset ajattelemaan, että ongelma on tarpeeksi olennainen, jotta he maksavat palvelustasi. Jos ihmisillä ei ole tarvetta, niin he vain eivät ymmärrä, että heillä ei ole tarvetta. Heitä pitää auttaa ymmärtämään se.

        En oikeastaan jaksaisi enää tehdä mitään sellaista bisnestä missä pitäisi myydä jotain sellaista minkä tarvetta ei edes ymmärretä.


      • riittäävähempikin
        M-Kar kirjoitti:

        En oikeastaan jaksaisi enää tehdä mitään sellaista bisnestä missä pitäisi myydä jotain sellaista minkä tarvetta ei edes ymmärretä.

        Ehkä olet liian idealistinen. Se on hyve, mutta siten ei ehkä rikastu. Tai sitten pitää oikeasti keksiä jotain hyödyllistä, mikä voi olla vaikeampaa.

        Itse voisin maksaa rahaa taatusti vakoilemattomasta, varmatoimisesta ja salatusta _suomalaisesta_ web-sähköpostipalvelusta. Mutta suurinta osaa ihmisistä ei tällainen kiinnosta. He eivät tiedä, että heillä on sille tarvetta.


      • riittäävähempikin kirjoitti:

        Ehkä olet liian idealistinen. Se on hyve, mutta siten ei ehkä rikastu. Tai sitten pitää oikeasti keksiä jotain hyödyllistä, mikä voi olla vaikeampaa.

        Itse voisin maksaa rahaa taatusti vakoilemattomasta, varmatoimisesta ja salatusta _suomalaisesta_ web-sähköpostipalvelusta. Mutta suurinta osaa ihmisistä ei tällainen kiinnosta. He eivät tiedä, että heillä on sille tarvetta.

        Niin minä kyllä meinaisinkin, että pitäisi olla jotain joka tekisi vähemmän ja vaatisi vähemmän kuluja mutta riittävän hyvin. Tai sitten jotain mikä poistaa tarpeen kuljetella ihmisiä tai tavaroita fyysisesti autolla.

        En perustaisi firmaa sitä varten, että ihmiset maksaisi siitä että viihdyttää niitä jollain marginaalisesti paremmalla.

        HTTPS salaus on melkein jokaisessa postissa, mutta jos halutaan jotain rajumpaa että viestit ovat salattuja palvelun tarjoajallakin niin niitä on varmaan vähemmän.

        Pystyisin tekemään tuollaisen (olen itse aiemmin tarjonnut sähköposteja) mutta 250 tilaajaa 5€/kk riittäisi siihen, että minä yksin pyörittäisin sitä ja se varmatoimisuus olisi just niin varmaa, että minä pysyn elossa tai että mitään omituista ei tapahdu sillä hetkellä kun vedän juhannuksena kännit.

        Käytännössä tarvitsisi 1000 tilaajaa ja järjestely sille varamiehelle, sen lisäksi että domainit ja postipalvelimet on kahdennettu ja vielä poikkeustila varajärjestelmä jossain Amazonin pilvessä salattuna (kyllä, julkiseen pilveen saa hoidettua salatusti tietoa niin, että sitä ei pääse urkkimaan). Semmoinen tarvitaan mm. palvelunestohyökkäysten varalta.


      • onhannoitajo
        M-Kar kirjoitti:

        Niin minä kyllä meinaisinkin, että pitäisi olla jotain joka tekisi vähemmän ja vaatisi vähemmän kuluja mutta riittävän hyvin. Tai sitten jotain mikä poistaa tarpeen kuljetella ihmisiä tai tavaroita fyysisesti autolla.

        En perustaisi firmaa sitä varten, että ihmiset maksaisi siitä että viihdyttää niitä jollain marginaalisesti paremmalla.

        HTTPS salaus on melkein jokaisessa postissa, mutta jos halutaan jotain rajumpaa että viestit ovat salattuja palvelun tarjoajallakin niin niitä on varmaan vähemmän.

        Pystyisin tekemään tuollaisen (olen itse aiemmin tarjonnut sähköposteja) mutta 250 tilaajaa 5€/kk riittäisi siihen, että minä yksin pyörittäisin sitä ja se varmatoimisuus olisi just niin varmaa, että minä pysyn elossa tai että mitään omituista ei tapahdu sillä hetkellä kun vedän juhannuksena kännit.

        Käytännössä tarvitsisi 1000 tilaajaa ja järjestely sille varamiehelle, sen lisäksi että domainit ja postipalvelimet on kahdennettu ja vielä poikkeustila varajärjestelmä jossain Amazonin pilvessä salattuna (kyllä, julkiseen pilveen saa hoidettua salatusti tietoa niin, että sitä ei pääse urkkimaan). Semmoinen tarvitaan mm. palvelunestohyökkäysten varalta.

        Tuollainen salattu sähköpostihan on, protonmail, ilmaisena ja maksullisena versiona, mutta se ei ole suomalainen... Viestit ovat kryptattuna palvelimella, ja salauksen purku toteutetaan asiakkaan selaimessa. Eivät voi luovuttaa asiakkaiden viestejä kellekään edes pakotettuna. Muuten hyvä, mutta kahden salasanan antaminen joka kerta on hieman työlästä.


      • onhannoitajo kirjoitti:

        Tuollainen salattu sähköpostihan on, protonmail, ilmaisena ja maksullisena versiona, mutta se ei ole suomalainen... Viestit ovat kryptattuna palvelimella, ja salauksen purku toteutetaan asiakkaan selaimessa. Eivät voi luovuttaa asiakkaiden viestejä kellekään edes pakotettuna. Muuten hyvä, mutta kahden salasanan antaminen joka kerta on hieman työlästä.

        Saisi tuonkin tehtyä niin, että salasana kirjoitetaan vain tietokoneelle kirjauduttaessa.


      • endtoend
        onhannoitajo kirjoitti:

        Tuollainen salattu sähköpostihan on, protonmail, ilmaisena ja maksullisena versiona, mutta se ei ole suomalainen... Viestit ovat kryptattuna palvelimella, ja salauksen purku toteutetaan asiakkaan selaimessa. Eivät voi luovuttaa asiakkaiden viestejä kellekään edes pakotettuna. Muuten hyvä, mutta kahden salasanan antaminen joka kerta on hieman työlästä.

        Mikäs tuo suomalainen meiliboxi on. "Viestiliikenne on salattua alusta loppuun asti. Edes palvelun ylläpitäjä ei pääse viestejä lukemaan!"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe