Harvia moderna kiuas 8kW

Tsugu

Onko muilla kokemuksia moderna kiukaan toimivuudesta. Itselläni ko. kiuas ( 8kW) on ja muuten on ok mutta n.1/2 vuoden päästä ostosta näytöstä pimeni osa "segmenteistä". Vika korjattiin takuu työnä ja sinne vaihdettiin isompi suojalevy tai vastaavaa ja ko. vika ei pitänyt uusia, vaan kuinkas kävi taas on näytöstä osa pimeenä.

7

8559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maxi

      Itse valitsimme kiukaaksemme Moderna 6 kW ja nyt yli vuoden sitä käytettyämme olemme siihen olleet enemmän kuin tyytyväisiä. On toiminut moitteettomasti! Alussa kyllä oli hieman vaikeutta, kun 'keskusyksikössä' oli selvä toimintavirhe. Asentajamme oli tehtaaseen yhteydessä ja sieltä laitettiin paranneltu versio ja sitten se toimi ok. Kuulemma silloin vielä uutena tuotteena oli ns. uuden tuotteen pikkuvika. Palautteesta oltiin kiitollisia. En itse kyllä vaihtais! niin, ja näyttö ei ole itselläni reistaillut.

    • Harza

      On kokemuksia! meillä on 6KV kiuas ja 6kk vanha.
      2 kertaa näyttö vaihdettu uuteen ja kerran koko ohjainyksikkö! Minusta on hieman liikaa vikoja ainakin omassa kiukaassa ollut. Onneksi takuu viel voimassa ja osat on tullut joutuin ja harvia on maksanut sähkömiehenkin kulut.

    • suuresti

      ...miksi ihmeessä saunassa pitää olla digitaalinäyttöjä? Itse rakensin kesällä pihasaunan, jossa kiukaana on aitokiuas, vedet kannetaan ämpäreillä, valaistus hoidetaan öljylampulla. Saunan ominaisuuksia ja tunnelmaa on kehuttu. Sisällä on tosin sähkösauna, mutta ei siinä diginäyttöä ole (eikä tule).

      • Ledimies

        Kyllä saunassa pitää olla tunnelmaa. Ja millä saa enempi kuin vilkkuledeillä. Voi jopa kuvitella olevansa Las Vegasissa, kun vähän silmiä siristää. Vilkkuledien lisäksi on kuituinen tähtitaivas saunassa paras mahdollinen. Kuitu ei sula nimittäin jos saunan lämmittää. Eikä audiolaitteita pidä väheksyä saunakäytössä. B&O:lla on hyviä kostean tilan kaiuttimia. Taulu TV sopii seinän sisään. Lasi vain eteen, niin hyvin toimii.


    • Myyjä

      Moro!
      Modernan eka versio on aika virheellisesti suunniteltu, tämän on myöntänyt itse suunnittelija Teemu Harvia. Näyttö on liian lähellä vastuksia, jolloin se lämpenee liiaksi. Harvia on nyt tehnyt Modernaan parannuksia seuraavaan malliin, mutta valitettavasti vanhemman mallin omistajat saavat nyt kärsiä tästä "testiversiosta" johtuvat ongelmat.

      • Ostaja

        Törö!
        Itse tutkailin aikoinaan kyseistä hökötystä rautakaupassa ja tuumasin ettei ledit ole kovinkaan pitkäikäisiä tossa pätsissä puhumattakaan potikoista jotka ovat suoraan "löylyveden" kanssa tekemisissä.
        Pikkuvinkki suunnitteluosastolle, sijoittakaa se ohjauselektroniikka erilleen itse kiukaasta omana yksikkönä esim. pukuhuoneeseen niin eiköhän ongelmat häviä.


    • ede11111

      Minulla on ollut Harvia Moderna 8 kW ulkoisella anturilla ja ohjausyksiköllä jo usemman vuoden ja toistuvasti ongelmia. Keskimmäinen vastusrivi elää omaa elämäänsä ja on useimmiten lomalla. Vaikka tavoitelämpötilaa ei ole saavutettu, se sammuttaa itsensä ja pysyy niin. Olen nyt kestänyt tätä oikkuilua vuosia. Ajoittain kiuas toimii normaalisti, ja siksi olen sietänyt niin kauan, Valmistaja ei ole ratkaissut asiaa ja ovat jopa väittäneet, että kiuas toimii normaalisti. Ovat lähettäneet varaosia ja jotain ohjeita, mutta eivät ole suostuneet lähetämään edustajaansa tutkimaan tilannetta tostuvista valituksista huolimatta. En siis voi suositella kiuasta, enkä ylipäätään Harviaa merkkinä valitettavasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe