Mikä on tilanne Maijalalla, kun pihalla ei enää näy muuta kun YIT:n talvikalustoa, siis päälirakenteita. Ei Viidan eikä Maijalan "omia" edes viikonloppuisin. Yhtenä päivänä Viidan rekka nosteli romuja pihalta kyytiinsä.
Kuljetusliike maijala??
11
5176
Vastaukset
- Teppo Tietäjä
Maijala lopetti hyvän sään aikana!
- myi viidalle
Ja Viita ainakin käytännössä lopetti, toki viimeiset tiedot viidan ajalta oli vero velkoja.
Maijala lienee saanut asiallisen hinnan, firma oli silloin kunnossa. - fuusioi
myi viidalle kirjoitti:
Ja Viita ainakin käytännössä lopetti, toki viimeiset tiedot viidan ajalta oli vero velkoja.
Maijala lienee saanut asiallisen hinnan, firma oli silloin kunnossa....kolme vuotta sitten ostamansa Maijalan toiminnot jo reilu vuosi takaperin Kuljetus ja maansiirto Viitaan. Maijalasta ei ollut enää jäljellä muuta kuin nimikyltti hallin katolla. Nyt Viita lopetti kokonaan toiminnan Tampereella. Halli on myyty ja Tampereen kuskit potkittu pihalle. YIT jatkaa toistaiseksi vuokralaisena uudella omistajalla, jolla kai on tarkoituksena tulevaisuudessa purkaa koko halli ja rakentaa tilalle uusi isompi kiinteistö.
- Markku P.
YIT ei pysty maksamaan urakoitsioille, vähän samanlainen tilanne kuin AS-Tehon kohdalla. Varmaan siitä löytyy syy miksi Viita lopettaa.
- kuitenkin
...Japa tehdä itse sopimuksensa tappiolle. Eipä ole muut aliurakoitsijat YIT:ltä lähteneet kesken sopimuskauden.
- Ex-renki
kuitenkin kirjoitti:
...Japa tehdä itse sopimuksensa tappiolle. Eipä ole muut aliurakoitsijat YIT:ltä lähteneet kesken sopimuskauden.
Onko Japa tehnyt joskus jotain joka ei olisi tappiollinen?
- yit
Ex-renki kirjoitti:
Onko Japa tehnyt joskus jotain joka ei olisi tappiollinen?
maksaa erä päivänä
- USKOTA
yit kirjoitti:
maksaa erä päivänä
yhtä uskottavaa kuin oikeinkirjoituksesi. Eräpäivänä kirjoitetaan YHTEEN.
- olla
USKOTA kirjoitti:
yhtä uskottavaa kuin oikeinkirjoituksesi. Eräpäivänä kirjoitetaan YHTEEN.
niitä tyyppejä joka lukee vessan seinästä tietonsa ja levittelee paska puheensa ympäri kyliä
- ollut
Viita lopetti Tampereella pääasiassa siksi, että Tampereen kuskit tiesivät hintansa. Tampereellakin kun työtilanne on sellainen, että hommansa osaava kuski löytää kolmella puhelulla viisi työpaikkaa täydellä TES-palkalla. Silloin on turha kuvitella, että kukaan alkaisi ilmaiseksi kyttäämään koska sitä lunta tai jäätä mahdollisesti tulee ja tekemään välillä 14 päiväisiä 2-viikkojaksoja ilman vapaapäivälisiä, kun hommat on alun alkaen laskettu liian pienelle miehitykselle. Varsinkin kun Viidan mielestä palkan maksamiseen sisältyy oikeus vittuilla ja haistatella työntekijöille mielin määrin.
Mielenkiintoisinta tilanteessa on se, että YIT:n sopimusta olisi ollut tosiaankin vielä kaksi talvea jäljellä. Myös kaakonkulmalla Viita tiettävästi vetäytyi YIT:n aurauksista ja jäljelle on jäämässä enää Riihimäeltä operoitavat tienhoitohommat. Ihmettelen vain, miksi YIT antoi jatkaa niissäkään. Jatkossa voi kyllä olla Jarin turha odottaa uusia auraussopimuksia keneltäkään. Sen verran pienet piirit näissä hommissa, että sana kyllä varmasti kiertää. - tietää hintansa...?
ollut kirjoitti:
Viita lopetti Tampereella pääasiassa siksi, että Tampereen kuskit tiesivät hintansa. Tampereellakin kun työtilanne on sellainen, että hommansa osaava kuski löytää kolmella puhelulla viisi työpaikkaa täydellä TES-palkalla. Silloin on turha kuvitella, että kukaan alkaisi ilmaiseksi kyttäämään koska sitä lunta tai jäätä mahdollisesti tulee ja tekemään välillä 14 päiväisiä 2-viikkojaksoja ilman vapaapäivälisiä, kun hommat on alun alkaen laskettu liian pienelle miehitykselle. Varsinkin kun Viidan mielestä palkan maksamiseen sisältyy oikeus vittuilla ja haistatella työntekijöille mielin määrin.
Mielenkiintoisinta tilanteessa on se, että YIT:n sopimusta olisi ollut tosiaankin vielä kaksi talvea jäljellä. Myös kaakonkulmalla Viita tiettävästi vetäytyi YIT:n aurauksista ja jäljelle on jäämässä enää Riihimäeltä operoitavat tienhoitohommat. Ihmettelen vain, miksi YIT antoi jatkaa niissäkään. Jatkossa voi kyllä olla Jarin turha odottaa uusia auraussopimuksia keneltäkään. Sen verran pienet piirit näissä hommissa, että sana kyllä varmasti kiertää.kyllähän toi touhu aikapitkälle meni siihen että tuli ihmeellisesti tunteja lapulla kirjoiteltua eikä töidä tehdessä...
Eihän siinä yhdenkään urakoitsijan rahavarat riittäisi maksaa tyhjästä.
Osaava kuski kyllä saa aina töitä pitkälle yli tessin palkalla ihan mistä päin tahansa mutta jotkut eivät vain pärjää paikoissa joissa on työseuranta ajantasalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367629Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361883Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31759
- 241747